"Жер учаскесіне жеке меншік құқығына арналған актілерді ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2008 жылғы 29 қаңтардағы N 37-150қ Қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2008 жылғы 3 наурызда нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 494 болып енгізілді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009 жылғы 26 наурыздағы N 06-285қ қаулысымен

       Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009.03.26 N 06-285қ қаулысымен

      "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын көтеру мақсатында Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған»"Астана қаласының Жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Басқарма) көрсететін "Жер учаскесіне жеке меншік құқығына арналған актілерді ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) ұсынылған стандарты бекітілсін.

      2. Басқарма мемлекеттік қызмет көрсетудің бекітілген стандартын, оның ішінде жыл сайын бекітілген көрсеткіштердің сапасы мен қол жетімділігін, қалалық маңызы бар бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды;
      есептік тоқсаннан кейінгі айдың 10 жұлдызына және әрбір есеп беру жылының 15 желтоқсанына дейін Астана қаласы әкімі аппаратының мемлекеттік қызметтер мониторингі бөліміне сапа көрсеткіштері мен қол жетімділігінің мақсатты мәндеріне қол жеткізу жөнінде тоқсан сайынғы және жылдық есеп беруді қамтамасыз етсін.

      3. Басқарма осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің бірінші орынбасары Е.Х. Сұлтановқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Әкім

Астана қаласы әкімдігінің
2008 жылғы 29 қаңтардағы
N 37-150қ қаулысымен
Бекітілген    

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

"Жер учаскесіне жеке меншік құқығына арналған
актілерді ресімдеу"

