"Мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 31 қаңтардағы N 23 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 29 ақпанда N 13-2-54 тіркелді. Күші жойылды - Аққайың аудандық әкімдігінің 2009 жылғы 20 желтоқсандағы N 256 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Аққайың аудандық әкімдігінің 2009.12.20 N 256 Қаулысымен

       «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 Заңының 37-бабына, «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңының 15-1-бабына, «Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі № 39 Заңының 23 және 24-баптарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы» 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 және «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулыларына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары А.М. Нұркеновқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы Қазақстан Республикасының әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және бұқаралық ақпарат құралдарында бірінші ресми жарияланған кезден бастап күнтізбелік 10 күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                А. Шушамоин

Аққайың ауданы әкімдігінің
2008 жылғы 31 қаңтардағы
№ 23 қаулысына
қосымша

«Мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу» мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің анықтамасы – мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны – ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетуге негіз болатын нормативтік құқықтық актінің (заңнамалық акт, Қазақстан Республикасы Президентінің актісі, Қазақстан Республикасының актісі) атауы мен бабы (тармағы) – «Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі № 35 Заңының 23 және 24-баптары.
      4. Осы мемлекеттік қызметті ұсынатын мемлекеттік органның мемлекеттік мекеменің немесе өзге де субъектілердің атауы – «Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, 9 Май көшесі, 67.
      5. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетуді аяқтау нысаны (нәтижесі) – хабарлама (хат).
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаты:
      1) зейнеткерлік жастағы жалғыз адамдар;
      2) жалғыз мүгедектер;
      3) мүгедек балалар.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған (тіркелген сәттен, талон алғаннан бастап және тағы сол сияқты) электрондық сауал берген сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері – 15 күнге дейін;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде (тіркеу, талон алу кезінде және тағы сол сияқты) кезек күтуге, электрондық сауалды қалыптастыруға рұқсат берген ең ұзақ уақыт – 20 минут;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт, файлдың рұқсат берілген жоғары мөлшері – 20 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ақылы екендігін немесе тегіндігін көрсету. Ақылы болған жағдайда құнын, төлеу нысанын, мемлекеттік қызметтің құнын (алым, төлем) төлеу кезінде толтырылуы талап етілетін құжаттың қажетті нысандарын (түбіртегін) көрсету – мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына және қол жетімділігіне қойылатын талаптар туралы ақпарат көзі ретінде мемлекеттік қызмет көрсету стандартын міндетті түрде орналастыру орнын көрсету. Бұл стандартты ресми жариялау көзіне, мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе мемлекеттік қызмет көрсететін өзге де субъектінің сайтына немесе мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекен-жайларына сілтеме болуға тиіс – стандарт «Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі»  мемлекеттік мекемесі холында орналасқан, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, 9 Май көшесі, 67.
      10. Жұмыс кестесін (күндер, сағаттар, үзілістер) көрсету, қызметті алу үшін алдын ала жазылуға бола ма (шарттары мен талаптарын көрсету), жедел қызмет көрсету бар ма (шарттары мен талаптарын көрсету) – жұмыс кестесі: сағат 9-00-ден 18-30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 12-30-дан 14-00-ге дейін, сенбі және жексенбі демалыс күндері, алдын ала жазылулар жоқ, жедел қызмет көрсету қарастырылмаған.
      11. Қызмет көрсетілетін орынның шарттарын көрсету (үй-жай режимі, қауіпсіздікті қамтамасыз ету, жеке мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін жасалған жағдайлар, күтудің және қажетті құжаттарды дайындаудың қолайлы жағдайлары (күту залы, үлгілер қойылған таған және тағы да сол сияқты) - өрт қауіпзідігі сақталған ,қабылдау № 4 кабинетте жүргізіледі, фойеде құжаттарды ресімдеу үшін үстел мен орындықтар бар, тағанда өтініш үлгілері көрсетілген.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін, оның ішінде жеңілдіктері бар адамдар үшін қажетті құжаттар мен талаптардың тізбесін көрсету:
      1) бланкісі «Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен берілетін, белгіленген үлгідегі өтініш;
      2) «Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі СҚО Әділет департаментінің Аққайың ауданының Әділет басқармасы» мемлекеттік мекемесімен берілген жеке куәлік, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, Труд көшесі, 11;
      3) Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің медициналық-әлеуметтік комиссиясы берген медициналық-әлеуметтік сараптама анықтамасы және оңалтудың жеке бағдарламасы;
      4) «Аққайың аудандық емхана» қазыналық мемлекеттік кәсіпорнымен берілген медициналық анализдері және дәрігерлік бақылау комиссиясының қорытындысы, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, Молодежная көшесі, 6;
