"Зейнеткерлік қорларға, ІІМ Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2008 жылғы 18 ақпандағы N 22-224қ Қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2008 жылғы 13 наурызда нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 506 болып енгізілді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009 жылғы 26 наурыздағы N 06-285қ қаулысымен

      Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009.03.26 N 06-285қ қаулысымен

      Қолданушылардың назарына!!!
      Қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 5-тармақтан қараңыз.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын көтеру мақсатында Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :

      1. Қоса беріліп отырған "Астана қаласының Білім департаменті" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Департамент) көрсететін "Зейнеткерлік қорларға, ІІМ Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) ұсынылған стандарты бекітілсін.

      2. Департамент мемлекеттік қызмет көрсетудің бекітілген стандартын, оның ішінде жыл сайын бекітілетін көрсеткіштердің сапасы мен қол жетімділігін, қалалық маңызы бар бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды;
      есептік тоқсаннан кейінгі айдың 10 жұлдызына және әрбір есеп беру жылының 15 желтоқсанына дейін Астана қаласы әкімі аппаратының мемлекеттік қызметтер мониторингі бөліміне сапа көрсеткіштері мен қол жетімділігінің мақсатты мәндеріне қол жеткізу жөнінде тоқсан сайынғы және жылдық есеп беруді қамтамасыз етсін.

      3. Департамент осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің бірінші орынбасары Е.Х. Сұлтановқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Әкім                                            А. Мамин

Астана қаласы әкімдігінің
2008 жылғы 18 ақпандағы
N 22-224қ қаулысымен
бекітілген     

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

"Зейнеткерлік қорларға, ІІМ Жол полициясы комитетінің
аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны
ресімдеу үшін анықтама беру"

1. Жалпы ережелер

      1. Осы мемлекеттік қызмет зейнеткерлік қорларға, ІІМ Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтама беру тәртібін анықтайды.

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны автоматтандырылмаған.

      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының "Неке және отбасы туралы" Заңының 114-бабына , Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 9 қыркүйектегі N 1346 "Қазақстан Республикасының қорғаншылық және қамқоршылық органдары туралы және Патронат туралы ережелерді және Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды орталықтандырылған есепке алуды ұйымдастыру ережесін бекіту туралы" қаулысы негізінде жүзеге асырылады.

      4. Мемлекеттік қызметті Департаменттің арнайы қосымша білім беру және тәрбие жұмыстары бөлімі көрсетеді.
      Қызмет көрсету орны: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 11, 723 кабинет, телефон 75-25-12.
      Ресми сайт: www.astana.kz.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсетуді аяқтау нысаны болып зейнетақы жинағын алуға рұқсат беру анықтамасы, ІІМ Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға тиесілі мүлікпен әрекеттерді жүзеге асыруға арналған келісу анықтамасын беру болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушы) көрсетіледі.

      7. Құжаттарды қарастыру мерзімі он бес жұмыс күні ішінде:
      1) ұсынылған құжаттарға сараптама өтініш тіркелген күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүргізіледі, зейнетақы қорларына, ІІМ Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне анықтама бес жұмыс күні ішінде рәсімделіп, одан кейін өтініш берушіге беріледі.
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде (тіркеу, талон алу кезінде) кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт 40 минутқа дейін;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт 40 минуттан көп емес.

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тегін.

      9. Мемлекеттік қызмет тәртібі туралы ақпарат ресми ақпараттық көздерінде, Департамент фойесіндегі қабырғаларда, сондай-ақ www.astana.kz. веб-сайтында орналасқан.

      10. Мемлекеттік қызмет сенбі, жексенбі және мерекелік күндерден басқа күнделікті сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін көрсетіледі.
      Құжаттарды қабылдау сағат 09.00-ден 13.00-ге дейін.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін алдын ала жазылу және қызмет көрсетуді жеделдету жүзеге асырылмайды.

