"Мүгедектерді сурдо-тифлоқұралдармен және міндетті гигиеналық құралдармен қамсыздандыру үшін оларға құжаттар ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2008 жылғы 11 тамыздағы N А-6/337 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2008 жылғы 12 қыркүйекте N 3276 тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2011 жылғы 10 наурыздағы № а-2/68 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2011.03.10 № а-2/68 қаулысымен
      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына, "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 561 қаулысына сәйкес Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Мүгедектерді сурдо-тифлоқұралдармен және міндетті гигиеналық құралдармен қамсыздандыру үшін оларға құжаттар ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ғ.М. Бекмағамбетовке жүктелсін.
      3. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысы әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен кейін күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                            А. Рау

Ақмола облысы әкімдігінің
2008 жылғы 11 тамыздағы
N а-6/337 қаулысымен
бекітілді    

"Мүгедектерді сурдо-тифлоқұралдармен және міндетті гигиеналық құралдармен қамсыздандыру үшін оларға құжаттар ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету стандарты

  1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт мүгедектерге есту кемістіктерін түзеуге және орнын толтыруға арналған техникалық құралдарды; көру кемістіктерін түзеуге және орнын толтыруға арналған техникалық құралдарды; табиғи физиологиялық қажеттіліктер мен мұқтаждықтарды қанағаттандыруға арналған құралдар - міндетті гигиеналық құралдарды беру бойынша әлеуметтік көмектің мамандандырылған түрлеріне құжаттарды ресімдеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін белгілейді.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі Заңының 22-бабы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 20 шілдедегі "Мүгедектерді оңалтудың кейбір мәселелері туралы" N 754 қаулысымен бекітілген мүгедектерді протездік-ортопедиялық көмекпен және техникалық көмекші (орнын толтырушы) құралдармен қамтамасыз ету Ережесінің 55-57, 59, 66, 78, 82-84, 90, 94, 101-тармақтары негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет "Аудандардың және Көкшетау, Степногорск қалаларының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінде" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - Бөлімдер) көрсетіледі. Бөлімдердің толық атаулары, қызметті көрсету орны және электрондық мекен-жайы мен веб-сайты осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      5. Сурдо-тифлоқұралдарды және міндетті гигиеналық құралдарды беру мемлекеттік қызметті аяқтау шешім болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет мынадай жеке тұлғаларға көрсетіледі (бұдан әрі - өтініш беруші):
      1) сурдотехникалық құралдармен қамтамасыз ету бойынша:
      Ұлы Отан соғысының (бұдан әрі- ҰОС) мүгедектерi мен қатысушылары;
      жеңiлдiктер мен кепілдiктер бойынша ҰОС мүгедектерiне теңестірiлген адамдар;
      мүгедек-балалар;
      бiрiншi, екiншi, үшiншi топтағы мүгедектер қамтамасыз етіледi.
      2) тифлотехникалық құралдармен қамтамасыз ету бойынша:
      1, 2 топтағы мүгедектер;
      мүгедек балалар;
      3) міндетті гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету бойынша:
      мүгедектің жеке оңалту бағдарламасына сәйкес міндетті гигиеналық құралдарға мұқтаж мүгедектер, мүгедек-балалар.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      сурдо-тифлоқұралдар, міндетті гигиеналық құралдар "Ақмола облысының жұмыспен қамтуды және әлеуметтік бағдарламарды үйлестіру басқармасы" мемлекеттік мекемесінен қабылдап алғаннан кейін 10 жұмыс күн ішінде таратылып беріледі;
      кезек күтуге рұқсат етілген ең ұзақ уақыт 40 минуттан аспауы тиіс.
      мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алу кезінде кезек күтуге рұқсат етілген ең ұзақ уақыт 40 минуттан аспауы тиіс.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат Бөлімнің ақпараттық стендтерінде және веб-сайттарда орналастырылған. Бөлімдердің мекен-жайлары мен веб-сайттары осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты ақпарат көзі ретінде облыстық "Арқа ажары", "Акмолинская правда" газеттерде жарияланады.
      10. Мемлекеттік қызмет сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін күн сайын көрсетіледі, демалыс күндері - сенбі, жексенбі және мереке күндері, түскі асқа үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін. Қабылдау кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет өтініш берушінің тұрғылықты жері бойынша Бөлімдердің ғимараттарында көрсетіледі. Бөлімдердің үй-жайларында күту залдары бар, құжаттарды дайындау орындары қажетті құжаттардың тізбесі мен оларды толтыру үлгілері берілген стендтермен жабдықталған, мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін қолайлы жағдайлар жасалып, олардың қауіпсіздігі қамтамасыз етілген.

