"Мүгедектер үшін, оның ішінде біреудің күтімі мен көмегін қажет ететін мүгедек балалар үшін үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 14 қаңтардағы N 8 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Тимирязев ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 18 ақпанда N 13-12-57 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының әкімдігінің 2009 жылғы 13 қарашада N 217 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының әкімдігінің 2009.11.13 N 217 Қаулысымен

      «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы» 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 Қазақстан Республикасының Үкіметінің қаулысына сәйкес, аудандық бюджетінен қаржыландыратын мемлекеттік органдарымен мемлекеттік қызметтерді көрсетудің сапасын көтеру мақсатында, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТТІ:
      1. «Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен көрсетілетін «Мүгедектер үшін, оның ішінде біреудің күтімі мен көмегін қажет ететін мүгедек балалар үшін үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар ресімдеу» мемлекеттік қызмет көрсету жөнінде қоса берілген стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау экономикалық сұрақтары және ауыл шаруашылығы жөнінде аудан әкімінің орынбасары И.В. Циммерманға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Б. Жұмабеков

Аудан әкімдігінің 2008 жылғы
14 қаңтардағы № 8 қаулысымен
бекітілді

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты «Мүгедектер үшін, оның ішінде біреудің күтімі мен көмегін қажет ететін мүгедек балалар үшін үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар ресімдеу»

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің анықтамасы: «Мүгедектер үшін, оның ішінде біреудің күтімі мен көмегін қажет ететін мүгедек балалар үшін үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар ресімдеу».
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі – жарым-жартылай автоматтандырылған.
      3. Қазақстан Республикасы еңбек және халықты әлеуметтік қорғау Министрі міндетін атқарушының 2005 жылғы 1 желтоқсандағы № 306-б бұйрығымен бекітілген үйде әлеуметтік көмек көрсетудің Бір үлгідегі ережелерінің 2 тармағы. негізінде «Үйде әлеуметтік қызмет көрсеті (үйде қызмет көрсету) жергілікті атқарушы органдармен іске асырылады»;
      Облыс әкімдігінің 2003 жылғы 07 шілдедегі № 139 қаулысымен бекітілген «мүмкіндіктері шектелген балаларға үйде әлеуметтік қызмет көрсету Ережелерінің 6 тармағы»: «Мүмкіндігі шектелген балаларға үйде қызмет көрсету аудандық (қалалық) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі бастығының шешімі бойынша жүргізіледі».
      4. Осы мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынатын мемлекеттік мекеменің атауы:
      «Тимирязевв ауданы жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, Тимирязев селосы, Уәлиханов көшесі, 1 үй, ro-timir@mail.online.kz.
      5. Тұтынушы алуға көрсетілетін мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу формасы (нәтижесі): Тұтынушы алушыға әлеуметтік жұмысшы бекітіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаттары:
      1) жалғызбасты және жалғыз тұратын қарт азаматтар;
      2) бірінші, екінші топтағы жалғызбасты және жалғыз тұратын мүгедектер;
      3) мүгедек балалар.
      4) Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімі:
      1) Тұтынушыларға қажетті құжаттарды берген күннен бастап мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері (тіркеу, талон алу күнінен бастап т.б.), мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану үшін электрондық сұрау салу: 7 күн;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтудің максималды уақыты (тіркеліп талон алған уақыттан бастап т.б.), мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану үшін электрондық сұрау салудың уақыты: 10 минут;
      3) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтудің максималды уақыты, мемлекеттік қыз көрсетудің нәтижесі ретінде максималды мөлшері: 20 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету: «Мүгедектер үшін, оның ішінде біреудің күтімі мен көмегін қажет ететін мүгедек балалар үшін үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар ресімдеу» тегін көрсетіледі.
      9. «Мүгедектер үшін, оның ішінде біреудің күтімі мен көмегін қажет ететін мүгедек балалар үшін үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар ресімдеу» мемлекеттік қызмет көрсетулердің стандарты аудандық «Нива» газетінде басылады, Тимирязев селосы, Уәлиханов көшесі, 1
үй, № 3, 4 кабинеттер мекен-жайы бойынша орналасқан «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимаратында стенд орналастырылған. Осы мекен-жайда қызмет көрсетіледі.
      10. Жұмыс кестесі: сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін, түскі үзіліс 13-00- ден 14-00-ге дейін, демалыс күндері: сенбі және жексенбі, алдын ала жазылу жоқ.
      11. «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимаратында қызмет көрсетіледі, 3, 4 кабинеттерде орындықтар, өтініш үлгілері бар ақпараттық стендтер ұйымдастырылған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызмет көрсетулерді пайдалану үшін жеңілдіктері бар тұлғалар үшін:
      1) үзінді талоны бар белгіленген үлгідегі өтініш;
      2) жеке куәлік (мүгедек балалардың туу туралы куәлігі);
      3) тұрғылықты жерінен анықтама;
      4) медициналық карта;
      5) материалдық-тұрмыстық жағдайларды зерттеу кесімі;
      6) мүгедек мәртебесін растайтын куәлік;
      7) мүгедектік туралы анықтама үзіндісінің көшірмесі;
      8) мүгедектерді реабилитациялау мүгедектер бағдарламасы үзіндісінің көшірмесі (мүгедектерден ғана);
      9) психо-медициналық-педагогикалық кеңестің қорытындысы
(мүгедек балалар үшін).
      13. Бланктар Тимирязев селосы, Уәлиханов көшесі, 1 үй, № 5 кабинет мекен-жайы бойынша «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінде беріледі.
      14. Қажетті құжаттардың толық пакетімен арыз Тимирязев селосы, Уәлиханов көшесі, 1 үй, № 5 кабинет мекен-жайы бойынша «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесіне тапсырылады.
      15. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану күні жазылған мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану үшін тұтынушының барлық құжаттарды тапсырғанын растайтын құжаттың атауы мен түрі көрсетілген арызданушының үзінді талоны беріледі.
      16. Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесін беретін хабарлама поштамен жіберіледі немесе Тимирязев селосы, Уәлиханов көшесі, 1 үй, № 5 кабинет мекен-жайы бойынша «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесіне жеке қатынасуда қолына беріледі.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін себеп болған негіздер:
      1) қызмет алушыдан түскен өтініш;
      2) әлеуметтік қамтылуға қабылданудағы медициналық теріс нәтижелер;
      3) қызмет алушы басқа жерге көшіп кетсе;
      4) қызмет етуші әлеуметтік жұмысшының адамгершілігін жоғалтатын себепсіз кінә мен кемсіту сөздері айтылса;
      5) ата-аналық жеке өтініші немесе басқа да заңды өкілдері, сондай-ақ мүгедек баланы интернат мекемесі түрлеріне орналастырған себептері байқалса қызмет көрсету өндірісі алынып тасталады.

3. Жұмыс принципі

      18. Мемлекеттік қызмет көрсетулерді пайдалануға арызданған азаматтар:
      1) әдептілікке, сыпайылыққа;
      2) нормативтік кесімдерге сәйкес көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат алуға;
      3) тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуы мен құпиялығының қамтамасыз етілуіне, құжаттардың сақталуына арқа сүйей алады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері осы стандарттың қосымшасында көрсетілген сапалылық пен қол жеткізушілік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе басқа да субъектілердің жұмыстары бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетулердің сапасы мен қол жеткізушілігінің көрсеткіштерінің мақсатты тағайындалуы жыл сайын арнайы құрылған жұмысшы топтармен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Лауазымды тұлғаның әрекетіне шағымдану:
      Тимирязев селосы, Уәлиханов көшесі,1 үй, 2 кабинет немесе орынбасарға 4 кабинет мекен-жайы бойынша «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысына арыздану арқылы іске асырылады.
      2) Тимирязев ауданының әкіміне
      3) Тимирязев аудандық сотқа.
      22. Шағым түскен мемлекеттік органы:
      1) «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысы, 2 кабинет;
      2) «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі бастығының орынбасары – 4 кабинет;
      3) Тимирязев ауданының әкіміне, Тимирязев с., Уәлиханов көшесі,1;
      4) Тимирязев аудандық сотқа, Тимирязев с., Уәлиханов көшесі, 1
      23. Қабылданған шағымдарды растайтын және берілген шағымға жауап алудың мерзімі 15 күн, шағымды қарау барысында білуге болатын лауазымды тұлғалардың байлыныс мәліметтері қаралатын құжаттар атауы датасы мен шағым қабылданған уақыты көрсетілген үзінді талон беріледі.

6. Байланыс ақпарат

      24. Мемлекеттік органның байланыс мәліметтерін электрондық пошта мекен-жайы, жұмыс және қабылдау кестесі, мекен-жайы, телефондары:
      «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі – Тимирязев селосы, Уәлиханов көшесі, 1 үй, электрондық пошта мекен-жайы:ro-timir@mail.online.kz.
      Мекеме бастығы, телефон 21494, № 2 кабинет;
      Бастықтың орынбасары, телефон 21649, № 4 кабинет;
      Әлеуметтік жәрдемақылар құрылымдық бөлімшесі - 3 кабинет;
      Солтүстік Қазақстан облысы жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті, Петропавл қаласы Абай көшесі, 64, электрондық пошта мекен-жайы: obl_dep@mail.online.kz.

