"Мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2008 жылғы 11 тамыздағы N А-6/342 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2008 жылғы 4 қыркүйекте N 3268 тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2011 жылғы 10 наурыздағы № а-2/68 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2011.03.10 № а-2/68 қаулысымен
      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына, "Жеке заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 561 қаулысына сәйкес Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ғ.М. Бекмағамбетовке жүктелсін.

      3. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысы әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен кейін күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі

         Ақмола облысы әкімдігінің
      2008 жылғы 11 тамыздағы
      N А-6/342 қаулысымен
      бекітілген

"Мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт Мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған (бұдан әрі мәтін бойынша - мемлекеттік қызмет көрсету) құжаттарды ресімдеу денсаулық жағдайы бойынша өзге адамның үнемі күтімі мен медициналық қызмет көрсетуіне мұқтаж жалғызілікті қарттарға, мүгедектерге, мүгедек - балаларға мүгедектердің жасына, денсаулығының жағдайына сәйкес бейімделген қарттар мен мүгедектерге арналған интернат үйлеріне оларды жіберу және оларға тіршілік ету жағдайларын туғызу, күтіммен қамтамасыз ету, медициналық қызметтер көрсету, оңалту, әлеуметтік-еңбекпен бейімдеу, демалыс пен бос уақыттарын ұйымдастыру мақсатымен жүзеге асырылады.   
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет: "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі Заңының 24-бабы, "Әлеуметтік қызмет көрсету Үлгі Ережелерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің міндетін атқарушысының 2005 жылғы 1 желтоқсандағы N 306-п бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу  N 3985 Тізілімінде тіркелген) бекітілген
      "Балалар психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетудің үлгі Ережелерінің" 2,8,9-тармақтары,
      "Қарттар мен жалпы үлгідегі мүгедектерге арналған мемлекеттік медициналық-әлеуметтік мекемелерде және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік ұйымдарда әлеуметтік қызмет көрсетудің үлгі Ережелерінің" 2,8,11,12-тармақтары,
      "Психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетудің үлгі Ережелерінің" 2,8,9-тармақтары негізінде көрсетіледі. 
      4. Мемлекеттік қызмет аудандардың және Көкшетау, Степногорск қалаларының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерімен (бұдан әрі - Бөлімдер) көрсетіледі. Бөлімдердің толық атаулары, қызметті көрсету орны, электрондық мекен-жайлары мен веб-сайттары осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны мемлекеттік медициналық-әлеуметтік мекемеге (бұдан әрі- МӘМ) жолдама беру болып табылады. Қажетті құжаттардың барлығын Бөлімдерден алған күнінен бастап 10 жұмыс күнінің ішінде Ақмола облысының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы МӘМ ресімдеуден бас тарту немесе МӘМ жолдамасын беруді жүргізеді.
      Сонымен қатар, өтініш берушінің құжаттарын аудандық (қалалық) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері өтініш берушіден қабылдап алғаннан кейін 10 күннен кешіктірмей жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар басқармасына тапсырады.
      6. Әлеуметтік қызмет көрсету үшін мемлекеттік қызмет мынадай жеке тұлғаларға (бұдан әрі - өтініш берушілер) беріледі:
      1) Қарттар мен жалпы үлгідегі мүгедектерге арналған мемлекеттік медициналық-әлеуметтік мекемелерге:
      заңнама бойынша оларды күту мен оларға қамқорлық жасауға міндетті кәмелетке толған жұмысқа жарамды жақын туыстары жоқ, сондай-ақ объективтік себептер бойынша оларға үнемі көмек пен күтім қамтамасыз ете алмайтын (ұлғайған жасына орай бірінші, екінші топ мүгедектігі, онкологиялық, психикалық ауруы бар, бас бостандығынан айыру жерлерінен, немесе мемлекеттен тыс жерге тұрғылықты тұруға кеткен) жақын туыстары бар денсаулық жағдайы бойынша өзге адамның үнемі күтімі мен медициналық қызмет түрлеріне мұқтаж қарттар мен бірінші және екінші топтағы мүгедектерге (ерлі-зайыптыларға).
      Ерекше жағдайларда Ардагерлер, мүгедектер істері жөніндегі кеңестерінің шешімі бойынша даулы себептерге байланысты бірге тұру мүмкін емес кәмелетке толған жұмысқа жарамды жақын туыстары бар қарттары мен бірінші, екінші топтағы мүгедектер МӘМ тұруға қабылдану мүмкін.
      Ұлы Отан соғысының мүгедектері, қатысушылары, сондай-ақ соларға теңестірілген тұлғалар (бұдан әрі - Ұлы Отан соғысының мүгедектері, қатысушылары және оларға теңестірілген тұлғалар) заңнама бойынша оларды күту мен оларға қамқорлық жасауға міндетті кәмелетке толған жұмысқа жарамды жақын туыстары бар болғанына қарамастан, бірінші кезекті тәртіпте МӘМ қабылданады;
      2) балалар психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік мекемелерге:
      денсаулық жағдайы бойынша өзге адамдардың күтімі мен медициналық қызмет түрлеріне мұқтаж психоневрологиялық паталогиясымен 4-тен 18 жасқа дейінгі мүгедек балаларға;
      3) психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік мекемелерге:
