"Жеке қосалқы шаруашылығының бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Лебяжі аудандық әкімдігінің 2011 жылғы 20 желтоқсандағы N 369/30 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 18 қаңтарда N 12-9-153 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Лебяжі аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 23 сәуірдегі N 106/13 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Лебяжі аудандық әкімдігінің 2012.04 N 106/13 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының  2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына және Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31 бабына сәйкес, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтер тізілімін бекіту туралы" қаулысына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Жеке қосалқы шаруашылығының бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Ауылдық аумақтық әкімдері мемлекеттік қызметті уақытылы, сапалы көрсетуді қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Б. Т. Байжановқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                А. Құрманова

Лебяжі ауданы әкімдігінің
2011 жылғы желтоқсандағы
N 369/30 қаулысымен  
бекітілген      

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы регламент "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметін көрсету тәртібін анықтайды (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 31 желтоқсандағы N 2318 қаулысымен бекітілген "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" стандарты (бұдан әрі - стандарт) негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет Лебяжі ауданы ауылдық округтері әкімдерінің аппараттары мемлекеттік мекемелерімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекен-жайлар бойынша демалыс пен мереке күндерін қоспағанда аптасына бес күн сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін ұсынылады.
      Баламалы негізде мемлекеттік қызмет Лебяжі ауданының филиалы "Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Орталық) демалыс пен мереке күндерін қоспағанда аптасына алты күн сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін Павлодар облысы Лебяжі ауданы Аққу ауылы Ташимов көшесі, 114 мекен жайы бойынша ұсынылады, телефон 21137, Электрондық почта мекен-жайы Lebyjii_con@mail.ru.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      уәкілетті органға тұтынушы тікелей өтініш берген кезде мемлекеттік қызмет өтініш білдірген сәттен бастап ұсынылады:
      1) мемлекеттік қызметті алғанға дейін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 10 (он) минуттан аспайды;
      2) мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты – 10 (он) минуттан аспайды.
      Тұтынушы Орталық арқылы өтініш берген кезде мемлекеттік қызмет көрсетіледі:
      1) мерзімде - 2 (екі) жұмыс күнінен аспайды;
      2) мемлекеттік қызметті алғанға дейін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 10 (он) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты – 10 (он) минут.
      7. Тұтынушы осы регламенттің 8-тармағында көрсетілген құжаттар пакетін толық ұсынбауы және өкілетті органның шаруашылық кітабында қосалқы шаруашылықтың болуы туралы мәліметтер болмауы мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тартуға негіз болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекет
(өзара әрекеттілік) реттілігінің сипаттамасы

      8. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін мына құжаттарды ұсынады:
      уәкілетті органға өтініш бергенде тұтынушы жеке куәлігін ұсынумен ауызша түрде өтініш береді;
      Орталыққа өтініш бергенде:
      1) еркін нысандағы өтінішті;
      2) жеке куәліктің көшірмесін және салыстыру үшін түпнұсқасын.
      9. Құжаттарды Орталыққа тапсырғаннан кейін тұтынушыға мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғандығын растайтын Орталықтың мөрі мен тұтынушының мемлекеттік қызметті алған мерзімі көрсетілген анықтама беріледі.
      10. Тұтынушыдан мемлекеттік қызмет алу үшін өтініш түскен кезеңнен бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін беру кезеңіне дейін мемлекеттік қызметті көрсету этаптары:
      уәкілетті органға өтініш бергенде:
      1) тұтынушы жеке куәлігін тапсырады;
      2) уәкілетті органның маманы өтінішті журналға тіркеуді жүргізеді, шаруашылық кітабы бойынша мәліметтерді тексереді, жеке қосалқы шаруашылығының болуы туралы анықтаманы толтырады немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды;
      Орталық арқылы өтініш бергенде:
      1) тұтынушы өтініш және жеке куәліктің көшірмесін береді;
      2) орталық өтінішті тіркеуді жүргізеді және уәкілетті органға тапсырады;
      3) уәкілетті орган ұсынған өтінішті тіркеуді, орталыққа үсынған өтінішті қарауды жүзеге асырады, бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды немесе анықтаманы ресімдейді, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Орталыққа жолдайды;
      4) орталық тұтынушыға анықтама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап береді.
      11. Уәкілетті орган құжат мазмұны туралы ақпараттарды сақтау, қорғау және құпияда сақтау қажет.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне тұтынушының уәкілетті органға тікелей өтініш беруі кезінде мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті органның маманы;
      2) ауылдық округтің әкімі.
      13. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттердің (үдерістердің) өзара әрекеттестігі мен реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы  регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      14. ҚФБ мен мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігінің арасындағы өзара байланысты бейнелейтін сызба осы регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.

3. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымдық тұлғалардың жауапкершілігі

      15. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін бұзғандығы үшін лауазымдық тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған жауап-кершілікке тартылады.

"Жеке үй шаруашылығының болуы 
туралы анықтама беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне  
1 қосымша          

Лебяжі ауданы ауылдық округ әкімдері аппараттарының ТІЗІМІ

р/с N Ауылдық округ әкімдері аппараттарының толық атауы Елді мекен атауы Байланыс телефоны Заңды мекен-жайы Сайт мекен жайы

1.

"Баймолдин ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Баймолдин ауылы Тақыр ауылы, Теренкөл ауылы

8(71842) 22-3-90

Баймолдин ауылы, Баймолдин  көшесі 2

жоқ

2.

"Қазы ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Қазы ауылы

8(71839) 41-0-95

Қазы ауылы, Гаражная көшесі 1

жоқ

3.

"Ямышев ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Ямышев ауылы, Тілектес ауылы, Қызылқоғам ауылы

8(71839) 40-7-99

Ямышев ауылы, Мира көшесі 1

жоқ

4.

"Жамбыл ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Жамбыл ауылы, Жанатан ауылы, Әйтей ауылы

8(71839) 41-5-01

Жамбыл ауылы, Береговая көшесі 6

жоқ

5.

"Лебяжі ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Аққу ауылы

8(71839) 21-3-41

Аққу ауылы, Баймолдин көшесі 4

жоқ

6.

"Қызыләскер ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Черное ауылы, Шабар ауылы, Шәмші ауылы, Құмсуат ауылы

8(71839) 25-3-09

Черное ауылы, Әпсалықов  көшесі 3

жоқ

7.

"Майқарағай ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Майқарағай ауылы, Мерғалым ауылы

8(71839)28-4-16

Майқарағай ауылы, Ленин көшесі 10

жоқ

8.

"Малыбай  ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Малыбай ауылы, Қазантай ауылы

8(71839) 27-2-22

Малыбай ауылы, Мира көшесі 13

жоқ

9.

"Шарбақты ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Шарбақты ауылы, Жабағылы ауылы, Төсағаш ауылы

8(71839) 24-3-00

Шарбақты ауылы, Достық көшесі 2

жоқ

10.

"Қызылағаш ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Бесқарағай ауылы

8(71839) 41-4-62

Бесқарағай ауылы, А. Құсайынов  көшесі 28

жоқ

11.

"Шақа ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Шақа ауылы, Шоқтал ауылы, Бейімбет ауылы

8(71842) 23-2-02

Шақа ауылы, Клубная көшесі 1

жоқ

"Жеке үй шаруашылығының болуы 
туралы анықтама беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне  
2 қосымша           

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің
(ҚФБ) іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің іс-әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

1.

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) N

1

2

3

2.

ҚФБ атауы

ҚФБ-тің 1 тобы Уәкілетті органның маманы

ҚФБ-тің 2 тобы Ауылдың немесе ауылдық округтің әкімі

ҚФБ-тің 1 тобы Уәкілетті органның маманы

3.

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Өтінішті қабылдау және тіркеу, шаруашылық кітабы бойынша мәліметтерді тексеру

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қарастыру

Шығыс құжат айналымы журналына тіркеу

4.

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Анықтаманы толтыру және қол қою немесе тұтынушыға мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапты жазу

Анықтамаға немесе тұтынушыға мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Анықтама немесе қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап беру

5.

Орындалу мерзімдері

10 минуттан аспайды

5 минуттан аспайды

5 минуттан аспайды

6.

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2 баған

3 баған


"Жеке үй шаруашылығының болуы 
туралы анықтама беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне  
3 қосымша           

Жеке қосалқы шаруашылығының болуы
туралы анықтама беру үдерісінің сызбасы

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

Постановление акимата Лебяжинского района Павлодарской области от 20 декабря 2011 года N 369/30. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 18 января 2012 года N 12-9-153. Утратило силу постановлением акимата Лебяжинского района Павлодарской области от 23 апреля 2012 года N 106/13

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Лебяжинского района Павлодарской области от 23.04.2012 N 106/13.

        В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", статьей 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства".
      2. Акимам сельских округов обеспечить своевременное и качественное оказание государственной услуги.
      3. Контроль за выполнением данного постановления возложить на заместителя акима района Байжанова Б. Т.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                А. Курманова

Утверждено       
постановлением акимата    
Лебяжинского района     
Павлодарской области     
от 20 декабря 2011 года N 369/30

Регламент государственной услуги "Выдача справок
о наличии личного подсобного хозяйства"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент определяет порядок оказания государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2009 года N 2318 (далее - стандарт).
      4. Государственная услуга предоставляется государственными учреждениями аппаратов акимов сельских округов Лебяжинского района (далее – уполномоченные органы), пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      На альтернативной основе государственная услуга предоставляется через филиал Лебяжинского района республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее - Центр) шесть дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9.00 часов до 19.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов по адресу: Павлодарская область, Лебяжинский район, село Акку, улица Ташимова 114, телефон 21137, адрес электронной почты Lebyjii_con@mail.ru.
      5. Результатом оказания государственной услуги является выдача справки о наличии личного подсобного хозяйства, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      6. Сроки оказания государственной услуги:
      При непосредственном обращении потребителя в уполномоченный орган государственная услуга оказывается с момента обращения:
      1) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги - не более 10 (десяти) минут;
      2) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги – не более 10 (десяти) минут.
      При обращении потребителя через Центр государственная услуга оказывается:
      1) в срок – не более 2 (двух) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги - не более 10 (десяти) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги - 10 (десять) минут.
      7. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является предоставление потребителем неполного пакета документов, указанных в пункте 8 настоящего регламента либо отсутствия данных о наличии личного подсобного хозяйства в похозяйственной книге уполномоченного органа.

2. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      8. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет следующие документы:
      при обращении в уполномоченный орган потребитель обращается в устной форме с предоставлением удостоверения личности;
      при обращении в Центр:
      1) заявление в произвольной форме;
      2) копию удостоверения личности с предоставлением оригинала для сверки.
      9. После сдачи документов в Центр потребителю выдается справка, подтверждающая сдачу потребителем всех необходимых документов для получения государственной услуги, в которой содержится штамп Центра и дата получения потребителем государственной услуги.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      при обращении в уполномоченный орган:
      1) потребитель предоставляет удостоверение личности;
      2) специалист уполномоченного органа проводит регистрацию обращения в журнале, проверяет данные по похозяйственной книге, заполняет справку о наличии личного подсобного хозяйства либо готовит мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги;
      при обращении через Центр:
      1) потребитель подает заявление и копию удостоверения личности;
      2) Центр проводит регистрацию заявления и передает в уполномоченный орган;
      3) уполномоченный орган осуществляет регистрацию, рассмотрение предоставленного заявления из Центра, подготавливает мотивированный ответ об отказе или оформляет справку, направляет результат оказания государственной услуги в Центр;
      4) Центр выдает потребителю справку либо мотивированный ответ об отказе.
      11. Уполномоченный орган должен обеспечить сохранность, защиту и конфиденциальность информации о содержании документа потребителя.
      12. В процессе оказания государственной услуги при непосредственном обращении потребителя в уполномоченный орган задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) аким сельского округа.
      13. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      14. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведены в приложении 3 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      15. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1        
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства"     

Перечень аппаратов акимов сел,
сельских округов Лебяжинского района

N п/п Полное наименование аппарата акима сельского округа Наименование населенного пункта Контактный телефон Юридический адрес Адрес сайта

1

ГУ "Аппарат акима Баймульдинского сельского округа"

с. Баймульдино, с. Такир, с. Теренколь

(871842) 22-3-90

с. Баймульдино, улица Баймульдина, 2

нет

2

ГУ "Аппарат акима Казынского Сельского округа"

с. Казы

(871839)41095

с. Казы, улица Гаражная, 1

нет

3

ГУ "Аппарат акима Ямышевского сельского округа"

с. Ямышево, с. Тлектес, с. Кызылкогам

(871839)40799

с. Ямышево, улица Мира, 1

нет

4

ГУ "Аппарат акима Жамбылского  сельского округа"

с. Жамбыл, с. Жанатан, с. Айтей

(871839)41501

с. Жамбыл, улица Береговая, 6

нет

5

ГУ "Аппарат акима Лебяжинского  сельского округа"

с. Акку

(871839)21341

с. Акку, улица Баймулдино , 4

нет

6

ГУ "Аппарат акима Кызыласкерского  сельского округа"

с. Черное, с. Шабар, с. Шамши, с. Кумсуат

(871839)25309

с. Черное, улица Апсаликова, 3

нет

7

ГУ "Аппарат акима Майкарагайского сельского округа"

с. Майкарагай, с. Мергалым,

(871839)28416

с. Майкарагай, улица Ленина, 10

нет

8

ГУ "Аппарат акима Малыбайского сельского округа"

с. Малыбай, с. Казантай

(871839)27222

с. Малыбай, улица Мира, 13

нет

9

ГУ "Аппарат акима Шарбактинского  сельского округа"

с. Шарбакты, с. Жабаглы,  с. Тосагаш

(871839) 24300

с. Шарбакты, улица Достык, 2

нет

10

ГУ "Аппарат акима Кызылагашского сельского округа"

с. Бескарагай

(871839)41462

с. Кызылагаш, улица А. Кусаинова , 28

нет

11

ГУ "Аппарат акима Шакинского сельского округа"

с. Шака, с. Шоктал, с. Баимбет

(871842)23202

с. Шака, улица Клубная, 1

нет

Приложение 2        
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства"       

Описание действий структурно-функциональных единиц СФЕ

Действия процессов (хода, потока работ)

1.

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

2.

Наименование СФЕ

Группа 1 СФЕ специалист уполномоченного органа

Группа 2 СФЕ Аким села или сельского округа

Группа 1 СФЕ специалист уполномоченного органа

3.

Наименование действия (процесса процедура, операции) и их описание

Прием и регистрация обращения, проверка  данных по похозяйственной книге

Рассмотрение представленных потребител документов

Регистрация в журнале исходящей корреспонденции

4.

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Заполнение и подписание справки либо написание мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю и направление на подписание

Подписание справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю

Выдача  справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю

5.

Сроки исполнения

не более 10 минут

не более 5 минут

не более 5 минут

6.

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

-

Приложение 3        
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства"       

Схема процесса выдачи справки о
наличии личного подсобного хозяйства