"Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегi" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2012 жылғы 24 желтоқсандағы N 424 қаулысы. Алматы облысының Әділет департаментімен 2013 жылы 28 қаңтарда N 2292 тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2014 жылғы 02 маусымдағы № 196 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 02.06.2014 № 196 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы  сақталған.
      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Заңының 9-1-бабы 4-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 8 ақпандағы "Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттiк қызмет көрсету стандартын бекiту туралы" N 76 қаулысына сәйкес Алматы облысының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса беріліп отырған "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" электрондық мемлекеттік қызметтің регламенті қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкiмiнiң орынбасары С.І.Бескемпіровке жүктелсiн.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Облыс әкімі                                А. Мұсаханов

      КЕЛІСІЛДІ:

      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі           А. Жұмағалиев
      24 желтоқсан 2012 жыл

Облысы әкімдігінің
2012 жылғы 24 желтоқсандағы
N 424 қаулысымен бекітілген

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын
үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі"
электрондық мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" электрондық мемлекеттiк қызметі Алматы облысының аудан және қалаларының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімдерімен (бұдан әрi - қызмет берушi), сондай-ақ халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – орталық) мен "электрондық үкiмет" веб-порталы арқылы www.egov.kz (бұдан әрi – ЭҮП) көрсетiледi.
      2. Қызмет 2010 жылғы 8 ақпандағы N 76 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен бекітілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрi - стандарт) негiзiнде көрсетiледі.
      3. Қызметтің автоматтандыру дәрежесi: ішінара автоматтандырылған.
      4. Қызмет көрсетудiң түрi: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) жеке-сәйкестендiру нөмiрi - бiрлескен кәсiпкерлiк түрiнде қызметтердi жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкiлдiк) және жеке кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр (бұдан әрi - ЖСН);
      2) тұтынушы - электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлға;
      3) транзакциялық қызмет - электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететiн, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөнiндегi қызмет;
      4) "электрондық үкiметтiң" веб-порталы - нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтерге қолжетiмдiлiктiң бiрыңғай терезесiн бiлдiретiн ақпараттық жүйе;
      5) "электрондық үкiмет" шлюзi (бұдан әрi - ЭҮШ) – электрондық қызметтердi жүзеге асыру шеңберiнде "электрондық үкiметтiң" ақпараттық жүйелерiн ықпалдастыруға арналған ақпараттық жүйе;
      6) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесiлiлiгiн және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрi - ЭЦҚ);
      7) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берiлген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат.
      8) мемлекеттiк электрондық қызмет - ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет;
      9) ақпараттық жүйе – ақпараттық-бағдарламалық кешендi қолдана отырып ақпаратты сақтауға, өңдеуге, iздестiруге, таратуға, тасымалдауға және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрi - АЖ);
      10) "Жеке тұлғалар" мемлекеттiк деректер базасы – ақпаратты автоматты жинақтауға, сақтау мен өңдеуге, Қазақстан Республикасындағы жеке тұлғалардың бiрыңғай сәйкестендiрудi енгiзу және олар туралы мемлекеттiк органдар мен басқа да субъектiлерге олардың өкiлеттiктерiнiң шеңберiнде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзектi және шынайы деректер беру мақсатында Жеке сәйкестендiру нөмiрлерiнiң ұлттық тiзiлiмiн құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрi - ЖТ МДБ);
      11) пайдаланушы – оған қажеттi электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшiн ақпараттық жүйеге жүгiнетiн және оларды пайдаланатын субъект (тұтынушы, қызмет беруші);
      12) "электрондық үкiмет" өңiрлiк шлюзi – "электрондық үкiметтiң" жүйесiнде, "электрондық әкiмдiк" электрондық қызметтердi жүзеге асыру шеңберiнде ақпараттық жүйелерiн бiрiктiруге арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрi - ЭҮӨШ);
      13) құрылымдық-функционалдық бiрлiктер – қызметтер көрсету процесiне қатысатын мемлекеттiк органдардың, мекемелер мен басқа да ұйымдардың құрылымдық бөлiмшелерiнiң тiзбесi, ақпараттық жүйелер (бұдан әрi - ҚФБ);
      14) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесi – ақпараттық жүйе тұрғындарға (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету үдерiсiн Қазақстан Республикасының халқына қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиiстi министрлiктер мен ведомстволар арқылы автоматтандыруға арналған (бұдан әрi – ХҚКО АЖ);
      15) Бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе – нотариалдық қызметті автоматтандыруға және әділет органдары мен нотариалдық палаталардың әрекет жасауларына арналған аппараттық-бағдарламалық кешен (бұдан әрі – БНАЖ);
      16) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны.

