"Мүгедектерге, оның ішінде бөгде адамның күтіміне және жәрдеміне мұқтаж мүгедек балаларға үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2008 жылғы 30 қаңтардағы № 104 қаулысы. Қостанай облысы әділет департаментінде 2008 жылғы 12 наурызда № 3611 тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2011 жылғы 10 маусымдағы № 253 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2011.06.10 № 253 қаулысымен.

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабына және "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Yкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулыларына орай Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Мүгедектерге, оның ішінде бөгде адамның күтіміне және жәрдеміне мұқтаж мүгедек балаларға үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.Ш. Бектұрғановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімінің
      міндетін атқарушы

      КЕЛІСІЛДІ

Әкімдіктің         
2008 жылғы 30 қаңтардағы 
№ 104 қаулысымен бекітілген

"Мүгедектерге, оның ішінде бөгде адамның күтіміне
және жәрдеміне мұқтаж мүгедек балаларға үйде әлеуметтік
қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу"
мемлекеттік қызмет көрсету Стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Мүгедектерге, оның ішінде бөгде адамның күтіміне және жәрдеміне мұқтаж мүгедек балаларға үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу, оларға әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-медициналық, әлеуметтік-педагогикалық, әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік-құқықтық қызметтерді көрсету, әлеуметтік бейімдеу және оңалту өткізу мақсатымен жүзеге асырылады.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: ішінара автоматтандырылған
      3. Мемлекеттік қызмет:
      1) "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 23-бабы ;
      2) Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің міндетін атқарушының 2005 жылғы 1 желтоқсандағы № 306-ө "Әлеуметтік қызмет көрсету Үлгі Ережелерін бекіту туралы" бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілер мемлекеттік тіркеу № 3985 Тізілімінде тіркелген) бекітілген үйде әлеуметтік қызмет көрсету Үлгі Ережелерінің 3, 5, 10 , 33, 36, 37-тармақтары негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың), аудандық маңызы бар қалалардың әкімдері арқылы көрсетіледі. Мүгедектерге, оның ішінде бөгде адамның күтіміне және жәрдеміне мұқтаж мүгедек балаларға үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеуді жүзеге асыратын жұмыс органдары аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері (бұдан әрі - Бөлімдер) болып табылады. Бөлімдердің толық атауы, олардың мекенжайлары мен веб-сайттары осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      5. Өтініш беруші алатын мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны үйде әлеуметтік қызмет көрсетуді қабылдау немесе оны қабылдаудан бас тарту туралы хабардар ету болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет мынадай жеке тұлғалардың (бұдан әрі - өтініш берушілер) санаттарына көрсетіледі:
      1) заңнама бойынша оларды күту мен оларға қамқорлық жасауға міндетті жақын кәмелетке толған жұмысқа жарамды туыстары жоқ, сондай-ақ объективтік себептер бойынша оларға үнемі көмек пен күтім қамтамасыз ете алмайтын (ұлғайған жасына орай бірінші, екінші топ мүгедектігі, онкологиялық, психикалық ауруы бар, бас бостандығынан айыру жерлерінде, немесе мемлекеттен тыс жерге тұрғылықты тұруға кеткен) жақын туыстары бар денсаулық жағдайы бойынша өзге адамның үнемі күтімі мен медициналық қызмет түрлеріне мұқтаж жалғызілікті сондай-ақ және бірінші және екінші топтағы жалғыз тұратын мүгедектерге.
      Ұлы Отан соғысының мүгедектері, қатысушылары (бұдан әрі - ҰОС), сондай-ақ соларға теңестірілген тұлғалар әлеуметтік қызмет көрсетуге бірінші кезекте қабылданады;
      2) денсаулық жағдайы бойынша өзге адамның үнемі күтімі мен медициналық қызмет көрсетуіне мұқтаж мүгедек балаларға.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде уақытты шектеу мерзімі:
      1) өтініш беруші қажетті құжаттарды тапсырған уақыттан бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі: 15 күнтізбелік күннен аспау;
      2) өтініш беруші тапсыратын қажетті құжаттарды тіркеген кезде кезекте күтудің барынша ұйғарымды уақыты 40 минуттан аспау;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде қажетті құжаттарды алғанда кезекте күтудің барынша ұйғарымды уақыты 40 минуттан аспау.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тегін.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат Бөлімдердің веб-сайттарында, және Бөлімдердің үй-жайларындағы стендтерде орналастырылады. Бөлімдердің мекенжайлары мен веб-сайттары осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету күн сайын (сенбі мен жексенбіден басқа) жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін ұсынылады. Қабылдау кезек тәртібінде, алдын-ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады. Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне кезектен тыс қызмет көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызмет өтініш берушінің тұрғылықты жеріндегі Бөлімдердің ғимараттарында көрсетіледі. Мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін, күту мен қажетті құжаттарды даярлау үшін қолайлы жағдайлар көзделген. Ақпараттық стендтер, қажетті құжаттарды толтыру үлгілері бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші мынадай құжаттар тапсыру қажет:
      1) жалғызілікті, сондай-ақ бірінші және екінші топтағы жалғыз тұратын мүгедектер үшін:
      өтініш (белгіленген нысан бойынша);
      жеке куәлік;
      тұратын жерінен анықтама;
      медициналық карта (белгіленген нысан бойынша);
      материалдық-тұрмыстық жағдайларды тексеру актісі;
      зейнеткерлік куәлік (зейнеткерлік жастағы тұлғалар үшін);
      ҰОС мүгедегі, қатысушысы және соларға теңестірілген тұлғалар (ҰОС мүгедектері, қатысушылары және соларға теңестірілген тұлғалар үшін) мәртебесін дәлелдейтін куәлік.
      мүгедектер үшін қосымша - мүгедектік туралы анықтамадан үзіндінің көшірмесі және мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасынан үзіндінің көшірмесі;
      2) мүгедек балалар үшін:
      қызмет көрсету үшін балалардың ата-анасының немесе басқа заңды өкілдерінің өтініші (еркін түрде);
      өзге адамның күтімінің қажеттілігі туралы психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның қорытындысы;
      емдеу-профилактикалық мекеме толтыратын бала денсаулығының жағдайы туралы медициналық карта;
      мүгедектік туралы анықтама;
      туу туралы куәлік (16 жасқа толмаған мүгедек балалар үшін), жеке куәлік (16 жастан 18 жасқа дейінгі балалар үшін);
      мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасынан үзіндінің көшірмесі.
      13. Жалғызілікті, сондай-ақ бірінші және екінші топтағы жалғыз тұратын мүгедектерге мемлекеттік қызмет көрсету үшін толтыруға қажет өтініштің және медициналық картаның нысаны өтініш берушілердің тұрғылықты жеріндегі Бөлімдер береді.
      14. Өтініш беруші толтырған арыз барлық қажетті құжаттармен тұрғылықты жеріндегі Бөлімге тапсырылады. Бөлімдердің мекенжайлары және веб-сайттары осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Құжаттарды қабылдаған тұлғаның тегі, аты-жөні, тіркеу күні мен уақыты көрсетілген талон, өтініш беруші барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын дәлелдейді.
      16. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу өтініш беруші тұрғылықты жеріндегі Бөлімге бару арқылы немесе пошталық хабарлама арқылы жүзеге асырылады. Бөлімдердің мекенжайлары осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылу мүмкін жағдайлар:
      1) мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасының қолдану мерзімі аяқталуы;
      2) үйде әлеуметтік қызмет көрсету үшін өтініш берушіде медициналық қарсы көрсеткіштері болуы;
      3) осы мемлекеттік қызметті көрсету үшін талап етілетін құжаттарының біреуі болмауы.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Бөлім қызметі:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандықтарын сақтау;
      2) қызметтік борышты сақтау кезінде заңдылықты сақтау;
      3) сыпайылық;
      4) түбегейлі және толық ақпарат беру;
      5) ақпаратты қорғау және құпиялылық;

      6) белгіленген уақытта өтініш беруші алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету қағидаттарына негізделеді.

4. Жұмыс нәтижесі

      19. Өтініш берушілерге мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Бөлімдердің және олардың лауазымды тұлғаларының іс-әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіру, сондай-ақ шағымды дайындауға көмекті жоғары тұрған мемлекеттік органдарда - аудандардың (облыстық маңызы бар қаланың) әкімдіктерінде алуға болады. Аудандардың (облыстық маңызы бар қаланың) әкімдіктерінің электрондық поштасының мекенжайлары осы Стандарттың 3-қосымшасында көрсетілген.
      22. Шағымдар ауызша немесе жазбаша нысанда пошта бойынша немесе электронды түрде аудандардың (облыстық маңызы бар қаланың) әкімдіктеріне беріледі. Аудандардың (облыстық маңызы бар қаланың) әкімдіктерінің электрондық поштасының мекенжайлары осы Стандарттың 3-қосымшасында көрсетілген.
      23. Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртiппен берiлген өтiнiштер мiндеттi түрде қабылдануға, тiркелуге, есепке алынуға және қаралуға тиiс.
      Шағымды қабылдау, өтініш берушіге шағымды қабылдап алған адамның тегі, аты-жөні, күні мен уақыты көрсетілген, сондай-ақ оның қарау барысы туралы білуге болатын телефоны көрсетілген талон беріледі.

6. Байланыс ақпараты

      24. Бөлімдердің және олардың жоғары тұрған органдарының байланыс деректері:
      1) веб-сайт, электрондық поштаның мекенжайы, заңды мекенжайы, телефоны, Бөлім бастықтарының және олардың орынбасарларының азаматтарды қабылдау кестелері осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген;
      2) веб-сайт, электрондық поштаның мекенжайы, орналасқан жері, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) әкімдіктерінің телефондары осы Стандарттың 3-қосымшасында көрсетілген. Аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) әкімдерінің және олардың орынбасарларының қабылдау мен жұмыс кестесі туралы ақпарат мемлекеттік және орыс тілдерінде осы Стандарттың 3-қосымшасында көрсетілген мекенжайлар бойынша ғимараттардың үй-жайларындағы ақпараттық стендтерде орналасқан.
      25. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша қосымша ақпаратты өтініш беруші «Қостанай облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесінде (бұдан әрі - Департамент) алады.
      Департаменттің мекенжайы: 110000, Қазақстан Республикасы, Қостанай облысы, Қостанай қаласы, Қасымқанов көшесі, 34, электрондық поштаның мекенжайы social@kostanay.kz, oblsots@mail. ru., Қостанай облысы әкімінің веб-сайты www.kostanay.kz электрондық қызметтер - www.e.kostanay.kz, байланыс телефоны: 8 (7142) 500616.

"Мүгедектерге, оның ішінде бөгде адамның
күтіміне және жәрдеміне мұқтаж мүгедек  
балаларға үйде әлеуметтік қызмет        
көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу" 
мемлекеттік қызмет көрсету Стандартына  
1-қосымша                

Аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың)
жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар
Бөлімдерінің байланыс деректері

Бөлімдердің атауы

Заңды мекенжайы, телефондардың нөмірлері және Бөлімдердің
бастықтары мен олардың
орынбасарларының азаматтарды қабылдау кестелері

Веб-Сайт

Электрон-
дық
пошта

1

"Алтынсарин ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі"  мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - ММ)

110101, Алтынсарин ауданы,
Обаған селосы, Ленин көшесі, 4, телефон нөмірі 8-(71445)-34-1-20, бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: сәрсенбі сағат 14.00-ден 17.00-ге дейін, бастықтың орынбасарының азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі сағат 9.00-ден12.00-ге дейін

http://
altynsar.
kostanay.
kz/rus/

sobes_
ubagan-
skoe
@gcvp.kz

2

"Амангелді ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

110200, Амангелді ауданы, Амангелді селосы, Майлин көшесі, 18, телефон нөмірі 8-(71440)-21-5-92, бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: бейсенбі сағат 14.00-ден 18.00-ге дейін бастықтың
орынбасарының азаматтарды
қабылдау кестесі: дүйсенбі, сейсенбі, жұма сағат 14.00-ден 18.00-ге дейін

http://
amangeldy.
kostanay.
kz/

Sobes_
amаngeldy
@gcvp.kz

3

"Әулиекөл ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

110400, Әулиекөл ауданы,
Әулиекөл селосы, Октябрьский көшесі, 24, телефон нөмірі 8-(71453)-21-0-76, бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: сәрсенбі сағат 9.00-ден 12.00-ге дейін бастықтың
орынбасарының азаматтарды
қабылдау кестесі: дүйсенбі сағат 9.00-ден 12.00-ге дейін

