"Кеме ипотекасын мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2012 жылғы 27 қарашадағы № 820 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 10 желтоқсанда № 8140 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 5 ақпандағы № 110 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 05.02.2015 № 110 бұйрығымен.

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына және «Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникация министрлiгiнiң көліктік бақылау саласындағы мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекiту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 1153 қаулысына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса берiлiп отырған «Кеме ипотекасын мемлекеттік тіркеу» мемлекеттiк қызмет регламенті бекiтілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Көліктік бақылау комитеті (Б.Ш. Әбішев) заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) оның Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын және Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация вице-министрі Қ.Б. Әбсаттаровқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                    А. Жұмағалиев

Қазақстан Республикасы
Көлік және коммуникация
министрінің     
2012 жылғы 27 қарашадағы
№ 820 бұйрығымен   
бекітілген      

«Кеме ипотекасын мемлекеттік тіркеу»
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы «Кеме ипотекасын мемлекеттік тіркеу» мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі - Регламент) «Ішкі су көлігі туралы» Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 6 шілдедегі заңының 32-2-бабына, «Кемені, оның ішінде шағын көлемді кемені және оған құқықтарды мемлекеттік тіркеу қағидасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 14 қыркүйектегі № 1058 қаулысына (бұдан әрі - Қағида), «Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің көліктік бақылау саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 1153 қаулысымен бекітілген «Кеме ипотекасын мемлекеттік тіркеу» мемлекеттік қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт) сәйкес әзірленген.
      2. Осы Регламентте мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) мемлекеттік қызметті алушы – заңды және жеке тұлғалар;
      2) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – уәкілетті органдардың жауапты адамдары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдар.
      3. «Кеме ипотекасын мемлекеттік тіркеу» мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Көліктік бақылау комитетінің аумақтық органдары (бұдан әрі – уәкілетті орган) Халыққа қызмет көрсету орталығы (бұдан әрі - ХҚКО) арқылы осы Стандартқа 1-қосымшада көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетеді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет:
      1) «Ішкі су көлігі туралы» Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 6 шілдедегі заңының 32-2-бабы;
      2) Стандарттың;
      3) Қағиданың негізінде көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызметті аяқтаудың нәтижесі кеме ипотекасын мемлекеттік тіркеу туралы куәлікті, куәліктердің телнұсқасын, куәлікке қосымша парақта немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты қағаз тасығышта беру болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет ақылы болып табылады.
      Кеме ипотекасын мемлекеттік тіркеуге алым жеке тұлғалардан - бір айлық есептік көрсеткішті (бұдан әрі - АЕК) құрайды, заңды тұлғалардан – 5 (бес) АЕК) тіркеу жүзеге асырылған орны бойынша жергілікті бюджетке төленеді, алым ставкасын «Салықтар және бюджетке басқа міндетті төлемдер туралы» Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 10 желтоқсандағы кодексінде (Салық кодексі) (кеме ипотекасын мемлекеттік тіркеу туралы куәлікке қосымша парақты алу үшін) белгіленген.

2. Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет алушы) көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет ХҚКО орталығы арқылы күн сайын сенбіні қоса алғанда дүйсенбіден бастап демалыс және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес үзіліссіз сағ. 9.00-ден 20.00-ге дейін ұсынылады.
      Қабылдау «электрондық» кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және қажет құжаттар туралы толық ақпарат, сондай-ақ оларды толтыру үлгілері:
      Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің интернет-ресурсында: www.mtc.gov.kz («Көліктік бақылау комитеті» бөлімінің «мемлекеттік қызметтер» бөлімшесінде);
      ХҚКО интернет-ресурсында www.con.gov.kz мекенжайы бойынша;
      ХҚКО ғимараттарында орналасқан стенділерде;
      1414 call-орталығында орналастырылған.
      11. Мемлекеттік қызметті алушы мемлекеттік қызметті алу үшін Стандарттың 11-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады.
      12. Мемлекеттік қызметті ұсыну мерзімдері Стандарттың 7-тармағында белгіленген.
      13. Куәлікті, куәліктің телнұсқасын, куәлікке қосымша парақты беру Стандарттың 16-тармағында көзделген жағдайларда бас тартылады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсетудің кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы ХҚКО өтініш береді;
      2) ХҚКО қызметкері өтінішті тіркеуді жүргізеді, ХҚКО жинақтау бөлімінің қызметкері құжаттарды курьер арқылы уәкілетті органға тапсырады.
      ХҚКО құжаттар пакетін жөнелту фактісі мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде құжаттардың қозғалысын қадағалауға мүмкіндік беретін Штрихкод сканерінің көмегімен белгіленеді;
      3) уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері құжаттардың уәкілетті органға келіп түскен күнінен бастап бір жұмыс күні ішінде алынған құжаттарды тіркеуді жүргізеді, және басшыға немесе оның орынбасарына қарауға береді, бұл ретте оң жақ төменгі бұрышына келіп түскен күнімен кіріс нөмірін көрсетумен мемлекеттік тілдегі тіркеу мөртабаны қойылады;
      4) уәкілетті органның (оның филиалының) басшысы не оның орынбасарлары құжаттардың уәкілетті органға келіп түскен күнінен бастап бір жұмыс күні ішінде кеме ипотекасын мемлекеттік тіркеу туралы өтінішін қарайды және су көлігіндегі бақылау бөлімінің (су көлігіндегі бақылау бөлімі болмаған кезде көлік-коммуникациялық кешеніндегі бақылау бөлімінің бастығы көлік-коммуникациялық кешеніндегі бақылау бөлімінің маманына жұмыс үшін жібереді) бастығына жұмыс үшін жібереді;
      5) Су көлігіндегі бақылау бөлімінің бастығы құжаттардың уәкілетті органға келіп түскен күнінен бастап бір жұмыс күні ішінде өтініштерді қойылатын талаптарға сәйкестігіне қарайды, тіркеуді келіседі және су көлігіндегі бақылау бөлімінің маманына (су көлігіндегі бақылау бөлімі болмаған кезде көлік-коммуникациялық кешеніндегі бақылау бөлімінің бастығы көлік-коммуникациялық кешеніндегі бақылау бөлімінің маманына жұмыс үшін жібереді) жұмыс үшін жібереді;
      6) Су көлігіндегі бақылау бөлімінің маманы (су көлігіндегі бақылау бөлімдері болмаған кезде көлік-коммуникациялық кешеніндегі бақылау бөлімінің маманы) бес жұмыс күн ішінде Орталықтан келген өтінішті қарауды жүзеге асырады және куәлікке қосымша парақты, куәліктің түпнұсқасын немесе дәлелденген бас тартуды дайындайды, содан кейін уәкілетті органның басшысына қол қоюға жібереді;
      7) уәкілетті органның (оның филиалының) басшысы не оның орынбасарлары бір жұмыс күні ішінде куәлікке, куәлікке қосымша параққа, куәліктің түпнұсқасына немесе дәлелденген бас тартуға қол қояды және уәкілетті органның кеңсесіне жібереді;
      8) уәкілетті орган (оның филиалы) кеңсесінің қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін курьер арқылы ХҚКО-ға жібереді.
      Уәкілетті органнан мемлекеттік қызметтің дайын нәтижесін қабылдаған кезде ХҚКО Штрихкод сканерінің көмегімен келіп түскен құжаттарды белгілейді;
      9) ХҚКО қызметкері мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттік қызмет нәтижесін береді.
      15. ХҚКО мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын адамдардың ең аз саны 1 адамды құрайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-қимылдар (өзара
іс-қимылдар) сипаттамасы

      16. ХҚКО құжаттарды қабылдау ХҚКО қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген операциялық залда «кедергісіз қызмет көрсету» арқылы жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызметті алушыға ХҚКО құжаттарды қабылдау кезінде мыналарды көрсете отырып, тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі:
      сұрау салуды қабылдау нөмірі және күні;
      сұратылатын мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны және атаулары;
      құжаттардың берілген күні (уақыты) және орындары;
      құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған ХҚКО қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      мемлекеттік қызметті алушының, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілдің аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде мынадай ҚФБ іске қосылған:
      1) ХҚКО қызметкері;
      2) ХҚКО жинақтау бөлімінің қызметкері;
      3) уәкілетті орган (оның филиалы) кеңсесінің қызметкері;
      4) уәкілетті органның басшысы не оның орынбасарлары;
      5) су көлігіндегі бақылау бөлімінің бастығы/ көлік-коммуникация кешеніндегі бақылау бөлімінің бастығы;
      6) су көлігіндегі бақылау бөлімінің маманы/ көлік-коммуникация кешеніндегі бақылау бөлімінің маманы;
      7) курьер.
      18. Әрбір ҚФБ бірізділігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы және әрбір әкімшілік іс-қимылын орындау мерзімін көрсетумен әкімшілік іс-қимылдардың өзара іс-қимылдары (рәсімдері) осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      19. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде әкімшілік іс-қимылдардың логикалық біркелкілігі арасындағы схема және ҚФБ осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.
      20. Мемлекеттік қызмет алуының арызы осы регламентке 3-қосымшаға сәйкес рәсімделеді.

