"Әкетілетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2008 жылғы 22 тамыздағы N 248 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2008 жылғы 30 қыркүйекте N 1688 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2009 жылғы 23 қарашадағы N 312 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2009.11.23 N 312 Қаулысымен

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы N 148 Заңы 27-бабы 2-тармағына, "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы N 107 Заңы 9-1-бабына және "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558 қаулысына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Әкетілетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы" қорытынды беру мемлекеттік қызмет көрсетудің ұсынылған стандарты бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары М.К.Мырзалинға жүктелсін.

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                              С.Біләлов

Облыс әкiмдiгiнiң 2008 жылғы
22 тамыздағы N 248 қаулысымен
бекiтiлген          

" Әкетілетін заттың мәдени құндылығының болуы туралы"
қорытынды беру мемлекеттiк қызмет көрсету
стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметті айқындау:
      "Әкетiлетiн  заттың мәдени құндылығының болуы туралы" қорытынды беру (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет).
      2. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нысаны:
      автоматтандырылмаған.
     3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2007 жылғы 1 маусымдағы N 447 қаулысымен бекітілген 2006 жылғы 15 желтоқсандағы N 207 Қазақстан Республикасының "Мәдениет туралы" Заңының 8-бабы 6) тармақшасы, "Қазақстан Республикасынан әкетiлетiн және оған әкелiнетiн мәдени құндылықтарға сараптама жүргiзу Ережесiнің" 4-тармағы, 10-тармақтың 1 азатжолы негiзiнде жүзеге асырылады.
      4. Осы мемлекеттiк қызметтi ұсынатын мемлекеттік орган, мемлекеттік мекеме немесе өзге де субъектілердің атауы:
      "Солтүстік Қазақстан облысының Мәдениет басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Басқарма).
      мемлекеттік қызмет көрсету орны:
      Петропавл қаласы, Васильев көшесi, 69;
      веб-сайт: www.upkultsko.kz.
      5. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті аяқтау нысаны:
      әкетілетін заттың мәдени құндылығы бар екендiгi туралы қорытынды (бұдан әрі - қорытынды).
      6. Мемлекеттiк қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалар санаты:
      жеке және заңды тұлғалар (бұдан әрі - тұтынушы).
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімі:
      1) тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттарды тапсырған күннен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      бес жұмыс күн;
      2) қажеттi құжаттарды тапсыруға кезек күтуде мүмкін болатын ең ұзақ уақыт - 10 минут;
      3) құжаттарды алған кезде кезек күтуде мүмкін болатын ең ұзақ уақыт - 10 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты Басқарманың ресми веб-сайтында орналасқан: ww.upkultsko.kz.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету орнының мекенжайы.
      Петропавл қаласы, Васильев көшесi, 69.
      10. Мемлекеттiк қызмет дүйсенбі-жұма сағат 09.00-ден 18.00-ге дейiн көрсетiледi, түскі үзіліс - сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін. Қызметтi алу үшiн алдын ала жазылу және жедел қызмет көрсету жүзеге асырылмайды.
      11. Азаматтарды қабылдау кабинеттерінде қызмет көрсету үшін барлық жағдай жасалған, қажетті құжаттарды әзірлеп, күту үшін  мүмкіндіктері шектеулі тұлғаларға жағдай қарастырылған. Өртке қарсы қауіпсіздік талаптары сақталған.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      1) өтініште меншік иесі туралы (аты, тегі және әкесінің аты, туған күні, азаматтығы, тұратын және тіркелген орны, байланыс телефоны, заңды тұлғаның деректемелері), ұсынылған заттарға оның меншік құқығының туындау негізі туралы ақпарат, сондай-ақ олардың сипаттамасы қамтылуға тиіс. Мәдени құндылық ретінде қаралатын затты Қазақстан Республикасының аумағынан уақытша әкету кезінде, оны Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерлерге әкету мақсаты, тасымалдау шарттары және онда болу мерзімі көрсетіледі.
      Өтінішке заңды тұлғаның атынан бірінші басшы не оны алмастыратын тұлға қол қояды.
      2) азаматтың жеке басын куәландыратын құжаттың немесе заңды тұлғаны тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің нотариалды расталған көшiрмесi;
      3) қабылдаушы тараптың мәдени құндылықтардың болу мақсаттары мен ережелері туралы шартының көшiрмесi;
      4) әрбiр мәдени құндылықтың немесе оны құрайтын бөлiктердiң мөлшерi 10х15 сантиметр фотосуретi;
      5) мәдени құндылықтарға меншiк құқығын растайтын құжаттар;
      6) уақытша әкету кезеңiне мәдени құндылықтардың сақталуы үшiн белгiлi бiр тұлғаға жауапкершiлiк жүктеу туралы ұйым басшысының бұйрығы;
      7) сараптауға жататын мәдени құндылықтар ретiнде қаралатын заттар.
      13. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн өтiнiш жазу қажет, өтiнiштер бланкiсiнің нысаны мына мекенжайда беріледі: Петропавл қаласы, Васильев көшесi, 69, 6-кабинет.
      14. Мемлекеттiк қызмет алу үшін қажетті құжаттар мен толтырылған өтініш мына мекенжайға тапсырылады: Петропавл қаласы, Васильев көшесi, 69, 6 кабинет тапсырылады.
      15. Тұтынушының мемлекеттік қызметті алуға қажетті құжаттарды тапсырғанын: тұтынушыға берілетін тіркеу номері, сұратылған мемлекеттік қызмет түрі, қосымша құжаттар атауы, тұтынушыдан құжаттарды қабылдау күні, тұтынушыға мемлекеттік қызмет көрсету күнi көрсетілген хабарлама куәландырады.
      16. Қорытынды тұтынушыға Басқармада мына мекенжай бойынша беріледі: Петропавл қаласы, Васильев көшесi, 69, 6 кабинет.
      17. Мыналар мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тартуға негіз болып табылады:
      1) осы стандарттың 12 тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың түгел болмауы;
      2) осы стандарттың 12 тармағында көрсетілген құжаттарда толық емес немесе дәл емес ақпарат беру.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Тұтынушыға байланысты қызмет көрсетудің жұмыс қағидаттары:
      сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат беру, тұтынушының құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты сақтау, қорғау және құпиялылығын қамтамасыз ету, тұтынушының құжаттарды алу кезіне дейін олардың сақталуын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелерi

      19. Тұтынушыларға мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижелерi осы стандарттың қосымшасына сәйкес сапа және қол жетiмдiлiк көрсеткiштерiмен өлшенедi.
      20. Мемлекеттiк қызмет көрсететiн мемлекеттiк органның, мекеменiң немесе өзге де субъектiлердiң жұмысын бағалаудағы мемлекеттiк қызметтердiң сапа және қол жетiмдiлiк көрсеткiштерiнiң нысаналы мәндерін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобымен бекiтедi.

5. Шағымдану тәртiбi

      21. Уәкiлеттi лауазымды тұлғалардың әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану қажеттiлiгi кезiнде талап етушiге шағымдануға көмек көрсету Басқармада мына мекенжай бойынша жүргізіледі: Петропавл қаласы, Васильев көшесi, 69, 6 кабинет.
      22. Шағым Басқармаға мына мекен-жай бойынша қабылданады: Петропавл қаласы, Васильев көшесi, 69, 6 кабинет.
      23. Тұтынушыдан  шағымды алғандығы  туралы куәландыруға берілген күні және оны орындау мерзімі көрсетілген қолхат беріледі. Шағымның қарастырылуы туралы ақпаратты мына мекенжай бойынша алуға болады: Петропавл қаласы, Васильев көшесi, 69, 6 кабинет.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсетуші мемлекеттік мекеме басшысының, оның орынбасары және жоғары тұрған ұйымның байланыс мәліметтері:
      1) Басқарма бастығы: Петропавл қаласы, Васильев көшесi, 69, 1-кабинет, телефон: 46-43-92, электрондық почта мекен-жайы: kultsko@mail.ru , қабылдау әр аптаның жұма күндері сағат -16.00-ден 18.00-ге дейін;
      2) Басқарма бастығының орынбасары: Петропавл қаласы, Васильев көшесi, 69, 3-кабинет, телефон: 46-51-37, электрондық почта мекен-жайы: kultsko@mail.ru , қабылдау әр аптаның сәрсенбі күндері сағат -15.00-ден 17.00-ге дейін;
      3) Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі, веб-сайт www.sko.kz. Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 58.

