"Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2008 жылғы 13 наурыздағы N 23-300қ Қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2008 жылғы 31 наурызда нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 519 болып енгізілді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009 жылғы 26 наурыздағы N 06-285қ қаулысымен

      Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009.03.26 N 06-285қ қаулысымен

      Қолданушылардың назарына!!!
      Қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 5-тармақтан қараңыз.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы"»N 558 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын көтеру мақсатында Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :

      1. Қоса беріліп отырған»"Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар департаменті" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі -  Департамент) көрсететін "Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) стандарты бекітілсін.

      2. Департамент мемлекеттік қызмет көрсетудің бекітілген стандартын, оның ішінде жыл сайын бекітілген көрсеткіштердің сапасы мен қол жетімділігін, қалалық маңызы бар бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды;
      есептік тоқсаннан кейінгі айдың 10 жұлдызына және әрбір есеп беру жылының 15 желтоқсанына дейін Астана қаласы әкімі аппаратының мемлекеттік қызметтер мониторингі бөліміне сапа көрсеткіштері мен қол жетімділігінің мақсатты мәндеріне қол жеткізу жөнінде тоқсан сайынғы және жылдық есеп беруді қамтамасыз етсін.

      3. Департамент осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің бірінші орынбасары Е.Х. Сұлтановқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Әкiм                                             А. Мамин

Астана қаласы әкімдігінің
2008 жылғы 13 наурыздағы
N 23-300қ қаулысымен
бекітілді      

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

"Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек ұсыну
үшін құжаттарды ресімдеу"

1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін құжаттарды ресімдеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін анықтайды.
      Протездік-ортопедиялық көмек - мүгедектерді протездік-ортопедиялық құралдармен және оларды қолдануға оқытуды қамтамасыз ету бойынша мамандандырылған медициналық-техникалық көмек.
      Протездік-ортопедиялық құралдар - аурудың салдарынан немесе денсаулыққа зиян келуінен дененің белгілі бір бөлігі немесе ағзаның бұзылуын немесе күші жойылған қызметтерінің орнын толтыру құралдары.

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны ішінара  автоматтандырылған.

      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 20 маусымдағы "Мүгедектердi оңалтудың кейбiр мәселелерi туралы" N 754 қаулысымен бекітілген мүгедектерді протездік-ортопедиялық көмекпен және техникалық көмекші (орнын толтырушы) құралдармен қамтамасыз ету ережесінің 2-тарауына сәйкес көрсетіледі .

      4. Мемлекеттік қызмет "Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар департаменті" мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - Департамент) ардагерлер мен мүгедектер жұмысы жөніндегі бөлімімен Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 4-кабинетте көрсетіледі.

      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті аяқтау нысаны:
      осы стандарттың   1 , 2-қосымшаларына сәйкес протездік-ортопедиялық көмекті және бұйымдарды алуға жолдама беру немесе одан бас тарту болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет:
      1) Ұлы Отан соғысының қатысушыларына, мүгедектерiне, сондай-ақ жеңілдiктер мен кепілдiктер бойынша Ұлы Отан соғысының мүгедектерiне теңестірiлген адамдарға;
      2) Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерiнде қызметтiк міндеттерін атқаруымен байланысты мүгедек болған әскери қызметшiлерге;
      3) iшкi iстер органдарының, ұлттық қауіпсiздiк органдарының басшы және қатардағы құрамының қызметтік міндеттерiн атқаруымен байланысты мүгедек болған адамдарына;
      4) жалпы аурудан мүгедек болғандарға;
      5) бала жасынан мүгедектерге;
      6) мүгедек балаларға (бұдан әрі - тұтынушылар) көрсетілді.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 30 минут;
      2) қажетті құжаттарды тапсырғанда кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 20 минут;
      3) протездік-ортопедиялық көмекті алуға жолдама алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт мөлшері - 20 минут.

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тегін.

