"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Саран қаласы әкімдігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы N 41/01 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 7 желтоқсанда N 2009 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Саран қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 17 мамырдағы N 19/01 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Саран қаласы әкімдігінің 17.05.2013 N 19/01 қаулысымен.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңдарына және "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызмет  стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 ақпандағы N 76 қаулысына сәйкес, Саран қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. "Саран қаласының тұрғын үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі:
      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;
      2) белгіленген заңды тәртіпте бұқаралық ақпарат құралдарында осы қаулының ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Саран қаласы әкімінің орынбасары М.М. Кожуховқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Саран қаласының әкімі                      С. Касимов

Саран қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 8 қарашадағы
N 41/01 қаулысымен
бекітілген

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы регламентте келесі негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) азаматтардың кезектілігі – мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж жеке тұлғалардың тізімі, нақты сандық құрамды анықтайтын журнал;
      2) ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірліктер: уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер немесе оларға бағынысты жүйелер;
      3) мемлекеттік тұрғын үй қоры – мемлекетке меншік құқығымен тиесілі және жергілікті атқарушы органдардың қарауындағы (мемлекеттік коммуналдық тұрғын үй қоры) не мемлекеттік кәсіпорынның қарауындағы (мемлекеттік кәсіпорынның тұрғын үй қоры) тұрғын үйлер;
      4) мемлекеттік қызметті алушы – халықтың аз қамтылған әлеуметтік қорғалған тобы, сондай-ақ мемлекеттік қызметшілер, бюджеттік ұйым қызметкерлері, әскери қызметшілер, ғарышкерлікке кандидаттар, ғарышкерлер және мемлекеттiк сайланбалы қызмет атқаратын адамдар;
      5) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, облыстық маңызы бар ауданның, қаланың тұрғын үй коммуналдық шаруашылығы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, облыстық маңызы бар ауданның, қаланың жергілікті атқарушы органдарының құрылымдық бөлімшесі, тұрғын үй коммуналдық шаруашылығы бойынша уәкілетті орган;
      6) тұрғын жай – тұрақты тұруға арналған және соған пайдаланылатын, белгіленген техникалық, санитариялық және басқа да міндетті талаптарға сай келетін жеке тұрғын үй бірлігі (дара тұрғын үй, пәтер, жатақханадағы бөлме);
      7) халыққа қызмет көрсету орталығы – "бір терезе" қағидасы бойынша өтініш қабылдау және құжат беру бойынша жеке және (немесе) заңды тұлғаларға мемлекеттік қызмет көрсетуді ұйымдастыруды жүзеге асыратын республикалық мемлекеттік кәсіпорын;
      8) ХҚКО АЖ – халыққа қызмет көрсету орталықтарына арналған ақпараттық жүйе;
      9) "электрондық үкіметтің" веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа, және электронды мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін көрсететін ақпараттық жүйе.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызмет "Саран қаласының тұрғын үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі, (байланыс деректері осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген).
      Мемлекеттік қызмет балама негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсетіледі: Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрлігінің мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталығының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің "Қарағанды облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалы Саран қаласының бөлімі және/немесе Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрлігінің мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталығының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің "Қарағанды облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалы Ақтас поселкесіндегі Саран қаласы бөлімінің өкілдігі (бұдан әрі - Орталық), (байланыс деректері осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген) немесе "электрондық үкіметтің" веб-порталы: мемлекеттік қызмет алушыда электрондық цифрлы қолтаңбасы бар болған жағдайда (ЭЦҚ) www.egov.kz (бұдан әрі - портал).
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны ішінара автоматтандырылған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 6768697172 және 74-баптарының, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы "Ақпараттандыру туралы" Заңының 29-бабының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 26 маусымдағы "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою қағидаларын бекіту туралы" N 856 қаулысы негізінде көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі кезегінің реттік нөмірін көрсетіп, есепке қою туралы хабарлама, не дәлелді себептерді көрсетіп, есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап беру (қағаз жеткізгіште немесе электрондық түрде) болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Мемлекеттік қызмет коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйлер немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж, тиісті елді мекенде (тұру мерзіміне қарамастан) тұрақты тұратын, және:
      1) Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушыларына;
      2) осы тармақтың екінші бөлігінің 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8), 9), 10), 11), 12) тармақшаларында көрсетілген, тұрғын үй беру туралы өтініш жасаудың алдында соңғы он екі ай ішінде жиынтық орташа айлық табысы отбасының әрбір мүшесіне республикалық бюджет туралы заңда тиісті қаржы жылына белгіленген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,1 еселенген мөлшерінен төмен болатын, халықтың әлеуметтiк жағынан осал топтарына көрсетіледі. Ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,1 еселенген мөлшеріндегі коэффициент жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға және мүгедек балаларға қолданылмайды;
      3) мемлекеттiк қызметшiлерге, бюджеттiк ұйымдардың қызметкерлерiне, әскери қызметшiлерге, ғарышкерлікке кандидаттарға, ғарышкерлерге және мемлекеттiк сайланбалы қызмет атқаратын адамдарға;
      4) жалғыз тұрғын үйі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен авариялық жағдайда деп танылған азаматтарға жататын Қазақстан Республикасы азаматтарына (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.
      7. Халықтың әлеуметтiк жағынан осал топтарына:
      1) Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушылары;
