"Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу және оларға Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға рұқсаттар беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2012 жылғы 14 маусымдағы № 352 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 28 маусымда № 7775 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 11 наурыздағы № 152 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ішкі істер министрінің 11.03.2014 № 152 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған «Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу және оларға Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға рұқсаттар беру» мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон полициясы комитеті (П.К. Нокин):
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
      2) осы бұйрықты белгіленген тәртіппен ресми жариялауды;
      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің орынбасары Қ.С. Тыныбековке және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон полициясы комитетіне (П.К. Нокин) жүктелсін.
      5. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                    Қ. Қасымов

      «Келісілді»
      Қазақстан Республикасы
      Ұлттық қауіпсіздік комитетінің
      төрағасы
      ___________ Н. Әбіқаев
      2011 жылғы «24» маусым

Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2012 жылғы 14 маусымдағы
№ 352 бұйрығымен 
бекітілген     

«Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу және оларға
Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға рұқсаттар беру»
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы «Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу және оларға Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға рұқсаттар беру» мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі - Регламент) Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 34-бабына, «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-115-2-бабына, сондай-ақ «Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу және оларға Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға рұқсаттар беру жөніндегі мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 14 желтоқсандағы № 2102 қаулысымен бекітілген «Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу және оларға Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға рұқсаттар беру» мемлекеттік қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт) сәйкес әзірленді.
      2. Осы Регламентте мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) тұтынушы – мемлекеттік қызметке жүгінген шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдар;
      2) құрылымдық-функциялық бірліктер (ҚФБ) – мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын уәкілетті органдардың жауапты адамдары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөліністері, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер немесе кіші жүйелер.
      3. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 желтоқсандағы № 2102 қаулысымен бекітілген Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу және оларға Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға рұқсаттар беру бойынша мемлекеттік қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт) 1-қосымшада көрсетілген мекенжайлар бойынша Қазақстан Республикасының ішкі істер органдары көші-қон полициясының аумақтық бөліністері (бұдан әрі – көші-қон полициясы бөліністері) көрсетеді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет:
      1) «Халықтың көші-қоны туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 22 шілдедегі Заңы 9-бабының;
      2) Стандарттың;
      3) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 26 қарашадағы № 1185 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға рұқсаттар алуға үміткер шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың Қазақстан Республикасында болу кезеңінде өздерiнiң төлем жасау қабілеттігін растау ережесінің негізінде көрсетіледі.
      6. Азаматтарды тіркеу кітабында, сондай-ақ азаматтығы жоқ адамдардың куәліктерінде мөртабан қою не болмаса қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру мемлекеттік қызметті аяқтау нысаны болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызметті тұтынушының тұрақты тұратын жері бойынша көші-қон полициясының бөліністері көрсетеді.
      8. Мемлекеттік қызмет аптасына бес жұмыс күндері сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін, сағат 13-00-ден 14-30-ға дейінгі түскі үзіліспен және сенбіде сағат 9-00-ден 13-00-ге дейін ұсынылады. Қабылдау кезекке тұру тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жылдам қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпарат, сондай-ақ оларды толтыру үлгілері Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің (бұдан әрі – ІІМ) www.mvd.kz және тізбесі осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген облыстардың, Астана, Алматы қалаларының ішкі істер департаменттерінің (бұдан әрі – ІІД) интернет-ресурсында, «Ішкі істер органдарының қызметі туралы» бөлімде, сондай-ақ көші-қон полициясының бөліністерінде орналасқан ресми ақпарат көздері мен стенділерде орналастырылады.
      10. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушы Стандарттың 11-тармағына сәйкес құжаттар ұсынады.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған және өтінішті қабылдағаны туралы талон алған сәттен бастап күнтізбелік 60 күн;
      2) көшіп-қону квотасына сәйкес Қазақстан Республикасына келген шетелдіктерге өтінішті қабылдағаны туралы талон алған сәттен бастап күнтізбелік 10 күн;
      3) тұтынушының кезек күтуінің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут;
      3) тіркеуді жүзеге асыру кезінде алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут.
      12. Стандарттың 16-тармағында көзделген жағдайларда иммигранттарға Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға рұқсаттар беруден бас тартылады не болмаса бұрын берілген рұқсаттың күші жойылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі іс-әрекеттердің
(өзара іс-қимыл жасасудың) сипаттамасы

      13. Көші-қон полициясы бөліністерінде құжаттарды қабылдау «терезелер» арқылы жүзеге асырылады, оларда Стандартқа 1-қосымшада көрсетілген уақыт бойынша көші-қон полициясы инспекторының тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетіледі.
      Көші-қон полициясы бөлінісіне құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы талон беріледі, онда:
      нөмірі мен құжаттарды қабылдаған күні;
      сұрау салынатын мемлекеттік қызметтің түрі;
      құжаттарды берген күні, уақыты мен орны;
      құжатты қабылдаған көші-қон полициясы инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетіледі.
      14. Ақпараттық қауіпсіздікке талаптар қойылмайды.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай ҚФБ жұмылдырылады:
      1) қалалық, аудандық, қаладағы аудандық, кенттік ішкі істер басқармасы (бөлімі) көші-қон полициясы бөлімінің (бөлімшесінің, тобының) қызметкері – шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды қабылдау және оларға Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға рұқсаттар беру;
      2) облыстардағы, Алматы және Астана қалаларындағы ІІД Көші-қон полициясы басқармасының қызметкері - шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды қабылдау және оларға Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға рұқсаттар беру;
      3) ІІД бастығы, ІІД бастығының орынбасары – рұқсат беру туралы қорытындыны бекіту;
      4) ІІД-нің Мекенжай-анықтамалық бюросы – есепке қою;
      5) Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитетінің облыс, Алматы және Астана қалалары бойынша департаменті – шетелдіктерге, азаматтығы жоқ адамдарға тұрақты тұруға рұқсаттар беру туралы материалдарды келісу.
      16. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттерді (рәсімді) орындау мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ-ның әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) реті мен өзара іс-қимыл жасасуының кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық реті мен ҚФБ-ның арасындағы өзара байланыстың сызбасы осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.

«Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ  
адамдарды тіркеу және оларға   
Қазақстан Республикасында тұрақты
тұруға рұқсаттар беру» мемлекеттік қызмет
регламентіне 1-қосымша     

Әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) реттілігі мен
өзара іс-қимыл жасасуының сипаттамасы

      Негізігі процесс.
      1-нұсқа. «Тұрақты тұруға» санатындағы визамен Қазақстан Республикасына келген шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу. 1-кесте.

Негізгі процестің (жұмыс барысының, ағынының) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

6

2

ҚФБ-ның атауы

КҚПК

КҚПК

КҚПК

КҚПК

КҚПК

МАБ

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Өтініш иесінің құжаттар пакетін қабылдау және тексеру

Журналда тіркеу

Мекенжай келу парағы мен келу парағына статистикалық есепке алу парағын МАБ-ға жолдау

Есептік карточканы 3 данада толтыру

Алфавиттік-анықтамалық картотекаға есептік карточка енгізу

Мекенжай келу парағын алфавиттік-анықтамалық картотекаға енгізу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Құжаттар сәйкес келмеген жағдайда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Азаматтарды тіркеу кітабында, азаматтығы жоқ адамның куәлігінде мөртабан қою

Ілеспе хат

Ілеспе хат

Тұрақты тұратын адам ретінде есепке қою

МАБ-қа тіркеу есебіне қою

5

Орындау мерзімдері

10 минут

10 минут

2 күн

2 күн

3 күн

3 күн

      2-нұсқа. Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға қалдыру туралы өтініштерді қарау.

Негізгі процестің (жұмыс барысының, ағынының) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

6

7

2

ҚФБ-ның атауы

ҚАІІО

ҚАІІО

КҚПК

ҰҚКД

ҚСжАЕАК

КҚПК

ІІД басшылығы

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Өтініш иесінің құжаттар пакетін қабылдау және тексеру

Істі қалыптастыру және оны КҚПБ-ға жолдау

Істің материалдарын тексеру, сұрау салуларды ҰҚКД және ҚСжА-ЕАБ-ға жолдау

Өтініш иесін арнайы есептер бойынша тексеру

Өтініш иесін арнайы есептер бойынша тексеру

Қазақстан Республикасында тұрақты тұру мүмкіндігі туралы дәлелді қорытынды шығару, ІІД басшылығына жолдау

Істің материалдарын тексеру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Журналда тіркеу және алғаны туралы талон беру не болмаса мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру

Ілеспе хат

Сұрау салуды жолдау

КҚПК-ға жауап

КҚПК-ға жауап

Дәлелді қорытынды

Қорытындыны бекіту

5

Орындау мерзімдері

10 минут

3 күн

3 күн

30 күн

15 күн

7 күн

10 күн

      кестенің жалғасы:

8

9

10

11

12

13

14

КҚПК

КҚПК

ҚАІІО

ҚАІІО

ҚАІІО

КҚПК

МАБ

Есептік карточканы 3 дана толтыру

Қазақстан Республикасында тұрақты тұру мүмкіндігі туралы дәлелді қорытындыны есептік карточканың үшінші данасымен ҚАІІО-ға жолдау

Шығарылған қорытындының нәтижелері туралы жазбаша хабарламаны дайындау. Теріс шешім қабылданған жағдайда өтініш иесіне дәлелді бас тартуды жолдау

Азаматтарды тіркеу кітабында, азаматтығы жоқ адамның куәлігінде мөртабан қою

Мекен-жай келу парағы мен келу парағына статистикалық есепке алу парағын МАБ-ға жолдау

Алфавиттік-анықтамалық картотекаға есептік карточка енгізу

Мекенжай келу парағын алфавиттік-анықтамалық картотекаға енгізу

Ілеспе хат

Ілеспе хат

Өтініш иесіне хабарландыру

Тіркеу туралы мөртабан

Ілеспе хат

Тұрақты тұратын адам ретінде есепке қою

МАБ-қа тіркеу есебіне қою

2 күн

2 күн

3 күн

10 минут

2 күн

3 күн

3 күн

       Пайдалану нұсқалары.
       1-нұсқа. «Тұрақты тұруға» санатындағы визамен Қазақстан Республикасына келген шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу
       3-кесте. Негізгі процесс – «Тұрақты тұруға» санатындағы визамен Қазақстан Республикасына келген шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу.

Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағыны)

КҚПК

КМП

АСБ

Өтініш иесінің құжаттар пакетін қабылдау және тексеру

Есептік карточканы алфавиттік-анықтамалық картотекаға енгізу

Мекенжай келу парағын алфавиттік-анықтамалық картотекаға енгізу

Азаматтарды тіркеу кітабында, азаматтығы жоқ адамның куәлігінде мөртабан қою

Тұрақты тұратын адам ретінде есепке қою

МАБ-қа тіркеу есебіне қою

Мекенжай келу парағы мен келу парағына статистикалық есепке алу парағын МАБ-қа жолдау

Мекенжай парағын есепке қою үшін енгізу

Есепке қойылғаны туралы КҚПК-ға хабарландыру

Есептік карточканы 3 данада толтыру

Тұрақты тұратын адам ретінде есепке қою

Тұрғылықты жері өзгерген жағдайда өзгерістер енгізу

4-кесте. Негізгі процесс – шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға қалдыру туралы оң шешім қабылдау

Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағыны)

ҚАІІО

КҚПК

ІІД басшылығы

Өтініш иесінің құжаттар пакетін қабылдау және тексеру

Істің материалдарын тексеру, сұрау салуларды ҰҚКД және ҚСжАЕАБ-ға жолдау

Істің материалдарын тексеру

Істі қалыптастыру және оны КҚПБ-ға жолдау

Қазақстан Республикасында тұрақты тұру мүмкіндігі туралы дәлелді қорытынды шығару, ІІД басшылығына жолдау

Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға қалдыру туралы қорытындыны бекіту

Өтініш иесіне шығарылған қорытындының нәтижелері туралы хабарландыру

Есептік карточканы 3 дана толтыру


Азаматтарды тіркеу кітабында, азаматтығы жоқ адамның куәлігінде мөртабан қою

Қазақстан Республикасында тұрақты тұру мүмкіндігі туралы дәлелді қорытындыны есептік карточканың үшінші данасымен ҚАІІО-ға жолдау


Мекенжай келу парағы мен келу парағына статистикалық есепке алу парағын МАБ-қа жолдау



Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағыны)

ҰҚКД

ҚСжАЕАК

КҚПК

МАБ

Өтініш иесін арнайы есептер бойынша тексеру

Өтініш иесін арнайы есептер бойынша тексеру

Есептік каточканы алфавиттік-анықтамалық картотекаға енгізу

Мекенжай келу парағын алфавиттік-анықтамалық картотекаға енгізу

5-кесте. Балама процесс - шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға қалдыру туралы теріс шешім қабылдау.

ҚАІІО

КҚПК

ІІД басшылығы

Өтініш иесінің құжаттар пакетін қабылдау және тексеру

Істің материалдарын тексеру, сұрау салуларды ҰҚКД және ҚСжАЕАБ-ға жолдау

Істің материалдарын тексеру

Істі қалыптастыру және оны КҚПБ-ға жолдау

Қазақстан Республикасында тұрақты тұрудан бас тарту туралы дәлелді қорытынды шығару, ІІД басшылығына жолдау

Қазақстан Республикасында тұрақты тұрудан бас тарту туралы қорытындыны бекіту

Өтініш иесіне дәлелді жазбаша бас тартуды жолдау

Қазақстан Республикасында тұрақты тұрудан бас тарту туралы теріс қорытындының көшірмесін жолдау


Балама процесс (жұмыс барысы, ағыны)

ҰҚКД

ҚСжАЕАК



Өтініш иесін арнайы есептер бойынша тексеру

Өтініш иесін арнайы есептер бойынша тексеру



      Қосымшада келесі аббревиатуралар қолданады:
      - КҚПБ - Көші қон полициясы басқармасы;
      - КҚПК - Көші қон полициясы комитеті;
      - МАБ - Мекенжай-анықтамалық бюросы;
      - ҚАІІО – қалалық (аудандық) ішкі істер органдары;
      - ҰҚКД - Ұлттық қауіпсіздік комитетінің департаменті;
      - ҚСжАЕАК - Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті

«Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ
адамдарды тіркеу және оларға 
Қазақстан Республикасында  
тұрақты тұруға рұқсаттар беру»
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша         

Әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық реттілігінің
арасындағы байланысты көрсететін сызбалар

Шетелдіктер мен азаматтағы жоқ адамдарды тіркеу және
оларға тұрақты тұруға рұқсаттар беру


 

Об утверждении регламента государственной услуги "Регистрация и выдача разрешений иностранцам и лицам без гражданства на постоянное жительство в Республике Казахстан"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 14 июня 2012 года № 352. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 июня 2012 года № 7775. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 11 марта 2014 года № 152

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 11.03.2014 № 152 (вводится в действие по истечении десяти календарный дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый Регламент государственной услуги «Регистрация и выдача разрешений иностранцам и лицам без гражданства на постоянное жительство в Республике Казахстан».
      2. Комитету миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Нокин П.К.) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) официальное опубликование настоящего приказа в установленном порядке;
      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан Тыныбекова К.С. и Комитет миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Нокин П.К.).
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    К. Касымов

      «Согласовано»
Председатель Комитета
национальной безопасности
Республики Казахстан
_______________ Н. Абыкаев
24 июня 2012 года

Утвержден           
приказом Министра внутренних дел
Республики Казахстан      
№ 352 от 14 июля 2012 года   

Регламент
государственной услуги «Регистрация и выдача разрешений
иностранцам и лицам без гражданства на постоянное жительство
в Республике Казахстан»

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги «Регистрация и выдача разрешений иностранцам и лицам без гражданства на постоянное жительство в Республике Казахстан» (далее - Регламент) разработан в соответствии со статьей 34 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, статьями 9-115-2 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», а также в соответствии со стандартом государственной услуги «Регистрация и выдача разрешений иностранцам и лицам без гражданства на постоянное жительство в Республике Казахстан», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 декабря 2009 года № 2102 «Об утверждении стандарта государственной услуги по регистрации и выдаче разрешений иностранцам и лицам без гражданства на постоянное жительство в Республике Казахстан» (далее - Стандарт).
      2. В настоящем Регламенте используются следующие понятия:
      1) потребитель – иностранцы или лица без гражданства, обратившиеся за государственной услугой;
      2) структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) – ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или подсистемы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги.
      3. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями миграционной полиции органов внутренних дел Республики Казахстан (далее - подразделения миграционной полиции) по адресам, указанным в приложении 1 к Стандарту.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается на основании:
      1) статьи 9 Закона Республики Казахстан от 22 июля 2011 года «О миграции населения»;
      2) Стандарта;
      3) Правил подтверждения иностранцами и лицами без гражданства, претендующими на получение разрешений на постоянное проживание в Республике Казахстан, своей платежеспособности в период пребывания в Республике Казахстан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 ноября 2003 года № 1185.
      6. Результатом завершения государственной услуги является проставление штампа о регистрации в книге регистрации граждан, а также в удостоверениях лиц без гражданства либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.

2. Требования к оказанию государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается по месту постоянного жительства потребителя подразделениями миграционной полиции.
      8. Государственная услуга предоставляется пять рабочих дней в неделю с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30, а также в субботу с 9.00 до 13.00 часов. Прием осуществляется в порядке живой очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - МВД): www.mvd.kz в разделе «О деятельности органов внутренних дел», департаментов внутренних дел областей, городов Алматы, Астана (далее - ДВД), а также в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в зданиях подразделений миграционной полиции.
      10. Для получения государственной услуги потребитель представляет документы согласно пункту 11 Стандарта.
      11. Сроки предоставления государственной услуги:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов и получения талона о приеме заявления - 60 календарных дней;
      2) иностранцам, прибывшим в Республику Казахстан в соответствии с квотой иммиграции, после получения талона о приеме заявления – 10 календарных дней;
      3) максимально допустимое время ожидания потребителя в очереди при сдаче документов - 30 минут;
      4) максимально допустимое время обслуживания потребителя при осуществлении регистрации - 30 минут.
      12. В выдаче разрешения на постоянное проживание в Республике Казахстан отказывается иммигрантам либо выданное ранее разрешение аннулируется в случаях, предусмотренных пунктом 16 Стандарта.

3. Описание действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      13. Прием документов в подразделениях миграционной полиции осуществляется посредством «окон», на которых указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора миграционной полиции.
      После сдачи документов в подразделение миграционной полиции потребителю выдается талон по форме согласно приложению 2 к Стандарту, о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема документов;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества сотрудника миграционной полиции, принявшего документы.
      14. Требования к информационной безопасности отсутствуют.
      15. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие СФЕ:
      1) сотрудник отдела (отделения, группы) миграционной полиции городского, районного, районного в городе, поселкового управления (отдела) органов внутренних дел - прием и выдачу разрешений на постоянное жительство в Республике Казахстан иностранцам и лицам без гражданства;
      2) сотрудник управления миграционной полиции ДВД – прием и выдачу разрешений на постоянное жительство в Республике Казахстан иностранцам и лицам без гражданства;
      3) начальник, заместитель начальника ДВД – осуществляют утверждение заключения о выдаче разрешения;
      4) адресно-справочное бюро ДВД – постановку на учет.
      5) департамент Комитета национальной безопасности Республики Казахстан по области, городам Алматы и Астане – согласование материалов о выдаче разрешений на постоянное жительство иностранцам, лицам без гражданства.
      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      17. Схема взаимодействия между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

Приложение 1          
к Регламенту государственной услуги
«Регистрация и выдача разрешений 
иностранцам и лицам без гражданства
на постоянное жительство    
в Республике Казахстан»    

                          Описание
 последовательности и взаимодействие административных действий
                           (процедур).

      Основной процесс.
      Вариант 1. Регистрация иностранцев и лиц без гражданства прибывших в Республику Казахстан с визой категории «на постоянное жительство».

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода,
потока работ)

1

2

3

2

Наименование СФЕ

УМП

УМП

УМП

3

Наименование
действия (процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Прием и проверка
пакета документов
заявителя

Регистрация в
журнале

Направление
адресного листка
прибытия и талона
статистического
учета к листку
прибытия в АСБ

4

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

В случае
несоответствия
документов
мотивированный отказ
предоставлении
государственной услуги

Проставление
штампа о
регистрации
в книге
регистрации
граждан,
удостоверении
лица без
гражданства

Сопроводительное
письмо

5

Сроки исполнения

10 минут

10 минут

2 дня

      Продолжение таблицы:

4

5

6

УМП

КМП

АСБ

Составление учетной карточки
в 3-х экземплярах

Внесение
учетной
карточки в
алфавитно-
справочную
картотеку

Внесение адресного
листка прибытия в
алфавитно-
справочную
картотеку

Сопроводительное письмо

Постановка на
учет как
постоянно
проживающий

Постановка на
регистрационный
учет в АСБ

2 дня

3 дня

3 дня

      Вариант 2. Рассмотрение заявлений об оставлении иностранцев и лиц без гражданства в Республике Казахстан на постоянное жительство.

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

4

2

Наименование
СФЕ

ГОРОВД

ГОРОВД

УМП

ДКНБ

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Прием и
проверка пакета
документов
заявителя

Формирование
дела и
направление его
в УМП

Проверка
материалов
дела,
направление
запросов в
ДКНБ и УПССУ

Проверка
заявителя по
специальным
учетам

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организацион-
но-
распорядитель-
ное решение)

Регистрация в
журнале и
выдача талона о
получении либо
мотивированный
отказ в
предоставлении
государственной
услуги

Сопроводительное
письмо

Посылка
запроса

Ответ в УМП

5

Сроки
исполнения

10 минут

3 дня

3 дня

30 дней

      Продолжение таблицы:

5

6

7

8

9

УКПССУ

УМП

Руководство ДВД

УМП

УМП

Проверка
заявителя по
специальным
учетам

Вынесение
мотивированного
заключения о
возможности
постоянного
проживания в
Республике
Казахстан,
направление
руководству ДВД

Проверка
материалов
дела,

Составление
учетной карточки
в 3-х
экземплярах

Направление копии
заключения о
возможности
постоянного
проживания в
Республике
Казахстан вместе с
третьим
экземпляром
учетной карточки в
ГОРОВД

Ответ в УМП

Мотивированное
заключение

Утверждение
заключения

Сопроводительное
письмо

Сопроводительное
письмо

15 дней

7 дней

10 дней

2 дня

2 дня

      Продолжение таблицы:

10

11

12

13

14

ГОРОВД

ГОРОВД

ГОРОВД

КМП

АСБ

Подготовка
письменного
уведомления
заявителя о
результатах
вынесенного
заключения. При
отрицательном
решении
направление
заявителю
письменного
мотивированного
отказа

Проставление
штампа о
регистрации в
книге регистрации
граждан,
удостоверении лица
без гражданства

Направление
адресного
листка прибытия
и талона
статистического
учета к листку
прибытия в АСБ

Внесение
учетной
карточки в
алфавитно-
справочную
картотеку

Внесение
адресного листка
прибытия в
алфавитно-
справочную
картотеку

Уведомления
заявителя

Штамп о
регистрации

Сопроводитель-
ное письмо

Постановка на
учет как
постоянно
проживающий

Постановка на
регистрационный
учет в АСБ

3 дня

10 минут

2 дня

3 дня

3 дня

      Варианты использования.
      Вариант 1. Регистрация иностранцев и лиц без гражданства, прибывших в Республику Казахстан с визой категории «на постоянное жительство».
      Таблица 3. Основной процесс – регистрация иностранцев и лиц без гражданства, прибывших в Республику Казахстан с визой категории «на постоянное жительство».

Основной процесс (ход, поток работ)

УМП

КМП

АСБ

Прием и проверка пакета
документов заявителя

Внесение учетной карточки
в алфавитно-справочную
картотеку

Внесение адресного листка
прибытия в алфавитно-справочную
картотеку

Проставление штампа о
регистрации в книге
регистрации граждан,
удостоверении лица без
гражданства

Постановка на учет как
постоянно проживающий

Постановка на регистрационный
учет в АСБ

Направление адресного
листка прибытия и талона
статистического учета к
листку прибытия в АСБ

Внесения адресного листка
для постановки на учет

Информирование УМП о постановки
на учет

Составление учетной
карточки в 3-х
экземплярах

Постановка на учет как
постоянно проживающий

Внесения изменения в случае
перемены места жительства

      Таблица 4. Основной процесс – принятие положительного решения об оставлении иностранцев и лиц без гражданства в Республике Казахстан.

Основной процесс (ход, поток работ)

ГОРОВД

УМП

Руководство ДВД

Прием и проверка пакета
документов заявителя

Проверка материалов дела,
направление запросов в ДКНБ и
УПССУ

Проверка материалов дела

Формирование дела и
направление его в УМП

Вынесение мотивированного
заключения о возможности
постоянного проживания в
Республике Казахстан,
направление руководству ДВД

утверждение заключения о
возможности постоянного
проживания в Республике
Казахстан

Уведомление заявителя о
результатах вынесенного
заключения

Составление учетной карточки
в 3-х экземплярах


Проставление штампа о
регистрации в книге
регистрации граждан,
удостоверении лица без
гражданства

Направление копии заключения
о возможности постоянного
проживания в Республике
Казахстан вместе с третьим
экземпляром учетной карточки
в ГОРОВД


Направление адресного
листка прибытия и талона
статистического учета к
листку прибытия в АСБ



Основной процесс (ход, поток работ)

ДКНБ

УКПССУ

КМП

АСБ

Проверка заявителя
по специальным
учетам

Проверка заявителя
по специальным
учетам

Внесение учетной
карточки в
алфавитно-справочную
картотеку

Внесение адресного
листка прибытия в
алфавитно-справочную
картотеку

      Таблица 5. Альтернативный процесс - принятие отрицательного решения об оставлении иностранцев и лиц без гражданства в Республике Казахстан.

ГОРОВД

УМП

Руководство ДВД

Прием и проверка пакета
документов заявителя

Проверка материалов дела,
направление запросов в ДКНБ
и УПССУ

Проверка материалов дела

Формирование дела и
направление его в УМП

Вынесение мотивированного
заключения об отказе в
постоянном проживании в
Республике Казахстан,
направление руководству ДВД

Утверждение заключения об
отказе в постоянном проживании
в Республике Казахстан

Направление заявителю
письменного
мотивированного отказа

Направление копии
отрицательного заключения об
отказе в постоянном
проживании в Республике
Казахстан


Альтернативный процесс (ход, поток работ)

ДКНБ

УКПССУ



Проверка заявителя по
специальным учетам

Проверка заявителя по специальным
учетам



Аббревиатуры используемые в приложении:
УМП – Управление миграционной полиции;
КМП – Комитет миграционной полиции;
АСБ - адресно-справочное бюро;
ГОРОВД - городской(районный) отдел внутренних дел;
УКПССУ - Управление Комитета по правовой статистике и специальным учетам;
ДКНБ - Департамент Комитета национальной безопасности;
ДВД - Департамент внутренних дел.

Приложение 2                 
К регламенту государственной услуги     
«Регистрация и выдача разрешений иностранцам 
и лицам без гражданства на постоянное жительство
в Республике Казахстан»           

Схемы,
отражающие взаимосвязь между логической последовательностью
административных действий

Регистрация и выдача разрешений иностранцам и лицам
без гражданства на постоянное жительство