Жер қойнауын пайдалану саласындағы мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Ақтөбе облыстық әкімдігінің 2012 жылғы 23 қарашадағы № 418 қаулысы. Ақтөбе облысы Әділет департаментінде 2012 жылғы 25 желтоқсанда № 3473 тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 2013 жылғы 28 желтоқсандағы № 429 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 28.12.2013 № 429 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңының 27 - бабының 2 тармағына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-1 – бабының 4 тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 1151 «Көмірсутек шикізатын қоспағанда, жер қойнауын пайдалану саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» қаулысына сәйкес Ақтөбе облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған жер қойнауын пайдалану саласындағы мемлекеттік қызметтер регламенттері бекітілсін:
      1) «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiмшарттарды тiркеу» мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге және бiрлескен барлау мен өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу» мемлекеттік қызмет регламенті.
      2. «Ақтөбе облысының табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы» мемлекеттік мекемесі (Ә. Үсенғалиев) мемлекеттік қызметтер регламенттерін басқарманың ғаламтор-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Р.К. Кемаловаға жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                              А. Мұхамбетов

Ақтөбе облысы әкімдігінің
2012 жылғы 23 қарашадағы № 418
қаулысымен бекітілді

«Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiмшарттарды тiркеу» мемлекеттік қызметі регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiмшарттарды тiркеу» мемлекеттік қызметі регламентінде (бұдан әрі – Регламент) мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) алушы – мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлғалар, заңды тұлғалар;
      2) құрылымдық – функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын лауазым иелері.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызметтің нормативтік құқықтық анықтамасы: «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiмшарттарды тiркеу» (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      3. Мемлекеттік қызмет «Ақтөбе облысының табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - тіркеуші орган) көрсетіледі.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нысаны автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттiк қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет:
      Қазақстан Республикасы 2010 жылғы 24 маусымдағы № 291 «Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы» Заңы 27-бабының 12) тармақшасы және 68-бабының 3-тармағы;
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 1151 қаулысымен бекітілген «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiмшарттарды тiркеу» мемлекеттік қызметстандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      7. Осы Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес жер қойнауын пайдалану жөнiндегi операцияларды жүргiзуге арналған келiсiмшартты тiркеу актiсi көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде басқа мемлекеттік органдардың, өзге де ұйымдардың, сондай-ақ жеке тұлғалардың қатысуы көзделмеген.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбiне қойылатын талаптар

      9. Тіркеуші орган мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша, соның ішінде мемлекеттік қызмет көрсетілу барысы туралы ақпаратты мына мекен-жай бойынша береді: Ақтөбе қаласы, Әбілқайырхан даңғылы 40, 626 кабинет (ресми сайт: www.tabigi-aktobe.kz.), телефондар: 8-(7132)-54-17-01. Жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 дейін, түскі үзіліс 13-00-ден 14-00 дейін. Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) алушы Регламенттің 15-тармағында көрсетілген мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап - 5 жұмыс күннен кешіктірмей;
      2) мемлекеттік қызмет алушы жолыққан күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алған кезде, құжаттарды тапсыру үшін күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыты, 30 минут құрайды;
      3) мемлекеттік қызмет алушы жолыққан күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты, 30 минут құрайды;
      қабылдау кезек күту тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      11. Тұтынушының осы Регламенттің 15-тармағында көрсетілген сәйкесінше құжаттарды тапсырмауы тіркеуші органның мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуына негіздеме болып табылады.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) қабылданған құжаттар тіркеуші орган кеңсесі маманының тіркеуінен өтеді;
      2) тіркелген құжаттар тіркеуші органның жауапты құрылымдық бөлімшесін анықтай отырып бұрыштама қою үшін тіркеуші органның басшылығына жіберіледі;
      3) басшылықтың бұрыштамасы бар құжаттар тіркеуші органның жауапты құрылымдық бөлімшесіне жіберіледі;
      4) тіркеуші органның жауапты құрылымдық бөлімшесінің бастығы қабылданған құжаттарды қарау үшін жауапты орындаушыны белгілейді;
      5) жауапты орындаушы:
      ұсынылған құжаттарды қарайды;
      бас тарту жөнінде дәлелді жауап немесе жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізуге арналған келісімшартты тіркеу актісін ресімдейді;
      6) бас тарту жөнінде дәлелді жауап немесе жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізуге арналған келісімшартты тіркеу актісіне тіркеуші органның басшылығы фирмалық бланкіде қол қояды;
      7) бас тарту жөнінде дәлелді жауап немесе жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізуге арналған келісімшартты тіркеу актісі кеңсеге мемлекеттік қызметті алушыға қолма-қол немесе пошта байланысы арқылы беру (жіберу) үшін жолданады.
      13. Тіркеуші органда мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың ең төменгі саны бір қызметкерден тұрады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттің (өзара іс-әрекет) тәртібін сипаттау

