Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының әкімдігінің 2009.08.14 N 197 Қаулысымен
«Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабына, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің Үлгі стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысына сәйкес аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. «Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің жеке тұлғаларға 3 (үш) мемлекеттік қызмет көрсетілетін мемлекеттік қызмет көрсетуге қосымша стандарттары бекітілсін:
1) мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды ресімдеу.
2) протездік-ортопедтік көмек ұсыну үшін мүгедектерге құжаттар ресімдеу.
3) ілеспелі-тифлоқұралдармен және міндетті гигиеналық жабдықтармен оларды қамтамасыз ету үшін мүгедектерге құжаттар ресімдеу.
2. Аудан әкімінің құқықтық мәселелері жөніндегі кеңесшісі (Галиаскарова А.В) Айыртау ауданы Әділет басқармасында осы қаулынынц мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
3. Осы қаулы алғашқы арнайы жарияланған күнінен бастап он күн күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.
Аудан әкімі Е. Айнабеков
Айыртау ауданының
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген
2008 жыл 16 маусым № 154
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты Мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге кұжаттарды ресімдеу
1. Мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды ресімдеу - жасына, мүгедектердің денсаулық жағдайына сәйкес бейімдендірілген және өмір сүру жағдайын жасайтын, күтімді, медициналық қызмет етуді, оңалтуды, әлеуметтік-еңбектік бейімделуді, демалысты ұйымдастыруды қамтамасыз ететін қарт адамдар мен мүгедектерге арналған интернат-үйлерінде денсаулық жағдайына байланысты басқа біреулердің күтімі мен медициналық қызмет көрсетуді қажет ететін жалғызілікті мүгедектерді, жүйкеневрологиялык науқасы бар мүгедектерді, мүгедек балаларды әлеуметтік қызмет көрсетумен қамтамасыз ету мақсатында жүзеге асырылатын процедура.
2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің түрі - автоматтандырылмаған.
3. Аталмыш қызмет Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қолдау туралы» Заңының 24-бабы, Қазақстан Республикасының еңбек және тұрғындарды әлеуметтік қорғау министрлігінің міндетін атқарушының 2005 жылғы 1 желтоқсандағы «Әлеуметтік қызмет көрсетулердің типтік ережелерін бекіту туралы» бұйрығы негізінде көрсетіледі.
4. Мемлекеттік қызметті «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі көрсетеді, мекен-жайы: 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 42 үй, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: ro-aiyrta@mail.online.kz.
5. Аталмыш қызметті көрсету нәтижесінде тұтынушы кұжаттар қабылданған туралы қолхат алады.
6. Жалпы типті мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналык-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды ресімдеу жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсетіледі:
1) заң бойынша оларға күтім және қамқорлық жасауға міндетті, жақын мемлекеттік жасқа толған еңбекке қабілетті туыстары жоқ тұлғаларға;
2) себепті жағдайлармен оларға тұрақты күтім мен көмекті қамтамасыз ете алмайтын жақын туыстары бар тұлғаларға (жасының егделігіне байланысты, бірінші, екінші топтағы мүгедектігі, онкологиялық, жүйкелік аурулары бар, бас бостандығынан айрылатын жерде жүргендер немесе тұрақты тұруға елден тысқары жерлерге көшіп кеткендер);
3) ерекше жағдайларда ардагерлер, мүгедектердің ісі жөніндегі Кеңестердің шешімі бойынша жақын кәмелеттік жасқа толған еңбекке қабілетті туыстары бар, бірақ жанжалдасу себебіне байланысты бірге тұрулары мүмкін емес қарт адамдар мен бірінші, екінші топтағы мүгедектерге құжаттар ресімделеді.
Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушыларына, сондай-ақ оларға теңестірілген тұлғаларға мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды ресімдеу, кәмелеттік жасқа толған еңбекке қабілетті жақын туыстарының барлығына қарамастаң бірінші кезекте жүргізіледі.
Мемлекеттік және мемлекеттік емес жүйке-неврологиялық медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды рәсімдеу жөніндегі мемлекеттік қызмет он сегіз жастан асқан бірінші, екінші топтағы мүгедектерге көрсетіледі.
Балалардың жүйке-неврологиялық медициналық-әлеуметтік мекемелерінде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды ресімдеу жөніндегі мемлекеттік қызмет жүйкелік аурулары бар мүгедек балаларға көрсетіледі.