2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші мынадай құжаттарды ұсыну қажет:
      1) сурдотехникалық құралды беру үшін:
      ҰОС қатысушылары - төлқұжатын немесе жеке басының куәлігін, ҰОС қатысушысының куәлігін және мүгедектi жеке оңалту бағдарламасын;
      ҰОС мүгедектерi - төлқұжатын немесе жеке куәлiгiн, ҰОС мүгедегінің куәлігін, мүгедектi жеке оңалту бағдарламасын;
      жеңiлдiктер мен кепiлдiктер бойынша ҰОС мүгедектерiне теңестірiлген адамдар - төлқұжатын немесе жеке куәлігін, жеңілдiктерге құқығы туралы белгiсi бар зейнеткерлiк куәлiгi мен мүгедектi жеке оңалту бағдарламасын;
      мүгедек балалар - төлқұжатын немесе жеке куәлiгiн, кәмелетке толмағандар - туу туралы куәлiгiн, ата-анасының бiреуiнiң (қамқоршының, қорғаншының) төлқұжатын немесе жеке куәлiгiн, мүгедектi жеке оңалту бағдарламасын;
      бiрiншi, екiншi, үшiншi топтағы мүгедектер - төлқұжатын немесе жеке куәлiгiн, зейнеткерлiк куәлiгiн, мүгедекті жеке оңалту бағдарламасын ұсынады.
      2) тифлотехникалық құралды беру үшін:
      бірінші және екінші топтағы мүгедектер, мүгедек-балалар тифлотехникалық құралдармен өтініштерінің, аумақтық орган әзірлеген мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасы негізінде қамтамасыз етіледі.
      3) міндетті гигиеналық құралдарға мұқтаж мүгедектер мынадай құжаттарды:
      мүгедекті жеке оңалту бағдарламасынан үзінді көшірмені;
      өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжатты;
      мүгедек балалар - жеке басын куәландыратын құжатты, кәмелетке толмағандар - баланың туу туралы куәлігін және ата-анасының (қамқоршының, қорғаншының) бірінің жеке басын куәландыратын құжатты;
      мүгедектігі туралы анықтаманы қоса беріп, қалалық, аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдеріне өтініш жасайды.
      құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларымен және көшірмелерімен беріледі, кейіннен құжаттардың түпнұсқалары, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты, оларды қабылдаған тұлғаның тегі мен аты-жөні көрсетілетін растама бере отырып, өтініш иесіне қайтарылады.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш берушінің тұрғылықты жері бойынша Бөлімдермен берілетін нысан бойынша өтінішті толтыру қажет. Бөлімдердің мекен-жайлары осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      14. Өтініш берушімен толтырылған өтініш барлық қажетті құжаттарымен тұрғылықты жері бойынша Бөлімге табыс етіледі. Бөлімдердің мекен-жайлары осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш берушімен қажетті құжаттар тапсырылғандығын тіркеу күні мен уақыты, құжаттарды қабылдап алған маманның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон растайды.
      16. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу тәсілі - өтініш берушінің тұрғылықты жері бойынша Бөлімге жеке баруы. Бөлімдердің мекен-жайлары осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      17. Мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тартылуы мүмкін:
      аталған мемлекеттік қызметті ұсыну үшін талап етілетін құжаттардың біреуі болмаған жағдайда.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Басқарма қызметі келесі қағидаттарға негізделеді:
      1) адамның конституциялық құқығы мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтік парызын атқарудағы заңдылық;
      3) сыпайылық;
      4) толық және түпкілікті ақпарат беру;
      5) ақпараттың қорғалуы және құпиялығы;
      6) өтініш беруші белгіленген мерзімде алмаған құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету. 

