"Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2009 жылғы 1 сәуірдегі N 72 бұйрығына толықтырулар мен өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2009 жылғы 22 мамырдағы N 113 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2009 жылғы 19 маусымда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5706 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 19 мамырдағы N 233 Бұйрығы.

      Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010.05.19 N 233 Бұйрығымен.

      2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 67-бабының 13-тармағына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:
      1. "Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2009 жылғы 22 сәуірдегі N 72 (Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2009 жылғы 28 сәуірдегі N 5650 болып тіркелген) бұйрығына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну ережесінде :
       1-бөлім:
      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақпен толықтырылсын:
      "4-1. Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының және бюджеттік параметрлерінің болжамы мақұлданғаннан кейін республикалық бюджет бағдарламаларының әкімшілері ағымдағы қаржы жылының 1 мамырына дейін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға жаңа бюджеттік бағдарламалардың тізбесін және қолданыстағы бюджеттік бағдарламаларды алып тастау жөнінде ұсыныстармен атауларын өзгерту жөніндегі ұсынысты енгізеді.
      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасы және республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің ұсыныстары негізінде республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бюджеттік өтінімдерді уақытылы ұсынуы үшін бюджетті жоспарлау бойынша ақпараттық жүйелердің дайындығын қамтамасыз етеді.";
      мынадай мазмұндағы 12-1-тармақпен толықтырылсын:
      "12-1. Бюджеттік өтінімдерге Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 67-бабының 6-тармағының 1)-5) тармақшаларында көзделген құжаттардың тізбесінен басқасы:
      республикалық бюджеттен облыстық бюджеттерге, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттеріне нысаналы трансферттер бөлінген жағдайда облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарымен келісілген нысаналы трансферттер бойынша нәтижелер туралы келісім жобалары;
      облыстық бюджеттен аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджеттеріне, нысаналы трансферттер, облыстың бюджеттерге бөлінетін және одан әрі аудан бюджеттеріне бөлуге жатқызылатын республикалық трансферттер бөлінген жағдайда ауданның жергілікті атқарушы органдарымен келісілген нысаналы трансферттер бойынша нәтижелер туралы келісім жобалары;
      егер республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі қосымша шығыстарды немесе бюджет түсімдерін қысқартуды қажет ететін нормативтік құқықтық актілер әзірлеуді немесе оларға өзгерістер мен толықтырулар енгізуді ұсынған жағдайда тиісті нормативтік құқықтық актінің жобасы;
      тиісті сараптамасының қорытындысымен инвестициялық ұсыныстар;
      техникалық-экономикалық негіздемені әзірлеуді қажет етпейтін жобаларды қоспағанда, құрылысқа арналған жоба алды (техникалық-экономикалық негіздемелер) және жобалау (жобалық-сметалық) құжаттамаларының мемлекеттік сараптама актілері бюджеттік инвестициялық жобаның техникалық-экономикалық негіздемесі, бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыру арқылы бюджеттік инвестициялар жүзеге асыру кезінде бюджеттік инвестициялық жобаның техникалық-экономикалық негіздемесі бойынша экономикалық сараптаманың оң қорытындысы;
      бюджеттен қоса қаржыландырылатын жағдайда концессиялық жобаның техникалық-экономикалық негіздемесі, бюджеттен қоса қаржыландырылған жағдайда концессиялық жобаның техникалық-экономикалық негіздемесіне экономикалық сараптамасының оң қорытындысы, бюджеттік инвестицияларды концессиялық жобаларды қоса қаржыландыру арқылы жүзеге асыру кезінде концессиялық жобаны, бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органмен және республикалық меншіктің қолда бар объектілері бойынша республикалық меншікке билік ету құқығын жүзеге асыру жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органмен келісу;
      мемлекеттің заңды тұлғалардың жарғылық капиталына қатысуы арқылы бюджеттік инвестицияларды жоспарлау жағдайында заңды тұлғаларды дамытудың стратегиялық құжаттары;
      мемлекеттің заңды тұлғалардың жарғылық капиталына қатысуы арқылы жүзеге асырылатын бюджеттік инвестициялардың қаржылық-экономикалық негіздемесі;
      республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері ұсынатын шақырыштар бойынша зерттеулер жүргізудің орындылығын қарау жөніндегі ведомствоаралық комиссияның қорытындысы;
      республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ұсынатын тақырыптар бойынша ғылыми зерттеулердің мемлекеттік ғылыми және ғылыми-техникалық сараптамасының қорытындысы;
      республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларды бюджеттік кредиттеу арқылы іске асыруға ұсынып отырған бюджеттік бағдарламалар бойынша бюджеттік кредиттеудің орындылығы туралы орталық уәкілетті органның қорытындысы;
      республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі есептеу техникаларын, телекоммуникациялық жабдықтарды, лицензиялық бағдарламалық қамтамасыз етуді, ақпараттық жүйелерді әзірлеу және дамыту бойынша қызметтерді сатып алуға шығыстарды жоспарлаған кезде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мәселелері бойынша ақпараттандыру және байланыс саласындағы уәкілетті органның қорытындысы;
      Заңнамаға сәйкес мемлекеттік тапсырма нысанында мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз етуге бағытталған жекелеген мемлекеттік қызмет көрсетуге, бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға және басқа да міндеттерді орындауға арналған ұсыныстар қоса беріледі.";
      "Әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің еңбек ақыларына арналған шығыстарды есептеу" деген 2-қосымша (01-111-нысаны) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;
      "Құқық қорғау органдары, мемлекеттік өртке қарсы қызмет, мемлекеттік фельдъегерлік қызмет, қылмыстық-атқарушы жүйесі органдары қызметкерлерінің еңбек ақысына арналған шығыстарды есептеу" деген 14-қосымша (13-111-нысаны) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;
      "Әскери қызметшілердің еңбек ақысына арналған шығыстарды есептеу" деген 15-қосымша (14-111-нысаны) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.
      2. Мемлекеттік жоспарлау әдіснамасы департаменті (Б. Бабажанова) Заң департаментімен (Д. Ешімова) бірлесіп осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен бастап күшіне енеді.

       Министр                                       Б. Сұлтанов

Қазақстан Республикасы 
Экономика және бюджеттік
жоспарлау министрінің  
2009 жылғы 22 мамырдағы
N 113 бұйрығына        
1-қосымша         

      "Бюджеттік өтінімді жасау және
ұсыну ережесіне 2-қосымша
      01-111-нысан

Әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің еңбек ақыларына арналған шығыстарды есептеу

Жылы                                                          Кодтары
Мәліметтер түрі (болжам, жоспар, есеп)                        _______
Функционалдық топ                                             _______
Бағдарламалардың әкімшісі                                     _______
Мемлекеттік мекеме                                            _______
Бағдарлама                                                    _______
Ерекшелік       Еңбек ақы                                       111

Лауазымдар санаты

Лауазымдар атауы

Жылдармен мемлекеттік қызмет өтілі

Штат бірліктерінің саны

Коэффициенттер

Қазақстан Республикасы Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының қызметін реттеу агенттігі қызметкерлерінің лауазымдық айлық ақысын есептеуге арналған түзету коэффициенті

Бір айдағы лауазымдық жалақы (4-бағ х лауазымдық жалақы х түзету коэфф. х 5-бағ х 6-бағ.)/1000

1

2

3

4

5

6

7

Өлшем бірлігі

бірл.



мың теңге

Санат*

Лауазым








Бір жылға дейін







1-ден 2-ге дейін







2-ден 3-ке дейін







3-тен 5- ке дейін







5-тен 7-ге дейін







7-ден 9-ға дейін







9-дан 11-ге дейін







11-ден 14-ке дейін







14-тен 17-ге дейін







17-ден 20-ға дейін







20 жылдан жоғары






кестенің жалғасы

Аумақтық салық органдарындағы ерекше еңбек жағдайлары үшін өтемақы

Радиациялық қауіп-қатер аумақтарында тұрғаны үшін қосымша еңбекақы

Қосымша ақы алатын мемлекеттік қызметшілердің саны

сомасы (АЕҚ 11-бағ. х 2 + 12-бағ. х 1,75 13-бағ. х 1,5
+ 14-бағ. х 1,25 +
15 бағ. х 1)) /1000

Өтемақы алатын мемлекеттік қызметшілердің саны

Сомасы

жалпы саны

оның ішінде 2 коэффициент бойынша


оның ішінде 1,75 коэффициент бойынша


оның ішінде 1,5 коэффициент бойынша


оның ішінде 1,25 коэффициент бойынша

оның ішінде 1 коэффициент бойынша

8

9

10

11

12

13

14

15

16

бірл.

мың теңге

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

мың теңге













































































































кестенің жалғасы

Экологиялық апат аймақтарында тұрғаны үшін коэффициент

Бір айдағы жалақының жиыны 7-бағ. + 9-бағ. + 16-бағ. + 21-бағ.

Бір жылғы жалақының жиыны 22-бағ. х 12

Әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің 2 лауазымдық жалақысы мөлшеріндегі сыйақысы 7-бағ. х 2

Бір жылдағы жалпы еңбек ақы сомасы 23-бағ. + 24-бағ.