      14. Құжаттарды қабылдау тіркеуші органның кеңсесі арқылы осы Регламенттің 9-тармағында көрсетілген мекен-жай бойынша жүзеге асырылады.
      Тіркеуші орган мемлекеттік қызметті көрсету барысында кеңсе қызметкері осы Регламенттің 15-тармағының талаптарына сәйкес құжаттардың бар болуына тексеру жүргізеді және кіріс құжаттарын есепке алу кітабына сәйкесінше жазба енгізеді. Тіркеуші орган кеңсесінде тіркелуі (штамп және кіріс номері, күні) құжаттарды тапсырғандығының растауы болып табылады.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін алушы тіркеуші органға Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттар тізбесін ұсынады.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне мына құрылымдық функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатыстырылған:
      1) тіркеуші органның басшылығы;
      2) құрылымдық бөлімшенің бөлім бастығы;
      3) тіркеуші орган кеңсесінің маманы.
      17. Әр ҚФБ кезектілігі мен әкімшілік іс-әрекетінің (рәсімдерінің) өзара байланысы әр әкімшілік іс-әрекетінің орындалу мерзімі көрсетілген мәтіндік текстілі кестеленген сипаттау осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсету және ҚФБ үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекетінің қисынды кезектілігі арасындағы өзара байланысын бейнелейтін сызбалар осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазым иелерінің жауапкершілігі

      19. Лауазым иелері мемлекеттік қызмет көрсету барысында өздерінің қабылдаған шешімдері мен іc-әрекеттері (әрекетсіздіктері) үшін, Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген тәртіппен жауапкершілік көтереді.

«Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндiруге арналған келiсiмшарттарды тiркеу»
мемлекеттік қызметі регламентіне
1- қосымша

Әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) кезектілігі мен өзара байланысын сипаттау

      1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үдеріс іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

Іс-әрекеттің
(жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

ҚФБ атауы

Тіркеуші органның кеңсесінің маманы

Тіркеуші органның басшылығы

Тіркеуші органның құрылымдық бөлімшесінің бастығы

Іс- әрекеттің атауы
(үдерістің, рәсімдердің,
операциялардың) және олардың сипаттамалары

Құжаттарды қабылдау, тіркеу

Хат-хабармен танысу, орындау үшін құрылымдық бөлімшені анықтау

Хат-хабармен танысу, орындау үшін жауапты орындаушыны анықтау

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімдік шешім)

Құжаттарды басшылыққа бұрыштама қою үшін жіберу

Бұрыштама қою, құрылымдық бөлімшенің бастығына жіберу

Бұрыштама қою, жауапты орындаушыға құжаттарды тапсыру

Орындау мерзімдері

1 сағат

1 сағат

1 сағат

Келесі іс-әрекет №

2

3

4

Іс- әрекеттің
(жұмыс барысының, ағынының) №

4

5

6

ҚФБ атауы

Тіркеуші органның құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы

Тіркеуші органның құрылымдық бөлімшесінің бастығы

Тіркеуші органның басшылығы

Іс- әрекеттің атауы
(үдерістің, рәсімдердің,
операциялардың) және олардың сипаттамалары

Құжаттардың толықтығына тексеруді жүзеге асыру,бас тарту жөнінде дәлелді жауап немесе акті әзірлеу

Бас тарту жөнінде дәлелді жауапқа немесе актіге қол қою

Хат-хабармен танысу

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімдік шешім)

Құжаттарды құрылымдық бөлімшенің бастығына тапсыру

Құжаттарды қол қоюға басшылыққа тапсыру

Бас тарту жөнінде дәлелді жауап немесе актіге қол қою

Орындау мерзімдері

4 жұмыс күні

1 сағат

1 сағат

Келесі іс- әрекеттің номері

5

6

7

Іс- әрекеттің
(жұмыс барысының, ағынының) №

7

ҚФБ атауы

Тіркеуші органның құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы

Іс- әрекеттің атауы
(үдерістің, рәсімдердің,
операциялардың) және олардың сипаттамалары

Жер қойнауы пайдалануға арналған келісімшарттарды тіркеу журналына жазба енгізу

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімдік шешім)

Алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тапсыру

Орындау мерзімдері

Күн ішінде

2-кесте. Қолдану нұсқалары. Негізгі үдеріс.

