"Шал ақын ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен "Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есеп жүргізу " мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 29 мамырдағы N 104 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Шал ақын ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 11 маусымда N 13-14-58 тіркелді. Күші жойылды - Шал ақын аудандық әкімдігінің 2009 жылғы 12 қазандағы N 215 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шал ақын аудандық әкімдігінің 2009.12.10. N 215 Қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдеулер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңы 1 бабы, 9-1 бабы, 15-1 бабына, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің тұрпатты стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558, «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтер тізілімінің бекітілуі туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулыларына сәйкес аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Шал ақын ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік
бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен «Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есеп жүргізу» берілген мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулы ресми жарияланғаннан күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                         А. Әмрин

Аудан әкімдігінің 2008 жылғы
29 мамырдағы № 104
қаулысымен бекітілді

«Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есеп жүргізу» мемлекеттік қызмет көрсету СТАНДАРТЫ

1. Жалпы ереже

      1.Берілген стандарт Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есеп жүргізу бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін аңықтайды (келесіде - мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі – жарым-жартылай автоматтандырылған.
      3.Мемлекеттік қызмет «Өтемақыны тағайындау жөніндегі уәкідетті орган – уәкілетті мемлекеттік органның аумақтық бөлімшесі» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 20 ақпандағы № 110 қаулысымен бекітілген Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардан зардап шеккен азаматтарды тіркеу Ережесінің 1 тармағының 2 тармақшасының негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет «Шал ақын ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен көрсетіледі (келесіде – «ЖҚ және ӘББ» ММ).
      5. Мемлекеттік қызметтің аяқталу нысаны хабарлау болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардан зардап шеккен азаматтарға көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі: он күнтізбелік күннен кешіктірмей.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпаратты және толтыру үлгілері Шал ақын ауданы, Сергеев қаласы, Ыбраев көшесі, 50 үй, мекен-жайы бойынша орналасқан «Шал ақын ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар
бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимаратындағы стендтарда
орналастырылған.
      10.Мемлекеттік қызмет көрсету дүйсенбіден жұмаға көрсетіледі.
Қабылдау кезек тәртібі бойынша алдын ала жазылусыз және жұмыс күннің ішінде тез қызмет көрсетіледі.(сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін, түскі үзіліс 13-00-ден 14-00-ге дейін.)
      11. «Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимараты бірінші қабатта орналасқан, күту залы, құжаттарды толтыру үшін орындар, қажетті құжаттар тізімі және толтыру үлгілері мен стендтер бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызмет алу үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      1) өтініш бланкі;
      2) жеке куәлік (паспорт);
      3) салық төлеушініңң тіркеу нөмірін беру туралы куәлігі;
      4) тұрғылықты жерінен анықтама;
      5) сақтау кітапшасы немесе өтемақы беру бойынша уәкілетті органнан шарт;
      13) барлық қажетті өтініштер бланктері «ЖҚ және ӘББ» ММ қабылдау бөлмесінің мамандарында;
      14) 12 тармақта тізбеленген құжаттар «ЖҚ және ӘББ» ММ құрылымдық бөлімшесіне беріледі;
      15) Құжатты тапсырған өтінушіге қабылданған күні және орындалу мерзімі көрсетілген үзбелі талон беріледі;
      16) Қызмет көрсетудің әдісі – жеке бару.
      17) Арызданушымен берілген мәліметтердің күмәнділігі, ұсынылған құжаттардың сәйкес болмауы мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтатуға негіз болады.

3. Жұмыс қағидасы

      18. қызметті тұтынушыға қатысты басшылық жасайтын мемлекеттік органның жұмыс қағидалары:
      1) қызмет берудің тәртібі туралы толық ақпарат алу;
      2) әдептілік, жауапкершілік және профессионализм;
      3) өтінішті, белгіленген үлгіні және оған қоса берілген бланктерді тегін алу;
      4) қабылданған шешім туралы хабар алу, хабарда бас тарту болған жағдайда бас тарту себептері көрсетіледі.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызметтің көрсетілу нәтижелері осы стандарт қосымшаларында нұсқалған сапа және мемлекеттік қызметке қол жеткізу көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. «ЖҚ және ӘББ» ММ жұмысы сапа және мемлекеттік қызметке қол жеткізу көрсеткіштерінің мақсатты аңықтамалары бойынша бағаланатын жыл сайын әлеуметтік жұмыс тобын құру бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Лауазымды тұлғаның әрекетіне шағымдану «Шал ақын ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысына, Солтүстік Қазақстан облысы бойынша жұмыспен
қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаментінің басшысына арыздану арқылы іске асырылады.
      Талас сұрақтар азаматтық соттық іс жүргізу тәртібімен шешіледі.
      22. Шағымдар жазба түрінде пошта, электрондық пошта бойынша немесе «ЖҚ және ӘББ» ММ хатшысы арқылы жұмыс күндері қабылданады.
      23. Қабылданған шағымдар «ЖҚ және ӘББ» ММ өтініштерді тіркеу журналында тіркеледі. Шағымдар заң мерзіміне байланысты қаралады,
нәтижесі туралы жазба түрінде пошта немесе электрондық пошта бойынша хабарланады.

