"Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобильдық жолдар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен мемлекеттік тұрғын қорынан тұрғын үйді қажет ететін азаматтарды есепке алу және кезекке қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 22 қаңтардағы N 16 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Тайынша ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 4 наурызда N 13-11-99 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының әкімдігінің 2009 жылғы 21 қыркүйектегі N 342 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының әкімдігінің 2009.09.21 N 342 Қаулысымен

      «Әкімшілік процедуралар туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің бір үлгідегі стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысының 2 тармағына сәйкес аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобильдік жолдар бөлі» Мемлекеттік мекемесімен мемлекеттік тұрғын қорынан тұрғын үйді қажет ететін азаматтарды есепке алу және кезекке қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.
      2. Аудан әкімдігінің осы қаулысы алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн мерзімі өтуі бойынша қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                А. Маковский

Аудан әкімдігінің 2008 жылғы
«22» қаңтардағы № 16
қаулысымен бекітілді

Мемлекеттік тұрғын қорынан тұрғын үйді қажет ететін азаматтарды есепке алу және кезекке қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

1. Жалпы ереже

      1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің анықтамасы:
      мемлекеттік тұрғын қорынан тұрғын үйді қажет ететін азаматтарды есепке алу және кезекке қою
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі – жарым-жартылай автоматтандырылған.
      3. Нормативтік құқықтық кесімнің атауы, бап (тармақ) және тармақтың мазмұны (заңнамалық кесім, Қазақстан Республикасы Президентінің кесімі, Қазақстан Республикасы Үкіметінің кесімі), олар негізінде мемлекеттік қызметтер көрсетіледі:
      «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 31-бабы 1-тармағы 12-7) тармақшасы, «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94-1 заңының 71, 74 баптары
      4. Осы мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынатын мемлекеттік органның атауы:
      Мемлекеттік мекеме: «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобильдік жолдар бөлімі»
      5. Тұтынушы алуға көрсетілетін мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу формасы (нәтижесі):
      хабарлама
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлғалардың санаттары:
      1) мемлекеттік қызметкерлер, бюджеттік ұйымдардың қызметкерлері;
      2) Ұлы Отан соғысының қатысушылар мен мүгедектері, сондай-ақ жеңілдіктері мен кепілдері бойынша Ұлы Отан соғысының мүгедектеріне теңестірілген тұлғалар;
      3) І, ІІ, ІІІ топтағы мүгедектер;
      4) мүгедек балар;
      5) тұрғын үйлері жоқ тұлғалар.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімі:
      1) Тұтынушыларға қажетті құжаттарды берген күннен бастап мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:
      15 күнге дейін
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ақылы немесе тегін екендігін көрсету:
      мемлекеттік тұрғын қорынан тұрғын үйді қажет ететін азаматтарды есепке алу және кезекке қоюға құжаттарды ресімдеу тегін жүргізіледі
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету стандартын міндетті орналастыру орындары:
      Мемлекеттік тұрғын қорынан тұрғын үйді қажет ететін азаматтарды есепке алу және кезекке қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты
      «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобильдік жолдар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимаратындағы стендте орналасқан.
      10. Мемлекеттік мекеменің жұмыс кестесі:
      дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін,
      түскі үзіліс 13-00-ден 14-00-ге дейін.
      11. Қызмет көрсетудің шарттары мен орындары:
      «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобильдік жолдар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимаратының күту залында арызданушылар үшін орындықтар, ақпараттық стендтер ұйымдастырылған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      1) өтініш
      2) «Жылжымайтын мүлік бойынша орталық» РМҚК-дан отбасының барлық кәмелетке толған мүшелерінің тұрғын үйлері жоқ екендігі туралы анықтама
      3) отабысының құрамы туралы анықтама (тіркелу орны бойынша)
      4) мекен-жай бюросынан анықтама
      5) азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі
      6) мемлекеттік қызметкерлер мен бюджеттік мекемелер қызметкерлері үшін жұмыс орнынан анықтама
      7) жеңілдіктер бар болғанда жеңілдіктердің бар екендігі туралы анықтама
      8) тіркеуге отырған үйдің немесе пәтердің кімге тиесілі екендігі туралы құжат
      9) жеке куәліктің көшірмесі
      10) кемінде 5 жыл қалада тұратын тұлғалар үішн тұрғын үйінің жоқ екендігін растайтын соңғы тұрған жерінен анықтама.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсетулерді пайдалану үшін толтыруға қажетті бланктар беру орны (өтініш формалары және т.б.):
      Өтініштің үлгісі және қажетті құжаттардың тізімі «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобильдік жолдар бөлімі» мемлекеттік мекемесінде беріледі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалануға қажетті толтырылған бланктар, қалыптар, арыздар және басқа да құжаттар тапсырылатын жауапты тұлғаның мекен-жайы мен кабинет нөмірі:
      Қажетті құжаттардың толық пакетімен өтініш Тайынша қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 197, 3 кабинет мекен-жайы бойынша аудан әкімі аппаратына тапсыралады.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану үшін тұтынушының барлық құжаттарды тапсырғанын растайтын құжаттың атауы мен түрі:
      Өтініштерді тіркеу журналы
      16. Мемлекеттік қызмет көрсетулер нәтижесін жеткізу тәсілдері мен регламенті:
      Хабарлама Тайынша қаласы, Красноармейск көшесі 167, 2 қабат мекен-жайы бойынша  «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобильдік жолдар бөлімі» мемлекеттік мекемесіне пошта арқылы немесе жеке қатынасу кезінде беріледі.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту ушін себеп болған негіздердің толық тізбесі:
      1) арызданушымен берілген мәліметтердің күмәндылығы;
      2) тапсырылған құжаттардың сәйкессіздігі;
      3) мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді алуға жатқызылмаған тұлғалар

