Лебяжі ауданы білім бөлімінің мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Лебяжі аудандық әкімдігінің 2011 жылғы 22 қыркүйектегі N 252/12 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2011 жылғы 02 қарашада N 12-9-140 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Лебяжі аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 23 сәуірдегі N 106/13 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Лебяжі аудандық әкімдігінің 2012.04 N 106/13 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген:
      1) "Зейнетақы қорларына, Қазақстан Республикасының ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "Кәмелетке толмаған балаға тиесілі тұрғын үй кепілдігімен несие ресімдеу үшін банктерге рұқсаттар беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      3) "Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылар мен қамқоршылар органдарының анықтамаларын беру" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Білім бөлімі мемлекеттік қызметтерді уақытылы, сапалы көрсетуді қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Н. Сағандықовқа жүктелсін.

      Аудан әкімі                                А. Құрманова

Павлодар облысы Лебяжі ауданы
әкімдігінің 2011 жылғы 22   
қыркүйектегі N 252/12 қаулысымен
бекітілген         

"Зейнетақы қорларына, Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық
бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу
үшін анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет РЕГЛАМЕНТІ

1. Негізгі ұғымдар

      1. Пайдаланылатын термин анықтамасы:
      1) ҚФБ - мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызметтің атауы: "Зейнетақы қорларына, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру".
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 ақпандағы N 140 қаулысымен бекітілген "Зейнетақы қорларына, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру" стандарты негізінде жүзеге асырылады (бұдан әрі - стандарт).
      5. Мемлекеттік қызмет:
      1) "Лебяжі ауданның білім бөлімі" мемлекеттік мекемесіне өтінген жағдайда (бұдан әрі білім бөлімі).
      Мемлекеттік қызмет көрсетілетін орны: Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Аққу ауылы, Баймолдин көшесі, 13, телефон 21303, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін, демалыс күндері - сенбі, жексенбі; электрондық пошта мекенжайы Lebroo@List.ru;
      2) "Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" Лебяжі ауданындағы филиалы Республикалық мемлекеттік мекемесі арқылы өтінген жағдайда (бұдан әрі - орталық).
      Мемлекеттік қызмет көрсетілетін орны: Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Аққу ауылы, Ташимова көшесі 114, телефон 21137, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін түскі үзіліссіз, демалыс күні - жексенбі;
      Электрондық почта мекен-жайы Lebyjii_con@mail.ru.
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқтау нысаны стандарттың  45-қосымшаларына сәйкес зейнетақы қорларына, Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру (бұдан әрі анықтама), не қызмет көрсетуден бас тартудың дәлелді жауабын ұсыну болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі тұтынушы білім бөліміне және орталыққа өтінген жағдайда стандарттың 11-тармағында  айқындалған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап бес жұмыс күнін (құжаттарды қабылдаған күн және берген күн мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) құрайды. Өтініш беруші өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты 30 минуттан аспайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсетілу тәртібі: кіріс өтініші кіріс журналының хат-хабарында өтініш түскен күннен бастап тіркеледі (азаматтардың жазбаша арыздары) және стандарттың 7 тармағында  белгіленген мерзімде қаралады.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін бар барлық құжаттарды тапсырған кезде тұтынушыға:
      1) білім бөліміне өтініш білдірген кезде - барлық құжаттарды алғаны туралы қолхат, онда тұтынушының мемлекеттік қызметті алатын күні көрсетіледі;
      2) орталыққа өтініш білдірген кезде - сұрау салудың нөмірі мен қабылданған күн, сұрау салынған мемлекеттік қызметтің түрі, қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары, құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны, құжаттарды ресімдеуге өтініш қабылдаған орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетіліп, тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      9. Беріліп отырған мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушыға стандарттың 11 тармағында белгіленген тізімдегі құжаттарды тапсыру қажет.
      10. Тұтынушы осы стандарттың 11 тармағында белгіленген құжаттардың біреуін тапсырмаған жағдайда, білім бөлімі мемлекеттік қызмет көрсетуде бас тартуы мүмкін.
      11. Ақпараттық қауіпсіздікке қойылатын талаптар: тұтынушы құжаттырының қорғалуы және ақпараттың құпия сақталуы қамтамасыз етіледі.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) білім бөліміне өтініш білдірген кезде:
      1) бала құқығын қорғау бойынша маманы;
      2) білім бөлімінің бастығы.
      13. Стандарттың 6 қосымшасында мемлекеттік қызметті алу үшін ұсынылатын өтінішінің нысаны көрсетілген.
      14. Осы регламенттің 1 қосымшасында ҚФБ іс-әрекетінің реті көрсетілген.
      15. Осы регламенттін 2 қосымшасында ҚФБ іс-әрекеттердің өзара байланысы көрсетілетін сызба келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Мемлекеттік қызмет көрсетудің  тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғаларға Қазақстан Республикасының Заңдарымен белгіленген жауапкершілік жүктеледі.

