"Алабота селолық округі әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесімен қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтамалар беру бойынша мемлекеттік қызметті көрсету стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 26 наурыздағы N 112 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Тайынша ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 2 мамырда N 13-11-107 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының әкімдігінің 2009 жылғы 21 қыркүйектегі N 342 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының әкімдігінің 2009.09.21 N 342 Қаулысымен

      «Әкімшілік процедуралар туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107-ІІ Заңының 9-1-бабына, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің Бір үлгідегі стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысының 2-тармағына сәйкес аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Алабота селолық округі әкімінің аппараты» Мемлекеттік мекемесімен қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтамалар беру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің қоса берілген стандарты бекітілсін.
      2. Аудан әкімдігінің осы қаулысы алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн мерзімі өтуі бойынша қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімінің м.а.                           М. Баймағамбетов

Аудан әкімдігінің 2008 жылғы
26 наурыздағы № 112 қаулысымен
бекітілді

Қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтамалар беру туралы мемлекеттік қызмет көрсету стандарты

1. Жалпы ереже

      1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің анықтамасы:
      Қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі – жарым-жартылай автоматтандырылған.
      3. Нормативтік құқықтық кесім (заңнамалық кесім, Қазақстан Республикасы Президентінің кесімі, Қазақстан Республикасы Үкіметінің кесімі) олар негізінде мемлекеттік қызметтер көрсетіледі.
      «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 Заңының 35-бабы 1-тармағы 16) тармақшасы.
      4. Осы мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынатын мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің атауы:
      «Алабота селолық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Ақ-құдық селосы, Алабота селолық округі әкімінің аппараты.
      5. Тұтынушы алуға көрсетілетін мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу формасы (нәтижесі): анықтама.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаттары: жеке тұлғалар.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімі:
      1) Тұтынушыларға қажетті құжаттарды берген күннен бастап мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері: 2 күн;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтудің максималды уақыты: 30 минут;
      3) анықтамалар алу кезіндегі кезек күтудің максималды уақыты: 30 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ақылы немесе тегін екендігін көрсету:
Мемлекеттік қызмет көрсету: қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасы мен қол жеткізілімділігіне талаптар туралы
ақпараттық қайнар көзі ретінде міндетті түрде орналастыру орындарын көрсету:
      Қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру мемлекеттік қызмет көрсетулердің стандарты Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Ақ-құдық селосы мекен-жайы бойынша орналасқан қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру бойынша мемлекеттік қызмет көрсету стандарты мемлекеттік мекемесінің ғимаратында стенд орналастырылған.
      10. Жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      11. Қызмет көрсету орындарының шарттары:
      «Алабота селолық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің ғимаратында, күту залында орындықтар, ақпараттық стендтер ұйымдастырылған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Қажетті құжаттар мен талаптардың тізбесін көрсету, оның ішінде мемлекеттік қызмет көрсетулерді пайдалануға жеңілдіктері бар тұлғалар үшін:
      1) белгіленген үлгідегі өтініш;
      2) арызданушының жеке куәлігі.
      13. Бланктар беру орындарын көрсету:
      Мемлекеттік қызметті алуға қажетті бланктар СҚО Тайынша ауданы Ақ-құдық селосы, Алабота селолық округі әкімі аппаратының ғимараты мекен-жайы бойынша «Алабота селолық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінде беріледі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалануға қажетті толтырылған бланктар, қалыптар, арыздар және басқа да құжаттар тапсырылатын жауапты тұлғаның мекен-жайы және кабинетінің нөмірі:
      Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы, Ақ-құдық селосы, Алабота селолық округі әкімі аппаратының ғимараты мекен-жайы бойынша «Алабота селолық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесіне тапсырылады.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсыру туралы құжаттың формасы: Анықтама.
      16. Қызмет көрсетудің тәсілдері мен нәтижеге жеткізу регламентінің толық тізбесі:
      Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы, Ақ-құдық селосы, Алабота селолық округі әкімінің ғимараты мекен-жайы бойынша «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Алабота селолық округі» мемлекеттік мекемесіне жеке қатынасу.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін себеп болған негіздердің толық тізбесі:
      1) сұрау салынған мәліметтердің болмауы, немесе олардың шаруашылық кітапқа сәйкес келмеуі.

3. Жұмыс принципі

      18. Қызмет көрсетулерді тұтынушыларға қатысты мемлекеттік орган басшылық ететін жұмыс принциптері:
      Мемлекеттік қызмет көрсетулерді пайдалануға арызданған азаматтар:
      1) анықтама беру тәртібі туралы толық және нақты ақпарат алуға;
      2) мамандардың әдептілігіне, жауапкершілігіне және кәсібилігіне;
      3) сұрау салынған мәліметтерге түсініктеме алуға арқа сүйей алады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері осы стандарттың қосымшасында көрсетілген сапалылық пен қол жеткізушілік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе басқа да субъектілердің жұмыстары бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетулердің сапасы мен қол жеткізушідігінің көрсеткіштерінің мақсатты тағайындалуы жыл сайын арнайы құрылған жұмысшы топтармен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекеттеріне шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағымдар дайындауға көмектесетін (көмектеспейтін) мемлекеттік органның электрондық пошта мекен-жайын, телефон шалуларды өңдеу орталығының телефон нөмірлерін (caII-орталықтар), немесе лауазымды тұлға кабинетінің нөмірін көрсету.
      Лауазымды тұлғаның әрекетіне шағымдану Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы, Ақ-құдық селосы, Алабота селолық округі әкімінің ғимараты мекен-жайы бойынша «Алабота селолық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің басшысына арыздану арқылы іске асырылады.
      22. Шағым түскен мемлекеттік органның атауы, электрондық поштасының мекен-жайы, немесе лауазымды тұлға кабинетінің нөмірі:
      Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, № 197, 9 кабинет, немесе аудан әкімінің орынбасары мекен-жайы бойынша «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің аппараты».
      23. Қабылданған шағымдарды растайтын және берілген шағымға жауап алудың мерзімі мен орны, шағымды қарау барысында білуге болатын лауазымды тұлғалардың байлыныс мәліметтері қаралатын құжаттар атауы:
Үзінді талон.

6. Байланыс ақпарат

      24. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның және жоғары тұрған ұйымның байланыс мәліметтері:
      «Алабота селолық округі әкімінің аппараты», Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы, Ақ-құдық селосы, Алабота селолық округі әкімінің аппараты.
      Селолық округтің әкімі: телефон (8 71536) 75197, Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша ауданы, Ақ-құдық селосы, Алабота селолық округі әкімі аппаратының ғимараты.
      «Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы Тайынша ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі – Тайынша қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, № 197, телефон (8 71536) 21665, электрондық пошта мекен-жайы: _tajnsha akimat@sko.kz.

Мемлекеттік қызмет көрсетудің
стандартына қосымша
(тізілім бойынша мемлекеттік қызметтің атауы)

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштері

Көрсеткіштердің норматив-
тік мағынасы

Келесі жылдағы көрсеткіш-
тердің мақсатты мағынасы

Есеп беру жылдағы көрсеткіштердің ағымдағы магынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. Құжатты тапсырған кезден бастап белгіленген мерзімге қызметтер көрсетудің % (үлесі) жағдайлары

100

100


1.2. Кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

100

100


2. Сапа

2.1. Қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

100

100


2.2. Лауазымды тұлғалармен құжаттарды дұрыс рәсімдеу жағдайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100

100


3. Қол жеткізушілік

3.1. Қызмет көрсетулер тәртібі туралы ақпаратқа және оның сапасына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

100

100


3.2. Тұтынушылармен дұрыс толтырылған және бірден тапсырылған құжаттар жағдайлары % (үлесі)

100

100


3.3. Интернет арқылы қол жеткізе алатын ақпараттар қызметі % (үлесі)

100

100


4. Шағымдану үрдісі

4.1. Іс бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдар % (үлесі)

100

100


4.2. Белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

100

100


4.3. Шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

100

100


4.4. Шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

100

100


5. Сыпайылық

5.1. Персоналдық сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

100

100


Об утверждении стандарта оказания государственной услуги по выдаче справок о наличии подсобного хозяйства Государственным учреждением "Аппарат акима Алаботинского сельского округа"

Постановление акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 26 марта 2008 года N 112. Зарегистрировано Управлением юстиции Тайыншинского района Северо-Казахстанской области 2 мая 2008 года N 13-11-107. Утратило силу - постановлением акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 21 сентября 2009 года N 342

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 21.09.2009 N 342

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107–II «Об административных процедурах», пунктом 2  постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги по выдаче справок о наличии подсобного хозяйства Государственным учреждением «Аппарат акима Алаботинского сельского округа».
      2. Настоящее постановление акимата района вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      И.о.акима района                           М. Баймагамбетов

Утвержден
постановлением акимата района
от 26 марта 2008 года № 112

Стандарт оказания государственной услуги по выдаче справок о наличии подсобного хозяйства

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги:
      Выдача справок о наличии подсобного хозяйства.
      2. Форма оказываемой государственной услуги - частично автоматизированная.
      3. Нормативно-правовой акт (законодательный акт, акт Президента Республики Казахстан, акт Правительства Республики Казахстан), на основании которого оказывается государственная услуга.
      Закон Республики Казахстан «О местном государственном управлении в Республике Казахстан» от 23 января 2001 года N 148, подпункт 16, пункт 1 статьи 35.
      4. Государственный орган, государственное учреждение, предоставляющий государственную услугу:
      Государственное учреждение: «Аппарат акима Алаботинского сельского округа», Северо-Казахстанская область, Тайыншинский район, село Ак-кудук, аппарат акима Алаботинского сельского округа
      5. Форма завершения (результат) оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель:
      Справка.
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга: физические лица.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) Сроки оказания государственной услуги с момента регистрации обращения – 2 дня;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при подаче заявления: 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении справки: 30 минут.
      8. Платность или бесплатность оказания государственной услуги:
      Государственная услуга по выдаче справок о наличии подсобного хозяйства предоставляется бесплатно.
      9. Место обязательного размещения стандарта оказания государственной услуги как источника информации о требованиях к качеству и доступности оказания государственной услуги:
      Стандарт оказания государственной услуги по выдаче справок о наличии подсобного хозяйства размещен на стенде в здании государственного учреждения, находящегося по адресу: Северо-Казахстанская область, Тайыншинский район, село Ак-кудук.
      10. График работы: с понедельника по пятницу, рабочее время с 9 часов до 18 часов, обеденный перерыв с 13 часов до 14 часов.
      11. Условия места предоставления услуги:
      В здании государственного учреждения «Аппарат акима Алаботинского сельского округа» имеются стулья в фойе, информационные стенды.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов и требований, в том числе для лиц, имеющих льготы для получения государственной услуги:
      1) заявление установленного образца;
      2) удостоверение личности заявителя.
      13. Место выдачи бланков: Бланки необходимые для получения государственной услуги выдаются в государственном учреждении «Аппарат акима Алаботинского сельского округа» по адресу: СКО, Тайыншинский район, село Ак-кудук, аппарат акима Алаботинского сельского округа.
      14. Адрес, номер кабинета ответственного лица, которому сдаются заполненные бланки, формы, заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги:
      «Аппарат акима  Алаботинского сельского округа»по адресу: Северо-Казахстанская область, Тайыншинский район, село Ак-кудук, аппарат акима Алаботинского сельского округа.
      15. Форма документа, о сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги: Справка.
      16. Перечень способов и регламентов доставки результата оказания услуги:
      Личное посещение государственного учреждения «Аппарат акима  Алаботинского сельского округа» по адресу: Северо-Казахстанская область, Тайыншинский район, село Ак-кудук, аппарат акима Алаботинского сельского округа.
      17. Перечень оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги:
      1) отсутствие запрашиваемых сведений, либо их несоответствие в  похозяйственной книге.

3. Принципы работы

      18. Принципы работы, которым руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг:
      При обращении за предоставлением государственной услуги граждане могут рассчитывать на:
      1) получение полной и подробной информации о порядке предоставления услуги;
      2) вежливость, ответственность и профессионализм;
      3) бесплатное получение заявления;
      4) получение разъяснения о запрашиваемых сведениях.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии сприложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Наименование государственного органа, адрес электронной почты, номера телефонов центров обработки вызовов (call-центров), либо номер кабинета должностного лица, который разъясняет порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывает содействие в подготовке жалобы:
      Обжалование действия должностного лица осуществляется по средством обращения к руководителю государственного учреждения«Аппарат акима Алаботинского сельского округа» по адресу: Северо-Казахстанская область, Тайыншинский район, село Ак-кудук, аппарат акима Алаботинского сельского округа.
      22. Наименование государственного органа, адрес электронной почты, либо номер кабинета должностного лица, которому подается жалоба:
      «Аппарат акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области» по адресу: Северо-Казахстанская область, город Тайынша, улица Конституции Казахстана, № 197 кабинет 9, или заместителю акима района.
      23. Наименование документа, подтверждающего принятие жалобы и предусматривающего срок и место получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы: Отрывной талон.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные государственного органа оказывающего государственную услугу и вышестоящей организации:
      «Аппарат акима Алаботинского сельского округа» Северо-Казахстанская область, Тайыншинский район, село Ак-кудук, аппарат акима Алаботинского сельского округа.
      Аким сельского округа: телефон (8 71536) 75197, Северо-Казахстанская область, Тайыншинский район, село Ак-кудук, аппарат акима Алаботинского сельского округа.
      Государственное учреждение «Аппарат Акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области», Северо-Казахстанская область город Тайынша, улица Конституции Казахстана, № 197, телефон (8 71536) 21665, адрес электронной почты: tainsha-akimat@sko.kz.

Приложение
к стандарту оказания государственной услуги
(наименование государственной услуги по реестру)

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последую-
щем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

100


1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100

100


2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100

100


2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100


3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100

100


3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100

100


3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

100

100


4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному делу

100

100


4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100

100


4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

100

100


4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

100

100


5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100

100