Жеке сот орындаушыларының қызметін бақылауды жүзеге асыру ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Жоғарғы Соты Жанындағы Сот Әкімшілігі жөніндегі комитеті Төрағасының 2010 жылғы 14 шілдедегі N 01-01-31/244 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2010 жылғы 23 шілдеде Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 6346 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің м.а. 2010 жылғы 3 қарашадағы № 304 Бұйрығымен.

      Күші жойылды - ҚР Әділет министрінің м.а. 2010.11.03 № 304 (ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

      РҚАО-ның ескертпесі!
      Осы бұйрық 2010.10.25. бастап қолданысқа енгізіледі.

      «Атқарушылық iс жүргiзу және сот орындаушыларының мәртебесi туралы» Қазақстан Республикасы 2010 жылғы 2 сәуіріндегі Заңының 167-бабы 2-тармағының 4) тармақшасына, 174-бабына және Қазақстан Республикасы Президентінің 2000 жылғы 12 қазандағы № 471 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының Жоғарғы Соты жанындағы Сот әкiмшiлiгi жөнiндегi комитет туралы ереженің 17-тармағының 7) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН: қараңыз.U101039
      1. Қоса беріліп отырған Жеке сот орындаушыларының қызметін бақылауды жүзеге асыру ережесі бекітілсін.
      2. Атқарушылық іс жүргізуді ұйымдастыру департаменті және Құқықтық қамтамасыз ету және халықаралық-құқықтық қатынастар басқармасы белгіленген тәртіппен осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Төрағаның сот актілерін орындау мәселелеріне жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      4. Осы бұйрық 2010 жылдың 25 қазанынан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.

                                                     Г. Ким

Қазақстан Республикасының 
Жоғарғы Соты жанындағы  
Сот әкімшілігі жөніндегі 
комитет Төрағасының   
2010 жылғы 14 шілдедегі 
№ 01-01-31/244 бұйрығымен
бекітілген         