7. Мемлекеттік қызмет келесі мерзімде көрсетіледі:
1) мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі: өтінішті барлық қажетті құжаттармен бірге алған күннен бастап 10 күн мерзімі ішінде;
2) қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезекте максималды күту уақыты 40 минут;
3) құжаттарды алу кезінде кезекте максималды күту уақыты - 20 минут;
8. Аталмыш мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бұл стандарты «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ақпараттық стендінде көрсетілген.
10. Мемлекеттік қызмет тұтынушыларға алдын ала жазылусыз, сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.
11. Құжаттарды қабылдау ғимараттың бірінші қабатында орналасқан, ғимаратқа кіретін жол пандуспен жабдықталған, негізгі және апаттық есігі, күту залы, құжаттарды толтыру үлгілері бар ақпараттық стенді бар бөлмеде жүзеге асырылады.
2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі
12.Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін қажетті құжаттар тізбесі:
1) белгіленген үлгідегі өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат;
3) салық органы берген салық төлеушінің жеке нөмірі. (Салық органының орналасқан орны Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Матросова көшесі 19 үй, телефоны (871533) 21583, жұмыс істеу кестесі күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.);
4) зейнетақы және жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық берген әлеуметтік жеке код тағайындалғаны туралы куәлік. (Зейнетақы және жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 5 үй, телефоны (871533) 21863, жұмыс істеу кестесі күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14-00 сағатқа дейін);
5) отбасылық немесе дәрігерлік амбулатория берген (тіркелген жері бойынша) белгіленген үлгідегі медициналық карта.
Отбасылық немесе-дәрігерлік амбулатория берген амбулаториялық картадан шығарылым (тіркелген жері бойынша);
6) зейнетақы және жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық берген (зейнет жасындағы адамдарға) зейнеткер куәлігі. (Зейнетақы және жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 5 үй, телефоны (871533) 21863, жұмыс істеу кестесі күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14-00 сағатқа дейін);
7) зейнетақы және жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық берген мүгедектігін, Ұлы Отан соғысы ардагерінің және оған теңестірілген тұлғаның мәртебесін нақтылайтын куәлік. (Зейнетақы және жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан об лысы, Айыртау ауданы, Саумалкол селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 5 үй, телефоны (871533) 21863, жұмыс істеу кестесі күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14-00 сағатқа дейін).
Мүгедектерге қосымша:
медициналық-әлеуметтік сараптама комиссиясы берген мүгедектіктігі жайлы анықтаманың көшірмесі;
медициналық-әлеуметтік сараптама комиссиясы берген мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасынан көшірме;
тұлғаны әрекетке қабілетсіз деп тану туралы сот шешімі. (бар болған жағдайда).
13. Өтініш бланкісін «Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі сенбі және жексенбі күндерінен басқа күндері сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін алуға болады.
14. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін қажетті құжаттар «Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі ардагерлермен жұмыс жөніндегі бөлімнің бас маманына тапсырылады. № 1 кабинет.
15. Барлық қажетті кұжаттарды тапсырған қызметті тұтынушы тіркеу журналына тіркеледі де мемлекеттік қызмет көрсетудің күні қойылған құжаттардың қабылдануы жайлы қолхат алады.
16. Әлеуметтік қызмет көрсетуге жолдаманы қызметті тұтынушы Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавловск қаласы, Абай көшесі 64 үйде орналасқан «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесі тікелей өзі келгенде алады.
17. Аталмыш мемлекеттік қызмет көмек ұсынудан бас тартуға негіз болады:
1) құжаттардың толық пакетінің ұсынылмауы;
2) тұтынушыда үдерістің белсенді кезеңінде туберкүлезге қызмет көрсетулердің, карантиндік инфекциялардың, тері мен шаштың жұқпалы ауруларының, АҚТҚ-нің, мамандандырылған медициналық ұйымдарда емдеуді қажет ететін аурулары бар болғанда.
Жалпы типті мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды ресімдеу кезінде жүйке ауруларының, невроздан басқа, болуы бас тартуға қосымша негіз болады.
18. Аталмыш қызмет көрсетуді тұтынушыға қатысты мемлекеттік орган басшылыққа алатын жұмыстың негізгі қағидалары сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат ұсыну, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету болып табылады.
19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері сапа мен қол жетімділіктің келесі көрсеткіштерімен нақты стандартқосымшасымен сәйкес өлшенеді.
20. Мемлекеттік қызмет көрсететін «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетулердің сапасы мен қол жетімділігінің көрсеткіштерінің мақсаттық маңызы жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобымен бекітіледі.
21. Өкілетті лауазымды тұлғаның әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мына мекен-жайлар бойынша алуға болады:
1) 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 42 үй, «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: ro-aiyrta@mail.online.kz.
Келушілерді кабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.
2) 150100,Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 44 үй, «Айыртау ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, телефоны (871533) 21102, электрондық пошта:ro-aiyrta@mail.online.kz.
Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.
3) 150108, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавловск қаласы, Абай көшесі 64 үй, «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесі, телефоны (87152) 465648, телефоны/факс (87152) 469073, электрондық пошта: obl dep @mail.online.kz.
Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден баска, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін. Шағымдарды қабылдау: күн сайын сағат 14.00-ден 18.00 сағатқа дейін.
22. Шағым беріледі:
1) «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі бастығының атына, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта:ro-aiyrta@mail.online.kz.
2) Айыртау ауданының әкімінің атына, «Айыртау ауданының әкімі аппаратының» мемлекеттік мекемесінің 1 кабинетіне, телефоны (871533) 21102, электрондық пошта: airtaу-akimat@ sko.kz.
3) «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесі бастығының атына, телефоны (87152) 465648, телефоны/факс (87152) 469073, электрондық пошта: obl dep @mail.online.kz.
23. Шағым қабылданудың нақтылығы жеке тұлғалардың өтініші жазылған журналы болып табылады. Шағым Қазақстан Республикасының 2007 жылы 12 қаңтарында қабылданған «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарастыру тәртібі» заңымен қарастырылған мерзімде қаралады. Шағымды қарау барысы туралы шағым қабылдаған мемлекеттік органның телефоны арқылы білуге болады.
24. 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 42 үй, «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: ro-aiyrta@mail.online.kz. Жұмыс кестесі: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.
Бөлім бастығының келушілерді қабылдау кестесі: сәрсенбі, бейсенбі, жұма сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін. телефоны (871533) 21362 (қабылдау бөлмесі).
Бөлім бастығының орынбасарының келушілерді қабылдау тәртібі дүйсенбі, сейсенбі, бейсенбі сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін, телефоны (871533) 21635.
25. «Айыртау ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі, 44, қабылдау бөлмесінің телефоны (871533)21102, 22648 (жалпы бөлім), электронды пошта мекен-жайы: airtaу-akimat@ sko.kz.
Мемлекеттік қызмет көрсету стандартына қосымша
«Мемлекеттік және мемлекеттік емес
медициналық-әлеуметтік
мекемелерде әлеуметтік қызмет
көрсетуге құжаттарды ресімдеу»
Кесте. Қол жетімділік және сапа көрсеткіштерінің сипаттамасы
Сапа мен қол жетімділіктің көрсеткіштері |
Көрсеткіш- |
Келесі жылдағы көрсеткіш- |
Есептік |
1. Уақыттылығы |
|||
1.1. Құжатты тапсырған |
100 |
100 |
100 |
1.2. Қызмет көрсетуді алу үшін кезекте 40 минуттан артық емес күткен тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
2. Сапа |
|||
2.1. Қызмет көрсетуді ұсыну сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
2.2. Лауазымды тұлғамен дұрыс ресімделген құжаттардың оқиғаларының % (үлесі) (жүргізілген аударымдар, есептер және т.б.) |
100 |
100 |
100 |
3. Қолжетімділік |
|||
3.1. Қызмет көрсетуді ұсыну тәртібі туралы сапамен және ақпаратпен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
3.2. Тұтынушымен дұрыс |
100 |
100 |
100 |
толтырылған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі) |
|||
3.3. Ақпараты Интернет арқылы қолжетімді қызмет көрсетудің % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
4. Шағымдану үдерісі |
|||
4.1. Қызмет көрсетудің аталмыш түрі бойынша қызмет көрсетілген тұрғындардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
4.2. Белгіленген мерзімде қарастырылған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
4.3. Шағымданудың қолданыстағы тәртібімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
4.4. Шағымданудың мерзімімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
5. Сыпайылық |
|||
5.1. Қызметкерлердің сыпайылығымен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
Айыртау ауданының
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген
2008 жыл 16 маусым № 154
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты Протездік-ортопедтік көмек ұсыну үшін мүгедектерге құжаттар ресімдеу
1. Протездік-ортопедтік көмек ұсыну үшін мүгедектерге құжаттар ресімдеу - протездік-ортопедтік құралдармен қамтамасыз ету және оларды пайдалануға үйрету бойынша медициналық-техникалық көмектің мамандандырылған түрін мүгедектерге көрсету мақсатында жүзеге асырылатын процедура.
2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі - ішінара автоматтандырылған.
