"Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою" мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Ертіс аудандық әкімдігінің 2011 жылғы 20 желтоқсандағы N 511/8 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 20 қаңтарда N 12-7-132 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Ертіс аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 11 наурыздағы N 147/2 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Ертіс аудандық әкімдігінің 11.03.2013 N 147/2 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметтерді сапалы көрсету мақсатында, Ертіс аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою" мемлекеттік қызметінің қоса берілген регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары А.Ғ. Сәрсембаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                В. Левченко

Ертіс ауданы әкімдігінің
2011 жылғы 22 желтоқсандағы
N 511/8 қаулысымен   
бекітілген      

"Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), республикалық
маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы
органында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы
орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою"
мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы регламент Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабы 4 тармағына   сәйкес әзірленген.
      2. Мемлекеттік қызмет "Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" мемлекеттік мекемесінің Ертіс ауданының филиалы, Республикалық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Орталық) арқылы "Павлодар ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекесімен (бұдан әрі - Өкілетті орган) көрсетіледі.
      Орталық Ертіс ауданы, Ертіс ауылы, Иса-Байзакова көшесі, 14 үй мекен-жайы бойынша орналасқан. Жұмыс кестесі: сағат 09.00-ден сағат 19.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден сағат 14.00-ге дейін, демалыс күндері: жексенбі.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны – автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 67686970717273 және 74 бабтары, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 2 қыркүйектегі "Жергілікті атқарушы органдардың қарамағындағы мемлекеттік тұрғын үй қорынан үй-жай беру, жалдау және пайдаланудың тәртібі туралы" N 1292 қаулысы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 ақпандағы "Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою" мемлекеттік қызметін көрсетудің стандартын бекіту туралы" N 76 қаулысы (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталу нысаны (нәтижесі) тұтынушыға кезек нөмірін көрсетіп есепке қою туралы немесе негізді себептерді көрсетіп есепке қоюдан бас тарту туралы жазбаша жауап беру болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету
тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі жөніндегі ақпаратты тұтынушылар Ертіс ауданы әкімдігінің www.ertis.pavlodar.gov.kz сайтында, сондай-ақ өкілетті орган мен Орталықта орналасқан ақпараттық стендтерде ала алады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған кезден бастап 30 күнтізбелік күннен аспайды.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты Орталықта 15 минутты, құрайды.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін алған кезде кезек күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты Орталықта 15 минутты құрайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әрекеттер
(өзара әрекет жасау) тәртібінің сипаттамасы

      8. Мемлекеттік қызмет тұтынушының өзі қажетті құжаттарды тапсырумен Орталыққа өтініш жасағанда көрсетіледі. Құжаттарды тапсырған кезде өтініш берушіге:
      құжаттарды қабылдау күні;
      қоса берілген құжаттардың саны және атауы;
      құжаттарды беру күні, уақытын мен орны;
      өтінішті қабылдаған инспектордың тегі, аты және әкесінің аты көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін тұтынушы Стандарттың 12-тармағында көзделген құжаттардың ұсынады.
      10. Құжаттар пакеті толық болмағанда және оларды қабылдау кезінде құжаттар тиісінше ресімделмеген жағдайда Орталықтың инспекторы мемлекеттік қызметті тұтынушыға құжаттарды қайтарады.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін тұтынушыдан өтініш қабылданған сәттен бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесі ұсынылған сәтке дейінгі мемлекеттік қызмет көрсетудің кезеңдері:
      1) құжаттарды қабылдау орталықтың инспекторымен жүзеге асырылады, ол құжаттардың Стандарттың 6 және 12 тармақтарына сәйкестігіне толықтығын тексереді, тұтынушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді, журналда тіркейді және құжаттарды Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына жібереді;
      2) Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттарды жинақтауды жүзеге асырады, тізілімді құрастырады және курьерлік байланыс арқылы құжаттарды өкілетті органға жібереді;
      3) өкілетті органның маманы түскен құжаттардың Стандарттың 6   және 12 тармақтарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асырады, қабылданған өтінішті өтініштер есебінің журналында тіркейді, өкілетті органның лауазымды тұлғасына қарауға береді;
      4) өкілетті органның лауазымды тұлғасы құжатты бақылауға қояды және өкілетті органның маманына орындауға жібереді;
      5) өкілетті органның маманы лауазымды тұлға қол қоятын жазбаша жауап дайындайды, орындалған құжаттар тізілімін тіркейді және қолхатта көрсетілген жауап берудің мерзімінен бір қүн бұрын арнайы байланыс арқылы Орталыққа жібереді;
      6) Орталықтың инспекторы құжатты бергендігін құжаттарды беру есебінің журналында тіркейді, тұтынушының өзіне, не сенімхат бойынша өкіліне дайын құжатты қолхатта көрсетілген мерзімде береді.1) атқарушы органдар белгілейтін нысан бойынша есепке қою туралы өтініш.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) жұмыс істейді:
      Орталық инспекторы;
      Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы;
      өкілетті органның маманы;
      өкілетті органның лауазымды тұлғасы.
      13. Әрбір әкімшілік әрекетті (ресімді) орындау мерзімі көрсетілген әр ҚФБ-тің әкімшілік әрекеттердің (ресімдердің) кезектілігі мен өзара әрекеттестігінің мәтіндік, кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында (1 кестесінде) көрсетілген.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әкімшілік әрекеттердің логикалық кезектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара әрекеттестікті анықтайтын кестелер осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметті қөрсететтін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      15. Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсету барысында қабылдаған шешімдері мен әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапты.

"Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың),
республикалық маңызы бар қаланың,   
астананың жергілікті атқарушы органында
мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын 
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан   
жергілікті атқарушы орган жалдаған   
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою"
мемлекеттік қызметінің регламентіне  
1 қосымша               

Әкімшілік әрекеттердің (процестердің) өзара
қатынастары мен жүйелілігінің сипаттамасы

      1 кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктердің (бұдан әрі – ҚФБ) әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі процестің (жүрістің, жұмыс легінің) әрекеті

1

Әрекет (жүріс, жұмыс легінің) N

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

Орталықтың инспекторы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Өкілетті органның маманы

Өкілетті органның лауазымды тұлғасы

3

Әрекеттің (процестің, ресімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдайды және тексереді

Ұсынылған құжаттардың бар болуын тексереді, тізілім құрастырады

Түскен құжаттарды қабылдайды тексереді, журналда тіркейді

Ұсынылған қөұжаттарды қарастырады

4

Аяқталу нысаны (мәлімет, құжат, ұйымдастырушылық-өкімші шешім)

Қолхат беру

Құжаттарды курьерлік байланыс арқылы өкілетті органға жіберу

Құжаттарды өкілетті органның лауазымды тұлғасына қарауға жіберу

Бұрыштаманы қою

5

Орындау мерзімдері

15 минут

1 күн

5 күн

2 күн

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

Негізгі процестің (жүрістің, жұмыс легінің) әрекеті

1

Әрекет (жүрістің, жұмыс легінің) N

5

6

7

8

9

2

ҚФБ атауы

Өкілетті органның маманы

Лауазымды тұлға

Өкілетті органның маманы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Орталықтың инспекторы

3

Әрекеттің (процестің, ресімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Есепке қояды немесе бар тарту туралы жазбаша жоба хат дайындайды

Есепке қою немесе бас тарту туралы жоба хатты қарасытырады

Дайын құжаттарды журналда тіркейді

АС арқылы қадағалау

Дайын құжаттарды тіркейді

4

Аяқталу нысаны (мәлімет, құжат, ұйымдастырушылық-өкімші шешім)

Құжатты қол қоюға жіберу

Құжатқа қол қою

Арнайы байланыс арқылы ХҚКО жіберу

Орталықтын инспекторына жібереді

Тұтынушыға ұсынады

5

Орындау мерзімі

6 күн

5 күн

3 күн

2 күн

15 минут

6

Келесі әрекеттің нөмірі

6





"Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың),
республикалық маңызы бар қаланың,   
астананың жергілікті атқарушы органында
мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын 
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан   
жергілікті атқарушы орган жалдаған   
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою"
мемлекеттік қызметінің регламентіне  
2 қосымша               

"Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), республикалық
маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы
органында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою"
мемлекеттік қызметін ұсыну процесінің кестесі

Об утверждении регламента государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в местном исполнительном органе района (города областного значения), города республиканского значения, столицы"

Постановление акимата Иртышского района Павлодарской области от 22 декабря 2011 года N 511/8. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 20 января 2012 года N 12-7-132. Утратило силу постановлением акимата Иртышского района Павлодарской области от 11 марта 2013 года N 147/2

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Иртышского района Павлодарской области от 11.03.2013 N 147/2.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением   Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", в целях качественного оказания государственных услуг акимат Иртышского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в местном исполнительном органе района (города областного значения), города республиканского значения, столицы".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Сарсембаева А.Г.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                В. Левченко

Утвержден        
постановлением акимата  
Иртышского района от    
22 декабря 2011 года N 511/8

Регламент государственной услуги "Постановка на учет
граждан, нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в частном жилищном фонде в
местном исполнительном органе района (города областного
значения), города республиканского значения, столицы"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент разработан в соответствии с пунктом 4   статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      2. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Иртышского района" (далее - уполномоченный орган) через филиал Иртышского района Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее – центр) Центр расположен по адресу: Павлодарская область, Иртышский район, село Иртышск ул. Иса-Байзакова, 14. График работы: с 09.00 до 19.00 часов, обед с 13.00 до 14.00 часов, выходные дни: воскресенье.
      3. Форма оказываемой государственной услуги – не автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основе статей 67686970717273 и 74 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", постановления Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года N 76 "Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в местном исполнительном органе района (города областного значения),города республиканского значения, столицы" (далее – Стандарт).
      5. Формой завершения (результат) оказываемой государственной услуги, является выдача письменного ответа потребителю о постановке на учет с указанием номера очереди или об отказе в постановке с указанием обоснованных причин.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Информацию по вопросам оказания государственной услуги потребители могут получить на сайте акимата Иртышского района www.ertis.pavlodar.gov.kz, а также на информационных стендах, расположенных в уполномоченном органе и центре.
      7. Срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов не превышает 30 календарных дней.
      Максимально допустимое время ожидания очереди при сдаче необходимых документов для получения государственной услуги составляет в Центре – 15 минут.
      Максимально допустимое время ожидания очереди при получении результата оказания государственной услуги составляет в центре – 15 минут.

3. Описание порядка действий (взаимодействий)
в процессе оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга предоставляется при личном обращении потребителя в центр. При сдаче документов заявителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      даты приема документов;
      количества и названия приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора принявшего заявление.
      9. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы определенные в пункте 12 Стандарта.
      10. При выявлении ошибок в оформлении документов, представлении неполного пакета документов и ненадлежащем оформлении документов при их приеме инспектор центра возвращает документы потребителю.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) прием документов осуществляется инспектором центра, который проверяет полноту документов на соответствие пунктам 6 и 12   Стандарта, выдает потребителю расписку о приеме соответствующих документов, регистрирует в журнале и передает документы инспектору накопительного отдела центра;
      2) инспектор накопительного отдела центра осуществляет сбор документов, составляет реестр и отправляет в уполномоченный орган посредством курьерской связи;
      3) специалист уполномоченного органа осуществляет проверку поступивших документов на соответствие пунктам 6 и 12 Стандарта, регистрирует принятое заявление в журнале учета заявлений, вносит для рассмотрения должностному лицу уполномоченного органа;
      4) должностное лицо уполномоченного органа ставит документ на контроль и направляет на исполнение специалисту уполномоченного органа;
      5) специалист уполномоченного органа готовит письменный ответ, который подписывается должностным лицом, регистрирует реестр исполненных документов и направляет в центр посредством специальной  связи за день до истечения срока выдачи ответа указанного в расписке;
      6) инспектор центра регистрирует выдачу документа в журнале учета выдачи документов, выдает готовый документ по расписке в указанный в ней срок при личном посещении заявителя либо представителю по доверенности.
      12. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее СФЕ):
      инспектор центра;
      инспектор накопительного отдела центра;
      специалист уполномоченного органа;
      должностное лицо уполномоченного органа.
      13. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием сроков выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему регламенту (таблица 1).
      14. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      15. Должностные лица несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1            
к регламенту государственной услуги   
"Постановка на учет граждан, нуждающихся 
в жилище из государственного жилищного  
фонда или жилище, арендованном местным  
исполнительным органом в частном жилищном
фонде в местном исполнительном органе района
(города областного значения), города   
республиканского значения, столицы"   

Описание взаимоотношений и систематизированности
административных действий (процессов)

      Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц (далее – СФЕ)

Действие основного процесса (хода, потока работы)

1

N действия (хода,  потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Инспектор центра

Инспектор накопительного отдела центра

Специалист Уполномоченного органа

Должностное лицо уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Принимает и проверяет представленные потребителем документы

Осуществляет сбор и составляет реестр

Принимает и проверяет поступившие документы, регистрирует в журнале

Рассматривает представленные документы

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительское решение)

Выдача расписки

Отправка документов в уполномоченный орган  посредством курьерской связи

Направление документов на рассмотрение должностному лицу уполномоченного органа

Ставит резолюцию

5

Сроки исполнения

15 минут

1 день

5 дней

2 дня

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода,  потока работ)

5

6

7

8

9

2

Наименование СФЕ

Специалист уполномоченного органа

Должностное лицо

Специалист уполномоченного

органа

Инспектор накопительного отдела  центра

Инспектор  центра

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Подготавливает проект письменного ответа о постановке на учет либо об отказе

Рассматривает проект письменного ответа по постановке на учет либо об отказе

Регистрирует готовые документы в журнале

Обработка через ИС

Регистрирует готовые документы

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительское решение)

Направление документов на  подпись должностному лицу

Подписание документа

Направляет  специальной связью в ЦОН

Направляет инспектору центра

Выдает потребителю

5

Сроки исполнения

6 дней

5 дней

3 дня

2 дня

15 минут

6

Номер следующего действия

6









Приложение 2            
к регламенту государственной услуги   
"Постановка на учет граждан, нуждающихся 
в жилище из государственного жилищного  
фонда или жилище, арендованном местным  
исполнительным органом в частном жилищном
фонде в местном исполнительном органе района
(города областного значения), города   
республиканского значения, столицы"   

Схема процесса предоставления государственной услуги
"Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в
местном исполнительном органе района (города областного
значения), города республиканского значения, столицы"