2. Электронды мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша
қызмет берушiнiң қызмет тәртiбi

      6. ЭҮП (электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету барысында функционалдық өзара iс-қимылдың N 1 диаграммасы) арқылы қызмет көрсетушiнiң қадамдық әрекеттерi және шешiмдерi осы Регламенттiң 2-қосымшасында келтiрiлген:
      1) тұтынушы ЖСН немесе парольдің көмегi арқылы ЭҮП-ке тiркеудi жүзеге асырады (ЭҮП-ке тiркелмеген тұтынушылар үшiн жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – қызмет алу үшін тұтынушының ЭҮП-ке ЖСН мен парольдi енгiзу (авторизациялау үдерісі);
      3) 1-шарт – тiркелген алушы туралы деректердiң ЖСН мен пароль арқылы түпнұсқасын ЭҮП-те тексеру;
      4) 2-үдеріс – ЭҮП-тi тұтынушылар деректерiнде бар бұзушылықтарға байланысты авторизацияда бас тарту туралы хабарды қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – осы Регламентте көрсетiлген қызметтi тұтынушының таңдауы, қызмет көрсету үшiн сұрау нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып (деректердi енгiзу) нысанды тұтынушының толтыруы, Стандарттың 11-тармағында көрсетілген сұранысқа сканерден өткiзiлген құжаттар көшiрмесiн тiркеуi, сондай-ақ тұтынушының сұранысын (қол қою) растау үшiн ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн таңдауы;
      6) 2-шарт – ЭҮП-ке ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң қолданысы туралы және олардың қайтарылған (жойылған) тiркеу куәлiктерiнiң қатарында болмауы туралы және тұтынушы деректерiнiң сәйкестiгi туралы сұраныс жасайды (ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнде көрсетiлген ЖСН мен сұраныстағы ЖСН аралығындағы сәйкестiктер);
      7) 4-үдеріс – тұтынушы ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұралған электронды мемлекеттiк қызметтен бас тарту туралы хабарларды қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ көмегiмен сауалдың куәландыруы және қызмет берушіге өңдеу үшін ЭҮШ көмегімен ӨЭҮШ АЖО-ға электрондық құжатын (сауалды) жіберу;
      9) 6-үдеріс – электрондық құжатты ӨЭҮШ АЖО тіркеу;
      10) 3-шарт – қызмет берушiнiң тұтынушының Стандартта көрсетілген құжаттардың дұрыстығын және мемлекеттiк қызметтiң нәтижесiн беруге негiз болуын тексеруi (өңдеуі);
      11) 7-үдеріс – тұтынушының құжаттарындағы бұзушылықтарды көрсете отырып сұралатын электронды қызметтен бас тарту туралы хабарлар қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – ӨЭҮШ АЖО қалыптастырған қызмет көрсету қорытындысын (электрондық құжат нысанындағы хабарлар) тұтынушының алуы. Қызмет көрсетушi тұлғаның ЭЦҚ қолданумен электрондық құжат қалыптастырылады.
      7. Қызмет көрсетушiнiң қадамдық әрекеттерi және шешiмдерi осы Регламенттiң 2-қосымшасында (электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету барысында функционалдық өзара iс-қимылдың N 2 диаграммасы) келтiрiлген:
      1) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн ЖАО қызметкерiнiң ӨЭҮШ АЖО-ға ЖСН және парольдi енгiзу (авторизациялау үдерісі);
      2) 2-үдеріс – қызмет берушi қызметкерiнiң осы Регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, қызметтi көрсету үшiн сұрау нысанын экранға шығаруы және қызмет берушi қызметкерiнiң тұтынушының деректерiн енгiзуi;
      3) 3-үдеріс – тұтынушының деректерi туралы ЖТ МДБ -ға ЭҮШ арқылы сұрауды жолдау;
      4) 1-шарт – тұтынушы деректерiнiң ЖТ МДБ-да болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс – тұтынушы деректерiнiң ЖТ МДБ-да болмауына байланысты деректердi алу мүмкiн еместiгi туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – қызмет берушi қызметкерiнiң сұрау нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуы туралы белгi қою бөлiгiнде толтыру және тұтынушының ұсынған қажеттi құжаттарды сканерлеуi және оларды сұрау нысанына тiркеуi және толтырылған нысанын ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6-үдеріс – электрондық құжатты ӨЭҮШ АЖО-да тіркеу;
      8) 2-шарт – қызмет берушiнiң пайдаланушының Стандартта көрсетілген құжаттардың дұрыстығын және мемлекеттiк қызметтiң нәтижесiн беруге негiз болуын тексеруi (өңдеуі);
      9) 7-үдеріс – ЭҮП-тi алушылар деректерiнде бар бұзушылықтарға байланысты авторизацияда бас тарту туралы хабарды қалыптастыру;
      10) 8-үдеріс – ӨЭҮШ АЖО қалыптастырған қызмет көрсету қорытындысын (электрондық құжат нысанындағы хабарлар) алушының алуы. Қызмет көрсетушi тұлғаның ЭЦҚ қолданумен электрондық құжат қалыптастырылады.
      8. ХҚКО арқылы қызмет көрсетушiнiң қадамдық әрекеттерi мен шешiмдерi (қызмет көрсету кезiндегi функционалдық өзара iс-қимылдың N 3 диаграммасы) осы Регламентке 2-қосымшада келтiрiлген:
      1) 1-үдеріс – қызмет алу үшiн Орталық операторының ХҚКО АЖ АЖО-ға логин мен пароль (авторизациялау үдерісі) енгiзуi;
      2) 2-үдеріс – Орталық операторының осы Регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, қызметтi көрсету үшiн сұрау нысанын және Орталық операторы тұтынушының деректерiн, сондай-ақ алушы өкiлiнiң сенiмхаты бойынша деректерiн экранға шығару (сенiмхат нотариалды түрде расталған кезде, сенiмхат басқаша расталған кезде – сенiмхаттың деректерi толтырылмайды);
      3) 3-үдеріс – тұтынушының деректерi туралы ЭҮШ арқылы ЖТ МДҚ және алушы өкiлi сенiмхатының деректерi туралы БНАЖ сұрау салу;
      4) 1-шарт – тұтынушы деректерiнiң бар-жоғын ЖТ МДҚ, сенiмхат деректерiн БНАЖ тексеру;
      5) 4-үдеріс – тұтынушының ЖТ МДҚ деректерiнiң жоқтығына, БНАЖ сенiмхат деректерiнiң жоқтығына байланысты деректердi алу мүмкiн еместiгi туралы хабарлама қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – қағаз түрiндегi құжаттың бар-жоғы туралы белгi қою бөлiгiнде сұрау салу нысанын толтыру және Орталық операторының тұтынушының ұсынған құжаттарды сканерден өткiзуi және оларды сұрау салу нысанына бекiту және қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6-үдеріс – Орталық операторының (қол қою) ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуын) ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-ға жiберу;
      8) 7-үдеріс – электронды құжатты ЭҮӨШ АЖО-да тіркеу;
      9) 2-шарт – электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету негiздемесi мен Стандартта көрсетiлгендей қызмет көрсетушiнiң қоса жалғанған құжаттардың сәйкестiгiн тексеруi ("өңдеу");
      10) 8-үдеріс – тұтынушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұралып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      11) 9-үдеріс – Орталық операторының көмегімен ӨЭҮШ АЖО қалыптастырған қызмет көрсету қорытындысын (электрондық құжат нысанындағы хабарлар) тұтынушының алуы.