      9. Мемлекеттік қызмет тәртібі туралы толық ақпарат ресми ақпараттық көздерінде, Департамент фойесінде орналасқан тағандарда, сондай-ақ Астана қаласы Әкімінің: www.аstana.кz. сайтында орналастырылады.

      10. Мемлекеттік қызмет сенбі, жексенбі және мерекелік күндерден басқа күнделікті сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін көрсетіледі.
      Құжаттарды қабылдау сағат 09.00-ден 13.00-ге дейін жүзеге асырылады.
      Қызметті алу үшін алдын ала жазылу және жедел қызмет көрсету жүзеге асырылмайды.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету тұтынушыларды қабылдау үшін терезелермен өтініштердің үлгісімен, қажетті құжаттар тізбесі бар, кезек күту үшін орындықтары мен үстелдермен жабдықталған Департаменттің 4-кабинетінде ұсынылады. Ғимарат мүмкіндіктері шектеулі тұлғалар үшін пандустармен жабдықталған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін осы стандарттың 3-қосымшасына сәйкес өтінішке Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Астана қаласы бойынша департаментімен (бұдан әрі - МӘС) берілген мүгедекті оңалту бағдарламасының көшірмесі (бұдан әрі - МОБ) қоса беріледі (Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, жұмыс кестесі: жұмыс күндері сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін, телефон: 21-93-66).

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін өтініштер нысанын беру орны - Департамент ғимараты, Иманбаева көшесі, 68а, 4-кабинет.

      14. Құжаттар Департаменттің ардагерлер және мүгедектер жұмысы жөніндегі бөліміне мына мекен-жай бойынша тапсырылады: Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 4-кабинет, телефоны: 21-09-48.

      15. Арызданушыға хабарласқанда белгіленген нысандағы өтініш осы стандарттың 3-қосымшасына сәйкес бланктер беріледі.
      Қажетті құжаттармен бірге өтінішті ұсынған соң, протездік-ортопедиялық көмекті алуға жолдама беру осы стандарттың 1-қосымшасына сәйкес жүзеге асырылады.

      16. Протездік-ортопедиялық көмекті алуға 4-кабинетке, Департаментке келу қажет, ардагерлер және мүгедектермен жұмыс жөніндегі бөлімнің маманы қызмет көрсетеді.

      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуге мына жағдайларда:
      1. еңбектік мертігудің салдарынан мүгедектік алғанда;
      2. протездік-ортопедиялық бұйымдарды пайдаланудың белгіленген мерзімінен бұрын өтініш берілгенде бас тартылады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Департаменттің қызметі:
      1) Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын сақтау;
      2) сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру;
      3) мемлекеттік және еңбек тәртібін бұлжытпай сақтау;
      4) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат беру;
      5) тұтынушылардың құқықтары мен бостандықтарын бұзуға жол бермеу;
      6) өтініштерді қарау кезінде төрешілдік пен сөзбұйдаға жол бермеу;
      7) тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты сақтау;
      8) құжаттардың құпиялылығын қамтамасыз ету;
      9) белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
      10) сыпайы және әдепті болу қағидаларына негізделеді.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың 4-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану қажеттілігі кезінде тұтынушы Департаментке, Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 4-кабинет, ардагерлер және мүгедектермен жұмыс жөніндегі бөлім бастығы, телефоны: 21-09-48, электрондық мекен-жайы: deptrud@at.kz.

      22. Шағым жазбаша түрде поштамен немесе қолма қол Департаменттің кеңсесі арқылы мына мекен-жай бойынша: Астана қаласы, Иманбаева 68а көшесі, 12-кабинетте қабылданады.
      Бөлім бастығы, телефоны: 21-09-48, 4-кабинет.
      Электрондық мекен-жайы: deptrud@at.kz.
      Директордың орынбасары N 23 кабинет, телефон: 21-54-97
      Тұтынушы қабылданған шараларға қанағаттанбаса немесе мәселе жоғары тұрған органның қарауын қажет етсе, Астана қаласы әкімінің орынбасарына жазбаша шағым жолдауына болады.

      23. Департаментке келіп түскен шағымды қарау Қазақстан Республикасының заңнамаларымен қарастырылған тәртібі мен мерзімінде жүзеге асырылады.
      Шағым жазған кезде тұтынушыға қабылдау туралы белгісі қойылған екінші данасы беріледі.
      Заңнамада белгіленген тәртіппен берілген өтініштер міндетті түрде қабылдануға, тіркелуге, есепке алынуға және қаралуға тиіс. Кеңсе телефоны: 21-22-61.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тұтынушыны қабылдау Департамент жұмысының белгіленген кестесіне сәйкес жүзеге асырылады.
      Департамент директоры, 23 кабинет, телефоны: 21-04-92, факс: 21-28-39.
      Азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі, сәрсенбі сағат 14.00-ден 17.00-ге дейін.
      Директордың орынбасары, 23 кабинет, телефоны: 21-54-97.
      Азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Бөлім бастығы - 4-кабинет, телефоны: 21-09-48.
      Жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Бөлімнің жұмыс кестесі: азаматтарды қабылдау күн сайын сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Астана қаласы әкімінің орынбасары. Мекен-жайы: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 11, 233-кабинет. Азаматтарды қабылдау кестесі Астана қаласы әкімдігінің жұмыс регламентіне сәйкес. Телефон: 75-21-68.
      Астана қаласы әкімінің аппараты, Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі, 11, Астана қаласы Әкімінің сайты www. Astana. kz.
      Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі, Астана қаласы, Министрлік үйі, 35 көше, 2-үй, 6-кіре беріс, сайты www. Enbek. kz.

      25. Тұтынушылар үшін басқа да пайдалы ақпарат.
      Астана қаласы Әкімінің сайты www. аstana. kz.

                                                Мемлекеттік қызмет
                                                көрсету стандартына
                                                      1-қосымша

                                              Протездік-ортопедиялық
                                              орталығы (зауытының)
                                              директорына

                         N _____ ЖОЛДАМА

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 20 шілдедегі N
754 қаулысымен бекітілген "Мүгедектерді протездік-ортопедиялық
көмекпен және техникалық көмекші (орнын толтыру) құралдармен
қамтамасыз ету" Қағидасына сәйкес _________топ мүгедегі
____________________________мемлекеттік тапсырыс қаражаты есебінен
протездік-ортопедиялық көмек көрсету үшін жолдаймыз.

      Департамент директорының орынбасары

                                                 Мемлекеттік қызмет
                                                 көрсету стандартына
                                                      2-қосымша

      Сізге ____________________________ байланысты
            (бас тарту себебін көрсету)
протездік-ортопедиялық көмек мен бұйымдарды алуға жолдама беруден
бас тартылғанын хабардар етеміз.

      Департамент директорының орынбасары

                                                  Мемлекеттік қызмет
                                                 көрсету стандартына
                                                       3-қосымша

                                     Астана қаласының Жұмыспен қамту
                                     және әлеуметтік бағдарламалар
                                     департаментінің директоры
                                     мекен-жайы ____________________
                                     телефоны_______________________

                          ӨТІНІШ

      Маған______________________________________________________
_____________________________________________________________жолдама
беруіңізді сұраймын.

      Қолы ___________________      мерзімі ________________________
 
     --------------------------------------------------------------------
                           (қию сызығы)

      Өтініш азамат ______________________________қоса берілген
_________дана құжаттармен "__" ________200 ___ жылы қабылданды.

