"Тұтынушылардың белгіленген қуаты 100 кВт-тан жоғары электрлік қондырғыларды электр желілеріне қосуына рұқсат беру" мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрінің 2012 жылғы 21 қыркүйектегі № 331 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 3 қазанда № 7972 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрінің 2014 жылғы 2 маусымдағы № 192 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - ҚР Индустрия және жаңа технологиялар министрінің 02.06.2014 № 192 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабының 4-тармағын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған «Тұтынушылардың белгіленген қуаты 100 кВт-тан жоғары электрлік қондырғыларды электр желілеріне қосуына рұқсат беру» мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігінің Мемлекеттік энергетикалық қадағалау және бақылау комитеті (Тұрлубек А.А.):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;
      2) мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін осы бұйрықтың ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар вице-министрі Б.М. Жақсалиевке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғаш рет ресми жарияланған күннен бастап күшіне енеді.

      Министр                                    Ә. Исекешев

Қазақстан Республикасы  
Индустрия және жаңа   
технологиялар министрінің
2012 жылғы 21 қыркүйектегі
№ 331 бұйрығымен бекітілген

«Тұтынушылардың белгіленген қуаты 100 кВт-тан жоғары электрлік
қондырғыларды электр желілеріне қосуына рұқсат беру»
мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Тұтынушылардың белгіленген қуаты 100 кВт-тан жоғары электрлік қондырғыларды электр желілеріне қосуына рұқсат беру» мемлекеттік қызметінің регламенті (бұдан әрі – Регламент) «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленген.
      2. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігінің Мемлекеттік энергетикалық қадағалау және бақылау комитетінің облыстардың, Астана, Алматы қалаларындағы аумақтық департаменттері (бұдан әрі – Департамент) көрсетеді.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне басқа органдардың қатысуы көзделмеген.
      5. Мемлекеттік қызмет:
      1) «Электр энергетикасы туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабы 10-тармағының 3) тармақшасы;
      2) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1133 қаулысымен бекітілген «Тұтынушылардың белгіленген қуаты 100 кВт-тан жоғары электрлік қондырғыларды электр желілеріне қосуына рұқсат беру» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі:
      1) тұтынушылардың белгіленген қуаты 100 кВт-тан жоғары электрлік қондырғыларын электр желілеріне қосуға рұқсат беру;
      2) мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы себептері көрсетіліп, дәлелді жауап беру болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген мекенжайлар бойынша, демалыс және Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 13 желтоқсандағы «Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы» Заңында белгіленген мереке күндерінен басқа жұмыс күндері сағат 9.00-ден бастап 18.30-ға дейін, түскі үзіліс 13.00-ден бастап 14.30-ға дейін көрсетіледі.
      Құжаттарды қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету және тапсырылатын құжаттар туралы толық ақпарат Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігінің Мемлекеттік энергетикалық қадағалау және бақылау комитетінің www.kgen.gov.kz және Департаменттердің интернет-ресурстарына орналастырылған.
      9. Департаменттің мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы осы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 15 жұмыс күні ішінде.
      Мемлекеттік қызметті алушының құжаттарын алған сәттен бастап екі жұмыс күні ішінде департамент өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауап жібереді;
      2) өтініш беруші жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің рұқсат етілген ең көп уақыты - 20 минуттан артық емес;
      3) өтініш беруші жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең көп уақыты 20 минуттан артық емес.
      10. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет алушы Стандарттың 11-тармағында белгіленген құжаттар тізбесін тапсырады.
      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін Департаментке барлық қажетті құжаттарды тапсыру кезінде тұтынушыға:
      1) сұралып отырған мемлекеттік қызмет түрін;
      2) қосымша берілген құжаттардың атаулары мен саны;
      3) құжаттарды қабылдау күнін (уақытын);
      4) мемлекеттік қызмет алушының мемлекеттік қызметті алған күні мен орнын;
      5) құжаттар рәсімдеуге өтініш қабылдаған уәкілетті лауазымды тұлғаның тегін, атын, әкесінің атын көрсете отырып, тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-қимылдар
(өзара іс-қимылдар) тәртібінің сипаттамасы

      13. Мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) құжаттар қабылданған күні, мемлекеттік қызметті алушы тапсырған барлық құжаттардың сканерленген көшірмелері бекітіле отырып, Департаменттің Электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесінің деректер базасында, сондай-ақ жеке (заңды) тұлғалардың өтініштерін есепке алу журналында тіркеледі;
      2) тіркелген құжаттар қарар салу үшін және мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлғаны айқындау үшін Департамент басшылығына беріледі;
      3) Департамент директорының қарары бар құжаттар мемлекеттік қызмет көрсету үшін жауапты тұлғаға жіберіледі;
      4) жауапты тұлға:
      ұсынылған құжаттарды қарайды;
      рұқсаттама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы себептері көрсетілген, дәлелді жауапты рәсімдейді;
      5) рәсімделген рұқсаттамаға немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы себептері көрсетіліп, дәлелді жауапқа Департамент директоры қол қойып, мемлекеттік қызметті көрсету үшін жауапты тұлғаға беріледі;
      6) рұқсаттама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы себептері көрсетіліп, дәлелді жауап тіркеледі, мемлекеттік қызмет алушыға почта байланысы арқылы (жіберіледі) немесе қолма қол беріледі.
      14. Ақпараттық қауіпсіздікке қойылатын талаптар көзделмеген.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) Департамент директоры;
      2) мемлекеттік қызметті көрсету үшін жауапты тұлға;
      3) құжат айналымы үшін жауапты тұлға.
      16. ҚФБ-ның кезектілігінің сипаттамасы мен әкімшілік іс-қимылдарының (рәсімдердің) тәртібі мен өзара әрекеттесуі осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      17. ҚФБ-ның әкімшілік іс-қимылдарының логикалық кезектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.

«Тұтынушылардың белгіленген қуаты   
100 кВт-тан жоғары электрлік     
қондырғыларды электр желілеріне қосуына
рұқсат беру» мемлекеттік қызмет   
регламентіне             
1-қосымша               

1 кесте. ҚФБ-ның әрекеттерінің сипаттамасы

Әкімшілік әрекеттердің (рәсімдердің) бірізділігінің сипаттамасы
және өзара іс-қимылы

Әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

6

7

ҚФБ-ның атауы

Құжат айналымына жауапты тұлға

Департамент директоры

Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлға

Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлға

Департамент директоры

Құжат айналымына жауапты тұлға

Құжат айналымына жауапты тұлға

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, тіркеу. Құжаттардың қабылданғаны туралы қолхатты беру. Құжаттарды Департамент директорына беру

Құжаттармен танысу, қарар салу, мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғаны белгілеу

Құжаттарды қарайды; рұқсат беруді немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы себептері көрсетіліп, дәлелді жауапты рәсімдейді.

Рұқсат беруді немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы себептері көрсетіліп, дәлелді жауапты келістіреді.

Рұқсат беруге немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы себептері көрсетіліп, дәлелді жауапқа қол қою

Рұқсат беруді немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы себептері көрсетіліп, дәлелді жауапты тіркеуді жүзеге асыру

Почта байланысы арқылы (жіберу) немесе қолма қол беру

Орындау мерзімдері

Бір күн ішінде

Бір күн ішінде

9 жұмыс күнінен кешіктірмей

Бір күн ішінде

Бір күн ішінде

Бір күн ішінде

Бір күн ішінде

Келесі әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

2

3

4

5

6

7


2-кесте. Пайдалану нұсқалары

Негізгі үдеріс – мемлекеттік қызметті көрсету туралы шешім
бекітілген жағдайда

ҚФБ-ның атауы

Іс-қимыл №

Құжат айналымына жауапты тұлға

Департамент директоры

Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлға

1

Құжаттарды қабылдау, тіркеу. Құжаттарды қабылдау туралы қолхатты беру (бір күн ішінде)



2


Құжаттармен танысу, мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғаны айқындау (бір күн ішінде)


3


Қарар салу, орындауға беру (бір күн ішінде)


4



Құжаттарды қарау, рұқсат беруді рәсімдеу (9 жұмыс күнінен кешіктірмей)

5


Рұқсат беруге қол қою (бір күн ішінде)


6

Рұқсат беруді почта байланысы арқылы (жібереді) немесе қолма қол береді (бір күн ішінде)



3-кесте. Пайдалану нұсқалары

Баламалы үдеріс – мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту
туралы шешімді бекіткен жағдайда

ҚФБ-ның атауы

Іс-қимыл №

Құжат айналымына жауапты тұлға

Департамент директоры

Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлға

1

Құжаттарды қабылдау, тіркеу. Құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру (бір күн ішінде)



2


Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғаны айқындау, құжаттарымен танысу, (бір күн ішінде)


3


Қарар жазу, орындауға беру (бір күн ішінде)


4



Құжаттарды қарау. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы себептері көрсетіліп, дәлелді жауапты рәсімдеу (9 жұмыс күнінен кешіктірмей)

5


Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы себептері көрсетіліп, дәлелді жауапқа қол қою (бір күн ішінде)


6

Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы себептері көрсетіліп, дәлелді жауапты почта байланысы арқылы (жіберу) немесе қолма қол беру (бір күн ішінде)



«Тұтынушылардың белгіленген қуаты  
100 кВт-тан жоғары электрлік     
қондырғыларды электр желілеріне қосуына
рұқсат беру» мемлекеттік қызмет    
регламентіне             
2-қосымша               

Функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

Об утверждении Регламента государственной услуги "Выдача разрешения на подключение к электрическим сетям электроустановок потребителей с установленной мощностью свыше 100 кВт"

Приказ Министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан от 21 сентября 2012 года № 331. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 3 октября 2012 года № 7972. Утратил силу приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан от 2 июня 2014 года № 192

      Сноска. Утратил силу приказом Заместителя Премьер-Министра РК - Министра индустрии и новых технологий РК от 02.06.2014 № 192 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В целях реализации пункта 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый Регламент государственной услуги «Выдача разрешения на подключение к электрическим сетям электроустановок потребителей с установленной мощностью свыше 100 кВт».
      2. Комитету государственного энергетического надзора и контроля Министерства индустрии и новых технологий Республики Казахстан (Турлубек А.А.):
      1) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после государственной регистрации настоящего приказа обеспечить его официальное опубликование.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан Джаксалиева Б.М.
      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    А. Исекешев

Утвержден приказом        
Министра индустрии и новых    
технологий Республики Казахстан 
от 21 сентября 2012 года № 331 

Регламент государственной услуги «Выдача разрешения
на подключение к электрическим сетям электроустановок
потребителей с установленной мощностью свыше 100 кВт»

1. Общие положения 

      1. Настоящий регламент государственной услуги «Выдача разрешения на подключение к электрическим сетям электроустановок потребителей с установленной мощностью свыше 100 кВт» (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах».
      2. Государственная услуга оказывается территориальными департаментами областей, городов Астаны и Алматы Комитета государственного энергетического надзора и контроля Министерства индустрии и новых технологий Республики Казахстан (далее - Департамент).
      3. Форма оказываемой государственной услуги не автоматизированная.
      4. В процессе оказания государственной услуги участие других органов не предусмотрено.
      5. Государственная услуга предоставляется на основании:
      1) подпункта 3) пункта 10 статьи 6 Закона Республики Казахстан «Об электроэнергетике»;
      2) Стандарта государственной услуги «Выдача разрешения на подключение к электрическим сетям электроустановок потребителей с установленной мощностью свыше 100 кВт», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1133 (далее – Стандарт).
      6. Результатом оказываемой государственной услуги является:
      выдача разрешения на подключение к электрическим сетям электроустановок потребителей с установленной мощностью свыше 100 кВт;
      направление мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причин отказа.

2. Требования к оказанию государственной услуги

      7. Государственная услуга предоставляется по адресам, указанным в приложении 1 к Стандарту, в рабочие дни с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, установленных Законом Республики Казахстан «О праздниках в Республике Казахстан».
      Прием документов осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      8. Полная информация о предоставлении государственной услуги и предоставляемых документах размещены на интернет-ресурсе Комитета государственного энергетического надзора и контроля Министерства индустрии и новых технологий Республики Казахстан: www.kgen.gov.kz. и Департаментов.
      9. Сроки оказания государственной услуги департаментом:
      1) в течение пятнадцати рабочих дней с момента подачи получателем государственной услуги документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта.
      В течение двух рабочих дней с момента получения документов получателя государственной услуги департамент направляет письменный мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления.
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя, составляет не более 20 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя, составляет не более 20 минут.
      10. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      11. Для получения государственной услуги получатель предоставляет перечень документов, определенных в пункте 11 Стандарта.
      12. При сдаче всех необходимых документов в Департамент для получения государственной услуги потребителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) вида запрашиваемой государственной услуги;
      2) количества и названий приложенных документов;
      3) даты (время) приема документов;
      4) даты и места получения государственной услуги потребителем;
      5) фамилия, имя, отчество, подпись уполномоченного должностного лица, принявшего заявление на оформление документов.

3. Описание порядка действия (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      13. Этапы оказания государственной услуги:
      1) принятые документы регистрируются в базе данных Единой системы электронного документооборота Департамента с прикреплением сканированных копий всех документов, представленных получателем государственной услуги, а также в журнале учета обращений физических (юридических) лиц в день их поступления:
      2) зарегистрированные документы передаются руководству Департамента для наложения резолюции и определения ответственного лица, за оказание государственной услуги;
      3) документы с резолюцией директора Департамента направляются ответственному лицу за оказание государственной услуги;
      4) ответственное лицо:
      рассматривает представленные документы;
      оформляет разрешение либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причин отказа;
      5) оформленное разрешение или мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причин отказа подписывается директором Департамента, передается должностному лицу, ответственному за оказание государственной услуги;
      6) разрешение или мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причин отказа регистрируется, отправляется (выдается) получателю государственной услуги по почте либо нарочно.
      14. Требований к информационной безопасности не предусмотрено.
      15. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) директор Департамента;
      2) ответственное лицо за оказание государственной услуги;
      3) ответственное лицо за документооборот.
      16. Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) СФЕ приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      17. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

Приложение 1              
к Регламенту государственной услуги  
«Выдача разрешения на подключение   
к электрическим сетям электроустановок
потребителей с установленной      
мощностью свыше 100 кВт»        

Описание
последовательности и взаимодействие административных действий
(процедур)

                Таблица 1. Описание действий СФЕ


действия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

4

5

6

7

Наиме-
нование
СФЕ

Ответст-
венное
лицо за
документо-
оборот

Директор
Департамента

Ответ-
ственное
лицо за
оказание
государ-
ственной
услуги

Ответ-
ственное
лицо за
оказание
государ-
ственной
услуги

Директор
Департамента

Ответ-
ственное
лицо за
докумен-
тооборот

Ответ-
ственное
лицо за
доку-
менто-
оборот

Наиме-
нование
действия
(про-
цесса,
проце-
дуры,
опера-
ции) и
их
описание

Прием
доку-
ментов,
регистра-
ция.
Выдача
расписки о
приеме
документов
Передача
документов
Директору
департа-
мента

Ознако-
мление с
докумен-
тами,
наложение
резолюции
определе-
ние ответ-
ственного
лица за
оказание
государ-
ственной
услуги

Рассма-
тривает
доку-
менты;
оформляет
разреше-
ние либо
мотивиро-
ванный
ответ об
отказе в
предоста-
влении
государ-
ственной
услуги с
указанием
причин
отказа

Согласо-
вывает
разрешения
либо моти-
вированный
ответ об
отказе в
предостав-
лении
государ-
ственной
услуги с
указанием
причин
отказа.

Подпи-
сание
разреше-
ния либо
мотивиро-
ванного
ответа об
отказе в
предоста-
влении
государ-
ственной
услуги с
указанием
причин
отказа.
 
 

Осущест-
вление
регистра-
ции раз-
решения
либо
мотивиро-
ванного
ответа об
отказе в
предоста-
влении
государ-
ственной
услуги с
указанием
причин
отказа.

Отправка
(выдача)
по почте
либо
нарочно

Сроки
испол-
нения

В течение
дня

В течение
дня

Не
позднее 9
рабочих
дней

В течение
дня

В течение
дня

В течение
дня

В течение
дня


следую-
щего
действия
(хода,
потока
работ)

2

3

4

5

6

7


Таблица 2. Варианты использования

Основной процесс – в случае утверждения решения
о предоставлении государственной услуги


дей-
ствия

Наименование
СФЕ

Ответственное
лицо за
документооборот

Директор
Департамента

Ответственное лицо
за оказание
государственной
услуги


1


Прием
документов,
регистрация. Выдача расписки о приеме документов (в течение дня)




2



Ознакомление с
документами
определение
должностного лица,
ответственного за
оказание
государственной
услуги
(в течение дня)



3



Наложение
резолюции,
передача на
исполнение
(в течение дня)



4




Рассмотрение
документов,
оформление
разрешения
(не позднее 9
рабочих дней)


5



Подписание
разрешения
(в течение дня)



6


Отправка
( выдача) по
почте либо
нарочно
разрешения
(в течение дня)



Таблица 3. Варианты использования

Альтернативный процесс в случае утверждения решения
об отказе в представлении государственной услуги
 

Наимено-
вание
СФЕ


действия

Ответственное лицо
за документооборот

Директор
Департамента

Ответственное
лицо за оказание
государственной
услуги

1

Прием документов,
регистрация. Выдача
расписки о приеме
документов (в течение дня)





2



Ознакомление
с документами
определение
должностного лица,
ответственного
за оказание
государственной
услуги
(в течение дня)



3



Наложение
резолюции, передача
на исполнение
(в течение  дня)



4





Рассмотрение
документов.
Оформление
мотивированного
ответа об отказе
в предоставлении
государственной
услуги с
указанием причин
отказа
(не позднее
9 рабочих дней)

5



Подписание
мотивированного
ответа об отказе
в предоставлении
государственной
услуги с указанием
причин отказа
(в течение дня)



6

Отправка (выдача) по почте
либо нарочно
мотивированного ответа об
отказе в предоставлении
государственной услуги с
указанием причин отказа
(в течение дня)




Приложение 2              
к Регламенту государственной услуги  
«Выдача разрешения на подключение   
к электрическим сетям электроустановок
потребителей с установленной      
мощностью свыше 100 кВт»        

Диаграмма функционального взаимодействия