Жергілікті қоғамдастық жиналысын (жиынын) өткізу және шешімдер қабылдау қағидасы

Атырау облыстық мәслихатының 2010 жылғы 1 қазандағы № 361-IV шешімі. Атырау облыстық Әділет департаментінде 2010 жылғы 5 қарашада № 2572 тіркелді. Күші жойылды - Атырау облыстық мәслихатының 2014 жылғы 06 наурыздағы № 231-V шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облыстық мәслихатының 06.03.2014 № 231-V шешімімен.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 39-3 бабына сәйкес және облыс әкімдігінің 2009 жылғы 15 мамырдағы № 124 "Жергілікті қоғамдастық жиналысын (жиынын) өткізу және шешімдер қабылдау Ережесі туралы" қаулысын қарап, ІV шақырылған облыстық мәслихат ХХІV сессиясындаШЕШТІ:
      1. Қоса берілген жергілікті қоғамдастық жиналысын (жиынын) өткізу және шешімдер қабылдау Қағидасы бекітілсін.
      2. Осы шешім мемлекеттік тіркеуден өткізілген күнінен бастап күшіне енеді.
      3. Осы шешім алғаш ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      4. Атырау облыстық мәслихатының 2009 жылғы 27 мамырдағы № 219-ІV "Жергілікті қоғамдастық жиналысын (жиынын) өткізу және шешімдер қабылдау Ережесін бекіту туралы" шешімінің күші жойылды деп танылсын.

      Облыстық мәслихаттың
      ХХІV сессиясының төрағасы                  А. Барақатов
      Облыстық мәслихат хатшысы                  Ж. Дүйсенғалиев

Облыстық мәслихаттың    
2010 жылғы 1 қазандағы № 361-ІV
шешіміне қосымша     

Жергілікті қоғамдастық жиналысын (жиынын) өткізу және шешімдер қабылдау Қағидасы

      Осы жергілікті қоғамдастық жиналысын (жиынын) өткізу және шешімдер қабылдау Қағидасы (бұдан әрі - Қағида) жергілікті қоғамдастық жүйесін, ұйымдастыру және қызмет ету тәртібін анықтайды, сонымен қатар Атырау облысы аумағында оның жиналысын (жиынын) өткізу және шешімдер қабылдау тәртібін белгілейді.

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қағидада келесідей ұғымдар қолданылады:
      Жергілікті мемлекеттік басқару - тиісті аумақта мемлекеттік саясатты жүргізу, оны дамыту мақсатында сондай-ақ тиісті аумақтағы істің жай-күйіне жауапты болып табылатын жергілікті өкілді және атқарушы органдар Қазақстан Республикасы заңнамасымен белгіленген құзыреті шегінде жүзеге асыратын қызметі;
      жергілікті өзін-өзі басқару - халық тікелей, сондай-ақ мәслихаттар және басқа да жергілікті өзін-өзі басқару органдары арқылы жүзеге асырылатын Қазақстан Республикасы заңнамасымен айқындалған тәртіпте жергілікті маңызы бар мәселелерді өзінің жауапкершілігімен дербес шешуге бағытталған қызмет;
      жергілікті қоғамдастық - шекараларында жергілікті өзін-өзі басқару жүзеге асырылатын, тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында тұратын тұрғындардың (жергілікті қоғамдастық мүшелерінің) жиынтығы; жергілікті маңызы бар мәселелер – реттелуі осы Заңға және Қазақстан Республикасының өзге де заңнамалық актілеріне сәйкес тиісті әкімшілік-аумақтық бөлініс тұрғындарының басым бөлігінің құқықтары мен заңды мүдделерін қамтамасыз етуге байланысты облыс, аудан, қала, қаладағы аудан, ауылдық (селолық) округ, ауылдық (селолық) округтің құрамына кірмейтін кент пен аул (село) қызметінің мәселелері; жергілікті қоғамдастық аумағында тұрақты тұратын жері бар шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдар Заңда немесе халықаралық шартта белгіленген шектерде жергілікті өзін-өзі басқаруды жүзеге асыруға қатысуға құқығы бар;
      бастамашыл топ - қоғамдастық мүшесі әрекетке қабілеттілігі бар, жиын өткізуге тілек білдірген бірақта, кемінде қоғамдастық мүшесінің 1/10 қатысқан жағдайда;
      2. Бір әкімшілік-аумақтық бірлік аумағын осы бөлімнің 3 тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда бір жергілікті қоғамдастық құрылуы мүмкін.
      3. Облыс орталығында өз қызметтері дербес атқаратын бірнеше жергілікті қоғамдастық құрылуы мүмкін.

2. Жиналысты ұйымдастыру тәртібі

      4. Жергілікті қоғамдастық жиналысы (бұдан әрі - Жиналыс) жергілікті қоғамдастық мүшелерінің тікелей ерік білдіруі арқылы жергілікті маңызы бар мәселелерді шешу нысаны болып табылады.
      5. Жиналыс өз жұмысында Қазақстан Республикасы Конституциясын, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңын, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілерін және өзге де нормативтік құқықтық актілерді, сонымен қатар осы Қағиданы басшылыққа алады.
      6. Жиналыс тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің жергілікті қоғамдастығының оннан бір бөлігінен кем емес әрекетке қабілетті мүшелерінің бастамасы бойынша өткізіледі.
      7. Жиналысты ұйымдастыру және өткізу Жиналысты өткізуші Бастамашыл топқа жүктеледі.
      8. Жиналыс өткізу кезінде бастамашыл топ Жиналыс өткізгенге дейін 15 (он бес) күнтізбелік күн бұрын тиісті мәслихатқа немесе әкімге хабарлайды. Хабарлама жазбаша түрде беріледі. Онда Жиналыс өткізілетін күні, орны мен уақыты, тұрғындары жиналысқа қатысатын үйлердің мекенжайы, қатысушылардың болжамды саны, қарауға шығарылатын мәселе (мәселелер), сонымен қатар тегі, аты, мекен-жайы және телефоны көрсетілген бастамашыл топтың дербес құрамы көрсетіледі.
      9. Өтетін күні, орны, қарауға шығарылатын мәселелер, бастамашыл топ туралы мәлімет көрсетілген Жиналыс өткізу туралы хабарландыру Жиналыс өткізілгенге дейін 7 (жеті) күнтізбелік күн бұрын бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланады немесе кез келген өзге қолжетімді әдіспен жергілікті қоғамдастықтың қаперіне жеткізіледі.
      10. Мәслихат немесе әкім немесе Жиналыс қарауына ұсынылатын мәселе құзыретіне кіретін олармен уәкілеттелген өзге лауазымды тұлға ұсынылған мәселе бойынша Жиналыс өткізудің орындылығы туралы Бастамашыл топпен консультация өткізуге, Бастамашыл топқа өз ескертпелерін, ұсыныстарын немесе негізделген қарсылықтарын жолдауға құқылы.
      11. Бастамашыл топ және мәслихат немесе әкім жалпы келісім бойынша Жиналыс өткізуге дайындық мерзімін өзгертуі мүмкін. Жергілікті қоғамдастық жиналысының шешімдері оған қатысқан жергілікті қоғамдастық мүшелерінің үштен екісінің басым дауысымен қабылданады, жергілікті қоғамдастық жиналысы хаттамамен рәсімделеді.
      12. Жиналыс басталғанға дейін Бастамашыл топ жиналыс қатысушыларын тіркеуді жүргізеді.
      13. Жиналысты оны өткізуші бастамашының өкілі ашады. Жиналыс жүргізу үшін төрағадан, жиналыс хатшысынан және жиналыс қатысушыларының қарауы бойынша өзге де тұлғалардан тұратын президиум сайланады. Президиум құрамын сайлау, күн тәртібін, жиналыс жүргізу регламентін бекіту жиналыс өткізу бастамашысының немесе жиналыс қатысушысының ұсынысы бойынша жиналыс қатысушылары дауыстарының қарапайым көпшілік дауысымен қабылданады.
      14. Жиналыс хатшысы келесі мәліметтерден тұратын жиналыс хаттамасын жүргізеді: аталған тұлғаның тұрғылықты жері бойынша тіркелім мекен-жайы, Жиналысқа қатысуға құқығы бар тұрғындардың саны, Жиналыс бастамашыл тобының құрамы туралы мәлімет, жиналыс өткізу күні, орны мен уақыты, президиум құрамы, қаралатын мәселенің толық атауы, сөз сөйлегендердің тегі, қаралған мәселе бойынша сөз сөйлеулердің қысқаша мазмұны, қабылданған шешім, жиналысқа қатысушы жергілікті өзін-өзі басқару органы өкілдері мен шақырылған тұлғалардың тізімі.
      15. Хаттаманы жиналыс төрағасы жиналыс қатысушыларына оқиды, жиналыс шешімімен бекітіледі, жиналыс төрағасы және хатшысы қол қойып, жергілікті өзін-өзі басқару органдарына немесе өтініштегі мәселелерді шешу құзыретіне кіретін жергілікті өзін-өзі басқарудың лауазымды тұлғасына қарап, жауап дайындау үшін жолданады.
      16. Жиналыс егер әрекетке қабілетті мүшелерінің үштен бірінен кем адам қатысса өтпеген деп танылады.
      17. Қайта өткізілетін жергілікті қоғамдастық жиналысын өткізу күні мен орны бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауға жатады немесе кез келген өзге қолжетімді әдіспен жергілікті қоғамдастықтың қаперіне жеткізіледі.
      Қайта өткізілетін жергілікті қоғамдастық жиналысы егер оған осы баптың 11–тармағында көрсетілген қажетті санының жартысынан кем емес жергілікті қоғамдастық мүшелері қатысса, өткізілген деп танылады.
      18. Жергілікті қоғамдастық мүшесі атынан сенімді тұлға қатыса алады. Жергілікті қоғамдастықтың бірнеше мүшесінің мүдделерін бір сенімді тұлғаның білдіруіне рұқсат етіледі.
      19. Жергілікті қоғамдастықтың жиналысында (жиынында) қабылданған шешімдер жергілікті өзін-өзі басқару органдарына жіберілуі мүмкін.
      20. Жиналыс шешімі жай көпшілік дауыспен ашық дауыс беру жолымен қабылданады. Жиналыс кейбір мәселелер бойынша жасырын дауыс беру өткізу туралы шешім қабылдай алады. Бұл жағдайда оның қатысушылары есеп комиссиясын сайлайды.