"Зейнетақы қорларына, Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі Жол полициясы   
комитетінің аумақтық бөлімшелеріне    
кәмелетке толмаған балаларға мұраны   
ресімдеу үшін анықтамалар беру туралы"
мемлекеттік қызмет регламентіне      
1 қосымша                    

1 кесте. Білім бөліміне өтінген жағдайда құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ)
іс-әрекетінің сипаттамасы

N Негізгі үдерістің іс-әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) 1 2 3 4 5

2

ҚФБ атауы

бала құқығын қорғау бойынша маманы

Білім бөлімінің бастығы

бала құқығын қорғау бойынша маманы

Білім бөлімінің бастығы

бала құқығын қорғау бойынша маманы

3

Іс-әрекеттің (үдерістің,
рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Осы регламенттің 11 тармағында көрсетілгендей тұтынушының ұсынған құжаттарын қабылдау және тіркеу

тұтынушының ұсынған құжаттарды қарастыру

Анықтаманы дайындау не қызмет көрсетуде бас тартудың дәлелді жауабы жасалады

Анықтама жобасын не қызмет көрсетуде бас тартудың дәлелді жауабын қарастыру

Анықтама беру не мемлекеттік қызмет көрсетуде бас тартудың дәлелді жауабы тұтынушының өзі өтінгенде беріледі

4

Аяқтау нысаны (деректер,
құжат, ұйымдық-өкімгерлік
шешім)

Құжаттарды қабылдағаны жөніндегі қолхат

Резолюцияға қол қою

Анықтама жобасы  немесе бас тартудың дәлелді жауабы

Құжаттарға қол қою

Анықтама немесе бас тартудың дәлелді жауабы

5

Орындау мерзімдері

30 минуттан көп емес

1 жұмыс күні

2 жұмыс күні

2 жұмыс күні

30 минуттан көп емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған


"Зейнетақы қорларына, Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі Жол полициясы   
комитетінің аумақтық бөлімшелеріне    
кәмелетке толмаған балаларға мұраны    
ресімдеу үшін анықтамалар беру туралы"  
мемлекеттік қызмет регламентіне     
2 қосымша                

      а) Білім бөліміне өтінген жағдайда мемлекеттік қызмет көрсету сызбасы

      ә) Баламалы түрде халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету сызбасы

Павлодар облысы Лебяжі ауданы 
әкімдігінің 2011 жылғы 22   
қыркүйектегі N 252/12 қаулысымен
бекітілген          

"Кәмелетке толмаған балаға тиесілі тұрғын үй
кепілдігімен несие ресімдеу үшін банктерге
рұқсаттар беру" мемлекеттік қызмет РЕГЛАМЕНТІ