      ______________     ___________________________________________
          қолы               құжатты қабылдаған адамның лауазымы,
                                   тегі, аты-жөні

                                                  Мемлекеттік қызмет
                                                 көрсету стандартына
                                                      4-қосымша

      Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіш-
тің норма-
тивтік
мәні

Көрсеткіш-
тің келесі
жылдағы
нысаналы
мәні

Көрсеткіш-
тің есепті
жылдағы
ағымдағы
мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжаттарды тапсырған
сәттен бастап белгіленген
мерзімде қызметті ұсыну оқи-
ғаларының % (үлесі)

90

90

89

1.2. қызмет алуды кезекте
40 минуттан аспайтын уақыт
күткен тұтынушылардың %
(үлесі)

100

100

100

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдері-
сінің сапасына қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

2.2. құжаттарды лауазымды
тұлға дұрыс ресімдеген
жағдайдың (жүргізілген
төлемдер, есеп айырысулар
және т.б.) % (үлесі)

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі
туралы сапаға және ақпарат-
қа қанағаттанған тұтынушы-
лардың % (үлесі)

95

95

95

3.2. тұтынушы құжаттарды
дұрыс толтырған және бірінші
реттен тапсырған оқиғалардың
% (үлесі)

100

100

100

3.3. интернет арқылы қол
жетімді қызметтерінің
ақпарат % (үлесі)

90

70

70

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі
бойынша қызмет көрсетілген
тұтынушылардың жалпы санына
негізделген шағымдардың %
(үлесі)

0,5

0,01

0

4.2. белгіленген мерзімде
қаралған және қанағаттан-
дырылған негізделген шағым-
дардың % (үлесі)

90

0,01

0

4.3. шағымданудың қолданыс-
тағы тәртібіне қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

80

80

4.4. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған тұтынушылардың
% (үлесі)

90

80

80

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпай-
ылығына қанағаттанған тұты-
нушылардың % (үлесі)

100

90

90

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи"

Постановление Акимата города Астаны от 13 марта 2008 года N 23-300п. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 31 марта 2008 года N 519. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26 марта 2009 года N 06-285п

       Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26.03.2009 N 06-285п

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ :

      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи" (далее - государственная услуга), предоставляемой Департаментом занятости и социальных программ города Астаны (далее - Департамент).

      2. Департаменту обеспечить опубликование утвержденного стандарта государственной услуги в средствах массовой информации городского значения, в том числе ежегодно утверждаемых значений показателей качества и доступности;
      в срок до 10 числа месяца, следующего за отчетным кварталом, и до 15 декабря каждого отчетного года обеспечить предоставление ежеквартальной и годовой отчетности по достижению целевых значений показателей качества и доступности в отдел мониторинга государственных услуг аппарата Акима города Астаны.

      3. Департаменту обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя Акима города Астаны Султанова Е.Х.

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким

Утвержден            
постановлением акимата
города Астаны        
от 13 марта 2008 года
N 23-300п            

Стандарт
оказания государственной услуги

"Оформление документов на инвалидов для предоставления
им протезно-ортопедической помощи"

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по оформлению документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи.
      Протезно-ортопедическая помощь - специализированный вид медико-технической помощи по обеспечению инвалидов протезно-ортопедическими средствами и обучение пользованию ими.
      Протезно-ортопедические средства - средства, замещающие отсутствующие конечности или другие части тела, компенсирующие нарушенные или утраченные функции организма вследствие заболевания или повреждения здоровья.

      2. Форма оказываемой государственной услуги частично автоматизированная.

      3. Государственная услуга оказывается в соответствии с разделом 2 Правил обеспечения инвалидов протезно-ортопедической помощью и техническими вспомогательными (компенсаторными) средствами, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2005 года N 754 "О некоторых вопросах реабилитации инвалидов".

      4. Государственная услуга оказывается отделом по работе с ветеранами инвалидами Государственного учреждения "Департамент занятости и социальных программ города Астаны" город Астана, Иманбаевой 68 а, кабинет 4.

      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги является:
      направление или отказ в выдаче направления на получение протезно-ортопедической помощи и изделий согласно приложениям 1 , 2 к настоящему стандарту.

      6. Государственная услуга оказывается:
      1) участникам, инвалидам Великой Отечественной войны, а также лицам, приравненным по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны;
      2) военнослужащим, инвалидность которых наступила в связи с исполнением служебных обязанностей в Вооруженных Силах Республики Казахстан;
      3) лицам начальствующего и рядового состава органов внутренних дел, органов национальной безопасности, инвалидность которых наступила в связи с исполнением служебных обязанностей;
      4) инвалидам от общего заболевания;
      5) инвалидам с детства;
      6) детям-инвалидам (далее - потребители).

      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) при представлении заявления со всеми необходимыми документами услуга предоставляется в течение 30 минут;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - 20 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении направления на получение протезно-ортопедической помощи - 20 минут.

      8. Оказание государственной услуги бесплатное.

      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги размещается в официальных источниках информации, на стендах, расположенных в фойе Департамента, а также сайте Акима города Астаны: www.astana.kz.

      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно, за исключением субботы, воскресенья и праздничных дней с 9.00 часов до 18.00 часов.
      Прием документов осуществляется с 9.00 часов до 13.00 часов.
      Для получения государственной услуги предварительная запись и ускоренное обслуживание не осуществляется.

      11. Государственная услуга предоставляется в кабинете 4 Департамента, который оборудован окнами для приема потребителей, стендом с образцами заполнения заявлений и перечнем необходимых документов, столом и сидениями для ожидания очереди. Здание оборудовано пандусом для лиц с ограниченными возможностями.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги к заявлению согласно приложению 3 к настоящему стандарту прилагается копия выписки из индивидуальной программы реабилитации инвалида (далее - ИПР), выдаваемой медико-социальной экспертизой Департамента Министерства труда и социальной защиты населения по городу Астане (далее - МСЭ) (город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, график работы: в рабочие дни с 9.00 до 18.00, перерыв с 13.00 до 14.00, телефон: 21-93-66).

      13. Место выдачи формы заявлений для оказания государственной услуги - здание Департамента, город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинет 4.

      14. Документы сдаются в отдел по работе с ветеранами инвалидами Департамента по адресу: город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинет 4, телефон: 21-09-48.

      15. Потребителю при обращении выдается бланк заявления установленной формы согласно приложению 3 к настоящему стандарту.
      После представления заявления с необходимыми документами производится выдача направления на получение протезно-ортопедической помощи и изделий согласно приложению 1 к настоящему стандарту.

      16. Для предоставления протезно-ортопедической помощи необходимо личное посещение кабинета 4 Департамента, обслуживает специалист отдела по работе с ветеранами и инвалидами.

      17. Отказ в предоставлении государственной услуги производится в случаях, если:
      1. инвалидность получена вследствие трудового увечья;
      2. обращение последовало раннее установленных сроков эксплуатации протезно-ортопедических изделий.

3. Принципы работы

      18. Деятельность Департамента основывается на принципах:
      1) соблюдения Конституции и законов Республики Казахстан;
      2) противостояния проявлениям коррупции;
      3) неукоснительного соблюдения государственной и трудовой дисциплины;
      4) предоставления полной информации об оказываемой государственной услуге;
      5) недопущения нарушения прав и свобод потребителей;
      6) недопущения бюрократизма и волокиты при рассмотрении заявлений;
      7) сохранности информации о содержании документов потребителей;
      8) обеспечения конфиденциальности документов;
      9) обеспечения сохранности неполученных в установленном периоде документов;
      10) вежливости и корректности.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 4 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. При необходимости обжаловать действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц потребитель может обратиться в Департамент, город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинет 4, начальник отдела по работе с инвалидами и ветеранами, начальник отдела, телефон: 21-09-48, электронный адрес: deptrud@at.kz.
      22. Жалобы принимаются в письменном виде по почте либо нарочно через канцелярию Департамента, по адресу: город Астана, улица Иманбаевой 68 а, кабинет 12.
      Электронный адрес: deptrud@at.kz
      Начальник отдела, телефон: 21-09-48, кабинет 4.
      Заместитель директора, кабинет 23, телефон: 21-54-97.
      Если потребитель не будет удовлетворен принятыми мерами или вопрос требует рассмотрения вышестоящей инстанцией, он может направить жалобу письменно заместителю акима города Астаны.
      23. Рассмотрение жалоб, поступивших в Департамент, осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      При подаче жалобы потребителю выдается второй экземпляр с отметкой о принятии.
      Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством, подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению. Телефон канцелярии: 21-22-61.

6. Контактная информация

       24. Прием потребителей осуществляется в соответствии с установленным графиком работы Департамента.
      Директор Департамента, кабинет 23. Телефон: 21-04-92, факс: 21-28-39.
      График приема граждан: понедельник, среда с 14.00 до 17.00 часов.
      Заместитель директора, кабинет 23, телефон: 21-54-97.
      График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Начальник отдела - кабинет 4, телефон: 21-09-48.
      График работы: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Графики работы отдела: прием граждан ежедневно с 9.00 до 17.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Заместитель Акима города Астаны. Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик 11, кабинет 233. График приема граждан - согласно Регламенту работы акимата города Астаны. Телефон: 75-21-68.
      Аппарат Акима города Астаны, город Астана, улица Бейбитшилик, 11, сайт Акима города Астаны: www.astana.kz.
      Министерство труда и социальной защиты населения, город Астана, Дом Министерств, улица 35, дом 2, подъезд 6, сайт www.enbek.kz.
      25. Другая полезная информация для потребителя.
      Сайт Акима города Астаны: www.аstana.кz.

Приложение 1         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                   Директору протезно-ортопедического
                                   центра (завода)

                                НАПРАВЛЕНИЕ N ____

      Согласно Правилам обеспечения инвалидов протезно-ортопедической помощью и техническими вспомогательными (компенсаторными) средствами, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2005 года N 754 направляем
____________________________________________________________________________
                                (ф.и.о.)
инвалида ___ группы для оказания протезно-ортопедической помощи за счет средств государственного заказа.

      Заместитель директора Департамента

Приложение 2         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                           ____________________
                                            (кому адресуется)

      Доводим до сведения, что Вам отказано в выдаче направления на получение протезно-ортопедической помощи и изделий в связи с
_____________________________________________________________.
                    (указать причину отказа)

      Заместитель директора Департамента

Приложение 3         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                             Директору Департамента
                                             занятости и социальных
                                             программ города Астаны
                                             от ___________________
                                             адрес ________________
                                             телефон ______________

                                   ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу вас выдать мне направление на
___________________________________________________________________
__________________________________________________________________.

      подпись_________________ дата_____________________

-------------------------------------------------------------------
                             (линия отреза)

Заявление гр. _____________________ с прилагаемыми документами
в количестве _________штук, принято "__" _____________200__ г.

      ___________
        подпись     должность, Ф.И.О. лица принявшего документы

Приложение 4         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

               Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность 

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

90

90

89

1.2. % (доля)
потребителей, ожидавших
получения услуги в
очереди не более 40 минут

100

100

100

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

90

90

90

2.2. % (доля)  случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (произведенных
начислений, расчетов
и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потреби-
телей удовлетворенных
качеством и информацией
о порядке предоставления
услуги

95

95

95

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

100

100

100

3.3. % (доля) услуг,
информации о которых
доступно через Интернет

90

70

70

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных потребителей
по данному виду услуг

0,5

0,01

0

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

90

0,01

0

4.3. % (доля) потребите-
лей удовлетворенных с
существующим порядком
обжалования

90

80

80

4.4. % (доля) потребите-
лей, удовлетворенных
сроками обжалования

90

80

80

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребите-
лей удовлетворенных
вежливостью персонала

100

90

90