      денсаулық жағдайы бойынша өзге адамдардың күтімі мен медициналық қызмет түрлеріне мұқтаж психоневрологиялық патологиясымен он сегіз жастан асқан 1, 2 топтағы мүгедектерге.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) қызмет өтініш берушімен қажетті құжаттарды тапсырған күннен бастап 15 күнтізбелік күннен кешіктірілмей көрсетіледі;
      2) қажетті құжаттарды тапсыру үшін кезек күтуге рұқсат етілген ең ұзақ уақыт 40 минуттан аспауы тиіс;
      3) қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алу үшін кезек күтуге рұқсат етілген ең ұзақ уақыт 40 минуттан аспауы тиіс.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат Бөлімдердің веб-сайттарында және ақпараттық стендтерінде орналастырылған. Бөлімдердің мекен-жайлары мен веб-сайттары осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты ақпарат көзі ретінде облыстық "Арқа ажары", "Акмолинская правда" газеттерде жарияланады.
      10. Мемлекеттік қызмет 09.00-ден 18.00-ге дейін күн сайын көрсетіледі, демалыс күндері - сенбі, жексенбі және мереке күндері, түскі асқа үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін. Қабылдау кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет өтініш берушінің тұрғылықты жері бойынша Бөлімдердің ғимараттарында көрсетіледі. Бөлімдердің үй-жайларында күту залдары бар, құжаттарды толтыруға арналған орындар оларды толтыру үлгілерімен және қажетті құжаттардың тізбелері берілген стендтермен жабдықталған, қауіпсіздік қамтамасыз етіледі және мүмкіндіктері шектеулі адамдар қолайлы жағдайлар жасалған. 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш берушіге мынадай құжаттарды тапсыру қажет:
      1) қарттар мен жалпы үлгідегі мүгедектерге арналған мемлекеттік медициналық-әлеуметтік мекемелерге қабылдау үшін:
      өтініш (бегілгіленген нысан бойынша);
      уәкілетті органның жолдамасы (МӘМ әлеуметтік қызмет көрсетуге қабылдау үшін);
      жеке басы куәлігі;
      салық төлеушінің тіркеу нөмірі берілгені туралы куәлігі;
      әлеуметтік жеке код беру туралы куәлік;
      медициналық карта;
      амбулаторлық картадан үзінді көшірме;
      зейнеткерлік куәлігі (зейнеткерлік жастағы адамдар үшін);
      Ұлы Отан соғысына мүгедектерінің, қатысушыларының және соларға теңестірілген адамдардың мәртебесін растайтын куәлігі (Ұлы Отан соғысы мүгедектері, қатысушылары және соларға теңестірілген адамдар үшін);
      мүгедектер үшін қосымша:
      мүгедектігі туралы анықтамадан үзінді көшірме;
      мүгедекті жеке оңалтудың бағдарламасынан үзінді көшірме негізінде жүзеге асырылады.
      2)балалар психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік мекемелерге қабылдау үшін:
      баланың ата-анасының (заңды өкілдерінің) өтініші немесе медициналық ұйымның қолдаухаты;
      уәкілетті органның жолдамасы;
      туу туралы куәлігі немесе жеке басының куәлігі;
      салық төлеушінің тіркеу нөмірі берілгені туралы куәлік;
      әлеуметтік жеке код берілгені туралы куәлік;
      мүгедектігі туралы анықтамадан үзінді көшірме;
      медициналық карта;
      психологиялық-медициналық-педагогиялық консультацияның қорытындысы;
      амбулаторлық картадан үзінді көшірме;
      жеке оңалту бағдарламасынан үзінді көшірме негізінде жүзеге асырылады.
      3) психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік мекемелерге қабылдау үшін:
      ата-анасының (заңды өкілдерінің) өтініші немесе медициналық ұйымның қолдаухаты;
      уәкілетті органның жолдамасы;
      жеке басының куәлігі;
      салық төлеушінің тіркеу нөмірі берілгені туралы куәлігі;
      жеке әлеуметтік код берілгені туралы куәлігі;
      медициналық картасы;
      амбулаторлық картадан үзінді көшірме;
      мүгедектік туралы анықтамадан үзінді көшірме;
      медициналық-әлеуметтік сараптама комиссияның анықтамасы;
      мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасынан үзінді көшірме;
      адамды іс-әрекетке қабілетсіз деп тану туралы сот шешімінің (бар болса) негізінде жүзеге асырылады.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш берушілердің тұрғылықты жеріндегі Бөлімдер беретін нысан бойынша арыз бен медициналық картаны толтыру қажет.
      14. Өтініш берушімен толтырылған арыз барлық қажетті құжаттармен тұрғылықты жеріндегі Бөлімге тапсырылады. Бөлімдердің мекен-жайлары мен веб-сайттары осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      15. Өтініш берушімен барлық қажетті құжаттар тапсырылғандығын тіркеу күні мен уақыты, құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі мен аты-жөні, сонымен бірге анықтаманың берілген күні көрсетілген талон растайды.
      16. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу үшін өтініш беруші тұрғылықты жеріндегі Бөлімге бару арқылы немесе пошталық хабарлама арқылы жүзеге асырылады. Бөлімдердің мекен-жайлары осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      17. Егер құжаттарды тапсырғанда берілген мәліметтер толық болмай, шындыққа сәйкес келмеуі мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіз болып табылады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Бөлімдердің қызметі келесі қағидаттарға негізделеді:
      1) адамның конституциялық құқығы мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтік парызын атқарудағы заңдылық;
      3) сыпайылық;
      4) толық және түпкілікті ақпарат беру;
      5) ақпараттың қорғалуы және құпиялығы;
      6) өтініш беруші белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.