4. Жұмыс қорытындылары

      19. Өтініш берушілерге көрсетілетін мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін Бөлімдердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдау тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғаның әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі бойынша түсініктемені және шағым дайындауға жәрдемді Бөлімдердің бастықтарынан немесе олардың орынбасарларынан алуға болады. Электрондық поштаның мекен-жайлары, телефон нөмірлері осы Стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген.
      22. Шағымдар байланыс деректері осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген Бөлімдерге, "Ақмола облысының жұмыспен қамтуды және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы" мемлекеттік мекемесіне (бұдан әрі- Басқарма) беріледі. Мемлекеттік органдардың атаулары, электрондық поштаның мекен-жайлары, атына шағым берілетін лауазымды тұлғалар осы Стандарттың 24-тарауында көрсетілген.
      23. Өтініш берушіге берілген шағымға жауапты алу мерзімі мен орны және оның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды тұлғалардың байланыс деректері көрсетілген талон шағымның қабылданғанын растайды. 

6. Байланыс ақпараты

      24. Бөлімдер мен Басқарма бастықтарының және олардың орынбасарларының, жоғары тұрған ұйымдардың байланыс деректері:
      1) веб-сайт, электрондық поштаның мекен-жайы, заңды мекен-жайы, телефоны, Бөлім бастықтарымен және олардың орынбасарларының азаматтарды қабылдау кестесі осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      2) «Ақмола облысының жұмыспен қамтуды және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы» мемлекеттік мекемесі, 020000, Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, А.С.Пушкин атындағы көше, 23, 301-кабинет, веб-сайты www.akmo.kz, электрондық поштаның мекен-жайы akmout@mail.online.kz , телефон 8(7162)7636 90.
      Қабылдау кестесі:
      басқарма бастығы - дүйсенбі, бейсенбі сағат 15.00-ден 18.00-ге дейін;
      басқарма бастығының орынбасары - сәрсенбі, бейсенбі, сағат 15.00-ден 18.00-ге дейін;
      басқарма бастығының орынбасары - бейсенбі, сағат 15.00-ден 18.00-ге дейін.
      3) Ақмола облысының әкімдігі, Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 83, веб-сайты www.akmo.kz.
      25. Өтініш беруші мемлекеттік қызметті алу мәселесі бойынша қосымша ақпаратты "Ақмола облысының жұмыспен қамтуды және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы" мемлекеттік мекемесінде ала алады.

"Мүгедектерді сурдо-тифлоқұралдармен
және міндетті гигиеналық құралдармен
қамсыздандыру үшін оларға құжаттар
ресімдеу" мемлекеттік қызмет
көрсетудің стандартына 1 қосымша

Ақмола облысының аудандық (қалалық) жұмыспен қамту және
әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің байланыс деректері

N
р/с

Аудандық (қалалық) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің атаулары

Заңды  мекен-жайы, қабылдау уақыты Бөлімдердің бастықтары мен олардың орынбасарларының азаматтарды қабылдау кестелері

Байланыстелефоны

Электрондық мекен-жайы, веб-сайты

1

"Ақкөл ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Ақкөл ауданы,
Ақкөл қаласы,  Нyрмағамбетов көшесі, 81 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71638)-2-10-48