3. Аталмыш мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 20 шілдедегі № 754 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі «Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы» Заңының 22-бабының және Мүгедектерді протездік-ортопедтік көмекпен және техникалық көмекші құралдармен қамтамасыз ету Ережесі негізінде көрсетіледі.
4. Мемлекеттік қызметті «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі көрсетеді, мекен-жайы: 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов көшесі 42 үй, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: ro-aiyrta@mail.online.kz.
5. Аталмыш қызметті көрсету нәтижесінде тұтынушы құжаттардың қабылданғаны жөнінде қолхат алады.
6. Мемлекеттік қызмет көрсетіледі:
1) Ұлы Отан соғысының қатысушыларына, мүгедектеріне, сондай-ақ жеңілдіктері мен кепілдіктері бойынша Ұлы Отан соғысының мүгедектеріне теңестірілген тұлғаларға;
2) Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде әскери міндетін орындауға байланысты мүгедектік алған әскери қызметшілерге;
3) әскери міндеттерін орындауға байланысты мүгедектік алған ішкі істер органдарының, ұлттық қауіпсіздік органдарының басшы және қатардағы құрамындағы тұлғаларға;
4) жалпы науқас мүгедектеріне;
5) бала жастан мүгедектерге;
6) мүгедек балаларға.
7. Мемлекеттік қызмет келесі мерзімде көрсетіледі:
1) мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі: өтінішті барлық қажетті құжаттармен бірге алған күннен бастап 10 күн мерзімі ішінде;
2) қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезекте максималды күту уақыты 40 минут;
3) құжаттарды алу кезінде кезекте максималды күту уақыты - 20 минут;
8. Аталмыш мемлекеттік қызмет көрсету тегін жүргізіледі.
9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бұл стандарты «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі ақпараттық стендінде орналастырылған.
10. Мемлекеттік қызмет тұтынушыға сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін, алдын ала жазылусыз.
11. Құжаттарды қабылдау ғимараттың бірінші қабатында орналасқан, ғимаратқа кіретін жол пандуспен жабдықталған, негізгі және апаттық есігі, күту залы, құжаттарды толтыру үлгілері бар ақпараттық стенді бар бөлмеде жүзеге асырылады.
2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі
12.Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін қажетті құжаттар тізбесі:
1) белгіленген үлгідегі өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат (түпнұсқасы және көшірмесі);
3) тұрғындарға қызмет көрсету орталығымен берілген тұрғылықты жерін растайтын құжат (азаматтарды тіркеу кітабының түпнұсқасы мен көшірмесі) тұрғындарға қызмет көрсету орталығы мекен-жайы: Саумалкөл селосы, Озерная көшесі 4 үй, жұмыс кестесі сенбі мен жексенбіден басқа күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.);
4) салық органы берген салық төлеушінің тіркеу нөмірі (Салық төлеушінің номері) (Салық комитетінің мекен-жайы: Матросов көшесі 19 үй, телефоны (871533) 21583, жұмыс кестесі: сенбі мен жексенбіден басқа күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.);
5) зейнетақы мен жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық берген әлеуметтік жеке код тағайындау туралы куәлік (Зейнетақы төлеу мемлекеттік орталығы мекен-жайы: Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 5 үй, телефоны (871533) 21863 сенбі мен жексенбіден басқа күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.);
6) зейнетақы мен жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық берген зейнетақылық куәлік (зейнетақы жасындағы тұлғалар үшін) (Зейнетақы төлеу мемлекеттік орталығы мекен-жайы: Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 5 үй, сенбі мен жексенбіден басқа күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.);
7) зейнетақы мен жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық берген Ұлы Отан соғысының мүгедегінің, қатысушысының және оларға теңестірілген тұлғалардың мәртебесін растайтын куәлік (түпнұсқа мен көшірме) (Зейнетақы төлеу мемлекеттік орталығы мекен-жайы: Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 5 үй, сенбі мен жексенбіден басқа күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.);
8) медициналық-әлеуметтік сараптама комиссиясы берген мүгедектігі туралы анықтаманың көшірмесі;
9) медициналық-әлеуметтік сараптама комиссиясы берген мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасынан көшірме.
13. Өтініш бланкін «Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі жоғарыда көрсетілген мекен-жай бойынша алуға болады.
14. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін қажетті құжаттар «Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің бас маманына тапсырылады.
15. Барлық қажетті құжаттарды тапсырған қызметті тұтынушы өтініштерді тіркеу журналына тіркеледі және құжаттардың қабылданғаны жөнінде қолхат алады.
16. Қызметті тұтынушыға протездеуге жолдама Петропавловск қаласы Абай к. 64, «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменте мемлекеттік мекемесіне, электрондық пошта: obl dep @mail.online.kz. тікелей өзі келгенде беріледі.
17. Аталмыш мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынудан бас тартуға құжаттардың толық тізбесінің ұсынылмауы негіз болады.
18. Аталмыш қызмет көрсетуді тұтынушыға қатысты мемлекеттік орган басшылыққа алатын жұмыстың негізгі қағидаттары сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат ұсыну, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету болып табылады.
19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері сапа мен қолжетімділіктің келесі нақты стандарт қосымшасымен сәйкес өлшенеді.
20. Мемлекеттік қызмет көрсететін «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетулердің сапасы мен қол жетімділігінің көрсеткіштерінің мақсаттық маңызы жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобымен бекітіледі.
21. Өкілетті лауазымды тұлғаның әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мына мекен-жайлар бойынша алуға болады:
1) 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 42 үй, «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: ro-aiyrta@mail.online.kz.
Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін көрсетіледі, үзіліс 13.00-ден 14.00-ге сағатқа дейін.
2) 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 44 үй, «Айыртау ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, телефоны (871533) 21102, электрондық пошта: airtaу-akimat@ sko.kz.
Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.
3) 150108, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавловск қаласы Абай атындағы көшесі 64 үй, «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесі, телефоны (87152) 465648, телефоны/факс (87152) 469073, электрондық пошта: obl dep @mail.online.kz.
Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін. Шағымдарды қабылдау: күн сайын сағат 14.00-ден 18.00 сағатқа дейін.
22. Шағым беріледі:
1) «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі бастығының атына, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта:ro-aiyrta@mail.online.kz.
2) Айыртау ауданының әкімінің атына, «Айыртау ауданының әкімі аппаратының» мемлекеттік мекемесінің 1 кабинетіне, телефоны (871533) 21102, электрондық пошта: airtaу-akimat@ sko.kz.
3) «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру жэне әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесі бастығының атына, телефоны (87152) 465648, телефоны/факс (87152) 469073, электрондық пошта: obl dep @mail.online.kz
23. Шағым қабылданудың нақтылығы жеке тұлғалардың өтініші жазылған журналы болып табылады. Шағым Қазақстан Республикасының 2007 жылы 12 қаңтарында қабылданған «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарастыру тәртібі» заңына сәйкес. Шағымды қарау барысы туралы шағым қабылдаған мемлекеттік органның телефоны арқылы білуге болады.
24. 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 42 үй, «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: ro-aiyrta@mail.online.kz. Жұмыс кестесі: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.
Бөлім бастығының келушілерді қабылдау кестесі: сәрсенбі, бейсенбі, жұма сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін, телефоны (871533) 21362 (қабылдау бөлмесі).
Бөлім бастығының орынбасарының келушілерді қабылдау тәртібі: дүйсенбі, сейсенбі, бейсенбі сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін, телефоны (871533) 21635.
25. «Айыртау ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі, 44, қабылдау бөлмесінің телефоны (871533)21102, 22648 (жалпы бөлім), электронды пошта мекен-жайы: airtaу-akimat@ sko.kz.
Мемлекеттік қызмет көрсету
стандартына қосымша
«Протездік-ортопедтік көмек ұсыну үшін
мүгедектерге құжаттар ресімдеу»
Кесте. Қолжетімділік және сапа көрсеткіштерінің сипаттамасы
Сапа мен қол жетімділіктің көрсеткіштері |
Көрсеткіш- |
Келесі жылы көрсеткіш- |
Есептік жылы көрсеткіш- |
1. Уақыттылығы |
|||
1.1. Құжатты тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызмет көрсетуді ұсыну оқиғасының % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
1.2. Қызмет көрсетуді алу үшін кезекте 40 минуттан артық емес күткен тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
2. Сапа |
|||
2.1. Қызмет көрсетуді ұсыну сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
2.2. Лауазымды тұлғамен дұрыс ресімделген құжаттардың оқиғаларының % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
3. Қолжетімділік |
|||
3.1. Қызмет көрсетуді ұсыну тәртібі туралы сапамен және ақпаратпен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
3.2. Тұтынушымен дұрыс толтырылған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
3.3. Ақпараты Интернет арқылы қолжетімді қызмет көрсетудің % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
4. Шағымдану үдерісі |
|||
4.1. Қызмет көрсетудің аталмыш түрі бойынша қызмет көрсетілген тұрғындардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
4.2. Белгіленген мерзімде қарастырылған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
4.3. Шағымданудың қолданыстағы тәртібімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
4.4. Шағымданудың мерзімімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
5. Сыпайылық |
|||
5.1. Қызметкерлер- |
100 |
100 |
100 |
Айыртау ауданының
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген
2008 жыл 16 маусым № 154
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты Ілеспелі-тифлоқұралдармен және міндетті гигиеналық жабдықтармен оларды қамтамасыз ету үшін мүгедектерге құжаттар ресімдеу
1. Ілеспелі-тифлоқұралдармен және міндетті гигиеналық жабдықтармен оларды қамтамасыз ету үшін мүгедектерге құжаттар ресімдеу - есту, көру ақауларын түзету және өтеу үшін техникалық құралдармен, табиғи қажеттіліктер мен тұтынушылықтарды атқару үшін қамтамасыз ету бойынша медициналық-техникалық көмектің мамандандырылған түрін мүгедектерге көрсету мақсатында жүзеге асырылатын процедура.
