"Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2012 жылғы 20 қарашадағы N 361 қаулысы. Алматы облысының Әділет департаментінде 2012 жылы 12 желтоқсанда 2235 тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2020 жылғы 14 ақпандағы № 57 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 14.02.2020 № 57 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасында жергілікті және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27 бабына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 29 тамыздағы "Туризм саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 1099 қаулысына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.М. Тұрдалиевқа жүктелсін.

      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Облыс әкімі

А. Мұсаханов

Енгізуші:


Алматы облысының туризм,


дене шынықтыру және спорт


басқармасының бастығы

Тұрсұнбаев Мұхит Тұрсұнбайұлы


      20 қараша 2012 жыл

      КЕЛІСІЛДІ:

      Облыс әкімінің

      бірінші орынбасары Баталов Амандық Ғаббасұлы

      20 қараша 2012 жыл

      Облыс әкімінің

      орынбасары Досымбеков Тынышбай Досымбекұлы

      20 қараша 2012 жыл

      Облыс әкімінің орынбасары Мұқанов Серік Мейірханұлы

      20 қараша 2012 жыл

      Облыс әкімінің орынбасары Бескемпіров Серікжан Іслямұлы

      20 қараша 2012 жыл

      Облыс әкімінің орынбасары Тұрдалиев Серік Мелісұлы

      20 қараша 2012 жыл

      Облыс әкімі

      аппаратының басшысы Қарасаев Бағдат Әбілмәжінұлы

      20 қараша 2012 жыл

      Облыстық қаржы

      басқармасының бастығы Қасымов Сырым Қасымұлы

      20 қараша 2012 жыл

      Алматы облысының экономика

      және бюджеттік жоспарлау

      басқармасының бастығы Сатыбалдина Нәфиса Төлекқызы

      20 қараша 2012 жыл

      Облыстық ішкі істер

      департаментінің бастығы Күдебаев Серік Мырзақұлұлы

      20 қараша 2012 жыл

      Заң, мемлекеттік-құқық

      бөлімінің меңгерушісі Қалиев Рустам Төлендіұлы

      20 қараша 2012 жыл

      Жалпы бөлімнің меңгерушісі Әукенова Гүлнар Әсемғалиқызы

      20 қараша 2012 жыл

  Облыс әкімдігінің "Туристік
ақпарат, оның ішінде туристік
әлеует, туризм объектілері және
туристік қызметті жүзеге асыратын
тұлғалар туралы ақпарат беру"
мемлекеттік қызмет регламентін
бекіту туралы" 2012 жылғы
20 қарашадағы N 361
қаулысымен бекітілген

"Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм
объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар
туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті
1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі – регламент) келесі түсініктер пайдаланылады:

      1) уәкілеттi орган - "Алматы облысының туризм, дене шынықтыру және спорт басқармасы" мемлекеттік мекемесі;

      2) мемлекеттік қызмет алушы – жеке және заңды тұлғалар;

      3) уәкілетті органның жауапты орындаушысы – лауазымдық нұсқаулықтарға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі міндеттер жүктелген;

      4) уәкілеттi органның басшысы - Алматы облысының туризм, дене шынықтыру және спорт басқармасының бастығы.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы мемлекеттiк қызметтiң регламентi Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Заңының 9-1-бабындағы 4-тармаққа сәйкес әзiрлендi.

      3. Мемлекеттік қызмет 040000,Талдықорған қаласы, Желтоқсан көшесі 222 мекен-жайында орналасқан Алматы облысының туризм, дене шынықтыру және спорт басқармасы (бұдан әрі – басқарма) көрсетеді.

      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.

      5. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.

      6. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 13 маусымдағы "Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы" Заңының 12-бабы 12) және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 29 тамыздағы "Туризм саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 1099 қаулысымен бекітілген "Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызмет стандартына (бұдан әрі - стандарт) сәйкес әзірленді.

      7. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы толық ақпарат уәкілетті органның стендтерінде, ресми ақпарат көздерінде, стандарттың 2-тармағында, сондай-ақ www.sport.7su.kz интернет-ресурсында көрсетілген.

      9. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi стандарттың 7-тармағында көрсетілген.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту үшін негіздер жоқ.

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет алушы құжаттарын берген сәттен мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:

      1) мемлекеттік қызмет алушы басқармаға жазбаша сұраумен жүгінеді;

      2) басқарманың кеңсе қызметкері сұрауды тіркеп, жүргізеді және басшыға ұсынады;

      3) басқарманың басшысы сұрауды қарайды және орындаушыны анықтайды;

      4) басқарманың жауапты орындаушысы сұрауды қарайды және ақпарат дайындайды;

      5) басқарманың басшысы ақпаратқа қол қояды және тіркеуге жібереді;

      6) басқарманың кеңсе қызметкері ақпаратты тіркейді және мемлекеттік қызмет алушыға береді, не почта арқылы жолдайды.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекет (өзара
іс-әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      12. Мемлекеттік қызмет алушы мемлекеттік қызметті алу үшін басқармаға жазбаша сұраумен жүгінеді.

      13. Құжаттарды қабылдауды және тіркеуді уәкілетті органның кеңсе қызметкері жүзеге асырады.

      14. Мемлекеттік қызмет алушы мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттарын басқармаға ұсынған жағдайда, мемлекеттік қызмет алушыға тапсырылған құжаттары тіркеліп (мөртабан және кіріс нөмірі, күні), тіркелген құжаттарының алынғаны жөнінде белгі қойылған көшірме беріледі.

      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:

      1) басқарманың кеңсе қызметкері;

      2) басқарманың басшысы;

      3) басқарманың жауапты орындаушысы.

      16. Әрбір ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттері мен әкімшілік әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімі көрсетілген өзара байланысы мен дәйектілігінің мәтінді кестелік сипаттамасы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

      17. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық тізбегі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалардың
жауапкершілігі

      17. Басқарманың басшысы мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.

      Басқарма басшысы мемлекеттік қызмет көрсетудің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде жүзеге асырылуына жауапкершілікте болады.

  "Туристік ақпарат, оның ішінде
туристік әлеует, туризм
объектілері және туристік қызметті
жүзеге асыратын тұлғалар туралы
ақпарат беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша

1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыстар ағыны)

1

Іс-әрекеттің (барысы, жұмыстар ағыны) нөмірі

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

Басқарманың кеңсе қызметкері

Басқарманың

басшысы

Басқарманың

жауапты

орындаушысы

Басқарманың басшысы

Басқарма

ның кеңсе қызметкері

3

Іс-әрекеттердің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Сұрауды қабылдау және тіркеу

Сұрауды

қарау

Сұрауды қарау және ақпаратты дайындау

Ақпаратқа қол қою

Ақпарат

ты тіркеу

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-әкімшілік шешім)

Басқарманың басшысына жолдау

Орындаушыны анықтау

Ақпаратты басшыға ұсыну

Тіркеуге жолдау

Ақпарат

ты мемлекеттік қызмет алушыға беру не почта арқылы жолдау

5

Орындалу мерзімі

30 минуттан аспайды

1 жұмыс күн ішінде

3 жұмыс күн ішінде

30 минуттан аспайды

2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

Басқарманың кеңсе қызметкері

Басқарманың

басшысы

Басқарманың жауапты

орындаушысы

Басқарманың кеңсе қызметкері

1. Сұрауды қабылдау және тіркеу

3. Сұрауды қарау және орындаушыны анықтау

4. Сұрауды қарау және ақпарат дайындау

6. Ақпаратты тіркеу

2. Басқарманың басшысына жолдау

5. Ақпаратқа қол қою және тіркеуге жолдау


7. Ақпаратты мемлекеттік қызмет алушыға беру не почта арқылы жолдау

  "Туристік ақпарат, оның ішінде
туристік әлеует, туризм
объектілері және туристік қызметті
жүзеге асыратын тұлғалар туралы
ақпарат беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша

Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы



Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность"

Постановление акимата Алматинской области от 20 ноября 2012 года N 361. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 12 декабря 2012 года N 2235. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 14 февраля 2020 года № 57

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 14.02.2020 № 57 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 августа 2012 года № 1099 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере туризма", акимат Алматинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность".

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Турдалиева С.М.

      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким области

А. Мусаханов

Вносит:


Начальник управления туризма,


физической культуры и спорта


Алматинской области

Турсунбаев Мухит Турсунбаевич

20 ноября 2012 года


СОГЛАСОВАНО:


Первый заместитель


акима области

Баталов Амандык Габбасович

20 ноября 2012 года


Заместитель акима области

Досымбеков Тынышбай Досымбекович

20 ноября 2012 года


Заместитель акима области

Муканов Серик Мейрханович

20 ноября 2012 года


Заместитель акима области

Бескемпиров Серикжан Ислямович

20 ноября 2012 года


Заместитель акима области

Турдалиев Серик Мелисович

20 ноября 2012 года


Руководитель аппарата


акима области

Карасаев Багдат Абилмажинович

20 ноября 2012 года


Начальник управления


финансов области

Касымов Сырым Касымович

20 ноября 2012 года


Начальник управления


экономики и бюджетного


планирования области

Сатыбалдина Нафиса Тулековна

20 ноября 2012 года


Начальник департамента


внутренних дел области

Кудебаев Серик Мырзакулович

20 ноября 2012 года


Заведующий юридическим,


государственно-правовым отделом


аппарата акима области

Калиев Рустам Тулендиевич

20 ноября 2012 года


Заведующая общим отделом


аппарата акима области

Аукенова Гулнар Асемгалиевна


      20 ноября 2012 года

  Утвержден постановлением акимата
области "Об утверждении регламента
государственной услуги "Предоставление
туристской информации, в том числе
о туристском, потенциале, объектах
туризма и лицах, осуществляющих
туристскую деятельность"
от 20 ноября 2012 года № 361