1. Негізгі ұғымдар

      1. Пайдаланылатын термин анықтамасы:
      1) Тұтынушы – мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлға.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызметтің атауы: "Кәмелетке толмаған балаға тиесілі тұрғын үй кепілдігімен несие ресімдеу үшін банктерге рұқсаттар беру".
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 ақпандағы N 140 қаулысымен бекітілген "Кәмелетке толмаған балаға тиесілі тұрғын үй кепілдігімен несие ресімдеу үшін банктерге рұқсаттар беру" стандарты негізінде жүзеге асырылады (бұдан әрі - стандарт).
      5. Мемлекеттік қызмет:
      1) "Лебяжі ауданның білім бөлімі" мемлекеттік мекемесіне өтінген жағдайда (бұдан әрі - білім бөлімі):
      Мемлекеттік қызмет көрсетілетін орны: Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Аққу ауылы, Баймолдин көшесі, 13, телефон 21303, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін, демалыс күндері - сенбі, жексенбі; электрондық пошта мекенжайы Lebroo@List.ru;
      2) "Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" Лебяжі ауданын филиалы Республикалық мемлекеттік мекемесі арқылы өтінген жағдайда (бұдан әрі - орталық).
      Мемлекеттік қызмет көрсетілетін орны: Павлодар облысы, Лебяжі ауданының, Аққу ауылы, Ташимова көшесі, 114, телефон 21137, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін түскі үзіліссіз, демалыс күні -  жексенбі; Электрондық почта мекен-жайы Lebyjii_con@mail.ru.
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқтау нысаны стандарттың  4-қосымшасына сәйкес кәмелетке толмаған балаға тиесілі тұрғын үй кепілдігімен несие ресімдеу үшін банктерге рұқсаттар беру (бұдан әрі - анықтама), не қызмет көрсетуден бас тартудың дәлелді жауабын ұсыну болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі өтінген жағдайда стандарттың 11-тармағында айқындалған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап бес жұмыс күнін (құжаттарды қабылдаған күн және берген күн мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) құрайды. Өтініш беруші өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты 30 минуттан аспайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсетілу тәртібі: кіріс өтініші кіріс журналының хат-хабарында өтініш түскен күннен бастап тіркеледі (азаматтардың жазбаша арыздары) және стандарттың 7 тармағында  белгіленген мерзімде қаралады.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін бар барлық құжаттарды тапсырған кезде тұтынушыға:
      1) білім бөліміне өтініш білдірген кезде - барлық құжаттарды алғаны туралы қолхат, онда тұтынушының мемлекеттік қызметті алатын күні көрсетіледі;
      2) орталыққа өтініш білдірген кезде - сұрау салудың нөмірі мен қабылданған күн, сұрау салынған мемлекеттік қызметтің түрі, қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары, құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны, құжаттарды ресімдеуге өтініш қабылдаған орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетіліп, тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      9. Беріліп отырған мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушыға стандарттың 11-тармағында белгіленген тізімдегі құжаттарды тапсыру қажет.
      10. Тұтынушы осы стандарттың 11 тармағында белгіленген құжаттардың біреуін тапсырмаған жағдайда, білім бөлімі мемлекеттік қызмет көрсетуде бас тартуы мүмкін.
      11. Ақпараттық қауіпсіздікке қойылатын талаптар: тұтынушының құжаттырының қорғалуы және ақпараттын құпия сақталуы қамтамасыз етіледі.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) білім бөліміне өтініш білдірген кезде:
      1) бала құқығын қорғау бойынша маманы;
      2) білім бөлімінің бастығы.
      13. Стандарттың 5 қосымшасында мемлекеттік қызметті алу үшін ұсынылатын өтініштің нысаны көрсетілген.
      14. Осы регламенттің 1 қосымшасында ҚФБ іс-әрекетінің реті көрсетілген.
      15. Осы регламенттін 2 қосымшасында ҚФБ іс-әрекеттердің өзара байланысы көрсетілетін сызба келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғаларға Қазақстан Республикасының Заңдарымен белгіленген жауапкершілік жүктеледі.

Кәмелетке толмаған балаға тиесілі 
тұрғын үй кепілдігімен несие ресімдеу
үшін банктерге рұқсаттар беру   
мемлекеттік қызмет регламентіне   
1 қосымша             

1 кесте. Білім бөліміне өтінген жағдайда құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) іс-әрекетінің сипаттамасы

N

Негізгі үдерістің іс-әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының)

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

бала құқығын қорғау бойынша маманы

Білім бөлімінің бастығы

бала құқығын қорғау бойынша маманы

Білім бөлімінің бастығы

бала құқығын қорғау бойынша маманы

3

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Осы регламенттің 11 тармағында көрсетілгендей  тұтынушының ұсынған құжаттарын қабылдау және тіркеу

Тұтынушының ұсынған құжаттарды қарастыру

Анықтаманы дайындау не қызмет көрсетуде бас тартудың дәлелді жауабы жасалады

Анықтама жобасын не қызмет көрсетуде бас тартудың дәлелді жауабын қарастыру

Анықтама беру не мемлекеттік қызмет көрсетуде бас тартудың дәлелді жауабы тұтынушының өзі өтінгенде беріледі

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Құжаттарды қабылдағаны жөніндегі қолхат

Резолюцияға қол қою

Анықтама жобасы  немесе бас тартудың дәлелді жауабы

Құжаттарға қол қою

Анықтама немесе бас тартудың дәлелді жауабы

5

Орындау мерзімдері

30 минуттан көп емес

1 жұмыс күні

2 жұмыс күні

2 жұмыс күні

30 минуттан көп емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған


Кәмелетке толмаған балаға тиесілі 
тұрғын үй кепілдігімен несие ресімдеу
үшін банктерге рұқсаттар беру   
мемлекеттік қызмет регламентіне  
2 қосымша           

      а) Білім бөліміне өтінген жағдайда мемлекеттік қызмет көрсету сызбасы

      ә) Баламалы түрде халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету сызбасы

Павлодар облысы Лебяжі ауданы 
әкімдігінің 2011 жылғы 22   
қыркүйектегі N 252/12 қаулысымен
бекітілген         

"Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке
толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді
ресімдеу үшін қорғаншылар мен қамқоршылар органдарының
анықтамаларын беру" мемлекеттік қызмет РЕГЛАМЕНТІ

1. Негізгі ұғымдар

      1. Пайдаланылатын терминдер мен аббревиатураның анықтамалары:
      1) Қорғаншылық (қамқоршылық) - кәмелетке толмағандардың және сот әрекетке қабілетсіз (әрекет қабілеттілігі шектеулі) деп таныған адамдардың құқықтары мен мүдделерін қорғаудың құқықтық нысаны;
      2) Тұтынушы – көрсетілетін мемлекеттік қызмет қөрсетуін өтінген жеке тұлға;
      3) ҚФБ - құрылымдық-функционалдық бірліктер - мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын  жауапты тұлға.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызметтің атауы: "Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылар мен қамқоршылар органдарыны анықтамаларын беру".
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 ақпандағы N 140 қаулысымен бекітілген "Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылар мен қамқоршылар органдарының анықтамаларын беру" стандарты негізінде жүзеге асырылады (бұдан әрі - стандарт).
      5. Мемлекеттік қызмет:
      1) "Лебяжі ауданның білім бөлімі" мемлекеттік мекемесіне өтінген жағдайда (бұдан әрі - білім бөлімі).
      Мемлекеттік қызмет көрсетілетін орны: Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Аққу ауылы, Баймолдин көшесі, 13, телефон 21303, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін, демалыс күндері - сенбі, жексенбі; электрондық пошта мекенжайы Lebroo@List.ru;
      2) Лебяжі ауданындағы филиалы "Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" мемлекеттік мекемесіне өтінген жағдайда (бұдан әрі -орталық).
      Мемлекеттік қызмет көрсетілетін орны: Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Аққу ауылы, Ташимова көшесі 114, телефон 21137, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін түскі үзіліссіз, демалыс күні -  жексенбі; Электрондық почта мекен-жайы Lebyjii_con@mail.ru.
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқтау нысаны стандарттың  4-қосымшасына сәйкес тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін қозғайтын мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылар мен қамқоршылар органдарының анықтамаларын беру (бұдан әрі анықтама), не қызмет көрсетуден бас тартудың дәлелді жауабын ұсыну болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі тұтынушы білім бөліміне және орталыққа өтінген жағдайда стандарттың 11-тармағында   айқындалған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап бес жұмыс күнін (құжаттарды қабылдаған күн және берген күн мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) құрайды. Өтініш беруші өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты 30 минуттан аспайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсетілу тәртібі: кіріс өтініші кіріс журналының хат-хабарында өтініш түскен күннен бастап тіркеледі (азаматтардың жазбаша арыздары) және стандарттың 7 тармағында белгіленген мерзімде қаралады.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін бар барлық құжаттарды тапсырған кезде тұтынушыға:
      1) білім бөліміне өтініш білдірген кезде - барлық құжаттарды алғаны туралы қолхат, онда тұтынушының мемлекеттік қызметті алатын күні көрсетіледі;
      2) орталыққа өтініш білдірген кезде - сұрау салудың нөмірі мен қабылданған күн, сұрау салынған мемлекеттік қызметтің түрі, қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары, құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны, құжаттарды ресімдеуге өтініш қабылдаған орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетіліп, тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      9. Беріліп отырған мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушыға стандарттың 11-тармағында белгіленген тізімдегі құжаттарды тапсыру қажет.
      10. Тұтынушы осы стандарттың 11-тармағында белгіленген құжаттардың біреуін тапсырмаған жағдайда, білім бөлімі мемлекеттік қызмет көрсетуде бас тартуы мүмкін.
      11. Ақпараттық қауіпсіздікке қойылатын талаптар: тұтынушы құжаттырының қорғалуы және ақпараттын құпия сақталуы қамтамасыз етіледі.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) білім бөліміне өтініш білдірген кезде:
      1) бала құқығын қорғау бойынша маманы;
      2) білім бөлімінің бастығы.
      13. Стандарттың 56 қосымшасында мемлекеттік қызметті алу үшін ұсынылатын өтінішінің нысаны көрсетілген.
      14. Осы регламенттің 1 қосымшасында ҚФБ іс-әрекетінің реті көрсетілген.
      15. Осы регламенттің 2 қосымшасында ҚФБ іс-әрекеттердің өзара байланысы көрсетілетін сызба келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғаларға Қазақстан Республикасының Заңдарымен белгіленген жауапкершілік жүктеледі.

Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын  
кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін   
қозғайтын мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылар
мен қамқоршылар органдарының анықтамаларын беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне       
1 қосымша               

1 кесте. Білім бөліміне өтінген жағдайда құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) іс-әрекетінің сипаттамасы

N Негізгі үдерістің іс-әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

1

Іс-әрекеттің (барысының,
жұмыс ағынының)
1 2 3 4 5

2

ҚФБ атауы

бала құқығын қорғау бойынша маманы

Білім бөлімінің бастығы

бала құқығын қорғау бойынша маманы

Білім бөлімінің бастығы

бала құқығын қорғау бойынша маманы

3

Іс-әрекеттің (үдерістің,
рәсімнің, операцияның)
атауы және оның сипаттамасы

Осы регламенттің 11 тармағында көрсетілгендей  тұтынушының ұсынған құжаттарын қабылдау және тіркеу

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қарастыру

Анықтаманы дайындау не қызмет көрсетуде бас тартудың дәлелді жауабы жасалады

Анықтама жобасын не  қызмет көрсетуде бас тартудың дәлелді жауабын қарастыру

Анықтама беру не  мемлекеттік қызмет көрсетуде бас тартудың дәлелді жауабы тұтынушының өзі өтінгенде беріледі

4

Аяқтау нысаны (деректер,
құжат, ұйымдық-өкімгерлік
шешім)

Құжаттарды қабылдағаны жөніндегі қолхат

Резолюцияға қол қою

Анықтама жобасы  немесе бас тартудың дәлелді жауабы

Құжаттарға қол қою

Анықтама немесе бас тартудың дәлелді жауабы

5

Орындау мерзімдері

30 минуттан көп емес

1 жұмыс күні

2 жұмыс күні

2 жұмыс күні

30 минуттан көп емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған


Тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын
кәмелетке толмаған балалардың мүдделерін
қозғайтын мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылар
мен қамқоршылар органдарының анықтамаларын беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне       
2 қосымша               

      а) Білім бөліміне өтінген жағдайда мемлекеттік қызмет көрсету сызбасы

      ә) Баламалы түрде халыққа қызмет көрсету орталығы арқалы мемлекеттік қызмет көрсету сызбасы

Об утверждении регламентов государственных услуг отдела образования Лебяжинского района

Постановление акимата Лебяжинского района Павлодарской области от 22 сентября 2011 года N 252/12. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 02 ноября 2011 года N 12-9-140. Утратило силу постановлением акимата Лебяжинского района Павлодарской области от 23 апреля 2012 года N 106/13

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Лебяжинского района Павлодарской области от 23.04.2012 N 106/13.

      В соответствии со статьей 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" N 745 акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача справок в пенсионные фонды, территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям";
      2) регламент государственной услуги "Выдача разрешений в банки для оформления ссуды под залог жилья, принадлежащего несовершеннолетнему";
      3) регламент государственной услуги "Выдача справок органов опеки и попечительства для оформления сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища".
      2. Отделу образования обеспечить своевременное, качественное оказание государственных услуг.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      4. Контроль за выполнением данного постановления возложить на заместителя акима района Сагандыкова Н.О.

      Аким района                                А. Курманова

Утверждено       
постановлением акимата    
Лебяжинского района      
Павлодарской области     
от 22 сентября 2011 года N 252/12

РЕГЛАМЕНТ государственной услуги "Выдача справок в
пенсионные фонды, территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства внутренних
дел Республики Казахстан для оформления наследства
несовершеннолетним детям"

1. Основные понятия

      1. Определение используемой аббревиатуры:
      1) СФЕ – структурно - функциональные единицы, участвующие в процессе оказания государственной услуги.

2. Общие положения

      2. Наименование государственной услуги: "Выдача справок в пенсионные фонды, территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям".
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании стандарта  "Выдача справок в пенсионные фонды, территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2010 года N 140 (далее - стандарт).
      5. Государственная услуга предоставляется:
      1) при обращении в Государственное учреждение "Отдел образования Лебяжинского района" (далее - отдел образования).
      Место оказания государственной услуги: Павлодарская область, Лебяжинский район, село Акку, улица Баймульдина, 13, телефон: 21303, график работы с 9.00 часов до 18.30 часов обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни - суббота, воскресенье; адрес электронной почты Lebroo@List.ru;
      2) при обращении через филиал Лебяжинского района Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее - центр).
      Место оказания государственной услуги: Павлодарская область, Лебяжинский район, село Акку, улица Ташимова, 114, телефон 21137, график работы с 9.00 часов до 19.00 часов без обеденного перерыва, выходной день - воскресенье; адрес электронной почты Lebyjii_con@mail.ru.
      6. Результатом завершения оказываемой государственной услуги является выдача справок в пенсионные фонды, территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям (далее - справка), согласно приложениям 45 стандарта, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11   стандарта (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги), составляют пять рабочих дней. Максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя составляет - не более 30 минут.

3. Описание порядка действий в процессе
оказания государственной услуги

      8. Порядок оказания государственной услуги: входящее заявление регистрируется в журнале входящей корреспонденции в день подачи заявления (письменные обращения граждан) и рассматривается в сроки, указанные в пункте 7 стандарта.
      При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги потребителю выдается:
      1) при обращении в отдел образования - расписка о получении всех документов, в которой содержится дата получения потребителем государственной услуги;
      2) при обращении через центр - расписка о приеме соответствующих документов с указанием номера и даты приема запроса, вида запрашиваемой государственной услуги, количества и названий приложенных документов, даты (времени) и места выдачи документов, фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      9. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11  стандарта.
      10. Отделом образования в предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае непредставления потребителем одного из документов, указанных в пункте 11 стандарта.
      11. Требования к информационной безопасности: обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      12. Структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении в отдел образования:
      1) специалист по охране прав детства;
      2) начальник отдела образования.
      13. Предоставляемая форма заявления для получения государственной услуги приведена в приложении 6 стандарта.
      14. Последовательность действий СФЕ приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказываемых государственные услуги

      16. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1            
к регламенту государственной услуги  
"Выдача справок в пенсионные фонды,  
территориальные подразделения Комитета
дорожной полиции Министерства внутренних
дел Республики Казахстан для оформления
наследства несовершеннолетним детям" 

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных
единиц (СФЕ) при обращении в отдел образования

N Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4 5

2

Наименование СФЕ

Специалист по охране прав детства

Начальник отдела образования

Специалист по охране прав детства

Начальник отдела образования

Специалист по охране прав детства

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация  представленных потребителем документов, указанных в п. 11 стандарта

Рассмотрение представленных потребителем документов

Подготовка справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги при личном обращении потребителя

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме документов

Подписание резолюции

Проект справки либо мотивированного ответа об отказе

Подписание документа

Справка, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

не более 30 минут

1 рабочий день

2 рабочих дня

2 рабочих дня

не более 30 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 2             
к регламенту государственной      
услуги "Выдача справок в пенсионные фонды,
территориальные подразделения Комитета 
дорожной полиции Министерства внутренних
дел Республики Казахстан для оформления 
наследства несовершеннолетним детям"   

      а) Схема предоставления государственной услуги при обращении в отдел образования

      б) Схема предоставления государственной услуги на альтернативной основе при обращении через центр

Утверждено       
постановлением акимата    
Лебяжинского района      
Павлодарской области     
от 22 сентября 2011 года N 252/12

РЕГЛАМЕНТ государственной услуги "Выдача разрешений
в банки для оформления ссуды под залог жилья,
принадлежащего несовершеннолетнему"

1. Основные понятия

      1. Определения используемого термина:
      1) Потребитель – физическое лицо, обратившееся за получением государственной услуги.

2. Общие положения

      2. Наименование государственной услуги: "Выдача разрешений в банки для оформления ссуды под залог жилья, принадлежащего несовершеннолетнему".
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании стандарта   "Выдача разрешений в банки для оформления ссуды под залог жилья, принадлежащего несовершеннолетнему" утвержденного постановлением   Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2010 года N 140 (далее - стандарт).
      5. Государственная услуга предоставляется:
      1) при обращении в Государственное учреждение "Отдел образования Лебяжинского района" (далее - отдел образования).
      Место оказания государственной услуги: Павлодарская область, Лебяжинский район, село Акку, улица Баймульдина, 13, телефон: 21303, график работы с 9.00 часов до 18.30 часов обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни - суббота, воскресенье; адрес электронной почты Lebroo@List.ru;
      2) при обращении через филиал Лебяжинского района Республиканского государственного учреждение "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее - центр).
      Место оказания государственной услуги: Павлодарская область, Лебяжинский район, село Акку, улица Ташимова, 114, телефон 21137, график работы с 9.00 часов до 19.00 часов без обеденного перерыва, выходной день - воскресенье; адрес электронной почты Lebyjii_con@mail.ru.
      6. Результатом завершения оказываемой государственной услуги является выдача разрешения в банки для оформления ссуды под залог жилья, принадлежащего несовершеннолетнему (далее - справка), согласно  приложению 4 стандарта, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11   стандарта (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги), составляют пять рабочих дней. Максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя составляет - не более 30 минут.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      8. Порядок оказания государственной услуги: входящее заявление регистрируется в журнале входящей корреспонденции (письменные обращения граждан) в день подачи заявления и рассматривается в сроки, указанные в пункте 7 стандарта.
      При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги выдается:
      1) при обращений в отдел образования - расписка о получении всех документов, в которой содержится дата получения потребителем государственной услуги;
      2) при обращении через центр - расписка о приеме соответствующих документов с указанием номера и даты приема запроса, вида запрашиваемой государственной услуги, количества и названий приложенных документов, даты (времени) и места выдачи документов, фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      9. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11   стандарта.
      10. Отделом образования в предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае непредставления потребителем одного из документов, указанных в пункте 11 стандарта.
      11. Требования к информационной безопасности: обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      12. Структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращений в отдел образованния:
      1) специалист по охране прав детства;
      2) начальник отдела образования.
      13. Предоставляемая форма заявления для получения государственной услуги приведена в приложении 5 стандарта.
      14. Последовательность действий СФЕ приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      16. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1        
к регламенту государственной услуги
"Выдача разрешений в банки для  
оформления ссуды под залог жилья 
принадлежащего несовершеннолетнему"

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных
единиц (СФЕ) при обращении в отдел образования

N

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ )

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Специалист по охране прав детства

Начальник отдела образования

Специалист по охране прав детства

Начальник отдела образования

Специалист по охране прав детства

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов, указанных  в п. 11стандарта

Рассмотрение представленных потребителем документов

Подготовка справки либо  мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги при личном обращении потребителя

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме документов

Подписание резолюции

Проект справки либо мотивированного ответа об отказе

Подписание документа

Справка, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

не более 30 минут

1 рабочий день

2 рабочих дня

2 рабочих дня

не более 30 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 2        
к регламенту государственной услуги
"Выдача разрешений в банки для  
оформления ссуды под залог жилья 
принадлежащего несовершеннолетнему"

      а) Схема предоставления государственной услуги при обращении в отдел образования

      б) Схема предоставления государственной услуги на альтернативной основе через центр обслуживания населения

Утверждено      
постановлением акимата    
Лебяжинского района     
Павлодарской области    
от 22 сентября 2011 года N 252/12

РЕГЛАМЕНТ государственной услуги "Выдача справок органов опеки
и попечительства для оформления сделок, затрагивающих интересы
несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища"

1. Основные понятия

      1. Определения используемых терминов и аббревиатуры:
      1) Опека (попечительство) – правовая форма защиты прав и интересов несовершеннолетних и лиц, признанных судом недееспособными (ограниченно дееспособными;
      2) Потребитель – физическое лицо, обратившееся за получением государственной услуги;
      3) СФЕ – структурно-функциональные единицы – ответственные лица, участвующие в процессе оказания государственной услуги.

2. Общие положения

      2. Наименование государственной услуги: "Выдача справок органов опеки и попечительства для оформления сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища".
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании стандарта   "Выдача справок органов опеки и попечительства для оформления сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища" утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2010 года N 140 (далее - стандарт).
      5. Государственная услуга предоставляется:
      1) при обращении в Государственное учреждение "Отдел образования Лебяжинского района" (далее отдел образования).
      Место оказания государственной услуги: Павлодарская область, Лебяжинский район, село Акку, улица Баймульдина, 13, телефон: 21303, график работы с 9.00 часов до 18.30 часов обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни - суббота, воскресенье; адрес электронной почты Lebroo@List.ru;
      2) при обращении через Филиал Лебяжинского района Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее - центр).
      Место оказания государственной услуги: Павлодарская область, Лебяжинский район, село Акку, улица Ташимова, 114, телефон 21137, график работы с 9.00 часов до 19.00 часов без обеденного перерыва, выходной день - воскресенье; адрес электронной почты Lebyjii_con@mail.ru.
      6. Результатом завершения оказываемой государственной услуги является выдача справок органа опеки и попечительства для сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища (далее справка), согласно приложению 4   стандарта, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11   стандарта (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги), составляют пять рабочих дней. Максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя - составляет не более 30 минут. Максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя составляет - не более 30 минут.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      8. Порядок оказания государственной услуги: входящее заявление регистрируется в журнале входящей корреспонденции (письменные обращения граждан) в день подачи заявления и рассматривается в сроки, указанные в пункте 7 стандарта.
      При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги потребителю выдается:
      1) при обращении в отдел образования - расписка о получении всех документов, в которой содержится дата получения потребителем государственной услуги;
      2) при обращении через центр - расписка о приеме соответствующих документов с указанием номера и даты приема запроса, вида запрашиваемой государственной услуги, количества и названий приложенных документов, даты (времени) и места выдачи документов, фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      9. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11   стандарта.
      10. Отделом образования в предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае непредставления потребителем одного из документов, указанных в пункте 11 стандарта.
      11. Требования к информационной безопасности: обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      12. Структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении в отдел образования:
      1) специалист по охране прав детства;
      2) начальник отдела образования.
      13. Предоставляемая форма заявления для получения государственной услуги приведена в приложении 56 стандарта.
      14. Последовательность действий СФЕ приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      16. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1         
к регламенту государственной услуги   
"Выдача справок органов опеки попечительства
для оформления сделок, затрагивающих   
интересы несовершеннолетних детей,    
являющихся собственниками жилища"    

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных
единиц (СФЕ) при обращении в отдел образования

N Действие основного процесса (хода, потока работ )

1

N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4 5

2

Наименование СФЕ

Специалист по охране прав детства

Начальник отдела образования

Специалист по охране прав детства

Начальник отдела образования

Специалист по охране прав детства

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов, указанных в п. 11 стандарта

Рассмотрение представленных потребителем документов

Подготовка справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги при личном обращении потребителя

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме документов

Подписание резолюции

Проект справки либо мотивированного ответа об отказе

Подписание документа

Справка, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

не более 30 минут

1 рабочий день

2 рабочих дня

2 рабочих дня

не более 30 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 2            
к регламенту государственной услуги   
"Выдача справок органов опеки попечительства
для оформления сделок, затрагивающих   
интересы несовершеннолетних детей,    
являющихся собственниками жилища"     

      а) Схема предоставления государственной услуги при обращении в отдел образования

      б) Схема предоставления государственной услуги на альтернативной основе через центр обслуживания населения