ҚФБ 1 тобы
 
Тіркеуші органның кеңсесі

ҚФБ 2 тобы
 
Тіркеуші органның басшылығы

ҚФБ 3 тобы
Тіркеуші органның құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы

№ 1 іс- әрекет

Құжаттарды қабылдау,
тіркеу

№ 2 іс- әрекет
Бұрыштама қою, орындау үшін құрылымдық бөлімшені анықтау

№ 3 іс- әрекет
Өтінімді қарастыру, актіні әзірлеу


№ 4 іс- әрекет

Актіге қол қою

№ 5 іс- әрекет
Жер қойнауы пайдалануға арналған келісімшарттарды тіркеу журналына жазба енгізу



№ 6 іс- әрекет
Алушыға актіні тапсыру

3-кесте. Қолдану нұсқалары. Балама үдеріс.

ҚФБ 1 тобы

Тіркеуші органның кеңсесі

ҚФБ 2 тобы

Тіркеуші органның басшылығы

ҚФБ 3 тобы
Тіркеуші органның құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы

№ 1 іс- әрекет

Құжаттарды қабылдау,
тіркеу

№ 2 іс- әрекет
Бұрыштама қою, орындау үшін құрылымдық бөлімшені анықтау

№ 3 іс- әрекет
Құжаттарды қарастыру, бас тарту жөнінде дәлелді жауап әзірлеу


№ 4 іс- әрекет
Бас тарту жөнінде дәлелді жауапқа қол қою




№ 5 іс- әрекет
Бас тарту жөнінде дәлелді жауапты алушыға тапсыру

«Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндiруге арналған келiсiмшарттарды тiркеу»
мемлекеттік қызметі регламентіне
2- қосымша

Әкімшілік іс- әрекеттің қисын кезектілігі арасындағы өзара байланысын бейнелейтін сызба


 

Ақтөбе облысы әкімдігінің
2012 жылғы  23 қарашадағы № 418
қаулысымен бекітілді

«Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу» мемлекеттік қызметі регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу» мемлекеттік қызметі регламентінде (бұдан әрі – Регламент) мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) алушы – мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлғалар, заңды тұлғалар;
      2) құрылымдық – функционалдық бірліктер (бұдан әрі -ҚФБ) – мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын лауазым иелері.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызметтің нормативтік құқықтық анықтамасы: «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу» (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      3. Мемлекеттік қызмет «Ақтөбе облысының табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - тіркеуші орган) көрсетіледі.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нысаны автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет:
      Қазақстан Республикасы 2010 жылғы 24 маусымдағы № 291 «Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы» Заңы 27-бабының 13) тармақшасы;
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 1151 қаулысымен бекітілген «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      7. Осы Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес жер қойнауын пайдалану жөнiндегi операцияларды жүргiзуге арналған келiсiмшартты тiркеу актiсi көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде басқа мемлекеттік органдардың, өзге де ұйымдардың, сондай-ақ жеке тұлғалардың қатысуы көзделмеген.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбiне қойылатын талаптар