««Мүгедектер үшін, оның ішінде біреудің
күтімі мен көмегін қажет ететін мүгедек
балалар үшін үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге
құжаттар ресімдеу»» мемлекеттік қызмет көрсетудің
стандартына қосымша

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштері

Көрсеткіш-тердің норматив-
тік мағынасы

Келесі жылдағы көрсеткіштер-дің мақсатты мағынасы

Есеп беру жылындағы көрсеткіштер-дің ағымдағы мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. құжатты тапсырған кезден бастап белгіленген мерзімде қызметтер көрсетудің % (үлесі) жағдайлары

95

85

75

1.2. кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

90

90

85

2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

90

75

70

2.2. лауазымды тұлғалармен құжаттарды дұрыс ресімдеу жағдайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

95

80

75

3. Қол жеткізушілік

3.1. қызмет көрсетулер тәртібі туралы ақпаратқа және оның сапасына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

80

70

65

3.2. тұтынушылармен дұрыс толтырылған және бірден тапсырылған құжаттар жағдайлары % (үлесі)

90

80

75

3.3. Интернет арқылы қол жеткізе алатын ақпараттар қызметі % (үлесі)

50

45

40

4. Шағымдану үрдісі

4.1. іс бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдар % (үлесі)

0,1

0,2

0,25

4.2. белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

95

90

85

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

85

70

65

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

95

70

65

5. Сыпайылық

5.1. персоналдық сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

90

80

75

Об утверждении стандарта государственной услуги "Оформление документов для инвалидов на социальное обслуживание на дому, в том числе для детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи"

Постановление Акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 14 января 2008 N 8. Зарегистрировано Управлением юстиции Тимирязевского района Северо-Казахстанской области 18 февраля 2008 года N 13-12-57. Утратило силу - постановлением акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 13 ноября 2009 года N 217

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 13.11.2009 г N 217

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», в целях повышения качества оказания государственных услуг государственными органами, финансируемыми из районного бюджета, акимат района ПОСТАНОВИЛ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Оформление документов для инвалидов на социальное обслуживание на дому, в том числе для детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи», предоставляемой государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района Северо-Казахстанской области».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района по экономическим вопросам и сельскому хозяйству Циммерман И.В.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким района                                Б. Жумабеков

Утвержден
постановлением акимата района
14 января 2008 года № 8

Стандарт оказания государственной услуги
«Оформление документов  для инвалидов на социальное
обслуживание на дому, в том числе для детей-инвалидов,
нуждающихся в постороннем уходе и помощи»

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги: «Оформление документов  для инвалидов на социальное обслуживание на дому, в том числе для детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи»
      2. Форма оказываемой государственной услуги - частично автоматизированная.
      3. Настоящая услуга оказывается на основании пункта 2 Типовых правил социального обслуживания на дому, утвержденных приказом и.о. Министра труда и социальной защиты  населения Республики Казахстан от 1 декабря 2005 года № 306-п. «Социальное обслуживание на дому (надомное обслуживание) осуществляется местными исполнительными органами»;
      пункта 6 Правил социального обслуживания на дому детей с ограниченными возможностями», утвержденных постановлением акимата области от 7 июля 2003 года № 139: «Прием на надомное обслуживание детей с ограниченными возможностями производится по решению начальника районного (городского) отдела занятости и социальной защиты населения».
      4.Наименование государственного органа, государственного учреждения или иных субъектов, предоставляющих данную государственную услугу:
      Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района», село Тимирязево, улица Уалиханова, 1. ro-timir@mail.online.kz.
      5. Форма завершения (результат  оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель:
      закрепление за потребителем социального работника
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга:
      1)одинокие и одинокопроживающие престарелые граждане;
      1) одинокие и одинокопроживающие инвалиды первой, второй групп;
      2) дети-инвалиды.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов (с момента регистрации, получения талона, и т.д.), подачи электронного запроса для получения государственной услуги: - 7 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (при регистрации, получении талона, и т.д.), формирование электронного запроса 10 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, максимально допустимый размер файла, как результат оказания государственной услуги – 20 минут.
      8.Государственная услуга: «Оформление документов для инвалидов на социальное обслуживание на дому, в том числе для детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи» оказывается бесплатно.
      9.Стандарт оказания государственной услуги «Оформление документов для инвалидов на социальное обслуживание на дому, в том числе для детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи» публикуется в районной газете «Нива», размещается на стенде в помещении государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района», находящегося по адресу: село Тимирязево, ул.Уалиханова, 1, кабинеты 3, 4. Услуга оказывается по этому же адресу.
      10. График приема заявителей: ежедневно, с понедельника по пятницу, с 9.00. до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов. Предварительная запись не требуется.
      11. Услуга оказывается в помещении государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района». В кабинетах 3, 4 имеются столы, стулья, информационные стенды с образцами заявлений.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявитель представляет следующие документы:
      1)заявление, установленного образца с отрывным талоном;
      2) удостоверение личности (свидетельство о рождении для детей – инвалидов);
      3) справка с места жительства;
      4) медицинская карта;
      5) акт обследования материально-бытовых условий;
      6) удостоверение, подтверждающее статус инвалида;
      7) копию выписки из справки об инвалидности;
      8) копию выписки из индивидуальной программы реабилитации инвалида (для инвалидов);
      9) заключение психолого-медико-педагогической консультации (для детей-инвалидов).
      13. Бланки выдаются в государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района» по адресу: село Тимирязево, ул.Уалиханова, 1, кабинет 5.
      14.Заявление с полным пакетом необходимых документов сдается в государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района» по адресу: село Тимирязево, ул.Уалиханова, 1, кабинет 5.
      15. Заявителю, сдавшему все необходимые документы для получения государственной услуги, выдается отрывной талон заявления с указанием даты принятия и срока исполнения.
      16. Уведомление о назначении государственной адресной социальной помощи направляется почтой или вручается при личном посещении государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района» по адресу: село Тимирязево, ул. Уалиханова, 1, кабинет 3.
      17. Основаниями для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги являются:
      1) заявление обслуживаемого лица;
      2) наличие медицинских противопоказаний к приему на социальное обслуживание;
      3) переезд обслуживаемого лица в другую местность;
      4) необоснованные оскорбления и обвинения обслуживаемым лицом социального работника, унижающих его человеческое достоинство
      5) снятие с обслуживания ребенка-инвалида производится по личному заявлению родителей или иных законных представителей, либо в случае определения ребенка в учреждение интернатного типа.

3. Принципы работы

      18. При обращении за предоставлением государственной услуги граждане могут рассчитывать на:
      1) вежливость, корректность;
      2) исчерпывающую информацию об оказываемой государственной услуги в соответствии с нормативными актами;
      3) обеспечение сохранности и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности, в соответствии сприложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Обжалование действия должностного лица осуществляется посредством обращения к:
      1) начальнику государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района» по адресу: село Тимирязево, ул. Уалиханова,1, кабинет 2, или заместителю, кабинет 4.
      2) акиму Тимирязевского района
      3) Тимирязевский районный суд
      22. Жалоба может быть подана:
      1) Начальнику государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района», ул. Уалиханова,1, кабинет 2;
      2) заместителю начальника государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района», ул. Уалиханова,1, кабинет 4;
      3) акиму Тимирязевского района, с. Тимирязево, ул. Уалиханова,1
      4) в Тимирязевский районный суд, с. Тимирязево, ул. Уалиханова, 1
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале регистрации обращений физических лиц и рассматривается в течение 15 дней. Заявителю вручается отрывной талон.

6. Контактная информация

      24.Контактные данные:
      Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района» - Северо-Казахстанская область, село Тимирязево, ул.Уалиханова, 1, адрес электронной почты: ro-timir@mail.online.kz.
      начальник учреждения: телефон 21494, кабинет № 2;
      заместитель начальника: телефон 21649, кабинет № 4;
      структурное подразделение социальных пособий - кабинеты 3, 5;
      начальник Департамента координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области: город Петропавловск, улица Абая, 64, кабинет № 213, телефон 465648, адрес электронной почты:obl_dep@mail.online.kz.
      25. Другая полезная информация для потребителя (телефоны центров обработки вызовов, информация о дополнительных услугах и т.д.)

Приложение
к стандарту оказания государственной услуги
«Оформление документов для инвалидов на
социальное обслуживание на дому, в том числе
для детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе
и помощи»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги
в установленный срок
с момента сдачи
документа

95

85

75

1.2. % (доля)
потребителей,
ожидавших получения
услуги в очереди не
более 40 минут

90

90

85

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

90

75

70

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов
должностным лицом
(произведенных
начислений, расчетов
и т.д.)

95

80

75

3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

80

70

65

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем
документов и сданных
с первого раза

90

80

75

3.3. % (доля) услуг
информации, о которых
доступно через
Интернет

50

45

40

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных
потребителей по
данному делу

0,1

0,2

0,25

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб,
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

95

90

85

4.3. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования

85

70

65

4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
сроками обжалования

95

70

65

5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью персонала

90

80

75