4. Жұмыстың нәтижелері

      19. Бөлімдер жұмысының нәтижелері осы Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін Бөлімдердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.  

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі бойынша түсініктемені және шағым дайындауға жәрдемді бөлім бастығынан немесе оның орынбасарларынан алуға болады. Электрондық поштаның мекен-жайлары, телефон нөмірлері осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      22. Шағымдар байланыс деректері осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген бөлімдерге, "Ақмола облысының жұмыспен қамтуды және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы" мемлекеттік мекемесіне беріледі. Мемлекеттік органдардың атаулары, электрондық поштаның мекен-жайлары, атына шағым берілетін лауазымды тұлғалар осы Стандарттың 24-тарауында көрсетілген.
      23. Өтініш берушіге берілген шағымға жауапты алу мерзімі мен орны және оның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды тұлғалардың байланыс деректері көрсетілген талон шағымның қабылданғанын растайды.

6. Байланыс ақпараты

      24. Бөлімдер мен басқарма бастықтарының және олардың орынбасарларының, жоғарғы тұрған ұйымдардың байланыс деректері:
      1) веб-сайт, электрондық поштаның мекен-жайы, заңды мекен-жайы, телефоны, бөлім бастықтарымен азаматтарды қабылдау кестесі осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      2) "Ақмола облысының жұмыспен қамтуды және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы" мемлекеттік мекемесі, 020000, Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, А.С.Пушкин атындағы көше, 23, 301-кабинет, веб-сайты www.akmo.kz, электрондық поштаның мекен-жайы akmout@mail.online.kz , телефон 8(7162)763690.
      Қабылдау кестесі:
      басқарма бастығы - дүйсенбі, бейсенбі сағат 15.00-ден 18.00-ге дейін;
      басқарма бастығының орынбасары - сәрсенбі, бейсенбі, сағат 15.00-ден 18.00-ге дейін;
      басқарма бастығының орынбасары - бейсенбі, сағат 15.00-ден 18.00-ге дейін;     
      3) Ақмола облысының әкімдігі, Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 83, веб-сайты www.akmo.kz.
      25. Өтініш беруші мемлекеттік қызметті алу мәселесі бойынша қосымша ақпаратты "Ақмола облысының жұмыспен қамтуды және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы" мемлекеттік мекемесінде ала алады.

