"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Ақтөбе облыстық әкімдігінің 2012 жылғы 28 мамырдағы № 191 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 22 маусымда № 3400 тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 2013 жылғы 28 желтоқсандағы № 429 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 28.12.2013 № 429 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақалған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңының 27-бабының 2-тармағына, Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 8 шiлдедегi № 66 «Агроөнеркәсiптiк кешендi және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттiк реттеу туралы» Заңының 18-бабының 8-тармағына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-1-бабының 4-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 31 қаңтардағы № 51 «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет және спорт мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы» қаулысына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. «Ақтөбе облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы» ММ (бұдан әрі – Басқарма) осы мемлекеттік қызмет регламентін Басқарманың ғаламтор-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Р.К.Кемаловаға жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                А.Мұхамбетов

Облыс әкімдігінің
2012 жылғы 28 мамырдағы
№ 191 қаулысымен
бекітілген

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызметтің регламенті

1. Негізгі ұғым

      1. Регламентте пайдаланылатын терминдермен аббревиатуралар анықтамасы:
      1) уәкілетті орган – ауылдық аумақтарды дамыту бойынша ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) мемлекеттік органы;
      2) мемлекеттік қызмет - ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну (бұдан әрі - тұтынушылар);
      3) көтерме жәрдемақысы – Қаулыда белгілеген мөлшерде бір жолғы ақшалай төлем түріндегі тұтынушыларды әлеуметтік қолдау шарасы;
      4) бюджеттік кредит - Қаулыда белгілеген мөлшерде тұрғын үй алуға бюджеттік кредит түріндегі тұтынушыларды әлеуметік қолдау шарасы;
      5) жұмыс істейтін комиссия - тұтынушыларға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру үшін аудандық (облыстық маңызы бар қала) мәслихаттың депутаттарынан, ауданның (облыстық маңызы бар қала) атқарушы органдарының және қоғамдық ұйымдардың өкілдерінен тұратын ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әкімдігі құратын алқалы орган;
      6) сенім білдірілген өкіл (агент) - аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігінің атынан және тапсырысы бойынша тұтынушыларға берілетін бюджеттік қызметтерге қызмет көрсету бойынша міндеттерді атқаратын қаржылық агенттік.
      7. Құрылымдық-функционалды бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, ақпараттық жүйесі немесе оның қосалқы жүйелері.

2. Негізгі ережелер

      2. Осы «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-1 бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      3. Мемлекеттік қызметті аудандық ММ «Экономика, бюджеттік жоспарлау және кәсіпкерлік бөлімі» ауылдың аумақтарын дамыту жөніндегі уәкілетті органдар (бұдан әрі – уәкілетті орган) ұсынады.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет:
      1) Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 8 шiлдедегi «Агроөнеркәсiптiк кешендi және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттiк реттеу туралы» Заңының 18-бабының 8-тармағы;
      2) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 18 ақпандағы № 183 «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет және спорт мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну мөлшерін және ережесін бекіту туралы» қаулысы (бұдан әрі – Қаулы);
      3) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 31 қаңтардағы № 51 «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет және спорт мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы» қаулысы (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі көтерме жәрдемақысы және бюджеттік кредит түріндегі әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну немесе қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәйектелген жауап беру болып табылады.
      7. Көтерме жәрдемақысын ұсыну бойынша мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде басқа органдардың қатысуы қарастырылмаған. Бюджеттік кредитті ұсыну барысында тұрғын үй алу үшін бюджеттік кредитті рәсімдеуді жүзеге асыратын сенім білдірілген өкіл (агент) қатысады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібінің талаптары

      8. Мемлекеттік қызметті көрсететін мемлекеттік органдардың орналасқан жерін, көрсету тәртібін және барысын регламенттің № 1 қосымшасында көрсетілген мекенжайлардан алуға болады.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі, мерзімі туралы толық ақпаратты тұтынушылар Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсындағы www.minagri.gov.kz. веб-сайтының «Дипломмен ауылға» бөлімінен, мемлекеттік қызмет көрсетілетін жердегі уәкілетті органдарының стенділерінен ала алады.
      10. Үстелдер, орындықтар, информациялық стендттер қажетті құжаттар және жұмыс регламенті бар аудандық маңызы бар қалалар, ауылда мемлекеттік қызмет жергілікті атқарушы органның ғимаратында көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      12. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды уәкілетті органның бір маманы және сенім білдірілген өкілдің (агент) бір маманы жүзеге асырады.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісі кезінде іс-әрекеттердің (өзара іс-әрекеттердің) сипаттамасы

      13. Мемлекеттік қызмет тұтынушының ауданның уәкілетті органына Регламенттің № 5 қосымшасына сәйкес үлгі бойынша өтінішті ұсынумен жеке хабарласқан кезінде ұсынылады.
      Тұтынушыға мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын қолхат беріледі және оның әлеуметтік қолдау шараларын алатын күні көрсетіледі.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Стандарттың 11 тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      15. Ақпараттық қауіпсіздігіне талаптар қарастырылмаған.
      16. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісі кезінде мынадай құрылымдық-функционалды бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатыстырылған:
      1) уәкілетті органның маманы (ҚФБ-1)
      2) жұмыс комиссиясы (ҚФБ-2)
      3) уәкілетті органның бастығы (ҚФБ-3)
      4) аудан әкімі (ҚФБ-4)
      5) аудан әкімі аппаратының басшысы (ҚФБ-5)
      6) сенім білдірілген өкілдің (агенттің) өкілі (ҚФБ-6)
      7) сенім білдірілген өкілдің (агенттің) бастығы (ҚФБ-7).
      17. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттерді (рәсімдерді) орындаудың мерзімін көрсетумен әрбір ҚФБ бойынша әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-әрекеттердің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      18. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық кезектілігі және ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы регламенттің 3 - қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін қызметкерлердің жауапкершілігі.

