"Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен жеке тұлғаларға көрсетілетін "Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 18 ақпандағы N 35 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 17 наурызда N 13-3-60 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының әкімдігінің 2009 жылғы 14 тамызда N 197 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының әкімдігінің 2009.08.14 N 197 Қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-тармағына, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің Үлгі стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысына сәйкес аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен жеке тұлғаларға көрсетілетін «Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру»  мемлекеттік қызмет көрсету стандарты бекітілсін.
      2. Аудан әкімінің құқықтық мәселелері жөніндегі кеңесшісі (Галиаскарова А.В.), аудан әкімі аппаратының жалпы бөлімі бастығының м.а. (Габдуллина Г.Л.) Айыртау ауданы Әділет басқармасында осы қаулының мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімі аппаратының басшысы Н.В. Кислинаға жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы арнайы жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі

      Аудан әкімі                                     Б. Төлегенов

Айыртау ауданы әкімдігінің
2008 жылғы 18 ақпандағы
№ 35 қаулысымен бекітілген

Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру

1. Жалпы ережелер

      1. Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру - өкілетті органда жұмыс табуға тілек білдірген жұмыссыздарды тіркеуді нақтылау мақсатында жүзеге асырылатын процедура.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: ішінара
автоматтандырылған.
      3. Аталмыш мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтарындағы № 149-II «Тұрғындарды жұмыспен қамту туралы» Заңының 8-бабы 1-тармағы 8) тармақшасы. негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі көрсетеді, мекен-жайы: 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл с. Ш.Уәлиханов к.42,тел. (871533) 21362, 21488, электрондық пошта:ro-aiyrta@mail.online.kz.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінде тұтынушы жұмыссыз ретінде тіркелу туралы анықтама алады.
      6. Мемлекеттік қызмет жұмыссыз азаматтарға, азаматтығы жоқ адамдарға және шетелдіктерге көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетілген кезде уақыттың шектелу мерзімі:
      1) Азаматтардан өтініш түскеннен кейін 10 күн ішінде мемлекеттік қызмет көрсетілуі тиіс;
      2) Қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің барынша көп көрсеткіші 40 минуттан артық емес;
      3) Құжаттарды алу кезінде кезек күтудің барынша көп уақыты 10 минуттан артық емес;
      8. Аталмыш мемлекеттік қызмет көрсету тегін жүргізіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бұл стандарты «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі ақпараттық стендінде орналастырылған.
      10. Мемлекеттік қызмет, сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін көрсетіледі, үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін, алдын ала жазылусыз.
      11. Құжаттарды қабылдау ғимараттың бірінші қабатында орналасқан, ғимаратқа кіретін жол пандуспен жабдықталған, негізгі және апаттық есігі, күту залы, құжаттарды толтыру үлгілері бар ақпараттық стенді бар бөлмеде жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі.

      12. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      1) жеке басын куәландыратын құжат.
      2) шетелдіктер және азаматтығы жоқ тұлғалар Қазақстан Республикасында тұруға рұқсат қағазын және Ішкі істер органдарымен берілген, ішкі істер органдарында тіркелгені туралы белгісі бар азаматтығы жоқ тұлғаның куәлігін ұсынады (Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданының ІІБ-нің мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл с. Конституция к.51, тел (870533) 22-504 Сенбі, жексебі күндерінен басқа күндері сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін хабарласуға болады. Үзіліс сағат 12.30-дан 14.30 дейін.
      3) оралмандар тұрғындардың көші-қон мәселелері бойынша өкілетті органның аумақтық органдарымен берілген оралманның куәлігін ұсынады: Солтүстік Қазақстан облысы бойынша көші-қон жөніндегі комитет Басқармасының мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Бейбітшілік к. 69 (87152) 46-87-60, Қабылдау күндері: дүйсенбі және бейсенбі, сағ. 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағ.13.00-ден 14.00-ге дейін.
      13. Өтініш бланкін «Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінде жоғарыда көрсетілген мекен-жай бойынша алуға болады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін қажетті құжаттар «Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінде жұмыспен қамту бөлімінің бас маманына тапсырылады. Елді мекендердің тұрғындары селолық округтар әкімінің аппаратына тапсырады.
      15. Барлық қажетті құжаттарды тапсырған қызметті тұтынушы жұмыссыз ретінде тіркелгені жөнінде анықтама беруге өтініштерді тіркеу журналына тіркеледі және құжаттарды тіркеу нөмірі мен қабылдау күні көрсетіліп, бас маманның қолы қойылған ажыратылмалы талон алады.
      16. Жұмыссыз ретінде тіркелгендігі жөніндегі анықтаманы беруді тағайындау немесе бас тарту туралы хабарламаны алу жүзеге асырылады (өтініш берушінің мүмкіндігіне қарай): 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл с. Ш.Уәлиханов к.42 мекен-жайындағы «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесіне өзі келгенде. Аталмыш мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынудан бас тартуға негіз болады:
      1) құжаттардың толық тізбесінің ұсынылмауы;
      2) жұмыссыз ретінде жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінде тіркелмеуі.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Аталмыш қызмет көрсетуді тұтынушыға қатысты мемлекеттік орган басшылыққа алатын жұмыстың негізгі қағидаттары сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат ұсыну, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету болып табылады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері сапа мен қол жетімділіктің келесі көрсеткіштерімен өлшенеді:

Сапа мен қол жетімділіктің көрсеткіштері

Көрсеткіш-
тің норматив-
тік маңызы

Келесі жылы көрсеткіш-
тің мақсаттық маңызы

Есептік жылы көрсеткіш-
тің ағымдық маңызы

1. Уақыттылығы

1.1. Құжатты тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызмет көрсетуді ұсыну оқиғасының % (үлесі)

100



1.2. Қызмет көрсетуді алу үшін кезекте 40 минуттан артық емес күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100



2. Сапа

2.1. Қызмет көрсетуді ұсыну сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95



2.2. Лауазымды тұлғамен дұрыс ресімделген құжаттардың оқиғаларының % (үлесі)
(жүргізілген аударымдар, есептер және т.б.)

95



3. Қолжетімділік

3.1. Қызмет көрсетуді ұсыну тәртібі туралы сапамен және ақпаратпен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90



3.2. Тұтынушымен дұрыс толтырылған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

90



3.3. Ақпараты Интернет арқылы қолжетімді қызмет көрсетудің % (үлесі)

90



4. Шағымдану үдерісі

4.1. Қызмет көрсетудің аталмыш түрі бойынша қызмет көрсетілген тұрғындардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

0,1



4.2. Белгіленген мерзімде қарастырылған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

100



4.3. Шағымданудың қолданыстағы тәртібімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95



4.4. Шағымданудың мерзімімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95



5. Сыпайылық

5.1.Қызметкерлердің сыпайылығымен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95



      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетулердің сапасы мен қолжетімділігінің көрсеткіштерінің мақсаттық маңызы жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобымен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Өкілетті лауазымды тұлғаның әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мына мекен-жайлар бойынша алуға болады:
      1) 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл с. Ш.Уәлиханов к.42, «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, тел. (871533) 21362, 21488, электрондық пошта:ro-aiyrta@mail.online.kz.
      Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін көрсетіледі, үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      2) 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл с. Ш.Уәлиханов к.44, «Айыртау ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, тел. (871533) 21102, электрондық пошта:airtaу-akimat@ sko.kz. Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін көрсетіледі, үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      3) 150108, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавловск қаласы Абай к. 64, «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесі, тел. (87152) 465648, тел/факс (87152) 469073, электрондық пошта: obl dep @mail.online.kz. Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін көрсетіледі, үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін. Шағымдарды қабылдау: күн сайын сағ.14.00-ден 18.00-ге дейін.
      22. Шағым беріледі:
      1) «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығының атына, тел. (871533) 21362, 21488, электрондық пошта:ro- aiyrta@mail.online.kz.
      2) «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесінің бастығының атына, тел. (87152) 465648, тел/факс (87152) 469073, электрондық пошта: obl dep @mail.online.kz.
      23. Шағым қабылданудың нақтылығы азаматтардың өтініші жазылған журналы болып табылады. Шағым Қазақстан Республикасының 2007 жылы 12 қаңтарында № 221-III қабылданған «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарастыру тәртібі» заңына сәйкес. Шағымды қарау барысы туралы шағым қабылдаған мемлекеттік органның телефоны арқылы білуге болады.

6. Байланыс ақпараты

      24. 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл с. Ш.Уәлиханов к.42, «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, тел. (871533) 21362, 21488, электрондық пошта:ro-aiyrta@mail.online.kz. Жұмыс кестесі: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін көрсетіледі, үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін. Бөлім бастығының келушілерді қабылдау кестесі: сәрсенбі,бейсенбі, жұма сағат 9.00-ден 18.00-ге, үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін. Тел. (871533) 21362 (қабылдау бөлмесі). Бөлім бастығының орынбасарының келушілерді қабылдау тәртібі: дүйсенбі, сейсенбі, бейсенбі сағат 9.00-ден 18.00-ге, үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін. Тел. (871533) 21635.

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги гражданам", оказываемой государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области" физическим лицам

Постановление акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области от 18 февраля 2008 года N 35. Зарегистрировано Управлением юстиции Айыртауского района Северо-Казахстанской области 17 марта 2008 N 13-3-60. Утратило силу - постановлением акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области от 14 августа 2009 года N 197

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области от 14.08.2009 N 197

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах», постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги» акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить стандарт оказания государственной услуги «Выдача справок безработным гражданам», оказываемой государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области» физическим лицам.
      2. Советнику акима района по правовым вопросам (Галиаскарова А.В.), и.о начальника общего отдела аппарата акима района (Габдулина Г.Л.) обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в Управлении юстиции Айыртауского района.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима района Кислину Н.В.
      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Аким района                                Б.Тулегенов

Утвержден
постановлением акимата
Айыртауского района
от 18 февраля 2008 года № 35

Стандарт
оказания государственной услуги
Выдача справок безработным гражданам

1. Общие положения

      1. Выдача справок безработным гражданам – процедура, осуществляемая с целью подтверждения регистрации безработных, желающих найти работу, в уполномоченном органе.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Данная государственная услуга оказывается на основании подпункта 8 пункта 1 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 149-II «О занятости населения».
      4. Государственную услугу оказывает государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области»; адрес: 150100,Северо-Казахстанская область,Айыртауский район, с.Саумалколь,ул. Ш.Уалиханова, 42, тел. (871533) 21362, 21488, адрес электронной почты: ro_aiyrta@mail.online.kz.
      5. В результате оказания государственной услуги потребитель получит справку о регистрации в качестве безработного.
      6. Государственная услуга оказывается безработным гражданам, иностранцам и лицам без гражданства.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) срок оказания государственной услуги: не позднее 10 дней со дня обращения граждан;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов: не более 40 минут;
3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов не более 10 минут.
      8. Данная государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Настоящий стандарт оказания государственной услуги размещен на информационном стенде государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области».
      10. Государственная услуга оказывается ежедневно, кроме субботы и воскресенья с 9.00 час до 18.00 час., перерыв с 13-00 час до 14-00 час., без предварительной записи.
      11. Прием документов осуществляется в кабинете, расположенном на первом этаже здания, имеющего основной и аварийный выходы, зал ожидания, информационный стенд с образцами заполнения документов, вход в здание оборудован пандусом.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов для получения государственной услуги:
      1) документ, удостоверяющий личность;
      2) иностранцы и лица без гражданства предоставляют вид на жительство иностранца в Республике Казахстан и удостоверение лица без гражданства с отметкой о регистрации в органах внутренних дел, выданное органами внутренних дел (ОВД Айыртауского района Северо-Казахстанской области находится по адресу; Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, с.Саумалколь ул.Конституции, 51, тел.(871533) 22-504 ежедневно кроме субботы и воскресенья с 9.00 час до 18.00 час., с перерывом с 12.30 час до 14.30 час.
      3) оралманы предоставляют удостоверение оралмана, выданное территориальными органами уполномоченного органа по вопросам миграции населения: Управление комитета по миграции по Северо-Казахстанской области находится по адресу: Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, ул. Мира, 69, (87152) 46-87-60,приемные дни понедельник, четверг с 9.00 час до 18.00 час., с перерывом с 13.00 час до 14.00 час.
      13. Бланк заявления можно получить в государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области» по вышеуказанному адресу.
      14. Документы, необходимые для получения государственной услуги сдаются главному специалисту отдела занятости в государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области».
      Жители сел сдают документы в аппараты акимов сельских округов.
      15. Потребитель услуги, сдавший все необходимые документы, регистрируется в журнале регистрации заявлений в выдачи справки, что он зарегистрирован как безработный и получает отрывной талон, подписанный главным специалистом с указанием номера регистрации и даты приема документов.
      16. Получение извещения о назначении или отказе в выдачи справки, что он зарегистрирован как безработный (в зависимости от возможности заявителя) осуществляется при личном посещении государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области» по адресу: 150100, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, с.Саумалколь, ул. Ш.Уалиханова, 42.
      Основаниями для отказа в предоставлении данной государственной услуги являются:
      1) не предоставлен полный перечень документов;
      2) не зарегистрирован в отделе занятости и социальных программ района в качестве безработного.

3. Принципы работы

      18. Основными принципами работы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю данной услуги, являются вежливость, предоставление исчерпывающей информации об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются следующими показателями качества и доступности:

Показатели качества и
доступности

Норматив-
ное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в последую-
щем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

100

100

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100

100

100

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100

100

100

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100

100

100

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100

100

100

3.3. % (доля) услуг информация о которых доступна через Интернет

0

0

0

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

0

0

0

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

0

0

0

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

0

0

0

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

0

0

0

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100

100

100

      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области», оказывающего государственные услуги, ежегодно утверждается специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Информацию о порядке обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц можно получить по адресам:
      1) 150100, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, с.Саумалколь, ул. Ш.Уалиханова,42.
      Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области», тел. (871533) 21362, 21488, адрес электронной почты: ro_aiyrta@mail.online.kz.
      Прием посетителей: ежедневно, кроме субботы и воскресенья, с 9.00 час до 18.00 час, перерыв с 13.00 час до 14.00 часов;
2) 150100, Северо-Казахстанская область, с.Саумалколь, ул.Ш.Уалиханова, 44, Государственное учреждение «Аппарат акима Айыртауского района», тел. (871533) 21102, адрес электронной почты: airtay-akimat@sko.kz
      Прием посетителей: ежедневно, кроме субботы и воскресенья с 9.00 час до 18.00 час, перерыв с 13.00 час до 14.00 час;
3) 150008, Северо-Казахстанская область, г. Петропавловск, ул. Абая, 64.
      Государственное учреждение «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», тел. (87152) 465648, тел/факс (87152) 469073, адрес электронной почты: obl_dep@mail.online.kz.
      Прием посетителей: ежедневно, кроме субботы и воскресенья с 9.00 до 18.00 час, перерыв с 13.00 до 14.00 час. Прием жалоб: ежедневно с 14.00 до 18.00 час.
      22. Жалоба подается:
      1) на имя начальника отдела государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области» тел. (871533) 21362, 21488, адрес электронной почты: ro_aiyrta@mail.online.kz.
      2) на имя начальника государственного учреждения «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», тел. (87152) 465648, тел/факс (87152) 469073, адрес электронной почты: obl_dep@mail.online.kz.
      23. Подтверждением принятия жалобы является регистрация в Журнале регистрации обращений физических лиц. Жалоба рассматривается в сроки, предусмотренные Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года № 221-III «О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц».
      О ходе рассмотрения жалобы можно узнать по телефону государственного органа, принявшего жалобу.

6. Контактная информация

      24. 150100, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, с.Саумалколь, ул. Ш.Уалиханова 42, тел. (871533) 21362, 21488 Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области», тел. (871533) 21362, 21488, адрес электронной почты: ro_aiyrta@mail.online.kz. График работы ежедневно с 9.00 час до 18.00 час., кроме субботы и воскресенья, перерыв с 13.00 час до 14.00 час. График приема начальника отдела: среда, четверг, пятница с 9.00 час до 18.00 час., перерыв с 13.00 час до 14.00 час., тел. (871533) 21362 (приемная). График приема заместителя начальника отдела: понедельник, вторник, четверг с 9.00 час до 18.00 час, перерыв с 13.00 час до 14.00 час, тел. (871533)21635.