Қосымша ақы алатын мемлекеттік қызметшілердің саны

Сомасы (лауазымдық жалақы х (1,5 х 18-бағ. + 1,3 х 19-бағ + 1,2 х 20-бағ.)) 1000

Жалпы саны

оның ішінде 1,5 коэффицент бойынша

оның ішінде 1,3 коэффицент бойынша

оның ішінде 1,2 коэффицент бойынша


17

18

19

20

21

22

23

24

25

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

мың теңге

мың теңге

мың теңге

мың теңге

мың теңге













































































































Санат бойынша жиыны

Республикалық бюджеттік бағдарламалардың
әкімшісі жауапты хатшысы (басшысы) немесе
жергілікті бюджеттік бағдарламалардың
әкімшісі/мемлекеттік мекеменің басшысы

Бас бухгалтер (ҚЭБ бастығы)

Ескерту: Әрбір санат бойынша толтырылады"

Қазақстан Республикасы 
Экономика және бюджеттік
жоспарлау министрінің  
2009 жылғы 22 мамырдағы
N 113 бұйрығына        
2-қосымша     

      "Бюджеттік өтінімді жасау және
ұсыну ережесіне 14-қосымша
13-IIІ-нысан

Құқық қорғау органдары, мемлекеттік өртке қарсы қызмет, мемлекеттік фельдъегерлік қызмет, қылмыстық-атқарушы жүйесі органдары қызметкерлерінің еңбек ақысына арналған шығыстарды есептеу

Жылы                                                          Кодтары
Мәліметтер түрі (болжам, жоспар, есеп)                        _______
Функционалдық топ                                             _______
Бағдарламалардың әкімшісі                                     _______
Мемлекеттік мекеме                                            _______
Бағдарлама                                                    _______
Ерекшелік       Еңбек ақы                                       111

Лауазымдар санаты

Штаттық бірлік саны

Бір жылға дейін

1-ден 2-ге дейін

2-ден 3-ке дейін

3-тен 5-ке дейін

5-тен 7-ге дейін

7-ден 9-ға дейін

9-дан 11-ге дейін

11-ден 14-ке дейін

14-тен 17-ге дейін

17-ден 20-ға дейін

20 жылдан жоғары

Барлығы 2 бағ + 3 бағ + ... + 11 бағ + 12 бағ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Өлшем бірлігі

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

кестенің жалғасы

Бір айдағы лауазымдық жалақының сомасы (2-бағ. X базалық лауазымдық жалақы х коэфф.+ ... + 12-бағ X базалық лауазымдық жалақы х коэфф.) /1000

Арнайы атақтары үшін қосымша ақы алатын қызметкерлердің саны

Қатардағы матрос

Ефрейтор

Кіші сержант

Сер-
жант

Аға сержант

Стар-
ши-
на

3 сыныптағы сержант

2 сыныптағы сержант

1 сыныптағы сержант

Штаб-сержант

Сержант-шебер

14

15

16

17

18

19

20

20-1

20-2

20-3

20-4

20-5

мың теңге

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

кестенің жалғасы


Прапорщик

Аға прапорщик

Кіші лейтенант

Лейтенант, кеден қызметінің III-дәрежелі инспекторы

Аға лейтенант, кеден қызметінің II-дәрежелі инспекторы

Капитан, кеден қызметінің I-дәрежелі инспекторы

Майор, кеден қызметінің III-дәрежелі инспекторы

Подполковник, кеден қызметінің II-дәрежелі инспекторы

Полковник, І-дәрежелі капитан

Генерал-майор, кеден қызметінің III-дәрежелі мемлекеттік қызметшісі

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

кестенің жалғасы



Лауазымдар санаты атақтар үшін қосымша ақының сомасы (15-бағ. х базалық лауазымдық жалақы х коэфф. + ... + 33-бағ. х базалық лауазымдық жалақы х коэфф.) /1000

Қызмет өткерудің ерекше жағдайлары үшін

Генерал-лейтенант, кеден қызметінің II-дәрежелі мемлекеттік қызметшісі

Генерал-полковник, кеден қызметінің I-дәрежелі мемлекеттік қызметшісі

Армия генералы, нағыз

Осы үстемақыны алатын қызметкерлердің саны

Сомасы

31

32

33

34

35

36

бірл.
 

бірл.

бірл.

мың тенге

бірл.

мың тенге

кестенің жалғасы

Радиациялық қауіп-қатер аумақтарында тұрғаны үшін қосымша еңбекақы

Экологиялық апат аймақтарында тұрғаны үшін коэффициент

Бір айдағы жалақы қоры (14-бағ. + 34-бағ. + 36-бағ. + 39-бағ. + 41-бағ

Бір жылдағы жалақы қоры (42-бағ. X 12)

Қосымша ақы алатын қызметшілердің саны

Мөлшері

Сомасы (АЕК х 37-бағ. х 38-бағ.) /1000

Қосымша ақы алатын қызметшілердің саны

Сомасы

37

38

39

40

41

42

43

бірл

коэфф.

мың тенге

бірл.

мың тенге

мың тенге

мың тенге

Республикалық бюджеттік бағдарламалардың
әкімшісі жауапты хатшысы (басшысы) немесе
жергілікті бюджеттік бағдарламалардың
әкімшісі/мемлекеттік мекеменің басшысы

Бас бухгалтер (ҚЭБ бастығы"

Қазақстан Республикасы 
Экономика және бюджеттік
жоспарлау министрінің  
2009 жылғы 22 мамырдағы
N 113 бұйрығына        
3-қосымша      

      "Бюджеттік өтінімді жасау және
ұсыну ережесіне 15-қосымша
14-111-нысан

Әскери кызметшілердің еңбек ақысына арналған шығыстарды есептеу

Жылы                                                          Кодтары
Мәліметтер түрі (болжам, жоспар, есеп)                        _______
Функционалдық топ                                             _______
Бағдарламалардың әкімшісі                                     _______
Мемлекеттік мекеме                                            _______
Бағдарлама                                                    _______
Ерекшелік       Еңбек ақы                                       111

Лауазымдар санаты

Штаттық бірлік саны

Бір айдағы лауазымдық жалақының сомасы (2-бағ. X базалық лауазымдық жалақы х коэфф.+ ... + 12-бағ X базалық лауазымдық жалақы х коэфф.) /1000

Бір жылға дейін

1-ден 2-ге дейін

2-ден 3-ке дейін

3-тен 5-ке дейін

5-тен 7-ге дейін

7-ден 9-ғадейін

9-дан 11-ге дейін

11 -ден 14-ке дейін

14-тен 17-ге дейін

17-ден 20-ға дейін

20 жылдан жоғары

Барлығы 2 бағ + 3 бағ + ... + 11 бағ + 12 бағ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Өлшем бірлігі

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

мың теңге

кестенің жалғасы

Количество военнослужащих

Қатардағы матрос

Ефрейтор, аға матрос

Кіші сержант, ІІ статьялы сержант

Сержант, I статьялы сержант

Аға сержант, аға старшина

Старшина, кеменің аға старшина

3 сыныптағы сержант, 3 сынып тағы старшина

2 сыныптағы сержант,2 сыныптағы старшина

1 сыныптағы сержант, 1 сыныптағы старшина

Штаб-сержант, ӘТҚ штаб-сержанты

Сержант-шебер

Прапорщик, мичман

Аға прапорщик, аға мичман

15

16

17

18

19

20

20-1

20-2

20-3

20-4

20-5

21

22

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

кестенің жалғасы

Арнайы атақтары үшін қосымша ақы алатын қызметкерлердің саны

Кіші лейтенант

Лейтенант

Аға лейтенант

Капитан, капитан-лейтенант

Майор, ІII-дәрежелі капитан

Подполковник, II-дәрежелі капитан

Полковник, І-дәрежелі капитан

Генерал-майор, контр-адмирал

Генерал-лейтенант, вице-адмирал

23

24

25

26

27

28

29

30

31

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

бірл.

кестенің жалғасы



Әскері атақтары үшін қосымша ақының сомасы (15- бағ.х базалық лауазымдык жалақы х коэфф. + ... + 3-бағ. х базалық лауазымдық жалақы х коэфф.)/1000

Қызмет өткерудің ерекше жағдайлары үшін

Радиациялық қауіп-қатер аумақтарында тұрғаны үшін қосымша еңбекақы

Экологиялық апат аймақтарында тұрғаны үшін коэффициент

Генерал- полковник, адмирал

Армия генералы, флот адмиралы

Осы үстемақыны алатын қызметкерлердің саны

Сомасы

Қосымша ақы алатын қызметшілердің саны

Мөлшері

Сомасы (АЕҚ X 37-бағ. х 38-бағ.) /1000

Қосымша ақы алатын қызметшілердің саны

Сомасы

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

бірл.

бірл.

мың тенге

бірл.

мың тенге

бірл.

коэфф.

мың тенге

бірл.

мың тенге

кестенің жалғасы

Бір айдағы жалақы қоры (14-бағ. + 34-бағ. + 36-бағ. + 39-бағ. + 41-бағ)

Бір жылдағы жалақы қоры (42-бағ, X 12)

Солдаттар (матростар), сержанттар (старшиналар) лауазымдарына келісім-шарт бойынша әскери қызметке алғаш алынған

Еңбек ақының жалпы сомасы 43-бағ.+ 46-бағ.

Әскери қызметке алғаш алынған азаматтардың саны

Бір жолғы ақшалай сыйақының мөлшері

Сомасы 44-бағ. х 45-бағ.