"Мемлекеттік және мемлекеттік
емес медициналық-әлеуметтік
мекемелерде әлеуметтік қызмет
көрсетуге арналған құжаттарды
ресімдеу" мемлекеттік   
қызмет көрсетудің стандартына
1 қосымша        

Ақмола облысының аудандық (қалалық) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің байланыс деректері

N
р/с

Аудандық (қалалық) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің атаулары

Заңды  мекен-жайы, қабылдау уақыты Бөлімдердің бастықтары мен олардың орынбасарларының азаматтарды қабылдау кестелері

Байланыстелефоны

Электрондық
мекен-жайы,
веб-сайты

1

"Ақкөл ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Ақкөл ауданы,
Ақкөл қаласы,  Нyрмағамбетов көшесі, 81 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71638)-2-10-48

Sobes_akkol@gcvp.kz,www.akmol.kz

2

"Аршалы ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі"
мемлекеттік мекемесі

Аршалы ауданы, Аршалы селосы,
Ташенов көшесі, 47 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71644)-2-13-76

Arshaly_rotz@rjrshetau.online.kz,www.akmol.kz

3

"Астрахан ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Астрахан ауданы,
Астраханка селосы, Әл-Фараби көшесі,50  азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71641)-2-25-34

Astr_socz@kokshetau.online.rz,www.akmol.kz

4

"Атбасар ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Атбасар ауданы, Атбасар қаласы,
Уәлиханов көшесі, 9  азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8(71643)-4-28-07

Atb_rotzisn@kokshetau.online/kz,www.online.kz

5

"Бyланды ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Бyланды ауданы, Макинск қаласы,
Некрасов көшесі, 19 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8(71646) -2-21-38

Bulandy_rozsp15k@mail.kz,www.akmol.kz

6

"Егіндікөл ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Егіндікөл ауданы, Егіндікөл селосы, Жеңіс көшесі, 6 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71642)-2-15-44

Egindykol_ozsp@mail.ru,egindyk.akmol.kz

7

"Еңбекшілдер ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Еңбекшілдер ауданы, Степняк қаласы, Ленин көшесі, 64 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71639)-2-21-29

enbekrotz@mail.kz,www.akmol.kz

8

"Ерейментау ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік
мекемесі

Ерейментау ауданы,
Ерейментау қаласы,
Кенесары көшесі, 87  азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71633)-2-11-73

eremzsp@kokshetau.online.kz,http://www.ereymen.kz/

9

"Есіл ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Есіл ауданы, Есіл қаласы,
Қонаев көшесі, 5
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71647)-2-16-57

sobes@kokshetau.online.kz,www.akmol.kz

10

"Жақсы ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Жақсы ауданы,
Жақсы селосы,
Дружба көшесі, 3
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71635)-2-13-00

soc_zanita_21@kokshetau.
online.kwww.jaksy.kz

11

"Жарқайың ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Жарқайың ауданы,  Державинск қаласы, Ленин көшесі,32 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71648)-9-17-02

Sobes_derzhavinsk@gcvp.kz,www.akmol.kz

12

"Зеренді ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Зеренді ауданы, Зеренді селосы,
Бейбітшілік көшесі, 64 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71632)-2-11-68

zer_cz@kokshetau.online.kz,byx@kokshetay.
online.kzwww.akmol.kz

13

"Қорғалжын ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Қорғалжын ауданы, Қорғалжын селосы,
Балғамбаев көшесі, 9 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71637)-2-11-83

kszn@kokshetau.online.kz,http://akmol.kz/admin.html

14

"Сандықтау ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Сандықтау ауданы,
Балкашино селосы, Ленин көшесі, 117 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71640)-9-17-43

Sondyktau_OZSP@kokshetau.online.kz,
www.sand.
akmol.kz

15

"Целиноград ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Целиноград ауданы, Ақмол селосы, Гагарин көшесі, 15 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71651)-3-11-10

Otdel_zan@mail.kz,www.akmol.kz

16

"Шортанды ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Шортанды ауданы, Шортанды кенті,
Абылайхан көшесі, 22 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71631)-2-19-75

shortsobez@mail.ru,www.akmol.kz

17

"Щучье ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Щучье ауданы, Щучинск қаласы,
8 март көшесі, 24 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(716-36)-4-27-68

depart@koksetau.online.kz,www.burabau-akimat.kz

18

"Степногорск
қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Степногорск қаласы, 4 ықшам ауданы  азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71645)6-26-336-20-30

soc-progr@yandex.
ru, www.akmol.kz

19

"Көкшетау қаласының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі 

Көкшетау қаласы,
Локомотивная көшесі, 9а. азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(7162) -31-92-76
31-92-81

Sobes_kokshe@kokshetau.
online.kz,
http://www.
zakupki.
akmol.kz

"Мемлекеттік және мемлекеттік
емес медициналық-әлеуметтік
мекемелерде әлеуметтік қызмет
көрсетуге арналған құжаттарды
ресімдеу" мемлекеттік қызметті
көрсетудің стандартына  
2-қосымша         

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы мақсатты мәні

Көрсеткіштің
есеп беру
жылындағы
ағымдағы
мәні

1. Мерзімділігі

1.1. Құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

96,2

90,5

1.2. Қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

95

92,6

89,6

2. Сапа

2.1. Қызметті
ұсыну үдерісінің
сапасына қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

95

91,7

87,7

2.2. Құжаттарды
лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100

97

94

3. Қол жетімділік

3.1. Қызметті
ұсыну тәртібі
туралы сапаға
және ақпаратқа
қанағаттанған
тұтынушылардың %(үлесі)

95

92,5

88,8

3.2. Тұтынушы
құжаттарды дұрыс
толтырған және
бірінші реттен
тапсырған
оқиғалардың %
(үлесі)

85

77,8

77,6

3.3. Интернет
арқылы қол
жетімді қызметтерінің ақпарат %
(үлесі)

50

32,4

23,8

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Қызметтің
осы түрі бойынша қызмет
көрсетілген
тұтынушылардың
жалпы санына
негізделген
шағымдардың %
(үлесі)

0,1

0,1

0,2

4.2. белгіленген
мерзімде қаралған және қанағаттандырылған
негізделген
шағымдардың %
(үлесі)

100

97,2

93,8

4.3. шағымданудың
қолданыстағы
тәртібіне
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

88,8

84,1

4.4. шағымдану
мерзіміне
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

88,1

83,5

5. Сыпайылық

5.1. Қызметкерлердің сыпайылығына
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

100

98,4

97,4

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Оформление документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях"

Постановление акимата Акмолинской области от 11 августа 2008 года N А-6/342. Зарегистрировано департаментом юстиции Акмолинской области 4 сентября 2008 года N 3268. Утратило силу - постановлением акимата Акмолинской области от 10 марта 2011 года № а-2/68

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Акмолинской области от 10.03.2011 № а-2/68

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ :
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Оформление документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Бекмагамбетова Г.М.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким области

Утвержден             
постановлением акимата
Акмолинской области   
от 11 августа 2008 года
N А-6/342             

Стандарт
оказания государственной услуги
"Оформление документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях"

1. Общие положения

      1. Оформление документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях (далее по тексту - государственная услуга) осуществляется с целью направления престарелых, инвалидов общего типа, инвалидов из числа психоневрологических больных, детей-инвалидов, нуждающихся по состоянию здоровья в постоянном постороннем уходе и медицинской помощи, в дома-интернаты для престарелых и инвалидов, профилированных в соответствии с возрастом, состояния здоровья инвалидов, и включающих создание условий жизнедеятельности, обеспечение ухода, медицинское обслуживание, реабилитацию, социально-трудовую адаптацию, организация отдыха и досуга.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании статьи 24 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", приказа и.о. Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 1 декабря 2005 г. N 306-п "Об утверждении Типовых Правил социального обслуживания" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 3985 ):
      пунктов 2,8,9, "Типовых Правил социального обслуживания в детских психоневрологических медико-социальных учреждениях";
      пунктов 2,8,11,12 "Типовых Правил социального обслуживания в государственных медико-социальных учреждениях и негосударственных медико-социальных организациях для престарелых и инвалидов общего типа";
      пунктов 2,8,9 "Типовых Правил социального обслуживания в психоневрологических медико-социальных учреждениях".
      4. Государственная услуга оказывается отделами занятости и социальных программ районов, городов Кокшетау, Степногорска (далее  - Отделы). Полное наименование Отделов, место оказания услуг, электронный адрес и веб-сайт указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      5. Формой завершения государственной услуги является выдача направления в государственное медико-социальное учреждение (далее - МСУ). Направление в МСУ или отказ в оформлении в МСУ выдает Управление координации занятости и социальных программ Акмолинской области, в течение 10 рабочих дней со дня получения всех необходимых документов с Отдела.
      При этом документы заявителя передаются районным (городским) отделом занятости и социальных программ в Управление координации занятости и социальных программ не позднее 10 рабочих дней с момента их принятия от заявителя.
      6. Государственная услуга оказывается следующим физическим лицам (далее- заявители):
      1) в государственные медико-социальные учреждения направляются следующие категории престарелых и инвалидов общего типа:
      лица (супружеские пары), не имеющие близких совершеннолетних трудоспособных родственников, обязанных по законодательству их содержать и заботиться о них, а также имеющие близких родственников, которые по объективным причинам не могут обеспечить им постоянную помощь и уход (в силу преклонного возраста, имеют инвалидность первой, второй группы, онкологические, психические заболевания, находятся в местах лишения свободы, или выехали на постоянное местожительство за пределы страны);
      в исключительных случаях по решению Советов ветеранов, по делам инвалидов на проживание в МСУ могут быть приняты престарелые и инвалиды первой, второй группы, имеющие близких совершеннолетних трудоспособных родственников, совместное проживание с которыми по причине конфликтов невозможно;
      инвалиды, участники Великой Отечественной войны, а также лица, приравненные к ним (далее - инвалиды, участники Великой Отечественной войны и лица, приравненные к ним), принимаются в МСУ в первоочередном порядке, независимо от наличия близких совершеннолетних трудоспособных родственников, обязанных по законодательству их содержать и заботиться о них;
      2) в детские психоневрологические медико-социальные учреждения направляются дети-инвалиды от 4 до 18 лет с психоневрологическими патологиями, нуждающихся по состоянию здоровья в постоянном постороннем уходе и медицинском обслуживании;
      3) в психоневрологические медико-социальные учреждения направляются инвалиды первой, второй группы старше 18 лет с психоневрологическими патологиями, нуждающихся по состоянию здоровья в постоянном постороннем уходе и медицинском обслуживании.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) услуга оказывается в срок не более 15 календарных дней с момента регистрации, сданных заявителем необходимых документов;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов не более 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов как результат оказания  государственной  услуги не более 40 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на веб-сайтах, информационных стендах Отделов. Адреса и веб-сайты Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту. Стандарт оказания государственной услуги как источник информации опубликовывается в областных газетах "Арка ажары", "Акмолинская правда".
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно с 09.00 до 18.00 часов, выходные дни - суббота, воскресенье и праздничные дни, перерыв на обед с 13.00 до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается в зданиях Отделов по месту жительства заявителя. Помещения Отделов имеют залы ожидания, места для заполнения документов оснащаются информационными стендами с указанием перечня необходимых документов и образцами их заполнения, обеспечена безопасность и приемлемые условия для людей с ограниченными физическими возможностями.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявителю необходимо представить следующие документы:
      1) для приема в государственные медико-социальные учреждения для престарелых и инвалидов общего типа:
      заявление установленного образца;
      направление уполномоченного органа (для приема на социальное обслуживание в МСУ);
      удостоверение личности;
      свидетельство о присвоении регистрационного номера
налогоплательщика;
      свидетельство о присвоении социального индивидуального кода;
      медицинская карта;
      выписка из амбулаторной карты;
      пенсионное удостоверение (для лиц пенсионного возраста);
      удостоверение подтверждающего статус инвалида, участников Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним;
      для инвалидов дополнительно:
      копия выписки из справки по инвалидности;
      копия выписки из индивидуальной программы реабилитации инвалида.
      2) для приема в детские психоневрологические медико-социальные учреждения:
      заявление родителей (законных представителей) ребенка или ходатайство медицинской организации;
      направление уполномоченного органа;
      свидетельство о рождении или удостоверение личности;
      свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика;
      свидетельство о присвоении социального индивидуального кода;
      копия выписки из справки об инвалидности;
      медицинская карта;
      заключение психолого-медико-педагогической консультации;
      выписка из амбулаторной карты;
      копия выписки из индивидуальной программы реабилитации инвалида.
      3) для приема в психоневрологические медико-социальные учреждения:
      заявление родителей (законных представителей) ребенка или ходатайство медицинской организации;
      направление уполномоченного органа;
      удостоверение личности;
      свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика;
      свидетельство о присвоении социального индивидуального кода;
      медицинская карта;
      выписка из амбулаторной карты;
      копия выписки из справки об инвалидности;
      копия выписки из индивидуальной программы реабилитации инвалида;
      решение суда о признании лица недееспособным (при наличии).
      13. Для получения государственной услуги необходимо заполнить заявление и медицинскую карту по формам установленного образца, которые выдаются специалистами Отделов по месту жительства заявителя.
      14. Заявление и необходимые документы заполняются лично заявителем и сдаются в Отдел по месту жительства. Адреса Отделов, веб-сайты указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      15. Подтверждением сдачи заявителем необходимых документов для получения государственной услуги является талон с указанием даты и времени регистрации, фамилии и инициалы специалиста, принявшего документы.
      16. Способ доставки результата оказания услуги - личное посещение заявителя в Отдел по месту жительства либо посредством почтового направления сообщения. Адреса Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      17. Основанием для приостановления и отказа в предоставлении государственной услуги является предоставление неполных и недостоверных сведений при подаче документов.