Жеке сот орындаушыларының қызметін бақылауды жүзеге
асыру ережесі

      1. Осы Ереже «Атқарушылық iс жүргiзу және сот орындаушыларының мәртебесi туралы» Қазақстан Республикасы 2010 жылғы 2 сәуіріндегі Заңының 167-бабының 2-тармағы 4) тармақшасына сәйкес уәкілетті орган аумақтық органының (бұдан әрі – аумақтық орган) және өңірлік жеке сот орындаушылары алқасының жеке сот орындаушысы жасаған атқарушылық іс-қимылдарының заңдылығын бақылауды жүзеге асыру және іс жүргізу ережесін сақтауы жөніндегі бірлескен құзыретінің іске асырылу тетігін белгілеу мақсатында әзірленді.
      2. Бақылау мақсаты мыналар болып табылады:
      жеке атқарушылық іс жүргізу саласындағы заңдылықты және оның халыққа қол жетімділігін қамтамасыз ету;
      жеке атқару практикасының қолданыстағы заңнаманың атқарушылық іс жүргізу мәселелерін реттейтін және халықаралық құқық талаптарына сәйкестігін зерделеу.
      3. Бақылау міндеттері мыналар болып табылады:
      атқарушылық іс жүргізу тараптарының мүліктік және мүліктік емес құқықтарының және заңды мүдделерінің сақталуын қамтамасыз ету;
      жеке сот орындаушыларының құқық қолдану практикасында бірізділікті қамтамасыз ету;
      атқарушылық іс жүргізу саласында құқық бұзушылықтардың алдын алу және ескерту.
      4. Бақылауды жүзеге асыру қағидаттары мыналар болып табылады:
      объективтілік;
      алаламаушылық;
      кәсіби этиканы сақтау;
      кәсіби құпияны сақтау;
      атқарушылық іс жүргізу тараптарының, сондай-ақ жеке сот орындаушысының өзінің де құқықтары мен заңды мүдделерін қамтамасыз ету.
      5. Жеке сот орындаушысы жасайтын атқарушылық іс-қимылдың заңдылығын және оның іс жүргізу ережесін сақтауын бақылауды уәкілетті және аумақтық органдар, Республикалық және өңірлік жеке сот орындаушылары алқалары жүзеге асырады.
      6. Жеке сот орындаушыларының кәсіби қызметін тексеру мыналарды ұйғарады:
      тексерілетін жеке сот орындаушысының атқарушылық іс-қимылдарды жасау кезінде қолданыстағы заңнаманың атқарушылық іс жүргізу мәселелерін реттейтін заңнаманы, сондай-ақ кәсіби этика сақтау ахуалын зерделеу және тексеру;
      жасалатын атқарушылық іс-қимылдардың серпінін, құрылымы мен сипатын талдау;
      жеке сот орындаушысының іс жүргізуге қойылатын талаптарды сақтауын, оның ішінде іс жүргізу тіліне қойылатын талаптарды сақтауын тексеру;
      жеке сот орындаушысы мұрағатының жай-күйін зерделеу;
      есептілікті жасаудың және атқарушылық іс жүргізуді есепке алудың дұрыстығы мен растығын зерделеу;
      жеке сот орындаушысының жеке сот орындаушысының кәсіби ар-намыс кодексін сақтауы және оның өңірлік сот орындаушылары алқасы жарғысының талаптарын орындауы.
      7. Жеке сот орындаушыларының кәсіби қызметін тексеру түрлері:
      1) алғашқы тексерулер;
      2) мерзімді тексерулер;
      3) жедел тексерулер.
      8. Осы Ереженің 7-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көзделген тексерулер аумақтық орган өңірлік жеке сот орындаушылары алқасымен бірлесіп жасайтын бірыңғай тексерулер кестесіне (бұдан әрі - кесте) сәйкес жүзеге асырылады.
      Тексерулердің кестесі:
      1) тексеру жүргізу мерзімін және жеке сот орындаушыларының кәсіби қызметі басталған күннен бастап алты айдан кем емес және бір жылдан аспайтын тізімін (алғашқы тексерулер);
      2) тексеру жүргізу мерзімін және жеке сот орындаушыларының кәсіби қызметін соңғы тексеру бір жылдан астам уақыт бұрын жүргізілген тізімін (мерзімді тексерулер) анықтайтын бөлімдерден тұрады.
      9. Бастапқы тексеру кестесі тоқсан сайын түзіледі және өңірлік жеке сот орындаушыларының алқасымен келісім бойынша өткен тоқсанға сәйкес 10-шы жұлдызынан кешіктірілмей аумақтық орган басшысының бұйрығымен бекітіледі.
      Мерзімді тексеру кестесі бір күнтізбелік жылға жасалады және тиісті ағымдағы жылдың 20 қаңтарынан кешіктірілмей өңірлік жеке сот орындаушыларының алқасымен келісім бойынша аумақтық орган басшысының бұйрығымен бекітіледі.
      Тексеру кестесін түзету өңірлік жеке сот орындаушылары алқасымен келісім бойынша аумақтық органмен бір жылда екі реттен көп емес жүзеге асырылады.
      Кесте бір жеке сот орындаушысының кәсіби қызметін жылына бір реттен жиі емес тексеруді жүргізу үшін негіз болып табылады.
      10. Кестені жасау кезінде мынадай факторлар мен жағдайлар есепке алуға жатады:
      жеке сот орындаушысы кеңсесінде сот орындаушысының жалпы жұмыс мерзімі;
      алдыңғы тексерулердің нәтижелері;
      жеке сот орындаушысының алдыңғы тексерулерде алған ұсынымдарды орындауы;
      жеке сот орындаушысының іс-әрекетіне шағымдар мен өтініштердің саны;
      сот тәртібімен жойылған атқарушылық іс-қимылдарының, жеке сот орындаушысына қатысты соттар енгізген жеке ұйғарымдардың болуы;
      жеке сот орындаушысына қатысты қозғалған қылмыстық істің болуы;
      прокурорлық қадағалау актілері.
      11. Жеке сот орындаушысына атқарушылық іс-қимылдар жасауға жүгінген тұлғалардың шағымдары, прокурорлық қадағалау актілері, соттардың жеке қаулылары, жедел тексерулер жүргізу үшін негіз болады.
      Жедел тексеру заңсыздығы (дұрыс еместігі) шағымда немесе құқық қорғау органдары мен соттардың іс жүргізу құжаттарында көрсетілген іс-әрекеттерді ғана қамтиды.
      12. Алғашқы және мерзімді тексерулерді жүзеге асыру үшін аумақтық орган басшысының бұйрығымен өңірлік жеке сот орындаушылары алқасымен келісім бойынша аумақтық органның қызметкерлері, жеке сот орындаушыларының өңірлік алқаларының өкілдерінен кемінде үш адамнан тұратын тұрақты әрекет ететін комиссиялар құрылады.
      13. Бұйрықта комиссияның дербес құрамынан басқа кәсіби қызметі тексеруге жататын жеке сот орындаушысының аты-жөні, тексеру негіздері, тексеруді жүзеге асыру үшін белгіленетін мерзім, тексерумен қамтылатын жеке сот орындаушысының жұмыс мерзімі көрсетіледі.
      Бұйрықпен өңірлік жеке сот орындаушылары алқасымен келісім бойынша комиссия мүшелерінің қызметін тексеру мен үйлестіруді тиісінше ұйымдастыру жүктелетін комиссия төрағасы бекітіледі.
      14. Тексерілетін жеке сот орындаушысы бұйрықпен қол қоя отырып, тексеру басталғанға дейін он күнтізбелік күннен кешіктірілмей танысады.
      Жеке сот орындаушысы тексеру туралы бұйрықпен танысудан бас тартқан жағдайда комиссия бас тарту туралы хаттама жасайды. Жеке сот орындаушысының бұйрықпен танысудан бас тартуы тексеруді кейінге қалдыруға негіз бола алмайды.
      15. Ауырған, отбасылық және қызметтік жағдайларына байланысты бұйрықта белгіленген тексеру мерзімін есептеу тоқтатылады.
      Тексеру мерзімін тоқтатқан немесе ұзартқан жағдайда комиссия төрағасының аумақтық органға жазбаша өтініші негізінде аумақтық орган басшысының бұйрығы шығарылады.
      16. Жеке сот орындаушысының қызметін алғашқы тексеру:
      орналасқан үй-жайға меншіктігі туралы құқық иелендіретін құжаты немесе жалдау шартының, жеке сот орындаушысының үй-жайды мақсатына сай пайдалану;
      Қазақстан Республикасының Жоғарғы Соты жанындағы Сот әкімшілігі жөніндегі комитет Төрағасының 2010 жылдың 26 сәуіріндегі № 01-01-31/146 бұйрығымен бекітілген жеке сот орындаушысы кеңсесінің орналасқан жеріне және жабдықталуына қойылатын талаптарын сақтау (Мемлекеттік нормативтік құқықтық кесімдерді тіркеу реестрінде № 6247 тіркелген);
      Қазақстан Республикасының Жоғарғы Соты жанындағы Сот әкімшілігі жөніндегі комитет Төрағасының 2010 жылдың 26 сәуіріндегі № 01-01-31/140 бұйрығымен бекітілген жеке сот орындаушыларының кеңсесінде іс жүргізу ережесін сақтау (Мемлекеттік нормативтік құқықтық кесімдерді тіркеу реестрінде № 6252 тіркелген);
      мұрағат үй-жайының жай-күйін;
      жеке сот орындаушысының жалдау бойынша жұмыс істейтін қызметкерлер үшін еңбек жағдайларын жасауын (еңбек шартының болуы, жұмыс орындарын беру, әлеуметтік қорғауды қамтамасыз ету);
      жеке сот орындаушысының мөрін және бланкілерін сақтау, атқарушылық іс жүргізуді, берілген тапсырмаларды, есепке алу журналдарын және кітаптарын жүргізу және сақтау жағдайларын;
      азаматтарды қабылдауды ұйымдастыруын;
      жеке сот орындаушысының қызметтік ақпараттық-нормативтік қамтамасыз ету ахуалын зерделеуді және тексеруді ұйғарады.
      17. Комиссия мүшелері:
      тексерілетін жеке сот орындаушысынан атқарушылық іс-қимыл туралы, оның ішінде тексеру жүргізу үшін қажетті есептік мәліметтерді алады;
      жеке сот орындаушысынан ол жасаған атқарушылық іс-қимылдарға қатысты жеке түсініктемелерді алады;
      сот қаулыларымен, прокурорлық қадағалау актілерімен, бақылау-тексеру органдары жүргізген алдыңғы тексерулердің нәтижелері туралы актілермен және анықтамалармен танысады.
      18. Комиссия мүшелері:
      объективті және алаламауы;
      қолданыстағы заңнаманың атқарушылық іс жүргізу мәселелерін реттейтін ережелері мен талаптарын, жеке сот орындаушысының кәсіби ар-намыс кодексін, өңірлік жеке сот орындаушылары алқасының жарғыларын білуі;
      атқарушылық іс-қимылдар жасау кезінде жеке сот орындаушыларының тәуелсіздігіне нұқсан келтірмеуі;
      тексеру кезінде оларға мәлім болған мәліметтерді жария етпеуі;
      кәсіби этиканы сақтауы.
      19. Жеке сот орындаушысы оның қызметін тексеруді жүргізу барысында:
      комиссияға жеке және заңды тұлғалармен есеп айырысуға қатысты мәліметтер мен құжаттарды береді;
      комиссияға атқарушылық іс жүргізудің барлық талап етілетін материалдарын және есептерді береді;
      қажет болған кезде өзінің атқарушылық іс-қимылдарына жазбаша және ауызша түсініктер, сондай-ақ түсініктемелер береді;
      атқарушылық іс-қимылдар жасау кезінде анықталған қателер мен бұзушылықтарды жою жөнінде шаралар қабылдайды.
      20. Тексеру нәтижесі үш дана болып жасалатын барлық комиссия мүшелерімен және жеке сот орындаушысымен қол қойылатын комиссияның анықтамасында көрініс табады.
      Анықтама көшірмесі тексеру аяқталған күннен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірілмей жеке сот орындаушысына, аумақтық органға және өңірлік жеке сот орындаушылары алқасына жіберіледі.
      21. Анықтама ахуалды толық талдауды, комиссияның бағалаулары мен қорытындысын, сондай-ақ, іске асыру мерзімін көрсете отырып нақты ұсынымдарды қамтиды.
      22. Тексеру нәтижелері жеке сот орындаушысы аттестаттаудан өткен кезде есепке алынуы тиіс.

Об утверждении Правил осуществления контроля за деятельностью частных судебных исполнителей

Приказ Председателя Комитета по судебному администрированию при Верховном суде Республики Казахстан от 14 июля 2010 года № 01-01-31/244. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 23 июля 2010 года № 6346. Утратил силу приказом и.о. Министра юстиции Республики Казахстан от 3 ноября 2010 года № 304

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра юстиции РК от 03.11.2010 № 304 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ!
      Порядок введения в действие приказа см. п. 4.

      В соответствии с подпунктом 4) пункта 2 статьи 167, статьей 174 Закона Республики Казахстан от 2 апреля 2010 года "Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей" и подпунктом 7) пункта 17 Положения о Комитете по судебному администрированию при Верховном Суде Республики Казахстан, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 12 октября 2000 года № 471, ПРИКАЗЫВАЮ: см.U101039
      1. Утвердить прилагаемые Правила осуществления контроля за деятельностью частных судебных исполнителей.
      2. Департаменту по организации исполнительного производства и Управлению правового обеспечения и международно-правовых связей обеспечить в установленном порядке регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя курирующего вопросы исполнения судебных актов.
      4. Настоящий приказ вводится в действие с 25 октября 2010 года и подлежит официальному опубликованию.

                                                 Г. Ким

Утверждены           
приказом Председателя Комитета 
по судебному администрированию при
Верховном Суде Республики Казахстан
от 14 июля 2010 года № 01-01-31/244

Правила
осуществления контроля за деятельностью частных
судебных исполнителей

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с подпунктом 4) пункта 2 статьи 167 Закона Республики Казахстан от 2 апреля 2010 года "Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей" с целью установления механизма реализации совместной компетенции территориального органа уполномоченного органа (далее - территориальный орган) и региональной коллегии частных судебных исполнителей, по осуществлению контроля за законностью совершаемых исполнительных действий и соблюдению правил делопроизводства частным судебным исполнителем.
      2. Целью контроля являются:
      обеспечение законности в сфере частного исполнительного производства и доступности его населению;
      изучение соответствия практики частного исполнения нормам и требованиям действующего законодательства, регулирующего вопросы исполнительного производства и международного права.
      3. Задачами контроля являются:
      обеспечение соблюдения имущественных и неимущественных прав и законных интересов сторон исполнительного производства;
      обеспечение единообразия в правоприменительной практике частных судебных исполнителей;
      профилактика и предупреждение правонарушений в сфере исполнительного производства.
      4. Принципами осуществления контроля являются:
      объективность;
      беспристрастность;
      соблюдение профессиональной этики;
      соблюдение профессиональной тайны;
      обеспечение прав и законных интересов сторон исполнительного производства, а также самого частного судебного исполнителя.
      5. Контроль за законностью совершаемых исполнительных действий и соблюдением правил делопроизводства частным судебным исполнителем осуществляется уполномоченным и территориальными органами, Республиканской и региональными коллегиями частных судебных исполнителей.
      6. Проверка профессиональной деятельности частных судебных исполнителей предполагает:
      изучение и проверку состояния соблюдения проверяемым частным судебным исполнителем действующего законодательства, регулирующего вопросы исполнительного производства при совершении исполнительных действий, а также профессиональной этики;
      анализ динамики, структуры и характера совершаемых исполнительных действий;
      проверку соблюдения частным судебным исполнителем требований, предъявляемых к делопроизводству, в том числе соблюдения требований к языку ведения делопроизводства;
      изучение состояния архива частного судебного исполнителя;
      изучение правильности и достоверности составления отчетности и учета исполнительных производств;
      соблюдение частным судебным исполнителем Кодекса профессиональной чести частного судебного исполнителя и выполнение им требований устава региональной коллегии частных судебных исполнителей.
      7. Виды проверок профессиональной деятельности частных судебных исполнителей:
      1) первичные проверки;
      2) периодические проверки;
      3) оперативные проверки.
      8. Проверки, предусмотренные в подпунктах 1) и 2) пункта 7 настоящих Правил, осуществляются в соответствии с единым графиком проверок (далее - график), составляемым территориальным органом совместно с региональной коллегией частных судебных исполнителей.
      График проверок состоит из разделов, определяющих:
      1) сроки проведения проверок и список частных судебных исполнителей, у которых со дня начала профессиональной деятельности прошло не менее шести месяцев и не более одного года (первичные проверки);
      2) сроки проведения проверок и список частных судебных исполнителей, у которых последняя проверка профессиональной деятельности была проведена более одного года назад (периодические проверки).
      9. График первичных проверок составляется поквартально и утверждается приказом руководителя территориального органа по согласованию с региональной коллегией частных судебных исполнителей не позднее 10 числа предшествующего соответствующему кварталу.
      График периодических проверок составляется на один календарный год и утверждается приказом руководителя территориального органа по согласованию с региональной коллегией частных судебных исполнителей не позднее 20 января соответствующего текущего года.
      Корректировка графика проверок по согласованию с региональной коллегией частных судебных исполнителей осуществляется территориальным органом не более двух раз в год.
      График является основанием для проведения проверок профессиональной деятельности одного и того же частного судебного исполнителя не чаще одного раза в год.
      10. При составлении графика подлежат учету следующие факторы и обстоятельства:
      общий срок работы судебного исполнителя в конторе частного судебного исполнителя;
      результаты предыдущих проверок;
      исполнение частным судебным исполнителем рекомендаций, полученных на предыдущих проверках;
      количество жалоб и заявлений на действия частного судебного исполнителя;
      наличие отмененных исполнительных действий в судебном порядке, частных определений, внесенных судами в отношении частного судебного исполнителя;
      наличие возбужденного уголовного дела в отношении частного судебного исполнителя;
      акты прокурорского реагирования.
      11. Основанием для проведения оперативных проверок служат жалобы лиц, обратившихся к частному судебному исполнителю за совершением исполнительных действий, акты прокурорского реагирования, частные постановления судов.
      Оперативная проверка охватывает только те действия, на незаконность (неправильность) которых указано в жалобе или процессуальных документах правоохранительных органов и судов.
      12. Для осуществления первичных и периодических проверок приказом руководителя территориального органа по согласованию с региональной коллегией частных судебных исполнителей образовываются комиссии из числа сотрудников территориального органа, представителей региональной коллегии частных судебных исполнителей в составе не менее трех человек.
      13. В приказе кроме персонального состава комиссии отражаются фамилия, имя, отчество частного судебного исполнителя, чья профессиональная деятельность подлежит проверке, основания проверки, сроки, устанавливаемые для осуществления проверки, период работы частного судебного исполнителя, который охватывается проверкой.
      Приказом, по согласованию с региональной коллегией частных судебных исполнителей, также утверждается председатель комиссии, на которого возлагается надлежащая организация проверки и координация деятельности членов комиссии.
      14. Проверяемый частный судебный исполнитель ознакамливается с приказом не позднее десяти календарных дней до начала проверки под роспись.
      В случае отказа частного судебного исполнителя от ознакомления с приказом о проверке, комиссией составляется протокол об отказе. Отказ частного судебного исполнителя от ознакомления с приказом не является основанием для отмены проверки.
      15. В случае болезни, семейным и служебным обстоятельствам исчисление сроков проверки, установленных в приказе, приостанавливается.
      В случаях приостановления или продления срока проверки издается приказ руководителя территориального органа на основании письменного обращения председателя комиссии в территориальный орган.
      16. Первичная проверка деятельности частного судебного исполнителя предполагает изучение и проверку:
      наличие правоустанавливающего документа на занимаемое помещение или договора аренды, использование помещения частным судебным исполнителем по назначению;
      соблюдение требований к местонахождению и оборудованию конторы частного судебного исполнителя, утвержденных приказом Председателя Комитета по судебному администрированию при Верховном Суде Республики Казахстан от 26 апреля 2010 года за № 01-01-31/146 (зарегистрированных в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6247);
      соблюдение правил делопроизводства в конторе частного судебного исполнителя, утвержденных приказом Председателя Комитета по судебному администрированию при Верховном Суде Республики Казахстан от 26 апреля 2010 года за № 01-01-31/140 (зарегистрированных в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6252);
      состояния архивного помещения;
      создания частным судебным исполнителем условий труда для сотрудников, работающих по найму (наличие трудового договора, предоставление рабочих мест, обеспечение социальной защиты);
      условий хранения печати и бланков частного судебного исполнителя, ведения и хранения исполнительных производств, нарядов, учетных журналов и книг;
      организации приема граждан;
      состояния информационно-нормативного обеспечения деятельности частного судебного исполнителя.
      17. Члены комиссии:
      получают у проверяемого частного судебного исполнителя сведения об исполнительных действиях, в том числе отчетные, необходимые для проведения проверок;
      получают личные объяснения от частного судебного исполнителя, касающиеся совершенных им исполнительных действий;
      знакомятся с судебными постановлениями, актами прокурорского реагирования, справками о результатах предыдущих проверок, проведенных контрольно-надзорными органами.
      18. Членам комиссии необходимо:
      быть объективными и беспристрастными;
      знать положения и требования действующего законодательства, регулирующего вопросы исполнительного производства, Кодекса профессиональной чести частного судебного исполнителя, уставов региональной коллегии частных судебных исполнителей;
      не посягать на независимость частных судебных исполнителей при совершении ими исполнительных действий;
      не разглашать сведения, которые им стали известны при проведении проверки;
      соблюдать профессиональную этику.
      19. Частный судебный исполнитель в ходе проведения проверки его деятельности:
      предоставляет комиссии сведения и документы, касающиеся расчетов с физическими и юридическими лицами;
      представляет комиссии все требуемые материалы исполнительных производств и отчеты;
      при необходимости дает письменные и устные пояснения, а также комментарии к своим исполнительным действиям;
      принимает меры по устранению выявленных ошибок и нарушений при совершении исполнительных действий.
      20. Результаты проверки отражаются в справке комиссии, составляемой в трех экземплярах, подписываемой всеми членами комиссии и частным судебным исполнителем.
      Копия справки направляется в территориальный орган, региональную коллегию частных судебных исполнителей и частному судебному исполнителю не позднее пяти рабочих дней со дня окончания проверки.
      21. Справка содержит подробный анализ ситуации, оценку и выводы комиссии, а также конкретные рекомендации с указанием сроков их реализации.
      22. Результаты проверок подлежат учету при прохождении аттестации частным судебным исполнителем.