42

43

44

45

46

47

Республикалық бюджеттік бағдарламалардың
әкімшісі жауапты хатшысы (басшысы) немесе
жергілікті бюджеттік бағдарламалардың
әкімшісі/мемлекеттік мекеменің басшысы

Бас бухгалтер (ҚЭБ бастығы)"

О внесении дополнений и изменений в приказ Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 1 апреля 2009 года № 72 "Об утверждении Правил составления и представления бюджетной заявки"

Приказ Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 22 мая 2009 года № 113. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 июня 2009 года № 5706. Утратил силу приказом Министра финансов Республики Казахстан от 19 мая 2010 года № 233

      Сноска. Утратил силу приказом Министра финансов РК от 19.05.2010 № 233 (вводится в действие с 15.06.2010).

      В соответствии с пунктом 13 статьи 67 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 1 апреля 2009 года № 72 "Об утверждении Правил составления и представления бюджетной заявки" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов от 28 апреля 2009 года № 5650) следующие изменения и дополнения:
      в Правилах составления и представления бюджетной заявки, утвержденных указанным приказом:
       раздел 1 :
      дополнить пунктом 4-1 следующего содержания:
      "4-1. После одобрения Прогноза социально-экономического развития и бюджетных параметров Республики Казахстан администраторы республиканских бюджетных программ в срок до 1 мая текущего финансового года представляют в центральный уполномоченный орган по государственному планированию перечень новых бюджетных программ и предложения по изменению наименований и исключению действующих бюджетных программ.
      Центральный уполномоченный орган по государственному планированию на основе Единой бюджетной классификации Республики Казахстан и предложений администраторов республиканских бюджетных программ обеспечивает подготовленность информационной системы по планированию бюджета для своевременного представления администраторами республиканских бюджетных программ бюджетных заявок.";
      дополнить пунктом 12-1 следующего содержания:
      "12-1. К бюджетной заявке, кроме перечня документов, предусмотренных подпунктами 1)-5) пункта 6 статьи 67 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, прилагаются:
      проекты соглашений о результатах по целевым трансфертам, согласованные с местными исполнительными органами области, города республиканского значения, столицы, в случае выделения целевых трансфертов из республиканского бюджета в областные бюджеты, бюджеты города республиканского значения, столицы;
      проекты соглашений о результатах по целевым трансфертам, согласованные с местными исполнительными органами района, в случае выделения целевых трансфертов из областного бюджета в бюджеты района (города областного значения), в том числе трансфертов из республиканского бюджета, выделяемых в областные бюджеты и подлежащих дальнейшему распределению в бюджеты района;
      проект соответствующего нормативного правового акта, в случае если администратор бюджетных программ предлагает разработать или внести изменения и дополнения в нормативные правовые акты, требующие дополнительных расходов или сокращения поступлений бюджета;
      инвестиционные предложения с заключениями соответствующих экспертиз;
      технико-экономическое обоснование бюджетного инвестиционного проекта, акты государственной экспертизы предпроектной (технико-экономических обоснований) и проектной (проектно-сметной) документации на строительство за исключением проектов, не требующих разработки технико-экономического обоснования, положительное заключение экономической экспертизы по технико-экономическому обоснованию бюджетного инвестиционного проекта при осуществлении бюджетных инвестиций посредством реализации бюджетных инвестиционных проектов;
      технико-экономическое обоснование концессионного проекта на условиях софинансирования из бюджета, положительное заключение экономической экспертизы по технико-экономическому обоснованию концессионного проекта на условиях софинансирования из бюджета, согласование концессионного проекта, центральным уполномоченным государственным органом по исполнению бюджета и центральным уполномоченным государственным органом по осуществлению права распоряжения республиканской собственностью по существующим объектам республиканской собственности при осуществлении бюджетных инвестиций посредством софинансирования концессионных проектов;
      стратегические документы развития юридических лиц, в случае планирования бюджетных инвестиций посредством участия государства в их уставном капитале;
      финансово-экономическое обоснование бюджетных инвестиций, осуществляемых посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц, положительное заключение экономической экспертизы по нему;
      заключение межведомственной комиссии по рассмотрению целесообразности проведения исследований по темам, предлагаемым администраторами республиканских бюджетных программ;
      заключение государственной научной и научно-технической экспертизы научных исследований по темам, предлагаемым администраторами республиканских бюджетных программ;
      заключение центрального уполномоченного органа о целесообразности бюджетного кредитования по бюджетным программам, предлагаемым администратором республиканских бюджетных программ к реализации посредством бюджетного кредитования;
      заключение уполномоченного органа в сфере информатизации и связи при планировании администратором республиканских бюджетных программ расходов на закупки вычислительной техники, телекоммуникационного оборудования, лицензионного программного обеспечения, услуг по разработке и развитию информационных систем;
      предложения на оказание отдельных государственных услуг, реализацию бюджетных инвестиционных проектов и выполнение других задач, направленных на обеспечение социально-экономической стабильности государства в форме государственного задания в соответствии с законодательством.";
       приложение 2 (Форма 01-111) "Расчет расходов на оплату труда административных государственных служащих" изложить в редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;
       приложение 14 (Форма 13-111) "Расчет расходов на оплату труда сотрудников правоохранительных органов, государственной противопожарной службы, государственной фельдъегерской службы, органов уголовно-исполнительной системы" изложить в редакции согласно приложению 2   к настоящему приказу;
       приложение 15 (Форма 14-111) "Расчет расходов на оплату труда военнослужащих" изложить в редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу.
      2. Департаменту методологии государственного планирования (Б. Бабажанова) совместно с Юридическим Департаментом (Д. Ешимова) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня его государственной регистрации.