3. Принципы работы

      18. Деятельность Отделов основывается на принципах:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливости;
      4) предоставления исчерпывающей и полной информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации;
      6) обеспечения сохранности документов, которые заявитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      19. Результаты работы Отделов измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 2 к настоящему Стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа Отделов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Разъяснение порядка обжалования действий (бездействий) уполномоченных должностных лиц, а также содействие в подготовке жалобы можно получить у начальников либо заместителей начальников Отделов. Адреса электронной почты, номера телефонов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      22. Жалобы подаются в Отделы, контактные данные которых указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту, в государственное учреждение "Управление координации занятости и социальных программ Акмолинской области" (далее - Управление). Наименования государственных органов, адреса электронной почты, должностные лица, которым подается жалоба, указаны в пункте 24 настоящего Стандарта.
      23. Принятие жалобы подтверждается выдачей заявителю талона с указанием срока и места получения ответа на поданную жалобу, а также контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе ее рассмотрения. 

6. Контактная информация

      24. Контактные данные начальников Отделов, Управления и их заместителей, вышестоящей организации:
      1) веб-сайт, адрес электронной почты, юридический адрес, телефон, графики приема граждан начальниками Отделов и их заместителей указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту;
      2) государственное учреждение "Управление координации занятости и социальных программ Акмолинской области" 020000, Республика Казахстан, Акмолинская  область, город Кокшетау, улица имени А.С. Пушкина, 23, кабинет 301, веб-сайт www.akmo.kz, адрес электронной почты akmout@mail.online.kz, телефон 8(7162) 763690.
      График приема:
      начальник управления - понедельник, четверг с 15.00 до 18.00 часов;
      заместитель начальника управления - среда, четверг с 15.00 до 18.00 часов;
      заместитель начальника управления - четверг с 15.00 до 18.00 часов.
      3) Акимат Акмолинской области, город Кокшетау, улица Абая, 83, веб-сайт www.akmo.kz.
      25. По вопросам предоставления государственной услуги заявитель может получить дополнительную информацию в государственном учреждении "Управление координации занятости и социальных программ Акмолинской  области".

Приложение 1                      
к стандарту оказания              
государственной услуги            
"Оформление документов на         
социальное обслуживание в         
государственных и негосударственных
медико-социальных учреждениях"    

Контактные данные районных (городских) отделов занятости
         и социальных программ Акмолинской области

N
п/п

Наименование районных
(городских)отделов занятости и
социальных
программ

Юридический адрес, время приема начальников отделов и их заместителей

Контактный телефон

Электронный
адрес,
веб-сайт

1

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Аккольского района"

Аккольский район, город Акколь, улица Нурмагамбетова, 81. График приема граждан:
ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71638)-2-10-48

Sobes_akkol@
gcvp.kz,
www.akmol.kz

2

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Аршалынского района"

Аршалынский район, село Аршалы, улица Ташенова, 47. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71644)-2-13-76

Arshaly_rotz@
rjrshetau.
online.kz,
www.akmol.kz

3

Государственное учреждение
"Отдел занятости и социальных программ Астраханского района"

Астраханский район, село Астраханка,
улица Аль-Фараби, 50.
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71641)-2-25-34

Astr_socz@
kokshetau.
online.rz,
www.akmol.kz

4

Государственное
учреждение "Отдел занятости и социальных программ Атбасарского района"