      5) сәйкес селолық округ әкімдерімен берілген тұрмыстық жағдайын тексеру актісі;
      6) әрекетке қабілетсіздік туралы соттың шешімі, Аққайың аудандық сотымен шығарылады;
      7) «Мемлекеттік зейнетақы төлеу орталығы» Аққайың аудандық бөлімшесімен берілген зейнетақы және жәрдемақы мөлшері туралы анықтама, әлеуметтік жеке код, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, Гагарин көшесі, 44;
      8) «Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі СҚО Әділет департаментінің Аққайың ауданының Әділет басқармасы» мемлекеттік мекемесінің Жылжымайтын мүлікке құқықты тіркеу және онымен шарт жасау қызметімен берілген тұрғын үй туралы анықтама, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, Труд көшесі, 11;
      9) «Аққайың ауданы бойынша салық комитеті» мемлекеттік мекемесімен берілген салық төлеушінің тіркеу нөмірі, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, Зеленая көшесі, 28.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін толтырылуы қажет сайтқа сілтемені не бланк берілетін орынды (өтініш нысандары және тағы сол сияқты) көрсету – бланкілер «Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдармалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен беріледі, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, 9 Май көшесі, 67, № 4 кабинет.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті сайтқа сілтемені не толтырылған бланкілерді, нысандарды, өтініштерді және басқа да құжаттарды тапсыратын жауапты адамның мекен-жайын және кабинетінің нөмірін көрсету – толық құжаттар пакетімен өтініш «Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдармалар бөлімі» мемлекеттік мекемесіне тапсырылады, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, 9 Май көшесі, 67, № 4 кабинет.
      15. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының мемлекеттік қызметті алған күні бар барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжаттың атауын және нысанын көрсету – барлық құжаттарды тапсырғандығын растайтын өтініштің үзбелі талоны.
      16. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу тәсілдері мен регламенттерінің толық тізбесін көрсету – электрондық почта, сайт арқылы, жеке бару, курьер және тағы сол сияқты – жеке бару, курьер. қызмет көрсетудің соңғы нәтижесін беретін сайтқа сілтемені не жауапты адамның мекен-жайы мен кабинетінің нөмірін көрсету – «Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдармалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің маманы, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, 9 Май көшесі, 67, № 4 кабинет.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту негіздерінің толық тізбесін көрсету – құжаттардың толық пакетін тапсырмаған кезде, медициналық теріс айғақтар болған кезде.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Мемлекеттік органның қызмет көрсетуді тұтынушыға қатысты басшылыққа алатын жұмыс қағидаттарын санамалау (сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету, тұтынушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету) – сыпайылық, әдептілік, нормативтік актілерге сәйкес көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы түбегейлі ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметкерлердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағым дайындауға жәрдем көрсететін мемлекеттік органның атауын, электрондық поштасының мекен-жайын, шақыруларды өңдеу орталықтарының (call-орталықтар) телефон нөмірлерін не лауазымды адам кабинетінің нөмірін көрсету – «Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығы, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, 9 Май кұшесі, 67,  № 5 кабинет, телефон 21265.
      22. Шағым берілетін мемлекеттік органның атауын, электрондық поштасының мекен-жайын не лауазымды адам кабинетінің нөмірін көрсету:
      1) Аққайың ауданының әкімі, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, Народная көшесі, 50;
      2) «Солтүстік Қазақстан облысы бойынша жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесі, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Абай көшесі, 64, телефон 87152465648, № 213 кабинет.
      23. Шағымның қабылданғанын растайтын және берілген шағымға жауап алатын мерзім мен орынды көздейтін құжаттың атауын, шағымның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды адамдардың байланыс деректерін көрсету – жазбаша жүгінген жеке тұлғаға тіркелген күні мен уақыты, өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі мен аты-жөні көрсетілген белгіленген нысандағы талон беріледі.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік орган, мекеме немесе өзге де субъект басшысының, оның орынбасарларының және жоғары тұрған ұйымның байланыс деректерін көрсету (сайт, электрондық поштасының мекен-жайы, жұмыс және қабылдау кестесі , мекен-жайы, телефондары– «Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, мекен-жайы: Солтүстік
Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, 9 Май көшесі, 67, электрондық пошта мекен-жайы: <Akk soz@maiI onIine. Kz>.
      25. Тұтынушы үшін басқа да пайдалы ақпарат (шақыруларды өңдеу орталықтарының телефондары, қосымша қызметтер туралы ақпарат және
тағы да басқа) – «Солтүстік Қазақстан облысы бойынша жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесі, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Абай көшесі, 64, телефон 465648, № 213 кабинет

