"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 4 ақпандағы N 25 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Қызылжар ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 5 наурызда N 13-8-62 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы әкімдігінің 2009 жылғы 4 желтоқсанда N 392 қаулысы

      Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы әкімдігінің 2009.12.04 N 392 қаулысы

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 «Жеке және заңды тұлғаларға көрсететін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы», Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы» қаулыларына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148-11 «Қазақстан Республикасында жергілікті мемлекеттік басқару туралы» Заңының 31-бабына, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау» мемлекеттік қызметін көрсету стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Е. Қадыровқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы ресми жарияланған күнінен бастап он күн өткеннен кейін күшіне енеді.

      Қызылжар ауданының әкімі                          Е. Мамбетов

Қызылжар ауданы әкімдігінің
2007 жылғы 4 ақпандағы № 25
қаулысымен бекітілген

Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандарты Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің анықтамасы: Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: ішінара автоматтандырылмаған
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетуге негіз болатын нормативтік құқықтық актінің атауы, бабы (тармағы) және баптың (тармақтың) мазмұны.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі № 246-III «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы» Заңының 4-бабының негізінде «атаулы әлеуметтік көмек сәйкес бюджетте қаралған сома көлемінде уәкілетті органның тағайындауы арқылы көрсетіледі».
      4. Осы мемлекеттік қызметті ұсынатын мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің, өзге де субъектілердің атауы:
      «Қызылжар аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, Бескөл с., Спортивная 2 к-сі, ro kyzil@mail.online.kz.
      (толық атауы)
      5.Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетуді аяқтау нысаны (нәтижесі):
      хабарлама
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаты.
      Қазақстан Республикасының азаматтары, оралмандар, қашқындар статусы бар тұлғалар, шет елдіктер, қоныстауға ықтиярхаты бар және Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын азаматтығы жоқ тұлғалар жан басына ортақ табысы кедейлік шебінен аспайтын жағдайда атаулы әлеуметтік көмекті алуға құқығы бар.
      Жұмыспен қамту мәселелерімен шұғылданатын уәкілетті органдарда тіркелмеген жұмыссыздарға атаулы әлеуметтік көмек тағайындалмайды. Атаулы әлеуметтік көмекті алушылар: мүгедектер мен стационарлық емдеуде бір айдан артық болған тұлғалар, студенттер, оқушылар, күндізгі оқудағы тыңдаушылар мен курсанттар, магистратура және аспирантурдағыларды қоса, сондай ақ 1 және 2 топтағы мүгедектерді,80 жастан асқан тұлғаларды күтетін азаматтар, 7 жасқа дейінгі балалар.
      Орынды себепсіз ұсынылған жұмыстан немесе жұмысқа орналастырудан бас тартқан, өз еркімен қоғамдық жұмыстарға қатысуды, оқуды, қайта оқуды тоқтатқан жұмыссыздар алты айға атаулы әлеуметтік көмек алу құқығын жоғалтады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) Тұтынушы қажет құжаттарды тапсырған сәттен мемлекеттік қызметті көрсетуге дейінгі уақыт мерзімі (есепке тұру сәті, талон алуы және т.с.с.): 10 жұмыс күні;
      2) қажет құжаттарды тапсыру кезегінде барынша рауалы күту уақыты (тіркелуде, талон алуда және т.с.с.): 30 минут;
      3) дайын құжаттарды алу кезегінде барынша рауалы күту уақыты: 30 минут
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ақылы екендігін немесе тегіндігін көрсету. Ақылы болған жағдайда құнын (алым, төлем) төлеу кезінде толтырылуы талап етілетін құжаттың қажетті нысандарын (түбіртегін) көрсету.
      Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау мемлекеттік қызметі тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына және қол жетімділігіне қойылатын талаптар туралы ақпарат көзі ретінде мемлекеттік қызмет көрсету стандартын міндетті түрде орналастыру орнын көрсету. Бұл стандартты ресми жариялау көзіне, мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе мемлекеттік қызмет көрсететін өзге де субъектінің сайтына немесе мемлекеттік қызмет көрсететін органдарының мекен-жайларына сілтеме болуға тиіс.
      «Қызылжар аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ холында стенд, мекен-жайы: Солтүстік-Қазақстан облысы, Бескөл с., Спортивная 2 к-сі
      10. Жұмыс кестесін (күндер, сағаттар, үзілістер) көрсету, қызметті алу үшін алдын ала жазылуға бола ма (шарттары мен талаптарын көрсету), жедел қызмет көрсету бар ма (шарттары мен талаптарын көрсету).
      Жұмыс кетесі: дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, 9.00. сағаттан 17.00. сағатқа дейін, үзіліс 13.00. сағаттан 14.00. сағатқа дейін.
      11. Қызмет көрсететін орынның шарттарын көрсету (үй-жай режимі, қауіпсіздікті қамтамасыз ету, жеке мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін жасалған жағдайлар, күтудің және қажетті құжаттарды дайындаудың қолайлы жағдайлары (күту залы, үлгілер қойылған таған) және т.с.с.).
      Қызылжар аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ холында стенд, стол, орындықтар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін, оның ішінде жеңілдіктері бар адамдар үшін қажетті құжаттар мен талаптардың тізбесін (мысалы, өтініш берушінің электрондық цифрлық қолтаңбасының болуы), көрсету:
      1) белгіленген үлгідегі өтініш;
      2) жанұя құрамы туралы анықтама;
      3) жанұя табысы туралы анықтама;
      4)қосалқы шаруашылық туралы мәліметтер.
      Қажет құжаттардың салыстыру үшін түпнұсқасы және көшірмесін беру керек, соңынан түпнұсқалар өтінушіге қайтарылады.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті сайтқа сілтемені не бланк берілетін орынды (өтініш нысандары және т.с.с.) көрсету.
      Бескөл с. Спортивная к-сі, 2.,кабинет № 2
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті сайтқа сілтемені не толтырылған бланкілерді, нысандарды, өтініштерді және басқа да құжаттарды тапсыратын жауапты адамның мекен-жайын және кабинетінің нөмірін көрсету.
      «Қызылжар аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ бастығы, мекен-жайы: Солтүстік-Қазақстан облысы, Бескөл с., Спортивная 2 к-сі, № 2 кабинеті,телефон 2-16-50, ro kyzil@mail.online.kz.
      15. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының мемлекеттік қызметті алған күні бар барлық барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжаттың атауын және нысанын көрсету. Талон
      16. қызмет көрсету нәтижесін жеткізу тәсілдері мен регламенттерінің толық тізбесін көрсету – электрондық почта, сайт арқылы, жеке бару, курьер және т.с.с.
      Хабарлама селолық округтың маманы арқылы жіберіледі
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе қызметті ұсынудан бас тарту негіздерінің толық тізбесін көрсету.
      - өтінушінің берген мәліметтерінің анық еместігі;
      - берген құжатардың мәліметтерінің қабыспауы;
      - тиісті мерзімге адам басына шаққан айлық орта табыстың кедейшілік шегінен асуы.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Мемлекеттік органның қызмет көрсетуде тұтынушыға қатысты басшылыққа алатын жұмыс қағидаттарын санамалау (сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы толық ақпараттың сақталуын, қоғалуын және құпиялығын қамтамасыз ету, тұтынушы белгілеген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету).
      - мамандардың сыпайылығы, жауапкершілігі және профессионалдығы;
      - белгіленген үлгідегі өтінішті және қосымша бланкілерді тегін беру;
      - тағайындалған төлемдерді квартал сайын банк есеп-шотына аудару.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға қызмет көрсету нәтижелері осы үлгі стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құралған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағым дайындауға жәрдем көрсететін мемлекеттік органның атауын, электрондық почтасының мекен-жайын, шақыруларды өңдеу орталықтарының (call-орталықтар) телефон нөмірлерін не лауазымды адам кабинетінің нөмірін көрсету.
      «Қызылжар аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ-сіне тапсырылады, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Бескөл с., Спортивная 2 к-сі, № 1 кабинеті, тел. 2-16-50.
      ЖҚ және ӘБ бөлімінің бастығы
      22. Шағым берілетін мемлекеттік органның атауын, электрондық почтасының мекен-жайын не лауазымды адам кабинетінің нөмірін көрсету.
      Шағым «Қызылжар аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік
бағдарламалар бөлімі» ММ бастығы немесе орынбасарына, мекен-жайы: Солтүстік-Қазақстан облысы, Бескөл с., Спортивная 2 к-сі, № 1 кабинеті, телефон 2-16-50, жоғары тұрған ұйымдарға беріледі.
      23. Шағымның қабылданғанын растайтын және берілген шағымға жауап алатын мерзім мен орынды көздейтін құжаттың атауын, шағымның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды адамдардың байланыс деректерін көрсету. Талон

6. Байланыс ақпараты

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік орган, мекеме немесе өзге де субьект басшысының, оның орынбасарының және жоғары тұрған ұйымның байланыс деректерін көрсету (сайт, электрондық почтасының мекен-жайы, жұмыс және қабылдау кестесі, мекен-жайы, телефондары).
      «Қызылжар аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ бастығы, мекен-жайы: Солтүстік-Қазақстан облысы, Бескөл с., Спортивная 2 к-сі, эл. почтаның адресы: ro kyzil@mail.online.kz
      Ұйымның бастығы – С.Колесников, тел 21650, кабинет 1;
      Әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің бастығы – Е.Чехунова, тел 22107
      Әлеуметтік бағдарламалар бөлімі – кабинет 2, 22107
      Солтүстік Қазақстан облысы бойынша жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті – Петропавл қ., Абай к-сі, 64

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау»
мемлекеттік қызметін көрсету стандартына
қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсет-
кіштің
норматив-
тік мәні

Көрсеткіш-
тің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіш-тің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжаттарды
тапсырған сәттен бастап
белгіленген мерзімде
қызметті ұсыну
оқиғаларының % үлесі

99

99

99

1.2. қызмет алуды
кезекте 40 минуттан
аспайтын уақыт күткен
тұтынушылардың % үлесі

100

100

100

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну
үдерісінің сапасына
қанағаттанған
тұтынушылардың % үлесі

95

95

95

2.2. құжаттарды
лауазымды тұлға дұрыс
ресімдеген жағдайдың
(жүргізілген төлемдер,
есеп айырысулар және
тағы басқасы) % үлесі

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну
тәртібі туралы сапаға
және ақпаратқа
қанағаттанған
тұтынушылардың % үлесі

95

95

95

3.2. тұтынушы құжаттарды
дұрыс толтырған және
бірінші реттен тапсырған
оқиғалардың % үлесі

95

95

95

3.3. интернет арқылы қол
жетімді қызметтерінің
ақпарат % үлесі

100

100

100

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі
бойынша қызмет
көрсетілген
тұтынушылардың жалпы
санына негізделген
шағымдардың % үлесі

5

5

5

4.2. белгіленген
мерзімде қаралған және
қанағаттандырылған
негізделген шағымдардың
% үлесі

100

100

100

4.3. шағымданудың
қолданыстағы тәртібіне
қанағаттанған
тұтынушылардың % үлесі

90

90

90

4.4. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған
тұтынушылардың % үлесі

90

90

90

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің
сыпайлығына
қанағаттанған
тұтынушылардың % үлесі

100

100

100

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Назначение адресной социальной помощи"

Постановление акимата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 4 февраля 2008 года N 25. Зарегистрировано Управлением юстиции Кызылжарского района Северо-Казахстанской области 5 марта 2008 N 13-8-62. Утратило силу - постановлением акимата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 4 декабря 2009 года N 392

      Утратило силу - постановлением акимата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 4.12.2009 г. N 392

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам»,постановлением правительства Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении типового стандарта оказания государственной услуги», руководствуясь статьей 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148-11 «О местном государственном управлении в Республике Казахстан» акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить стандарт оказания государственной услуги «Назначение адресной социальной помощи»
      2. Контроль за настоящим постановлением возложить на заместителя акима района Е.Кадырова.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении 10 дней с момента опубликования в средствах массовой информации.

      Аким района                                Е. Мамбетов

Утверждено
постановлением акимата
Кызылжарского района
от 4 февраля 2008 года № 25

Стандарт
оказания государственной услуги Назначение адресной социальной помощи

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги (нормативно-правовое определение государственной услуги):
      Назначение государственной адресной социальной помощи
      2. Форма оказываемой государственной услуги – частично автоматизированная.
      3. Название, статья (пункт) и содержание статьи (пункта) нормативного правового акта, (законодательный акт, акт Президента Республики Казахстан, акт Правительства Республики Казахстан), на основании которого оказывается государственная услуга –
      Статья 4 Закона Республики Казахстан «О государственной адресной социальной помощи» от 17 июля 2001 года № 246-III «Назначение адресной социальной помощи осуществляется уполномоченным органом в пределах сумм, предусмотренных соответствующим бюджетом на оказание адресной социальной помощи».
      4. Наименование государственного органа, государственного учреждения или иных субъектов, предоставляющих данную государственную услугу:
      Государственное учреждение «Кызылжарский районный отдел занятости и социальных программ». с. Бишкуль, ул. Спортивная 2.
      (ro_kyzil@mail.online.kz)
      5. Формой завершения (результат), оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель:
      Уведомление (письмо)
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга:
      Право на адресную социальную помощь имеют граждане Республики Казахстан, оралманы, лица, имеющие статус беженца, иностранцы, лица без гражданства, имеющие вид на жительство и постоянно проживающие в Республике Казахстан, со среднедушевым доходом, не превышающим черты бедности.
      Адресная социальная помощь не назначается безработным, не зарегистрированным в уполномоченных органах по вопросам занятости, кроме инвалидов и лиц в период их нахождения на стационарном лечении более одного месяца, учащихся и студентов, слушателей и курсантов дневной формы обучения, включая магистратуру и аспирантуру, а также граждан, занятых по уходу за инвалидами 1 и 2 группы, лицами старше восьмидесяти лет, дети в возрасте до 7 лет.
      Безработные, без уважительных причин отказавшиеся от предложенной работы или трудоустройства, самовольно прекратившие участие в общественных работах, обучении или переобучении, теряют право на оказание получения адресной социальной помощи на шесть месяцев.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов (с момента регистрации, получения талона и т.п.), подача электронного запроса для получения государственной услуги: 10 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (с момента регистрации, получения талона и т.п.), подача электронного запроса для получения государственной услуги: 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, максимально допустимый размер файла как результат оказания государственной услуги: 30 минут.
      8. Указать платность или бесплатность оказания государственной услуги. В случае платности указать стоимость, формы оплаты, необходимые формы документа (квитанции), которую требуется заполнить при оплате стоимости (сбора платежа) государственной услуги.
      Государственная услуга: назначение государственной адресной социальной помощи предоставляется бесплатно.
      9. Указать места обязательного размещения стандарта оказания государственной услуги как источника информации о требованиях к качеству и доступности оказания государственной услуги. Это должна быть ссылка на источник официального опубликования стандарта, ссылка на сайт государственного органа, государственного учреждения или иного субъекта, предоставляющего государственную услугу или адреса мест оказания государственной услуги:
      Стандарт оказания государственной услуги назначение государственной адресной социальной помощи размещен на стенде в здании государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел занятости и социальных программ», находящегося по адресу: с. Бишкуль, ул. Спортивная 2, кабинеты 2.
      10. Указать график работы (дни, часы, перерывы) существует ли предварительная запись для получения услуг (указать условия и требования), есть ли ускоренное обслуживание (указать условия и требования):
      График приема заявителей: с понедельника по среду, с 9.00. до 17 часов, перерыв с 13 до 14.00 часов.
      11. Указать условия места предоставления услуги (режим помещения, обеспечение безопасности, условия для людей с ограниченными возможностями, приемлемые условия ожидания и подготовки необходимых документов (зал ожидания, стойка с образцами и т.п.):
      В здании государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел занятости и социальных программ» предусмотрены; стол, стулья в фойе, информационные стенды.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Указать перечень необходимых документов и требований (например, наличие электронной цифровой подписи заявителя), в том числе для лиц, имеющих льготы для получения государственной услуги:
      1. заявление;
      2. сведения о составе семьи;
      3. сведения о полученных доходах членов семьи заявителя;
      4. сведения о наличии подсобного хозяйства.
      Документы предоставляются в подлинниках и копиях для сверки с приложением подтверждающих документов, после чего подлинники документов возвращаются заявителю
      13. Указать ссылку на сайт, либо место выдачи бланков (форм заявления и т.п.), которые необходимо заполнить для получения государственной услуги:
      Бланки выдаются в государственном учреждении «Кызылжарский районный отдел занятости и социальных программ» по адресу: с.Бишкуль ул. Спортивная 2, кабинет 2.
      14. Указать ссылку на сайт, либо адрес и номер кабинета ответственного лица, которому сдаются заполненные бланки, формы, заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги:
      Заявление с полным пакетом необходимых документов сдается в государственное учреждение «Кызылжарский районный отдел занятости и социальных программ» по адресу: с. Бишкуль ул. Спортивная 2, кабинет 2.
      15. Указать наименование и форму документа, подтверждающего, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, в котором содержится дата получения потребителем государственной услуги:
      отрывной талон заявления.
      16. Указать полный перечень способов и регламентов доставки результата оказания услуги – электронная почта, сайт, личное посещение, курьер и т.п.
      Указать ссылку на сайт, либо адрес и номер кабинета ответственного лица, который выдает конечный результат оказания услуги:
      Уведомление направляется потребителям через специалиста сельского округа.
      17. Указать полный перечень оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги:
      - недостоверность сведений предоставляемых заявителем;
      - несоответствие представленных документов;
      - превышение среднедушевого дохода на человека в месяц над размером черты бедности на соответствующий период.

3. Принципы работы

      18. Перечислить принципы работы, которыми руководствуется государственной орган по отношению к потребителю услуг (вежливость, исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты, и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки):
      При обращении за предоставлением государственной услуги граждане могут рассчитывать на:
      - вежливость, ответственность и профессионализм специалистов отдела;
      - бесплатное получение заявления установленного образца;
      - ежеквартальное перечисление назначенных выплат на банковский счет.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности, которые указаны вприложении к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты, номера телефонов центров обработки вызовов (саll-центров), либо номер кабинета должностного лица, который разъясняет порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывает содействие в подготовке жалобы.
      Обжалование действия должностного лица осуществляется по средством обращения к руководителю государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел занятости и социальных программ» по адресу: с. Бишкуль ул. Спортивная 2, кабинет 1, или начальнику отдела социальных программ, кабинет 2.
      22. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты, либо номер кабинета должностного лица, которому подается жалоба.
      Руководитель государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел занятости и социальных программ» - кабинет 1; начальник отдела социальных программ, кабинет 2; департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области – г. Петропавловск, улица Абая, 64.
      23. Указать наименование документа, подтверждающего принятие жалобы и предусматривающего срок и место получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.
      Отрывной талон.

6. Контактная информация

      24. Указать контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, адрес, телефоны) руководителя государственного органа, учреждения или иного субъекта, непосредственно оказывающего государственную услугу, его заместителей и вышестоящей организации:
      Государственное учреждение «Кызылжарский районный отдел занятости и социальных программ» - с. Бишкуль, улица Спортивная 2, адрес электронной почты: (ro_kyzil@mail.online.kz)
      Начальник учреждения – Колесников С.С., телефон 21650, кабинет 1;
      Начальник отдела социальных программ – Чехунова Е. Н. кабинет 2
      Отдел социальных программ – телефон 22107, кабинет 2;
      Департамент координации занятости и социальных программ Северо-  Казахстанской области – г. Петропавловск, улица Абая, 64

Приложение к стандарту
оказания государственной услуги
«Назначение адресной социальной помощи»

Таблица. Значение показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показате-ля в последую-щем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

99

99

99

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

0

0

0

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

95

95

95

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.п.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

95

95

95

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

95

95

95

3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

100

100

100

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб к общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

5

5

5

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100

100

100

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

90

90

90

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

90

90

90

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100

100

100