      11. Мемлекеттік қызмет Департаменттің арнайы қосымша білім беру және тәрбие жұмыстары бөлімінде көрсетіледі, Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 11, 723 кабинет.
      Департамент ғимаратына кіре берісте жеке басын куәландыратын құжат бойынша өткізу пункті орналасқан.
      Фойеде және кабинетте толтырылған бланк үлгілері қойылған ақпараттық қабырға бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Зейнетақы қорларына, ІІМ Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне анықтама алу үшін ұсынылады:
      осы стандарттың N 4 қосымшасына сәйкес мұраны рәсімдеуге кәмелетке толмаған баланың ата-анасының өтініші;
      өтініш берушінің жеке куәлігінің түпнұсқасы мен көшірмесі;
      баланың (балалардың) туу туралы куәлігі;
      неке қию туралы куәлігінің түпнұсқасы мен көшірмесі;
      басқа да құжаттардың түпнұсқасы мен көшірмесі (ажырасу куәлігі, қайтыс болу туралы, некелік қатынаста болмағанын растайтын құжат; баланың некеден тыс туылғаны жөніндегі N 4 нұсқалы анықтама);
      көлік құжатының түпнұсқасы мен көшірмесі (техпаспорт) егер анықтама ІІМ Жол полициясы комитеті аумақтық бөлімшелеріне керек болған жағдайда, машина құжаттың (техпаспорт) түпнұсқасы мен көшірмесі.

      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін осы стандарттың N 2 , 3,   4 қосымшаларына сәйкес бланкілер Департаменттің арнайы қосымша білім беру және тәрбие жұмыстары бөлімінің мамандары береді.

      14. Мемлекеттік қызмет кабинеттерде Департаменттің арнайы қосымша білім беру және тәрбие жұмыстары бөлімі қызметкерлері тарапынан көрсетіледі.

      15. Құжатты қабылдаған уәкілетті қызметкер өтініш берушіге ауызша түрде барлық қажетті құжаттарды алғаны және олардың орындалған қызметті алатын күні туралы хабарлайды.

      16. Анықтама беруді Департаменттің арнайы қосымша білім беру және тәрбие жұмыстары бөлімінің қызметкері қабылданған құжаттар негізінде күнделікті жүзеге асырады.
      Анықтама беру электрондық почта, сайт арқылы жүзеге асырылмайды.
      Анықтама жеке барғанда беріледі.
      Егер тұтынушы құжаттарды алуға мерзімінде хабарласпаған жағдайда, Департамент берілетін анықтамалар мен қаралған құжаттардың мерзімсіз сақталуын жүзеге асырады.

      17. Осы стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуін тұтынушы ұсынбаған жағдайда, Департамент мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуы мүмкін.
      Департамент бас тарту себебін алған соң тұтынушыға оларды алған соң бір жұмыс күні ішінде хабардар етеді және бас тарту себептерінің жазбаша негіздері беріледі.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Департамент қызметі:
      1) Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын сақтау;
      2) сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру;
      3) мемлекеттік және еңбек тәртібін бұлжытпай сақтау;
      4) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат беру;
      5) тұтынушылардың құқықтары мен бостандықтарын бұзуға жол бермеу;
      6) өтініштерді қарау кезінде төрешілдік пен сөзбұйдаға жол бермеу;
      7) тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты сақтау;
      8) құжаттардың құпиялылығын қамтамасыз ету;
      9) белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
      10) сыпайы және әдепті болу қағидаларына негізделеді.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың N 1 қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапасы және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану қажеттілігі кезінде талап етуші Департамент басшысына шағымдана алады (телефон: 8 (7172) 75-26-33, электрондық почта: astana_do@mail.ru.)
      Талап етуші қабылданған шараларға қанағаттанбаса немесе мәселе жоғары тұрған органның қарауын қажет етсе Астана қаласы әкімінің орынбасарына жазбаша шағым хат жолдауына болады.

      22. Шағым жазбаша түрде поштамен немесе Департаменттің кеңсесі арқылы қолма-қол мына мекен-жай бойынша жұмыс күндері қабылданады: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 11, 718 кабинет.

      23. Тікелей жазбаша өтініш жасаған тұтынушыға тіркелген күні мен уақыты, өтінішті қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген екінші данасы қайтарылады.
      Білім департаментіне келіп түскен шағымды қарау Қазақстан Республикасының заңнамаларымен белгіленген тәртіп пен мерзімде жүзеге асырылады.
      Берілген шағымға жауапты не шағымды қарастыру барысы туралы ақпаратты Департамент орналасқан мекен-жай бойынша 723-ші кабинеттен, не канцеляриядан алуға болады.
      Заңнамада белгіленген тәртіппен берілген шағым міндетті түрде қабылдануға, тіркелуге, есепке алынуға және қаралуға тиіс.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тұтынушыларды қабылдау Департамент жұмысының белгіленген тәртібіне сәйкес жүзеге асырылады.
      1) Департамент директоры:
      Мекен-жайы: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 11, 709 кабинет, телефон 8 (7172) 75-26-33;
      Электрондық почта мекен-жайы: astana_do@mail.ru.
      Жұмыс кестесі: сенбі, жексенбі және мерекелік күндерден басқа, күнделікті сағат 09.00-ден 19.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 15.00-ге дейін.
      Жеке мәселелер бойынша қабылдау: мерекелік күндерден басқа, дүйсенбі күні сағат 17.00-ден сағат 19.00-ге дейін.
      2) Департамент директорының орынбасары:
      Мекен-жайы: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 11, 716 кабинет, телефон 8 (7172) 75-27-20;
      Электрондық почта мекен-жайы: astana_do@mail.ru.
      Жұмыс кестесі: сенбі, жексенбі және мерекелік күндерден басқа, күнделікті сағат 09.00-ден 19.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 15.00-ге дейін.
      Жеке мәселелер бойынша қабылдау: мерекелік күндерден басқа, сәрсенбі күні сағат 17.00-ден сағат 19.00-ге дейін.
      3) Астана қаласы әкімінің орынбасары:
      Мекен-жайы: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 11, 225 кабинет, телефон 8 (7172) 75-21-47;
      Электрондық почта мекен-жайы: akimat225@mail.ru.
      Жеке мәселелер бойынша қабылдау: мерекелік күндерден басқа, дүйсенбі күні сағат 16.00-ден сағат 18.00-ге дейін.

      25. Қосымша қызметтер көрсетілмейді.

                                                Мемлекеттік қызмет
                                              көрсетудің стандартына
                                                   N 1 қосымша

      Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіш-
тің норматив-
тік мәні

Көрсеткіштіңкелесі жыл-
дағы нысана-
лы мәні

Көрсеткіштің
есіптік жылдағы
ағымдағы мәні

1. Уақтылығы

1.1. құжаттарды
тапсырылған сәттен
бастап белгіленген
мерзімде қызметті
ұсыну жағдайларының
% (үлесі)

95

90

84

1.2. Қызмет алуды
кезекте 40 минут-
тан аспайтын уақыт
күткен тұтынушылар-
дың % (үлесі)

85

35

26

2. Сапасы

2.1. Қызметті ұсыну
үдерісінің сапасына
қанағаттанған
тұтынушылардың %
(үлесі)

85

75

63

2.2. Құжаттарды
(жүргізілген есеп-
теулер, есеп айыры-
сулар және т.б.)
дұрыс ресімдеген
жағдайлар % (үлесі)

98

90

82

3. Қол жетімділік

3.1. Қызмет ұсыну
тәртібі туралы
сапаға және ақпарат-
қа қанағаттанған
тұтынушылардың %
(үлесі)

85

75

64

3.2. Құжаттар дұрыс
толтырылған және
бірінші реттен
тапсырылған жағдай-
лардың % (үлесі)

85

45

36

3.3. Интернет арқылы
қол жетімді қызмет-
тер туралы ақпарат-
тың толықтығы %
(үлесі)

95

50

-

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы
түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтыну-
шылардың жалпы саны-
нан негізделген
шағымдардың  %
(үлесі)

3

5

9

4.2. Белгіленген
мерзімде қаралған
және қанағаттанды-
рылған негізделген
шағымдардың %
(үлесі)

-

-

-

4.3. Шағымданудың
қазіргі тәртібі қа-
нағаттандырылған
тұтынушылар %
(үлесі)

-

-

-

4.4. Шағымданудың
қазіргі мерзімі қа-
нағаттандырылған тұ-
тынушылар % (үлесі)

-

-

-

5. Сыпайылық

5.1. Қызметкерлердің
сыпайылығы қанағат-
тандырылған тұтыну-
шылар % (үлесі)

85

55

46

      Ескерту: Көрсеткіштер Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі төрағасының бұйрығымен бекітілген мемлекеттік қызмет стандарттарының көрсеткіштерін анықтау жөніндегі моделдік әдістемелік ұсыныстарға сәйкес есептеледі.

                                                Мемлекеттік қызмет
                                              көрсетудің стандартына
                                                   N 2 қосымша

                                        Үлгі

                                   Зейнетақы жинақтаушы қордың атауы
                                    ________________________________

      Астана қаласының Білім департаменті __________________ жылы
туған, (_____ жылы ______берілген жеке куәлігінің нөмірі N
____________) _________________________ _____________ шотындағы
зейнетақы жинақтарын түгел тиесілі пайыздарымен бірге, нотариус
_______________ берген (_______ жылы _______________________________
берілген мемлекеттік лицензия N _______________) заң бойынша
мұрагерлікке құқығы туралы куәлігіне сәйкес кәмелетке толмаған
ұлына (қызына) _________________________ жылы туған салымшының
__________________ қайтыс болуына байланысты (_______________ жылғы
N __________ қайтыс болуы туралы куәлік) қайта ресімдеуге рұқсат
етеді.

      Астана қаласы Білім департаменті
      директорының орынбасары              __________қолы (Т.А.Ә.)

      М.О.

                                                Мемлекеттік қызмет
                                             көрсетудің стандартына
                                                    N 3 қосымша

                                      Үлгі

                                Қазақстан Республикасы
                                Астана қаласының Білім департаменті

      Қорғаншы және қамқоршы органы бар Білім департаменті "Тұрғын
үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңы 13-бабы
3-тармағына сәйкес кәмелетке толмаған баланың (балалардың)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
мүдделерінде әрекет ете отырып,_____________________________________
көлік құралын ______________________________________ келісімін береді.

      Астана қаласы Білім департаменті
      директорының орынбасары                __________қолы (Т.А.Ә.)

      М.О.

                                               Мемлекеттік қызмет
                                             көрсетудің стандартына
                                                    N 4 қосымша

                              Жеке тұлға үшін үлгі

                                 Астана қаласы Білім департаментінің
                                 директоры _________________________
                                 азамат(Т.А.Ә.)_____________________
                                 мекенжайы, телефоны________________
                                 ___________________________________

                        Өтініш

      Маған __________________________ жинақтаушы зейнетақы
қорындағы (қордың атауы мұрагерлікке құқығы туралы куәлігіндегі
жазбаға сәйкес көрсетіледі) зейнетақы жинақтарын салымшының
_________________ (күйеуі немесе әйелінің Т.А.Ә.) қайтыс болуына
байланысты (___________жылғы (куәліктің берілген күні) қайтыс
болуы туралы куәлігі N _________) кәмелетке толмаған балаларға
алуға рұқсат беруіңізді сұраймын.

      Күні "____"____________жыл
      ______________________қолы

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Выдача справок в пенсионные фонды, территориальные подразделения Комитета дорожной полиции МВД для оформления наследства несовершеннолетним детям"

Постановление Акимата города Астаны от 18 февраля 2008 года N 22-224п. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 13 марта 2008 года N 506. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26 марта 2009 года N 06-285п

       Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26.03.2009 N 06-285п

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ :
 

      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Выдача справок в пенсионные фонды, территориальные подразделения Комитета дорожной полиции МВД для оформления наследства несовершеннолетним детям" (далее - государственная услуга), предоставляемой Государственным учреждением "Департамент образования города Астаны" (далее - Департамент).
 

      2. Департаменту обеспечить опубликование утвержденного стандарта государственной услуги в средствах массовой информации городского значения, в том числе ежегодно утверждаемых значений показателей качества и доступности;
      в срок до 10 числа месяца, следующего за отчетным кварталом, и до 15 декабря каждого отчетного года обеспечить предоставление ежеквартальной и годовой отчетности по достижению целевых значений показателей качества и доступности в отдел мониторинга государственных услуг аппарата Акима города Астаны.
 

      3. Департаменту обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции.
 

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя Акима города Астаны Султанова Е.Х.
 

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Аким               А. Мамин

Утвержден              
постановлением         
акимата города Астаны  
от 18 февраля 2008 года
N 22-224п              

Стандарт
оказания государственной услуги

"Выдача справок в пенсионные фонды, территориальные подразделения Комитета
дорожной полиции МВД для оформления наследства несовершеннолетним детям"

1. Общие положения

      1. Данная государственная услуга определяет порядок выдачи справок в пенсионные фонды, территориальные подразделения Комитета дорожной полиции МВД для оформления наследства несовершеннолетним детям.
 

      2. Форма оказываемой государственной услуги не автоматизированная.
 

      3. Государственная услуга осуществляется на основании статьи 114 Закона Республики Казахстан "О браке и семье", постановления Правительства Республики Казахстан от 9 сентября 1999 года N 1346 "Об утверждении Положений об органах опеки и попечительства Республики Казахстан, о патронате и Правил организации централизованного учета детей оставшихся без попечения родителей".
 

      4. Государственную услугу оказывает отдел специального дополнительного образования и воспитательной работы Департамента.
      Место оказания услуги: город Астана, улица Бейбитшилик 11, кабинет 723, телефон: 75-25-12.
      Официальный сайт: www.astana.kz.
 

      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги, является выдача справки-разрешения на получение пенсионных накоплений, справки-согласия в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции МВД на осуществление действий с имуществом, принадлежащим несовершеннолетним.
 

      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее - потребитель).
 

      7. Рассмотрение документов в течение пятнадцати рабочих дней:
      1) со дня регистрации заявления экспертиза представленных документов осуществляется в течение десяти рабочих дней, справка в пенсионные фонды, территориальные подразделения Комитета дорожной полиции МВД оформляется в течение пяти рабочих дней, после чего выдается заявителю;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (при регистрации, получении талона) до 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги не более 40 минут.
 

      8. Оказание государственной услуги бесплатное.
 

      9. Полная информация о порядке государственной услуги располагается в официальных источниках информации, на стендах, расположенных в фойе Департамента, а также веб-сайте: www.astana.kz.
 

      10. Государственная услуга предоставляется в соответствии с установленным графиком работы Департамента, за исключением субботы, воскресенья и праздничных дней с 09.00 часов до 19.00 часов.
      Прием документов осуществляется с 09.00 часов до 13.00 часов.
      Для получения государственной услуги предварительная запись и ускорение обслуживания не осуществляется.
 

      11. Государственная услуга оказывается в кабинете отдела специального дополнительного образования и воспитательной работы Департамента, город Астана, улица Бейбитшилик 11, кабинет 723.
      При входе в здание Департамента образования установлен пропускной пункт по документу, удостоверяющему личность.
      В фойе и кабинете имеются информационные стенды с образцами заполненных бланков.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения справки в пенсионные фонды, территориальные подразделения Комитета дорожной полиции МВД представляются:
      заявление от родителя несовершеннолетнего на оформление наследства согласно приложению N 4 к настоящему стандарту;
      оригинал и копия удостоверения личности заявителя;
      свидетельство о рождении ребенка (детей);
      оригинал и копия свидетельства о браке;
      оригиналы и копии других документов (свидетельство о расторжении брака, о смерти, справка по форме N 4 в случае рождения ребенка вне брака);
      свидетельство о праве на наследство по закону (от нотариуса);
      оригинал и копия документа на машину (техпаспорт) в случае, если справка нужна в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции МВД.
 

      13. Для получения государственной услуги бланки выдаются специалистами отдела специального дополнительного образования и воспитательной работы Департамента, согласно приложениям N 2 , 3, 4 к настоящему стандарту.
 

      14. Государственная услуга осуществляется в кабинетах специалистами отдела специального дополнительного образования и воспитательной работы Департамента.
 

      15. Уполномоченный сотрудник, принявший документы, сообщает заявителю в устном порядке о получении всех необходимых документов и дате получения им исполненной услуги.
 

      16. Выдача справки осуществляется сотрудником отдела специального дополнительного образования и воспитательной работы Департамента ежедневно на основании принятых документов.
      Выдача справки посредством электронной почты, сайта не осуществляется.
      Справка выдается при личном посещении.
      В случаях, если заявитель не обратился за получением документов в срок, Департамент осуществляет хранение выданных справок и рассмотренных документов в течение месяца.
 

      17. Департаментом в представлении государственной услуги может быть отказано в случае не предоставления потребителем одного из документов, указанных в пункте 12 настоящего стандарта.
      После получения отказа Департамент информирует потребителя в течение одного рабочего дня после их получения и выдает письменные обоснования причин отказа.

3. Принципы нашей работы

      18. Деятельность Департамента основывается на принципах:
      1) соблюдения Конституции и законов Республики Казахстан;
      2) противостояния проявлениям коррупции;
      3) беспрекословного соблюдения государственной и трудовой дисциплины;
      4) предоставления полной информации об оказываемой государственной услуге;
      5) недопущения нарушения прав и свобод потребителей;
      6) недопущения бюрократизма и волокиты при рассмотрении заявлений;
      7) сохранности информации о содержании документов потребителей;
      8) обеспечения конфиденциальности документов;
      9) обеспечения сохранности неполученных в установленном периоде документов;
      10) корректности и вежливости.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением N 1 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственной услуги, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. При необходимости обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц потребитель может обратиться к директору Департамента (телефон 8 (7172) 75-26-33, электронная почта: astana_do@mail.ru
      Если потребитель не будет удовлетворен принятыми мерами или вопрос требует рассмотрения вышестоящей инстанцией, потребитель может направить жалобу письменно заместителю Акима города Астаны.
      22. Жалоба принимается в письменном виде, по почте либо нарочно через канцелярию Департамента, по адресу: город Астана, улица Бейбитшилик, 11, кабинет 718, в рабочие дни.
      23. Потребителю, непосредственно обратившемуся письменно, возвращается второй экземпляр обращения (жалобы) с указанием даты и времени регистрации, фамилией и инициалами лица, принявшего обращение.
      Рассмотрение жалоб, поступивших в Департамент образования, осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      Ответ на поданную жалобу либо информацию о ходе рассмотрения жалобы можно получить по месту расположения Департамента, в кабинете 723, либо в канцелярии.
      Жалобы, поданные в порядке, установленным законодательством, подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению.

6. Контактная информация

      24. Прием потребителей осуществляется в соответствии с установленным графиком работы Департамента:
      1) Директор Департамента:
      Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик, 11, кабинет 709, телефон 8 (7172) 75-26-33;
      Адрес электронной почты: astana_do@mail.ru
      График работы: ежедневно с 09.00 до 19.00, кроме субботы, воскресенья и праздничных дней, перерыв с 13.00 до 15.00.
      Прием по личным вопросам: понедельник с 17.00 до 19.00 часов, кроме праздничных дней.
      2) Заместитель директора Департамента:
      Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик, 11, кабинет 716, телефон 8 (7172) 75-27-20.
      Адрес электронной почты: astana_do@mail.ru
      График работы: ежедневно с 09.00 до 19.00, кроме субботы, воскресенья и праздничных дней, перерыв с 13.00 до 15.00.
      Прием по личным вопросам: среда с 17.00 до 19.00 часов, кроме праздничных дней.
      3) Заместитель акима города Астаны:
      Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик 11, кабинет 225, телефон 8 (7172) 75-21-47.
      Адрес электронной почты: akimat 225@mail.ru
      Прием по личным вопросам: понедельник с 16.00 до 18.00 часов, кроме праздничных дней.
      25. Дополнительные услуги не оказываются.

Приложение N 1       
к стандарту оказания 
государственной услуги

               Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

95

90

84

1.2. % (доля) потребителей,
ожидавших получение услуги
в очереди не более 40 минут

85

35

26

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных качеством
процесса предоставления
услуги

85

75

63

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов (произведенных
начислений, расчетов
и т.п.)

98

90

82

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных качеством
информации о порядке
предоставления услуги

85

75

64

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
документов и сданных
с первого раза

85

45

36

3.3. % (доля) полнота
информации об услуге,
которая доступна через
Интернет

95

50

-

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных
жалоб к общему количеству
обслуженных потребителей
по данной услуге

3

5

9

4.2. % (доля) обоснованных
жалоб, рассмотренных и
удовлетворенных
в установленный срок

-

-

-

4.3. % (доля) потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования

-

-

-

4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных
существующим сроками
обжалования

-

-

-

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала

85

55

46

      Примечание: Показатели рассчитываются в соответствии с модельными
методическими рекомендациями по определению показателей стандартов
государственных услуг, утвержденными приказом Председателя Агентства
Республики Казахстан по делам государственной службы.

Приложение N 2       
к стандарту оказания 
государственной услуги

                             Образец

                                     Наименование накопительного
                                     пенсионного фонда__________

      Департамент образования города Астаны разрешает переоформить
(Ф.И.О. заявителя) ________________________, ___________ года рождения,
(удостоверение личности N_________ от________года, выдано ___________),
пенсионные накопления в ________________ (наименование накопительного
пенсионного фонда), со всеми причитающимися процентами, согласно
свидетельству о праве на наследство по закону от __________года,
выданного нотариусом (государственная лицензия N __________ от
________ года, выдана_________), за несовершеннолетнего сына (дочь)
___________(Ф.И.О. ребенка, года рождения), в связи со смертью
вкладчика (Ф.И.О.) ____________(свидетельство о смерти от _______ года,
N ______).

      Заместитель директора
      Департамента образования
      города Астаны                      _____________ подпись (Ф.И.О.)

      М.П.

Приложение N 3       
к стандарту оказания 
государственной услуги

                       Образец

                                Республика Казахстан
                                Департамент образования города Астаны

      Департамент образования, включающий в себя орган опеки и
попечительства, согласно пункта 3 статьи 13 Закона Республики
Казахстан "О жилищных отношениях", действующий в интересах
несовершеннолетнего(-ей, -их)
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
дает согласие ______________________________________________
транспортного средства _____________________________________

      Заместитель директора
      Департамента образования
      города Астаны _____________          подпись (Ф.И.О.)

      М.П.

Приложение N 4       
к стандарту оказания 
государственной услуги

                   Образец для физического лица

                                    Директору Департамента образования
                                    города Астаны ____________________
                                    от (Ф.И.О. заявителя)_____________
                                    адрес проживания, телефон: _______
                                    __________________________________

                              Заявление

      Прошу Вашего разрешения снять пенсионные накопления в Накопительном
пенсионном фонде _______________(название фонда указывается согласно записи
в свидетельстве о праве на наследство) за несовершеннолетних детей (Ф.И.О.)
_______________ в связи со смертью вкладчика (Ф.И.О) ______________
свидетельство о смерти от _______ года (дата выдачи свидетельства) N_______

      Дата "___" __________ год.
      Подпись заявителя ________