1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт жер учаскесіне жеке меншік құқығына арналған актілерді ресімдеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін белгілейді.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет 2003 жылғы 20 маусымдағы Қазақстан Республикасы Жер кодексінің 14-1 , 23 және 24-баптары негізінде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызметті "Астана қаласының Жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Басқарма) көрсетеді.
      Қызмет көрсету орны: Астана қаласы, Абай көшесі, 111.
      Электрондық сайт: uzo301@mail.ru
      Тұрғылықты жері бойынша Халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - ХҚО) арқылы.
      5. Жер учаскесіне жеке меншік құқығына арналған акті ресімделеді немесе уәжделген бас тарту туралы мәлімет беріледі.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі он жұмыс күні ішінде:
      1) ұсынылған құжаттарды тексеру және оларды мамандандырылған Астана қаласы бойынша жер ресурстары және жерге орналастыру жөніндегі еншілес мемлекеттік кәсіпорынға (бұдан әрі - ЕМК) жіберу өтініштерді тіркеген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады;
      кәсіпорын актіні үш жұмыс күні ішінде әзірлейді;
      сараптама жүргізу және өтініш берушіге акті беру өтініш түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде жүргізіледі.
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде (тіркеу, талон алу кезде) кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт: 40 минутке дейін;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт: 40 минуттан көп емес.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету ақылы.
      9. Ақпараттық және анықтамалық тағандар Басқарманың, ХҚО-ның және ЕМК-ның фойелерінде орналастырылған.
      ХҚО:
      Алматы ауданының N 1 ХҚО, Жұбанов көшесі, 2-үй;
      Алматы ауданының N 2 ХҚО, 70-көше, 31-үй;
      Сарыарқа ауданының N 1 ХҚО, Республика даңғылы, 97-үй;
      Сарыарқа ауданының N 2 ХҚО, 81-көше, 85-үй.
      ЕМК, Желтоқсан көшесі, 25.
      10. Жұмыс кестесі мен жұмыс режимі:
      Басқарма - мерекелік күндерден басқа, дүйсенбіден бейсенбіге дейін сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ке дейін, сенбі сағат 10.00-ден 13.00-ге дейін, жұма күні - қабылдамайтын күн.
      Қызметті алу үшін алдын ала жазылу және жедел қызмет көрсету жүзеге асырылмайды.
      ХҚО - мерекелік күндерден басқа, күн сайын 9:00-ден 19:00-ге дейін, үзіліссіз, сенбі күні - 9:00-ден 12:00-ге дейін.
      ЕМК - мерекелік күндерден басқа, дүйсенбіден бейсенбіге дейін сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ке дейін, сенбі сағат 09.00-ден 13.00-ге дейін, жұма күні - қабылдамайтын күн.
      11. Қызмет құжаттарды қабылдау-беру терезелері орналасқан, отыратын орындықтары бар күту залдары, толтырылған бланк үлгілері қойылған ақпараттық тағандары бар Басқарма, ХҚО, ЕМК ғимараттарында көрсетіледі.
      Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне, І, ІІ топ мүгедектеріне кезектен тыс қызмет көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Тұтынушылар жер учаскесіне жеке меншік құқығына арналған актілерді ресімдеу үшін төмендегідей құжаттар тізбесін ұсынады:
      өтініш ( N 2 қосымша бойынша), жер учаскесіне өтеусіз негізде жеке меншік құқығын беру туралы қаулыдан үзінді немесе жер учаскесіне сәйкестендіру құжатын әзірлеуге тапсырыс бланкісі (жұмыстың жерге орналастыру түрлерін орындауға лицензиясы бар мекеменің бәсекелестік ортасында әзірленеді),
      жеке тұлға үшін салық төлеушінің тіркеу нөмірі (бұдан әрі - СТН), жеке куәлігі (сенімхат болған жағдайда - сенім білдірген тұлғаның сенімхаты және жеке куәлігі), заңды тұлға үшін - жарғының, статистикалық карточканың, заңды тұлғаны тіркеу туралы куәліктің көшірмесі.
      Құжаттардың көшірмелері салыстыру үшін түпнұсқалармен бірге беріледі.
      Заңды тұлғаның өтінішіне бірінші басшы немесе оның орнын басатын тұлға қол қояды.
      13. Өтініштер бланкісін Басқармадан, ЕМК және ХҚО-дан алуға болады.
      14. Құжаттарды (бланкілер, нысандар, өтініштер және басқа да құжаттар) қабылдау "терезелердің" атқаратын қызметтері мен бағытталуы туралы ақпараттар орналасатын "терезелердің" көмегімен жүзеге асырылады, сонымен қатар қызметкердің аты-жөні мен лауазымы көрсетіледі.
      15. Өтініш берушіге мемлекеттік қызмет көрсетудің сұралған түрі, берілген құжаттардың аталуы мен аяқталған күні және анықтамалық қызмет телефонының нөмірі, сондай-ақ құжаттарды рәсімдеуге өтініш қабылдаған қызметкердің аты-жөні көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.
      16. Дайын құжаттарды беру ХҚО-да немесе Басқармада қолхат пен тұлғаны растайтын құжатты көрсету арқылы жүзеге асырылады.
      17. Құжаттарды рәсімдеуде қателер (түзетулер, өшірулер және т.б.) анықталған жағдайда, Басқарма құжаттар пакетін алғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде оларды бас тарту себебі көрсетілген жазбаша негіздемемен бірге ХҚО-ға немесе ЕМК-ге қайтарады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Басқарма мен ХҚО-лардың қызметі келесі жұмыс қағидаттарына негізделеді:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтік борышын орындау кезінде заңдылықтарды сақтау;
      3) нақтылы және толық ақпарат беру;
      4) ақпараттың қорғалуы және құпиялылығы.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың N 1 қосымшасына сәйкес сапа және жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану қажет болған жағдайда тұтынушы Басқарма бастығының орынбасарларына жүгіне алады, 302, 303-кабинеттер, телефон: 8 (717-2) 34-25-99; 34-26-99; немесе ХҚО басшысына.
      Тұтынушы сонымен қатар 8 (717-2) 34-26-99 нөмірі бойынша қабылдау бөлмесіне хабарласу арқылы Басқарма бастығының қабылдауына жазыла алады. Қабылдау әр бейсенбі сағат 16:00-18:00 аралығында жүргізіледі.
      22. Шағым Басқарма бастығының атына беріледі, қабылдау бөлмесі: 309-кабинет немесе ХҚО директорына.
      23. Тікелей жазбаша түрде жүгінген тұтынушыға өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі, аты, уақыты, күні көрсетіле отырып тіркелген өтінішінің (шағымының) екінші данасы қайтарылады;
      Басқармаға немесе ХҚО-ға түскен шағымдар Қазақстан Республикасы заңнамаларында қарастырылған тәртіп пен мерзімде жүзеге асырылады;
      Берілген шағымға жауапты не шағымның қаралу барысы туралы ақпаратты Басқарма орналасқан мекен-жай бойынша: Астана қаласы, Абай көшесі 111, қабылдау бөлмесі - 309 кабинетте, не болмаса кеңседен алуыңызға болады.
      Заңнамада белгіленген ретімен берілген өтініштер міндетті түрде қабылданады, тіркеледі, есептен өтеді және қарастырылады.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тұтынушыларды қабылдау Басқарма мен ХҚО-лардың белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес жүргізіледі.
      1) Басқарма бастығы.
      Мекен-жайы: Астана қаласы, Абай көшесі 111, 309-кабинет, телефон: 8 (717-2) 34-26-99. Электронды поштаның мекен-жайы: uzo301@mail.ru
      Жұмыс кестесі: мерекелік күндерден басқа, дүйсенбіден бейсенбіге дейін сағат 09.00-ден 19.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00 ден 15.00-ге дейін, жұма - қабылдамайтын күн.
      Жеке мәселелер бойынша: бейсенбі күні сағат 16.00-ден сағат 18.00-ге дейін, мерекелік күндерден басқа.
      2) Басқарма бастығының орынбасарлары.
      Мекен-жайы: Астана қаласы, Абай көшесі 111, 302 және 303-кабинеттер, телефондар: 8 (717-2) 34-25-99 және 34-27-39.
      Электронды поштаның мекен-жайы: uzo301@mail.ru
      Жеке мәселелер бойынша: мерекелік күндерден басқа, сейсенбі және сәрсенбі күндері сағат 16.00-ден сағат 18.00-ге дейін.
      3) ХҚО директорлары олардың белгіленген жұмыс кестелеріне сәйкес.
      25. Қосымша қызметтер көрсетілмейді.