      9. Қызмет көрсетуге арналған сұрау нысандарын толтыру бойынша әрекеттердiң сипаттамасы:
      1) ҮЭП–ге кiру үшiн пайдаланушының логин ЖСН-ді және парольдi енгiзуi;
      2) осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдау;
      3) "online қызметіне тапсырыс беру" бастырма көмегiмен қызметке тапсырыс беру;
      4) сұрау толтыру және қажеттi құжаттарды электрондық түрде бекiту;
      сұрау толтыру ЖСН пайдаланушының ЭҮП-те тiркелу нәтижесi бойынша автоматты түрде таңдалады;
      пайдаланушының "сұрауды жөнелту" бастырма көмегiмен сұрауды куәландыру (қол қою) iске асырады;
      5) пайдаланушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) сұрау куәландыру (қол қою) – "қол қою" бастырма көмегiмен ЭЦҚ сұраудың куәландыруын (қол қоюды) iске асырады, одан кейiн сұрау қызмет берушінің АЖО өңдеуге берiледi;
      7) қызмет берушiнiң АЖО сұрауды өңдеу;
      8) пайдаланушының дисплей экранына: ЖСН; сұрау нөмiрi; қызмет түрi; сұраныс мәртебесi; қызмет көрсету мерзiмi туралы ақпарат енгiзiледi;
      "мәртебенi жаңарту" бастырма көмегiмен пайдаланушыға сұрауды өңдеу нәтижесiн қарау мүмкiндiгi берiледi;
      жауап алу кезінде ЭУП-та "нәтижені қарау" бастырмасы пайда болады.
      10. Тұтынушының электрондық мемлекеттiк қызмет бойынша сұрау салуының орындалу мәртебесiн тексеру тәсiлi: "электрондық үкімет" порталында "Қызметтердi алу тарихы" бөлiмiнде, сондай-ақ ЖАО-ға/Орталыққа өтiнiш жасағанда.
      11. Қызмет көрсету бойынша қажет ақпаратты және консультацияны сall-орталығының телефоны (1414) арқылы алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісіндегі өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      12. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      Қызмет беруші;
      Орталық операторы;
      ҮЭП;
      ЭҮШ;
      ЭҮӨШ;
      ЭҮӨШ АЖО;
      ХҚКО АЖ АЖО;
      БНАЖ;
      ЖТ МДБ.
      13. Осы Регламентке 1-қосымшада әрбiр iс-қимылдың орындалу мерзiмiн көрсете отырып, iс-әрекеттер (ресiмдер, функциялар, операциялар) бiрiздiлiгiнiң мәтiндiк кестелiк сипаттамасы келтiрiлген.
      14. Осы Регламенттiң 3-қосымшасында электрондық мемлекеттiк қызмет нәтижесін ұсынудың экрандық нысандары келтiрiлген.
      15. Осы Регламентке 2-қосымшада iс-қимылдың (электронды мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісінде) логикалық бiрiздiлiк арасындағы өзара байланысты көрсететiн диаграмма олардың сипаттамасына сәйкес келтiрiлген.
      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерінің сапасы мен қолжетімділік көрсеткіштері осы Регламентке 4-қосымшаға сәйкес өлшенеді.
      17. Тұтынушыларға қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (бекiтiлмеген ақпаратты алудан қорғау);
      2) бiртұтастылық (бекiтiлмеген ақпаратты өзгертуден қорғау);
      3) қолжетiмдiлiк (бекiтiлмеген ақпаратты және ресурстарды ұстауды қорғау).
      18. Қызмет көрсетудiң техникалық шарттары:
      1) Интернетке шығу;
      2) қызмет көрсетілетiн тұлғаның ЖСН-і болуы;
      3) ЭҮП авторизациялау;
      4) пайдаланушыда ЭЦҚ-ның болуы.