Регламент государственной услуги
"Предоставление туристской информации, в том числе о туристском
потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую
деятельность"
1.Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность" (далее -регламент) используются следующие понятия:

      1) уполномоченный орган - государственное учреждение "Управление туризма, физической культуры и спорта Алматинской области";

      2) получатель государственной услуги - физические и юридические лица;

      3) ответственный исполнитель уполномоченного органа – сотрудник, на которого возложены обязанности согласно должностной инструкции;

      4) руководитель уполномоченного органа - начальник управления туризма, физической культуры и спорта Алматинской области.

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".

      3. Государственная услуга оказывается Управлением туризма, физической культуры и спорта Алматинской области (далее управление) по адресу: 040000, город Талдыкорган, улица Желтоксан, 222.

      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.

      5. Государственная услуга предоставляется бесплатно.

      6. Государственная услуга предоставляется на основании пункта 12) статьи 12 Закона Республики Казахстан от 13 июня 2001 года "О туристской деятельности в Республике Казахстан" и стандарта государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 августа 2012 года № 1099 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере туризма" (далее - стандарт).

      7. Результатом предоставляемой государственной услуги является туристская информация, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность в электронном виде или на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на стендах уполномоченного органа, в официальных источниках информации, в пункте 2 стандарта, а также на Интернет-ресурсе: www. sport. 7su.kz.

      9. Сроки предоставления государственной услуги указаны в пункте 7 стандарта.

      10. Оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги не существует;

      11. Этапы оказания государственной услуги с момента подачи документов получателем государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:

      1) получатель государственной услуги обращается с письменным запросом в управление;

      2) сотрудник канцелярии управления проводит регистрацию запроса и предоставляет на рассмотрение руководителю;

      3) руководитель управления рассматривает запрос и определяет исполнителя;

      4) ответственный исполнитель управления рассматривает запрос и подготавливает информацию;

      5) руководитель управления подписывает информацию и направляет на регистрацию;

      6) сотрудник канцелярии управления регистрирует информацию и выдает получателю либо отправляет по почте.

4. Описание порядка действий (взаимодействий) в процессе
оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги обращается с письменным запросом в управление.

      13. Прием и регистрацию документов осуществляется сотрудником канцелярии (сотрудником) уполномоченного органа.

      14. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги, подтверждением сдачи документов является регистрация (штамп и входящий номер, дата), получателю государственной услуги снимается копия, на которой проставляется отметка о принятии.

      15. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):

      1) сотрудник канцелярии управления;

      2) руководитель управления;

      3) ответственный исполнитель управления.

      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.

      17. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные
услуги

      18. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель управления.

      Руководитель управления несет ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Предоставление туристской
информации, в том числе о туристском
потенциале, объектах туризма и лицах,
осуществляющих туристскую
деятельность"

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

Номер

действий

(хода,

потока

работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование

СФЕ

Сотруд-

ник

канце-

лярии

управ-

ления

Руководи-

тель

управ-

ления

Ответс-

твенный

исполни-

тель

управ-

ления

Руководи-

тель

управ-

ления

Сотрудник

канцеля-

рии

управ-

ления

3

Наименование

действий

(процесса,

процедуры;

операции) и

их описание

Прием и

регис-

трация

запроса

Рассмот-

рение

запроса

Рассмот-

рение

запроса и

подготов-

ка

информа-

ции

Подписа-

ние

информации

Регис-

трация

информации

4

Форма

завершения

(данные,

документ,

организа-

ционно-

распоря-

дительное

решение)

Предос-

тавление

руководи-

телю

управле-

ния

Опреде-

ление

исполни-

теля

Предостав-

ление

информации

руково-

дителю

Направ-

ление на

регистра-

цию

Выдача

информа-

ции

потреби-

телю либо

отправка

по почте

5

Срок

исполнения

Не

более

30 минут

В

течения

1

рабочего

дня

В течении 3 рабочих

дней

Не более

30 минут


Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

Сотрудник

канцелярии

управления

Руководитель

управления

Ответственный

исполнитель

управления

Сотрудник

канцелярии

управления

1. Прием и

регистрация

запроса

3. Рассмотрение

запроса и

определение

исполнителя

4. Рассмотрение

запроса и

подготовка

информации

6. Регистрация

информации

2.

Предоставление

руководителю

управления

5. Подписание

информации и

направление на

регистрацию


7. Выдача

информации

получателю либо

отправка по

почте

  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Предоставление туристской
информации, в том числе о туристском
потенциале, объектах туризма и лицах,
осуществляющих туристскую
деятельность"

Схема функционального взаимодействия