                                         Мемлекеттік қызмет көрсету
                                           стандартына 1-қосымша

      Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіштің
нормативтік
мәні

2008 жылда
көрсеткіш-
тің мақ-
саттық мәні

2007 жылғы
көрсеткіш-
тің ағымды
мәні

1

2

3

4

1. Уақтылы

1.1. құжаттарды тапсырған
сәттен бастап белгіленген
мерзімде қызметті ұсыну
оқиғаларының % (үлесі)

100

75

69

1.2. қызмет алуды кезекте
15 минуттан аспайтын уақыт
күткен тұтынушылардың %
(үлесі)

80-85

60

40

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдері-
сінің сапасына қанағаттан-
ған тұтынушылардың %(үлесі)

90

50

36

2.2. құжаттарды лауазымды
тұлға дұрыс рәсімдеген
жағдайдың % (үлесі)

100

95

81

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі
туралы сапаға және
ақпаратқа қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

75

56

3.2. тұтынушы құжаттарды
дұрыс толтырған және
бірінші реттен тапсырған
оқиғалардың % (үлесі)

80

75

63

3.3. Интернет арқылы қол
жетімді қызметтерінің
ақпарат % (үлесі)

50

10

0

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі
бойынша қызмет көрсетілген
тұтынушылардың жалпы санына
негізделген шағымдардың %
(үлесі)

0,5

50

60

4.2. белгіленген мерзімде
қаралған және қанағаттанды-
рылған негізделген
шағымдардың % (үлесі)

100

25

32

4.3. шағымданудың қолданыс-
тағы тәртібіне қанағаттан-
ған тұтынушылардың %(үлесі)

90-нан көп
емес

45

28

4.4. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған тұтынушылар-
дың % (үлесі)

90-нан көп
емес

45

28

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің
сыпайылығына қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90-нан көп
емес

65

43

                                         Мемлекеттік қызмет көрсету
                                            стандартына 2-қосымша

                                    Астана қаласының Жер қатынастары
                                    басқармасының бастығы
                                    ________________________________
                                                 аты-жөні)
                                    Начальнику Управления земельных
                                    отношений города Астаны
                                    ________________________________
                                                 (Ф.И.О.)
                                    ________________________________
                                                 (аты-жөні)
                                    От   ___________________________
                                                 (Ф.И.О.)
                                    Жеке куәлік
                                    Удостоверение личности
                                    N ___ берілген күні (от) _______
                                    СТН
                                    РНН_____________________________
                                    Тұрғын мекен-жайы
                                    Адрес проживания _______________
                                    Тел.____________________________

                             ӨТІНІШ
                           ЗАЯВЛЕНИЕ

      Сізден
      Прошу Вас
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

                                          _____________________
                                              (күні, дата)
                                          _____________________
                                              (қолы, подпись)

                                         Мемлекеттік қызмет көрсету
                                            стандартына 3-қосымша

                                          __________________________
                                                   (Аты-жөні)
                                          __________________________
                                             (тұратын мекен-жайы)

      Астана қаласының Жер қатынастары басқармасы, Сіздің
____________________ өтінішіңізді қарап, төмендегіні хабарлайды.
      _______________________________________________ байланысты,
______________________________________ актісін беру мүмкін емес.
      Осы мәселені шешу үшін _______________________________________
____________________________________________________________________
жүгінуді ұсынамыз.

      Бастық                              ______________

      Орынд.___________
      Тел._____________

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Оформление актов на право частной собственности на земельный участок"

Постановление Акимата города Астаны от 29 января 2008 года N 37-150п. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 03 марта 2008 года N 494. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26 марта 2009 года N 06-285п

       Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26.03.2009 N 06-285п

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ :

      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Оформление актов на право частной собственности на земельный участок" (далее - государственная услуга), предоставляемой Государственным учреждением "Управление земельных отношений города Астаны" (далее - Управление).

      2. Управлению обеспечить опубликование утвержденного стандарта государственной услуги в средствах массовой информации городского значения, в том числе ежегодно утверждаемых значений показателей качества и доступности;
      в срок до 10 числа месяца, следующего за отчетным кварталом, и до 15 декабря каждого отчетного года обеспечить предоставление ежеквартальной и годовой отчетности по достижению целевых значений показателей качества и доступности в отдел мониторинга государственных услуг аппарата Акима города Астаны.

      3. Управлению обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя Акима города Астаны Султанова Е.Х.

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким

Утвержден             
постановлением акимата
города Астаны         
от 29 января 2008 года
N 37-150п             

Стандарт
оказания государственной услуги

"Оформление актов на право частной собственности на земельный участок"

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по оформлению актов на право частной собственности на земельный участок.
      2. Форма оказываемой государственной услуги не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании статьи 14-1 , 23 и 24 Земельного кодекса Республики Казахстан от 20 июня 2003 года.
      4. Государственную услугу оказывает Государственное Учреждение "Управление земельных отношений города Астаны" (далее - Управление).
      Место оказания услуги: город Астана, проспект Абая, 111.
      Электронный сайт: uzo301@mail.ru
      Через Центры обслуживания населения (далее - ЦОН) по месту жительства.
      5. Выдается акт на право частной собственности на земельный участок либо мотивированный отказ.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребитель).
      7. Срок оказания государственной услуги в течение десяти рабочих дней:
      1) со дня регистрации заявления, проверка представленных документов и их направление в специализированное дочернее государственное предприятие по земельным ресурсам и землеустройству по городу Астане (далее - ДГП) осуществляется в течение пяти рабочих дней;
      изготовление акта предприятием производится в течение трех рабочих дней;
      экспертиза и выдача акта заявителю производится в течение двух рабочих дней со дня его поступления.
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (при регистрации, получении талона) до 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, максимально допустимый размер файла, как результат оказания государственной услуги не более 40 мин.
      8. Оказание государственной услуги платное.
      9. Информационные и справочные стенды размещены в фойе Управления, ЦОНов и ДГП.
      ЦОНы:
      ЦОН N 1 района Алматы, ул. Жубанова, д. 2;
      ЦОН N 2 района Алматы, ул. 70, д. 31;
      ЦОН N 1 района Сарыарка, проспект Республики, д. 97;
      ЦОН N 2 района Сарыарка, ул. 81, д. 85.
      ДГП город Астана, ул. Желтоксан, 25.
      10. График и режим работы:
      Управление - с понедельника по четверг с 9.00 до 18.00, кроме праздничных дней, перерыв с 13.00 до 14.00, суббота с 10.00 до 13.00 часов, пятница - неприемный день.
      При оказании услуги, услуги по предварительной записи и его ускоренное исполнение не осуществляется.
      ЦОН - ежедневно с 9:00 до 19:00 без перерыва, кроме праздничных дней, в субботу с 9:00 до 12:00 часов.
      ДГП - с понедельника по четверг с 9.00 до 18.00, кроме праздничных дней, перерыв с 13.00 до 14.00, суббота с 9.00 до 13.00 часов, пятница - неприемный день.
      11. Услуга оказывается в зданиях Управления, ЦОН, ДГП, где расположены окна приема-выдачи документов, имеется залы ожидания с посадочными местами, информационные стенды с образцами заполненных бланков.
      Ветераны Великой Отечественной войны, инвалиды І и ІІ группы обслуживаются вне очереди.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Потребители для получения акта на право частной собственности на земельный участок предоставляют следующий перечень документов:
      заявление (согласно приложению N 2 ), выписка из постановления о предоставлении права частной собственности на безвозмездной основе земельного участка, либо бланк заказа, на изготовление идентификационного документа на земельный участок (изготовляется в конкурентной среде организацией, имеющей лицензию на выполнение землеустроительных видов работ);
      регистрационный номер налогоплательщика (далее - РНН), удостоверение личности для физического лица (при наличии доверенности - доверенность и наличие удостоверения личности поверенного лица), для юридического лица - копия устава, статистической карточки, свидетельства о регистрации юридического лица.
      Копии документов предоставляются с предъявлением оригиналов для сверки.
      Заявление от юридического лица подписывается первым руководителем, либо лицом его замещающим.
      13. Бланки заявлений можно получить в Управлении, ДГП и ЦОНах.
      14. Прием документов (бланки, формы, заявления, и др. документы) осуществляются посредством "окон", на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях "окон", а также указывается Ф.И.О. и должность сотрудника.
      15. Заявителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием вида запрашиваемой государственной услуги, наименование приложенных документов с датой завершения и номером телефона справочной службы, а так же Ф.И.О сотрудника принявшего заявление на оформление документов.
      16. Выдача готовых документов осуществляется при личном посещении с предоставлением расписки и документа удостоверяющего личность в ЦОНе, либо в Управление.
      17. При выявлении ошибок (исправлений, подчисток и др.) в оформлении документов, отсутствие необходимых документов, предоставлении заведомо ложных сведений Управление в течение одного рабочего дня после получения пакета документов возвращает их в ЦОН, либо в ДГП с письменным обоснованием причин отказа.