2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: ішінара автоматтандырылған.
3. Аталмыш мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 20 шілдедегі № 754 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі № 33-III «Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы» Заңының және Мүгедектерді протездік-ортопедтік көмекпен және техникалық көмекші құралдармен қамтамасыз ету Ережесі негізінде көрсетіледі.
4. Мемлекеттік қызметті «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі көрсетеді, мекенжайы: 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 42 үй, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: ro-aiyrta@mail.online.kz.
5. Аталмыш қызметті көрсету нәтижесінде тұтынушы құжаттардың қабылданғаны жөнінде қолхат алады.
6. Мемлекеттік қызмет азаматтардың келесі санаттарына көрсетіледі:
6.1. Ілеспетехникалық құралдармен қамтамасыз ету үшін
1) Ұлы Отан соғысының қатысушыларына, мүгедектеріне, сондай-ақ жеңілдіктері мен кепілдіктері бойынша Ұлы Отан соғысының мүгедектеріне теңестірілген тұлғаларға;
2) жалпы науқас мүгедектеріне I, II және III топтарға;
3) мүгедек балаларға.
6.2. Тифлотехникалық құралдармен қамтамасыз ету үшін:
1) жалпы науқас мүгедектеріне I, II және III топтарға;
2) мүгедек балаларға.
6.3. Арнайы гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету үшін:
1) Ұлы Отан соғысының қатысушыларына, мүгедектеріне, сондай-ақ жеңілдіктері мен кепілдіктері бойынша Ұлы Отан соғысының мүгедектеріне теңестірілген тұлғаларға;
2) жалпы науқас мүгедектеріне;
3) мүгедек балаларға.
7. Мемлекеттік қызмет келесі мерзімде көрсетіледі:
1) мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі: өтінішті барлық қажетті құжаттармен бірге алған күннен бастап 10 күн мерзімі ішінде;
2) қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезекте максималды күту уақыты 40 минут;
3) құжаттарды алу кезінде кезекте максималды күту уақыты - 20 минут;
8. Аталмыш мемлекеттік қызмет көрсету тегін жүргізіледі.
9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бұл стандарты «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі ақпараттық стендінде орналастырылған.
10. Мемлекеттік қызмет тұтынушыға сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін, алдын ала жазылусыз.
11. Құжаттарды қабылдау ғимараттың бірінші қабатында орналасқан, ғимаратқа кіретін жол пандуспен жабдықталған, негізгі және апаттық есігі, күту залы, құжаттарды толтыру үлгілері бар ақпараттық стенді бар бөлмеде жүзеге асырылады.
2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі
12. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін қажетті құжаттар тізбесі:
1. Ілеспетехникалық құралдармен қамтамасыз ету үшін:
белгіленген үлгідегі өтініш;
жеке басын куәландыратын құжат (түпнұсқасы және көшірмесі), мүгедек балалар үшін баланың туу туралы куәлігі және ата-аналарының біреуінің (қамқоршысының, қорғаншысының) жеке басын куәландыратын құжат;
тұрғындарға қызмет көрсету орталығымен берілген тұрғылықты жерін растайтын құжат (азаматтарды тіркеу кітабының түпнұсқасы мен көшірмесі) (Тұрғындарға қызмет көрсету орталығы мекен-жайы: Саумалкөл селосы, Озерная көшесі 4 үй, жұмыс кестесі сенбі мен жексенбіден басқа күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.);
зейнетақы мен жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық берген зейнетақылық куәлік (зейнетақы жасындағы тұлғалар үшін) (Зейнетақы мен жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық мекен-жайы: Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 5 үй, сенбі мен жексенбіден басқа күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.).