      9. Тіркеуші орган мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша, соның ішінде мемлекеттік қызмет көрсетілу барысы туралы ақпаратты мына мекен-жай бойынша береді: Ақтөбе қаласы, Әбілқайырхан даңғылы 40, 626 кабинет (ресми сайт: www.tabigi-aktobe.kz.), телефондар: 8-(7132)-54-17-01. Жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 дейін, түскі үзіліс 13-00- ден 14-00 дейін. Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) алушы Стандарттың 15-тармағында көрсетілген мемлекеттік қызметті алу үшін қажет құжаттарды тапсырған сәттен бастап - 5 жұмыс күннен кешіктірмей;
      2) мемлекеттік қызмет алушы жолыққан күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алған кезде, құжаттарды тапсыру үшін күтуге рұқсат етілген ең ұзақ уақыты, 30 минут құрайды;
      3) мемлекеттік қызметті алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты, 30 минут құрайды;
      қабылдау кезек күту тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      11. Тұтынушының осы Регламенттің 15-тармағында көрсетілген сәйкесінше құжаттарды тапсырмауы тіркеуші органның мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуына негіздеме болып табылады.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) қабылданған құжаттар тіркеуші орган кеңсесі маманының тіркеуінен өтеді;
      2) тіркелген құжаттар тіркеуші органның жауапты құрылымдық бөлімшесін анықтай отырып бұрыштама қою үшін тіркеуші органның басшылығына жіберіледі;
      3) басшылықтың бұрыштамасы бар құжаттар тіркеуші органның жауапты құрылымдық бөлімшесіне жіберіледі;
      4) тіркеуші органның жауапты құрылымдық бөлімшесінің бастығы қабылданған құжаттарды қарау үшін жауапты орындаушыны белгілейді;
      5) жауапты орындаушы:
      ұсынылған құжаттарды қарайды;
      бас тарту жөнінде дәлелді жауап немесе жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу туралы куәлікті ресімдейді;
      6) бас тарту жөнінде дәлелді жауап немесе жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу туралы куәлігіне тіркеуші органның басшылығы фирмалық бланкіде қол қояды;
      7) бас тарту жөнінде дәлелді жауап немесе жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу туралы куәлігі кеңсеге мемлекеттік қызмет алушыға қолма-қол немесе пошта байланысы арқылы беру (жіберу) үшін жолданады.
      13. Тіркеуші органда мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың ең төменгі саны бір қызметкерден тұрады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттің (өзара іс-әрекет) тәртібін сипаттау

      14. Құжаттарды қабылдау тіркеуші органның кеңсесі арқылы осы Регламенттің 9-тармағында көрсетілген мекен-жай бойынша жүзеге асырылады.
      Тіркеуші орган мемлекеттік қызметті көрсету барысында кеңсе қызметкері осы Регламенттің 15-тармағының талаптарына сәйкес құжаттардың бар болуына тексеру жүргізеді және кіріс құжаттарын есепке алу кітабына сәйкесінше жазба енгізеді. Тіркеуші орган кеңсесінде тіркелуі (штамп және кіріс номері, күні) құжаттарды тапсырғандығының растауы болып табылады.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін алушы тіркеуші органға Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттар тізбесін ұсынады.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне мына құрылымдық функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатыстырылған:
      1) тіркеуші органның басшылығы;
      2) құрылымдық бөлімшенің бөлім бастығы;
      3) тіркеуші орган кеңсесінің маманы.
      17. Әр ҚФБ кезектілігі мен әкімшілік іс-әрекетінің (рәсімдерінің) өзара байланысы әр әкімшілік іс-әрекетінің орындалу мерзімі көрсетілген мәтіндік текстілі кестеленген сипаттау осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсету және ҚФБ үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттерінің қисынды кезектілігі арасындағы өзара байланысын бейнелейтін сызбалар осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазым иелерінің жауапкершілігі

      19. Лауазым иелері мемлекеттік қызмет көрсету барысында өздерінің қабылдаған шешімдері мен іc-әрекеттері (әрекетсіздіктері) үшін, Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген тәртіппен жауапкершілік көтереді.

«Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге
жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу»
мемлекеттік қызметі регламентіне
1- қосымша

Әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) кезектілігі мен өзара байланысын сипаттау

1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үдеріс іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

Іс-әрекеттің
(жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

ҚФБ атауы

Тіркеуші органның кеңсесінің маманы

Тіркеуші органның басшылығы

Тіркеуші органның құрылымдық бөлімшесінің бастығы

Іс-әрекеттің атауы
(үдерістің, рәсімдердің,
операциялардың) және олардың сипаттамалары

Құжаттарды қабылдау, тіркеу

Хат-хабармен танысу, орындау үшін құрылымдық бөлімшені анықтау

Хат-хабармен танысу, орындау үшін жауапты орындаушыны анықтау

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімдік шешім)

Құжаттарды басшылыққа бұрыштама қою үшін жіберу

Бұрыштама қою, құрылымдық бөлімшенің басшысына жіберу

Бұрыштама қою, жауапты орындаушыға құжаттарды тапсыру

Орындау мерзімдері

1 сағат

1 сағат

1 сағат

Келесі іс-әрекет №

2

3

4

Іс-әрекеттің
(жұмыс барысының, ағынының) №

4

5

6

ҚФБ атауы

Тіркеуші органның құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы

Тіркеуші органның құрылымдық бөлімшесінің бастығы

Тіркеуші органның басшылығы

Іс-әрекеттің атауы
(үдерістің, рәсімдердің,
операциялардың) және олардың сипаттамалары