«Кеме ипотекасын мемлекеттік тіркеу»
мемлекеттік қызмет регламентіне 
1-қосымша             

1-кесте. ҚФБ іс-әрекетінің сипаты.


Негізгі үдерістің іс-әрекеті

1

№ іс-әрекеті

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

ХҚКО қызметкері

ӨКБИ Кеңсесі
(ӨКБИ филиалы)

ӨКБИ Бастығы, немесе оның орынбасарлары

Су көлігіндегі бақылау бөлімінің бастығы

Су көлігіндегі бақылау бөлімінің маманы

3

Іс-әрекеттің атауы және оның сипаты

Куәлік беруге қажетті құжаттардың тізбесін және өтінішін қабылдау; өтінішті қарау; тіркеу журналына өтінішті тіркеу; уәкілетті органға құжаттардың толық тізбесін және өтінішін жіберу.

Куәлік беруге қажетті құжаттардың тізбесін және өтінішін қабылдау, тіркеу журналына өтінішті тіркеу, сонымен қатар өтініштің төменгі оң бұрышына кіріс нөмірі және түскен мерзімі көрсетілген мемлекеттік тілдегі тіркеу мөртабаны қойылады

Куәлік беру туралы өтінішті қарау

Ұсынылған құжаттар тізбесіне қойылатын талаптарға куәлікті беруге келісім сәйкестігін қарау

МКР тиісті жазбаны енгізіп тіркеу, куәлікті рәсімдеу

4

Аяқталу нысаны

Тіркеу журналына өтінішті тіркеу, құжаттарды уәкілетті органдарға жіберу


Жауапты орындаушының және орындау мерзімі қамтылған қарары бар құжаттар


Тіркеу кітабына жазу, куәлікті рәсімдеу

5

Орындау мерзімі

20 минут

1 күн

1 күн

1 күн

5 күн

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

1

2

3

4

5

7

Іс-әрекеттің атауы және оның сипаты

Куәлікті беру

Курьер арқылы ХҚКО куәлік тапсыру

Куәлікке қол қою



8

Аяқталу нысаны

Кеме ипотекасының мемлекеттік тіркеу туралы куәлігі


Куәлікке қол қою



9

Орындау мерзімі

20 минут

1 күн

1 күн



2-кесте. Қолдану нұсқалары. Негізгі үдеріс.

Негізгі үдеріс

ХҚКО қызметкері

ӨКБИ Кеңсесі
(ӨКБИ филиалы)

ӨКБИ Бастығы, немесе оның орынбасары

Су көлігіндегі бақылау бөлімінің бастығы

Су көлігіндегі бақылау бөлімінің маманы

Куәлік беруге қажетті құжаттардың тізбесін және өтінішін қабылдау; өтінішті қарау; тіркеу журналына өтінішті тіркеу; уәкілетті органға құжаттардың толық тізбесін және өтінішін жіберу.

Куәлік беруге қажетті құжаттардың тізбесін және өтінішін қабылдау, тіркеу журналына өтінішті тіркеу, сонымен қатар өтініштің төменгі оң бұрышына кіріс нөмірі және түскен мерзімі көрсетілген мемлекеттік тілдегі тіркеу мөртабаны қойылады

Куәлік беру туралы өтінішті қарау

Ұсынылған құжаттар тізбесіне қойылатын талаптарға куәлікті беруге келісім сәйкестігін қарау

МКР тиісті жазбаны енгізіп тіркеу, куәлікті рәсімдеу

Куәлік беру

Курьер арқылы ХҚКО куәлік беру

Куәлікке қол қою



3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс.