6. Байланыс ақпарат

      24. Мемлекеттік қызметті көрсетуге міндетті «ЖҚ және ӘББ» ММ басшысының мекен-жайы: 151300 Солтүстік Қазақстан облысы,Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы, Ыбраев көшесі, 50 үй,бастықтың телефоны 8-715-34-2-16-91,бастықтың орынбасары 8-715-34-2-15-37, жұмыспен
қамтудың құрылым бөлімшесінің 8-715-34-2-18-31, электрондық пошта мекен-жайы ro-shal@mail.online.kz
      Солтүстік Қазақстан облысы жұмыспен қамтуды үйлестіру және
әлеуметтік бағдарламалар департаменті басшысының мекен-жайы: Петропавл қаласы Абай көшесі, 64 телефон 8-715-2-46-56-48, №213 кабинет, электрондық пошта мекен-жайы: obl_dep@mail.online.kz.
      25. Қосымша қызметтер туралы тұтынушыға ақпарат - Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардан зардап шеккен азаматтарға
бірыңғай мемлекеттік ақшалай өтемақы алу мүмкіндігі.

«Семей ядролық сынақ полигонында
ядролық сынақтардан зардап шеккен
азаматтарды тіркеу және есеп жүргізу»
мемлекеттік қызмет көрсету стандартына
қосымша

Кесте. Сапа және мемлекеттік қызметке қол жеткізу көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа және мемлекеттік қызметке қол жеткізу
көрсеткіштері

Көрсеткіш- тің нормативті мағынасы

Келесі жылдағы
көрсеткіш- тің мақсат- ты мағынасы

Есепті жылдағы
көсеткіш- тің ағымда- ғы мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезінде

1.1. құжат тапсы- рылған күнінен белгіленген мерзімде қызмет
көрсету % (үлес)

 



1.2. қызмет алуда кезекте 40 минуттан астам тұрған
тұтынушылардың %
(үлес)

 



2. Сапа

2.1. қызмет көрсету сапасының процесімен
қанағаттандырылған тұтынушылардың %
(үлес)




2.2. лауазымды тұлғалардың құжаттарды дұрыс ресімделуінің % (үлес) (өткізілген аударулардың, есеп айрысулардың т.б.)




3. Қол жеткізу

3.1. қызмет көрсету тәртібі туралы сап және ақпаратпен
қанағаттандырылған тұтынушылардың %
(үлес)




3.2. тұтынушылардың алғаш тапсырудан
құжаттарды дұрыс толтыру % (үлес)




3.3. интернет арқы- лы алынатын ақпа- раттар қызметінің % (үлес)




4. Шағым процесі

4.1. осы қызмет түрі бойынша тұтынушыларға көрсетілген қызметке негізделген шағым- дарының жалпы санының % (үлес)




4.2. көрсетілген мерзімде қарасты- рылып, қанағаттан- дырылған негізделген шағым- дардың % (үлес)




4.3. шағым тәртібі- мен қанағаттанды- рылған тұтынушылар-  дың % (үлес)




4.4. шағым мерзімдерімен қанағаттандырылған тұтынушылардың %
(үлес)




5. Әдептілік

5.1. қызметкерлер- дің әдептілігімен қанағаттандырылған
тұтынушылардың %
(үлес)




Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Регистрация и учет пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне" государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ района Шал акына"

Постановление акимата района Шал акына Северо-Казахстанской области от 29 мая 2008 года N 104. Зарегистрировано Управлением юстиции района Шал акына Северо-Казахстанской области 11 июня 2008 года N 13-14-58. Утратило силу постановлением акимата района Шал акына от 12 октября 2009 года N 215

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата района Шал акына от 12.10.2009 N 215

      В соответствии со статьями 19-115-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 «Об административных процедурах», постановлениями Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», от 30 июня 2007 года № 561 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Регистрация и учет, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне» государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ района Шал акына».
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его официального опубликования.

      Аким района                                А. Амрин

Утвержден
постановлением акимата района
от 29 мая 2008 года № 104

Стандарт оказания государственной услуги
«Регистрация и учет, пострадавших вследствие ядерных испытаний
на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне»

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по регистрации и учету, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне (далее – государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 2) пункта 1 Правил регистрации пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 февраля 2006 № 110 «Уполномоченный орган по назначению компенсации – территориальные подразделения уполномоченного государственного органа».
      4. Государственная услуга оказывается государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ района Шал акына» (далее – ГУ «ОЗиСП»).
      5. Формой завершения государственной услуги является уведомление.
      6. Государственная услуга оказывается гражданам, пострадавшим вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне.
      7. Сроки оказания государственной услуги: не позднее десяти календарных дней.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются на стенде в здании ГУ «ОЗиСП», находящегося по адресу: Северо-Казахстанская область, район Шал акына, город Сергеевка, улица Ибраева, 50.
      10. Государственная услуга предоставляется с понедельника по пятницу. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания в течении всего рабочего дня (с 9.00 до 18.00 часов перерыв с 13.00 до 14.00 часов).
      11. Помещение ГУ «ОЗиСП», располагается как правило, на первом этаже здания, имеет зал ожидания, места для заполнения документов, оснащено стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов для получения государственной услуги:
      1) бланк заявления;
      2) удостоверение личности (паспорт);
      свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика;
      4) книга регистрации граждан о месте жительства;
      5) свидетельство о присвоении социального индивидуального кода.
      13. Все необходимые бланки заявлений находятся у специалиста приемной ГУ «ОЗиСП».
      14. Документы, перечисленные в пункте 12, предъявляются в структурное подразделение занятости в ГУ «ОЗиСП».
      15. Заявителю, сдавшему документы выдается отрывной талон, с указанием даты принятия и срока исполнения.
      16. Способ оказания услуги – личное посещение.
      17. Основанием для приостановления оказания государственной услуги является предоставление заведомо ложных сведений и недостоверные сведения документов.

3. Принципы работы

      18. Принципы работы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг:
      1) получение полной и подробной информации о порядке предоставления услуги;
      2) вежливость, ответственность и профессионализм;
      3) бесплатное получение заявления, установленного образца и прилагаемых к нему бланков;
      4) получение уведомления о принятом решении, в случае отказа в уведомлении будут указаны причины отказа.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности, которые указаны в приложении к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственной услуги, по которым оценивается работа ГУ «ОЗиСП» ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. В случае имеющихся претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба на действия должностных лиц подается на имя руководителя ГУ «ОЗиСП», руководителя департамента координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области.
      Спорные вопросы решаются в порядке гражданского судопроизводства.
      22. Жалобы принимаются в письменном виде по почте, электронной почте либо нарочно через секретаря ГУ «ОЗиСП» в рабочие дни.
      23. Принятые жалобы регистрируется в журнале учета заявлений ГУ «ОЗиСП». Жалобы рассматриваются в установленные законодательством сроки, о результатах заявителю сообщается в письменном виде по почте либо электронной почте.

6. Контактная информация

      24. Адрес руководителя ГУ «ОЗиСП», ответственных за предоставляемую государственную услугу: 151300 Северо-Казахстанская область, район Шал акына, город Сергеевка, улица Ибраева, 50, телефон начальника 8-715–34-2-16-91, заместителя начальника 8-715-34-2-15-37, структурного подразделения занятости 8-715-34-2-18-31, адрес электронной почты: ro-shal@mail.online.kz.
      Адрес руководителя департамента координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области: Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая, 64, телефон 8-715-46-56-48, кабинет № 213, адрес электронной почты:obl_dep@mail.online.kz.
      25. Информация для потребителя о дополнительных услугах – возможность получения единовременной государственной денежной компенсации пострадавшим вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне.

Приложение
к стандарту оказания государственной услуги
Регистрация и учет, пострадавших вследствие
ядерных испытаний на Семипалатинском
испытательном ядерном полигоне»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели
качества и
доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа




1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги




2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.п.)




3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги




3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза




3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг




4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок




4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования




4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала