"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2008 жылғы 13 наурыздағы N 23-304қ Қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2008 жылғы 31 наурызда нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 514 болып енгізілді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009 жылғы 26 наурыздағы N 06-285қ қаулысымен

      Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009.03.26 N 06-285қ қаулысымен

      Қолданушылардың назарына!!!
      Қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 5-тармақтан қараңыз.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы
"Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы"»N 558  қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын көтеру мақсатында Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :

      1. Қоса беріліп отырған»"Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар департаменті" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Департамент) көрсететін "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсетудің (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) стандарты бекітілсін.

      2. Департамент мемлекеттік қызмет көрсетудің бекітілген стандартын, оның ішінде жыл сайын бекітілген көрсеткіштердің сапасы мен қол жетімділігін, қалалық маңызы бар бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды;
      есептік тоқсаннан кейінгі айдың 10 жұлдызына және әрбір есеп беру жылының 15 желтоқсанына дейін Астана қаласы әкімі аппаратының мемлекеттік қызметтер мониторингі бөліміне сапа көрсеткіштері мен қол жетімділігінің мақсатты мәндеріне қол жеткізу жөнінде тоқсан сайынғы және жылдық есеп беруді қамтамасыз етсін.

      3. Департамент осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің бірінші орынбасары Е.Х. Сұлтановқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Әкiм                                            А. Мамин

Астана қаласы әкімдігінің
2008 жылғы 13 наурыздағы
N 23-304қ қаулысымен 
бекітілді      

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты
"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау"

1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) тағайындау бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін анықтайды. Атаулы әлеуметтік көмек (бұдан әрі - АӘК) отбасының орташа айлық табысы кедейлік шегінен төмен болғанда тағайындалады.

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: ішінара автоматтандырылған.

      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Заңының 2-бабы 1-тармағына, 6, 7-баптарына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 24 желтоқсандағы "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы" Қазақстан Республикасының Заңын iске асыру жөнiндегi шаралар туралы" N 1685 қаулысына сәйкес көрсетіледі.

      4. Мемлекеттік қызмет "Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар департаменті" мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - Департамент) "Алматы" және "Сарыарқа" аудандарының әлеуметтік жәрдемақылар мен тұрғын үй көмегін тағайындау жөніндегі бөлімімен Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а көрсетіледі.

      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті аяқтау нысаны:
      1) АӘК тағайындау не болмаса тағайындаудан бас тарту туралы шешімі;
      2) АӘК көмекті тағайындау жөнінде шешім қабылданған жағдайда, ай сайын арызданушының жеке шотына ақшалай қаражаттарды аудару жолымен;
      3) АӘК көмекті тағайындаудан бас тартылған жағдайда, осы стандарттың 1-қосымшасына сәйкес жазбаша түрде дәлелді бас тарту болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының азаматтарына, оралмандарға, босқын статусына ие адамдарға, шетелдіктерге, елордада белгіленген жан басына шаққандағы орташа табысы кедейлік шегінен төмен Қазақстан Республикасында мекен-жай түрі бар азаматтығы жоқ адамдарға көрсетіледі (бұдан әрі - тұтынушылар).

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) АӘК тағайындау не болмаса тағайындаудан бас тарту туралы шешімі өтініш берілген күннен бастап 10 күн ішінде шығарылады;
      2) алушылардың дербес шоттарына ақшалай қаражаттарды аударудың ең ұзақ уақыты бес банктік күнді құрайды;
      3) қажетті құжаттарды тапсырғанда кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 20 минут;
      4) құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - қажет етпейді.

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тегін.

      9. Мемлекеттік қызмет тәртібі туралы толық ақпарат ресми ақпараттық көздерінде, Департамент фойесінде орналасқан тағандарда, сондай-ақ Астана қаласы Әкімінің: www.аstana.кz. сайтында орналастырылады.

      10. Мемлекеттік қызмет сенбі, жексенбі және мерекелік күндерден басқа күнделікті сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін көрсетіледі.
      Құжаттарды қабылдау сағат 09.00-ден 13.00-ге дейін жүзеге асырылады.
      Қызметті алу үшін алдын ала жазылу және жедел қызмет көрсету жүзеге асырылмайды.