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй
қорынан жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды
есепке қою және олардың кезегі"
электрондық мемлекеттік
қызметінің регламентiне
1-қосымша

1-кесте. ЭҮП арқылы көрсетiлетiн ҚФБ iс-қимылын сипаттау

1

Iс-қимыл N (жұмыс барысы, ағымы)

1

2

3

4

2

ҚФБ атаулары

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтынушы

ЭҮП

3

Iс-қимыл атаулары (үдерiс, рәсiм, операция-
лар) және олардың сипаты

ЖСН арқылы парольдi көрсетiп ЭҮП-ке авторизация-
лау

Тұтынушының деректерiнде бұзушылық болуына байланысты бас тартылу туралы хабарлама қалыптасады

Қызметтi таңдайды және сұранысты толтырады, ЭЦҚ таңдайды

Тұтынушы ЭЦҚ деректерiнде бұзушылық болуына байланысты бас тартылу туралы хабарлама қалыптасады

4

Аяқталу нысаны (деректер, ұйымдасты-
рушы-басқа-
рушылық шешiм)

Сұраудың табысты қалыптасуы туралы хабарламаны көрсету

Сұратқан электрондық мемлекеттік қызметте бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Сұрауды бағыттау

ЖАО АЖ-дан ХҚО АЖ-ға сұрау мәртебесiнiң ауысуы туралы хабарлама бағы

5

Орындалу мерзiмi

30 секунд – 1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

6

Келесi iс-қимыл нөмiрi

2 - тұтынушының деректерінде бұзушылық болса; 3-авторизация табысты өтсе

4 - тұтынушының деректерін-
де бұзушылық болса;
5 - бұзушылық болмаса

-

1-кестенің жалғасы

5

6

7

8

Тұтынушы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

Сұрауды ЭЦҚ арқылы растау (қол қою)және сұрауды ЭҮӨШ АЖО-ға жолдау

Құжатты тіркеу

Тұтынушының құжаттарында бұзушылық болуына байланысты бас тартылу туралы хабарлама қалыптасады

Тұтынушының қызмет нәтижесін алуы

Сұрауды бағыттау

Өтiнiшке нөмiр берумен сұрауды тiркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Шығыс құжатты көрсету

30 секунд – 1 минут

1 минут

30 секунд

30 күн

-

7 – тұтынушының деректерінде бұзушылық болса;
8 – егер бұзушылық болмаса

-

-

2-кесте. Қызмет беруші арқылы көрсетiлетiн ҚФБ
iс-қимылын сипаттау

1

Iс-қимыл N (жұмыс барысы, ағымы)

1

2

3

4

2

ҚФБ атаулары

Қызмет беруші

Қызмет беруші

Қызмет беруші

ЖТ МДБ

3

Iс-қимыл атаулары (үдерiс, рәсiм, операциялар) және олардың сипаты

ЖСН және пароль арқылы ЭҮӨШ АЖО-ға авторизация-
лау

Қызмет берушінің қызметкері қызмет таңдайды

Тұтынушының деректерi туралы сұрау ЖТ МДБ-ға жолдау;

ЖТ МДБ-да деректер жоқтығы туралы хабарлама қалыптастыру

4

Аяқталу нысаны (деректер, ұйымдастырушы-
басқарушылық шешiм)

Өтiнiшке нөмiр берумен сұрауды тiркеу

Сұрауды табысты қалыптастыру туралы хабарламаны көрсету

Сұрауды бағыттау

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

5

Орындалу мерзiмi

10-15 секунд

10 секунд

1,5 минут

10-15 секунд

6

Келесi iс-қимыл нөмiрi

-

-

4 – егер бұзушылық болса,
5 - егер бұзушылық болмаса

-

2-кестенің жалғасы

5

6

7

8

Қызмет беруші

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

Сканерленген құжаттарды бекiту арқылы салдардың нысандарын толтыру және ЭЦҚ куәландыру

ЭҮӨШ АЖО-да құжатты тіркеу

Тұтынушының құжаттарында бұзушылық болуына байланысты бас тартылу туралы хабарлама қалыптасады

Тұтынушының қызмет нәтижесін алуы

Сұрауды бағыттау

Өтiнiшке нөмiр берумен сұрауды тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Қызмет нәтижесін қалыптастыру – хабарлама жіберу

10-15 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 күн

6

7 – егер бұзушылық болса,
8 - егер бұзушылық болмаса

-

-

3-кесте. ХҚКО арқылы көрсетiлетiн ҚФБ iс-қимылын сипаттау

1

Iс-қимыл N (жұмыс барысы, ағымы)

1

2

3

4

2

ҚФБ атаулары

ХҚКО АЖ АЖО

Орталық операторы

Орталық операторы

ЖТ МДБ, БНАЖ

3

Iс-қимыл атаулары (үдерiс, рәсiм, операциялар) және олардың сипаты

Орталық операторы-
ның логин және пароль арқылы авториза-
циялауы

Қызмет таңдайды және сұраудың деректерін қалыптасты-
рады

Сұрауды ЖТ МДБ-ға, БНАЖ-қа жолдау;

Тұтынушының деректері болмауына байланысты деректерді алуға мүмкіншілік болмау туралы хабарлама қалыптастырады

4

Аяқталу нысаны (деректер, ұйымдастырушы-
басқарушылық шешiм)

Өтiнiшке нөмiр берумен сұрауды тiркеу

Сұраудың табысты қалыптастыру туралы хабарламаны көрсету

Сұрауды бағыттау

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

5

Орындалу мерзiмi

30 секунд – 1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

6

Келесi iс-қимыл нөмiрi

2

3

4 – егер тұтынушының деректерінде бұзушылық болса,
5 - егер бұзушылық болмаса

-

3-кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

Орталық операторы

Орталық операторы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

Сұрау нысанына қажет құжаттарды бекiту арқылы сұрауды толтыру және ЭЦҚ куәландыру

ЭЦҚ куәландырыл-
ған (қол қойылған) құжатты ЭҮӨШ АЖО-ға жіберу

Құжатты тіркеу

Тұтынушының құжаттарында бұзушылық болуына байланысты бас тартылу туралы хабарлама қалыптасады

Тұтынушының қызмет нәтижесін алуы

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Сұраудың табысты қалыптастыру туралы хабарламаны көрсету

Өтiнiшке нөмiр берумен сұрауды тiркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Қызмет нәтижесін қалыптастыру – хабарлама жіберу

30 секунд – 1 минут

1 минута

1 минут

30 секунд – 1 минут

30 күн


8 – егер бұзушылық болса,
9 - егер бұзушылық болмаса

-

-


Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй
қорынан жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды
есепке қою және олардың кезегі"
электрондық мемлекеттік
қызметінің регламентiне
2-қосымша

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету барысында
функционалдық өзара iс-қимылдың N 1 диаграммасы

Қызмет беруші арқылы электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету
барысында функционалдық өзара iс-қимылдың N 2 диаграммасы

ХҚКО АЖ арқылы электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету
барысында функционалдық өзара iс-қимылдың N 3 диаграммасы

Шартты белгілер:

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж Азаматтарды
есепке қою және олардың кезегі"
Электрондық мемлекеттік
қызметтің регламентіне
3–қосымша

Шығыс құжаттың нысаны

Шығыс құжаттың нысаны (бас тарту)

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
тұрғын үйге немесе Жеке тұрғын үй
қорынан жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды
есепке қою және олардың кезегі"
электрондық мемлекеттік
қызметінің регламентiне
4-қосымша

Электрондық мемлекеттiк қызметтiң көрсеткiштерiн анықтауға
арналған сауалнама үлгiсi: "сапа" және "қолжетiмдiлiк"

____________________________________________________________

(қызмет атауы)

      1. Сiздi электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсi мен нәтижесiнiң сапасы қанағаттандырды ма?
      1) қанағаттандырған жоқ
      2) жартылай қанағаттандырды;
      3) қанағаттандырды.
      2. Сiздi электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi туралы ақпарат сапасы қанағаттандырды ма?
      1) қанағаттандырған жоқ
      2) жартылай қанағаттандырды;
      3) қанағаттандырды.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилища, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акима Алматинской области от 24 декабря 2012 года N 424. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 28 января 2013 года N 2292. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 02 июня 2014 года № 196

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 02.06.2014 № 196.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года N 76 "Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" акимат Алматинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить регламент электронной государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" согласно приложению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Бескемпирова С.И.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               А.Мусаханов

      СОГЛАСОВАНО:

      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                       А. Жумагалиев
      24 декабря 2012 год года

Утвержден
постановлением акимата области
от 24 декабря 2012 года
N 424

Регламент
электронной государственной услуги "Постановка на учет и
очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее - услуга) оказывается отделом жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог районов и городов Алматинской области, а также через центры обслуживания населения (далее – центр) и через веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее – ПЭП).
      2. Услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги "Об утверждении стандарта государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее – Стандарт), утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года N 76.
      3. Степень автоматизации услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      2) потребитель – физическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      3) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      4) веб–портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      5) шлюз "электронного правительства" – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      6) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      7) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      8) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      9) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      10) государственная база данных "Физические лица" – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      11) пользователь – субъект (потребитель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      12) региональный шлюз "электронного правительства" - подсистема шлюза "электронного правительства", предназначенная для интеграции информационных систем "электронного акимата" в рамках реализации электронных услуг (далее - РШЭП);
      13) Структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      14) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – ИС ЦОН);
      15) Единая нотариальная информационная система - это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат (далее - ЕНИС);
      16) АРМ – автоматизированное рабочие место.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию
электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма N 1 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод потребителем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН указанным в запросе, и ИИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП потребителя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      12) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированный АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма N 2 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в АРМ РШЭП ИИН и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных потребителя;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ;
      6) процесс 5 – заполнение сотрудником услугодателя формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных потребителем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      9) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      10) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированной АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма N 3) функционального взаимодействия при оказании услуги приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператора Центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Центра данных потребителя, а также данных по доверенности представителя потребителя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности-данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных потребителя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ, данных представителя по доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ, даны представителя по доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных потребителем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 - направление электронного документа (запроса потребителя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      11) процесс 9 – получение потребителем через оператора Центра результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированной АРМ РШЭП.
      9. Описание действий по заполнению форм запроса для оказания услуги:
      1) ввод пользователем ИИН логина и пароля для входа в ПЭП;
      2) выбор услуги, указанной в настоящем Регламенте;
      3) заказ услуги с помощью кнопки "Заказать услугу online";
      4) заполнение запроса и прикрепление необходимых документов в электронном виде:
      ИИН выбирается автоматически, по результатам регистрации пользователя в ПЭП;
      пользователь с помощью кнопки "отправить запрос" осуществляет переход на удостоверение (подписание) запроса;
      5) выбор регистрационного свидетельства ЭЦП пользователем;
      6) удостоверение (подписание) запроса – пользователь с помощью кнопки "подписать" осуществляет удостоверение (подписание) запроса ЭЦП, после чего запрос передается на обработку в АРМ услугодателя;
      7) обработка запроса в АРМ услугодателя;
      8) у пользователя на экране дисплея выводится следующая информация: ИИН; номер запроса; тип услуги; статус запроса; срок оказания услуги;
      с помощью кнопки "обновить статус" пользователю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса;
      при получении ответа на ПЭП появляется кнопка "просмотр результата".
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по услуге: на портале "электронного правительства" в разделе "История получения услуг", а также при обращении в МИО/Центр.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания
электронной государственной услуги

      12. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания услуги:
      Услугодатель;
      Оператора Центра;
      ПЭП;
      ШЭП;
      РШЭП;
      АРМ РШЭП;
      АРМ ИС ЦОН;
      ЕНИС;
      ГБД ФЛ.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. В приложении 3 к Регламенту приведены экранные формы, в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги.
      15. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      16. Результаты оказания услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 4 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      18. Техническое условие оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП.

Приложение 1
к Регламенту электронной
государственной услуги "Постановка
на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде"
 

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

N действия хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Потребитель

ПЭП

Потреби-
тель

ПЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизу-
ется на ПЭП по ИИН и пароля.

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя

Выбирает услугу и формирует данные запроса, выбором потреби-
теля ЭЦП.

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя ЭЦП

4

Форма завершения (данные, документ организационно–
распорядитель-
ное решение)

Отображе-
ние уведом-
ления об успешном формиро-
вании запроса.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Маршру-
тизация запроса.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государ-
ственной услуге

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

30 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

6

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных потребите-
ля;
3 – если авторизация прошла успешно

4 - если есть наруше-
ния в данных потреби-
теля;
5 – если наруше-
ний нет

-

продолжение Таблицы 1.

5

6

7

8

Потребитель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

Удостоверение (подписание) посредством ЭЦП потребителя и направление запроса в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги

Маршрутизация запроса.

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению.

Формирование мотивированного отказа.

Отображение выходного документа

30 секунд – 1 минута

1 минута

30 секунд

30 дней

-

7 - если есть нарушения в данных потребителя;
8 – если нарушений нет

-

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

Наименование СФЕ

Услугодатель

Услугодатель

Улугодатель

ГБД ФЛ

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на АРМ РШЭП через ИИН и пароля

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса о данных потребителя в ГБД ФЛ

Формиро-
вание сообще-
ния об отсут-
ствии данных ГБД ФЛ

Форма завершения (данные, документ организационно–
распорядитель-
ное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению.

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Маршрутизация запроса.

Формиро-
вание мотиви-
рованного отказа.

Сроки исполнения

10–15 секунд

10 секунд

1,5 минуты

10-15 секунд

Номер следующего действия

-

4 – если есть нарушения;
5 – если нарушений нет

-

продолжение Таблицы 2.

5

6

7

8

Услугодатель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

Заполнение формы запроса с прикреплением сканированных документов и удостоверением ЭЦП

Регистрация документа в АРМ РШЭП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги

Маршрутизация запроса.

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению.

Формирование мотивированного отказа.

Формирование результата услуги-
уведомления

10-15 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

30 дней

6

7 – если есть нарушения;
8 – если нарушений нет

-

-

Таблица 3. Описание действий СФЕ через ЦОН

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

АРМ ИС ЦОН

Оператор Центра

Оператор Центра

ГБД ФЛ, ЕНИС

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется оператор Центра по логину и паролю

Выбирает услугу и формирует данные запроса

Направле-
ние запроса в ГБД ФЛ, ЕНИС

Формирует сообщение о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя

4

Форма завершения (данные, документ организационно–
распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению.

Отображе-
ние уведомле-
ния об успешном формиро-
вании запроса.

Маршрути-
зация запроса.

Формирование мотивированного отказа.

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

30 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

6

Номер следующего действия

2

3

4 - если есть нарушения в данных потребите-
ля;
5 – если нарушений нет

-

продолжение Таблицы 3.

5

6

7

8

9

Оператор Центра

Оператор Центра

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

Заполнение запроса с прикрепление к форме запроса необходимых документов и удостоверение ЭЦП

Направление документа удостоверенного (подписанного) ЭЦП в АРМ РШЭП

Регистра-
ция документа

Формирование сообщения об отказе в услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потреби-
телем результа-
та услуги

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса.

Регистра-
ция запроса с присвоени-
ем номера заявлению.

Формирование мотивированного отказа.

Формиро-
вание результа-
та услуги-
уведом-
ления

30 секунд – 1 минута

1 минута

1 минута

30 секунд – 1 минута

30 дней

-

-

8 – если есть нарушения; 9 – если нарушений нет

-

-

Приложение 2
к Регламенту электронной государственной
услуги "Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного фонда
или жилище,арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Диаграмма N 1 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма N 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через услугодателя

Диаграмма N 3 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через ИС ЦОН

Условные обозначения:

Приложение 3
к Регламенту электронной государственной
услуги "Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного фонда
или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Форма выходного документа

Форма выходного документа (отказа)

Приложение 4
к Регламенту электронной государственной
услуги "Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного фонда
или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Форма анкеты для определения показателей электронной
государственной услуги: "качество" и "доступность"

____________________________________________________

(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.