3. Принципы работы

      18. Деятельность Управления и ЦОНов основывается на принципах:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдения законности при исполнении служебного долга;
      3) предоставление исчерпывающей и полной информации;
      4) защиты и конфиденциальности информации.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением N 1 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. При необходимости обжаловать действия (бездействие) должностных лиц потребитель может обратиться к заместителям начальника Управления, кабинеты 302, 303 телефоны 8 (717-2) 34-25-99; 34-26-99; либо к руководителю ЦОНа.
      Потребитель также может записаться на прием к начальнику Управления, позвонив по телефону в приемную - 8 (717-2) 34-26-99.
      Прием осуществляется каждый четверг с 16:00 до 18.00 часов.
      22. Жалоба подается на имя начальника Управления, приемная: кабинет 309 либо директору ЦОНа.
      23. Потребителю, непосредственно обратившемуся письменно, возвращается второй экземпляр обращения (жалобы) с указанием даты и времени регистрации, фамилией и инициалами лица, принявшего обращение.
      Рассмотрение жалоб, поступивших в Управление либо ЦОН осуществляется в порядке и в сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      Ответ на поданную жалобу либо информацию о ходе рассмотрения жалобы можете получить по месту расположения Управления по адресу: город Астана, ул. Абая, 111, в приемной - кабинет 309, либо в канцелярии.
      Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством, подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению.

6. Контактная информация

      24. Прием потребителей осуществляется в соответствии с установленным графиком работы Управления и ЦОНов.
      1) Начальник Управления.
      Адрес: город Астана, ул. Абая, 111, кабинет 309, телефон: 34-26-99.
      Адрес электронный почты: uzo301@mail.ru
      График работы: с понедельника по четверг с 9.00 до 19.00, кроме праздничных дней, перерыв с 13.00 до 15.00, пятница - неприемный день.
      Прием по личным вопросам: четверг с 16.00 до 18.00 часов, кроме праздничных дней.
      2) Заместители начальника Управления.
      Адрес: город Астана, ул. Абая, 111, кабинеты 302 и 303 телефоны: 34-25-99 и 34-27-39. Адрес электронный почты: uzo301@mail.ru
      Прием по личным вопросам: вторник и среда соответственно с 16.00 до 18.00 часов, кроме праздничных дней.
      3) Директоры ЦОНов в соответствии с их установленным графиком работы.
      25. Дополнительные услуги не оказываются.

Приложение N 1       
к стандарту оказания 
государственной услуги

              Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в 2008 году

Текущее
значение
показателя
в 2007
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

100

75

69

1.2.% (доля) потребителей,
ожидавших получения услуги
в очереди не более 15 минут

80-85

60

40

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления
услуги

90

50

36

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом

100

95

81

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
и информацией о порядке
предоставления услуги

90

75

56

3.2.  % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

80

75

63

3.3. % (доля) информации о
государственной услуге,
представленной в Интернете

50

10

0

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных
жалоб к общему количеству
обслуженных потребителей,
потребителей по данному
виду услуг

0,5

50

60

4.2.% (доля) обоснованных
жалоб, рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

100

25

32

4.3.% (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования

не более 90

45

28

4.4.% (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования

не более 90

45

28

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала

не более 90

65

43

Приложение N 2       
к стандарту оказания 
государственной услуги

Астана қаласының Жер қатынастары
басқармасының бастығы          
_______________________________
          (аты-жөні)         
Начальнику Управления земельных
отношений города Астаны        
_______________________________
(Ф.И.О.)         
От ____________________________
             (аты-жөні)       
_______________________________
(Ф.И.О.)          
Жеке куәлік                    
Удостоверение личности         
N ___ берілген күні (от) ______
СТН                            
РНН____________________________
Тұрғын мекен-жайы              
Адрес проживания ______________
Тел. __________________________

                                   ӨТІНІШ
                                 ЗАЯВЛЕНИЕ

      Сізден
      Прошу Вас
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

                                                 ____________________
                                                    (күні, дата)
                                                 ____________________
                                                   (қолы, подпись)
 

                                                 Приложение N 3       
к стандарту оказания 
государственной услуги

__________________________
          (Ф.И.О.)       
__________________________
(адрес проживания)  

      Управление земельных отношений города Астаны, рассмотрев Ваше
заявление от ____________________, сообщает следующее.
      В связи с ______________________________________________ выдача
акта ___________________________________ не представляется возможным.
      Для разрешения данного вопроса рекомендуем обратиться в
_____________________________________________________________________

      Начальник                                        ______________

Исп. ___________
Тел. ___________