«Мемлекеттік және мемлекеттік емес
медициналық-әлеуметтік мекемелерде
әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған
құжаттарды ресімдеу» мемлекеттік
қызмет көрсету стандартына
қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсет-
кіштің
норматив-
тік мәні

Көрсеткіш-
тің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіш-тің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжаттарды
тапсырған сәттен бастап
белгіленген мерзімде
қызметті ұсыну
оқиғаларының % (үлесі)

100

100

100

1.2. қызмет алуды
кезекте 40 минуттан
аспайтын уақыт күткен
тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну
үдерісінің сапасына
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2.2. құжаттарды
лауазымды тұлға дұрыс
ресімдеген жағдайдың
(жүргізілген төлемдер,
есеп айырысулар және
тағы басқасы) % (үлесі)

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну
тәртібі туралы сапаға
және ақпаратқа
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

10

3.2. тұтынушы құжаттарды
дұрыс толтырған және
бірінші реттен тапсырған
оқиғалардың % (үлесі)

100

100

97

3.3. интернет арқылы қол
жетімді қызметтерінің
ақпарат % (үлесі)

0

0

0

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі
бойынша қызмет
көрсетілген
тұтынушылардың жалпы
санына негізделген
шағымдардың % (үлесі)

0

0

0

4.2. белгіленген
мерзімде қаралған және
қанағаттандырылған
негізделген шағымдардың
% (үлесі)

0

100

0

4.3. шағымданудың
қолданыстағы тәртібіне
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

4.4. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің
сыпайлығына
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Оформление документов на социальное обслуживание в государственных медико-социальных учреждениях"

Постановление акимата Аккайынского района Северо-Казахстанской области от 31 января 2008 года N 23. Зарегистрировано Управлением юстиции Аккайынского района Северо-Казахстанской области 29 февраля 2008 N 13-2-54. Утратило силу постановлением акимата Аккайынского района от 20 декабря 2009 года N 256

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Аккайынского района от 20.12.2009 N 256

       В соответствии со статьей 37 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 «О местном государственном управлении в Республике Казахстан», статьей 15-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 «Об административных процедурах», статьей 23 и 24Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года № 39 «О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан», постановлениями Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги» и от 30 июня 2007 года № 561 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», акимат районаПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить стандарт оказания государственной услуги «Оформление документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях» согласно приложению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Нуркенова А.М.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня его государственной регистрации в органах юстиции Республики Казахстан и вводится в действие по истечении 10 календарных дней с момента первого официального опубликования в средствах массовой информации.

      Аким района                                А. Шушамоин

Приложение
к постановлению акимата
Аккайынского района
от 31 января 2008 года
№ 23

Стандарт оказания государственной услуги
«Оформление документов на социальное обслуживание
в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях»

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги - оформление документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях.
      2. Форма оказываемой государственной услуги - частично автоматизированная.
      3. Название и статья (пункт) нормативного правового акта (законодательный акт, акт Президента Республики Казахстан, акт Правительства Республики Казахстан), на основании которого оказывается государственная услуга - статья 23 и 24 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года № 39 «О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан».
      4. Наименование государственного органа, государственного учреждения или иных субъектов, предоставляющих государственную услугу - государственное учреждение «Аккайынский районный отдел занятости и социальных программ», адрес: Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица 9 Мая, 67.
      5. Форма завершения (результат оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель) – уведомление (письмо).
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга:
      1) одинокие люди пенсионного возраста;
      2) одинокие инвалиды;
      3) дети-инвалиды.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) Срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов (с момента регистрации, получения талона, и так далее), подачи электронного запроса для получения государственной услуги - до 15 дней;
      2) Максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (при регистрации, получении талона, и так далее), формирование электронного запроса - 20 минут;
      3) Максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги - 20 минут.
      8. Указать платность или бесплатность оказания государственной услуги. В случае платности указать стоимость, формы оплаты, необходимые формы документа (квитанции), которую требуется заполнить при оплате стоимости (сбора, платежа) государственной услуги - государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Указать места обязательного размещения стандарта оказания государственной услуги как источника информации о требованиях к качеству и доступности оказания государственной услуги. Это должна быть ссылка на источник официального опубликования стандарта, ссылка на сайт государственного органа, государственного учреждения или иного субъекта, предоставляющего государственную услугу, или адреса мест оказания государственной услуги – стандарт размещен в холе государственного учреждения «Аккайынский районный отдел занятости и социальных программ», находящегося по адресу: Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица 9 Мая, 67.
      10. Указать график работы (дни, часы, перерывы), существует ли предварительная запись для получения услуги (указать условия и требования), есть ли ускоренное обслуживание (указать условия и требования) - график работы: с 9-00 до 18-30 часов, перерыв на обед с 12-30 до 14-00 часов, выходной суббота и воскресенье, предварительной записи нет, ускоренное обслуживание не предоставляется.
      11. Указать условия места предоставления услуги (режим помещения, обеспечение безопасности, условия для людей с ограниченными физическими возможностями, приемлемые условия ожидания и подготовки необходимых документов (зал ожидания, стойка с образцами) и так далее – соблюдена пожарная безопасность, прием граждан осуществляется в кабинете № 4, в фойе имеется стол и стулья для оформления документов, на стенде имеются образцы заявлений.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Указать перечень необходимых документов и требований (например, наличие электронной цифровой подписи заявителя), в том числе для лиц, имеющих льготы, для получения государственной услуги:
      1) заявление, установленного образца, бланк которого выдается государственным учреждением «Аккайынский районный отдел занятости и социальных программ»;
      2) удостоверение личности, выданное государственным учреждением «Управление юстиции Аккайынского района Департамента юстиции СКО Министерства юстиции Республики Казахстан» адрес: Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица Труда, 11;
      3) справка медико-социальной экспертизы и индивидуальной программы реабилитации, выданная комиссией медико-социальной экспертизы Министерства труда и социальной защиты населения, по адресу: Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая, 64;
      4) медицинские анализы и заключение врачебной контрольной комиссии, выданные казенным государственным коммунальным предприятием «Аккайынская районная поликлиника» по адресу: Северо-Казахстанская область, Аккайынский района, село Смирново, улица Молодежная, 6;
      5) акт обследования жилищно-бытовых условий, выданный акимом соответствующего сельского округа;
      6) решение суда о недееспособности, выносится Аккайынским районным судом;
      7) справка о размере пенсии и пособий, социального индивидуального кода, выданные Аккайынским районным отделением «Государственный центр по выплате пенсий» адрес: Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица Гагарина, 44;
      8) справка о жилье, выданная службой регистрации прав на недвижимое имущество и сделок с ним территориальным органом юстиции государственным учреждением «Управление юстиции Аккайынского района Департамента юстиции СКО Министерства юстиции Республики Казахстан» адрес: Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица Труда, 11;
      9) регистрационный номер налогоплательщика, выдается государственным учреждением «Налоговый комитет по Аккаыйнскому району» адрес: Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица Зеленная, 28.
      13. Указать ссылку на сайт, либо место выдачи бланков (форм заявлений и так далее), которые необходимо заполнить для получения государственной услуги – бланки выдаются в государственном учреждении «Аккайынский районный отдел занятости и социальных программ», по адресу: Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица 9 Мая, 67, кабинет № 4.
      14. Указать ссылку на сайт, либо адрес и номер кабинета ответственного лица, которому сдаются заполненные бланки, формы, заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги - заявление с полным пакетом необходимых документов сдается в государственное учреждение «Аккайынский районный отдел занятости и социальных программ», по адресу: Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица 9 Мая, 67, кабинет № 4.
      15. Указать наименование и форму документа, подтверждающего, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, в котором содержится дата получения потребителем государственной услуги - отрывной талон заявления, подтверждающий сдачу всех документов.
      16. Указать полный перечень способов и регламентов доставки результата оказания услуги - личное посещение, курьер
      Указать ссылку на сайт, либо адрес и номер кабинета ответственного лица, который выдает конечный результат оказания услуги - специалист государственного учреждения «Аккайынский районный отдел занятости и социальных программ», по адресу: Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица 9 Мая, 67, кабинет № 4.
      17. Указать полный перечень оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги - при сдаче неполного пакета документов, медицинские противопоказания

3. Принципы работы

      18. Перечислить принципы работы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг (вежливость, исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки) - вежливость; корректность; исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге в соответствии с нормативными актами; обеспечение сохранности и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.

4. Результаты  работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты, номера телефонов центров обработки вызовов (call-центров), либо номер кабинета должностного лица, который разъясняет порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывает содействие в подготовке жалобы - начальник государственного учреждения «Аккайынский районный отдел занятости и социальных программ», адрес: Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица 9 Мая, 67, телефон 21265, кабинет № 5.
      22. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты, либо номер кабинета должностного лица, которому подается жалоба:
      1) аким Аккайынского района, по адресу: Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица Народная, 50;
      2) государственное учреждение «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», адрес: Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая, 64, телефон 87152465648, кабинет № 213.
      23. Указать наименование документа, подтверждающего принятие жалобы и предусматривающего срок и место получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы – физическому лицу, обратившемуся письменно, выдается талон установленной формы с указанием даты и времени регистрации, фамилией и инициалами лица, принявшего жалобу.

6. Контактная информация

      24. Указать контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, адрес, телефон) руководителя государственного органа, учреждения или иного субъекта, непосредственно оказывающего государственную услугу, его заместителей и вышестоящей организации – государственное учреждение «Аккайынский районный отдел занятости и социальных программ», адрес: Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица 9 Мая, 67, адрес электронной почты: <Akk soz@maiI onIine. Kz>;
      1) начальник учреждения – телефон 21265, кабинет № 5;
      2) заместитель начальника – телефон 21265, кабинет №5;
      3) государственное учреждение «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», адрес: Северо–Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая, 64.
      25. Другая полезная информация для потребителя (телефоны центров обработки вызовов, информация о дополнительных услугах и так далее) - государственное учреждение «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», адрес: Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая, 64, телефон 465648, кабинет № 213.

Приложение
к стандарту оказания государственной услуги
«Оформление документов на социальное
обслуживание в государственных и
негосударственных медико-социальных
учреждениях»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля)
случаев
предоставления
услуги в
установленный срок
с момента сдачи
документа

100

100

100

1.2. % (доля)
потребителей,
ожидавших получения
услуги в очереди не
более 40 минут

100

100

100

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления
услуги

100

100

100

2.2. % (доля)
случаев правильно
оформленных
документов
должностным лицом
(произведенных
начислений,
расчетов и т.п.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и
информацией о
порядке
предоставления
услуги

100

100

100

3.2. % (доля)
случаев правильно
заполненных
потребителем
документов и
сданных с первого
раза

100

100

97

3.3. % (доля) услуг
информации, о
которых доступно
через Интернет

0

0

0

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных
потребителей по
данному виду услуг

0

0

0

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб,
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

0

100

0

4.3. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим
порядком
обжалования

100

100

100

4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
сроками обжалования

100

100

100

5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью
персонала

100

100

100