Атбасарский район, город Атбасар, улица
Валиханова, 9
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8(71643)-4-28-07

Atb_rotzisn@
kokshetau.
online/kz,
www.online.kz

5

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Буландынского района"

Буландынский район, город Макинск, улица Некрасова 19. График приема граждан:
ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8(71646) -2-21-38

Bulandy_rozsp
15k@mail.kz,
www.akmol.kz

6

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Егиндыкольского района"

Егиндыкольский район, село  Егиндыколь,
ул. Победы, 6
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71642)-2-15-44

Egindykol_
ozsp@mail.ru,
egindyk.akmol.
kz

7

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Енбекшильдерского района"

Енбекшильдерский район, город Степняк, улица Ленина, 64
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71639)-2-21-29

enbekrotz@
mail.kz,
www.akmol.kz

8

Государственное учреждение
"Отдел занятости и социальных программ Ерейментауского района"

Ерейментауский район, город Ерейментау,
улица Кенесары,
87 График
приема граждан:
ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71633)-2-11-73

eremzsp@
kokshetau.
online.kz,
http://www.
ereymen.kz/

9

Государственное учреждение
"Отдел занятости и социальных программ Есильского  района"

Есильский район, город Есиль, улица
Конаева, 5
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71647)-2-16-57

sobes@
kokshetau.
online.kz,
www.akmol.kz

10

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Жаксынского района"

Жаксынский район, село Жаксы,ул. Дружбы, 3
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71635) -2-13-00

soc_zanita_21
@kokshetau.
online.kz
www.jaksy.kz

11

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Жаркаинского района"

Жаркаинский район, город Державинск,
улица Ленина, 32 График приема граждан:
ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71648)-9-17-02

Sobes_derzha
vinsk@gcvp.
kz,www.akmol.
kz

12

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Зерендинского района"

Зерендинский район, село Зеренда,улица Мира, 64 График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71632)-2-11-68

zer_cz@
kokshetau.
online.kz,
byx@kokshetay.
online.kz
www.akmol.kz

13

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Коргалжынского района"

Коргалжынский район, село Коргалжын,
улица Балгамбаева 9.
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71637)-2-11-83

kszn@
kokshetau.
online.kz,
http://akmol.
kz/admin.html

14

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Сандыктауского района"

Сандыктауский район, село Балкашино,
Ленина, 117.
График приема граждан: 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71640)-9-17-43

Sondyktau_
OZSP@
kokshetau.
online.kz,
www.sand.
akmol.kz

15

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Целиноградского района"

Целиноградский район, село Акмол, улица Гагарина, 15
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71651)-3-11-10

Otdel_zan@
mail.kz,
www.akmol.kz

16

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Шортандинского района"

Шортандинский район, поселок Шортанды, улица Абылай - хана, 22
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71631)-2-19-75

shortsobez@
mail.ru,
www.akmol.kz

17

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Щучинского района"

Щучинский район, город Щучинск, улица 8 марта, 24 График приема граждан:
ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(716-36)-4-27-68

depart@
kokshetau.
online.kz,
www.burabau-
akimat.kz

18

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ г. Степногорск"

город  Степногорск, 4 микрорайон
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71645)6-26-336-20-30

soc-progr@
yandex.ru,
www.akmol.kz

19

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ г. Кокшетау"

Город Кокшетау,
улица Локомотивная, 9а. График приема граждан:
ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(7162) -31-92-76        31-92-81

sobes_kokshe
@kokshetau.
online.kz,
http://www.
zakupki.
akmol.kz

Приложение 2
к стандарту оказания
государственной услуги
"Оформление документов на
социальное обслуживание в
государственных и негосударственных
медико-социальных учреждениях"

         Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в последующем году

Текущее
значение
показателя в отчетном году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с
момента сдачи документа

100

96,2

90,5

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших
получения услуги в
очереди не более 40 минут

95

92,6

89,6

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством процесса
предоставления услуги

95

91,7

87,7

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

97

94

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

95

92,5

88,8

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

85

77,8

77,6

3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

50

32,4

23,8

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб
общему количеству обслуженных
потребителей по данному виду услуг

0,1

0,1

0,2

4.2. % (доля) обоснованных жалоб,
рассмотренных и удовлетворенных в
установленный срок

100

97,2

93,8

4.3. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования

90

88,8

84,1

4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками обжалования

90

88,1

83,5

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью персонала

100

98,4

97,4