Құжаттардың толықтығына тексеруді жүзеге асыру,бас тарту жөнінде дәлелді жауап немесе куәлік әзірлеу

Бас тарту жөнінде дәлелді жауапқа немесе куәлікке қол қою

Хат-хабармен танысу

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімдік шешім)

Құжаттарды құрылымдық бөлімше бастығына тапсыру

Құжаттарды қол қоюға басшылыққа тапсыру

Бас тарту жөнінде дәлелді жауап немесе куәлікке қол қою

Орындау мерзімдері

4 жұмыс күні

1 сағат

1 сағат

Келесі іс-қимыл номері

5

6

7

Іс-әрекеттің
(жұмыс барысының, ағынының) №

7

ҚФБ атауы

Тіркеуші органның құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы

Іс-әрекеттің атауы
(үдерістің, рәсімдердің,
операциялардың) және олардың сипаттамалары

жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу журналына жазба енгізу

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімдік шешім)

Алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тапсыру

Орындау мерзімдері

Күн ішінде

2-кесте. Қолдану нұсқалары. Негізгі үдеріс.

ҚФБ 1 тобы
 
 
Тіркеуші органның кеңсесі

ҚФБ 2 тобы
 
 
Тіркеуші органның басшылығы

ҚФБ 3 тобы
Тіркеуші органның құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы

№ 1 іс-әрекет Құжаттарды қабылдау,
тіркеу

№ 2 іс-әрекет
Бұрыштама қою, орындау үшін құрылымдық бөлімшені анықтау

№ 3 іс-әрекет Өтінімді қарастыру, куәлікті әзірлеу



№ 4 іс-әрекет
Куәлікке қол қою

№ 5 іс-әрекет
Жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу журналына жазба енгізу





№ 6 іс-әрекет
Алушыға куәлікті тапсыру

3-кесте. Қолдану нұсқалары. Балама үдеріс.

ҚФБ 1 тобы

Тіркеуші органның кеңсесі

ҚФБ 2 тобы

Тіркеуші органның басшылығы

ҚФБ 3 тобы
Тіркеуші органның құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы

№ 1 іс-әрекет

Құжаттарды қабылдау,
тіркеу

№ 2 іс-әрекет
Бұрыштама қою, орындау үшін құрылымдық бөлімшені анықтау

№ 3 іс-әрекет
Құжаттарды қарастыру, бас тарту жөнінде дәлелді жауап әзірлеу



№ 4 іс-әрекет
Бас тарту жөнінде дәлелді жауапқа қол қою







№ 5 іс-әрекет
Бас тарту жөнінде дәлелді жауапты алушыға тапсыру

«Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге
жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу»
мемлекеттік қызметі регламентіне
      2- қосымша

Әкімшілік іс-ірекеттерінің қисын кезектілігі арасындағы өзара байланысын бейнелейтін сызба

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере недропользования

Постановление акимата Актюбинской области от 23 ноября 2012 года № 418. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 25 декабря 2012 года № 3473. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 28 декабря 2013 года № 429

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 28.12.2013 № 429.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2012 года № 1151 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере недропользования, за исключением углеводородного сырья» акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг в сфере недропользования:
      1) регламент государственной услуги «Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых»;
      2) регламент государственной услуги «Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых».
      2. Государственному учреждению «Управление природных ресурсов и регулирования природопользования по Актюбинской области» (Усенгалиев А.) обеспечить размещение настоящих регламентов государственных услуг на интернет-ресурсе управления.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Кемалову Р.К.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней co дня его первого официального опубликования.

      Аким области                              А. Мухамбетов

Утверждено
постановлением акимата Актюбинской области
от 23 ноября 2012 года № 418

Регламент государственной услуги «Регистрация
контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых»

1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте государственной услуги «Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых» (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) получатель - физические лица, юридические лица, которым оказывается государственная услуга;
      2) структурно - функциональные единицы (далее - СФЕ) - должностные лица, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги.