      2) Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушыларына теңестірілген адамдар;
      3) 1 және 2 топтағы мүгедектер;
      4) мүгедек балалары бар немесе оларды тәрбиелеушi отбасылары;
      5) Қазақстан Республикасының Үкіметінің "Кейбір созылмалы аурулардың ауыр нысандарының тізімін бекіту туралы" 2011 жылғы 8 қарашадағы N 1309 қаулысымен бекiтілген аурулар тiзiмiнде аталған кейбiр созылмалы аурулардың ауыр түрлерiмен (бұдан әрі - кейбiр созылмалы аурулардың ауыр түрлерінің тізімі) ауыратын адамдар;
      6) жасы бойынша зейнеткерлер;
      7) кәмелетке толғанға дейiн ата-аналарынан айырылған жиырма тоғыз жасқа толмаған жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар жатады. Мұндай адамдардың жасы әскери қызметке шақырылған кезде мерзiмдi әскери қызметтен өту мерзiмiне ұзартылады;
      8) оралмандар;
      9) экологиялық зiлзалалар, табиғи және техногендi сипаттағы төтенше жағдайлар салдарынан тұрғын үйiнен айырылған адамдар;
      10) көп балалы отбасылар;
      11) мемлекеттiк немесе қоғамдық мiндеттерiн, әскери қызметiн орындау кезiнде, ғарыш кеңістігіне ұшуға дайындық немесе жүзеге асыру, адам өмiрiн құтқару кезiнде, құқық тәртiбiн қорғау кезiнде қаза тапқан (қайтыс болған) адамдардың отбасылары;
      12) толық емес отбасылар жатады.
      8. Адамдар, егер:
      1) есепке қойған кезде және коммуналдық тұрғын үй қорынан немесе мемлекеттік кәсіпорынның тұрғын үй қорынан тұрғын үй берген кезде Қазақстан Республикасының аумағында меншiк құқығында олардың тұрғын үйi болмаса;
      2) есепке қойған кезде және мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үй берген кезде осы елдi мекенде меншiк құқығында тұрғын үйі болмаса;
      3) осы елді мекенде олардың тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйі болмаса;
      4) отбасы тұратын тұрғын үй белгіленген санитариялық және техникалық талаптарға сай келмесе;
      5) жапсарлас, оқшауланбаған тұрғын үй-жайларда екi және одан да көп отбасы тұрып жатса;
      6) отбасы құрамында кейбiр созылмалы аурулардың (Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен аурулардың тiзiмi бойынша) ауыр түрлерiмен ауыратын науқастар болып, бiр үй-жайда (пәтерде) олармен бiрге тұру мүмкiн болмаса, мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж деп танылады.
      9. Осы регламенттің 15-тармағында анықталған мемлекеттік қызметті алушымен құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) уәкілетті органға не порталға – отыз күнтізбелік күн ішінде;
      Орталыққа - күнтізбелік отыз күн ішінде (мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттарды қабылдаған күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді, бұл орайда, уәкілетті орган мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталуға бір күн қалғанда мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ұсынады).
      2) Орталықтағы құжаттарды тапсырған немесе алған кезде кезек күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты - 20 минуттан, уәкілеттік органда - 15 минуттан аспауы тиіс.
      10. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      11. Жұмыс кестесі:
      1) уәкілетті органда – күн сайын, сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін, демалыс, сондай-ақ мереке күндерінен басқа.
      Құжаттарды қабылдау кезек тәртібінде, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз уәкілетті орган маманымен жүзеге асырылады.
      Ұлы Отан соғысының мүгедектері және қатысушыларына кезектен тыс қызмет көрсетіледі;
      2) Орталықта – мемлекеттік қызмет күн сайын, дүйсенбіден сенбіге дейін қоса алғанда орнатылған жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін көрсетіледі, түскі үзіліссіз, демалыс, сондай-ақ мереке күндерінен басқа.
      Қабылдау "электрондық кезек" тәртібінде жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      3) порталда – тәулік бойы.
      Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат мемлекеттік қызмет көрсету орындарында стендтерде, уәкілетті органның интернет-ресурсында орналастырылады.
      12. Егер азаматтың соңғы бес жылдың iшiнде өз тұрғын үй жағдайларын қасақана нашарлатуы салдарынан мынадай жолдармен мұқтажға айналғаны:
      1) тұрғын үй-жайын ауыстырғаны;
      2) оның Қазақстан Республикасының сол немесе басқа елдi мекенiнде болуына қарамастан, оған меншiк құқығымен тиесiлi тұру үшiн жарамды тұрғын үйдi, жалғыз тұрғын үйі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес алынған ұзақ мерзiмдi жеңiлдiктi тұрғын үй кредиттерi бойынша сатып алынған кепiл берушi – Қазақстан Республикасы азаматы ипотекалық тұрғын үй қарызы бойынша мiндеттемелерiн орындауға қабiлетсiз болған жағдайда жергiлiктi атқарушы орган тұрғын үйдi сатып алғаннан басқа жағдайларда, иелiгiнен шығаруы;
      3) тұрғын үйдiң өз кiнәсiнен бұзылуы немесе бүлiнуi;
      4) тұрған кезiнде оның мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үй немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж болмаған кезде тұрғын үйiнен кетуi;
      5) жұбайынан, кәмелетке толмаған және еңбекке жарамсыз балаларынан, сондай-ақ еңбекке жарамсыз ата-аналарынан басқа адамдарды тұрғызғаны анықталса, мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіз болып табылады.
      Мемлекеттік қызметті алушы осы регламентте белгіленген талаптарға сәйкес келмесе, мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үй немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үй беру үшiн есепке қоюдан бас тартылады.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушыдан өтініш алу уақытынан бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін беру уақытына дейін мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы Орталыққа, портал арқылы немесе уәкілетті органға қажетті құжаттар пакетімен бірге өтініш береді;
      2) Орталық құжаттарды қабылдауды, осы Регламенттің 15-тармағына сәйкестігін тексеруді, тіркеуді жүзеге асырады және құжаттарды уәкілетті органға тапсырады;
      3) уәкілетті орган тіркеуді, уәкілетті органға өтініш берген кезде Орталықтан, порталдан немесе мемлекеттік қызметті алушыдан тапсырылған құжаттардың қарауын жүзеге асырады;
      4) уәкілетті орган жергілікті атқарушы орган қаулысының жобасын дайындайды және қала әкіміне қол қоюға енгізеді;
      5) қала әкімі жергілікті атқарушы орган қаулысының жобасына қол қояды;
      6) уәкілетті орган хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Орталыққа, портал арқылы жолдайды не уәкілетті органға өтініш берген жағдайда тұтынушыға береді;
      7) Орталық мемлекеттік қызмет алушыға хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.
      14. Орталықта және уәкілетті органда мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын ең аз тұлғалар саны бір қызметкерді құрайды.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттердің (өзара іс-қимылдардың) тәртібінің сипаттамасы