3. Жұмыс принціпі

      18. Мемлекеттік орган басшылыққа алған жұмыс принціпі:
      Мемлекеттік қызмет көрсетулерді пайдалануга арызданған азаматтар:
      1) қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат алуға;
      2) сыпайылыққа, жауапкершілік пен кәсібилікке;
      3) белгіленген үлгідегі өтінішті және оған қоса берілетін бланктарды тегін алуға;
      4) қабылданған шешімі туралы  хабарлама алуға арқа сүйей  алады, хабарлама беруден бас тартылған жағдайда оның себептері көрсетілетін болады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері осы стандарттың қосымшасында көрсетілген сапалылық пен қол жеткізушілік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе басқа да субъектілердің жұмыстары бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетулердің сапасы мен қол жеткізушідігінің көрсеткіштерінің мақсатты тағайындалуы жыл сайын арнайы құрылған жұмысшы топтармен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекеттеріне шағымдану тәртібі:
      Лауазымды тұлғаның әрекетіне шағымдану «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобильдік жолдар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысына арыздану арқылы лауазымды тұлғада 2 қабатта іске асырылады.
      22. Шағым түскен мемлекеттік органның атауы, электрондық пошта мекен-жайы немесе лауазымды тұлғаның кабинет нөмірі:
      «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобильдік жолдар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысы.
      23. Шағымды қабылдауды және осы шағымға жауап алу орны мен мерзімін растайтын құжаттың атауы, шағымды қараудың барысы туралы білуге болатын лауазымды тұлғалардың байланыс мәліметтері:
      Тіркеу журналы.

6. Байланыс ақпарат

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның басшыларының, оның орынбасарының және жоғары тұрған ұйымның байланыс мәліметтері:
      «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобильдік жолдар бөлімі» мемлекеттік мекемесі - Тайынша қаласы, Красноармейск көшесі 167, 2 қабат.
      Мекеме бастығы, телефон 21749, № 1
      «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің аппараты» Мемлекеттік мекемесі – Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, № 197, электрондық пошта мекен жайы:
      ro tajnsha @ mail. Online. Kz.
      Аудан әкімінің орынбасары, телефон 22747