зейнетақы мен жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық берген Ұлы Отан соғысы мүгедегінің, қатысушысының және оларға теңестірілген тұлғалардың мәртебесін растайтын куәлік (түпнұсқа мен көшірме)
(Зейнетақы мен жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық мекен-жайы: Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 5 үй, сенбі мен жексенбіден басқа күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.);
медициналық-әлеуметтік сараптама комиссиясы берген мүгедектігі туралы анықтаманың көшірмесі (аурудың бейіні бойынша);
медициналық-әлеуметтік сараптама комиссиясы берген мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасынан (Ұлы Отан соғысына қатысушылар үшін -Дәрігерлік-кеңестік комиссия анықтамасы) көшірме (аурудың бейіні бойынша);
2. Тифлотехникалық құралдармен қамтамасыз ету үшін:
белгіленген үлгідегі өтініш;
жеке басын куәландыратын құжат (түпнұсқасы және көшірмесі), мүгедек балалар үшін баланың туу туралы куәлігі және ата-аналарының біреуінің (қамқоршысының, қорғаншысының) жеке басын куәландыратын құжат;
тұрғындарға қызмет көрсету орталығымен берілген тұрғылықты жерін растайтын құжат (азаматтарды тіркеу кітабының түпнұсқасы мен көшірмесі) (Тұрғындарға қызмет көрсету орталығы мекен-жайы: Саумалкөл селосы, Озерная көшесі 4 үй, жұмыс кестесі сенбі мен жексенбіден басқа күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.);
зейнетақы мен жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық берген Ұлы Отан соғысы мүгедегінің, қатысушысының және оларға теңестірілген тұлғалардың мәртебесін растайтын куәлік (түпнұсқа мен көшірме) (Зейнетақы мен жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық мекен-жайы: Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 5 үй, сенбі мен жексенбіден басқа күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.);
медициналық-әлеуметтік сараптама комиссиясы берген мүгедектігі туралы анықтаманың көшірмесі (аурудың бейіні бойынша);
медициналық-әлеуметтік сараптама комиссиясы берген мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасынан (Ұлы Отан соғысына қатысушылар үшін -Дәрігерлік-кеңестік комиссия анықтамасы) көшірме (аурудың бейіні бойынша).
3. Арнайы гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету үшін:
белгіленген үлгідегі өтініш;
жеке басын куәландыратын құжат (түпнұсқасы және көшірмесі), мүгедек балалар үшін баланың туу туралы куәлігі және ата-аналарының біреуінің (қамқоршысының, қорғаншысының) жеке басын куәландыратын құжат;
тұрғындарға қызмет корсету орталығымен берілген тұрғылықты жерін растайтын құжат (азаматтарды тіркеу кітабының түпнұсқасы мен көшірмесі) (Тұрғындарға қызмет корсету орталығы мекен-жайы: Саумалкөл селосы, Озерная көшесі 4 үй, жұмыс кестесі сенбі мен жексенбіден басқа күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.);
медициналық-әлеуметтік сараптама комиссиясы берген мүгедектігі туралы анықтаманың көшірмесі (аурудың бейіні бойынша);
медициналық-әлеуметтік сараптама комиссиясы берген мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасынан (Ұлы Отан соғысына қатысушылар үшін -Дәрігерлік-кеңестік комиссия анықтамасы) көшірме (аурудың бейіні бойынша).
13. Өтініш бланкін «Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі жоғарыда көрсетілген мекен-жай бойынша алуға болады.
14. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін қажетті құжаттар «Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі ардагерлермен жұмыс бөлімінің бас маманына тапсырылады.
15. Барлық қажетті құжаттарды тапсырған қызметті тұтынушы өтініштерді тіркеу журналына тіркеледі және құжаттардың қабылданғаны жөнінде қолхат алады.
16. Ілеспетифлоқұралдарды және міндетті гигиеналық құралдарды алуға жолдама аурудың бейіні бойынша медициналық-әлеуметтік сараптама комиссиясына тікелей өзі келгенде беріледі.
17. Аталмыш мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынудан бас тартуға құжаттардың толық тізбесінің ұсынылмауы негіз болады.
18. Аталмыш қызмет көрсетуді тұтынушыға қатысты мемлекеттік орган басшылыққа алатын жұмыстың негізгі қағидаттары сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат ұсыну, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету болып табылады.
19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері сапа мен қолжетімділіктің келесі көрсеткіштерімен нақты стандартқосымшасымен сәйкес өлшенеді.
20. Мемлекеттік қызмет көрсететін «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетулердің сапасы мен қолжетімділігінің көрсеткіштерінің мақсаттық маңызы жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобымен бекітіледі.
21. Өкілетті лауазымды тұлғаның әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мына мекен-жайлар бойынша алуға болады:
1) 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі 42 үй, «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік
бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: ro-aiyrta@mail.online.kz.
Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.
2) 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов көшесі 44 үй, «Айыртау ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, телефоны (871533) 21102, электрондық пошта: airtaу-akimat@ sko.kz.
Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.
3) 150108, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавловск қаласы Абай көшесі 64 үй, «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесі, телефоны (87152) 465648, телефоны/факс (87152) 469073, электрондық пошта: obl dep @mail.online.kz.
Келушілерді қабылдау: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін. Шағымдарды қабылдау: күн сайын сағат 14.00-ден 18.00сағатқа дейін.
22. Шағым беріледі:
1) «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі бастығының атына, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: ro-aiyrta@mail.online.kz.
2) Айыртау ауданының әкімінің атына, «Айыртау ауданының әкімі аппаратының» мемлекеттік мекемесінің 1 кабинетіне, телефоны (871533) 21102, электрондық пошта: airtaу-akimat@ sko.kz.
3) «Солтүстік Қазақстан облысының жүмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» мемлекеттік мекемесі бастығының атына, телефоны (87152) 465648, телефон/факс (87152) 469073, электрондық пошта: obl dep @mail.online.kz
23. Шағым қабылданудың нақтылығы жеке тұлғалардың өтініші жазылған журналы болып табылады. Шағым Қазақстан Республикасының 2007 жылы 12 қаңтарында қабылданған «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарастыру тәртібі» заңына сәйкес. Шағымды қарау барысы туралы шағым қабылдаған мемлекеттік органның телефоны арқылы білуге болады.
24. 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов көшесі 42, «Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, телефоны (871533) 21362, 21488, электрондық пошта: ro-aiyrta@mail.online.kz. Жұмыс кестесі: сенбі мен жексенбіден басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа дейін көрсетіледі, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін.
Бөлім бастығының келушілерді қабылдау кестесі: сәрсенбі, бейсенбі, жұма сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін. телефоны (871533) 21362 (қабылдау бөлмесі).
Бөлім бастығының орынбасарының келушілерді қабылдау тәртібі: дүйсенбі, сейсенбі, бейсенбі сағат 9.00-ден 18.00 сағатқа, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00 сағатқа дейін телефоны (871533) 21635.
25. «Айыртау ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі, 44, қабылдау бөлмесінің телефоны (871533)21102, 22648 (жалпы бөлім), электронды пошта мекен-жайы: airtaу-akimat@ sko.kz.
Мемлекеттік қызмет көрсету
стандартына қосымша
«Ілеспелі-тифлоқұралдармен және
міндетті гигиеналық жабдықтармен оларды
қамтамасыз ету үшін мүгедектерге құжаттар
ресімдеу»
Кесте. Қолжетімділік және сапа көрсеткіштерінің сипаттамасы
Сапа мен қол жетімділіктің көрсеткіштері |
Көрсеткіш- |
Келесі жылы көрсеткіш- |
Есептік жылы көрсеткіш- |
1. Уақыттылығы |
|||
1.1. Құжатты тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызмет көрсетуді ұсыну оқиғасының % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
1.2. Қызмет көрсетуді алу үшін кезекте 40 минуттан артық емес күткен тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
2. Сапа |
|||
2.1. Қызмет көрсетуді ұсыну сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
2.2. Лауазымды тұлғамен дұрыс ресімделген құжаттардың оқиғаларының % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
3. Қолжетімділік |
|||
3.1. Қызмет көрсетуді ұсыну тәртібі туралы сапамен және ақпаратпен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
3.2. Тұтынушымен дұрыс толтырылған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі) |
100 |
100 |
100 |
3.3. Ақпараты Интернет арқылы қолжетімді қызмет көрсетудің % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
4. Шағымдану үдерісі |
|||
4.1. Қызмет көрсетудің аталмыш түрі бойынша қызмет көрсетілген тұрғындардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
4.2. Белгіленген мерзімде қарастырылған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
4.3. Шағымданудың қолданыстағы тәртібімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
4.4. Шағымданудың мерзімімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
0 |
0 |
0 |
5. Сыпайылық |
|||
5.1. Қызметкерлер- |
100 |
100 |
100 |