http://
auliekol.
kostanai.
kz/

aulsots
@mail.ru

4

"Жангелдин ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

110660, Жангелдин ауданы, Торғай кенті, Амангелді көшесі, 38, телефон нөмірі 8-(71439)-21-5-60, бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: сәрсенбі сағат 15.00-ден 18.00-ге дейін бастықтың
орынбасарының азаматтарды
қабылдау кестесі: жұма сағат 15.00-ден 18.00-ге дейін

http://
jangeldy.
kostanay.
kz/

djansots
@mail.ru

5

"Денисов ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

110500, Қостанай облысы, Денисов селосы, Калинин көшесі, 6, телефон нөмірі 8-(71434)-9-13-44, бастықтың азаматтарды
қабылдау кестесі: жұма сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін

http://
denisovka.
kostanay.
kz/

densots
@mail.ru

6

"Жітіқара ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

100701, Жітіқара ауданы, Жітіқара қаласы, Асанбаев көшесі, 51, телефон нөмірі 8 (71435)-2-33-70, бастықтың азаматтарды
қабылдау кестесі: сейсенбі сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін бастықтың
орынбасарының азаматтарды
қабылдау кестесі: сәрсенбі сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін

http://
zhitikara.
kostanai.
kz/

jitsots
@mail.ru

7

"Қамысты аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

110800, Қамысты ауданы, Қамысты кенті, Ленин көшесі, 22, телефон нөмірі 8-(71437)-21-8-49, бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі және бейсенбі сағат 14.00-ден 18.00-ге дейін бастықтың орынбасарының азаматтарды қабылдау кестесі: сейсенбі және жұма сағат 14.00-ден 18.00-ге дейін

http://
www.
kamysti.
kostanai.
kz/

kamsots
@mail.ru

8

"Қарабалық ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

110900, Қарабалық ауданы, Қарабалық кенті,  Космонавтов көшесі, 16, телефон нөмірі 8 (71441)-3-29-48, бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: бейсенбі сағат 9.00-ден 12.00-ге дейін, жұма сағат 15.00-ден 18.00-ге дейін бастықтың орынбасарының азаматтарды қабылдау кестесі: сәрсенбі сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін

http://
www.
karabalyk.
kostanai.
kz/

karasots
@mail.ru

9

"Қарасу ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

111000, Қарасу ауданы, Қарасу селосы, А. Исаков көшесі, 68, телефон нөмірі 8 (71452)-21-0-59, бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: сейсенбі және бейсенбі сағат 10.00-ден 12.00-ге дейін және сағат 14.00-ден 16.00-ге дейін

http://
karasu.
kostanai.
kz/

karusots
@mail.ru

10

"Қостанай ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

111100, Қостанай ауданы, Затобол кенті, Казахская көшесі, 5, телефон нөмірі 8-(71455)-2-12-95, бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: сәрсенбі сағат 14.00-ден 7.30-ға дейін бастықтың орынбасарының азаматтарды қабылдау кестесі: жұма сағат 14.00-ден 17.30-ға дейін

http://
www.
kostregion
.kz/

Sobes_
zatobolsk
@gcvp.kz

11

"Мендіқара ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

111300, Мендіқара ауданы, Боровской селосы, Летунов көшесі, 7, телефон нөмірі 8-(71443)-2-23-02 бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: сейсенбі және бейсенбі сағат 9.00-ден 12.00-ге дейін

http://
mendikara.
kostanay.
kz/

Sobes_
borovskoi
@gcvp.kz

12

"Науырзым ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

111400, Науырзым ауданы, Қараменді селосы, Абай көшесі, 14, телефон нөмірі 8-(71454)-2-17-87 бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: сейсенбі сағат 10.00-ден 12.00-ге және сағат 15.00-ден 17.00-ге дейін

http://
naurzum.
kostanay.
kz/

sobes_
karamendy
@gcvp.kz

13

"Сарыкөл ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

111600, Сарыкөл ауданы, Сарыкөл кенті, Ленин көшесі, 104, телефон нөмірі 8-(71451)-21-9-48 бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: сейсенбі және жұма сағат 10.00-ден 13.00-ге дейін және сағат 14.00-ден 16.00-ге дейін бастықтың орынбасарының  азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі және бейсенбі сағат 10.00-ден 13.00-ге және сағат 14.00-ден 16.00-ге дейін

http://
sarykol.
kostanay.
kz/

sarsots
@yandex.ru

14

"Таран ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

111700, Таран ауданы, Таран селосы, Калинин көшесі, 72, телефон нөмірі 8-(71436)-3-67-08 бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: сәрсенбі сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін бастықтың  орынбасарының  азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі сағат 9.00-ден 13.00-ге  дейін

http://
taran.kz/

zagita
@mail.ru

15

"Ұзынкөл ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

111800, Ұзынкөл ауданы, Ұзынкөл селосы, Абылайхан көшесі, 53, телефон нөмірі 8-(71444)-2-16-33 бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: сейсенбі сағат 9.00-ден 12.00-ге дейін және бейсенбі сағат  14.00-ден 18.00-ге дейін бастықтың орынбасарының  азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі сағат 9.00-ден 13.00-ге және жұма сағат 14.00-ден 18.00-ге дейін

http://
uzunkol.
kostanay.
kz/

sobes_
uzunkol
@gcvp.kz

16

"Федоров аудандық  жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

111900, Федоров ауданы, Федоров селосы, Красноармейский көшесі,  53, телефон нөмірі 8-(71442)-21-9-96, бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін

http://
fedorovka.
kostanay.
kz/

fedsots
@mail.ru

17

"Арқалық қалалық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

110300, Арқалық қаласы, Абай даңғылы, 62,телефон нөмірі 8-(71430)-7-09-12, бастықтың азаматтарды
қабылдау кестесі: сәрсенбі, бейсенбі сағат 16.00-ден 17.00-ге дейін бастықтың орынбасарының азаматтарды қабылдау кестесі: сейсенбі, жұма сағат 16.00-ден 17.00-ге дейін

http://
www.
arkalyk.
kz/

sobes_
arkalyk
@gcvp.kz

18

"Қостанай қаласы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

110000, Қостанай қаласы, Қасымқанов көшесі, 36, телефон нөмірі  8-(7142)-50-08-26, бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін бастықтың орынбасарының азаматтарды қабылдау кестесі: сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін

http://
www.
kostanay.
info/

gorsob
@mail.ru

19

"Лисаков қаласы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

111200, Лисаков қаласы, 4 ағын аудан, 37А үй, телефон нөмірі 8-(71433)-3-21-71, бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: бейсенбі сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін бастықтың  орынбасарының азаматтарды қабылдау кестесі: сейсенбі сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін

http://
www.lsk.
kz/

lissoc
@mail.ru

20

"Рудный қалалық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлама-
лар бөлімі" ММ

111500, Рудный қаласы, Пионерский көшесі, 21, телефон нөмірі  8-(71431)-4-40-75, бастықтың азаматтарды қабылдау кестесі: сәрсенбі сағат 10.00-ден 13.00-ге дейін бастықтың орынбасарының азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін

http://
www.
rudny.kz/

rudsots
@mail.ru

"Мүгедектерге, оның ішінде бөгде адамның
күтіміне және жәрдеміне мұқтаж мүгедек  
балаларға үйде әлеуметтік қызмет        
көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу" 
мемлекеттік қызмет көрсету Стандартына  
2-қосымша               

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштердің маңызы

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік маңызы

Келесі жылы көрсеткіштің нысаналы маңызы

Есептік жылы көрсеткіштің ағымдағы
маңызы

1

2

3

4

1. Уақытылылық

1.1. Құжат
тапсырылған уақыттан бастап белгіленген мерзімде қызметтер көрсетудің % (үлесі) жағдайы

90

95

90

1.2. Кезекте 40 минуттан аспай
қызмет көрсетілуін күткен тұтынушы-
лардың % (үлесі)

80

85

81

2. Сапа

2.1. Тұтынушылар
қызмет көрсету процесінің сапа-
сына қанағат ету % (үлесі)

89

90

89

2.2. Лауазымды тұлғамен құжаттарды дұрыс толтыру  (жасалған есептеу, есеп айырысу және
тағы басқа)
жағдайлар % (үлесі)

85

90

85

3. Қол жетімділік

3.1. Қызмет көрсету сапасы мен тәртібі туралы ақпаратпен
қанағаттанған  тұтынушылар %
(үлесі)

80

85

80

3.2. Тұтынушының
құжаттарды дұрыс  толтыру және бірден тапсыру жағдайының
% (үлесі)

80

85

79

3.3. Интернет арқылы
қол жететін ақпарат беру қызметінің % (үлесі)

40

45

30

4. Шағым беру үдерісі

4.1. Осы қызмет
түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтыну-
шылардың жалпы санына дәлелді шағымдар % (үлесі)

0,5

0,2

0,1

4.2.Белгіленген мерзімде қаралып,  қанағаттандырылған  дәлелді шағмдар % (үлесі)

89

95

89

4.3. Тұтынушылардың
қолданыстағы шағым беру тәртібіне
қанағат ету % (үлесі)

90

95

85

4.4. Тұтынушылар
шағым беру мерзіміне
қанағат ету % (үлесі)

88

90

89

5. Сыпайылық

5.1. Тұтынушылардың
персоналдың сыпайылығына
қанағат ету % (үлесі)

89

90

88

"Мүгедектерге, оның ішінде бөгде адамның
күтіміне және жәрдеміне мұқтаж мүгедек  
балаларға үйде әлеуметтік қызмет        
көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу" 
мемлекеттік қызмет көрсету Стандартына  
3-қосымша                 

Аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың)
әкімдіктерінің  байланыс деректері

Аудандар-
дың  (облыстық маңызы бар қалалар-
дың) әкімдік-
терінің атауы

Орналасқан жері мен
телефондардың
нөмірлері

Веб-Сайт

Электрон-
дық пошта

1

Алтынсарин ауданының әкімдігі

110101, Алтынсарин ауданы, Обаған селосы, Ленин көшесі, 4, телефон нөмірі 8-(71445)-34-1-78

http://
altynsar.
kostanay.
kz/rus/

altynsar
@kostanay.
kz

2

Амангелді ауданының әкімдігі

110200, Амангелді ауданы, Амангелді селосы, Б. Майлин көшесі, 19, телефон нөмірі 8-(71440)-21-4-00

http://
amangeldy.
kostanay.
kz/

amangeldy
@kostanay.
kz

3

Әулиекөл ауданының әкімдігі

110400, Әулиекөл ауданы, Әулиекөл селосы, 1 Май көшесі, 44 үй, телефон нөмірі 8-(71453)-21-0-33

http://
auliekol.
kostanai.
kz/

auliekol
@kostanay.
kz

4

Жангелдин ауданының әкімдігі

110660, Жангелдин ауданы, Торғай кенті, Алтынсарин көшесі, 4, телефон нөмірі 8-(71439)-21-1-07

http://
jangeldy.
kostanay.
kz/

jangeldy
@kostanay.
kz

5

Денисов ауданының әкімдігі

110500, Қостанай облысы, Денисов селосы, Калинин көшесі, 5, телефон нөмірі 8-(71434)-9-15-01

http://
denisovka.
kostanay.
kz/

denisovka
@kostanay.
kz

6

Жітіқара ауданының әкімдігі

100701, Жітіқара ауданы, Жітіқара қаласы, 6 шағын аудан, 65 үй, телефон нөмірі 8 (71435)-2-00-02

http://
zhitikara.
kostanai.
kz/

zhitikara
@kostanay.
kz

7

Қамысты ауданының әкімдігі

110800, Қамысты ауданы, Қамысты кенті, Ержанов көшесі, 61 үй, телефон нөмірі 8-(71437)-21-7-44

http://
www.
kamysti.
kostanai.
kz/

kamysty
@kostanay.
kz

8

Қарабалық ауданының әкімдігі

110900, Қарабалық ауданы, Қарабалық кенті, Космонавтов көшесі, 31, телефон нөмірі 8 (71441)-3-35-70

http://
www.
karabalyk.
kostanai.
kz/

karabalyk
@kostanay.
kz

9

Қарасу ауданының әкімдігі

111000, Қарасу ауданы, Қарасу  селосы, А. Исаков көшесі, 73, телефон нөмірі 8(71452)-21-2-80

http://
karasu.
kostanai.
kz/

karasu
@kostanay.
kz

10

Қостанай ауданының әкімдігі

111100, Қостанай ауданы, Затобол кенті, Калинин көшесі, 65, телефон нөмірі 8-(71455)-2-12-05

http://
www.
kost-
region.kz/

kost_
region
@kostanay.
kz

11

Мендіқара ауданының әкімдігі

111300, Мендіқара ауданы, Боровской селосы, Королев көшесі, 5, телефон нөмірі 8-(71443)-2-16-06

http://
mendikara.
kostanay.
kz/

mendikara
@kostanay.
kz

12

Науырзым ауданының әкімдігі

111400, Науырзым ауданы, Қараменді селосы, Жәнібек көшесі, 1, телефон нөмірі 8-(71454)-2-14-85

http://
naurzum.
kostanay.
kz/

naurzum
@kostanay.
kz

13

Сарыкөл ауданының әкімдігі

111600, Сарыкөл ауданы, Сарыкөл кенті, Ленин көшесі, 72, телефон нөмірі 8-(71451)-21-7-90

http://
sarykol.
kostanay.
kz/

sarykol
@kostanay.
kz

14

Таран ауданының әкімдігі

111700, Таран ауданы, Таран селосы, Калинин көшесі, 60, телефон нөмірі 8-(71436)-3-71-45

http://
taran.kz/

taranovka
@kostanay.
kz

15

Ұзынкөл ауданының әкімдігі

111800, Ұзынкөл ауданы, Ұзынкөл селосы, Мүсірепов көшесі, 14, телефон нөмірі 8-(71444)-2-13-90

http://
uzunkol.
kostanay.
kz/

uzunkol
@kostanay.
kz

16

Федоров ауданының әкімдігі

111900, Федоров ауданы, Федоров селосы, Калинин көшесі, 53, телефон нөмірі 8-(71442)-2-13-04

http://
fedorovka.
kostanay.
kz/

fedorovka
@kostanay.
kz

17

Арқалық қаласының әкімдігі

110300, Арқалық қаласы, Абай даңғылы, 29, телефон нөмірі 8-(71430)-7-12-00

http://
www.
arkalyk.
kz/

arkalyk
@kostanay.
kz

18

Қостанай қаласының әкімдігі

110000, Қостанай қаласы, Пушкин көшесі, 98, телефон нөмірі 8-(7142)-57-57-65

http://
www.
kostanay.
info/

gorakimat
@kostanay.
kz

19

Лисаков қаласының әкімдігі

111200, Лисаков қаласы, Мира көшесі, 32, телефон нөмірі 8-(71433)-3-45-76 

http://
www.lsk.
kz/

lisakovsk
@kostanay.
kz

20

Рудный қаласының әкімдігі

111500, Рудный қаласы, Ленин көшесі, 93, телефон нөмірі 8-(71431)-4-53-31

http://
www.rudny.
kz/

rudny
@kostanay.
kz

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Оформление документов для инвалидов на социальное обслуживание на дому, в том числе для детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи"

Постановление акимата Костанайской области от 30 января 2008 года № 104. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 12 марта 2008 года № 3611. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 10 июня 2011 года № 253

      Сноска. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 10.06.2011 № 253.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан "Об административных процедурах", согласно постановлениям Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги" и от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг , оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый Стандарт оказания государственной услуги "Оформление документов для инвалидов на социальное обслуживание на дому, в том числе для детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем  уходе и помощи".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Бектурганова С.Ч.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
      акима области

      СОГЛАСОВАНО

Утвержден             
постановлением акимата
от 30 января 2008 года
№ 104                 

Стандарт
оказания государственной услуги
"Оформление документов для инвалидов
на социальное обслуживание на дому, в том числе для
детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи

1. Общие положения

      1. Оформление документов на социальное обслуживание на дому для инвалидов, в том числе для детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи, осуществляется с целью оказания им социально-бытовых, социально-медицинских, социально-педагогических, социально-психологических, социально-экономических, социально-правовых услуг, проведению социальной адаптации и реабилитации.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании:
      1) статьи 23 Закона Республики Казахстан "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан";
      2) пунктов 3, 5, 10 , 33, 36, 37 Типовых Правил социального обслуживания на дому, утвержденных приказом исполняющего обязанности Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 1 декабря 2005 года N 306-п "Об утверждении Типовых Правил социального обслуживания" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 3985).
      4. Государственная услуга предоставляется акиматами районов (города областного значения), акимами городов районного значения. Рабочими органами, осуществляющими оформление документов для инвалидов на социальное обслуживание на дому, в том числе для детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи, являются отделы занятости и социальных программ районов (города областного значения) (далее Отделы). Полное наименование Отделов, их адреса и веб-сайты указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги, которую получит заявитель, является: уведомление о приеме на социальное обслуживание на дому.
      6. Государственная услуга оказывается следующим категориям физических лиц (далее заявители):
      1) одиноким, а также одинокопроживающим инвалидам первой и второй группы нуждающимся по состоянию здоровья в постоянном постороннем уходе и социальном обслуживании, но не имеющим близких совершеннолетних трудоспособных родственников, обязанных по законодательству их содержать и заботиться о них, а также имеющим близких родственников, которые по объективным причинам не могут обеспечить им постоянную помощь и уход (в силу преклонного возраста, имеют инвалидность первой, второй группы, онкологические, психические заболевания, находятся в местах лишения свободы, или выехали на постоянное местожительство за пределы страны).
      Инвалиды, участники Великой Отечественной войны (далее ВОВ), а также лица, приравненные к ним, принимаются на социальное обслуживание в первоочередном порядке;
      2) детям-инвалидам, нуждающимся по состоянию здоровья в постоянном постороннем уходе и социальном обслуживании.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи заявителем необходимых документов: не более 15 календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при регистрации сдаваемых заявителем необходимых документов: не более 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги: не более 40 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на веб-сайтах Отделов и на стендах, расположенных в помещениях Отделов. Адреса и веб-сайты Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно (кроме субботы и воскресенья), в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания. Участники и инвалиды Великой Отечественной войны обслуживаются вне очереди.
      11. Государственная услуга оказывается в зданиях Отделов по месту жительства заявителя. Предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями, для ожидания и подготовки необходимых документов. Имеются информационные стенды, образцы для заполнения необходимых документов.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявителю необходимо представить следующие документы:
      1) для одиноких, а также одинокопроживающих инвалидов первой и второй группы:
      заявление (по установленной форме);
      удостоверение личности;
      справка с места жительства;
      медицинская карта (по установленной форме);
      акт обследования материально-бытовых условий;
      пенсионное удостоверение (для лиц пенсионного возраста);
      удостоверение, подтверждающее статус инвалида, участника ВОВ и лиц, приравненных к ним (для инвалидов, участников ВОВ и лиц, приравненных к ним);
      для инвалидов дополнительно - копия выписки из справки об инвалидности и копия выписки из индивидуальной программы реабилитации инвалида;
      2) для детей-инвалидов:
      заявление родителей или иных законных представителей детей о приеме ребенка на обслуживание (в произвольной форме);
      заключение психолого-медико-педагогической консультации о необходимости постороннего ухода;
      медицинская карта о состоянии здоровья ребенка, заполняемая лечебно-профилактическим учреждением;
      справка об инвалидности;
      свидетельство о рождении (для детей-инвалидов, не достигших 16 лет), удостоверение личности (для детей-инвалидов с 16 до 18 лет);
      копия выписки из индивидуальной программы реабилитации инвалида.
      13. Формы заявления и медицинской карты, которые необходимо заполнить для предоставления государственной услуги одиноким, а также одинокопроживающим инвалидам первой и второй группы выдаются Отделами по месту жительства заявителей.
      14. Заявление со всеми необходимыми документами сдается в Отдел по месту жительства заявителя. Адреса Отделов и их веб-сайты указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      15. Подтверждением, что заявитель сдал все необходимые документы, является талон с указанием даты и времени регистрации, фамилией и инициалами лица, принявшего документы.
      16. Доставка результата оказания услуги осуществляется посредством личного посещения заявителем Отдела по месту жительства либо посредством почтового сообщения. Адреса Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      17. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в следующих случаях:
      1) наличия у заявителя медицинских противопоказаний к приему на социальное обслуживание на дому;
      2) отсутствия одного из требуемых документов для предоставления данной государственной услуги.

3. Принципы работы

      18. Деятельность Отделов основывается на принципах:
      соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливости;
      4) предоставления исчерпывающей и полной информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации;
      6) обеспечения сохранности документов, которые заявитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги заявителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 2 к настоящему Стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Разъяснение порядка обжалования действий (бездействий) Отделов и их должностных лиц, а также содействие в подготовке жалобы можно получить в вышестоящих государственных органах - акиматах районов (города областного значения). Адреса электронной почты акиматов районов (города областного значения) указаны в приложении 3 к настоящему Стандарту.
      22. Жалобы подаются в устной или письменной форме по почте, или в электронном виде в акиматы районов (города областного значения). Адреса электронной почты акиматов районов (города областного значения) указаны в приложении 3 к настоящему Стандарту.
      23. Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан , подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению.
      Принятие жалобы подтверждается выдачей заявителю талона с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, а также номера телефона, по которому можно узнать о ходе ее рассмотрения. 

6. Контактная информация

      24. Контактные данные Отделов и их вышестоящих органов:
      1) веб-сайт, адрес электронной почты, юридический адрес, телефон, графики приема граждан начальниками Отделов и их заместителями указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту;
      2) веб-сайт, адрес электронной почты, место нахождения, телефоны акиматов районов (города областного значения) указаны в приложении 3 к настоящему Стандарту. Информация о графиках работы и приема акимов районов (города областного значения) и их заместителей размещается на информационных стендах, на государственном и русском языках, в помещениях зданий по адресам, указанным в приложении 3 к настоящему Стандарту.
      25. По вопросам предоставления государственной услуги заявитель может получить дополнительную информацию в государственном учреждении "Департамент координации занятости и социальных программ Костанайской области" (далее-Департамент).
      Адрес Департамента: 110000, Республика Казахстан, Костанайская область, город Костанай, улица Касымканова, 34, адрес электронной почты social@kostanay.kz, oblsots@mail.ru, веб-сайт акима Костанайской области www.kostanay.kz электронные услуги - www.e.kostanay.kz, контактный телефон: 8 (7142) 500616. 

Приложение 1                               
к Стандарту оказания государственной       
услуги "Оформление документов для инвалидов
на социальное обслуживание на дому, в том  
числе для детей-инвалидов,нуждающихся      
в постороннем уходе и помощи"              

Контактные данные Отделов занятости
и социальных программ районов (города областного значения)

Наименование
Отделов

Юридический адрес,
номера телефонов
и графики приема
граждан
начальниками
Отделов и их
заместителями

Веб-Сайт

Элек-
тронная
почта

1

Государствен-
ное учреждение (далее ГУ) "Отдел занятости и социальных программ" акимата Алтынсарин-
ского района

110101, Алтынсаринский район, село Убаганское улица Ленина, 4 номер телефона 8-(71445)-34-1-20, график приема граждан начальником: среда с 14.00 до 17.00 часов, график приема граждан заместителем начальника: понедельник с 9.00 до 12.00 часов

http://
altynsar.
kostanay.
kz/rus/

sobes_
ubaganskoe
@gcvp.kz

2

ГУ "Амангельдин-
ский отдел занятости и социальных программ"

110200, Амангельдинский район, село Амангельды, улица Б.Майлина,18 номер телефона 8-(71440)-21-5-92 график приема граждан начальником: четверг с 14.00 до 18.00 часов график приема граждан заместителем начальника: понедельник, вторник, пятница с 14.00 до 18.00 часов

http://
amangeldy.
kostanay.
kz/

Sobes_
amаngeldy
@gcvp.kz

3

ГУ "Отдел занятости и социальных программ" Аулиеколь-
ского района

110400, Аулиекольский
район, село  Аулиеколь,
улица Октябрьская, 24 номер телефона 8-(71453)-21-0-76 график приема граждан начальником: среда с 9.00 до 12.00 часов график приема граждан заместителем начальника: понедельник с 9.00 до 12.00 часов

http://
auliekol.
kostanai.
kz/

aulsots
@mail.ru

4

ГУ "Отдел занятости и социальных программ" Джангельдин-
ского района

110660, Джангельдинский район, поселок Торгай, улица Амангельды, 38 номер телефона 8-(71439)-21-5-60 график приема граждан начальником: среда с 15.00 до 18.00 часов график приема граждан заместителем начальника: пятница с 15.00 до 18.00 часов

http://
jangeldy.
kostanay.
kz/

djansots
@mail.ru

5

ГУ "Отдел занятости и социальных программ" Денисовского района

110500, Денисовский район, село Денисовка, улица Калинина 6 номер телефона 8-(71434)-9-13-44 график приема граждан начальником: пятница с 9.00 до 13.00 часов

http://
denisovka.
kostanay.
kz/

densots
@mail.ru

6

ГУ "Отдел занятости и социальных программ" Житикарин-
ского района

100701, Житикаринский район, город Житикара, улица Асанбаева, 51, номер телефона 8-(71435)-2-33-70, график приема граждан начальником: вторник с 9.00 до 13.00 часов график приема граждан заместителем начальника: среда с 9.00 до 13.00 часов

http://
zhitikara.
kostanai.
kz/

jitsots
@mail.ru

7

ГУ "Камыстинский районный отдел занятости и социальных программ"

110800, Камыстинский район, поселок Камысты, улица Ленина, 22 номер телефона 8-(71437)-21-8-49 график приема граждан начальником: понедельник и четверг с 14.00 до 18.00 часов график приема граждан заместителем начальника:
вторник и пятница с 14.00 до 18.00 часов

http://
www.
kamysti.
kostanai.
kz/

kamsots
@mail.ru

8

ГУ "Отдел занятости и социальных  программ" Карабалык-
ского района

110900, Карабалыкский район, поселок Карабалык, улица Космонавтов, 16 номер телефона 8 (71441)-3-29-48 график приема граждан начальником: четверг с 9.00 до 12.00 часов, пятница с 15.00 до 18.00 часов график приема граждан заместителем начальника: среда с 9.00 до 13.00 часов

http://
www.
karabalyk.
kostanai.
kz/

karasots
@mail.ru

9

ГУ "Отдел занятости и социальных программ" Карасуского района

111000, Карасуский район, село Карасу,
улица А.Исакова, 68 номер телефона 8-(71452)-21-0-59 график приема граждан начальником 
вторник и четверг с 10.00 до 12.00 часов и с 14.00 до 16.00 часов

http://
karasu.
kostanai.
kz/

karusots
@mail.ru

10

ГУ "Отдел занятости и социальных программ" Костанайского района

111100, Костанайский район, поселок Затобольск, улица Казахская, 5 номер телефона 8-(71455)-2-12-95 график приема граждан начальником: среда с 14.00 до 17.30 часов график приема граждан заместителем начальника: пятница с 14.00 до 17.30 часов

http://
www.
kostregion
.kz/

Sobes_
zatobolsk
@gcvp.kz

11

ГУ "Отдел занятости и социальных  программ" Мендыкарин-
ского района

111300, Мендыкаринский район, село Боровское, улица Летунова, 7 номер телефона 8-(71443)-2-23-02, график приема граждан начальником: вторник и четверг с 9.00 до 12.00 часов

http://
mendikara.
kostanay.
kz/

Sobes_
borovskoi
@gcvp.kz

12

ГУ "Отдел занятости и социальных  программ" акимата Наурзумского района

111400, Наурзумский район, село Караменды улица Абая, 14 номер телефона 8-(71454)-2-17-87 график приема граждан начальником:  вторник  с 10.00 до 12.00 часов и с 15.00 до 17.00 часов

http://
naurzum.
kostanay.
kz/

sobes_
karamendy
@gcvp.kz

13

ГУ "Отдел занятости и социальных программ" Сарыкольского района

111600, Сарыкольский район, поселок Сарыколь, улица Ленина, 104 номер телефона 8-(71451)-21-9-48 график приема граждан начальником:  вторник и пятница с 10.00 до 13.00 часов и с 14.00 до 16.00 часов график приема граждан заместителем начальника: понедельник и четверг с 10.00 до 13.00 часов и с 14.00 до 16.00 часов

http://
sarykol.
kostanay.
kz/

sarsots
@yandex.ru

14

ГУ "Отдел занятости и социальных  программ" Тарановского района

111700, Тарановский район, село Тарановское, улица Калинина, 72 номер телефона 8-(71436)-3-67-08 график приема граждан начальником: среда с 9.00 до 13.00 часов график приема граждан заместителем начальника:  понедельник с 9.00 до 13.00 часов

http://
taran.kz/

zagita
@mail.ru

15

ГУ "Отдел занятости и социальных  программ" Узункольского района

111800, Узункольский район, село Узунколь, улица Аблайхана, 53 номер телефона 8-(71444)-2-16-33 график приема
граждан начальником: вторник с 9.00 до 12.00 часов и четверг с 14.00 до 18.00 часов график приема граждан заместителем начальника: понедельник с 9.00 до 13.00 часов и пятница с 14.00 до 18.00 часов

http://
uzunkol.
kostanay.
kz/

sobes_
uzunkol
@gcvp.kz

16

ГУ "Федоровский районный отдел занятости и социальных
программ"

111900, Федоровский район, село Федоровка, улица  Красноармейская, 53, номер телефона 8-(71442)-21-9-96, график приема граждан начальником: понедельник, вторник, среда с 9.00 до 18.00 часов

http://
fedorovka.
kostanay.
kz/

fedsots
@mail.ru

17

ГУ "Аркалыкский го родской отдел занятости и  социальных программ"

110300, город Аркалык, проспект  Абая, 62 номер телефона 8-(71430)-7-09-12 график приема граждан начальником: среда, четверг с 16.00 до 17.00 часов график приема граждан заместителем начальника: вторник, пятница с 16.00 до 17.00 часов

http://
www.
arkalyk.
kz/

sobes_
arkalyk
@gcvp.kz

18

ГУ "Отдел занятости и социальных программ" акимата  города Костаная

110000, город Костанай, улица  Касымканова, 36 номер телефона 8-(7142)-50-08-26 график приема граждан начальником: вторник, среда, четверг с 9.00 до 13.00 часов, график приема граждан заместителем начальника: вторник, среда, четверг с 9.00 до 13.00 часов

http://
www.
kostanay.
info/

gorsob/
@mail.ru

19

ГУ "Отдел занятости и социальных программ"  города Лисаковска

111200, город Лисаковск, 4 микрорайон, дом 37 А номер телефона 8-(71433)-3-21-71 график приема граждан начальником:  четверг с 9.00 до 13.00 часов график приема граждан заместителем начальника: вторник с 9.00 до 13.00 часов

http://
www.
lsk.kz/

lissoc
@mail.ru

20

ГУ "Рудненский городской отдел занятости исоциальных  программ"

111500, город  Рудный, улица Пионерская, 21 номер телефона 8-(71431)-4-40-75 график приема граждан начальником: среда с 10.00 до 13.00 часов график приема граждан заместителем начальника: понедельник, вторник, среда с 9.00 до 13.00 часов

http://
www.
rudny.kz/

rudsots
@mail.ru

Приложение 2                               
к Стандарту оказания государственной       
услуги "Оформление документов для инвалидов
на социальное обслуживание на дому, в том  
числе для детей-инвалидов,нуждающихся      
в постороннем уходе и помощи"              

   Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое значение показателя в последующем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документов

90

95

90

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

80

85

81

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

89

90

89

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом

85

90

85

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

80

85

80

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

70

75

70

3.3. % (доля) услуг, информация о которых доступна через Интернет

40

45

30

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб в общем количестве обслуженных потребителей по данному виду услуг

0,5

0,2

0,1

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

89

95

89

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

90

95

85

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

88

90

89

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

89

90

88

                                             Приложение 3              к Стандарту оказания государственной       
услуги "Оформление документов для инвалидов
на социальное обслуживание на дому, в том  
числе для детей-инвалидов,нуждающихся      
в постороннем уходе и помощи"              

Контактные данные акиматов
районов (города областного значения)

Наименова-
ние акиматов  районов (города областного pначения)

Место нахождения и
номера телефонов

Веб-Сайт

Элек-
тронная
почта

1

Акимат Алтынса-
ринского района

110101, Алтынсаринский район, село Убаганское улица Ленина, 4 номер  телефона 8-(71445)-34-1-78

http://
altynsar.
kostanay.
kz/rus/

altynsar
@kostanay.
kz

2

Акимат Амангель-
динского района

110200, Амангельдинский район, село Амангельды, улица Б.Майлина,19 номер телефона 8-(71440)-21-4-00

http://
amangeldy.
kostanay.
kz/

amangeldy
@kostanay.
kz

3

Акимат Аулиеколь-
ского района

110400, Аулиекольский район, село Аулиеколь, улица 1 Мая дом 44 номер телефона 8-(71453)-21-0-33

http://
auliekol.
kostanai.
kz/

auliekol
@kostanay.
kz

4

Акимат  Джангель-
динского  района

110660, Джангельдинский район, поселок Торгай,  улица Алтынсарина, 4 номер телефона 8-(71439)-21-1-07

http://
jangeldy.
kostanay.
kz/

jangeldy
@kostanay.
kz

5

Акимат Денисов-
ского района

110500, Денисовский район, село Денисовка, улица Калинина, 5 номер телефона 8-(71434)-9-15-01

http://
denisovka.
kostanay.
kz/

denisovka
@kostanay.
kz

6

Акимат Житикарин-
ского района

100701, Житикаринский район, город Житикара, 6 микрорайон дом 65 номер телефона 8-(71435)-2-00-02

http://
zhitikara.
kostanai.
kz/

zhitikara
@kostanay.
kz

7

Акимат Камыстин-
ского района

110800, Камыстинский район, поселок Камысты, улица Ержанова дом 61 номер телефона 8-(71437)-21-7-44

http://
www.
kamysti.
kostanai.
kz/

kamysty
@kostanay.
kz

8

Акимат Карабалык-
ского района

110900, Карабалыкский район, поселок  Карабалык, улица Космонавтов, 31 номер телефона 8(71441)-3-35-70

http://
www.
karabalyk.
kostanai.
kz/

karabalyk
@kostanay.
kz

9

Акимат Карасус-
кого района

111000, Карасуский район, село Карасу, улица А.Исакова, 73 номер телефона 8-(71452)-21-2-80

http://
karasu.
kostanai.
kz/

karasu
@kostanay.
kz

10

Акимат Костанай-
ского района

111100, Костанайский район, поселок Затобольск, улица Калинина, 65 номер телефона 8-(71455)-2-12-05

http://
www.
kostregion
.kz/

kost_
region
@kostanay.
kz

11

Акимат Мендыка-
ринского  района

111300, Мендыкаринский район, село Боровское, улица Королева, 5 номер телефона 8-(71443)-2-16-06

http://
mendikara.
kostanay.
kz/

mendikara
@kostanay.
kz

12

Акимат  Наурзум-
ского района

111400, Наурзумский район, село Караменды улица Жанибека, 1 номер телефона 8-(71454)-2-14-85

http://
naurzum.
kostanay.
kz/

naurzum
@kostanay.
kz

13

Акимат Сарыколь-
ского района

111600, Сарыкольский район, поселок Сарыколь,  улица Ленина, 72 номер телефона 8-(71451)-21-7-90

http://
sarykol.
kostanay.
kz/

sarykol
@kostanay.
kz

14

Акимат Таранов-
ского района

111700, Тарановский район, село Тарановское,  улица Калинина, 60 номер телефона  8-(71436)-3-71-45

http://
taran.kz/

taranovka
@kostanay.
kz

15

Акимат Узунколь-
ского района

111800, Узункольский район, село Узунколь, улица Мусрепова, 14 номер телефона 8-(71444)-2-13-90

http://
uzunkol.
kostanay.
kz/

uzunkol
@kostanay.
kz

16

Акимат Федоров-
ского района

111900, Федоровский район, село Федоровка, улица Калинина, 53, номер телефона 8-(71442)-2-13-04

http://
fedorovka.
kostanay.
kz/

fedorovka
@kostanay.
kz

17

Акимат города Аркалыка

110300, город Аркалык, проспект Абая, 29 номер телефона -(71430)-7-12-00

http://
www.
arkalyk.
kz/

arkalyk
@kostanay.
kz

18

Акимат города Костаная

110000, город Костанай,  улица Пушкина 98, номер телефона 8-(7142)-57-57-65

http://
www.
kostanay.
info/

gorakimat
@kostanay.
kz

19

Акимат  города  Лисаковска

111200, город Лисаковск, улица Мира,32 номер телефона 8-(71433)-3-45-76

http://
www.
lsk.kz/

lisakovsk
@kostanay.
kz

20

Акимат города Рудного

111500,город Рудный, улица Ленина 93,номер телефона 8-(71431)- 4-53-31

http://
www.rudny.
kz/

rudny
@kostanay.
kz