      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы не оның сенімхат бойынша өкілі мынадай құжаттарды ұсынуы қажет:
      1) уәкілеттік органға немесе Орталыққа:
      осы регламентке 2-қосымшада үлгі бойынша есепке қою туралы өтініш;
      мемлекеттік қызмет алушы мен оның отбасы мүшелерінің жеке куәліктерінің не төлқұжаттарының көшірмелерін;
      некеге тұру (бұзу), отбасы мүшелерінің қайтыс болуы, балалардың тууы туралы куәліктерінің көшірмелерін;
      аумақтық әділет органының анықтамасын (мемлекеттік қызметті алушыда және онымен тұрақты тұратын отбасы мүшелерiнде осы меншiк құқығында оларға тиесiлi тұрғын үйдің бар немесе жоқ екендігі туралы);
      жергілікті атқарушы орган анықтамасын (мемлекеттік қызметті алушыда және онымен тұрақты тұратын отбасы мүшелерiнде осы елді мекенде коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйдің бар немесе жоқтығы туралы);
      азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі және түпнұсқасы (құжатты салыстыру үшін) не тиісті елді мекенде тұратынын растайтын мекенжай бюроның анықтамасы;
      басқа адамдарды мемлекеттік қызметті алушының отбасы мүшесі деп таныған жағдайда оларды мемлекеттік қызметті алушының отбасы мүшесі деп тану туралы соттың шешімі;
      әлеуметтік осал топтарына жататын азаматтар қосымша мемлекеттік қызметті алушының (отбасының) әлеуметтік жағынан осал азаматтарға жататынын растайтын құжатты ұсынады;
      халықтың әлеуметтік осал топтарына жататын азаматтар (жетім балаларды, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды және мүгедек балаларды қоспағанда), қосымша өтініш жасаудың алдында соңғы он екі ай ішінде отбасының әрбір мүшесіне шаққандағы айлық табысы туралы мәліметтерді ұсынады;
      мемлекеттiк қызметшiлер, бюджеттiк ұйымдар қызметкерлерi, әскери қызметшілер және мемлекеттiк сайланбалы қызмет дәрежесіне жататын адамдар жұмыс (қызметтен) орнынан қосымша анықтаманы ұсынады. Ғарышкерлікке кандидаттар, ғарышкерлер Қазақстан Республикасының Үкіметімен берілген мәртебесін растайтын құжаттарын ұсынады;
      жалғыз тұрғын үйі авариялық жағдайда деп танылған азаматтар жергілікті атқарушы органның тиісті анықтамасын ұсынады;
      отбасы тұратын тұрғын үй белгіленген санитариялық және техникалық талаптарға сай келмеген, не жапсарлас, оқшауланбаған тұрғын үй-жайларда екi және одан да көп отбасы тұрып жатқан, не отбасы құрамында кейбiр созылмалы аурулардың ауыр түрлерiмен ауыратын науқастар болып, бiр үй-жайда (пәтерде) олармен бiрге тұру мүмкiн болмаған жағдайда, мемлекеттік қызметті алушылар тиісті уәкілетті органның қосымша анықтамасын ұсынады.
      мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурс болып табылатын құжаттар мәліметтерін уәкілетті орган немесе Орталық қызметкері уәкілетті тұлғаның ЭСҚ куәландырылған электрондық құжат нысанындағы Орталықтың ақпараттық жүйесі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.
      2) порталда:
      мемлекеттік қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрауы;
      осы регламенттің 15-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген мәліметтер – сканерден өткізілген түрде электрондық сұрауға қоса беріледі;
      мемлекеттік электрондық ақпарат ресурстары болып табылатын құжаттардың мәліметтерін уәкілетті орган уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ куәландырылған портал арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.
      16. Барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушыға:
      1) уәкілетті органда немесе Орталықта:
      сұраныс нөмірі мен қабылдау күнін;
      сұратылған мемлекеттік қызмет түрін;
      қоса тапсырылған құжаттар саны мен атауын;
      құжаттарды беру күні (уақыты) мен орнын;
      құжаттарды ресімдеуге сұранысты қабылдаған Орталық қызметкерінің не уәкілетті орган қызметкерінің тегін, атын, әкесінің атын;
      мемлекеттік қызмет алушының тегін, атын, әкесінің атын, уәкілетті өкілдің тегін, атын, әкесінің атын және олардың байланыс телефондарын көрсетумен мемлекеттік қызметті көрсетуге құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      2) порталда мемлекеттік қызметті алушының "жеке кабинетіне" уәкілетті органмен құжаттарды қабылдау күнін, уақытын және мемлекеттік қызметті алу күнін көрсетумен өтініш қабылдау туралы хабарлама-есеп жолданады.
      17. Уәкілетті органда құжаттарды қабылдау осы регламенттің 15-тармағымен белгіленген талаптарды сақтаумен мемлекеттік қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша уәкілетті органның мамандарымен жүзеге асырылады.
      18. Уәкілетті органмен дайын құжаттарды беру күн сайын қолхат бойынша онда көрсетілген мерзімде мемлекеттік қызметті алушы не сенімхат бойынша оның өкілі жеке келіп-кеткен кезде, құжаттарды беруді есепке алу журналында тіркеумен жүзеге асырылады.
      Орталықта мемлекеттік қызметті алушыға дайын құжаттарды беру қолхатта көрсетілген мерзімде күн сайын "терезе" арқылы Орталық қызметкерімен жүзеге асырылады.
      Порталда дайын құжаттарды беру уәкілетті орган қызметкерінің ЭЦҚ куәландырылған "жеке кабинетке" не мемлекеттік қызметті алушының электрондық поштасына (өтініште көрсеткен кезде) автоматты түрде жіберу жолымен жүзеге асырылады.
      19. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі - ҚФБ):
      1) Орталық қызметкері;
      2) уәкілетті орган басшысы;
      3) уәкілетті орган маманы;
      4) қала әкімі.
      20. Әр әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) орындау мерзімін көрсетумен әр ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) дәйектілігінің және өзара іс-қимылының етуінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламентке 3-қосымшада келтірілген.
      21. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттер және ҚФБ қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы регламентке 4-қосымшада келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      22. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін жауапты тұлға уәкілетті органның басшысы және Орталықтың басшысы (бұдан әрі – лауазымды тұлғалар) болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімдерде мемлекеттік қызметті көрсетудің сапасына және іске асыруға жауапты болады.

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын
үй қорынан жергілікті атқарушы
орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою
және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне
1-қосымша

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызметті көрсету бойынша уәкілетті органның және Орталықтардың байланыс деректері

Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі міндеттерді жүзеге асыратын уәкілетті органның және Орталықтардың атауы

Орналасқан жері, мекенжайы, электрондық мекенжайы

Байланыс телефоны

Жұмыс кестесі

1

2

3

4

"Саран қаласының тұрғын үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

101200, Қарағанды облысы, Саран қаласы, Жамбыл көшесі, 67, 108 кабинет

www.zhkh.saran-akimat.kz

тел.ф. (872137) 5-00-10

Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін, демалыс, сондай-ақ мереке күндерінен басқа

Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрлігінің мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталығының қызметін үйлестіру жөніндегі Комитетінің "Қарағанды облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалы Саран қаласының бөлімі

101200, Қарағанды облысы, Саран қаласы, Жамбыл көшесі, 85/3

www.saran@mail.ru

(872137) 5-03-09

Күн сайын дүйсенбіден сенбіге дейін сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін, түскі үзіліссіз, демалыс, сондай-ақ мереке күндерінен басқа)

Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрлігінің мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталығының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің "Қарағанды облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалы Ақтас поселкесіндегі Саран қаласы бөлімінің өкілдігі

101203, Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас поселкесі, Первомайская көшесі, 16 Б

www.saran@mail.ru

(872137) 5-20-34

Күн сайын дүйсенбіден сенбіге дейін сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін, түскі үзіліссіз, демалыс сондай-ақ мереке күндерінен басқа)

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын
үй қорынан жергілікті атқарушы
орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою
және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне
2-қосымша

"Саран қаласының тұрғын үй
коммуналдық шаруашылығы, 
жолаушылар көлігі және   
автомобиль жолдары бөлімі"
ММ бастығы _______________
(тегі, аты-жөні)
__________________________
__________________________
мекенжайы бойынша тұратын

азамат (ша) ______________
__________________________
(тегі, аты, әкесінің аты)

Өтініш

      Сізден мені мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге/жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаждардың есебіне қоюыңызды сұраймын.

Қосымша: _________________
__________________________
      (күні, қолы)

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын
үй қорынан жергілікті атқарушы
орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою
және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне
3-қосымша

Әр әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) орындалу мерзімін көрсетумен әр ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) дәйектілігінің және өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы

      1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Іс-әрекет (барыс, жұмыстар ағынының) N

1

2

3

ҚФБ атауы

Орталық қызметкері

Орталық қызметкері

Уәкілетті орган маманы

Әрекет (үдеріс, рәсім, операция) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, ұсынылған құжаттарды тексеру

Тізілімді құрайды

Құжаттарды қабылдау, құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асыру, тіркеу

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Журналда тіркеу және мемлекеттік қызметті алушыға қолхат беру

Уәкілетті органға құжаттарды жолдау

Қарар қою үшін уәкілетті орган басшысына құжаттарды жолдау

Орындау мерзімдері

20 минут

1 жұмыс күні ішінде кемінде 2 рет

15 минут

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

Негізгі үдерістің (барыстың, жұмыстар ағынының) іс-әрекеттері

Іс-әрекет (барыс, жұмыстар ағынының) N

4

5

6

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның маманы

Қала әкімі

Әрекет (үдеріс, рәсім, операция) атауы және олардың сипаттамасы

Хат-хабармен танысу

Жергілікті атқарушы орган шешімінің жобасын ресімдеу

Жергілікті атқарушы орган шешімінің жобасына қол қою

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Қарар қою, құжаттарды жауапты орындаушының орындауына тапсыру

Жергілікті атқарушы орган шешімінің жобасын қол қоюға қала әкіміне енгізу

Жергілікті атқарушы орган шешімінің жобасын уәкілетті органға беру

Орындау мерзімдері

2 жұмыс күні

7 жұмыс күні

7 күнтізбелік күн

Келесі әрекеттің нөмірі

5

6

7

Негізгі үдерістің (барыстың, жұмыстар ағынының) іс-әрекеттері

Іс-әрекет (барыс, жұмыстар ағынының) N

7

8

9

10

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның маманы

Орталық инспекторы

Әрекет (үдеріс, рәсім, операция) атауы және олардың сипаттамасы

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеу

Хабарламаға не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу.
Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты Орталыққа беру не мемлекеттік қызметті алушыға беру

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік қызметті алушыға беру

Орындау мерзімдері

7 күнтізбелік күн

2 жұмыс күні

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

11

12

13


      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

1 топ ҚФБ

Орталық қызметкері

2 топ ҚФБ

Уәкілетті органның маманы

3 топ ҚФБ

Уәкілетті органның басшысы

5 топ ҚФБ

Қала әкімі

N 1 іс-әрекет

Құжаттарды қабылдау, ұсынылған құжаттарды тексеру. Журналда тіркеу және мемлекеттік қызметті алушыға қолхат беру

N 2 іс-әрекет

Орталықтан портал арқылы немесе мемлекеттік қызметті алушыдан өтінішті қабылдау, құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асыру, тіркеу, қарар қою үшін уәкілетті орган басшысына өтінішті жолдау

N 3 іс-әрекет

Хат-хабармен танысу. Қарар қою, құжаттарды жауапты тұлғаға орындауға беру



N 4 іс-әрекет

Жергілікті атқарушы орган шешімінің жобасын ресімдеу. Жергілікті атқарушы орган шешімінің жобасын қол қоюға қала әкіміне енгізу


N 5 іс-әрекет

Жергілікті атқарушы орган шешімінің жобасына қол қою. Жергілікті атқарушы орган шешімінің жобасын уәкілетті органға беру


N 6 іс-әрекет

Хабарламаны немесе есепке қоюға бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеу

N 7 іс-әрекет Хабарламаға не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою



N 8 іс-әрекет

Хабарламаны немесе есепке қоюға бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу



N 10 іс-әрекет

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік қызметті алушыға беру

N 9 іс-әрекет

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты Орталыққа, порталға тапсыру не мемлекеттік қызметті алушыға беру



"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын
үй қорынан жергілікті атқарушы
орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою
және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне
4-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің және ҚФБ қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін схема

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акимата города Сарани Карагандинской области от 8 ноября 2012 года N 41/01. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 7 декабря 2012 года N 2009. Утратило силу постановлением акимата города Сарани Карагандинской области от 17 мая 2013 года N 19/01

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Сарани Карагандинской области от 17.05.2013 N 19/01.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В целях повышения качества предоставления государственных услуг, в соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года N 76 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", акимат города Сарани ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      2. Государственному учреждению "Отдел жилищно - коммунального хозяйства пассажирского транспорта и автомобильных дорог города Сарани" обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;
      2) в установленном законом порядке официально опубликовать настоящее постановление в средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Сарани Кожухова М.М.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким города Сарани                         С. Касимов

Утвержден
постановлением
акимата города Сарани
от 8 ноября 2012 года
N 41/01

Регламент оказания государственной услуги
"Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся
в жилище из государственного жилищного фонда или
жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте используются следующие основные понятия:
      1) очередность граждан - журнал, определяющий конкретный количественный состав, перечень физических лиц, нуждающихся в жилище из государственного жилого фонда;
      2) СФЕ - структурно-функциональные единицы: ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      3) государственный жилищный фонд - жилища, принадлежащие на праве собственности государству и находящиеся в ведении местных исполнительных органов (государственный коммунальный жилищный фонд) либо в ведении государственного предприятия (жилищный фонд государственного предприятия);
      4) получатель государственной услуги - малоимущие социально уязвимые слои населения, а также государственные служащие, работники бюджетных организации, военнослужащие, кандидаты в космонавты, космонавты и лица, занимающие государственные выборные должности;
      5) уполномоченный орган по жилищно-коммунальному хозяйству, структурное подразделение местных исполнительных органов области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения, осуществляющее функции в области жилищно-коммунального хозяйства области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения;
      6) жилище - отдельная жилая единица (индивидуальный жилой дом, квартира, комната в общежитии), предназначенная и используемая для постоянного проживания, отвечающая установленным техническим, санитарным и другим обязательным требованиям;
      7) центр обслуживания населения - республиканское государственное предприятие, осуществляющее организацию предоставления государственных услуг физическим и (или) юридическим лицам по приему заявлений и выдаче документов по принципу "одного окна";
      8) ИС ЦОН - информационная система для центров обслуживания населения;
      9) веб-портал - "электронного правительства" - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу и к электронным государственным услугам.

2. Общие положения

      2. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог города Сарани" (далее – уполномоченный орган), (контактные данные указаны в приложении 1 настоящего регламента).
      Государственная услуга оказывается на альтернативной основе через центры обслуживания населения: отдел города Сарани филиала республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центра обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан и/или представительство отдела города Сарани в поселке Актас - филиала республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю и автоматизации государственных услуг и координации деятельности центра обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Центр), (контактные данные указаны в приложении 1 настоящего Регламента) или веб-портал "электронного правительства: www.egov.kz (далее - портал) при условии наличия у получателя государственной услуги электронной цифровой подписи (ЭЦП).
      3. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании статей 6768697172 и 74 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизаций", постановления Правительства Республики Казахстан от 26 июня 2012 года N 856 "Об утверждении Правил постановки на учет граждан Республики Казахстан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо мотивированный ответ об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин (на бумажном носителе или в электронной форме).

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Государственная услуга предоставляется гражданам Республики Казахстан, постоянно проживающим в соответствующем населенном пункте (независимо от срока проживания), нуждающимся в жилище из коммунального жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде и относящимся к:
      1) инвалидам и участникам Великой Отечественной войны;
      2) социально уязвимым слоям населения, указанным в подпунктах 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8), 9), 10), 11), 12) части второй настоящего пункта, имеющим совокупный среднемесячный доход за последние двенадцать месяцев перед обращением о предоставлении жилища на каждого члена семьи ниже 3,1-кратного размера прожиточного минимума, установленного на соответствующий финансовый год законом о республиканском бюджете. Коэффициент 3,1-кратного размера прожиточного минимума не распространяется на детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, и детей-инвалидов;
      3) государственным служащим, работникам бюджетных организаций, военнослужащим, кандидатам в космонавты, космонавтам и лицам, занимающим государственные выборные должности;
      4) гражданам, единственное жилище которых признано аварийным в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан (получатель государственной услуги).
      7. К социально уязвимым слоям населения относятся:
      1) инвалиды и участники Великой Отечественной войны;
      2) лица, приравненные к инвалидам и участникам Великой Отечественной войны;
      3) инвалиды 1 и 2 групп;
      4) семьи, имеющие или воспитывающие детей-инвалидов;
      5) лица, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний, перечисленных в списке заболеваний, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 ноября 2011 года N 1309 "Об утверждении списка тяжелых форм некоторых хронических заболеваний" (далее - список тяжелых форм некоторых хронических заболеваний);
      6) пенсионеры по возрасту;
      7) дети-сироты и дети, оставшиеся без попечения родителей, не достигшие двадцати девяти лет, потерявшие родителей до совершеннолетия. При призыве таких лиц на воинскую службу возраст продлевается на срок прохождения срочной воинской службы;
      8) оралманы;
      9) лица, лишившиеся жилища в результате экологических бедствий, чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера;
      10) многодетные семьи;
      11) семьи лиц, погибших (умерших) при исполнении государственных или общественных обязанностей, воинской службы, подготовке или осуществлении полета в космическое пространство, спасении человеческой жизни, охране правопорядка;
      12) неполные семьи.
      8. Лица признаются нуждающимися в жилище из государственного жилищного фонда, если:
      1) они не имеют жилища на праве собственности на территории Республики Казахстан при постановке на учет и на момент предоставления жилища из коммунального жилищного фонда или жилищного фонда государственного предприятия;
      2) они не имеют жилища на праве собственности в настоящем населенном пункте при постановке на учет и на момент предоставления жилища из жилищного фонда государственного учреждения;
      3) они не имеют в постоянном пользовании в данном населенном пункте жилища из коммунального жилищного фонда;
      4) жилище, в котором проживает семья, не отвечает установленным санитарным и техническим требованиям;
      5) в смежных, неизолированных жилых помещениях проживают две и более семей;
      6) в составе семьи имеются больные, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний (по списку тяжелых форм некоторых хронических заболеваний), при которых совместное проживание с ними в одном помещении (квартире) становится невозможным.
      9. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи получателем государственной услуги документов, определенных в пункте 15 настоящего Регламента:
      1) в уполномоченный орган либо на портал – в течение тридцати календарных дней;
      в Центр - в течение тридцати календарных дней (день приема документов для получения государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги, при этом, уполномоченный орган предоставляет результат оказания государственной услуги за день до окончания срока оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов в Центре составляет не более 20 минут, в уполномоченном органе – не более 15 минут.
      10. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      11. График работы:
      1) уполномоченного органа – ежедневно, с 09.00 часов до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов, кроме выходных, а также праздничных дней.
      Прием документов осуществляется специалистом уполномоченного органа в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      Инвалиды и участники Великой Отечественной войны обслуживаются вне очереди;
      2) Центра – государственная услуга предоставляется ежедневно, с понедельника по субботу включительно в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 часов до 20.00 часов без перерыва на обед, кроме выходных, а также праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке "электронной очереди" без ускоренного обслуживания.
      3) на портале - круглосуточно.
      Полная информация о порядке оказания государственной услуги размещается на стендах в местах оказания государственной услуги, на интернет-ресурсе уполномоченного органа.
      12. В предоставлении государственной услуге отказывается, если будет установлено, что гражданин стал нуждающимся в результате преднамеренного ухудшения своих жилищных условий в течение последних пяти лет путем:
      1) обмена жилого помещения;
      2) отчуждения пригодного для проживания жилища, принадлежавшего ему на праве собственности, независимо от того, в том же или другом населенном пункте Республики Казахстан оно находилось, кроме случаев, когда жилище приобретено местным исполнительным органом при неспособности залогодателя – гражданина Республики Казахстан, единственное жилище которого приобреталось по долгосрочным льготным жилищным кредитам, полученным в соответствии с законодательством Республики Казахстан, исполнять обязательства по ипотечному жилищному займу;
      3) разрушения или порчи жилища по его вине;
      4) выезда из жилища, при проживании в котором он не был нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде;
      5) вселения других лиц, кроме супруга, несовершеннолетних и нетрудоспособных детей, а также нетрудоспособных родителей.
      В постановке на учет для предоставления жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, отказывается, в случае несоответствия получателя государственной услуги требованиям, установленным настоящим Регламентом.
      13. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги подает заявление вместе с необходимым пакетом документов в Центр, через портал либо уполномоченный орган;
      2) Центр осуществляет прием документов, проверку на соответствие пункту 15 настоящего регламента, регистрацию и передает документы в уполномоченный орган;
      3) уполномоченный орган осуществляет регистрацию, рассмотрение представленных документов из Центра, портала либо от получателя государственной услуги при подаче заявления в уполномоченный орган;
      4) уполномоченный орган подготавливает проект решения местного исполнительного органа и вносит на подписание акиму города;
      5) аким города подписывает проект решения местного исполнительного органа;
      6) уполномоченный орган оформляет уведомление либо мотивированный ответ об отказе, направляет результат оказания государственной услуги в Центр, через портал либо выдает получателю государственной услуги в случае подачи заявления в уполномоченный орган;
      7) Центр выдает получателю государственной услуги уведомление либо мотивированный ответ об отказе.
      14. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в Центре и уполномоченном органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      15. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги либо его представитель по доверенности представляет:
      1) в уполномоченный орган или Центр:
      заявление о постановке на учет по форме согласно приложению 2 к настоящему регламенту;
      копии удостоверений личности либо паспортов заявителя и членов его семьи;
      копии свидетельства о заключении (расторжении) брака, смерти членов семьи, рождении детей;
      справки территориального органа юстиции (о наличии или отсутствии у заявителя и постоянно проживающих с ним членов семьи жилища, принадлежащего им на праве собственности);
      справку местного исполнительного органа (о наличии или отсутствии у заявителя и постоянно проживающих с ним членов семьи в постоянном пользовании в данном населенном пункте жилища из коммунального жилищного фонда);
      копию книги регистрации граждан и оригинал (для сверки документа) либо справку адресного бюро, подтверждающую проживание в соответствующем населенном пункте;
      в случаях признания других лиц членами семьи получателя государственной услуги, последним представляется решение суда о признании их членами семьи получателя государственной услуги;
      граждане, относящиеся к социально уязвимым слоям населения, дополнительно предоставляют документ, подтверждающий принадлежность заявителя (семьи) к социально уязвимым слоям населения;
      граждане, относящиеся к социально уязвимым слоям населения (за исключением детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, и детей-инвалидов), дополнительно представляют сведения о доходах за последние двенадцать месяцев перед обращением на каждого члена семьи;
      граждане, относящиеся к категории государственных служащих, работников бюджетных организаций, военнослужащих и лиц, занимающих государственные выборные должности, дополнительно представляют справку с места работы (службы). Кандидаты в космонавты, космонавты представляют документ, подтверждающий их статус, который присваивается Правительством Республики Казахстан;
      гражданами, единственное жилище которых признано аварийным, представляется соответствующая справка местного исполнительного органа;
      в случаях, когда жилище, в котором проживает семья, не отвечает установленным санитарным и техническим требованиям, либо когда в смежных, неизолированных жилых помещениях проживают две и более семей, либо когда в составе семьи имеются больные, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний, при которых совместное проживание с ними в одном помещении (квартире) становится невозможным, заявители дополнительно представляют справку соответствующего уполномоченного органа;
      сведения документов, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, работник уполномоченного органа или Центра получает из соответствующих государственных информационных систем, посредством информационной системы Центра в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченного лица.
      2) на портале:
      запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП получателя государственной услуги;
      сведения, указанные в подпункте 1) пункта 15 настоящего Регламента - в сканированном виде прикрепляются к электронному запросу;
      сведения документов, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем посредством портала, удостоверенных ЭЦП уполномоченного лица.
      16. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается:
      1) в уполномоченном органе или в Центре - расписка о приеме документов на оказание государственной услуги с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и название приложенных документов;
      даты (времени) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника Центра либо сотрудника уполномоченного органа принявшего запрос на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя и их контактных телефонов;
      2) на портале получателю государственной услуги в "личный кабинет" направляется уведомление-отчет о принятии заявления уполномоченным органом с указанием даты, времени принятия документов и даты получения государственной услуги.
      17. Прием документов в уполномоченном органе осуществляется специалистами уполномоченного органа по месту проживания получателя государственной услуги с соблюдением требований, установленных пунктом 15 настоящего регламента.
      18. Выдача готовых документов уполномоченным органом осуществляется ежедневно по расписке в указанный в ней срок при личном посещении получателя государственной услуги либо его представителя по доверенности, с регистрацией в журнале учета выдачи документов.
      В Центре выдача готовых документов получателю государственной услуги осуществляется работником Центра посредством "окон" ежедневно на основании расписки в указанный в ней срок.
      На портале выдача готовых документов осуществляется путем автоматической отправки в "личный кабинет" либо на электронную почту (при указании в заявлении) получателя государственной услуги, заверенных ЭЦП сотрудника уполномоченного органа.
      19. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) работник Центра;
      2) руководитель уполномоченного органа;
      3) специалист уполномоченного органа;
      4) аким города.
      20. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 3 к настоящему регламенту.
      21. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 4 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      22. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и руководитель Центра (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания
государственной услуги
"Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного фонда
или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Контактные данные уполномоченного органа и центров
обслуживания населения по оказанию государственной
услуги по "Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

Наименование уполномоченного органа и Центров, осуществляющие функции по оказанию государственной услуги

Месторасположение, адрес, электронный адрес

Контактный телефон

График работы

1

2

3

4

Государственное учреждение "Отдел Жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог города Сарани"

101200, Карагандинская область, город Сарань, улица Жамбыла, 67, кабинет 108
www.zhkh.saran-akimat.kz

(872137) 5-00-10

Ежедневно с 09.00 часов до 18.00 часов, с обеденным перерывом с 13.00 часов до 14.00 часов, кроме выходных, а также праздничных дней

Отдел города Сарани филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центра обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан

101200, Карагандинская область, город Сарань, улица Жамбыла, 85/3
www.saran@mail.ru

(872137) 5-03-09

Ежедневно с понедельника по субботу с 09.00 часов до 20.00 часов без перерыва на обед, кроме выходных, а также праздничных дней

представительство отдела города Сарани в поселке Актас - филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю и автоматизации государственных услуг и координации деятельности центра обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан

101203. Карагандинская область, город Сарань, поселок Актас, улица Первомайская, 16 Б
www.saran@mail.ru

(872137) 5-20-34

Ежедневно с понедельника по субботу с 09.00 часов до 20.00 часов без перерыва на обед, кроме выходных, а также праздничных дней

Приложение 2
к регламенту оказания
государственной услуги
"Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного фонда
или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Начальнику                         
ГУ "Отдел жилищно-коммунального    
хозяйства, пассажирского транспорта
и автомобильных дорог города Сарани"
____________________________________
фамилия, инициалы         

от гражданина (ки) _________________
(фамилия, имя, отчество)
проживающего (ей) по адресу        
____________________________________

Заявление

      Прошу Вас поставить меня на учет нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда / жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.

Приложение: _________________
_____________________________
      (дата, подпись)

Приложение 3
к регламенту оказания
государственной услуги
"Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного фонда
или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Текстовое табличное описание последовательности и
взаимодействия административных действий (процедур)
каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого
административного действия (процедуры)

      Таблица 1. Описание действий СФЕ

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Работник Центра

Работник Центра

Специалист уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов, проверка представленных документов

Составляет реестр

Прием документов, осуществление проверки полноты документов, регистрация

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Регистрация в журнале и выдача расписки получателю государственной услуги

Отправка документов в уполномоченный орган

Направление документов руководителю уполномоченного органа для наложения резолюции

Сроки исполнения

20 минут

Не менее 2-х раз в течении 1 рабочего дня

15 минут

Номер следующего действия

2

3

4

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

4

5

6

Наименование СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Аким города

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Ознакомление с корреспонденцией

Оформление проекта решения местного исполнительного органа

Подписание проекта решения местного исполнительного органа

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Наложение резолюции, передача документов на исполнение ответственному лицу

Внесение проекта решения местного исполнительного органа акиму города на подпись

Передача проекта решения местного исполнительного органа в уполномоченный орган

Сроки исполнения

2 рабочих дня

7 рабочих дней

7 календарных дней

Номер следующего действия

5

6

7

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

7

8

9

10

Наименование СФЕ

Специалист уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Работник Центра

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Оформление уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Регистрация уведомления либо мотивированного ответа об отказе. Передача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в Центр или выдача получателю государственной услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе получателю государственной услуги

Сроки исполнения

7 календарных дней

2 рабочих дня

В течение 1 рабочего дня

В течение 1 рабочего дня

Номер следующего действия

11

12

13


      Таблица 2. Варианты использования. Альтернативный процесс

Группа 1 СФЕ

Работник Центра

Группа 2 СФЕ

Специалист уполномоченного органа

Группа 3 СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Группа 4 СФЕ

Аким города

Действие N 1

Прием документов, проверка представленных документов. Регистрация в журнале и выдача расписки получателю государственной услуги

Действие N 2

Прием заявления из Центра через портал либо от получателя государственной услуги, осуществление проверки полноты документов, регистрация, направление заявления руководителю уполномоченного органа для наложения резолюции

Действие N 3

Ознакомление с корреспонденцией. Наложение резолюции, передача документов на исполнение ответственному лицу



Действие N 4

Оформление проекта решения местного исполнительного органа. Внесение проекта решения местного исполнительного органа акиму города на подпись


Действие N 5

Подписание проекта решения местного исполнительного органа. Передача проекта решения местного исполнительного органа в уполномоченный орган


Действие N 6

Оформление уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Действие N 7

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе



Действие N 8

Регистрация уведомления либо мотивированного ответа об отказе



Действие N 10

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе получателю государственной услуги

Действие N 9

Передача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в постановке на учет в Центр, портал либо выдача получателю государственной услуги



Приложение 4
к регламенту оказания
государственной услуги
"Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного фонда
или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