"Әкетілетін заттың мәдени құндылығының
болуы туралы қорытынды беру" мемлекеттiк
қызмет көрсету стандартына қосымша

Кесте. Сапа және қол жетiмдiлiк көрсеткiштерiнiң мәнi

Сапа және қол жетiмдiлiк көрсеткiштерi

Көрсеткiштiң нормативтiк мәнi

Көрсеткiштiң келесi жылдағы нысаналы мәнi

Көрсеткiштiң
есептi
жылдағы ағымдағы
мәнi

1

2

3

4

1. Уақ ы тылы ғ ы

1.1. Құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгiленген мерзiмде қызметтi ұсыну оқиғаларының % (үлесi)

100

100

100

1.2. Қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесi)

80

85

80

2. Сапасы

2.1. Қызметтi ұсыну үрдісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесi)

100

100

100

2.2. Лауазымды тұлға құжаттарды дұрыс ресiмдеген жағдайдың (жүргiзiлген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесi)

100

95

95

3. Қолжетiмдiлiк

3.1. Қызметтi ұсыну тәртiбi туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесi)

100

100

100

3.2. Тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бiрiншi реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесi)

80

80

80

4. Ша ғ ымдану үрдісі

4.1. Қызметтiң осы түрi бойынша қызмет көрсетiлген тұтынушылардың жалпы санына негiзделген шағымдардың % (үлесi)

0,5

0,1

0,1

4.2. Белгiленген мерзiмде қаралған және
қанағаттандырыл-ған негiзделген
шағымдардың %
(үлесi)

100

0,1

0,1

4.3. Шағымданудың қолданыстағы тәртiбiне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесi)

85

85

85

4.4. Шағымдану мерзiмiне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесi)

90

90

87

5. Сыпайылық

5.1. Қызметкерлердiң сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесi)

100

100

100

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Выдача заключения о наличии у вывозимого предмета культурной ценности"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 22 августа 2008 года N 248. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 30 сентября 2008 года N 1688. Утратило силу - постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 23 ноября 2009 года N 312

      Утратило силу - постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 23.11.2009 г. N 312

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года N 148 "О местном государственном управлении в Республике Казахстан", статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года N 107 "Об административных процедурах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги" акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Выдача заключения о наличии у вывозимого предмета культурной ценности".

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Мурзалина М.К.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                 С. Билялов

Утвержден         
постановлением акимата области
от 22 августа 2008 года N 248

Стандарт
оказания государственной услуги
"Выдача заключения о наличии у вывозимого предмета
культурной ценности"

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги:
      "Выдача заключения о наличии у вывозимого предмета культурной ценности" (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги:
      не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 6)  статьи 8 Закона Республики Казахстан от 15 декабря 2006 года N 207 "О культуре", пункта 4, абзаца первого пункта 10 Правил проведения экспертизы культурных ценностей, вывозимых и ввозимых в Республику Казахстан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 июня 2007 года N 447.
      4. Наименование государственного органа, государственного учреждения или иных субъектов, предоставляющих данную государственную услугу:
      государственное учреждение "Управление культуры Северо-Казахстанской области" (далее - Управление);
      место оказания государственной услуги:
      город Петропавловск, улица Васильева, 69;
      веб-сайт: upkult.sko.kz
      5. Форма завершения оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель:
      заключение о наличии у вывозимого предмета культурной ценности (далее - заключение).
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга:
      физические и юридические лица (далее - потребитель).
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов для получения государственной услуги:
      в течении пяти рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - 10 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - 10 минут.
      8. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      9. Стандарт оказания государственной услуги  размещен на официальном веб-сайте Управления:
      upkult.sko.kz
      Адрес места оказания государственной услуги:
      город Петропавловск, улица Васильева, 69
      10. График работы: понедельник-пятница - с 09.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв  - с 13.00 до 14.00 часов. Предварительная запись отсутствует. Ускоренное обслуживание не предусмотрено.
      11. Помещение приема граждан приспособлено для работы с потребителями услуги, предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями, условия для ожидания и подготовки необходимых документов. Соблюдены требования противопожарной безопасности.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов для получения государственной услуги:
      1) заявление с указанием информации о собственнике (фамилия, имя, отчество, дата рождения, гражданство, место проживания и прописки, контактный телефон, реквизиты юридического лица), об основании возникновения у него права собственности на предоставленные предметы, а также их описания. При временном вывозе с территории Республики Казахстан предмета, рассматриваемого как культурная ценность, указывается цель вывоза, условия транспортировки и сроки его нахождения за пределами территории Республики Казахстан.
      Заявление от юридического лица подписывается первым руководителем, либо лицом его замещающим.
      2) копия документа, удостоверяющего личность гражданина, или свидетельство о регистрации (перерегистраций) юридического лица, заверенная нотариально;
      3) копия договора принимающей стороны о целях и условиях нахождения культурных ценностей;
      4) фотография размером 10х15 сантиметров каждой культурной ценности или ее составляющих частей;
      5) документы, подтверждающие право собственности на культурные ценности;
      6) приказ руководителя организации о возложении ответственности на определенное лицо за сохранность культурных ценностей на период временного вывоза - для юридических лиц;
      7) предметы, рассматриваемые как культурные ценности, подлежащие экспертизе.
      13. Для получения государственной услуги необходимо заполнить заявление, форма которого выдается в Управлении, по адресу: улица Васильева, 69, кабинет 6.
      14. Заполненное заявление и другие необходимые документы для получения государственной услуги сдаются по адресу: город Петропавловск, улица Васильева, 69, кабинет 6.
      15. Подтверждением о том, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, является выдаваемое потребителю уведомление с указанием его регистрационного номера, вида запрашиваемой государственной услуги, наименованием прилагаемых документов, даты принятия документов от потребителя, даты получения потребителем государственной услуги.
      16. Заключение потребитель получает лично в Управлении по адресу: город Петропавловск, улица Васильева, 69, кабинет 6.
      17. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является:
      1) не предоставление всех необходимых документов, предусмотренных пунктом 12 настоящего стандарта;
      2) указание неполной или недостоверной информации в документах, предусмотренных пунктом 12 настоящего стандарта.

3. Принципы работы

      18. Принципами работы по отношению к потребителю услуг являются  вежливость, предоставление исчерпывающей информации об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов потребителя до момента их получения.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного учреждения, оказывающего государственную услугу, ежегодно утверждаются специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Разъяснение порядка обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказание содействия в подготовке жалобы производится в Управлении, по адресу: город Петропавловск, улица Васильева, 69, кабинет 6.
      22. Жалоба подается в Управление по адресу: город Петропавловск, улица Васильева, 69, кабинет 6.
      23. В подтверждение принятия жалобы потребителю выдается расписка с указанием даты подачи жалобы и предусматривающая срок и место получения ответа на поданную жалобу.
      Информацию о ходе рассмотрения жалобы можно получить в Управлении по адресу: город Петропавловск, улица Васильева, 69, кабинет 6.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные руководителя государственного учреждения непосредственно оказывающего государственную услугу, его заместителя и вышестоящей организации:
      1) начальник Управления: электронный адрес: kultsko@mail.ru, телефон: 464392, прием каждую пятницу - с 16.00 до 18.00 часов, город Петропавловск, улица Васильева, 69, кабинет 1;
      2) заместитель начальника Управления: прием каждую среду - с 15.00 до 17.00 часов, город  Петропавловск, улица Васильева, 69, кабинет 3, телефон 465137;
      3) Акимат Северо-Казахстанской области, веб-сайт www.sko.kz, город  Петропавловск, улица Конституции Казахстана 58.

Приложение                
к стандарту оказания          
государственной услуги         
"Выдача заключения о наличии у вывозимого
предмета культурной ценности"   

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги
в установленный срок с
момента сдачи документа

100

100

100

1.2. % (доля) потребителей,
ожидавших получения
услуги в очереди не более
40 минут

80

85

80

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления
услуги

100

100

100

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (произведенных
начислений, расчетов и т.д.)

100

95

95

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

100

100

100

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

80

80

80

3.3. % (доля) услуг
информации, о которых
доступно через Интернет

50

0,1

0,1

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных
жалоб общему количеству
обслуженных потребителей
по данному виду услуг

0,5

0,1

0,1

4.2. % (доля) обоснованных
жалоб, рассмотренных и
удовлетворенных
в установленный срок

100

0,1

0,1

4.3. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования

85

85

85

4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования

90

90

87

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала

100

100

100