Облыстық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының жолақ бөлігінде сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастырғаны үшін ақының ай сайынғы ставкаларын белгілеу туралы

Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихатының 2008 жылғы 30 маусымдағы N 8/101-IV шешімі. Оңтүстік Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2008 жылғы 17 шілдеде N 1988 тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихатының 2009 жылғы 27 наурыздағы N 15-200/-IV Шешімімен

       Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихатының 2009 жылғы 27 наурыздағы N 15-200/-IV Шешімімен.         
       "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" (Салық Кодексі) Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 12 маусымдағы Кодексінің 491 бабының 2 тармақшасына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облыстық мәслихаты ШЕШТІ:
       1. Облыстық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының жолақ бөлігінде сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастырғаны үшін ақының ай сайынғы ставкалары қосымшаға сәйкес белгіленсін.
       2. Осы шешім алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыстық мәслихат
      сессиясының төрағасы                       С.Сейтжанов

      Облыстық мәслихаттың
      хатшысы                                    Ә.Досболов

Оңтүстік Қазақстан облыстық
      мәслихатының
2008 жылғы 30 маусымдағы
      N 8/101-ІV шешімі   

      Облыстық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының жолақ бөлігінде сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастырғаны үшін ақының ай сайынғы ставкалары

Облыстық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдары

Бетінің алаңы 3 шаршы метрге дейінгі сыртқы (көрнекі) жарнамаға ақының айлық есепті көрсеткіштердегі ставкалары

1.

Тараз қаласы бағытынан Шымкент қаласына кіреберіс жолдары

20 айлық есепті көрсеткіштері

2.

Қалған барлық облыстық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдары

10 айлық есепті көрсеткіштері

      Ескертпе: Көлемнен тыс жарнамалық ақпаратты орнату кезінде ақының ай сайынғы ставкасы ақпараттық парақтың көлемінің 3 шаршы метрге қатысты өсуіне бара бар көбейеді.

Об установлении ежемесячных ставок платы за размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного значения

Решение Южно-Казахстанского областного маслихата от 30 июня 2008 года N 8/101-IV. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 17 июля 2008 года за N 1988. Утратило силу - решением Южно-Казахстанского областного маслихата от 27 марта 2009 года N 15-200/-IV

       Сноска - Утратило силу - решением Южно-Казахстанского областного маслихата от 27 марта 2009 года N 15-200/-IV.

      В соответствии с подпунктом 2 статьи 491 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый Кодекс) от 12 июня 2001 года Южно-Казахстанский областной маслихат РЕШИЛ:
       1. Установить ежемесячные ставки платы за размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного значения, согласно приложению.
       2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии
      областного маслихата                       С. Сейтжанов

      Секретарь областного
      маслихата                                  А. Досболов

Приложение
к решению Южно-Казахстанского
областного маслихата
от 30 июня 2008 года N 8/101-ІІІ

Ежемесячные ставки платы за размещение наружной (визуальной)
рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования
областного значения

Автомобильные дороги общего пользования областного значения      

Ставка платы в месячных расчетных показателях с площадью листа до 3 квадратных метров

1.

Подъезды к городу Шымкенту со стороны города Тараза.

20 месячных расчетных показателей

2.

Все остальные дороги областного значения общего пользования

10 месячных расчетных показателей

       Примечание: при установке сверхгабаритной рекламной информации ежемесячные ставки платы повышаются пропорционально увеличению площади рекламных листов по отношению к 3 квадратным метрам.