      19. Мемлекеттік орган лауазымды тұлғалары мемлекеттік қызмет көрсету барысында қабылдайтын шешімдер және іс-әрекеттері (іс-әрекетсіздіктері) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған тәртіпте жауапты.

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге
және тұру үшін келген денсаулық сақтау,
білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру,
мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына
әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну»
мемлекеттік қызмет
Регламентіне 1 қосымша

Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру,әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну бойынша уәкілетті органдардың тізімі

р/с№

Уәкілетті органның атауы

Уәкілетті органның орналасқан мекен – жайы ( аудан, қала,кент,ауыл,көшесі,үйдің нөмірі,электронды пошта мекен-жайы)

Қалалық коды және телефон нөмірі

Жұмыс

кестесі

1

2

3

4

5


Ақтөбе облысы

1

«Ақтөбе облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы» ММ

Ақтөбе қ.,Әбілқайыр-хан даңғылы,40. social_sfera_@mail.ru

8(7132) 55-21-18, ф. 54-28-63



Аптасына бес күн, демалыс және мерекелік күндерін санамағанда, 8.30-ден 18.00- ге дейін, түскі ас 12.30-дан 14.00-ге дейін
 
 
 
 
 
 

Аптасына бес күн, демалыс және мерекелік күндерін санамағанда, 8.30-ден 18.00- ге дейін, түскі ас 12.30-дан 14.00-ге дейін

2

«Әйтеке би ауданның Экономика, бюджеттік жоспарлау және кәсіпкерлік бөлімі» ММ

Әйтеке би ауданы, Комсомол селосы, Т.Жүргенова көшесі, 62 үй aitekebi_ekonom@mail.ru

8 (71339)

21-2-37, ф. 21-9-15

3

«Алға ауданның Экономика, бюджеттік жоспарлау және кәсіпкерлік бөлімі» ММ

Алға ауданы, Алға қаласы, 5 шағын аудан, 4 үй

algaaconomotdel@mail.ru

8 (71337)

4-20-29, 4-20-96 ф. 4-19-65, 4-18-56

4

«Байғанин ауданның Экономика, бюджеттік жоспарлау және кәсіпкерлік бөлімі» ММ

Байғанин ауданы, с.Қарауылкелді, Қонаев көшесі, 36 үй

zharas.63@mail.ru

8 (71345)

23-1-05, ф. 23-1-06

5

«Ырғыз ауданның Экономика, бюджеттік жоспарлау және кәсіпкерлік бөлімі» ММ

Ырғыз ауданы, Ырғыз селосы, Ы. Алтынсарин көшесі, 12 үй

irgizeconom@mail.ru

8 (71343)

21-5-45

ф. 21-5-45

6

«Қарғалы ауданның Экономика, бюджеттік жоспарлау және кәсіпкерлік бөлімі» ММ

Қарғалы ауданы, Бадамша ауылы, Әбілқайыр хан көшесі, 38 үй

ekonom_kargala.5@mail.ru

8 (71342)

22-7-06, 23-1-03, ф. 23-1-03

Аптасына бес күн, демалыс және мерекелік күндерін санамағанда, 8.30-ден 18.00- ге дейін, түскі ас 12.30-дан 14.00-ге дейін
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Аптасына бес күн, демалыс және мерекелік күндерін санамағанда, 8.30-ден 18.00- ге дейін, түскі ас 12.30-дан 14.00-ге дейін

7

«Қобда ауданның Экономика, бюджеттік жоспарлау және кәсіпкерлік бөлімі» ММ

Қобда ауданы, Қобда селосы, Астана көшесі, 48 үй kobdaekonomika@rambler.ru

8 (71341)

2-20-08, 2-11-92, ф. 2-11-92

8

«Мәртөк ауданның Экономика, бюджеттік жоспарлау және кәсіпкерлік бөлімі» ММ

Мәртөк ауданы, Мәртөк селосы, Сейфуллин көшесі, 36 үй

ekonomplan.mar@mail.ru

8 (71331)

21-4-19, ф. 21-4-43

9

«Мұғалжар ауданның Экономика, бюджеттік жоспарлау және кәсіпкерлік бөлімі» ММ

Мұғалжар ауданы, Қандыағаш қаласы, Гагарин көшесі, 6 үй

mugalekonotdel@mail.ru

8 (71333)

3-72-41, ф. 3-72-41

10

«Темір ауданның Экономика, бюджеттік жоспарлау және кәсіпкерлік бөлімі» ММ

Темір ауданы, Шұбарқұдық кенті, Желтоқсан көшесі, № 5 үй

temir_econom@mail.ru

8 (71346)

2-30-43, ф. 2-24-52

11

«Ойыл ауданның Экономика, бюджеттік жоспарлау және кәсіпкерлік бөлімі» ММ

Ойыл ауданы, Ойыл селосы, Құрманғазин көшесі, 43 үй econuil@mail.ru

8 (71332)

2-11-77, ф. 2-11-54

12

«Хромтау ауданның Экономика, бюджеттік жоспарлау және кәсіпкерлік бөлімі» ММ

Хромтау ауданы, Хромтау қаласы, Горький көшесі, 9 үй hromtaubydzhet08@rambler.ru

8 (71336)

25-2-71, ф. 21-8-41

13

«Шалқар ауданның Экономика, бюджеттік жоспарлау және кәсіпкерлік бөлімі» ММ

Шалқар ауданы, Шалқар қаласы, Әйтеке би көшесі, 63 үй

shalkar-econom@mail.ru

8 (71335)

23-3-95, ф.23-4-62

«Ауылдық елді мекендерге
жұмыс істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік
қамсыздандыру, мәдениет, спорт және
ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау
шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет
Регламентіне 2 қосымша

Әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-әрекеттерінің сипаттамасы
1-кесте. Құрылымдық-функционалды бірліктердің (бұдан әрі - ҚФБ) іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағымының) реттік нөмірі

1

2

3

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның маманы(ҚФБ-1)

Жұмыс комиссиясы (ҚФБ-2)

Уәкілетті органның бастығы (ҚФБ-3)

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Өтініштерді, қажетті құжаттарды қабылдайды, көшірмелерін тұпнұсқаларымен салыстырғаннан кейін тіркейді және қолхатты береді және құжаттарды қарауға жұмыс комиссияға ұсынады

Әрбір арызданушыдантүскен құжаттарды қарастырады және әлеуметтік қолдау шараларын көрсетуді немесе қайтаруына шешім шығарады;

Керекті қаржылық қаражат көлемін есептейді. Дәйектемесіз құжаттарды ұсынған жағдайда, жұмыс істейтін комиссияның шешімінің негізінде арызданушыға себебін көрсете отырып жазбаша бас тарту туралы жауап жолдайды.

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық- өкімгерлік шешім)

Құжаттар жинағын құрастыру, қолхат беру

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну немесе одан бас тарту туралы жұмыс комиссияның шешімі

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну немесе одан бас тарту туралы жұмыс істейтін комиссияның шешімі

Орындау мерзімі

30 минут

10 күн

5 күн

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағымының) нөмірі

8

9


ҚФБ атауы

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) өкілі (ҚФБ-6)

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) басшысы (ҚФБ-7)


Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Келісімнің жобасын қол қоюға ұсынады

Келісімге қол қояды


Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық- өкімгерлік шешім)

Келісім жобасы

Келісім


Орындау мерзімі

1 күн

1 күн


кестенің жалғасы

Негізгі үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

4

5

6

7

Уәкілетті органның маманы (ҚФБ-1)

Аудан әкімі (ҚФБ-4)

Әкім аппаратының басшысы (ҚФБ-5)

Уәкілетті органның бастығы (ҚФБ-3)

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы қаулының жобасын дайындайды, Әкімге қол қоюға ұсынады. Келісім жобасын дайындап уәкілетті органның және сенім білдірілген өкілдің (агенттің) басшыларына қол қоюға ұсынады.

Қаулыға қол қояды

Әлеуметтік қолдау көрсету шаралары туралы Қаулыны тіркейді және оны уәкілетті органға жолдайды.

Келісімге қол қояды.Көтерме жәрдемақы төлемді мамандарының беткі счетына және бюджеттік кредитті сенім білдірген агенттің шотына аударады.

Әкімдіктің қаулысының жобасы және келісім жобасы

Қаулы

Әкімдіктің қаулысы

Келісім,төлем тапсырысы, келісім

11 күн

1 күн

2 күн

8 күн


10

11



Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) өкілі (ҚФБ-6)

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) басшысы (ҚФБ-7)



Тұрғын үйді алу үшін бюджеттік кредитті рәсімдеуді жүзеге асырады.

Сатушыға сатып алынған үйге бюджеттік кредиттің қаражаттарын аударуды жүзеге асырады.



Қарыз және кепілдік шарты

Төлем тапсырысы



28 күн

2 күн


2-кесте. Пайдалану нұсқалары.
Негізгі үдеріс – әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы шешім бекітілген жағайда

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыс ағымы)

Уәкілетті органның маманы

(ҚФБ-1)

Жұмыс істейтін комиссия (ҚФБ-2)

Уәкілетті органның бастығы

(ҚФБ-3)

№ 1 іс-әрекет

Өтініштерді, қажетті құжаттарды қабылдайды, тұпнұсқаларымен салыстырғаннан кейін тіркейді қолхаттарды береді және құжаттарды қарауға жұмыс комиссияға ұсынады (30 мин)

№ 2 іс-әрекет

Әрбір арызданушыдан түскен істі қарастырады және әлеуметтік қолдау шараларын көрсетуді немесе қайтару туралы шешім шығарады (10 күн)

№ 3 іс-әрекет

Керекті қаржылық қаражат көлемін есептейді Дәйектемесіз құжаттарды ұсынған жағдайда, тұрақты жұмыс істейтін комиссияның шешімінің негізінде арызданушыға себебін көрсете отырып жазбаша бас тарту туралы жауап жолдайды. (5 күн)

№ 4 іс-әрекет Қаулының, Келісімнің жобасын әзірлейді және қол қою үшін енгізеді (11 күн)


№ 7 іс-әрекет Келісімге қол қояды. Көтерме жәрдемақы төлемдерін мамандардың беткі счетына және бюджеттік кредитті сенім білдірген агенттің шотына аударады. (8 күн)

кестенің жалғасы

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыс ағымы)

Аудан әкімі(ҚФБ-4)

Әкім аппаратының басшысы (ҚФБ-5)

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) өкілі( ҚФБ-6)


Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) басшысы(ҚФБ-7)

№ 5 іс-әрекет

Қаулыға қол қояды (1 күн)

№ 6 іс-әрекет Қауылды бекітеді және оны уәкілетті органға жолдайды (2 күн)

№ 8 іс-әрекет Келісімнің жобасын қол қою үшін енгізеді (1 күн)

№ 9 келісімге қол қояды (1күн)



№ 10 іс-әрекет Тұрғын үйді алу үшін бюджеттік кредитті рәсімдеуді жүзеге асырады. (28 күн)

№ 11 іс-әрекет Үй сатушыға бюджеттік кредиттің қаражаттарын аударуды жүзеге асырады. (2 күн)

3-кесте. Пайдалану нұсқалары.
Баламалы үдеріс - әлеуметтік қолдау шараларын ұсынудан бас тарту туралы шешім бекітілген жағдайда

Баламалы үдеріс (барысы, жұмыс ағымы)





Уәкілетті органның маманы (ҚФБ-1)

Уәкілетті органның бастығы(ҚФБ-3)

Уәкілетті органның маманы(ҚФБ-1)



№ 1 іс-әрекет Жұмыс комиссия шешімі бойынша,тұтынушыға себебін көрсете отырып жазбаша бас тарту туралы жауап жолдайды.(2 дня)

№ 2 іс-әрекет Хатқа қол қояды (1 күн)

№ 3 іс-әрекет Хатты арызданушыға жеткізеді

«Ауылдық елді мекендерге
жұмыс істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік
қамсыздандыру, мәдениет, спорт және
ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау
шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет
Регламентіне 3 қосымша

Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет және спорт мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну үдерісі


 

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге
және тұру үшін келген денсаулық сақтау,
білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру,
мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына
әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну»
мемлекеттік қызмет Регламентіне 4 қосымша

Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұру үшін келген
денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру,
мәдениет және спорт мамандарына әлеуметтік қолдау
шараларын ұсыну туралы үлгі келісім

Елді мекен _________                    200___ жылғы "__"__________

__________________ мемлекеттік мекемесі басшысы ________________________________ атынан, әрі қарай "Әкімші" деп аталатын, бір тараптан, әлеуметтік көмек алушы, __________________________, бүдан әрі "Алушы" ден аталатын басқа тараптан және бұдан әрі "Сенім білдірілген өкіл (агент)" ____________________________________, үшінші тараптан, төмендегілер туралы осы өзара бірлескен міндеттемелер Келісімін жасасты:

1. Келісімнің мәні

      Тараптар, өзара жауапкершілікті және келісімді ескере отырып, еш қайсысының тарапынан мәжбір етілмей, тараптар өздеріне толық көлемде орындалуы тиісті міндеттемелер қабылдайды, атап айтқанда:
      1. Әкімші, ________________________________ мәслихатының
(200___ жылғы "__"_______ N_____) шешімінің негізінде өзіне мынадай түрдегі әлеуметтік қолдау шараларын ұсынуға міндеттемелер қабылдайды:
      1) _____________________________________________________ теңге мөлшерінде көтерме жәрдемақы;
      2) ___ жыл мерзімге __________________________________________ теңге сомасында тұрғын үй сатып алуға бюджеттік кредит.
      2. Алушы өзіне жоғарыда көрсетілген әлеуметтік қолдау шараларын алған кезде елді мекенінде орналасқан (денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт) ұйымында кемінде бес жыл уақыт қызмет істеуге міндеттеме қабылдайды.
      3. Сенім білдірілген өкіл (агент) өзіне шарт тапсырма негізінде әкімшінің атынан және есебінен және оның нұсқамаларына сәйкес бюджеттік кредиттеуге байланысты белгілі бір тапсырмаларды орындауға міндеттеме қабылдайды.

3. Тараптардың құқықтары мен міндеттемелері

      1. Әкімші:
      1) алушыдан осы келісімге сәйкес өзіне алған міндеттемелерді адал және тиісінше орындауды талап етуге құқылы.
      2) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігінің қаулысы қабылданғаннан кейін он жұмыс күні ішінде және осы келісім негізінде көтерме жәрдемақысының тағайындалған сомасын алушының жеке есеп шотына аударуға міндетті.
      3. Алушының:
      1) комиссияның жұмыс органының талабы бойынша қажетті құжаттарды тапсыру кезінде әлеуметтік қолдау шараларын ерікті тұрде таңдауға;
      2) бес жыл мерзім өткенге дейін, өндірістік жағдайларға немесе
әкімшіліктің бастамасына байланысты басқа елді мекендерге жұмысқа ауысқан кезде алынған әлеуметтік қолдау шараларына құқығын сақтауға құқығы бар.
      4. Алушы:
      1) әлеуметтік қолдау шараларын алған күннен бастап 60 күннің ішінде комиссияның жұмыс органына бюджет қаражатының мақсатты пайдаланылғаны туралы растаушы құжаттарды беруге;
      2) меншігіне сатып алынған жылжымайтын мүлікті әділет органдарында тіркегеннен кейін сенім білдірілген өкілге (агентке) тұрғын үйге арналған құжаттардың тұпнұсқасын осы келісімді кемінде бес жыл мерзімге қамтамасыз ету жөніндегі кепіл ретінде беруге;
      3) жұмыс органына тоқсан сайын жұмыс орнынан анықтама үсынуға;
      4) осы келісімнің шарттары орындалмаған жағдайда әлеуметтік қолдау шаралары ретінде алынған бюджет қаражатын толық көлемде қайтаруды қамтамасыз етуге міндетті.
      5. Сенім білдірілген өкілдің (агент):
      1) қарыз алушымен есеп айырысуды жүргізуге;
      2) қарыз алушылардың қаржылық жағдайына мониторинг жүргізуге
құқығы бар.
      6. Сенім білдірілген өкіл (агент):
      1) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес бюджеттік кредитке қызмет көрсетуге;
      2) кредиттік шарт бойынша әлеуметтік қолдау шараларын алған маман міндеттемелерініңң орындалуына мониторинг жүргізуге;
      3) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес қарыз алушылардан берешектерді өндіріп алуды жүзеге асыруға міндетті.

3. Дауларды шешу

      1) осы келісімді орындау кезінде пайда болуы мүмкін барлық мәселелер мен келіспеушіліктер мүмкіндігіне қарай тараптардың арасында келіссөздер жолымен шешілетін болады.
      2) егер даулар мен келіспеушіліктер келіссіздер жолымен реттелмейтін болса, олар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес сот тәртібімен шешілуге тиіс.

4. Келісімнің қолданылу мерзімі

      1) осы келісім тараптардың қол қойған күнінен бастап күшіне енеді.
      Келісімнің қолданысы 20___ жылғы "__"____________ басталады.
      2) келісім бірдей заң күші бар үш данада жасалды. 

5. Тараптардың заңды мекен-жайлары

      Әкімші Алушы Сенім білдірілген өкіл (агент)
      _______ _________ ______________________________
      _______ _________ ______________________________
      _______ _________ ______________________________
  

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге
және тұру үшін келген денсаулық сақтау,
білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру,
мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына
әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну»
мемлекеттік қызмет Регламентіне 5 қосымша

_________________________ облысы
____________ ауданының (облыстық
маңызы бар қаланың) әкімі
________________________________
тегі, аты-жөні
________________________________
мекен-жайында тұратын
________________________________
жұмыс орны, қызметі
________________________________
өтініш берушінің тегі,
аты, әкесінің аты

Өтініш

      Сізден жасалған келісімнің (қоса беріліп отыр) мөлшерінде және шарттарында маған көтерме жәрдемақы төлеуіңізді және/немесе тұрғын үйді алуға бюджеттік кредитті ресімдеуге құқық беруіңізді сұраймын.

___________ ____________
күні қолы

Құжаттар қабылданды:
20__жылғы "___"_______

_______ ____________________________________________________
қолы       құжаттарды қабылдаған лауазымды тұлғаның Т.А.Ж.
_____________________________________________________________
кесу сызығы

      өзгерістер туындаған жағдайда, олар туралы 15 күн ішінде хабарлауға міндеттенемін. Дұрыс емес мәліметтер мен жасанды құжаттар бергенім үшін жауапкершілік туралы ескертілдім.
      Азамат ____________ өтініші қоса берілген__________ дана санында құжаттармен бірге 20__жылғы "__"_________________ қабылданды.

________ ____________________________________________________
      қолы құжаттарды қабылдаған лауазымды тұлғаның Т.А.Ж.

Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

Постановление акимата Актюбинской области от 28 мая 2012 года № 191. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 22 июня 2012 года № 3400. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 28 декабря 2013 года № 429

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 28.12.2013 № 429.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», пунктом 8 статьи 18 Закона Республики Казахстан от 8 июля 2005 года № 66 «О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий» пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 «Об административных процедурах», постановления Правительства Республики Казахстан от 31 января 2011 года № 51 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры и спорта» прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты» акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты».
      2. ГУ «Управление экономики и бюджетного планирования Актюбинской области» (далее-Управление) обеспечить размещение настоящего регламента государственной услуги на интернет ресурсе Управления.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Кемалову Р.К.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования. 

      Аким области                              А.Мухамбетов

Утвержден
постановлением акимата области
от 28 мая 2012 года № 191

Регламент государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты»

1. Основные понятия

      1. Определения используемых терминов и аббревиатур:
      1) уполномоченный орган – государственный орган по развитию сельских территорий района (города областного значения);
      2) государственная услуга – предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры и спорта, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты (далее – потребители);
      3) подъемное пособие – мера социальной поддержки потребителей в виде единовременной денежной выплаты в размере, установленного Постановлением;
      4) бюджетный кредит – мера социальной поддержки потребителей в виде бюджетного кредита на приобретение жилья в размере, установленного Постановлением;
      5) рабочая комиссия – коллегиальный орган, создаваемый акиматом района (города областного значения) для организации работы по оказанию мер социальной поддержки потребителям, состоящий из депутатов районного (города областного значения) маслихата, представителей исполнительных органов района (города областного значения) и общественных организаций;
      6) поверенный (агент) – финансовое агентство, выполняющее от имени и по поручению акима района (города областного значения) функции по обслуживанию бюджетных кредитов, предоставляемых потребителям.
      7) СФЕ - структурно-функциональные единицы: ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы.

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты» (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      3. Государственную услугу предоставляют ГУ « Отделы экономики, бюджетного планирования и предпринимательства» районов, уполномоченные органы по развитию сельских территории (далее – уполномоченный орган).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга предоставляется на основании:
      1) пункта 8 статьи 18 Закона Республики Казахстан от 8 июля 2005 года «О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий»;
      2) постановления Правительства Республики Казахстан от
18 февраля 2009 года № 183 «Об утверждении размеров и Правил предоставления мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры и спорта, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты» (далее – Постановление);
      3) постановления Правительства Республики Казахстан от 31 января 2011 года № 51 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры и спорта, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты».
      6. Результатом оказываемой государственной услуги являются меры социальной поддержки в виде подъемного пособия и бюджетного кредита или мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      7. В процессе оказания государственной услуги по предоставлению подъемного пособия других органов не предусмотрено. При предоставлении бюджетного кредита участвует поверенный (агент), который осуществляет процедуру оформления бюджетного кредита для приобретения жилья.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информацию о месте нахождения государственных органов, порядке оказания государственной услуги и ходе их оказания можно получить по адресам указанным в приложении 1 регламента.
      9. Полную информацию о порядке, сроках оказания государственной услуги и необходимых документах по вопросам оказания государственной услуги потребители могут получить в интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан www.minagri.gov.kz., в разделе «С дипломом в село», на стендах уполномоченного органа в местах предоставления государственной услуги.
      10. Государственная услуга оказывается в помещении местного исполнительного органа города районного значения, села, где имеются столы, стулья, информационные стенды с перечнем необходимых документов и регламентом работы.
      11. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      12. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляются одним специалистом уполномоченного органа и одним специалистом поверенного (агента).

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      13. Государственная услуга предоставляется при личном обращении потребителя в районный уполномоченный орган с предоставлением заявления по форме согласно приложению № 5 Регламента.
      Потребителю выдается расписка, подтверждающая, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги и указывается дата получения им мер социальной поддержки.
      14. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы, предусмотренные пунктом 11 Стандарта.
      15. Требований к информационной безопасности не предусмотрено.
      16. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) специалист уполномоченного органа (СФЕ-1):
      2) рабочая комиссия (СФЕ-2):
      3) начальник уполномоченного органа (СФЕ-3):
      4) аким района (СФЕ-4):
      5) руководитель аппарата акима района (СФЕ-5):
      6) представитель поверенного (агента) (СФЕ-6):
      7) руководитель поверенного (агента) (СФЕ-7):
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении № 2 к настоящему Регламенту.
      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении № 3, к настоящему Регламенту. 

5. Ответственность должностных лиц, оказывающие государственные услуги

      19. Должностные лица государственных органов несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственных услуг в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан. 

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки
специалистам здравоохранения, образования,
      социального обеспечения, культуры,
      спорта и ветеринарии прибывшим для
работы и проживания
в сельские населенные пункты»

Перечень уполномоченных органов по предоставлению мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты

Наименование уполномоченного органа

Юридический адрес расположения уполномоченного органа (город, район, улица, № дома (кв.), адрес электронной почты)

Код города, номер телефона

График работы

1

2

3

4

5


Актюбинская область

1

ГУ «Управление экономики и бюджетного планирования Актюбинской области»

г.Актобе, проспект Абилкаир хана,40.

social_sfera_@mail.ru

8(7132)55-21-18. ф.54-28-63

Пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 8.30 до 18.00 обед с 12.30 до 14.00
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 8.30 до 18.00 обед с 12.30 до 14.00

2

ГУ « Отдел отдел экономики, бюджетного планирования и предпринимательства" Айтекебийского района

с.Комсомольское, улица Т.Жургенова дом 62 aitekebi_ekonom@mail.ru

8 (71339)

21-2-37,

ф.21-9-15

3

ГУ «Отдел экономики, бюджетного планирования и предпринимательства Алгинского района»

г.Алга, 5 микрорайон, дом 4 algaaconomotdel@mail.ru

8 (71337)

4-20-29,

4-20-96, ф. 4-19-65, 4-18-56

4

ГУ «Отдел экономики, бюджетного планирования и предпринимательства Байганинского района»

с.Карауылкелды, улица Конаева, дом 36

zharas.63@mail.ru

8 (71345)

23-1-05,

ф. 23-1-06

5

ГУ «Отдел экономики, бюджетного планирования и предпринимательства Иргизского района»

с.Иргиз, улица И.Алтынсарина, дом 12 irgizeconom@mail.ru

8 (71343)

21-5-45,

ф. 21-5-45

6

ГУ «Отдел экономики, бюджетного планирования и предпринимательства Каргалинского района»

с.Бадамша, улица Абилкаир-Хана, дом 38 ekonom_kargala.5@mail.ru

8 (71342)

22-7-06,

23-1-03, ф. 23-1-03

7

ГУ «Отдел экономики, бюджетного планирования и предпринимательства Кобдинского района»

с. Кобда, улица Астана, дом 48 kobdaekonomika@rambler.ru

8 (71341)

2-20-08, 2-11-92, ф. 2-11-92

8

ГУ «Отдел экономики, бюджетного планирования и предпринимательства Мартукского района»

с. Мартук, улица Сейфуллина, дом 36 ekonomplan.mar@mail.ru

8 (71331)

21-4-19,

ф. 21-4-43

9

ГУ «Отдел экономики, бюджетного планирования и предпринимательства Мугалжарского района»

г. Кандыагаш, улица Гагарина, дом 6 mugalekonotdel@mail.ru

8 (71333)

3-72-41,

ф. 3-72-41

10

ГУ «Отдел экономики, бюджетного планирования и предпринимательства Темирского района»

пос.Шубаркудук улица Желтоксан № 5 temir_econom@mail.ru

8 (71346)

2-30-43,

ф. 2-24-52

11

ГУ «Отдел экономики, бюджетного планирования и предпринимательства Уилского района»

с. Уил, улица Курмангазина, дом 43

econuil@mail.ru

8 (71332)

2-11-77,

ф. 2-11-54

12

ГУ «Отдел экономики, бюджетного планирования и предпринимательства Хромтауского района»

г. Хромтау, улица Горького, дом 9 hromtaubydzhet08@rambler.ru

8(71336)

25-2-71,

ф. 21-8-41

13

ГУ «Отдел экономики, бюджетного планирования и предпринимательства Шалкарского района»

г. Шалкар, улица Айтекеби, дом 63shalkar-econom@mail.ru

8 (71335)

23-3-95,

ф. 23-4-62

Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки
специалистам здравоохранения, образования,
      социального обеспечения, культуры, спорта и
ветеринарии прибывшим для
работы и проживания
в сельские населенные пункты»

Перечисление и описание структурно-функциональных единиц, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц (далее – СФЕ) 

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Специалист уполномоченного органа (СФЕ-1)

Рабочая комиссия (СФЕ-2)

Начальник уполномоченного органа (СФЕ-3)

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Принимает заявления, необходимые документы, сверяет копии с оригиналами, регистрирует и выдает расписку, направляет документы для рассмотрения в рабочую комиссию.

Рассматривает дело каждого заявителя и выносит решение о назначении или отказе в получении социальных выплат.

Производит расчет потребности финансовых средств. При предоставлении недостоверных документов, на основании решения рабочей комиссии направляет заявителю письменный отказ, с указанием причин.

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Формирование досье, выдача расписки

Решение рабочей комиссии о предоставлении мер социальной поддержке или в их отказе

Решение рабочей комиссии о назначении или отказе в получении социальных выплат.

Сроки исполнения

30 минут

10 дней

5 дней

№ действия (хода, потока работ)

8

9



Наименование СФЕ

Представитель поверенного (агента

(СФЕ-6)

Руководитель поверенного (агента)

(СФЕ-7)



Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Вносит проект соглашения на подписание

Подписывает соглашение



Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Проект соглашения

Соглашение



Сроки исполнения

1 день

1 день



продолжение таблицы

4

5

6

7

Специалист уполномоченного органа

( СФЕ-1)

Аким района (СФЕ-4)

Руководитель аппарата Акима (СФЕ-5)

Начальник уполномоченного органа (СФЕ-3)

Подготавливает проект постановления о назначении социальных выплат, представляет Акиму на подпись. Подготавливает проект соглашения и вносит на подписание Руководителям Уполномоченного органа и поверенного агента.

Подписывает постановление

Регистрирует постановление об оказании мер социальной поддержки и направляет его в уполномоченный орган;

Подписывает соглашение.Перечисляет подъемные на лицевые счета специалистов и бюджетный кредит на счет поверенного агента.

Проект Постановления Акимата и проект соглашения

Постановление

Постановление акимата

Платежное поручение, соглашение

11 дней

1 день

2 дня

8 дней


10

11



Представитель поверенного (агента (СФЕ-6)

Руководитель поверенного (агента) (СФЕ-7)



Осуществляет процедуру оформления бюджетного кредита для приобретения жилья.

Осуществляет перечисление средств бюджетного кредита за приобретенное жилье продавцу жилья.



Договоры займа и залога

Платежное поручение



28 дней

2 дня


Таблица 2. Варианты использования.
Основной процесс – в случае утверждения решения о предоставлении мер социальной поддержки

Специалист уполномоченного органа (СФЕ-1)

Рабочая комиссия(СФЕ-2)

Начальник уполномоченного органа (СФЕ-3)

Действие № 1 Принимает заявления, необходимые документы, сверяет копии с оригиналами, регистрирует после сверки и выдает расписку, направляет документы для рассмотрения в рабочую комиссию (30 мин)

Действие № 2 Рассматривает дело каждого заявителя и выносит решение о назначении или отказе в получении социальных выплат.(10дней)

Действие № 3
Производит расчет потребности финансовых средств. При предоставлении недостоверных документов, на основании решения рабочей комиссии направляет заявителю письменный отказ, с указанием причин. (5 дней)

Действие № 4 Подготавливает проект Постановления, Соглашения и вносит на подписание (11 дней)





Действие № 7
Подписывает соглашение. Перечисляет подъемные на лицевые счета специалистов и бюджетный кредит на счет поверенного агента. (8 дней)

продолжение таблицы

Аким района (СФЕ-4)

Руководитель аппарата акима (СФЕ-5)

Представитель поверенного (агента) (СФЕ-6)

Руководитель поверенного (агента) (СФЕ-7)

Действие № 5

Подписывает Постановления, (1 день)

Действие № 6

Регистрирует постановление об оказании мер социальной поддержки и направляет его в уполномоченный орган; (2 дня)

Действие № 8

Вносит проект Соглашения на подписание (1день)

Действие № 9 Подписывает Соглашение

(1 день)









Действие № 10

Осуществляет процедуру оформления бюджетного кредита для приобретения жилья. (28 дней)

Действие № 11

Осуществляет перечисление средств бюджетного кредита за приобретенное жилье продавцу жилья (2 дня)

Таблица 3. Варианты использования.
Альтернативный процесс – в случае утверждения решения об отказе в предоставлении мер социальной поддержки

Альтернативный процесс (ход, поток работ)





Специалист уполномоченного органа (СФЕ-1)

Начальник уполномоченного органа (СФЕ-3)

Специалист уполномоченного органа (СФЕ-1)



Действие № 1

На основании решения рабочей комиссии подготавливает потребителю письменный отказ с указанием причин (2 дня)

Действие № 2

Подписывает письменный ответ(1 день)

Действие № 3

Производит доставку письма-ответа заявителю.

Приложение 3
      к Регламенту государственной услуги
      «Предоставление мер социальной поддержки
      специалистам здравоохранения, образования,
социального обеспечения, культуры,
спорта и ветеринарии, прибывшим
для работы и проживания
      в сельские населенные пункты»

Процесс предоставления мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты


 

Приложение 4
к Регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки
специалистам здравоохранения, образования,
социального обеспечения, культуры,
спорта и ветеринарии, прибывшим для
работы и проживания
в сельские населенные пункты»

Типовое соглашение
о предоставлении мер социальной поддержки специалистам
здравоохранения, образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты

Населенный пункт _________________       "___"___________ 200__ года

      Государственное учреждение ___________________" лице
руководителя ______________________________, именуемое в дальнейшем
"Администратор" , с одной стороны, получатель социальной помощи,
___________________________________________, именуемый в дальнейшем
"Получатель" , с другой стороны и
___________________________________________, именуемый в дальнейшем
"Поверенный (агент)" , с третьей стороны, заключили настоящее
Соглашение взаимных обязательств о нижеследующем:

1. Предмет соглашения

      Стороны, учитывая взаимную ответственность и согласие, без принуждения ни с чьей стороны принимают на себя обязательства, которые должны быть исполнены в полном объеме сторонами, а именно:
      1. Администратор , на основании решения маслихата ____________
(№ ____ от "___"_______ 200__ года), принимает на себя обязательства
предоставить меры социальной поддержки в виде:
      1) подъемного пособия в размере
____________________________________________________________ тенге;
      2) бюджетного кредита на приобретение или строительство      жилья в сумме
_____________________________________________________________ тенге
сроком на ____ лет.
      2. Получатель принимает на себя обязательства, при получении вышеуказанных мер социальной поддержки, не менее пяти лет отработать в организации __________________ (здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии), расположенной в сельском населенном пункте _________________.
      3. Поверенный (агент) принимает на себя обязательства на основе договора поручения совершать от имени и за счет Администратора и в соответствии с его указаниями определенные поручения, связанные с бюджетным кредитованием.

2. Права и обязанности сторон

      1. Администратор вправе:
      1) требовать от Получателя добросовестного и надлежащего исполнения обязательств, взятых на себя в соответствии с настоящим Соглашением.
      2. Администратор обязан:
      1) в течение десяти рабочих дней после принятия постановления акимата района (города областного значения) и на основании настоящего Соглашения перечислить назначенную сумму подъемного пособия на индивидуальный лицевой счет Получателя.
      3. Получатель имеет право:
      1) добровольного выбора мер социальной поддержки при предоставлении необходимых документов по требованию рабочего органа комиссии;
      2) сохранять право на полученные меры социальной поддержки при переводе на работу в другие сельские населенные пункты до истечения пятилетнего срока, связанном с производственными условиями или по инициативе администрации.
      4. Получатель обязан:
      1) в течение 60 дней со дня получения мер социальной поддержки предоставить в рабочий орган комиссии подтверждающие документы о целевом использовании бюджетных средств;
      2) после регистрации в органах юстиции приобретенной в собственность недвижимости, предоставить оригиналы документов на жилье Поверенному (агенту) в качестве залога по обеспечению данного Соглашения сроком не менее, чем на пять лет;
      3) ежеквартально предоставлять в рабочий орган справку с места работы;
      4) обеспечить возврат в полном объеме полученных в качестве мер социальной поддержки бюджетных средств при неисполнении условий данного Соглашения.
      5. Поверенный (агент) имеет право:
      1) проводить расчеты с Получателем;
      2) проводить мониторинг финансового состояния Получателя.
      6. Поверенный (агент) обязан:
      1) обслуживать бюджетный кредит в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;
      2) осуществлять мониторинг выполнения обязательств специалиста, получившего меры социальной поддержки по кредитному договору;
      3) осуществлять взыскание задолженности с получателя в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

3. Разрешение споров

      1) Все вопросы и разногласия, которые могут возникнуть при исполнении настоящего Соглашения будут по возможности решаться путем переговоров между Сторонами.
      2) В случае, если споры и разногласия не могут быть урегулированы путем переговоров, они подлежат разрешению в судебном порядке в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

4. Срок действия соглашения

      1) Настоящее Соглашение вступает в силу со дня его подписания сторонами.
      Начало действия Соглашения с "___"_________ 20__ года.
      2) Соглашение составлено в трех экземплярах, имеющих одинаковую юридическую силу. 

5. Юридические адреса сторон

      Администратор       Получатель        Поверенный (агент)
_______________________ ________________ ______________________
_______________________ ________________ ______________________
_______________________ ________________ ______________________

Приложение 5
к Регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки
специалистам здравоохранения, образования,
социального обеспечения, культуры,
спорта и ветеринарии, прибывшим для
      работы и проживания
      в сельские населенные пункты»

Акиму
_________________ района
      (города областного значения)
_________________ области
_________________________
фамилия, инициалы
от ______________________
фамилия, имя, отчество
_________________________
место работы, должность
_________________________
заявителя
проживающего по адресу
_________________________

Заявление

      Прошу Вас выплатить мне подъемное пособие и/или предоставить
право на оформление бюджетного кредита на приобретение жилья в
размере и на условиях Соглашения (прилагается).

      ________________ _______________
      дата подпись

Документы приняты:
"___" ___________ 20__ года
      ___________ _____________________________________________
      подпись Ф.И.О. должностного лица, принявшего документы
_______________________________________________________________
      (линия отреза)

      В случае возникновения изменений обязуюсь в течение 15 дней
сообщить о них. Предупрежден (а) об ответственности за
предоставление недостоверных сведений и поддельных документов.
      Заявление гр. __________________ с прилагаемыми документами в
количестве _______ штук принято "___"______________ 20__ года.
___________ ___________________________________________________
      подпись Ф.И.О. должностного лица, принявшего документы