Мемлекеттік тұрғын қорынан тұрғын үйді
қажет ететін азаматтарды есепке алу және
кезекке қою бойынша мемлекеттік қызмет
көрсетудің стандартына қосымша

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік
көрсеткіштері

Көрсеткіш-
тердің нормативтік мағынасы

Келесі жылдағы
көрсет-
кіштердің мақсатты мағынасы

Есеп беру жылындағы
көрсеткіш-
тердің
ағымдағы
мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. құжатты тапсырған кезден бастап белгіленген мерзімде
қызметтер көрсетудің % (үлесі) жағдайлары

100 %

100 %


1.2. кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


2.2. лауазымды тұлғалармен құжаттарды дұрыс ресімдеу жағдайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.)  % (үлесі)

100 %

100 %


3. Қол жеткізушілік

3.1. қызмет көрсетулер тәртібі туралы ақпаратқа және оның сапасына қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


3.2.тұтынушылармен
дұрыс толтырылған және бірден тапсырылған
құжаттар жағдайлары % (үлесі)

100 %

100 %


3.3. Интернет арқылы
қол жеткізе алатын
ақпараттар қызметі %
(үлесі)

100 %

100 %


4. Шағымдану үрдісі

4.1. іс бойынша қызмет көрсетілген
тұтынушылардың жалпы санына негізделген
шағымдар % (үлесі)

100 %

100 %


4.2. белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

100 %

100 %


4.3. шағымданудың
қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


4.4. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


5. Сыпайылық

5.1. персоналдық сыпайылығына
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %


Об утверждении стандарта оказания государственной услуги по постановке на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда Государственным учреждением "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тайыншинского района Северо-Казахстанской области"

Постановление акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 22 января 2008 года N 16. Зарегистрировано Управлением юстиции Тайыншиского района Северо-Казахстанской области 4 марта 2008 N 13-11-99. Утратило силу - постановлением акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 21 сентября 2009 года N 342

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 21.09.2009 N 342

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», пунктом 2постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги  по постановке на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда Государственным учреждением «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тайыншинского района Северо-Казахстанской области».
      2. Настоящее постановление акимата района вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким района                                А. Маковский

Утвержден
постановлением акимата района
от 22 января 2008 года № 16

Стандарт оказания государственной услуги
по постановке на учет и очередность граждан, нуждающихся в
жилье из государственного жилищного фонда