      11. Мемлекеттік қызмет Департаментінің "Алматы" және "Сарыарқа" аудандары бойынша тұтынушыларды қабылдау үшін операциялық залдарда ұсынылады, кезек күту үшін орындықтар, бланктерді толтыру үшін үстелдер, өтініштердің үлгісімен тағандар бар, ғимарат пандустармен жабдықталған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтінішке осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес жеке басының куәлiгi мен әлеуметтiк жеке коды (ӘЖК) берiлгендiгi туралы куәлiгiн көрсете отырып, келесі құжаттар қоса беріледі:
      1) осы стандарттың 3-қосымшасына сәйкес отбасы құрамы жөніндегі мәліметтер;
      2) осы стандарттың 4-қосымшасына сәйкес арызданушы отбасы мүшелерінің алған табыстары жөніндегі мәліметтер.

      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтініштер нысанын беру орны - Департамент ғимараты, Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 1 және 11 кабинет (тұрғылықты ауданына қарай).

      14. Құжаттар Департаменттің "Алматы", "Сарыарқа" аудандарының тұрғын үй көмегі әлеуметтік жәрдемақы тағайындау және төлеу бөлімдеріне мына мекен-жай бойынша тапсырылады: Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 1 және 11 кабинеттер (тұрғылықты ауданына қарай).

      15. Хабарласқан кезде тұтынушыға осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес өтініш бланкісі беріледі. АӘК тағайындау үшін өтінішті қабылдау айғағы барлық қажетті құжаттармен бірге құжатты қабылдаған өтініштің төменгі бөлігінде тұтынушыда қалдырылған маманның қолымен расталады.

      16. АӘК-ті тағайындау туралы шешім қабылдаған жағдайда, ай сайын тұтынушының жеке шоттарына ақшалай қаражаттар аударылады. Оң шешім қабылданғаны туралы тұтынушыны хабардар ету телефон арқылы немесе оларға бару арқылы 1 және 11-кабинеттерде (тұрғылықты ауданына қарай) жүргізіледі.
      АӘК тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылдаған жағдайда осы стандарттың 1-қосымшасына сәйкес жазбаша түрде дәлелді бас тартылады.

      17. АӘК төлемін тоқтату өтініште көрсетілген мекен-жайда тұрмағанда, бас тарту осы стандарттың 1-қосымшасына сәйкес табысты жасырған жағдайда жүргізіледі.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Департаменттің қызметі:
      1) Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын сақтау;
      2) сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру;
      3) мемлекеттік және еңбек тәртібін бұлжытпай сақтау;
      4) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат беру;
      5) тұтынушылардың құқықтары мен бостандықтарын бұзуға жол бермеу;
      6) өтініштерді қарау кезінде төрешілдік пен сөзбұйдаға жол бермеу;
      7) тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты сақтау;
      8) құжаттардың құпиялылығын қамтамасыз ету;
      9) белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
      10) сыпайы және әдепті болу қағидаларына негізделеді.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың 5-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану қажеттілігі кезінде тұтынушы Департаментке, Иманбаева көшесі, 68а 1 және 11-кабинеттерге (қала аудандарына қарай), бөлім бастықтары, телефондары: 21-09-41, 21-62-22, электрондық мекен-жайы: deptrud@at.kz. хабарласуына болады.

      22. Шағым жазбаша түрде поштамен немесе қолма қол Департаменттің кеңсесі арқылы мына мекен-жай бойынша: Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 12-кабинетте қабылданады.
      Электрондық мекен-жайы: deptrud@at.kz.
      Бөлім бастықтары (тұрғылықты аудандарына қарай), мына телефондар бойынша: 21-09-41, 21-62-22, 1, 11-кабинеттер.
      Директордың орынбасары, 23-кабинет, телефоны: 21-54-97.
      Тұтынушы қабылданған шараларға қанағаттанбаса немесе мәселе жоғары тұрған органның қарауын талап етсе, Астана қаласы әкімінің орынбасарына жазбаша шағым жолдауына болады.