3. Қорытынды ережелер

      21. Жиналыста қабылданған шешімдер бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланады немесе кез келген өзге қолжетімді әдіспен жергілікті қоғамдастық қаперіне жеткізіледі.
      22. Жиналыс шешімдері азаматтардың, тұрғын үйдің меншік иелері бірлестіктерінің және өзге ұйымдардың мүліктік және өзге құқықтарын бұза алмайды.
      23. Жиналыста қабылданған шешімдерге сот тәртібінде азаматтар, жергілікті өзін-өзі басқару органдары, мемлекеттік биліктің өзге де уәкілетті органдары шағым және прокурор наразылық келтіруі мүмкін.
      24. Жиналыс шешімдері жергілікті өзін-өзі басқару органдары, тиісті аумақ тұрғындары, кәсіпорындар және өзге де тұлғалар үшін ұсынымдық сипатта болады.
      25. Жиналыста қабылданған өтініштер жергілікті өзін-өзі басқару органдарына және өтініштегі мәселелерді шешу құзыретіне кіретін жергілікті өзін-өзі басқару органының лауазымды тұлғаларына жолданады.
      26. Жергілікті өзін-өзі басқару органдары және жергілікті өзін-өзі басқару органының лауазымды тұлғалары өтінішті бір ай мерзімде қарап, жиналыс төрағасына немесе жиналыспен уәкілеттілік берілген өзге тұлғаға өтініш мәні бойынша жазбаша түрде негізделген жауап жолдауға міндетті.
      27. Жиналыс өтініші негізінде жергілікті өзін-өзі басқару органы құқықтық немесе өзге акт қабылдауға құқылы және ол туралы жиналыс төрағасына немесе жиналыспен уәкілеттілік берілген өзге тұлғаға дереу хабарланады.
      28. Жиналысты ұйымдастыру және өткізумен байланысты шығындарды қаржыландыру мәселелерін бастамашыл топ шешеді.

Об утверждении Правил проведения собрания (схода) местного сообщества и принятия решений

Решение Атырауского областного маслихата от 1 октября 2010 года N 361-IV. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 5 ноября 2010 года за N 2572. Утратило силу - решением Атырауского областного маслихата от 06 марта 2014 года № 231-V

      Сноска. Утратило силу - решением Атырауского областного маслихата от 06.03.2014 № 231-V.
      В соответствии со статьей 39-3 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и рассмотрев постановление акимата области от 15 мая 2009 года № 124 "О правилах проведения собрания (схода) местного сообщества и принятия решений", областной маслихат ІV созыва на очередной ХХІV сессии РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения собрания (схода) местного сообщества и принятия решений.
      2. Данное решение вступает в силу со дня его государственной регистрации.
      3. Данное решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.
      4. Признать утратившим силу решение Атырауского областного маслихата от 27 мая 2009 года № 219-ІV "Об утверждении правил проведения собрания (схода) местного сообщества и принятия решений".
      Председатель ХХІV сессии
      областного маслихата                       А. Баракатов

      Секретарь областного маслихата             Ж. Дюсенгалиев

Приложение         
к решению областного маслихата
от 1 октября 2010 года № 361-ІV

Правила проведения собрания (схода) местного сообщества и принятия решений

      Настоящие правила проведения собрания (схода) местного сообщества и принятия решений (далее – Правила) определяют систему, порядок организации и деятельности местного сообщества, а также устанавливают порядок проведения его собрании (сходов) и принятия решений на территории Атырауской области.

1. Общее положения

      1. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      Местное государственное управление - деятельность, осуществляемая местными представительными и исполнительными органами в целях проведения государственной политики на соответствующей территории, ее развития в пределах компетенции, определенной законодательством Республики Казахстан, а также являющимися ответственными за состояние дел на соответствующей территории; местное самоуправление - деятельность, осуществляемая населением непосредственно, а также через маслихаты и другие органы местного самоуправления, направленная на самостоятельное решение вопросов местного значения под свою ответственность, в порядке определяемом законодательством Республики Казахстан;
      местное сообщество - совокупность жителей (членов местного сообщества), проживающих на территории соответствующей административно-территориальной единицы в границах которой осуществляется местное самоуправление;
      вопросы местного значения - вопросы деятельности области, района, города, района в городе, аульного (сельского) округа, поселка и аула (села), не входящего в состав аульного (сельского) округа, регулирование которых в соответствии с настоящим Законом и иными законодательными актами Республики Казахстан связано с обеспечением прав и законных интересов большинства жителей соответствующей административно-территориальной единицы;
      иностранцы и лица без гражданства, имеющие постоянное место жительства на территории местного сообщества, имеют право на участие в осуществлении местного самоуправления в пределах, установленных Законом или международным договором;
      инициативная группа – дееспособные члены местного сообщества, выразившие инициативу на проведение собрания, в количестве не менее 1/10-ой членов местного сообщества.
      2. На территории одной административно-территориальной единицы может быть образовано одно местное сообщество, за исключением случаев, предусмотренных пунктом 3 настоящего раздела.
      3. В областном центре может быть образовано несколько местных сообществ, осуществляющих свою деятельность самостоятельно.

2. Порядок организации Собрания

      4. Собрание местного сообщество (далее - Собрание) является формой решения членами местного сообщества вопросов местного значения путем прямого волеизъявления.
      5. Собрание в своей работе руководствуется Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", актами Президента и Правительства Республики Казахстан и иными нормативными правовыми актами, а также настоящими Правилами.
      6. Собрание проводится по инициативе не менее одной десятой дееспособных членов местного сообщества соответствующей административно-территориальной единицы.
      7. Организация и проведение Собрания возлагаются на Инициативную группу проведения собрания.
      8. При проведении Собрания Инициативная группа, не позднее чем за 15 (пятнадцать) календарных дней до проведения Собрания, уведомляет соответствующий маслихат или акима. Уведомление представляется в письменном виде. В нем указываются дата, время и место проведения Собрания, адреса домов, жители которых участвуют в Собрании, предполагаемое число участников, выносимый на рассмотрение вопрос (вопросы), а также персональный состав Инициативной группы с указанием фамилии, имени, отчества, места жительства и телефона.
      9. Объявление о проведении собрания с указанием даты, места проведения, вопросов, выносимых на рассмотрение, сведения об Инициативной группе, в срок не позднее 7 (семи) календарных дней до проведения собрания публикуются в средствах массовой информации, либо доводятся до сведения местного сообщества любым иным доступным способом.
      10. Маслихат или аким, либо уполномоченное ими должностное лицо, к ведению которого относится вопрос, выносимый на рассмотрение Собрания, вправе провести консультации с инициативной группой о целесообразности проведения Собрания по выносимому вопросу, направить инициативной группе свои замечания, предложения или мотивированные возражения.
      11. По общему согласию Инициативной группы и маслихата или акима, сроки подготовки к проведению Собрания могут быть изменены. Решения собрания местного сообщества принимаются большинством, в две трети голосов присутствующих на нем членов местного сообщества, оформляются протоколом собрания местного сообщества.
      12. До начала собрания Инициативной группой проводится регистрация участников собрания.
      13. Собрание открывает представитель инициатора его проведения. Для ведения собрания избирается президиум, состоящий из председателя, секретаря собрания и других лиц по усмотрению участников собрания. Выборы состава президиума, утверждение повестки дня, регламента проведения собрания производятся простым большинством голосов участников собрания по представлению инициатора проведения собрания или участников собрания.
      14. Секретарь собрания ведет протокол собрания, содержащий в обязательном порядке следующие сведения: адрес регистрации по месту жительства указанного лица, жители которых участвуют в собрании, количество жителей, зарегистрированных в качестве участников Собрания, данные о составе инициативной группы, дата, время и место проведения собрания, состав президиума, полная формулировка рассматриваемого вопроса, фамилии выступивших, краткое содержание выступлений по рассматриваемому вопросу, принятое решение, список участвующих в собрании представителей органов местного самоуправлении и приглашенных лиц.
      15. Протокол зачитывается председателем собрания участникам собрания, утверждается решением собрания, подписывается председателем и секретарем собрания и передается в органы местного самоуправления или должностным лицам местного самоуправления, к компетенции которых отнесено решение содержащихся в обращении вопросов, для рассмотрения и подготовки ответа.
      16. Собрание признается несостоявшимся, если на нем присутствует менее одной трети дееспособных членов местного сообщества.
      17. Дата и место проведения повторного собрания местного сообщества подлежат опубликованию в средствах массовой информации, либо доводятся до сведения местного сообщества любым иным доступным способом.
      Повторное Собрание признается состоявшимся, если на нем присутствует не менее половины от необходимого количества членов местного сообщества, указанного в пункте 11 настоящей статьи.
      18. От члена местного сообщества может выступать доверенное лицо. Допускается представительство интересов нескольких членов местного сообщества одним доверенным лицом.
      19. Собрание может принимать решения, принятые на собрании (сходе) местного сообщества, могут быть направлены в органы местного самоуправления.
      20. Решение собрания принимается простым большинством голосов открытым голосованием. Собрание может принять решение о проведении тайного голосования по какому-либо вопросу. В этом случае его участники избирают счетную комиссию.

3. Заключительные положения

      21. Решения, принятые на Собрании, опубликовываются в средствах массовой информации, либо доводятся до сведения местного сообщества любым иным доступным способом.
      22. Решения Собрания не могут нарушать имущественные и иные права граждан, объединений собственников жилья и других организаций.
      23. Решения, принятые на Собрании, могут быть обжалованы в судебном порядке гражданами, органами местного самоуправления, иными уполномоченными органами государственной власти или опротестованы прокурором.
      24. Решения Собрания носят рекомендательный характер для органов местного самоуправления, жителей соответствующей территории, предприятий, организаций и иных лиц.
      25. Обращения, принятые на собрании, направляются в органы местного самоуправления и должностным лицам местного самоуправления, к компетенции которых отнесено решение содержащихся в обращении вопросов.
      26. Органы местного самоуправления и должностные лица местного самоуправления обязаны в месячный срок рассмотреть обращение и направить председателю собрания или иному лицу, уполномоченному Собранием, мотивированный ответ по существу обращения в письменной форме.
      27. Орган местного самоуправления вправе принять правовой или иной акт на основании обращения Собрания, о чем незамедлительно сообщается председателю собрания или другому лицу, уполномоченному Собранием.
      28. Вопросы финансирования расходов, связанных с организацией и проведением Собрания, решаются Инициативной группой.