Баламалы үдеріс немесе кеңейту

ХҚКО қызметкері

ӨКБИ Кеңсесі
(ӨКБИ филиалы)

ӨКБИ Бастығы, немесе оның орынбасары

Су көлігіндегі бақылау бөлімінің бастығы

Су көлігіндегі бақылау бөлімінің маманы

1. Куәлік беруге қажетті құжаттардың тізбесін және өтінішін қабылдау; өтінішті қарау; тіркеу журналына өтінішті тіркеу; уәкілетті органға құжаттардың толық тізбесін және өтінішін жөнелту;

2. Куәлік беруге қажетті құжаттардың тізбесін және өтінішін қабылдау, тіркеу журналына өтінішті тіркеу, сонымен қатар өтініштің төменгі оң бұрышына кіріс нөмірі және түскен мерзімі көрсетілген мемлекеттік тілдегі тіркеу мөртабаны қойылады

3. Куәлік беру туралы өтінішті қарау

4. Ұсынылған құжаттар тізбесіне қойылатын талаптарға куәлікті беруге келісім сәйкестігін қарау

5. Куәлік беруден бас тартудың жазбаша қорытындысын рәсімдеу

1-1. Егер құжаттар тізбесін толықсыз ұсынғанда тіркеу журналына тиісті жазба енгізіп және мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауаппен құжаттарын қайтару.
7-1. Куәлік беруден бас тартудың жазбаша қорытындысын өтініш берушіге жіберу

7. Куәлік беруден бас тартудың жазбаша қорытындысын ХҚКО жіберу

6. Куәлік беруден бас тартудың жазбаша қорытындысына қол қою



«Кеме ипотекасын мемлекеттік тіркеу»
мемлекеттік қызмет регламентіне 
2-қосымша             

Функционалдық әрекеттесудің диаграммасы

«Кеме ипотекасын мемлекеттік тіркеу»
мемлекеттік қызмет регламентіне 
3-қосымша             

                      _____________________________________ бастығына
                      (Комитеттің аумақтық органының атауы)
                      _____________________________________
                                    (Т.А.Ә.)
                      _____________________________________,
                                    (Т.А.Ә.)
                      тұратын мекен-жайы:

Өтініш

      Сізден кеме ипотекасын тіркеу туралы мемлекеттік қызмет
көрсетуіңізді сұраймын
_____________________________________________________________________
 (деректер, сәйкестендірілген кеме (кеме атауы, тіркелген нөмірі,
 тіркелген орны, тіркелінген нөмірі, класы және түрі, кеме тоннажы)
 немесе салынып жатқан кеме(орны, сондай-ақ кеме құрылысын жүзеге
 асыру, салынған нөмірі, кеме түрі, кильдің ұзындығы және басқа да
                негізгі өлшемдері, тіркелінген нөмірі)
_____________________________________________________________________
          (ипотекалық кепіл берушінің мекенжайы және аты)
_____________________________________________________________________
(өтініш берушіге белгіленгені туралы деректер немесе ипотекалық кепіл
                      берушінің мекенжайы және аты)
_____________________________________________________________________
  (міндеттердің ең көп мөлшері, ипотекамен қамтамасыз етілген, екі
 немесе одан көп шағын өлшемді кемелерге ипотеканы орнату кезінде;
мөлшері,  сондай-ақ жеке тараптар келісімінің болған жағдайда әрбір
         шағын өлшемді кемеге міндетті қамтамасыз ету мөлшері)
_____________________________________________________________________
 (салынып жатқан кеме немесе кеме ипотекасының мерзімінің аяқталуы)
_____________________________________________________________________

   «___» __________ 20__ ж                       ____________________
                                                        (қолы) 

Об утверждении регламента государственной услуги "Государственная регистрация ипотеки судна"

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 27 ноября 2012 года N 820. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 декабря 2012 года № 8140. Утратил силу приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 5 февраля 2015 года № 110

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 05.02.2015 № 110.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» и постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2012 года № 1153 «Об утверждении стандартов государственных услуг Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан в сфере транспортного контроля и внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Государственная регистрация ипотеки судна».
      2. Комитету транспортного контроля Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Абишев Б.Ш.) в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан официальное опубликование в средствах массовой информации и размещение на официальном интернет-ресурсе Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Абсаттарова К.Б.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    А. Жумагалиев

Утвержден         
приказом Министра    
транспорта и коммуникаций 
Республики Казахстан  
от 27 ноября 2012 года № 820

Регламент государственной услуги
«Государственная регистрация ипотеки судна»

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги «Государственная регистрация ипотеки судна» (далее – Регламент) разработан в соответствии со статьей 32-1 Закона Республики Казахстан от 6 июля 2004 года «О внутреннем водном транспорте», Правилами государственной регистрации судов, в том числе маломерного судна, и прав на него, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 сентября 2011 года № 1058 «Об утверждении Правил государственной регистрации судов, в том числе маломерного судна, и прав на него» (далее – Правила), стандартом государственной услуги «Государственная регистрация ипотеки судна» (далее – Стандарт), утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2012 года № 1153 «Об утверждении стандартов государственных услуг Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан в сфере транспортного контроля и внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан».
      2. В настоящем Регламенте используются следующие понятия:
      1) получатель государственной услуги – физическое и юридическое лицо;
      2) структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) – ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги.
      3. Государственная услуга «Государственная регистрация ипотеки судна» (далее – государственная услуга) оказывается территориальными органами Комитета транспортного контроля Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – уполномоченный орган) через Центр обслуживания населения (далее – ЦОН) по адресам, указанным в приложении 1 к Стандарту.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается на основании:
      1) статьи 32-1 Закона Республики Казахстан от 6 июля 2004 года «О внутреннем водном транспорте»;
      2) Правил;
      3) Стандарта.
      6. Результатом завершения государственной услуги является выдача свидетельства о государственной регистрации ипотеки судна (далее – свидетельство), дубликата свидетельства, дополнительного листа к свидетельству, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги на бумажном носителе.
      7. Государственная услуга является платной.
      Сбор за государственную регистрацию ипотеки судна (с физических лиц составляет в размере одного месячного расчетного показателя (далее – МРП), с юридических лиц – 5 (пять) МРП) уплачивается в местный бюджет по месту осуществления регистрации, ставки сбора установлены Кодексом Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года «О налогах и других обязательных платежах в бюджет (Налоговый кодекс)» (для получения дополнительного листа к свидетельству о государственной регистрации ипотеки судна сбор не взимается).

2. Требования к оказанию государственной услуги

      8. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатели государственной услуги).
      9. Государственная услуга предоставляется ежедневно через ЦОН с понедельника по субботу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 до 20.00 часов без перерыва.
      Прием осуществляется в порядке «электронной» очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      10. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются:
      на интернет-ресурсе Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан: www.mtc.gov.kz (в подразделе «Государственные услуги» раздела «Комитет транспортного контроля»);
      на интернет-ресурсе ЦОН по адресу www.con.gov.kz;
      на стендах, расположенных в зданиях ЦОН;
      в call-Центре 1414.
      11. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги представляет документы согласно пункту 11 Стандарта.
      12. Сроки предоставления государственной услуги установлены в пункте 7 Стандарта.
      13. В выдаче свидетельства, дубликата свидетельства, дополнительного листа к свидетельству отказывается в случаях, предусмотренных пунктом 16 Стандарта.
      14. Этапы оказания государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги подает заявление в ЦОН;
      2) работник ЦОН проводит регистрацию заявления, работник накопительного отдела ЦОН передает документы в уполномоченный орган через курьера.
      Факт отправки пакета документов из ЦОН в уполномоченный орган фиксируется при помощи Сканера штрихкода, позволяющего отслеживать движение документов в процессе оказания государственной услуги;
      3) сотрудник канцелярии уполномоченного органа (его филиала) в течение одного рабочего дня со дня поступления документов в уполномоченный орган, проводит регистрацию полученных документов, и передает на рассмотрение руководителю, либо его заместителю, при этом в правом нижнем углу заявления проставляется регистрационный штамп на государственном языке с указанием даты поступления и входящего номера;
      4) руководитель уполномоченного органа (его филиала), либо его заместители в течение одного рабочего дня со дня поступления документов в уполномоченный орган, рассматривают заявление о регистрации ипотеки судна и отписывает начальнику отдела контроля на водном транспорте (при отсутствии отделов контроля на водном транспорте начальнику отдела контроля на транспортно-коммуникационном комплексе);
      5) начальник отдела контроля на водном транспорте в течение одного рабочего дня со дня поступления документов в уполномоченный орган, рассматривает заявление на соответствие предъявляемым требованиям, согласовывает регистрацию и отписывает специалисту отдела контроля на водном транспорте (при отсутствии отделов контроля на водном транспорте начальник отдела контроля на транспортно-коммуникационном комплексе отписывает специалисту отдела контроля на транспортно-коммуникационном комплексе);
      6) специалист отдела контроля на водном транспорте (при отсутствии отделов контроля на водном транспорте специалист отдела контроля на транспортно-коммуникационном комплексе) в течение пяти рабочих дней осуществляет рассмотрение представленного заявления из ЦОН, и подготавливает оформление свидетельства, дополнительного листа к свидетельству, дубликата свидетельства или мотивированного отказа, затем направляет на подписание руководителю уполномоченного органа;
      7) руководитель уполномоченного органа (его филиала), либо его заместители в течение одного рабочего дня подписывают свидетельство, дополнительный лист к свидетельству, дубликат свидетельства или мотивированный отказ и направляет в канцелярию уполномоченного органа;
      8) сотрудник канцелярии уполномоченного органа (его филиала) направляет результат оказания государственной услуги через курьера в ЦОН.
      При приеме готового результат государственной услуги от уполномоченного органа, ЦОН фиксирует поступившие документы при помощи Сканера штрихкода;
      9) работник ЦОН выдает результат государственной услуги получателю государственной услуги.
      15. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в ЦОН, составляет один человек.

3. Описание действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      16. В ЦОН прием документов осуществляется в операционном зале посредством «безбарьерного обслуживания», на которых указываются фамилия, имя, отчество и должность работника ЦОН.
      При приеме документов в ЦОН получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты (время) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника ЦОН, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя, и их контактные телефоны.
      17. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие СФЕ:
      1) работник ЦОН;
      2) работник накопительного отдела ЦОН;
      3) сотрудник канцелярии уполномоченного органа (его филиала);
      4) руководитель уполномоченного органа (его филиалы), либо его заместители;
      5) начальник отдела контроля на водном транспорте/начальник отдела контроля на транспортно-коммуникационном комплексе;
      6) специалист отдела контроля на водном транспорте/специалист отдела контроля на транспортно-коммуникационном комплексе;
      7) курьер.
      18. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      19. Схема взаимодействия между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      20. Заявление на получение государственной услуги оформляется согласно приложению 3 к настоящему Регламенту.

Приложение 1               
к регламенту государственной услуги   
«Государственная регистрация ипотеки судна»

Таблица 1. Описание действий СФЕ


Действия основного процесса

1


действия

1

2

3

4

5

2

Наимено-
вание СФЕ

Сотрудник
ЦОН

Канцелярия
МИТК
(филиала
МИТК)

Начальник
МИТК,
либо его
замес-
тители

Начальник
отдела
контроля
на водном
транспорте

Специа-
лист
отдела
контроля
на
водном
транс-
порте

3

Наимено-
вание
действия
и их
описание

Прием
заявления и
перечня
необходимых
документов на
выдачу
свиде-
тельства;
рассмотрение
заявления;
регистрация
заявления в
журнале
регистрации;
отправка
заявления и
полного
перечня
документов в
уполномочен-
ный орган.

Прием
заявления и
перечня
необходимых
документов на
выдачу
свидетель-
ства,
регистрация
заявления в
журнале
регистрации,
при этом в
правом нижнем
углу
заявления
проставляется
регистрацион-
ный штамп на
государствен-
ном языке с
указанием
даты
поступления и
входящего
номера

Рас-
смотрение
заявления
о выдаче
свиде-
тельства

Рассмотрение
предостав-
ленного
перечня
документов
на
соответ-
ствие
предъяв-
ляемым
требова-
ниям,
согласова-
ние выдачи
свидетель-
ства

Внесение
в ГСР о
выдаче
свиде-
тельства
соответ-
ствующих
записей,
оформ-
ление
свиде-
тельства

4

Форма
завер-
шения

Регистрация
заявления в
журнале
регистрации;
направление
документов в
уполномочен-
ный орган


Документы
с резолю-
цией,
содержа-
щей сроки
испол-
нения и
ответст-
венного
исполни-
теля


Запись в
книге
регистра-
ции,
оформлен-
ное
свиде-
тельство

5

Сроки
испол-
нения

20 минут

1 день

1 день

1 день

5 дней

6

Номер
следу-
ющего
действия

1

2

3

4

5

7

Наимено-
вание
действия
и их
описание

Выдача
свидетельства

Передача
свидетель-
ства в ЦОН
через курьера

Подписа-
ние
свиде-
тельства



8

Форма
завер-
шения

Свидетельство о государст-
венной
регистрации
ипотеки судна


Подписан-
ное
свиде-
тельство



9

Сроки
испол-
нения

20 минут

1 день

1 день



Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Основной процесс

Сотрудник ЦОН

Канцелярии МИТК
(филиала МИТК)

Начальник
МИТК,
либо его
замести-
тели

Начальник
отдела
контроля на
водном
транспорте

Специалист
отдела
контроля
на водном
транспорте

Прием заявления
и перечня
необходимых
документов на
выдачу
свидетельства;
рассмотрение
заявления;
регистрация
заявления в
журнале
регистрации;
отправка
заявления и
полного перечня
документов в
уполномоченный
орган.

Прием заявления и
перечня
необходимых
документов на
выдачу
свидетельства,
регистрация
заявление
в журнале
регистрации,
при этом в правом
нижнем углу
заявления
проставляется
регистрационный
штамп на
государственном
языке с указанием
даты поступления
и входящего
номера

Рассмо-
трение
заявления
о выдаче
свиде-
тельства

Рассмотрение
предостав-
ленного
перечня
документов
на
соответствие
предъявляе-
мым требо-
ваниям,
согласование
выдачи
свиде-
тельства

Внесение в
ГСР
регистрации
соответст-
вующих
записей,
оформление
свидетель-
ства

Выдача
свидетельства

Передача
свидетельства в
ЦОН через курьера

Подписание
свидетель-
ства



Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс.

Альтернативный процесс

или расширения

Сотрудник ЦОН

Канцелярии МИТК
(филиала МИТК)

Начальник
МИТК,
либо его
замести-
тели

Начальник
отдела
контроля на
водном
транспорте

Специалист
отдела
контроля на
водном
транспорте

1. Прием
заявления и
перечня
необходимых
документов на
выдачу
свидетельства;
рассмотрение
заявления;
регистрация
заявления в
журнале
регистрации;
отправка
заявления и
полного перечня
документов в
уполномоченный
орган;

2. Прием
заявления и
перечня
необходимых
документов на
выдачу
свидетельства,
регистрация
заявление в
журнале
регистрации, при
этом в правом
нижнем углу
заявления
проставляется
регистрационный
штамп на
государственном
языке с указанием
даты поступления
и входящего
номера.

3.
Рассмот-
рение
заявления
о выдаче
свидетель-
ства

4. Рассмот-
рение
предостав-
ленного
перечня
документов
на соответ-
ствие
предъяв-
ляемым
требованиям,
согласование
выдачи
свидетель-
ства

5. Оформ-
ление
письменного
заключения
об отказе в
выдаче
свидетель-
ства

1-1. В случае
предоставления
неполного
перечня
документов
возврат
документов с
мотивированным
ответом об
отказе в
предоставлении
государственной
услуги и
внесение
соответствующей
записи в журнал
регистрации.
7-1. Передача
заявителю
письменного
заключения об
отказе в выдаче
свидетельства

7. Направление в
ЦОН письменного
заключения об
отказе в выдаче
свидетельства

6.
Подписание
письмен-
ного
заключения
об отказе
в выдаче
свидетель-
ства



Приложение 2               
к регламенту государственной услуги   
«Государственная регистрация ипотеки судна»

Диаграмма функционального взаимодействия

Приложение 3               
к регламенту государственной услуги   
«Государственная регистрация ипотеки судна»

Начальнику                      
_________________________________
(наименование территориального  
органа Комитета)      
_________________________________
(ФИО)              
от _____________________________,
(ФИО)              
проживающего по адресу:         
_________________________________

Заявление

      Прошу Вас оказать государственную услугу по регистрации ипотеки судна
____________________________________________________________________
(данные, идентифицирующие судно (название судна, регистрационный
номер, место регистрации, регистровый номер, тип и класс, тоннаж
судна) или строящееся судно (место, в котором осуществляется
постройка судна, построечный номер, тип судна, длина киля и другие
основные измерения, регистровый номер)
____________________________________________________________________
               (имя и адрес залогодателя ипотеки)
____________________________________________________________________
      (имя и адрес залогодержателя ипотеки или сведения о том,
                 что она установлена на предъявителя)
____________________________________________________________________
   (максимальный размер обязательства, обеспеченного ипотекой, при
  установлении ипотеки на два или более маломерных судов; размер, в
   котором обязательство обеспечивается каждым маломерным судном в
        отдельности при наличии соглашения сторон об этом)
____________________________________________________________________
        (дата окончания ипотеки судна или строящегося судна)
____________________________________________________________________

«__» __________ 20__ г                        __________________
                                                  (подпись)