      23. Департаментке келіп түскен шағымды қарау Қазақстан Республикасының заңнамаларымен қарастырылған тәртібі мен мерзімінде жүзеге асырылады.
      Шағым жазған кезде тұтынушыға қабылдау туралы белгісі қойылған екінші данасы беріледі.
      Заңнамада белгіленген тәртіппен берілген өтініштер міндетті түрде қабылдануға, тіркелуге, есепке алынуға және қаралуға тиіс.
      Кеңсе телефоны: 21-22-61.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тұтынушыны қабылдау Департамент жұмысының белгіленген кестесіне сәйкес жүзеге асырылады.
      Департамент директоры, N 23 кабинет, телефоны 21-04-92, факс: 21-28-39.
      Азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі, сәрсенбі сағат 14.00-ден 17.00-ге дейін.
      Директордың орынбасары, N 23-кабинет, телефоны 21-54-97.
      Азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Бөлім бастықтары 1, 11-кабинеттер (тұрғылықты аудандарына қарай) тел. 210941, 216222.
      Жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Бөлімдердің жұмыс кестесі: азаматтарды қабылдау күн сайын сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Астана қаласы әкімінің орынбасары, мекен-жайы: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 11, 233-кабинет. Азаматтарды қабылдау кестесі елорда әкімдігінің жұмыс регламентіне сәйкес. Телефон: 75-21-68.
      Астана қаласы әкімінің аппараты. Мекен-жайы: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі, 11, қала Әкімінің сайты www.Astana.kz.
      Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі. Астана қаласы, Министрлік үйі, 35-көше, 2-үй, 6-кіреберіс, сайты www.Enbek.kz.

      25. Тұтынушы үшін басқа да пайдалы ақпарат
      Астана қаласы Әкімінің сайты www.аstana.kz.

                                         Мемлекеттік қызмет көрсету
                                           стандартына 1-қосымша
                                          _________________________
                                               (кімге жолданады)

____________________________________________________________________
                (бас тарту себебін көрсету)
байланысты __________________шешімімен мемлекеттік атаулы әлеуметтік
көмекті (кіммен шешім қабылданды) тағайындаудан бас тартылғандығы
жөнінде хабардар етеміз.

      Департамент директорының орынбасары

                                         Мемлекеттік қызмет көрсету
                                           стандартына 2-қосымша

                                       Астана қаласының Жұмыспен
                                       қамту және әлеуметтік
                                       бағдарламалар департаментінің
                                       директорына _________________
                                       (өтінiш иесiнiң аты, әкесінiң
                                                 аты, тегi)
                                       _____________________________
                                       (көшесi, үй және пәтер N,
                                               телефоны)
                                       мекен-жайы бойынша тұратын
                                       _____________________________
                                       жеке куәлiгiнiң N ___________
                                       ______________________ берген
                                       ӘЖК _________________________
                                       Қызмет түрі _________________

                        Өтініш

      Менiң отбасыма атаулы әлеуметтiк көмек тағайындауыңызды
өтiнемiн.
      Менiң отбасым _____________ адамнан тұрады.
      Өтінішке белгіленген үлгідегi _________________құжаттарды қоса
беріп отырмын.
      Өзгерiстер пайда болған жағдайда олар туралы 15 күн ішінде
хабарлауға мiндеттенемiн.
      Жалған ақпарат және расталмаған (жасанды) құжаттарды ұсынғаны
үшін жауапқа тартылатыным туралы ескертiлдім.
      200 __ ж. "___"_______________          ______________________
                                               (өтiнiш иесінiң қолы)
      Құжаттар қабылданды
      200 __ ж. "___"______ ________________________________________
                             (құжаттарды қабылдаған адамның А.Ә.Т.
                                         және қолы)
       _________
      |_________| Отбасының тiркелу нөмiрi
--------------------------------------------------------------------
                        (қию сызығы)
      Өзгерiстер пайда болған жағдайда олар туралы 15 күн iшiнде
хабарлауға мiндеттенемiн.
      Жалған ақпарат және расталмаған (жасанды) құжаттарды ұсынғаны
үшін жауапқа тартылатыным туралы ескертiлдiм
      Өтiнiш иесiнің қолы ___________________
      Азамат _______________ қоса берiлiп отырған құжаттармен _____
дана, отбасының тiркелу нөмiрi _________ өтiніші
      200 __ жылғы "___"_____________ қабылданды.
      Құжаттарды қабылдаған адамның А.Ә.Т., лауазымы, қолы_________

                                                Мемлекеттік қызмет
                                               көрсету стандартына
                                                     3-қосымша    

Отбасының тіркелу нөмірі _______________________

      Өтініш иесінің отбасы құрамы туралы мәліметтер

______________________________    _________________________________
   (өтініш иесінің А.Ә.Т.)                 (мекен-жайы, тел.)

N

Отбасы мүшелерінің
А.Ә.Т.

Өтініш иесіне
туыстық жақындығы

Туған жылы

















       Өтініш иесінің қолы _________              Күні ____________

                                                Мемлекеттік қызмет
                                               көрсету стандартына
                                                     4-қосымша

Отбасының тіркелу нөмірі ____________

             Өтініш иесінің отбасы мүшелерінің
          200__ жылғы ___ тоқсанда тапқан табысы
                      туралы мәліметтер

   ____________________________   _______________________________
            (А.Ә.Т.)                   (мекен-жайы, телефон)

N№

Отбасы
мүшеле-
рінің
Т.Ә.А.

Жұмыс оқу орны
(жұмыссыздар жұмыспен
қамту жөніндегі уәкілетті органның
анықтамасы мен
тіркелген фактісін
растайды)

Құжаттар мен расталған табыстар сомасы




еңбек
қызметінен

зейнетақы,
жәрдемақы
















кестенің жалғасы     

Басқа да мәлімделген табыстар

кәсіпкерлік
қызметтен

шәкіртақы

алименттер

табыстың
өзге түрлері













       Өтініш иесінің қолы ___________________
      Күні __________________________________

                                                Мемлекеттік қызмет
                                               көрсету стандартына
                                                     5-қосымша    

      Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол
жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіштің
нормативтік
мәні

Көрсеткіштің
келесі жылда-
ғы нысаналы
мәні

Көрсеткіштің
есепті жыл-
дағы ағым-
дағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. Құжаттарды
тапсырған сәттен
бастап белгіленген
мерзімде қызметті
ұсыну оқиғаларының
% (үлесі)

  90

  95

  100

1.2. қызмет алуды
кезекте 40 минут-
тан аспайтын уақыт
күткен тұтынушы-
лардың % (үлесі)

  100

  100

  100

2. Сапасы

2.1. қызметті
ұсыну үдерісінің
сапасына қанағат-
танған тұтынушы-
лардың % (үлесі)

  95

  100

  100

2.2. құжаттарды
лауазымды тұлға
дұрыс ресімдеген
жағдайдың (жүргі-
зілген төлемдер,
есеп айырысулар
және т.б.) %
(үлесі)

  100

  100

  100

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсы-
ну тәртібі туралы
сапаға және ақпа-
ратқа қанағаттан-
ған тұтынушылардың
% (үлесі)

  90

  95

  99

3.2. тұтынушы
құжаттарды дұрыс
толтырған және
бірінші реттен
тапсырған оқиға-
лардың % (үлесі)

  90

  90

  80

3.3. Интернет
арқылы қол жетім-
ді қызметтерінің
ақпарат % (үлесі)

  100

  100

  100

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы
түрі бойынша қыз-
мет көрсетілген
тұтынушылардың
жалпы санына
негізделген шағым-
дардың % (үлесі)

  0,5

  0,3

  0,01

4.2. белгіленген
мерзімде қаралған
және қанағаттанды-
рылған негізделген
шағымдардың %
(үлесі)

  100

  100

  100

4.3. шағымданудың
қолданыстағы тәр-
тібіне қанағаттан-
ған тұтынушылардың
% (үлесі)

  100

  100

  100

4.4. шағымдану
мерзіміне қанағат-
танған тұтынушы-
лардың % (үлесі)

  100

  100

  100

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлер-
дің сыпайылығына
қанағаттанған
тұтынушылардың %
(үлесі)

  90

  95

  99

                                               Мемлекеттік қызмет
                                              көрсету стандартына
                                                    6-қосымша

            Астана қаласының _________________ ауданы

      Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекке және/немесе он сегіз
        жасқа дейінгі балаларға тағайындалатын және төленетін
     ай сайынғы мемлекеттік жәрдемақыға адамдардың (отбасылардың)
материалдық жағдайына тексеру жүргізу бойынша учаскелік комиссияның
                          ҚОРЫТЫНДЫСЫ

                200__ жылғы "___" ___________N _____

      Учаскелiк комиссия өтiнiш берушiнiң берген құжаттарын қарап,
_______ адамнан тұратын отбасы
_________________________________________________________________
                     (тегi, аты, әкесiнiң аты)
_________________________________________________________________
(атаулы әлеуметтiк көмектi және/немесе балаларға жәрдемақы қажет
етедi немесе қажет етпейдi) жөнінде қорытынды шығарады.

      Төрағасы: _____________________________

      Комиссия мүшелерi: 1. _________________
                         2. _________________
                         3. _________________
                         4. _________________

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи"

Постановление Акимата города Астаны от 13 марта 2008 года N 23-304п. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 31 марта 2008 года N 514. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26 марта 2009 года N 06-285п

       Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26.03.2009 N 06-285п

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ :
 

      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи" (далее - государственная услуга), предоставляемой Департаментом занятости и социальных программ города Астаны (далее - Департамент).
 

      2. Департаменту обеспечить опубликование утвержденного стандарта государственной услуги в средствах массовой информации городского значения, в том числе ежегодно утверждаемых значений показателей качества и доступности;
      в срок до 10 числа месяца, следующего за отчетным кварталом, и до 15 декабря каждого отчетного года обеспечить предоставление ежеквартальной и годовой отчетности по достижению целевых значений показателей качества и доступности в отдел мониторинга государственных услуг аппарата Акима города Астаны.
 

      3. Департаменту обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции.
 

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя Акима города Астаны Султанова Е.Х.
 

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким            А. Мамин

Утвержден            
постановлением акимата
города Астаны        
от 13 марта 2008 года
N 23-304п            

Стандарт
оказания государственной услуги

"Назначение государственной адресной социальной помощи"

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по назначению государственной адресной социальной помощи (далее - государственная услуга). Адресная социальная помощь (далее - АСП) назначается в случае, когда среднедушевой доход семьи ниже уровня черты бедности.
 

      2. Форма оказываемой государственной услуги частично автоматизированная.
 

      3. Государственная услуга оказывается в соответствии с пунктом 1 статьи 2 , статьей 6 , статьей 7 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "О государственной адресной социальной помощи" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 декабря 2001 года N 1685 "О мерах по реализации Закона Республики Казахстан "О государственной адресной социальной помощи".
 

      4. Государственная услуга оказывается отделом по назначению социальных пособий и жилищной помощи районов "Алматы" и "Сарыарка" Государственного учреждения "Департамент занятости и социальных программ города Астаны" (далее - Департамент), город Астана, улица Иманбаевой, 68а.
 

      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги является:
      1) решение о назначении либо об отказе в назначении АСП;
      2) в случае принятия решения о назначении АСП - выплата АСП, путем перечисления денежных средств на лицевые счета получателей ежемесячно;
      3) в случае принятия решения об отказе в назначении АСП - мотивированный отказ в письменной форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту.
 

      6. Государственная услуга оказывается гражданам Республики Казахстан, оралманам, лицам, имеющим статус беженца, иностранцам, лицам без гражданства, имеющим вид на жительство в Республике Казахстан, среднедушевой доход семьи которых ниже уровня черты бедности, установленной в столице (далее - потребители).
 

      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) решение о назначении либо об отказе в назначении АСП выносится в течение 10 дней со дня подачи заявления;
      2) максимальный срок зачисления денежных средств на лицевые счета получателей составляет пять банковских дней;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - 20 минут;
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - не требуется.
 

      8. Оказание государственной услуги бесплатное.
 

      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги размещается в официальных источниках информации, на стендах, расположенных в фойе Департамента, а также сайте Акима города Астаны: www.astana.kz.
 

      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно, за исключением субботы, воскресенья и праздничных дней с 9.00 часов до 18.00 часов.
      Прием документов осуществляется с 9.00 часов до 13.00 часов.
      Для получения государственной услуги предварительная запись и ускоренное обслуживание не осуществляется.
 

      11. Государственная услуга предоставляется в операционных залах Департамента для приема потребителей по районам "Алматы" и "Сарыарка", имеются сидячие места, зал ожидания, столы для заполнения бланков, стенды с образцами заявлений, здание оборудовано пандусом.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги к заявлению согласно приложению 2 к настоящему стандарту с предъявлением удостоверения личности и свидетельства о присвоении социального индивидуального кода (СИК) прилагаются следующие документы:
      1) сведения о составе семьи согласно приложению 3 к настоящему стандарту;
      2) сведения о полученных доходах членов семьи заявителя согласно приложению 4 к настоящему стандарту.
 

      13. Место выдачи формы заявлений для оказания государственной услуги - здание Департамента, город Астана, улица Иманбаевой, 68а, кабинеты 1, 11, (в зависимости от района проживания).
 

      14. Документы сдаются в отделы по назначению социальных пособий и жилищной помощи районов "Алматы" и "Сарыарка" Департамента, по адресу: город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинеты 1, 11 (в зависимости от района проживания).
 

      15. Потребителю при обращении выдается бланк заявления согласно приложению 2 к настоящему стандарту. Факт приема заявления со всеми необходимыми документами для назначения АСП подтверждается подписью специалиста, принявшего документы, расположенной в нижней части заявления (отрывной талон), которая остается у потребителя.
 

      16. В случае принятия решения о назначении АСП ежемесячно на лицевой счет потребителя будут перечисляться денежные средства. Оповещение потребителя о положительно принятом решении производится по телефону либо при личном посещении в кабинетах 1, 11 (в зависимости от района проживания).
      В случае принятия решения об отказе в назначении АСП - мотивированный отказ в письменной форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту.
 

      17. Приостановление выплаты АСП производится в случае не проживания по адресу, указанному в заявлении, отказ - в случае сокрытия доходов согласно приложению 1 к настоящему стандарту.

3. Принципы работы

      18. Деятельность Департамента основывается на принципах:
      1) соблюдения Конституции и законов Республики Казахстан;
      2) противостояния проявлениям коррупции;
      3) неукоснительного соблюдения государственной и трудовой дисциплины;
      4) предоставления полной информации об оказываемой государственной услуге;
      5) недопущения нарушения прав и свобод потребителей;
      6) недопущения бюрократизма и волокиты при рассмотрении заявлений;
      7) сохранности информации о содержании документов потребителей;
      8) обеспечения конфиденциальности документов;
      9) обеспечения сохранности неполученных в установленном периоде документов;
      10) вежливости и корректности.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 5 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. При необходимости обжаловать действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц потребитель может обратиться в Департамент, город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинеты 1, 11 (в зависимости от района проживания), начальники отделов, телефон: 21-09-41, 21-62-22, электронный адрес: deptrud@at.kz.
      22. Жалобы принимаются в письменном виде по почте либо нарочно через канцелярию Департамента, по адресу: город Астана, улица Иманбаевой 68-а, кабинет 12.
      Электронный адрес: deptrud@at.kz
      Начальники отделов (в зависимости от районов города) телефоны: 21-09-41, 21-62-22, кабинеты 1, 11.
      Заместитель директора, кабинет 23, телефон: 21-54-97.
      Если потребитель не будет удовлетворен принятыми мерами или вопрос требует рассмотрения вышестоящей инстанцией, он может направить жалобу письменно заместителю акима города Астаны.
      23. Рассмотрение жалоб, поступивших в Департамент, осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      При подаче жалобы потребителю выдается второй экземпляр с отметкой о принятии.
      Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством, подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению. Телефон канцелярии: 21-22-61.

6. Контактная информация

       24. Прием потребителей осуществляется в соответствии с установленным графиком работы Департамента.
      Директор Департамента, кабинет 23. Телефон: 21-04-92, факс: 21-28-39.
      График приема граждан: понедельник, среда с 14.00 до 17.00 часов.
      Заместитель директора, кабинет 23, телефон: 21-54-97.
      График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Начальники отделов - кабинеты 1, 11 (в зависимости от района города), телефоны: 21-09-41, 21-62-22.
      График работы: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Графики работы отделов: прием граждан ежедневно с 9.00 до 17.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Заместитель Акима города Астаны. Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик 11, кабинет 233. График приема граждан - согласно Регламенту работы акимата города Астаны, телефон: 75-21-68.
      Аппарат Акима города Астаны. Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик 11, сайт Акима города Астаны: www.аstana.kz.
      Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан, город Астана, Дом Министерств, улица 35, дом 2, подъезд 6, сайт www.Enbek.kz.
      25. Другая полезная информация для потребителя.
      Сайт Акима города Астаны: www.аstana.кz.

Приложение 1         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                                 ___________________
                                                  (кому адресуется)

      Доводим до сведения, что решением ____________________________
                                           (кем вынесено решение)
      Вам отказано в назначении государственной адресной социальной помощи
в связи с _____________________________________________________________.
                                 (указать причину отказа)

      Заместитель директора Департамента

Приложение 2         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                      Директору Департамента
                                      занятости и социальных
                                      программ города Астаны
                                      от _______________________________
                                      (Фамилия, имя, отчество заявителя)
                                      проживающего по адресу
                                      __________________________________
                                      (улица, N дома и квартиры, телефон)
                                      удостоверение личности N__________
                                      выдано____________________________
                                      N СИК ____________________________
                                      род занятия ______________________

                                 Заявление

      Прошу назначить моей семье адресную социальную помощь.
      Моя семья состоит из _____ человек.
      К заявлению прилагаю документы ______________________.
      В случае возникновения изменений обязуюсь в течение 15 дней сообщить о них.
      Предупрежден(а) об ответственности за предоставление ложной информации и
недостоверных (поддельных) документов.

      "____"__________ 200__г. ___________________
                               (подпись заявителя)

      Документы приняты

      "____"__________ 200__г. __________________________________________
                               (ФИО и подпись лица, принявшего документы)

       -----------------
      |                 |     Регистрационный номер семьи
       -----------------

      --------------------------------------------------------------------
                                   (линия отреза)

      В случае возникновения изменений обязуюсь в течение 15 дней сообщить
о них.
      Предупрежден(а) об ответственности за предоставление ложной
информации и недостоверных (поддельных) документов.
      Подпись заявителя _______________
      Заявление гр. __________с прилагаемыми документами в количестве ___
штук с регистрационным номером семьи ________________
принято "____" _________ 200 __г.
Ф.И.О., должность, подпись принявшего документы _________________________

Приложение 3         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

Регистрационный номер семьи _______________________

                           Сведения о составе семьи заявителя

____________________________ _______________________________
      (Ф.И.О. заявителя)           (домашний адрес, тел.)

N

Ф.И.О. членов семьи

Родственное отношение
к заявителю

Год
рождения

















  Подпись заявителя ______________ Дата ___________________

Приложение 4         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

Регистрационный номер семьи __________________________________

                                      Сведения
                      о полученных доходах членов семьи заявителя
                                в ___ квартале 200__ года

___________________________________ ______________________________
             (Ф.И.О.)                   (домашний адрес, тел.)

N

Ф.И.О.
членов
семьи

Место работы,
учебы
(безработные
подтверждают
факт регис-
трации
справкой
уполномочен-
ного органа
по вопросам
занятости)

Документально
подтвержденные
суммы доходов

Прочие заявленные доходы

от
тру-
довой
дея-
тель-
ности

пенсии,
пособия

от
пред-
прини-
матель-
ской
дея-
тель-
ности

сти-
пен-
дии

али-
менты

иные
виды
дохода




























Подпись заявителя _______________________
Дата ____________________________________

Приложение 5         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

           Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность 

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

90

82

80

1.2. % (доля)
потребителей, ожидавших
получения услуги в
очереди не более 40 минут

100

90

90

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

85

75

72

2.2. % (доля)  случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (произведенных
начислений, расчетов
и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потреби-
телей удовлетворенных
качеством и информацией
о порядке предоставления
услуги

90

90

85

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

90

90

87

3.3. % (доля) услуг,
информации о которых
доступно через Интернет

100

90

85

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных потребителей
по данному виду услуг

0,5

0,1

0,01

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

90

80

79

4.3. % (доля) потребите-
лей удовлетворенных с
существующим порядком
обжалования

90

90

89

4.4. % (доля) потребите-
лей, удовлетворенных
сроками обжалования

95

80

78

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребите-
лей удовлетворенных
вежливостью персонала

100

90

88

Приложение 6         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                             ЗАКЛЮЧЕНИЕ

участковой комиссии по проведению обследования материального положения
лиц (семей), обратившихся за государственной адресной социальной
помощью и/или ежемесячным государственным пособием, назначаемым
и выплачиваемым на детей до восемнадцати лет

                      района _____________ города Астаны

                      N_____ от "____" ________ 200_ года

      Участковая комиссия, рассмотрев представленные документы заявителя,
________________________________________________________________________,
                                    (Ф.И.О.)
семья которого состоит из___человек, выносит заключение о
________________________________________________________________________
(нуждается или не нуждается в адресной социальной помощи и/или в пособии
на детей)

Председатель: ______________________
Члены комиссии: 1. _________________
                2. _________________
                3. _________________
                4. _________________