      Министр                                    Б. Султанов

Приложение 1       
к Приказу Министра экономики
и бюджетного планирования  
Республики Казахстан    
от 22 мая 2009 года № 113 

"Приложение 2
к Правилам составления и представления бюджетной заявки
Форма 01-111

                                  Расчет
           расходов на оплату труда административных
                         государственных служащих

                                                       Коды
                                                ___________________
Год                                            |___________________|
Вид данных (прогноз, план, отчет)              |___________________|
Функциональная группа                          |___________________|
Администратор программ                         |___________________|
Государственное учреждение                     |___________________|
Программа                                      |___________________|
Специфика         Оплата труда                 |_________ 111 _______|

Кате-
гория
долж-
нос-
тей

Наимено-
вания
должнос-
тей

Стаж го-
сударст-
венной
службы
в годах

Количество
штатных
единиц

Коэф-
фи-
циенты

Поправочный коэф-
фициент для исчис-
ления должностных
окладов работников
Агентства Респуб-
лики Казахстан по
регулированию дея-
тельности регио-
нального финан-
сового центра
города Алматы

Сумма
должност-
ных окладов
в месяц
(гр. 4 х
базов.должн.
оклад х
поправочн.
коэфф. х
гр. 5)/1000

1

2

3

4

5

6

7

Единица измерения

ед.



тыс.тенге

Кате-
гория*

Должность








До года







с 1 до 2







с 2 до 3







с 3 до 5







с 5 до 7







с 7 до 9







с 9 до 11







с 11 до 14







с 14 до 17







с 17 до 20







свыше
20 лет





      продолжение таблицы

Компенсация
за особые
условия тру-
да втеррито-
риальных
налоговых
органах

Дополнительная оплата труда за проживание на территориях радиационного риска

Кол-во государственных служащих, получающих доп.оплату

Сумма (МРПх
(гр.11х2+гр.12х
1,75+гр.13х1,5
+гр.14х1,25+гр.
15х1))/1000

Кол-во
госу-
дарст-
венных
служа-
щих,
полу-
чаю-
щих
ком-
пенса-
цию

Сумма

общее
кол-
во

в т.ч.
по
коэф-
фициен-
ту 2

в т.ч.
по
коэф-
фициен-
ту 1,75

в т.ч.
по
коэф-
фициен-
ту 1,5

в т.ч.
по
коэф-
фициен-
ту 1,25

в т.ч.
по
коэф-
фициен-
ту 1

8

9

10

11

12

13

14

15

16

ед.

тыс.
тенге

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

тыс.тенге













































































































      продолжение таблицы

Коэффициент за проживание в зонах
экологического бедствия

Итого
основной
заработ-
ной платы
в месяц
гр.7+гр.
9+гр.16+
гр.21

Итого
основной
заработ-
ной пла-
ты в год
гр.22х12

Премия
админист-
ративных
госу-
дарст-
венных
служащих
в размере
2-х
долж-
ностных
окладов
в год
гр. 7 х 2

Общая
сумма
оплаты
труда
в год
гр. 23
+ гр.
24

Кол-во государственных служащих,
получающих доп.оплату

Сумма
(должност-
ной оклад
х (гр.18 х
1,5+гр.19 х
1,3+гр.20
х1,2))/1000

общее
кол-во

в т.ч.
по
коэф-
фициен-
ту 1,5

в т.ч.
по
коэф-
фициен-
ту 1,3

в т.ч.
по
коэф-
фициенту
1,2

17

18

19

20

21

22

23

24

25

ед.

ед.

ед.

ед.

тыс.тенге

тыс.тенге

тыс.
тенге

тыс.тенге

тыс.
тенге













































































































      Итого по категории

Ответственный секретарь (руководитель) администратора республиканских бюджетных программ
или руководитель администратора местных бюджетных программ/государственного учреждения
Главный бухгалтер (нач. ФЭО)

      Примечание: заполняется по каждой категории"

Приложение 2      
к Приказу Министра экономики
и бюджетного планирования  
Республики Казахстан    
от 22 мая 2009 года № 113 

"Приложение 14
к Правилам составления и представления бюджетной заявки
Форма 13-111

                                 Расчет
      расходов на оплату труда сотрудников правоохранительных
        органов, государственной противопожарной службы,
         государственной   фельдъегерской службы, органов
                уголовно-исполнительной системы

                                                       Коды
Год                                             ___________________
Вид данных (прогноз, план, отчет)              |___________________|
Функциональная группа                          |___________________|
Администратор программ                         |___________________|
Государственное учреждение                     |___________________|
Программа                                      |___________________|
Специфика         Оплата труда                 |_________ 111 _______|

Категория должнос-
тей

Количество штатных единиц

до года

с 1
до 2

с 2
до 3

с 3
до 5

с 5
до 7

с 7
до 9

с 9
до 11

с 11
до 14

с 14
до 17

с 17
до 20

свыше
20
лет

Всего
гр.2+
р.3+…+
гр.11+
гр.12

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Единица
измерения

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

      продолжение таблицы

Сумма дол-
жностных ок-
ладов в месяц
(гр.2х базов-
ый долж.ок-
лад х коэфф.
+…+ гр.12 х
базовый долж.
оклад х
коэфф.)/1000

Количество сотрудников получающих доплаты за специальные звания

Ря-
до-
вой

Еф-
рей-
тор

Млад-
ший
сер-
жант

Сер-
жант

Стар-
ший
сер-
жант

Стар-
ши-
на

Сер-
жант
3 клас-
са

Сер-
жант
2 клас-
са

Сер-
жант
1 клас-
са

Штаб-
сер-
жант

Мас-
тер-
сер-
жант

14

15

16

17

18

19

20

20-1

20-2

20-3

20-4

20-5

тыс.тенге

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

      продолжение таблицы

Количество сотрудников
получающих доплаты за
специальные звания

Количество сотрудников получающих доплаты за специальные звания

Прапор-
щик

Стар-
ший
пра-
пор-
щик

Млад ший
лейте-
нант

Лейте нант,
инспектор
таможенной
службы III
ранга

Стар ший
лейте-
нант,
инспектор
таможен-
ной служ-
бы II
ранга

Капитан,
инспек-
тор та-
моженной
службы
I ранга

Майор,
совет-
ник та-
можен-
ной служ-
бы III
ранга

Подпол-
ковник,
совет-
ник тамо-
женной
службы II
ранга

Полков-
ник, совет-
ник тамо-
женной службы
I ранга

21

22

23

24

25

26

27

28

29

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

      продолжение таблицы

Количество сотрудников получающих доплаты за
специальные звания

Сумма доплат
за специальные
звания в месяц
(гр.15 х базо-
вый долж.оклад
х коэфф. +…+
гр.33 х базовый
долж.оклад х
коэфф.)/1000

За особые условия
прохождения
службы

Генерал-
майор, гос.
советник
таможенной
службы III
ранга

Генерал-
лейтенант,
гос.советник
таможенной
службы II
ранга

Генерал-
полков-
ник, гос.
советник
таможен-
ной служ-
бы I
ранга

Гене рал ар-
мии, дейст-
вительный
государст-
венный со-
ветник

Кол-во
сотрудни-
ков, полу-
чающих
данную
надбавку

Сумма

30

31

32

33

34

35

36

ед.

ед.

ед.

ед.

тыс.тенге

ед.

тыс.
тенге

      продолжение таблицы

Дополнительная оплата
труда за проживание на
территориях радиацион-
ного риска

Коэффициент за
проживание в зонах
экологического
бедствия

Итого основной
заработной платы
в месяц
(гр.14 + гр.34 +
гр.36 + гр.39 +
гр.41)

Итого основной
заработной
платы в год
гр.42 х 12

Кол-во
сотруд-
ников,
получаю-
щих доп.
оплату

Размер

Сумма
(МРП х
гр.37 х
гр.38)/
1000

Кол-во
сотрудников,
получающих
доп.оплату

Сумма

37

38

39

40

41

42

43

ед.

коэф.

тыс.
тенге

ед.

