Қазақстан Республикасының азаматтық және мемлекеттiк авиациясының бiрлесiп орналастыру әуеайлақтарын пайдалану қағидасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігі 2011 жылғы 18 наурыздағы № 128 және Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі 2011 жылғы 25 ақпандағы № 91 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2011 жылы 26 сәуірде № 6922 тіркелді.

      "Қазақстан Республикасының әуе кеңiстiгiн пайдалану және авиация қызметi туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 69-бабының 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. Қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасының азаматтық және мемлекеттiк авиациясының бiрлесiп орналастыру әуеайлақтарын пайдалану қағидасы бекiтiлсiн.

      2. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Азаматтық авиация комитеті (Р.Ө. Әдимолда) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеу үшін ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация вице-министрі Е.С. Дүйсенбаевқа жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының
Қорғаныс министрі
__________Ә. Жақсыбеков

Қазақстан Республикасының
Көлік және коммуникация
министрі______Ә. Құсайынов


  Қазақстан Республикасы
Қорғаныс министрінің
2011 жылғы 18 наурыздағы
№ 128 және
Қазақстан Республикасы
Көлік және коммуникация
министрінің
2011 жылғы 25 ақпандағы
№ 91 бірлескен бұйрығымен
бекiтiлген

Қазақстан Республикасының азаматтық және мемлекеттік авиациясының бiрлесiп орналастыру әуеайлақтарын пайдалану қағидасы

1-тарау. Жалпы ережелер

      Ескерту. 1-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      1. Қазақстан Республикасының азаматтық және мемлекеттiк авиациясының бiрлесiп орналастыру әуеайлақтарын пайдалану қағидасы (бұдан әрi - Қағида) меншiк нысанына қарамастан бiрлесiп орналастыру әуеайлақтарын пайдалану тәртiбiн, сондай-ақ Қазақстан Республикасының бiрлесiп орналастыру әуеайлақтарында ұшуды ұйымдастыруды, жүргiзудi және қамтамасыз етудi белгiлейдi.

      2. Осы Қағидада мынадай анықтамалар пайдаланылады:

      1) азаматтық авиация саласындағы уәкiлеттi орган – Қазақстан Республикасының әуе кеңiстiгiн пайдалану және азаматтық және эксперименттiк авиация қызметi саласында басшылықты жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      2) алыс аймақ - әуеайлақ ауданының шегiнен тыс әуе қозғалысын басқару ауданының шекарасына дейiн мемлекеттiк авиацияның әуе қозғалысын басқару жауапкершiлiгiнiң аймағы;

      3) әуеайлақтың бақылау нүктесi - әдетте әуеайлақтың ұшу-қону жолағы орталығының географиялық орнымен (геодезиялық координаттармен) айқындалатын нүкте;

      4) әуе қозғалысын басқару органы (бұдан әрі – ӘҚБ органы) – өз құзыреті шегінде және оған белгіленген аймақ пен аудандарда әуе қозғалысын басқаруды жүзеге асыратын мемлекеттік авиацияның басқару орталығы немесе басқару пункті;

      5) әуе қозғалысына қызмет көрсету (бұдан әрі – ӘҚҚ органы) – әуе қозғалысына диспетчерлік қызмет көрсету органы, ұшу ақпараты орталығы немесе аэронавигациялық ұйымның әуе қозғалысына қызмет көрсетуіне қатысты хабарламаларды жинау пункті;

      6) әуе қозғалысына қызмет көрсету диспетчерi (бұдан әрi - ӘҚҚ диспетчерi) - ӘҚҚ диспетчерiнiң (жақындау, айналым, қону, мұнара, сөре, бұру диспетчерi) күшi бар куәлiгi бар және ӘҚҚ диспетчерлiк пункттерiнiң бiрiне жұмысқа жiберiлген маман;

      7) бірлесіп орналастыру әуеайлақтары – азаматтық, мемлекеттік және (немесе) эксперименттік авиация ұйымдары бірлесіп орналасатын әуеайлақтар;

      8) көрiну (көрiну қашықтығы) – күндіз жарықтандырылмаған объектілер (бағдарлар) және түнде жарық бағдарлар (жарықтандырылған объектілер) көрінетін және танылатын ең үлкен арақашықтық;

      9) қону белгіленген әуеайлақ – ұшу жоспарында және ұшу тапсырмасында қонуы белгіленген әуеайлақ ретінде көрсетілген әуеайлақ;

      10) қосалқы әуеайлақ – қону белгiленген әуеайлаққа бару немесе оған қону мүмкiн болмаған немесе мақсатқа сәйкес болмаған жағдайда, әуе кемесi бара алатын әуеайлақ;

      11) мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган – Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және мемлекеттік авиация қызметі саласында басшылықты жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      12) орналастыру әуеайлағы (базалық әуеайлақ) - әуе кемелерi тұрақты орналасатын және осы мақсаттар үшiн қажеттi құрылыстары бар әуеайлақ;

      13) таяу аймақ - әуеайлақ ауданында мемлекеттiк авиацияның әуе қозғалысын басқару жауапкершiлiгiнiң аймағы;

      14) ұшу-қону жолағы (бұдан әрі - ҰҚЖ) - әуе кемелерінің қонуы мен ұшуына дайындалған құрылықтық әуеайлағының ұшу жолағының белгілі бір тік бұрышты учаскесі;

      15) ұшу жоспары – әуе қозғалысына қызмет көрсету және (немесе) әуе қозғалысын басқару органдарына пилот (ұшқыш), экипаж немесе пайдаланушы ұсынатын әуе кемесiнiң белгiленген ұшуы немесе ұшуының бiр бөлiгi туралы белгiлi бiр мәлiметтер;

      16) ұшуға және қонуға бет алу аймағы – ұшу және қонуға бет алу кезінде әуе кемелерінің маневр жасауын қамтамасыз ететін әуеайлақ деңгейінен екінші эшелонның биіктігіне дейінгі шекараны қосқандағы әуе кеңістігі;

      17) ұшуды метеорологиялық қамтамасыз ету пайдаланушы – эксплуатанттарға, ұшу экипажының мүшелеріне ӘҚҚ (ӘҚБ) органдарына, іздеу-құтқару қызметтеріне, әуежайлар әкімшілігіне және халықаралық аэронавигацияны жүзеге асыруға немесе дамытуға байланысты басқа орғандарға олардың міндеттерін орындауға қажетті сапалы метеорологиялық ақпаратты уақтылы беру болып табылады;

      18) ұшуды орнитологиялық қамтамасыз ету – әуе кемелерінің құстармен соқтығысуының алдын алуды қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар кешені.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); өзгеріс енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрықтарымен.

      3. Бiрлесiп орналастыру әуеайлақтары тиесiлiгi бойынша азаматтық немесе мемлекеттiк авиацияға жатады.

      4. Бiрлесiп орналастыру әуеайлақтарын пайдалану осы Қағидаға сәйкес пайдаланушылар арасында жасалатын шарттар негiзiнде жүзеге асырылады.

      5. Мемлекеттік авиацияның бірлесіп орналастыру әуеайлағын пайдалану ерекшеліктері Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2017 жылғы 14 желтоқсандағы № 744 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16210 болып тіркелген) бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік авиациясының ұшуды жүргізу қағидаларына сәйкес әзірленетін аэронавигациялық паспортпен айқындалады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      6. Бiрлесiп орналастыру әуеайлақтары қону белгіленген әуеайлақтар және/немесе қосалқы әуеайлақтар ретiнде пайдаланылады.

      7. Азаматтық авиацияға тиесiлiгi бойынша жататын бiрлесiп орналастыру әуеайлақтары әуе кеңiстiгiн барлық пайдаланушының әуе кемелерi үшiн қосалқы әуеайлақ ретiнде пайдаланылады.

2-тарау. Ұшуды жоспарлау және ұйымдастыру тәртібі

      Ескерту. 2-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      8. Бірлесіп орналастыру әуеайлақтары ауданындағы әуе кеңістігін пайдалануды жоспарлау және үйлестіруді олар орналасқан жауапкершілік аймақтарында (аудандарында) Қазақстан Республикасы Қорғаныс Күштері Әуе қорғанысы күштерінің аудандық әуе қозғалысын басқару орталығы, сондай-ақ "Қазақстан Республикасы әуе кеңістігің пайдалану және авиация қызметі туралы" 2010 жылғы 15 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 25-бабында (бұдан әрі – Заң) белгіленген әуе кеңістігін пайдаланудағы басымдықтарға сәйкес осы әуеайлақтардың ӘҚБ органдары және (немесе) ӘҚҚ органдары жүзеге асырады.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      9. Бірлесіп орналастыру әуеайлақтары аудандарында азаматтық авиацияның әуе кемелерінің әуе қозғалысына, сондай-ақ мемлекеттік авиацияның әскери-көліктік және (немесе) көліктік әуе кемелерінің жекелеген ұшуына және ұшып өтуіне қызмет көрсетуді ӘҚҚ органының (қызметінің) кезекші ауысымы жүзеге асырады.

      Әуе қозғалысына қызмет көрсету "Әуе қозғалысын ұйымдастыру және оған қызмет көрсету жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 16 мамырдағы № 279 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7006 болып тіркелген) (бұдан әрі - ӘҚҰ жөніндегі нұсқаулық) сәйкес жүзеге асыралады.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      10. Тиесiлiгi бойынша мемлекеттік авиацияға жататын бiрлесiп орналастыру әуеайлақтарының ауданында жоспарлы мемлекеттік авиация ұшуларын және азаматтық әуе кемелерінің ұшуын бір мезгілде орындау кезінде әуе кемелерінің әуе қозғалысын басқаруды, сондай-ақ тиесілігі бойынша азаматтық авиацияға жататын бірлесіп орналастыру әуеайлағында мемлекеттік авиация әскери әуе кемелерінің ұшуын басқаруды авиациялық әскери бөлімнің (ӘҚБ органының) ұшу басшылығы тобынан және азаматтық авиация ӘҚБ қызметі диспетчерлерінің ауысым кезекшісінен тұратын әуе қозғалысын басқарудың бiрлескен тобы (бұдан әрі - ӘҚБ БТ) жүзеге асырады.

      Авиациялық әскери бөлімнен (ӘҚБ органынан) ӘҚБ БТ құрамы ұшу нұсқаларына, авиациялық әскери бөлiм шешетiн мiндеттерге және әуе кемелерi әуе қозғалысының жиiлiгiне байланысты анықталады және авиациялық әскері бөлімнің командирі тағайындайды.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      11. Мемлекеттік авиацияның әуе кемелерімен жоспарлы ұшуды орындау кезінде авиациялық әскери бөлімнен (ӘҚБ органынан) ӘҚБ БТ құрамына мыналар тағайындалады:

      1) ұшу басшысы (бұдан әрі - ҰБ);

      2) ұшу басшысының көмекшісі (бұдан әрі - ҰБК);

      3) таяу аймақтың басшысы (бұдан әрі - ТАБ);

      4) қону аймағының басшысы;

      5) алыс аймақ басшысы (әскери басқару офицері) (бұдан әрі - ААБ).

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      11-1. ӘҚҚ органынан (қызметінен) ӘҚБ БТ құрамына әуеайлақтық диспетчерлік орталықтың (бұдан әрі - ӘДО) немесе ӘҚҚ органының (қызметінің) кезекші ауысымының әуеайлақ ауданы диспетчерлік пунктінің (бұдан әрі - ӘАДП) персоналы кіреді. Әуе кеңістігінің құрылымына байланысты ӘҚБ БТ құрамына аралас әуе қозғалысында жауапкершілік ауданында ұшу жүргізілетін ӘҚҚ аралас пункттерінің диспетчерлері де кіруі мүмкін, олар ӘҚБ БТ басшысына жедел бағынады.

      Ескерту. 11-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрықтарымен.

      12. ӘҚҚ органының (қызметінің) ӘДО диспетчерлік пункттерінің (ӘАДП) және әскери бөлімнің ӘҚҚ органы мемлекеттік авиацияны басқару пункттерінің арасында әуе қозғалысына қызмет көрсету және басқаруды үйлестіру құжатталған ақпарат құралдарымен қамтамасыз етілген байланыс арналары арқылы жүзеге асырылады.

      Байланыс арналары арқылы таратылатын барлық келіссөздер мен хабарламалардың құжатталған ақпараты 30 күнтізбелік күн бойы сақталады.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      13. Тиесілігі бойынша мемлекеттік авиацияға жататын бірлесіп орналастыру әуеайлақтарында ӘҚБ БТ басшысы:

      1) жоспарлы мемлекеттік авиация әуе кемелерінің ұшуларын және азаматтық әуе кемелерінің ұшуларын бір мезгілде жүргізу кезінде – азаматтық авиация ҰБ, мемлекеттік авиация ҰБ ӘҚБ БТ басшысының көмекшісі;

      2) азаматтық әуе кемелерінің әуе қозғалысына және олармен бірге орындалатын мемлекеттік әуе кемелерінің жекелеген ұшуына (ұшып өтуіне) қызмет көрсету кезінде - азаматтық авиация ҰБ, мемлекеттік авиация ҰБ ӘҚБ БТ басшысының көмекшісі болып табылады.

      Тиесілігі бойынша азаматтық авиацияға жататын бірлесіп орналастыру әуеайлақтарында ӘҚҚ органының (қызметінің) ҰБ (аға диспетчері) ӘҚБ БТ басшысы болып табылады, ал авиациялық әскери бөлімнің (ӘҚБ органының) ҰБ ӘҚБ БТ басшысының көмекшісі болып табылады.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      14. Мемлекеттік және азаматтық авиация әуе кемелерiнiң бiр мезгiлдегi ұшуына тiкелей басқару жасауды авиациялық әскери бөлiм (ӘҚБ органы) мен азаматтық авиация ӘҚҚ органы (қызметі) өкiлдерi ӘҚБ БТ басшысының жалпы басқаруымен жүзеге асырады. ӘҚБ БТ басшысы өз жауапкершілігі аймағында әуе кемелерінің әуе қозғалысына тікелей қызмет көрсетуді (ұшуды басқаруды) ұйымдастырады және әуе кемелерінің әуе қозғалысына қызмет көрсетуді (ұшуды басқаруды) үйлестіреді.

      Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      14-1. Мемлекеттік және азаматтық авиация әуе кемелерiнiң бiр мезгiлдегi ұшуын орындау кезінде әуе кеңістігін пайдаланудағы басымдық Заңының 25-бабына сәйкес беріледі.

      Ескерту. 14-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      15. Бірлесіп орналастыру әуеайлағы ауданында мемлекеттік және азаматтық авиация әуе кемелерiнiң бiр мезгiлдегi ұшуын орындау кезінде әуе қозғалысына қызмет көрсетуді (ұшуды басқару) олар үшін жауапкершілік аймақтарында белгіленген шекараларда ӘҚҚ (ӘҚБ) органы жүзеге асырады:

      1) ұшу және қону аймағында:

      мемлекеттік авиацияның ҰБ немесе ҰБК және азаматтық авиация ӘҚҚ органының (қызметінің) ӘДО (ӘАДП) диспетчері - көзбен көрiнетiн шекте;

      мемлекеттік авиацияның ұшу және қону аймағының басшысы мен азаматтық авиация ӘҚҚ органының (қызметінің) ӘДО (ӘАДП) диспетчері – қону бағытындағы ҰҚЖ осінен +/- 25 градус секторында және ҰҚЖ басынан 60 км қашықтықта.

      2) ұшу және қону аймағының басшысы және азаматтық авиация ӘҚҚ органының (қызметінің) ӘДО (ӘАДП) диспетчері - таяу аймақта (әуеайлақтың бақылау нүктесiнен 50-60 км радиуста) мемлекеттік авиацияның ТАБ немесе таяу аймақтың штаттық басшысы жоқ болмаған кезде;

      3) мемлекеттік авиацияның ААБ әскери басқару офицері мен азаматтық авиацияның жақындау диспетчері - алыс аймақта (әуеайлақтың бақылау нүктесінен 75 км қашықтықтан және әуеайлақ ауданында ҰЖН белгіленген шекараға дейін).

      ӘҚБ БТ құрамына кіретін ӘҚҚ органының (қызметі) диспетчерлік пункттерінің жауапкершілік аймақтары және әуе қозғалысына қызмет көрсететін қабылдау-өткізу шекарасы тиісті диспетчерлік пунктер қызметін регламенттейтін технологияға сәйкес белгiленедi.

      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      15-1. Жергілікті орналастыру жағдайларына және әуе қозғалысына қызмет көрсетуді (ұшуды басқару) ұйымдастыру ерекшеліктеріне қарай әуеайлақ ауданында ұшуды жүргізу нұсқаулықтарында әуе қозғалысына қызмет көрсету (ұшуды басқару) аймақтарының осы Қағидаларының

      15-тармағында көрсетілгеннен өзге шекаралары белгіленуі мүмкін.

      Ескерту. 15-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      16. ӘҚБ БТ басшысы мен ӘҚБ БТ басшысының көмекшісі ұшудың қауіпсіздігін, тұрақтылығын және үнемділігін қамтамасыз етеді.

      Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      17. Осы Қағидалардың 10-тармағына сәйкес ӘҚБ БТ ұйымдастырылған бірлесіп орналастыру әуеайлағындағы авиациялық әскери бөлімде жоспарлы ұшу болмаған кезде және мемлекеттік авиация әуе кемелерінің (тікұшақтар мен әскери-көлік ұшақтарын қоспағанда) жекелеген ұшуы немесе ұшып өтуі ғана болған кезде авиациялық әскери бөлім атынан ӘҚБ БТ құрамына:

      1) әуе кемелерiн қабылдау және шығару жөнiндегi кезекшi;

      2) ұшу және қону аймағының басшысы немесе таяу аймақ басшысы тағайындалады.

      ӘҚҚ органынан ӘҚБ БТ құрамына ӘҚҚ диспетчерлерiнiң кезекшi ауысымы толық құрамда тағайындалады.

      ӘҚБ БТ басшысы ӘҚҚ органының ҰБ (аға диспетчер), ал әуе кемелерiн қабылдау және шығару жөнiндегi кезекшi – оның көмекшiсi болып табылады.

      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      18. Мемлекеттiк авиацияның әуе кемелерi қозғалысын таяу аймақта және ұшу-қону аймағында басқару, әдетте, ерекше жоғары жиiлiктi (бұдан әрi - ЕЖЖ) радиобайланыстың әртүрлi жиiлiктерiнде жүзеге асырылады. Әскери әуе кемелерiнiң ұшуын таяу аймақта және ұшу-қону аймағында басқару ЕЖЖ радиобайланыстың бiр жиiлiгiнде жүзеге асырылады.

3-тарау. Ұшуды әуеайлақтық-техникалық қамтамасыз ету

      Ескерту. 3-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      19. Бiрлесiп орналастыру әуеайлағында ұшуды әуеайлақтық-техникалық қамтамасыз ету нормативтік құқықтық актілердің талаптарына сәйкес осы әуеайлақта орналасқан мемлекеттік және азаматтық авиация ұйымдарының құралдарымен жүзеге асырылады.

      20. Әуеайлақты пайдаланып ұстауға және ағымдағы жөндеуге арналған шығыстар әуеайлақта орналасқан мемлекеттік және азаматтық авиация ұйымдарының арасындағы шарттармен (келiсiмдермен), есептесудiң нақты шарттарын және орындалатын жұмыстар көлемiн көрсетiп ресiмделедi.

      21. Жасалған шарттардың (келiсiмдердiң) негiзiнде әуеайлақты ұстау және ағымдағы жөндеу бойынша жұмыстарды орындау үшiн әуеайлақта орналасқан мемлекеттік және азаматтық авиация ұйымдарының қажеттi жеке құрамы мен техникасы бөлiнедi.

      22. Көлiктiң ұшу алаңы, перрон және әуеайлақ бойынша қозғалысы нормативтiк құқықтық актілердiң талаптарына сәйкес ұйымдастырылады.

      23. Ұшу алаңында жұмыстар жүргiзу осы әуеайлақтың мемлекеттік және азаматтық авиация ұйымдарының басшылары бекiтетiн, әуеайлақтың ӘҚБ БТ ұшуын қамтамасыз ететiн әуеайлақтық және басқа қызметтердiң өзара iс-қимыл тәртiбiнiң талаптарына сәйкес ұйымдастырылады.

      24. Бiрлесiп орналастыру әуеайлағын жөндеуге жабу әуеайлақта орналасқан мемлекеттік және азаматтық авиация ұйымдарының басшылары арасында алдын ала келiсiлген жоспар бойынша жүзеге асырылады.

      25. Азаматтық авиацияда пайдаланылатын әуеайлақтар (тікұшақ әуеайлақтары), сондай-ақ бірлесіп пайдалану және орналастыру әуеайлақтары азаматтық авиация әуеайлақтарын (тікұшақ айлақтарын) пайдалануға қойылатын жарамдылық нормаларына сәйкес келуі тиіс.

      26. Күрделі шығындарды талап өтетін бірлесіп орналастыру әуеайлақтарындв навигацияның және қонудың объектілерін салу (қайта жаңарту) жөніндегі жұмыстарды объектілер тиесілі ұйымдар ұйымдастырады.

      Ескерту. 26-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

4-тарау. Байланысты, ұшуды радиотехникалық және электржарықтехникалық қамтамасыз етудi ұйымдастыру тәртібі

      Ескерту. 4-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      27. Балансында ұшуды радиотехникалық қамтамасыз ету және байланыс жабдығы бар бөлімше басшысы бірлесіп орналастыру әуеайлақтарында жабдықтың баланстық тиесілігі шегінде ұшуды радиотехникалық қамтамасыз етуді және байланысты ұйымдастырады.

      Ескерту. 27-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      28. Ұшуды және байланысты РТҚ жер бетiндегi құралдары осы жабдықты пайдаланудың белгіленген тәртiбiне сәйкес орналастырылады.

      Ескерту. 28-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      29. Ұшуды және байланысты РТҚ құралдарын бiрлесiп пайдалану, оларды дайындықта ұстау осы әуеайлақта орналасқан ұйымдар арасындағы шарттар мен келiсiмдер негiзiнде жүзеге асырылады және Әуеайлақ ауданында ұшуды орындау жөнiндегi нұсқаулықта белгiленген тәртiппен регламенттеледі, онда бұдан басқа:

      1) әуеайлақта ұшудың және байланыстың РТҚ ұйымдастыру сызбасы;

      2) ұшуды және байланысты РТҚ негiзгi және резервтiк құралдары, объективтi бақылау құралдары, электрмен қоректендiру көздерi;

      3) қызметтердiң өзара iс-қимыл тәртiбi, олардың жұмыс режимі көрсетiледi.

      30. Шарттар мен келісімдерде келісілген ұшу және байланыс РТҚ құралдарының Шарттар мен келісімдерде келісілген профилактикалық және жоспарлы регламенттiк жұмыстарын, сондай-ақ оларды ауыстыруды және күрделi немесе орташа жөндеудi әуеайлақта орналасқан мемлекеттік және азаматтық авиация ұйымдарының басшыларымен келiсiлген жоспарлар бойынша олардың иелерi жүргiзеді.

      Ескерту. 30-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      31. Алып тасталды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      32. Техникалық жай-күйдi тексерудiң және ұшып тексерудiң актілерін, оларға қажеттi қосымшаларымен бiрге, әуеайлақта орналасқан ұшуды және байланысты РТҚ құралдары тиесiлi ұйымдардың басшылары бекiтедi.

      Бiрлесiп орналасу әуеайлақтарындағы ұшуды және байланысты РТҚ жер бетiндегi құралдарының ұшып тексерудiң уақтылығына, толықтығына және оған дайындығына құралдардың тиесiлiгiне қарай авиациялық бастықтар - мемлекеттік және азаматтық авиация РТҚ мен байланыс құралдарын пайдалану қызметтерiнiң бастықтары қамтамасыз етеді.

      33. Бiрлесiп орналастыру әуеайлақтарындағы ұшу және байланыс РТҚ жерүсті құралдарын техникалық пайдалану Заңның 34-бабының талаптарына сәйкес ұйымдастырылады.

      Бірлесіп орналастыру әуеайлақтарындағы РТҚ және байланыс құралдарына техникалық қызмет көрсетуді тиісті шарттар негізінде басқа ұйымның мамандары жүзеге асырады.

      Ескерту. 33-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      34. Осы әуеайлақта орналасқан ұйымдардың ұшы мен байланысын РТҚ жердегі құралдарын пайдалану мемлекеттік және азаматтық авиация ұйымдары арасындағы шарттар негізінде ұшу кестесіне сәйкес жүзеге асырылады.

      35. Мемлекеттік және азаматтық авиация ұйымдары шарттар немесе келісімдерде келісілген өзінің радиотехникалық құралдарын пайдаланудан екінші тараппен келісім бойынша шығарады.

      Ескерту. 35-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      36. Бiрлесiп орналастыру әуеайлақтарында әуеайлақ (аэроторап) ауданында ӘҚБ-ның авиациялық радиобайланыс арналары осы әуеайлақта орналасқан ұйымдардың қаржысы есебінен ұйымдастырылады. Оларды мемлекеттiк авиацияның үлгi схемасы бойынша толық жабдықтау Заңның

      66-бабы 1-тармағының талаптарына сәйкес авиациялық әскери бөлiмдердiң күшiмен және қаражатымен жүзеге асырылады.

      Ескерту. 36-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      37. Алып тасталды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 23.07.2015 № 782 және ҚР Қорғаныс министрінің 04.09.2015 № 508 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      38. Тұрақты жарық-техникалық жабдықты азаматтық авиация ұйымы азаматтық әуеайлақтардың пайдалануға жарамдық нормаларының талаптарына сәйкес орнатады. Оларды мемлекеттiк авиацияның үлгi сызбасы бойынша жабдықтай түсу мемлекеттік авиация әуеайлақтарының пайдалануға жарамдық нормаларының талаптарына сәйкес мемлекеттік авиация ұйымдарының күшімен және қаражатымен жүзеге асырылады. Жылжымалы жарық-техникалық жабдықты осы жабдық тиесiлi ұйымдардың мамандары орнатады және пайдаланады.

5-тарау. Әуе кемелерiне инженерлік-авиациялық қызмет көрсету тәртібі

      Ескерту. 5-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      39. Бiрлесiп орналастыру әуеайлақтарында әуе кемелерiне инженерлiк-авиациялық қызмет көрсету осы әуеайлақта әуе кемелерi орналасқан ұйымдардың қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

      40. Әуе кемелерi әуеайлақта орналасқан ұйымдардың инженерлiк-авиациялық қызметтерi арасындағы әуе кемелерiн техникалық пайдалану мәселелерi бойынша өзара iс-қимылдар шарттарға (келiсiмдерге) сәйкес жүзеге асырылады.

6-тарау. Әуеайлақты күзету және қорғау тәртібі

      Ескерту. 6-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      41. Қазақстан Республикасының бiрлесiп орналастыру әуеайлағы объектiлерiн күзету және әуеайлақтарын қорғау Қазақстан Республикасының заңнамасына және Халықаралық азаматтық авиация ұйымының (ИКАО) ұсынымдарына сәйкес қамтамасыз етiледi.

      42. Қазақстан Республикасы азаматтық авиациясының әуе кемелерiн және объектiлерiн күзету әуеайлақтың ұшу алаңына, ұшақтар мен тiкұшақтарға, әуе кемелерiнiң ұшуын қамтамасыз ететiн объектiлерге, сондай-ақ оларға ену бақыланатын ғимараттар мен үй-жайларға бөгде адамдардың өтуiн болдырмайтын тәртiптi қамтамасыз ету мақсатында ұйымдастырылады.

      43. Әуеайлақтың әуе кемелерi мен объектiлерiн күзетудi азаматтық авиация ұйымдары дербес немесе күзет қызметi субъектiлерi Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырады.

      44. Әуеайлақта орналасатын мемлекеттік және азаматтық авиация ұйымдарының басшылары бiрлесiп орналастыру әуеайлағының әуе кемелерiн, объектiлерiн және қорғанысын күзету жоспарын бiрлесе әзiрлейдi және бекiтедi.

      45. Авиациялық техникада жұмыс iстеу кезiнде тұрақтарда орналасқан әуе кемелерiнiң, жабдықтардың және мүлiктердiң сақталуына осы әуе кемесiне қызмет көрсететiн инженерлiк-техникалық құрамы жауапты болады.

      46. Күзетке алынған әуе кемелерiнiң, соның iшiнде ұшып өтетiндерiнiң тұрақ орнына экипаждар мен қызмет көрсетушi персоналды жiберу Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүргiзiледi.

7-тарау. Ұшуды метеорологиялық қамтамасыз етудi ұйымдастыру тәртібі

      Ескерту. 7-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      47. Бiрлесiп орналастыру әуеайлағында мемлекеттiк авиацияның ұшуын метеорологиялық қамтамасыз ету мемлекеттік авиацияның штаттық метеорологиялық бөлiмшелерi нормативтік құқықтық актілерде көзделген тәртіпте жүзеге асырады.

      Бiрлесiп орналастыру әуеайлағында азаматтық авиацияның ұшуын метеорологиялық қамтамасыз етуді аэронавигациялық қызмет көрсетуді берушілер жүзеге асырады.

      Ескерту. 47-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      48. Әуеайлақта тек бiр ғана метеорология бөлiмшесi бар болғанда, ұшуды метеорологиялық қамтамасыз ету осы бөлiмше Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жасалған шарттардың негiзiнде әуе кемелерiнiң мемлекеттiк және азаматтық авиацияға тиесiлiгiне қарамастан жүзеге асырады.

      49. Алып тасталды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      50. Мемлекеттік және авиацияның метеорологиялық бөлiмшелерi өзара қарым-қатынаста жұмыс iстейдi және метеорологиялық ақпаратпен тұрақты алмасуды және ҰБ мен диспетчерлерге әуе кемелерiнiң экипаждарына жiберiлетiн метеорологиялық бақылаулардың нәтижелерiн берудi жүзеге асырады. Метеорология бөлiмшелерiнiң арасында тікелей телефон не дауыс зорайтқыш байланысы орнатылады.

      Ескерту. 50-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 04.06.2019 № 360 және ҚР Қорғаныс министрінің 14.6.2019 № 467 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

Об утверждении Правил использования аэродромов совместного базирования гражданской и государственной авиации Республики Казахстан

Совместный приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 25 марта 2011 года № 91 и Министра обороны Республики Казахстан от 18 марта 2011 года № 128. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 апреля 2011 года № 6922.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 69 Закона Республики Казахстан от 15 июля 2010 года "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации", ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила использования аэродромов совместного базирования гражданской и государственной авиации Республики Казахстан.

      2. Комитету гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Адимолда Р.О.) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить представление настоящего приказа в Министерство юстиции Республики Казахстан для государственной регистрации.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Дюсембаева Е.С.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр обороны


Республики Казахстан

А. Джаксыбеков

Министр


транспорта и коммуникаций


Республики Казахстан

А. Кусаинов


  Утвержден
совместным приказом
Министерства обороны
Республики Казахстан
от 18 марта 2011 года № 128
и Министерства транспорта
и коммуникаций
Республики Казахстан
от 25 февраля 2011 года № 91

Правила использования аэродромов совместного базирования
гражданской и государственной авиации Республики Казахстан
Глава 1. Общие положения

      Сноска. Заголовок главы 1 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Правила использования аэродромов совместного базирования гражданской и государственной авиации Республики Казахстан (далее - Правила) определяют порядок использования аэродромов совместного базирования независимо от форм собственности, а также организацию, проведение и обеспечение полетов на аэродромах совместного базирования Республики Казахстан.

      2. В настоящих Правилах используются следующие определения:

      1) уполномоченный орган в сфере гражданской авиации – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в области использования воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности гражданской и экспериментальной авиации;

      2) дальняя зона – зона ответственности управления воздушным движением государственной авиации за пределами района аэродрома до границы района управления воздушным движением;

      3) контрольная точка аэродрома – точка, определяемая географическим местоположением (геодезическими координатами), как правило, центра взлетно-посадочной полосы аэродрома;

      4) орган управления воздушным движением (далее – орган УВД) – центр управления или пункт управления государственной авиации, осуществляющий управление воздушным движением в пределах своей компетенции и в установленных для него зонах и районах;

      5) орган обслуживания воздушного движения (далее – орган ОВД) – орган диспетчерского обслуживания воздушного движения, центр полетной информации или пункт сбора донесений, касающихся обслуживания воздушного движения аэронавигационной организацией;

      6) диспетчер обслуживания воздушного движения (далее - диспетчер ОВД) - специалист, имеющий действующее свидетельство диспетчера ОВД (диспетчер подхода, круга, посадки, вышки, старта, руления) и допуск к работе на одном из диспетчерских пунктов ОВД;

      7) аэродромы совместного базирования – аэродромы, на которых совместно базируются организации гражданской, государственной и (или) экспериментальной авиации;

      8) видимость (дальность видимости) – максимальное расстояние, с которого видны и опознаются неосвещенные объекты (ориентиры) днем и световые ориентиры (освещенные объекты) ночью;

      9) аэродром назначения – аэродром, указанный в плане полета и в задании на полет (полетном листе) как аэродром намеченной посадки;

      10) аэродром запасной – аэродром, на который следует воздушное судно в том случае, если невозможно или нецелесообразно следовать на аэродром назначения или производить на нем посадку;

      11) уполномоченный орган в сфере государственной авиации – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в области использования воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности государственной авиации;

      12) аэродром базирования (аэродром базовый) – аэродром постоянного размещения воздушных судов и имеющий для этих целей необходимые сооружения;

      13) ближняя зона – зона ответственности управления воздушным движением государственной авиации в районе аэродрома;

      14) взлетно-посадочная полоса (далее – ВПП) – определенный прямоугольный участок летной полосы сухопутного аэродрома, подготовленный для посадки и взлета воздушных судов;

      15) план полета – определенные сведения о намеченном полете или части полета воздушного судна, представляемые пилотом (летчиком), экипажем или эксплуатантом органам обслуживания воздушного движения и (или) управления воздушным движением;

      16) зона взлета и посадки – воздушное пространство от уровня аэродрома до высоты второго эшелона включительно в границах, обеспечивающих маневрирование воздушного судна при взлете и заходе на посадку;

      17) метеорологическое обеспечение полетов заключается в своевременном предоставлении пользователям – эксплуатантам, членам летного экипажа, органам ОВД (УВД), поисково-спасательным службам, администрациям аэропортов и другим органам, связанным с осуществлением или развитием международной аэронавигации, качественной метеорологической информации, необходимой для выполнения их функций;

      18) орнитологическое обеспечение полетов - комплекс мероприятий, направленных на предотвращение столкновений воздушных судов с птицами.

      Сноска. Пункт 2 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); с изменением, внесенным совместным приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Аэродромы совместного базирования по принадлежности относятся к гражданской или государственной авиации.

      4. Эксплуатация аэродромов совместного базирования осуществляется в соответствии с настоящими Правилами на основе договоров, заключаемых между эксплуатантами.

      5. Особенности использования аэродрома совместного базирования государственной авиацией определяются аэронавигационным паспортом, разрабатываемый в соответствии с Правилами производства полетов государственной авиации Республики Казахстан, утвержденными приказом Министра обороны Республики Казахстан от 14 декабря 2017 года № 744 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16210).

      Сноска. Пункт 5 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. Аэродромы совместного базирования используются в качестве аэродромов назначения и/или запасных аэродромов.

      7. Аэродромы совместного базирования, относящиеся по принадлежности к гражданской авиации, используются в качестве запасных для воздушных судов всех пользователей воздушного пространства.

Глава 2. Порядок планирования и организации полетов

      Сноска. Заголовок главы 2 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      8. Планирование и координирование использования воздушного пространства района аэродромов совместного базирования осуществляется районным центром управления воздушным движением Сил воздушной обороны Вооруженных Сил Республики Казахстан, в зонах (районах) ответственности которых они расположены, а также органами УВД и (или) органами ОВД этих аэродромов в соответствии с приоритетами в использовании воздушного пространства, определенными статьей 25 Закона Республики Казахстан от 15 июля 2010 года "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации" (далее – Закон).

      Сноска. Пункт 8 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. Обслуживание воздушного движения воздушных судов гражданской авиации, а также одиночных полетов и перелетов военно-транспортных и (или) транспортных воздушных судов государственной авиации в районах аэродромов совместного базирования осуществляет дежурная смена органа (службы) ОВД.

      Обслуживание воздушного движения осуществляется в соответствии с приказом исполняющего обязанности Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 16 мая 2011 года № 279 "Об утверждении Инструкции по организации и обслуживанию воздушного движения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 7006) (далее – Инструкция по ОрВД).

      Сноска. Пункт 9 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. При выполнении одновременных плановых полетов государственной авиации и полетов гражданских воздушных судов управление воздушным движением воздушных судов в районах аэродромов совместного базирования, относящихся по принадлежности к государственной авиации, а также управление полетами боевых воздушных судов государственной авиации на аэродроме совместного базирования, относящихся по принадлежности к гражданской авиации, осуществляет объединенная группа управления воздушным движением (далее – ОГ УВД), состоящая из группы руководства полетами от авиационной воинской части (органа УВД) и дежурной смены диспетчеров службы ОВД гражданской авиации.

      Состав ОГ УВД от авиационной воинской части (органа УВД) определяется в зависимости от вариантов полетов, задач, решаемых авиационной воинской частью, интенсивности воздушного движения воздушных судов и назначается командиром авиационной воинской части.

      Сноска. Пункт 10 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      11. В состав ОГ УВД от авиационной воинской части (органа УВД) при выполнении плановых полетов воздушными судами государственной авиации назначаются:

      1) руководитель полетов (далее – РП);

      2) помощник руководителя полетов (далее – ПРП);

      3) руководитель ближней зоны (далее – РБЗ);

      4) руководитель зоны посадки;

      5) руководитель дальней зоны (офицер боевого управления) (далее – РДЗ).

      Сноска. Пункт 11 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      11-1. В состав ОГ УВД от органа (службы) ОВД входит персонал аэродромного диспетчерского центра (далее – АДЦ) или диспетчерского пункта района аэродрома (далее – ДПРА) дежурной смены органа (службы) ОВД. В зависимости от структуры воздушного пространства в состав ОГ УВД могут входить и диспетчеры смежных пунктов ОВД, в районе ответственности которых производятся полеты в смешанном воздушном движении, они оперативно подчиняются руководителю ОГ УВД.

      Сноска. Глава 2 дополнена пунктом 11-1 в соответствии с совместным приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      12. Координация обслуживания и управления воздушным движением между диспетчерскими пунктами АДЦ (ДПРА) органа (службы) ОВД и пунктами управления государственной авиации органа УВД воинской части осуществляется по каналам связи, которые обеспечиваются средствами документированной информации.

      Документированная информация всех переговоров и сообщений, передаваемых по каналам связи, хранится в течение 30 календарных дней.

      Сноска. Пункт 12 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      13. Руководителем ОГ УВД на аэродромах совместного базирования, относящихся по принадлежности к государственной авиации, является:

      1) при одновременном проведении плановых полетов воздушных судов государственной авиации и полетов гражданских воздушных судов – РП государственной авиации, РП гражданской авиации являются помощниками руководителя ОГ УВД;

      2) при обслуживании воздушного движения гражданских воздушных судов и совместно с ними выполняемых одиночные полеты (перелеты) государственных воздушных судов – РП гражданской авиации, РП государственной авиации являются помощниками руководителя ОГ УВД.

      Руководителем ОГ УВД на аэродромах совместного базирования, относящихся по принадлежности к гражданской авиации является РП (старший диспетчер) органа (службы) ОВД, а РП авиационной воинской части (органа УВД) является помощником руководителя ОГ УВД.

      Сноска. Пункт 13 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      14. Непосредственное управление одновременными полетами воздушных судов государственной и гражданской авиации осуществляют представители авиационной войсковой части (органа УВД) и органа (службы) ОВД гражданской авиации под общим руководством руководителя ОГ УВД. Руководитель ОГ УВД организует непосредственное обслуживание воздушного движения (управление полетами) воздушных судов и координирует обслуживание воздушного движения (управление полетами) воздушных судов в своей зоне ответственности.

      Сноска. Пункт 14 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      14-1. Приоритет в использовании воздушного пространства при выполнении одновременных полетов воздушных судов государственной и гражданской авиации предоставляется в соответствии со статьей 25 Закона.

      Сноска. Глава 2 дополнена пунктом 14-1 в соответствии с совместным приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      15. При выполнении одновременных полетов воздушных судов государственной и гражданской авиации, в районе аэродрома совместного базирования, обслуживание воздушного движения (управление полетами) осуществляется органом ОВД (УВД) в границах, установленных для них зон ответственности:

      1) в зоне взлета и посадки:

      в пределах визуальной видимости – РП или ПРП государственной авиации и диспетчер АДЦ (ДПРА) органа (службы) ОВД гражданской авиации;

      на посадочном курсе в секторе +/- 25 градусов от оси ВПП и дальности 60 км от начала ВПП – руководитель зоны взлета и посадки государственной авиации и диспетчер АДЦ (ДПРА) органа (службы) ОВД гражданской авиации.

      2) в ближней зоне (в радиусе 50 - 60 км от контрольной точки аэродрома) РБЗ государственной авиации или при отсутствии штатного руководителя ближней зоны - руководителю зоны взлета и посадки и диспетчер АДЦ (ДПРА) органа (службы) ОВД гражданской авиации;

      3) в дальней зоне (с удаления 75 км от контрольной точки аэродрома и до границы, которая установлена ИПП в районе аэродрома) – офицер боевого управления РДЗ государственной авиации и диспетчер подхода гражданской авиации.

      Зоны ответственности диспетчерских пунктов органа (службы) ОВД, входящих в состав ОГ УВД и рубежи приема-передачи обслуживания воздушного движения, устанавливаются в соответствии с технологиями работы соответствующих диспетчерских пунктов.

      Сноска. Пункт 15 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      15-1. В зависимости от местных условий базирования и особенностей организации обслуживания воздушного движения (управления полетами) инструкцией по производству полетов в районе аэродрома определяются иные, чем указанные в пункте 15 настоящих Правил, границы зон обслуживания воздушного движения (управления полетами).

      Сноска. Глава 2 дополнена пунктом 15-1 в соответствии с совместным приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      16. Руководитель ОГ УВД и помощник руководителя ОГ УВД обеспечивают безопасность, регулярность и экономичность полетов.

      Сноска. Пункт 16 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      17. При отсутствии плановых полетов в авиационной воинской части, находящейся на аэродроме совместного базирования, где организована ОГ УВД согласно пункту 10 настоящих Правил, и при наличии только одиночных полетов или перелетов воздушных судов государственной авиации (за исключением вертолетов и военно-транспортных самолетов) в состав ОГ УВД от авиационной воинской части назначаются:

      1) дежурный по приему и выпуску воздушных судов;

      2) руководитель зоны взлета и посадки или руководитель ближней зоны.

      От органа ОВД в состав ОГ УВД назначается дежурная смена диспетчеров ОВД в полном составе.

      Руководителем ОГ УВД является РП (старший диспетчер) органа ОВД, а дежурный по приему и выпуску воздушных судов - его помощником.

      Сноска. Пункт 17 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      18. Управление движением воздушных судов государственной авиации в ближней зоне и зоне взлета и посадки рекомендуется осуществлять на разных частотах радиосвязи особо высокой частоты (далее - ОВЧ). Управление полетами боевых воздушных судов в ближней зоне и зоне взлета и посадки осуществляется на одной частоте радиосвязи ОВЧ.

Глава 3. Порядок аэродромно-технического обеспечения полетов

      Сноска. Заголовок главы 3 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      19. Аэродромно-техническое обеспечение полетов на аэродроме совместного базирования осуществляется средствами организаций государственной и гражданской авиации, расположенных на данном аэродроме.

      20. Расходы на эксплуатационное содержание и текущий ремонт аэродрома оформляются договорами (соглашениями) между организациями государственной и гражданской авиации, расположенных на аэродроме, с указанием конкретных условий расчета и объемом выполняемых работ.

      21. Для выполнения работ по содержанию и текущему ремонту аэродрома на основании заключенных договоров (соглашений) выделяется необходимый личный состав и техника базирующихся на аэродроме организаций государственной и гражданской авиации.

      22. Движение транспорта по летному полю, перрону и аэродрому организуется в соответствии с требованиями нормативных актов.

      23. Производство работ на летном поле организуется в соответствии с порядком взаимодействия аэродромной и других служб, обеспечивающих полеты с ОГ УВД аэродрома, утверждаемым руководителями организаций государственной и гражданской авиации данного аэродрома.

      24. Закрытие аэродрома совместного базирования на ремонт осуществляется по заранее согласованному плану между руководителями базирующихся на аэродроме организаций государственной и гражданской авиации.

      25. Аэродромы (вертодромы), используемые гражданской авиацией, а также аэродромы совместного использования и базирования должны соответствовать нормам годности к эксплуатации аэродромов (вертодромов) гражданской авиации.

      26. Работы по строительству (реконструкции) объектов навигации и посадки на аэродромах совместного базирования, требующие капитальных затрат, организуются организацией, которой принадлежат эти объекты.

      Сноска. Пункт 26 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 4. Порядок организации связи, радиотехнического и электросветотехнического обеспечения полетов

      Сноска. Заголовок главы 4 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      27. Руководитель подразделения, на балансе которого находится оборудование радиотехнического обеспечения полетов и связи, организовывает радиотехническое обеспечение (далее – РТО) полетов и связи на аэродромах совместного базирования в пределах балансовой принадлежности оборудования.

      Сноска. Пункт 27 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      28. Наземные средства РТО полетов и связи размещаются на аэродроме в соответствии с установленным порядком использования данного оборудования.

      Сноска. Пункт 28 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      29. Совместное использование средств РТО полетов и связи, содержание их в готовности осуществляется на основании договоров и соглашений между организациями, расположенными на данном аэродроме, и регламентируются в порядке, установленном ИПП, в которой, кроме прочего, указывается:

      1) схема организации РТО полетов и связи на аэродроме;

      2) основные и резервные средства РТО полетов и связи, средства объективного контроля, источники электропитания;

      3) порядок взаимодействия служб, режим их работы.

      30. Профилактические и плановые регламентные работы средств РТО полетов и связи, оговоренные в договорах или соглашениях, а также их замена и капитальный или средний ремонт проводятся их владельцами по планам, согласованным руководителями организаций государственной и гражданской авиации, расположенных на аэродроме.

      Сноска. Пункт 30 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      31. Исключен совместным приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      32. Акты проверок технического состояния и летных проверок с необходимыми приложениями к ним утверждаются руководителями базирующихся на аэродроме организаций, которым принадлежат средства РТО полетов и связи.

      Своевременность и полноту проведения летных проверок, готовность средств связи и РТО полетов к летным проверкам на аэродромах совместного базирования обеспечивают авиационные начальники - начальники служб эксплуатации средств связи и РТО государственной или гражданской авиации, в зависимости от принадлежности средств.

      33. Техническая эксплуатация наземных средств РТО полетов и связи на аэродромах совместного базирования организуется в соответствии требованиями статьи 34 Закона.

      Техническое обслуживание средств РТО и связи на аэродроме совместного базирования осуществляется специалистами другой организации на основе соответствующих договоров.

      Сноска. Пункт 33 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      34. Использование наземных средств РТО полетов и связи организаций, базирующихся на данном аэродроме, осуществляется согласно графику полетов, на основании договоров между организациями государственной и гражданской авиации.

      35. Организации государственной и гражданской авиации выводят из эксплуатации свои радиотехнические средства, оговоренные в договорах или соглашениях, по согласованию с другой стороной.

      Сноска. Пункт 35 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      36. На аэродромах совместного базирования каналы авиационной радиосвязи органа УВД в районе аэродрома (аэроузла) организуются за счет средств организаций, расположенных на данном аэродроме. Дооборудование их по типовой схеме государственной авиации осуществляется силами и средствами авиационных воинских частей в соответствии с требованиями пункта 1 статьи 66 Закона.

      Сноска. Пункт 36 в редакции совместного приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      37. Исключен совместным приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 23.07.2015 № 782 и Министра обороны РК от 04.09.2015 № 508 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      38. Стационарное светотехническое оборудование устанавливается организацией гражданской авиации в соответствии с требованиями норм годности эксплуатации гражданских аэродромов. Дооборудование их по типовой схеме государственной авиации осуществляется силами и средствами организаций государственной авиации в соответствии с требованиями норм годности эксплуатации аэродромов государственной авиации. Подвижное светотехническое оборудование устанавливается и эксплуатируется специалистами организации, которой принадлежит это оборудование.

Глава 5. Порядок инженерно-авиационного обслуживания воздушных судов

      Сноска. Заголовок главы 5 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      39. Инженерно-авиационное обслуживание воздушных судов на аэродромах совместного базирования осуществляется за счет средств организаций, воздушные суда которых базируются на данном аэродроме.

      40. Взаимодействие по вопросам технической эксплуатации воздушных судов между инженерно-авиационными службами организаций, воздушные суда которых базируются на аэродроме, осуществляется в соответствии с договорами (соглашениями).

Глава 6. Порядок охраны и обороны аэродрома

      Сноска. Заголовок главы 6 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      41. Охрана объектов и оборона аэродромов совместного базирования Республики Казахстан осуществляется в соответствии с рекомендациями Международной организации гражданской авиации (ИКАО).

      42. Охрана воздушных судов и объектов гражданской авиации Республики Казахстан организуется с целью обеспечения порядка, исключающего проникновение посторонних лиц на летное поле аэродрома, в самолеты и вертолеты, на объекты, обеспечивающие полеты воздушных судов, а также в здания и помещения, доступ в которые контролируется.

      43. Охрана воздушных судов и объектов аэродрома осуществляется организацией гражданской авиации самостоятельно, либо субъектами охранной деятельности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      44. Руководители размещающихся на аэродроме организаций государственной и гражданской авиации совместно разрабатывают и утверждают план охраны воздушных судов, объектов и оборону аэродрома совместного базирования.

      45. Во время работы на авиационной технике за сохранность воздушных судов, оборудования и имущества, находящихся на стоянках, отвечает инженерно-технический состав, которым обслуживаются данные воздушные суда.

      46. Допуск экипажей и обслуживающего персонала к местам стоянок воздушных судов, в том числе и перелетающих, находящихся под охраной, производится согласно законодательства Республики Казахстан об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации.

Глава 7. Порядок организации метеорологического обеспечения полетов на аэродромах совместного базирования

      Сноска. Заголовок главы 7 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      47. Метеорологическое обеспечение полетов государственной авиации на аэродромах совместного базирования осуществляется штатными метеорологическими подразделениями государственной авиации.

      Метеорологическое обеспечение полетов гражданской авиации на аэродромах совместного базирования осуществляется поставщиками аэронавигационного обслуживания.

      Сноска. Пункт 47 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      48. При наличии на аэродроме только одного метеорологического подразделения, метеорологическое обеспечение полетов осуществляется этим подразделением независимо от принадлежности воздушных судов к государственной и гражданской авиации на основе договоров, заключаемых в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      49. Исключен совместным приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      50. Метеорологические подразделения государственной и гражданской авиации работают во взаимодействии и осуществляют постоянный обмен метеорологической информацией и передачу РП и диспетчерам результатов метеорологических наблюдений, которые передаются экипажам воздушных судов. Между метеорологическими подразделениями устанавливается прямая телефонная либо громкоговорящая связь.

      Сноска. Пункт 50 в редакции совместного приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 04.06.2019 № 360 и Министра обороны РК от 14.06.2019 № 467 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).