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги:
      постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда
      2. Форма оказываемой государственной услуги:
      частично автоматизированная
      3. Нормативно правовой акт, (законодательный акт, акт Президента Республики Казахстан, акт Правительства Республики Казахстан), на основании которого оказывается государственная услуга:
      Подпункт 12-7 пункт 1 статья 31 Закона Республики Казахстан «О местном государственном управлении в Республике Казахстан»,
статей 71, 74 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94-1 «О жилищных отношениях»
      4. Наименование государственного органа, предоставляющего государственную услугу:
      государственное учреждение «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тайыншинского района Северо-Казахстанской области»
      5. Форма завершения оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель:
      уведомление
      6. Категория физических лиц, которым оказывается государственная услуга:
      1) государственные служащие, работники бюджетных организаций;
      2) участники и инвалиды Великой Отечественной войны, а также  лица, приравненные по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны;
      3) инвалиды I, II, III группы;
      4) дети–инвалиды.
      5) лица, не имеющие жилье.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов до 15 дней
      8. Платность или бесплатность оказания государственной услуги:
      оформление документов на постановку на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда,  оформляется бесплатно.
      9. Места обязательного размещения стандарта оказания государственной услуги:
      стандарт оказания государственной услуги оформления документов по постановке на учет и очередность граждан, нуждающихся, в жилье из государственного жилищного фонда, размещен на стенде в здании государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тайыншинского района Северо-Казахстанской области»
      10. График работы, дни приема граждан:
      с понедельника по пятницу, рабочее время с 9 часов до 18 часов, обеденный перерыв с 13 часов до 14 часов
      11. Место предоставления услуги:
      в здании государственного учреждения «Отдел жилищно – коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тайыншинского района Северо-казахстанской области», для заявителей предусмотрены стулья  в кабинетах, информационные стенды.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов для получения государственной услуги:
      1) заявление
      2) справка с РГП «Центра по недвижимости» об отсутствии жилья на всех совершеннолетних членов семьи
      3) справка о составе семьи (по месту прописки)
      4) справка с адресного бюро
      5) ксерокопия книги регистрации граждан
      6) справка с места работы для государственных служащих и работников бюджетной организации
      7) при наличии льгот, справку об имеющихся льготах
      8) документы на дом или квартиру где прописаны, об их принадлежности
      9) копия удостоверения личности
      10) для лиц проживающих в городе менее 5 лет, справку с последнего места жительства об отсутствии жилья
      13. Место выдачи бланков (форм заявлений и т.п.), которые необходимо заполнить для получения государственной услуги:
      образец заявления и список необходимых документов выдаются в государственном учреждении «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тайыншинского района Северо-Казахстанской области»
      14. Адрес и номер кабинета ответственного лица, которому сдаются заполненные бланки, формы, заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги:
      заявления с полным пакетом необходимых документов сдаются в аппарат акима района по адресу: город Тайынша улица Конституции Казахстана 197 кабинет 3.
      15. Форма документа, подтверждающего,  сдачу всех необходимых документов для получения государственной услуги:
      журнал регистрации заявлений
      16. Способы и регламент доставки результата оказания услуги:
      уведомление направляется почтой или вручается при личном посещении государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тайыншинского района Северо-Казахстанской области» по адресу: город Тайынша, улица Красноармейская 167, 2 этаж
      17.Перечень оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги:
      1) недостоверность сведений предоставляемых заявителем;
      2) несоответствие представленных документов
      3) лица, которые не отнесены к категории лиц для получения жилья из государственного жилищного фонда

3. Принципы работы

      18. Принципы работы, которым руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг:
      При обращении за предоставлением государственной услуги граждане могут рассчитывать на:
      1) получение полной и подробной информации о порядке предоставления услуги;
      2) вежливость, ответственность и профессионализм;
      3) бесплатное получение заявления, установленного образца и прилагаемых к нему бланков;
      4) получение уведомления о принятом решении, в случае отказа в уведомлении будут указаны причины отказа

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии сприложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Наименование государственного органа, адрес электронной почты, номер кабинета должностного лица, который разъясняет порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывает содействие в подготовке жалобы:
      обжалование действия должностного лица осуществляется по средством обращения к руководителю государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тайыншинского района Северо-Казахстанской области», 2 этаж.
      22. Наименование государственного органа, адрес электронной почты, либо номер кабинета должностного лица, которому подается жалоба Руководитель государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тайыншинского района Северо-Казахстанской области», 2 этаж.
      23. Наименование документа, подтверждающего принятие жалобы и предусматривающего срок и место получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы
      Журнал регистрации

6. Контактная информация

      24. Контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, адрес, телефоны) руководителя государственного органа, учреждения, оказывающего государственную услугу, его заместителей и вышестоящей организации
      Государственное учреждение «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тайыншинского района Северо-казахстанской области» по адресу: город Тайынша, улица Красноармейская 167, 2 этаж.
      начальник учреждения, телефон 21749.
      Государственное учреждение «Аппарат акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области» - Северо-Казахстанская область, город Тайынша, улица Конституции Казахстана, № 197, адрес электронной почты: ro_tajnsha@mail.online.kz.
      Аким района, телефон 21665.
      Заместитель акима, телефон 22747.

Приложение
к стандарту оказания
государственной услуги
по постановке на
учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилье
из государственного
жилищного фонда

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показате-
ля в последую-
щем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100 %

100 %


1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100 %

100 %


2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100 %

100 %


2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100 %

100 %


3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100 %

100 %


3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100 %

100 %


3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

100 %

100 %


4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному делу

100 %

100 %


4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100 %

100 %


4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

100 %

100 %


4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

100 %

100 %


5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100 %

100 %