тыс.
тенге

тыс.тенге

тыс.тенге

Ответственный секретарь (руководитель) администратора республиканских бюджетных программ
или руководитель администратора местных бюджетных программ/государственного учреждения
Главный бухгалтер (нач. ФЭО)"

Приложение 3        
к Приказу Министра экономики
и бюджетного планирования  
Республики Казахстан    
от 22 мая 2009 года № 113 

"Приложение 15
к Правилам составления и представления бюджетной заявки
Форма 14-111

                                  Расчет
               расходов на оплату труда военнослужащих

                                                       Коды
                                                ___________________
Год                                            |___________________|
Вид данных (прогноз, план, отчет)              |___________________|
Функциональная группа                          |___________________|
Администратор программ                         |___________________|
Государственное учреждение                     |___________________|
Программа                                      |___________________|
Специфика         Оплата труда                 |_________ 111 _______|

Катего-
рия
долж-
ностей

Количество штатных единиц

Сумма дол-
жностных
окладов в
месяц (гр.
2х базовый
долж.оклад
х коэфф.+…+
гр.12 х
базовый долж.
оклад х
коэфф.)/1000

до
года

с 1
до 2

с 2
до 3

с 3
до 5

с 5
до 7

с 7
до 9

с 9
до 11

с 11
до 14

с 14
до 17

с 17
до 20

свыше
20 лет

Всего
гр.2+
гр.3+…+
гр.11+
гр.12

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Едини-
ца из-
мерения

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

тыс.тенге

      продолжение таблицы

Количество военнослужащих

Рядо-
вой,
мат-
рос

Ефрей-
тор,
стар-
ший
матрос

Млад-
ший
сер-
жант,
стар-
шина
II
ста-
тьи

Сер-
жант,
стар-
шина
I ста-
тьи

Стар-
ший
сер-
жант,
глав-
ный
стар-
шина

Стар-
шина,
гл.ко-
рабель-
ный
стар-
шина

Сер-
жант
3
клас-
са,
стар-
шина
3
клас
са

Сер-
жант
2
клас-
са,
стар-
шина
2
клас-
са

Сер-
жант
1
клас-
са,
стар-
шина
1
клас-
са

Штаб-
сер-
жант,
штаб-
сер-
жант
ВМС

Мас-
тер-
сер-
жант

Пра-
пор-
щик,
мич-
ман

Стар_
ший
пра-
пор-
щик,
стар-
ший
мич-
ман

15

16

17

18

19

20

20-1

20-2

20-3

20-4

20-5

21

22

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

      продолжение таблицы

Количество военнослужащих

Сумма доплат
за воинские
звания
(гр.15 х
базовый
долж. оклад
х коэфф.+ …
+ гр.33 х
базовый
долж.оклад х
коэфф.)
/1000

Млад-
ший
лей-
те-
нант

Лей-
те-
нант

Стар-
ший
лей-
те-
нант

Капи-
тан,
капи-
тан-
лей-
те-
нант

Майор,
капи-
тан III
ранга

Под-
пол-
ков-
ник,
капи-
тан
II
ранга

Пол-
ков-
н ик,
ка-
пи-
тан
I ран-
га

Гене-
рал-
майор,
контр-
адми-
рал

Гене-
рал-
лейте
нант,
вице-
адми-
рал

Гене
рал-
пол-
ков-
ник,
адми-
рал

Гене-
рал-
армии,
адми-
рал
флота

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

ед.

тыс.тенге

      продолжение таблицы

За особые
условия
прохождения
службы

Дополнительная оплата
труда за проживание
на территориях
радиационного риска

Коэффициент
за проживание
в зонах эко-
логического
бедствия

Итого
основной
зарабоной
платы в
месяц
(гр.14 +
гр.34 +
гр.36 +
гр.39 +
гр.41)

Итого
основной
заработ-
ной пла-
ты в год
гр.42 х
12

Кол-во
сотруд-
ников,
полу-
чающих
данную
надбавку

Сумма

Кол-во
военно-
служащих,
получаю-
щих доп.
оплату

Размер

Сумма
(МРП х
гр.37 х
гр.38)/
1000

Кол-во
военнослу-
жащих, по-
лучающих
доп.оплату

Сумма

35

36

37

38

39

40

41

42

43

ед.

тыс.
тенге

ед.

коэф.

тыс.
тенге

ед.

тыс.
тенге

тыс.
тенге

тыс.
тенге

      продолжение таблицы

Единовременное денежное вознаграждение
гражданам, впервые поступившим на воинскую
службу по контракту на должности
солдат (матросов), сержантов (старшин) в
зависимости от срок заключаемого контракта

Общая сумма
оплаты труда
гр.43 + гр.46

Кол-во граждан
впервые
поступивших на
воинскую службу

Размер единовре-
менного денежного
вознаграждения

Сумма
гр.44 х
гр.45

44

45

46

47

ед.

тыс.
тенге

тыс.
тенге

тыс.
тенге

Ответственный секретарь (руководитель) администратора республиканских бюджетных программ
или руководитель администратора местных бюджетных программ/государственного учреждения
Главный бухгалтер (нач. ФЭО)"