2. Общие положения

      2. Нормативное правовое определение государственной услуги: «Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых» (далее - государственная услуга).
      3. Государственная услуга оказывается государственным учреждением «Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Актюбинской области» (далее – регистрирующий орган).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      6. Государственная услуга оказывается на основании:
      подпункта 12) статьи 27 и пункта 3 статьи 68 Закона Республики Казахстан от 24 июня 2010 года «О недрах и недропользовании»;
      Стандарта государственной услуги «Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2012 года № 1151 (далее - Стандарт).
      7. Результатом оказываемой государственной услуги является акт регистрации контракта на проведение операций по недропользованию согласно приложению 2 к Стандарту.
      8. В процессе оказания государственной услуги участие других государственных органов, иных организаций, а также физических лиц не предусмотрено.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      9. Информация по вопросам оказания государственной услуги, в том числе о ходе оказания государственной услуги предоставляется регистрирующим органом по адресу: город Актобе, пр. Абилкайыр хана 40, кабинет 626 (официальный сайт: www.tabigat.aktobe.gov.kz.), телефоны: 8-(7132)-54-17-01. График работы: с 9-00 часов до 18-00 часов, обед с 13-00 до 14-00 часов ежедневно. Выходные дни: суббота, воскресенье.
      10. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента подачи получателем документов, необходимых для получения государственной услуги, указанных в пункте 15 Регламента - не позднее 5 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи документов вовремя получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя, составляет - 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя, составляет - 30 минут;
      прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги регистрирующим органом является непредставление потребителем соответствующих документов, указанных в пункте 15 настоящего Регламента.
      12. Этапы оказания государственной услуги:
      1) принятые документы проходят регистрацию специалистом канцелярии регистрирующего органа;
      2) зарегистрированные документы направляются руководителю регистрирующего органа для наложения резолюции с определением ответственного структурного подразделения регистрирующего органа;
      3) документы с резолюцией руководителя направляются в ответственное структурное подразделение регистрирующего органа;
      4) начальник ответственного структурного подразделения регистрирующего органа определяет ответственного исполнителя для рассмотрения принятых документов;
      5) ответственный исполнитель:
      рассматривает представленные документы;
      оформляет мотивированный ответ об отказе или акт регистрации контракта на проведение операций по недропользованию;
      6) мотивированный ответ об отказе или акт регистрации контракта на проведение операций по недропользованию подписывается руководителем регистрирующего органа на фирменном бланке;
      7) мотивированный ответ об отказе или акт регистрации контракта на проведение операций по недропользованию направляется получателю государственной услуги нарочно или по средствам почтовой связи.
      13. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в регистрирующем органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      14. Прием документов осуществляется через канцелярию регистрирующего органа по адресу, указанному в пункте 9 настоящего Регламента.
      При оказании государственной услуги регистрирующим органом сотрудник канцелярии осуществляет проверку на наличие документов, согласно требованиям пункта 15 настоящего Регламента, и вносит соответствующую запись в книгу учета входящих документов. Подтверждением сдачи документов является регистрация (штамп и входящий номер, дата) в канцелярии регистрирующего органа.
      15. Для получения государственной услуги получатель предоставляет в регистрирующий орган перечень документов, определенных в пункте 11 Стандарта.
      16. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) руководитель регистрирующего органа;
      2) начальник отдела структурного подразделения;
      3) сотрудник канцелярии регистрирующего органа.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      18. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственную услугу

      19. Должностные лица несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, в порядке предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
"Регистрация контрактов на разведку, добычу
общераспространенных полезных ископаемых"

Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур)

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Сотрудник канцелярии регистрирующего органа

Руководство регистрирующего органа

Начальник структурного подразделения регистрирующего органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их описание

Прием документов, регистрация

Ознакомление с корреспонденцией, определение структурного подразделения
для исполнения

Ознакомление с корреспонденцией, определение ответственного исполнителя для исполнения

Форма завершения (данные,
документ, организационно-
распорядительное решение)

Направление документов
руководству для наложения
резолюции

Наложение резолюции, отправка начальнику
структурного подразделения

Наложение резолюции, передача документов ответственому исполнителю

Сроки исполнения

1 час

1 час

1 час

Номер следующего действия

2

3

4

№ действия
(хода, потока работ)

4

5

6

Наименование СФЕ

Ответственный исполнитель
структурного подразделения
регистрирующего органа

Начальник структурного
подразделения
регистрирующего органа

Руководство
регистрирующего органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их описание

Осуществление проверки
полноты документов, под готовка мотивированного ответа об отказе или акт

Визирование мотивированного ответа об отказе или акт

Ознакомление с корреспонденцией

Форма завершения (данные,
документ, организационно-
распорядительное решение)

Передача документов
начальнику структурного
подразделения

Передача на подпись документов руководству

Подписание мотивированного ответа об отказе или акт

Сроки исполнения

4 рабочих дня

1 час

1 час

Номер следующего действия

5

6

7

№ действия
(хода, потока работ)

7

Наименование СФЕ

Ответственный исполнитель структурного подразделения регистрирующего органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Внесение записи в журнал регистрации контрактов на недропользование

Форма завершения
(данные, документ,
организационно- распорядительное решение)

Выдача результата оказания государственной услуги получателю

Сроки исполнения

В течении дня

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Группа 1
СФЕ
Канцелярия регистрирующего органа

Группа 2
СФЕ
Руководство регистрирующего органа

Группа 3 СФЕ
Ответственный исполнитель структурного подразделения регистрирующего органа

Действие № 1

Прием
документов,
регистрация

Действие № 2
Определение структурного
подразделения для исполнения, наложение резолюции

Действие № 3
Рассмотрение заявления, подготовка акта


Действие № 4
Подписание акта

Действие № 5
Внесение записи в журнал регистрации контрактов на недропользование



Действие № 6
Передача акта получателю

Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс.

Группа 1 СФЕ
Канцелярия регистрирующего органа

Группа 2 СФЕ
Руководство регистрирующего органа

Группа 3 СФЕ
Ответственный исполнитель структурного подразделения
регистрирующего органа

Действие № 1
Прием
документов,
регистрация

Действие № 2
Определение структурного
подразделения для исполнения, наложение резолюции

Действие № 3
Рассмотрение документов, подготовка
мотивированного ответа об отказе


Действие № 4
Подписание
мотивированного ответа об отказе




Действие № 5
Передача мотивированного ответа об отказе получателю

Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
"Регистрация контрактов на разведку, добычу
общераспространенных полезных ископаемых"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий

Утверждено
постановлением акимата Актюбинской области
от 23 ноября 2012 года № 418

Регламент государственной услуги «Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых»

1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте государственной услуги «Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых» (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) получатель - физические лица, юридические лица, которым оказывается государственная услуга;
      2) структурно - функциональные единицы (далее - СФЕ) - должностные лица, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги.

2. Общие положения

      2. Нормативное правовое определение государственной услуги: «Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых» (далее - государственная услуга).
      3. Государственная услуга оказывается государственным учреждением «Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Актюбинской области» (далее – регистрирующий орган).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      6. Государственная услуга оказывается на основании:
      подпункта 13) статьи 27 Закона Республики Казахстан от 24 июня 2010 года «О недрах и недропользовании»;
      Стандарта государственной услуги «Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых», утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2012 года № 1151 (далее - Стандарт).
      7. Результатом оказываемой государственной услуги является свидетельство о регистрации договора залога права недропользования согласно приложению 2 к Стандарту.
      8. В процессе оказания государственной услуги участие других государственных органов, иных организаций, а также физических лиц не предусмотрено.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      9. Информация по вопросам оказания государственной услуги, в том числе о ходе оказания государственной услуги предоставляется регистрирующим органом по адресу: город Актобе, пр. Абилкайыр хана 40, кабинет 626 (официальный сайт: www.tabigat.aktobe.gov.kz.), телефоны: 8-(7132)-54-17-01. График работы: с 9-00 часов до 18-00 часов, обед с 13-00 до 14-00 часов ежедневно. Выходные дни: суббота, воскресенье.
      10. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента подачи получателем документов, необходимых для получения государственной услуги, указанных в пункте 15 Регламента - не позднее 5 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи документов вовремя получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя, составляет - 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя, составляет - 30 минут;
      прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги регистрирующим органом является непредставление потребителем соответствующих документов, указанных в пункте 15 настоящего Регламента.
      12. Этапы оказания государственной услуги:
      1) принятые документы проходят регистрацию специалистом канцелярии регистрирующего органа;
      2) зарегистрированные документы направляются руководителю регистрирующего органа для наложения резолюции с определением ответственного структурного подразделения регистрирующего органа;
      3) документы с резолюцией руководителя направляются в ответственное структурное подразделение регистрирующего органа;
      4) начальник ответственного структурного подразделения регистрирующего органа определяет ответственного исполнителя для рассмотрения принятых документов;
      5) ответственный исполнитель:
      рассматривает представленные документы;
      оформляет мотивированный ответ об отказе или свидетельство о регистрации договора залога права недропользования;
      6) мотивированный ответ об отказе или свидетельство о регистрации договора залога права недропользования подписывается руководителем регистрирующего органа на фирменном бланке;
      7) мотивированный ответ об отказе или свидетельство о регистрации договора залога права недропользования направляется получателю государственной услуги нарочно или по средствам почтовой связи.
      13. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в регистрирующем органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      14. Прием документов осуществляется через канцелярию регистрирующего органа по адресу, указанному в пункте 9 настоящего Регламента.
      При оказании государственной услуги регистрирующим органом сотрудник канцелярии осуществляет проверку на наличие документов, согласно требованиям пункта 15 настоящего Регламента, и вносит соответствующую запись в книгу учета входящих документов. Подтверждением сдачи документов является регистрация (штамп и входящий номер, дата) в канцелярии регистрирующего органа.
      15. Для получения государственной услуги получатель предоставляет в регистрирующий орган перечень документов, определенных в пункте 11 Стандарта.
      16. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) руководитель регистрирующего органа;
      2) начальник отдела структурного подразделения;
      3) сотрудник канцелярии регистрирующего органа.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      18. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственную услугу