Sobes_akkol@gcvp.kz,www.akmol.kz

2

"Аршалы ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі"
мемлекеттік мекемесі

Аршалы ауданы, Аршалы селосы,
Ташенов көшесі, 47 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71644)-2-13-76

Arshaly_rotz@rjrshetau.online.kz, www.akmol.kz

3

"Астрахан ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Астрахан ауданы,
Астраханка селосы, Әл-Фараби көшесі,50  азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71641)-2-25-34

Astr_socz@kokshetau.online.rz, www.akmol.kz

4

"Атбасар ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Атбасар ауданы, Атбасар қаласы,
Уәлиханов көшесі, 9  азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8(71643)-4-28-07

Atb_rotzisn@kokshetau.online/kz, www.online.kz

5

"Бyланды ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Бyланды ауданы, Макинск қаласы,
Некрасов көшесі, 19 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8(71646) -2-21-38

Bulandy_rozsp 15k@mail.kz, www.akmol.kz

6

"Егіндікөл ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Егіндікөл ауданы, Егіндікөл селосы, Жеңіс көшесі, 6 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71642)-2-15-44

Egindykol_ozsp@mail.ru,egindyk.akmol.kz

7

"Еңбекшілдер ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Еңбекшілдер ауданы, Степняк қаласы, Ленин көшесі, 64 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71639)-2-21-29

enbekrotz@mail.kz,www.akmol.kz

8

"Ерейментау ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік
мекемесі

Ерейментау ауданы,
Ерейментау қаласы,
Кенесары көшесі, 87  азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71633)-2-11-73

eremzsp@kokshetau.online.kz,http://www.ereymen.kz/

9

"Есіл ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Есіл ауданы, Есіл қаласы,
Қонаев көшесі, 5
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71647)-2-16-57

sobes@kokshetau.online.kz, www.akmol.kz

10

"Жақсы ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Жақсы ауданы,
Жақсы селосы,
Дружба көшесі, 3
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71635)-2-13-00

soc_zanita_21@kokshetau.online.kwww.jaksy.kz

11

"Жарқайың ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Жарқайың ауданы,  Державинск қаласы, Ленин көшесі,32 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71648)-9-17-02

Sobes_derzhavinsk@gcvp.kz,www.akmol.kz

12

"Зеренді ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Зеренді ауданы, Зеренді селосы,
Бейбітшілік көшесі, 64 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71632)-2-11-68

zer_cz@kokshetau.online.kz,byx@kokshetay.online.kzwww.akmol.kz

13

"Қорғалжын ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Қорғалжын ауданы, Қорғалжын селосы,
Балғамбаев көшесі, 9
азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71637)-2-11-83

kszn@kokshetau.online.kz,http://akmol.kz/admin.html

14

"Сандықтау ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Сандықтау ауданы,
Балкашино селосы, Ленин көшесі, 117 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71640)-9-17-43

Sondyktau_OZSP@kokshetau.online.kz,www.sand.akmol.kz

15

"Целиноград ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Целиноград ауданы, Ақмол селосы, Гагарин көшесі, 15 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71651)-3-11-10

Otdel_zan@mail.kz,www.akmol.kz

16

"Шортанды ауданының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Шортанды ауданы, Шортанды кенті,
Абылайхан көшесі, 22 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71631)-2-19-75

shortsobez@mail.ru,www.akmol.kz

17

"Щучье ауданының  жұмыспен қамту және  әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Щучье ауданы, Щучинск қаласы,
8 март көшесі, 24 азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(716-36)-4-27-68

depart@koksetau.online.kz,www.burabau-akimat.kz

18

"Степногорск
қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Степногорск қаласы, 4 ықшам ауданы  азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71645)6-26-336-20-30

soc-progr@yandex.ru,www.akmol.kz

19

"Көкшетау қаласының жұмыспен қамту және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі 

Көкшетау қаласы,
Локомотивная көшесі, 9а. азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(7162) -31-92-76
31-92-81

Sobes_kokshe@kokshetau.online.kz,http://www.zakupki.
akmol.kz

"Мүгедектерді сурдо-тифлоқұралдармен
және міндетті гигиеналық құралдармен
қамсыздандыру үшін оларға құжаттар
ресімдеу" мемлекеттік қызметті
көрсетудің стандартына қосымша

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы мақсатты мәні

Көрсеткіштің есеп беру жылындағы ағымдағы мәні

1. Мерзімділігі

1.1. Құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

96,6

93,8

1.2. Қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

95

92,9

91,3

2. Сапа

2.1. Қызметті
ұсыну үдерісінің
сапасына қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

95

92,6

90,3

2.2. Құжаттарды
лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100

97

94

3. Қол жетімділік

3.1. Қызметті
ұсыну тәртібі
туралы сапаға
және ақпаратқа
қанағаттанған
тұтынушылардың %(үлесі)

95

92,4

89,5

3.2. Тұтынушы
құжаттарды дұрыс
толтырған және
бірінші реттен
тапсырған
оқиғалардың %
(үлесі)

85

81,6

79,4

3.3. Интернет
арқылы қол
жетімді қызметтерінің ақпарат %
(үлесі)

50

34,5

28,4

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Қызметтің
осы түрі бойынша қызмет
көрсетілген
тұтынушылардың
жалпы санына
негізделген
шағымдардың %
(үлесі)

0,1

0,1

0,1

4.2. белгіленген
мерзімде қаралған және қанағаттандырылған
негізделген
шағымдардың %
(үлесі)

100

98,1

96,7

4.3. шағымданудың
қолданыстағы
тәртібіне
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

88,6

86,1

4.4. шағымдану
мерзіміне
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

88,5

86,1

5. Сыпайылық

5.1. Қызметкерлердің сыпайылығына
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

100

99,1

97,5

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для обеспечения их сурдо-тифлосредствами и обязательными гигиеническими средствами"

Постановление акимата Акмолинской области от 11 августа 2008 года N А-6/337. Зарегистрировано департаментом юстиции Акмолинской области 12 сентября 2008 года N 3276. Утратило силу - постановлением акимата Акмолинской области от 10 марта 2011 года № а-2/68

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Акмолинской области от 10.03.2011 № а-2/68
      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ :
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для обеспечения их сурдо-тифлосредствами и обязательными гигиеническими средствами".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Бекмагамбетова Г.М.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким области                           А. Рау

Утвержден             
постановлением акимата
Акмолинской области   
от 11 августа 2008 года
N а-6/337             

Стандарт
оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для обеспечения их сурдо-тифлосредствами и обязательными гигиеническими средствами"

        1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по оформлению документов на специализированные виды социальной помощи по предоставлению инвалидам технических средств для коррекции и компенсации дефектов слуха, технических средств для коррекции и компенсации дефектов зрения; обязательные гигиенические средства - средства, предназначенные для отправления естественных физиологических нужд и потребностей.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании статьи 22 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", пунктов 55-57, 59, 66, 78, 82-84, 90, 94, 101 Правил обеспечения инвалидов протезно- ортопедической помощью и техническими вспомогательными  (компенсаторными) средствами, утвержденный постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2005 года N 754 "О некоторых вопросах реабилитации инвалидов".
      4. Государственная услуга оказывается государственными учреждениями "Отделами занятости и социальных программ районов, городов Кокшетау и Степногорска" (далее - Отделы). Полное наименование Отделов, место оказания услуг, электронный адрес и веб-сайты указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      5. Формой завершения государственной услуги является решение о предоставлении сурдо-тифлосредств и обязательных гигиенических средств.
      6. Государственная услуга оказывается следующим физическим лицам (далее - заявители):
      1) по обеспечению сурдотехническими средствами:
      участники и инвалиды Великой Отечественной войны (далее - ВОВ);
      лица, приравненные по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны;
      дети-инвалиды;
      инвалиды первой, второй, третьей групп;
      2) по обеспечению тифлотехническими средствами:
      инвалиды 1, 2 групп;
      дети-инвалиды;
      3) по обеспечению обязательными гигиеническими средствами:
      инвалиды, дети-инвалиды, нуждающиеся в обязательных гигиенических средствах в соответствии с индивидуальной программой реабилитации инвалида.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      выдача сурдо-тифлосредств, обязательных гигиенических средств производится в течение 10 рабочих дней после получения от государственного учреждения "Управление координации занятости и социальных программ";
      максимально допустимое время ожидания в очереди не более 40 минут;
      максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги не более 40 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на веб-сайтах, информационных стендах Отделов. Адреса и веб-сайты Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту. Стандарт оказания государственной услуги как источник информации опубликовывается в областных газетах "Арка ажары", "Акмолинская правда".
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно с 09.00 до 18.00 часов, выходные дни - суббота, воскресенье и праздничные дни, перерыв на обед с 13.00 до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается в зданиях Отделов по месту жительства заявителя. Помещения Отделов имеют залы ожидания, места для заполнения документов оснащаются стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения, обеспечена безопасность и приемлемые условия для людей с ограниченными физическими возможностями.

      2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявителю необходимо представить следующие документы:
      1) для выдачи сурдотехнических средств:
      участники ВОВ - паспорт или удостоверение личности, удостоверение участника ВОВ и индивидуальную программу реабилитации инвалида;
      инвалиды ВОВ - паспорт или удостоверение личности, удостоверение инвалида ВОВ, индивидуальную программу реабилитации инвалида;
      лица, приравненные по льготам и гарантиям к инвалидам ВОВ - паспорт или удостоверение личности, пенсионное удостоверение с отметкой о праве на льготы и индивидуальную программу реабилитации инвалида;
      дети-инвалиды - паспорт или удостоверение личности, несовершеннолетние - свидетельство о рождении, паспорт или удостоверение личности одного из родителей (опекунов, попечителей), индивидуальную программу реабилитации инвалида;
      инвалиды первой, второй, третьей групп - паспорт или удостоверение личности, пенсионное удостоверение, индивидуальную программу реабилитации инвалида.
      2) для выдачи тифлотехнических средств:
      Инвалиды первой и второй групп, дети-инвалиды обеспечиваются тифлотехническими средствами на основании заявления, индивидуальной программы реабилитации инвалида разработанной территориальным органом;
      3) инвалиды, нуждающиеся в обязательных гигиенических средствах, обращаются с заявлением в городские, районные отделы занятости и социальных программ с приложением следующих документов:
      выписка из индивидуальной программы реабилитации инвалида;
      документ, удостоверяющий личность заявителя;
      дети-инвалиды - документ, удостоверяющий личность, несовершеннолетние - свидетельства о рождении и документа, удостоверяющего личность одного из родителей (опекунов, попечителей);
      справки об инвалидности.
      Документы предоставляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю, с выдачей подтверждения с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.
      13. Для получения государственной услуги необходимо заполнить заявление по форме, которое выдается Отделами по месту жительства заявителей. Адреса  Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      14. Заполненное заявителем заявление со всеми необходимыми документами сдается в Отдел по месту жительства. Адреса Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      15. Подтверждением сдачи заявителем необходимых документов для получения государственной услуги является талон с указанием даты и времени регистрации, фамилия и инициалы специалиста, принявшего документы.
      16. Способ доставки результата оказания услуги - личное посещение заявителя в Отдел по месту жительства. Адреса Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      17. В предоставлении государственной услуги может быть отказано:
      если отсутствует один из требуемых документов для предоставления данной государственной услуги.

      3. Принципы работы

      18. Деятельность Отделов основывается на принципах:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливости;
      4) предоставления исчерпывающей и полной информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации;
      6) обеспечения сохранности документов, которые заявитель не получил в установленные сроки.

      4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги заявителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 2 к настоящему Стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа Отделов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

      5. Порядок обжалования

      21.Разъяснение порядка обжалования действий (бездействий) уполномоченных должностных лиц, а также содействие в подготовке жалобы можно получить у начальников либо заместителей начальников Отделов. Адреса электронной почты, номера телефонов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      22. Жалобы подаются в Отделы, контактные данные которых указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту, в государственное учреждение "Управление координации занятости и социальных программ Акмолинской области" (далее-Управление). Наименования государственных органов, адреса электронной почты, должностные лица, которым подается жалоба, указаны в пункте 24 настоящего Стандарта.
      23. Принятие жалобы подтверждается выдачей заявителю талона с указанием срока и места получения ответа на поданную жалобу, а также контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе ее рассмотрения. 

      6. Контактная информация

      24. Контактные данные начальников Отделов, Управления и их заместителей, вышестоящей организации:
      1) веб-сайт, адрес электронной почты, юридический адрес, телефон, графики приема граждан начальниками Отделов и их заместителями указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту;
      2) государственное учреждение "Управление координации занятости и социальных программ Акмолинской области" 020000, Республика Казахстан, Акмолинская  область, город Кокшетау, улица имени А.С. Пушкина, 23, кабинет 301, веб-сайт www.akmo.kz , адрес электронной почты akmout@mail.online.kz, телефон 8(7162) 763690.
      График приема:
      начальник управления - понедельник, четверг с 15.00 до 18.00 часов;
      заместитель начальника управления - среда, четверг с 15.00 до 18.00 часов;
      заместитель начальника управления - четверг с 15.00 до 18.00 часов.
      3) Акимат Акмолинской области, город Кокшетау, улица Абая, 83, веб-сайт www.akmo.kz .
      25. По вопросам предоставления государственной услуги заявитель может получить дополнительную информацию в государственном учреждении "Управление  координации занятости и социальных программ  Акмолинской  области". 

Приложение 1                             
к стандарту оказания                     
государственной услуги                   
"Оформление документов на инвалидов      
для обеспечения их сурдо-тифлосредствами 
и обязательными гигиеническими средствами"

       Контактные данные районных (городских) отделов занятости
              и социальных программ Акмолинской области

N
п/п

Наименование
районных
(городских)
отделов
занятости и
социальных
программ

Юридический адрес,
время приема
начальников
отделов и их
заместителей

Контактный
телефон

Электронный
адрес,
веб-сайт

1

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Аккольского района"

Аккольский район, город Акколь, улица Нурмагамбетова, 81. График приема граждан:
ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71638)-2-10-48

Sobes_akkol@gcvp.kz ,
www.akmol.kz

2

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Аршалынского района"

Аршалынский район, село Аршалы, улица Ташенова, 47. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71644)-2-13-76

Arshaly_rotz@rjrshetau.online.kz, www.akmol.kz

3

Государственное учреждение
"Отдел занятости и социальных программ Астраханского района"

Астраханский район, село Астраханка,
улица Аль-Фараби, 50.
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71641)-2-25-34

Astr_socz@kokshetau.online.rz, www.akmol.kz

4

Государственное
учреждение "Отдел занятости и социальных программ Атбасарского района"

Атбасарский район, город Атбасар, улица
Валиханова, 9
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8(71643)-4-28-07

Atb_rotzisn@kokshetau.online/kz , www.online.kz

5

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Буландынского района"

Буландынский район, город Макинск, улица Некрасова 19. График приема граждан:
ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8(71646) -2-21-38

Bulandy_rozsp 15k@mail.kz, www.akmol.kz

6

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Егиндыкольского района"

Егиндыкольский район, село  Егиндыколь,
ул. Победы, 6
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71642)-2-15-44

Egindykol_ozsp@mail.ru ,egindyk.akmol.kz

7

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Енбекшильдерского района"

Енбекшильдерский район, город Степняк, улица Ленина, 64
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71639)-2-21-29

enbekrotz@mail.kz ,
www.akmol.kz

8

Государственное учреждение
"Отдел занятости и социальных программ Ерейментауского района"

Ерейментауский район, город Ерейментау,
улица Кенесары,
87 График
приема граждан:
ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71633)-2-11-73

eremzsp@kokshetau.online.kz ,http://www.ereymen.kz/

9

Государственное учреждение
"Отдел занятости и социальных программ Есильского  района"

Есильский район, город Есиль, улица Конаева, 5
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71647)-2-16-57

sobes@kokshetau.on line.kz,www.akmol.kz

10

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Жаксынского района"

Жаксынский район, село Жаксы,ул. Дружбы, 3
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71635) -2-13-00

soc_zanita_21@kokshetau.online.k www.jaksy.kz

11

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Жаркаинского района"

Жаркаинский район, город Державинск,
улица Ленина, 32 График приема граждан:
ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71648)-9-17-02

Sobes_derzhavinsk@gcvp.kz, www.akmol.kz

12

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Зерендинского района"

Зерендинский район, село Зеренда,улица Мира, 64 График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71632)-2-11-68

zer_cz@kokshetau.online.kz, byx@kokshetay.online.kz
www.akmol.kz

13

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Коргалжынского района"

Коргалжынский район, село Коргалжын,
улица Балгамбаева 9.
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71637)-2-11-83

kszn@kokshetau.online.kz, http://akmol.kz/admin.html

14

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Сандыктауского района"

Сандыктауский район, село Балкашино,
Ленина, 117.
График приема граждан: 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71640)-9-17-43

Sondyktau_OZSP@kokshetau.online.kz,www.sand.akmol.kz

15

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Целиноградского района"

Целиноградский район, село Акмол, улица Гагарина, 15
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71651)-3-11-10

Otdel_zan@mail.kz, www.akmol.kz

16

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Шортандинского района"

Шортандинский район, поселок Шортанды, улица Абылай - хана, 22
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71631)-2-19-75

shortsobez@mail.ru, www.akmol.kz

17

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Щучинского района"

Щучинский район, город Щучинск, улица 8 марта, 24 График приема граждан:
ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(716-36)-4-27-68

depart@kokshetau.online.kz, www.burabau-akimat.kz

18

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ г.Степногорск"

город  Степногорск, 4 микрорайон
График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(71645)6-26-336-20-30

soc-progr@yandex.ru, www.akmol.kz

19

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ г.Кокшетау"

Город Кокшетау,
улица Локомотивная, 9а. График приема граждан:
ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв:
с 13.00 до 14.00 часов

8-(7162) -31-92-76        31-92-81

sobes_kokshe@kokshetau.online.kz, http://www.zakupki .

akmol.kz

Приложение 2                             
      к стандарту оказания                     
      государственной услуги                   
      "Оформление документов на инвалидов      
для обеспечения их сурдо-тифлосредствами 
       и обязательными гигиеническими средствами"

             Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

100

96,5

93,8

1.2. % (доля) потребителей,
ожидавших получения услуги в
очереди не более 40 минут

95

92,9

91,3

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством процесса предоставления
услуги

95

92,6

90,3

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным лицом
(произведенных начислений,
расчетов и т.д.)

100

97

94

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

95

92,4

89,5

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

85

81,6

79,4

3.3. % (доля) услуг
информации, о которых
доступно через Интернет

50

34,5

28,4

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных
жалоб общему количеству
обслуженных потребителей по
данному виду услуг

0,1

0,1

0,1

4.2. % (доля) обоснованных
жалоб, рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

100

98,1

96,7

4.3. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования

90

88,6

86,1

4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования

90

88,5

86,1

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала

100

99,1

97,5