      19. Должностные лица несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, в порядке предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Регистрация договора залога права недропользования
на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых»

Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур)

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Сотрудник канцелярии регистрирующего органа

Руководство регистрирующего органа

Начальник структурного подразделения регистрирующего органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их описание

Прием документов, регистрация

Ознакомление с корреспонденций и определение структурного подразделения
для исполнения

Ознакомление с корреспонденцией, определение ответственного исполнителя для исполнения

Форма завершения (данные,
документ, организационно-
распорядительное решение)

Направление документов
руководству для наложения
резолюции

Наложение резолюции, отправка начальнику
структурного подразделения

Наложение резолюции, передача документов ответственному исполнителю

Сроки исполнения

1 час

1 час

1 час

Номер следующего действия

2

3

4

№ действия
(хода, потока работ)

4

5

6

Наименование СФЕ

Ответственный исполнитель
структурного подразделения
регистрирующего органа

Начальник структурного
подразделения
регистрирующего органа

Руководство
регистрирующего органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их описание

Осуществление проверки
полноты документов, подготовка мотивированного ответа об отказе или свидетельства

Визирование мотивированного ответа об отказе или свидетельства

Ознакомление с корреспонденцией

Форма завершения (данные,
документ, организационно-
распорядительное решение)

Передача документов
начальнику структурного
подразделения

Передача на подпись документов руководству

Подписание мотивированного ответа об отказе или свидетельства

Сроки исполнения

4 рабочих дня

1 час

1 час

Номер следующего действия

5

6

7

№ действия
(хода, потока работ)

7

Наименование СФЕ

Ответственный исполнитель структурного подразделения регистрирующего органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Внесение записи в журнал регистрации договоров залога права недропользования

Форма завершения
(данные, документ,
организационно- распорядительное решение)

Выдача результата оказания государственной услуги получателю

Сроки исполнения

В течении дня

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Группа 1
СФЕ
Канцелярия регистрирующего органа

Группа 2
СФЕ
Руководство регистрирующего органа

Группа 3 СФЕ
Ответственный исполнитель структурного подразделения регистрирующего органа

Действие № 1

Прием
документов,
регистрация

Действие № 2
Определение структурного
подразделения для исполнения, наложение резолюции

Действие № 3
Рассмотрение заявления, подготовка свидетельство


Действие № 4
Подписание свидетельства

Действие № 5
Внесение записи в журнал регистрации договоров залога права недропользования



Действие № 6
Передача
свидетельства получателю

Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс.

Группа 1 СФЕ
Канцелярия регистрирующего органа

Группа 2 СФЕ
Руководство регистрирующего органа

Группа 3 СФЕ
Ответственный исполнитель структурного подразделения
регистрирующего органа

Действие № 1
Прием
документов,
регистрация

Действие № 2
Определение структурного
подразделения для исполнения, наложение
резолюции

Действие № 3
Рассмотрение документов, подготовка
мотивированного ответа об отказе



Действие № 4
Подписание
мотивированного ответа об отказе







Действие № 5
Передача мотивированного ответа об отказе
получателю

Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
«Регистрация договора залога права недропользования
на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых» 

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий