"Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Саран қаласы әкімдігінің 2012 жылғы 15 қарашадағы N 42/03 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 14 желтоқсанда N 2022 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Саран қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 17 мамырдағы N 19/01 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Саран қаласы әкімдігінің 17.05.2013 N 19/01 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының "Нормативтік құқықтық актілер туралы" 1998 жылғы 24 наурыздағы, "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 қаулысына сәйкес, Саран қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Саран қаласы әкімінің орынбасары Гүлмира Серікқызы Беделбаеваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Саран қаласының әкімі                      С. Касимов

Саран қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 15 қарашадағы
N 42/03 қаулысымен
бекітілген

"Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке
дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы регламентте келесі негізгі негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) білім саласындағы уәкілетті орган – "Саран қаласының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесі;
      2) ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірліктер: уәкілетті органдардағы жауапты тұлғалар, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер немесе оларға бағынысты жүйелер;
      3) мемлекеттік қызметті алушы – жеке тұлға;
      4) халыққа қызмет көрсету орталығы - "жалғыз терезе" қағидаты бойынша өтініштерді қабылдау және беру жөнінде жеке және (немесе) заңды тұлғаларға мемлекеттік қызмет көрсетуді іске асыратын республикалық мемлекеттік кәсіпорын;
      5) ХҚКО АЖ – халыққа қызмет көрсету орталықтарына арналған ақпараттық жүйе.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызмет "Саран қаласының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесімен, "Ақтас кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – өкілетті орган) және халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы: Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің Қарағанды облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының шаруашылық жүргізу құқығындағы филиалының Саран қаласындағы бөлімшесі және/немесе Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің Қарағанды облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының шаруашылық жүргізу құқығындағы филиалының Саран қаласы бөлімінің Ақтас кентіндегі өкілдігі (бұдан әрі – Орталық), (байланыс деректері осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген), сондай-ақ "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы көрсетіледі.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: жартылай автоматтандырылған.
      4. Мемлекеттік қызмет "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 6-бабы 4-тармағының 4) тармақшасына, "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 қаулысына сәйкес көрсетіледі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі мектепке дейінгі балалар ұйымына жолдама беру, мектепке дейінгі ұйымдарда орын болмаған жағдайда электрондық құжат нысанында кезектіліктің нөмірі көрсетілген кезекке қою туралы хабарлама немесе электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі — мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.
      Бұл қызмет мектепке дейінгі ұйымдарда бар орындар санымен шектеледі. Бірінші кезекті орынға алуға құқылылар:
      1) мүгедектердің балалары;
      2) ата-ананың қамқорынсыз қалған балалар;
      3) жетім балалар;
      4) көп балалы отбасынан шыққан балалар;
      5) соғысқа қатысқан және соғыс мүгедектеріне жеңілдік пен кепілдік берілген тұлғалардың балалары.
      7. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      уәкілетті органға жүгінген жағдайда:
      1) мемлекеттік қызметті алушының өтініш жасаған уақытынан бастап 3 жұмыс күнін құрайды;
      2) қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезек күту уақытының барынша ұзақтығы – 30 минуттан артық емес;
      3) өтініш берген күні мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсету уақытының барынша ұзақтығы – 30 минуттан артық емес.
      Орталыққа жүгінген жағдайда:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі мемлекеттік қызметті алушының өтініш жасаған уақытынан бастап 3 жұмыс күнін құрайды (құжаттарды қабылдау және беру күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді);
      2) қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезек күту уақытының барынша ұзақтығы – 20 минуттан артық емес;
      3) өтініш берген күні мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсету уақытының барынша ұзақтығы – 20 минуттан артық емес.
      4) анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты алу кезінде кезек күту уақытының барынша ұзақтығы – 20 минуттан артық емес.
      Портал арқылы жүгінген жағдайда мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі мемлекеттік қызметті алушының өтініш жасаған уақытынан бастап үш жұмыс күнін құрайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Жұмыс кестесі:
      1) уәкілетті органға жүгінген жағдайда – демалыс және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін. Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады;
      2) Орталыққа жүгінген жағдайда – мемлекеттік қызмет еңбек заңнамасы бойынша демалыс және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін үзіліссіз көрсетіледі.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз "электронды кезек күту" тәртібімен жүзеге асырылады. Көшпелі орталықтар құжаттар қабылдауды орталық бекіткен кестеге сәйкес жүзеге асырады, бірақ бір елді мекенде алты жұмыс сағатынан кем болмайды;
      3) порталда – тәулік бойы.
      10. Мемлекеттік қызмет:
      1) мемлекеттік қызметті алушының тұратын жері бойынша уәкілетті орган мен орталықтың ғимараттарында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін күту және қажетті құжаттарды дайындау үшін (күту залы, қажетті құжаттар тізбесі бар стенділермен жабдықталған құжаттарды толтыруға арналған орын) жағдай жасалады. Даму мүмкіндігі шектеулі мемлекеттік қызметті алушыларға қолжетімді болуы үшін ғимараттар пандустары бар кіреберіспен жабдықталған;
      2) порталда – жеке кабинетте
      11. Мемлекеттік қызметті алушыдан мемлекеттік қызметті алуға өтініш алған сәттен бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесін берген сәтке дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы Орталыққа немесе уәкілетті органға, немесе порталға өтініш береді;
      2) ) Орталық құжаттарды қабылдайды, осы регламенттің 13-тармағына сәйкестігін тексереді, мемлекеттік қызметті алушыға қолхат береді, тіркейді және құжаттарды уәкілетті органға жолдайды;
      3) уәкілетті орган Орталық немесе мемлекеттік қызметті алушы уәкілетті органға немесе портал арқылы өтініш берген кезде ұсынған құжаттарды тіркейді, қарайды;
      4) уәкілетті орган мектепке дейінгі балалар ұйымына жолдама, мектепке дейінгі ұйымда орын болмаған жағдайда кезекке қойылғаны туралы туралы хабарламаны ресімдейді және Орталыққа жолдайды, өкілетті органға немесе портал арқылы өтініш берген жағдайда мемлекеттік қызметті алушыға мектепке дейінгі балалар ұйымына жолдама, мектепке дейінгі ұйымда орын болмаған жағдайда кезекке қойылғаны туралы туралы хабарлама не кезекке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап беріледі;
      5) Орталық мемлекеттік қызметті алушыға мектепке дейінгі балалар ұйымына жолдама, мектепке дейінгі ұйымда орын болмаған жағдайда кезекке қойылғаны туралы хабарлама береді;
      6) портал арқылы жүгінген жағдайда мемлекеттік қызметті алушының порталдағы "жеке кабинетіне" мемлекеттік қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алатын күні мен уақыты көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсыну үшін сұранысты қабылдау туралы хабарлама-есеп жолданады;
      7) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру порталдағы "жеке кабинетте" – сұранысты өздігінен жолдаған жағдайда жүзеге асырылады.
      12. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін өкілетті органда және Орталықта құжат қабылдауды іске асыратын тұлғалардың ең аз саны бір қызметкер.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттер тәртібінің (өзара іс-қимылдардың) сипаттамасы

      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы немесе оның өкілетті өкілі сенімхат бойынша мынадай құжаттарды тапсыруы қажет:
      уәкілетті органға:
      1) белгіленген нысандағы өтініш;
      2) мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілдерінің бірінің) жеке басын куәландыратын құжат;
      3) баланың туу туралы куәлігі;
      4) жеңілдікті растайтын құжат (ол бар болса мектепке дейінгі ұйымға бірінші кезекке жолдама алу);
      5) мекен-жайы туралы анықтама немесе тұратын жерін растайтын басқа да құжат.
      Мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілдерінің біреуінің) жеке басын куәландыратын құжаттардың, баланың туу туралы куәлігінің мемлекеттік электронды ақпараттық ресурстар болып табылатын мәліметтерін уәкілетті орган тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі арқылы электронды цифрлы қол қойылған электронды құжаттар нысанында алады.
      Салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары ұсынылады, олар кейін мемлекеттік қызметті алушыға қайтарылады.
      Орталыққа:
      1) жеке тұлғаның – мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілдерінің бірінің) жеке басын куәландыратын құжат;
      2) баланың туу туралы куәлігі (2007 жылғы 13 тамызға дейін туылған жағдайда);
      3) жеңілдікті растайтын құжат (ол бар болса мектепке дейінгі ұйымға бірінші кезекке жолдама алу);
      4) мекен-жай анықтамасы туралы мәлімет.
      Мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілдерінің біреуі) жеке басын куәландыратын құжаттардың, баланың туу туралы куәлігі туралы мемлекеттік электронды ақпараттық ресурстар болып табылатын мәліметтерді орталық қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден Халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі арқылы электронды цифрлы қол қойылған электронды құжаттар нысанында алады.
      Салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары ұсынылады, олар кейін мемлекеттік қызметті алушыға қайтарылады.
      Порталда:
      1) мемлекеттік қызметті алушының электронды цифрлы қолы қойылған электронды құжаттар нысанындағы сұраныс;
      2) мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілдерінің біреуінің) жеке басын куәландыратын құжат;
      3) баланың туу туралы куәлігі (2007 жылғы 13 тамызға дейін туылған жағдайда) немесе куәліктің сканерленген көшірмесі түрінде электронды сұранысқа тіркеледі;
      4) жеңілдікті растайтын құжат немесе мәлімет (мүгедектігі туралы мәліметтерді ұсыну; ол бар болса мектепке дейінгі ұйымға бірінші кезекке жолдама алу) – құжат сканерленген көшірме түрінде электронды сұранысқа тіркеледі;
      5) мекен-жай анықтамасы туралы мәлімет.
      Мемлекеттік электронды ақпараттық ресурстар болып табылатын мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілдерінің біреуінің) жеке басын куәландыратын құжаттардың мәліметтерін уәкілетті орган тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден электронды цифрлы қол қойылған электронды құжаттар нысанында портал арқылы алады.
      14. Мемлекеттік қызмет туралы ақпаратты "Саран қаласының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесінің www.obrazovanie.saran.kz. ресми сайтынан алуға болады.
      15. Құжаттар қабылдауды:
      1) уәкілетті органға жүгінген жағдайда – білім бөлімінің маманы жүзеге асырады;
      2) Орталықта – құжаттарды қабылдау "кедергісіз" қызмет көрсету арқылы операциялық залда;
      3) порталда – электронды сұраныс мемлекеттік қызметті алушының "жеке кабинетінде" жүзеге асырылады.
      16. Мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттік қызметті алу үшін барлық тиісті құжаттарды тапсыру кезінде:
      1) уәкілетті органға жүгінген жағдайда – мектепке дейінгі балалар ұйымына жолдама, мектепке дейінгі ұйымда орын болмаған жағдайда мемлекеттік қызметтің кезектілігі көрсетілген кезекке қойылғаны туралы туралы хабарлама беріледі;
      2) Орталыққа жүгінген жағдайда – мемлекеттік қызметті алушыға барлық тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, онда:
      сұраныстың нөмірі мен қабылданған күні;
      сұраныс жасалған мемлекеттік қызмет түрі;
      қосымша берілген құжаттар саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      құжаттарды ресімдеуге сұранысты қабылдаған орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      мемлекеттік қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетіледі.
      3) портал арқылы жүгінген жағдайда мемлекеттік қызметті алушының порталдағы "жеке кабинетіне" мемлекеттік қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алатын күні мен уақыты көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсыну үшін сұранысты қабылдау туралы хабарлама-есеп жіберіледі.
      17. Мемлекеттік қызметті алушыға дайын құжаттарды беру:
      1) уәкілетті органға жеке өзі жүгінгенде кезектілік нөмері көрсетілген баланы мектепке дейінгі ұйымға есепке қою туралы хабарлама немесе жолдама беріледі;
      2) орталықта мемлекеттік қызметті алушыға дайын құжаттарды беруді қолхатта көрсетілген мерзімнің негізінде "терезелер" арқылы орталықтың қызметкері жүзеге асырылады.
      Егер мемлекеттік қызметті алушы қызмет көрсетудің нәтижесін білуге белгіленген мерзімде келмесе, орталық оларды бір ай ішінде сақтауды қамтамасыз етеді, одан кейін оларды өкілетті органга жібереді;
      3) порталдағы "жеке кабинетте" – сұранысты өздігінен жіберген жағдайда жүзеге асырылады.
      18. Мынадай жағдайларда, егер:
      1) осы регламенттің 13-тармағына сәйкес талап етілген барлық құжаттар тапсырылмаса. Мемлекеттік қызметті алушы көрсетілген кемшіліктерді жойған жағдайда өтініш жалпы негіздерде қарастырылады;
      2) "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 40-бабында қарастырылған негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады.
      Орталық қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартқан жағдайда мемлекеттік қызметті алушыға жетіспейтін құжаттар тізбесі көрсетілген қолхат береді.
      Мемлекеттік қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік органда немесе порталдағы "жеке кабинетінде" электронды құжат нысанында осы регламенттің 7-тармағында белгіленген мерзімде алады.
      19. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі – ҚФБ):
      1) Орталық қызметкері;
      2) уәкілетті органның басшысы;
      3) уәкілетті органның маманы.
      20. Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің (рәсімнің) орындау мерзімін көрсетумен әр ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) дәйектілігі мен өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.
      21. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттер мен ҚФБ қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы регламентке 3-қосымшада көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      22. Мемлекеттік қызметтің көрсетілуіне жауапты тұлғалар уәкілетті органның басшысы және Орталық басшысы болып табылады (бұдан әрі – лауазымды тұлға).
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметтің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде көрсетуді іске асыру мен сапасына жауапты болады.

"Мектепке дейінгі балалар
ұйымдарына жіберу үшін мектепке
дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы
балаларды кезекке қою"
мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне
1-қосымша

"Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою" мемлекеттік қызметін көрсету бойынша уәкілетті органның және Орталықтардың байланыс деректері

Білім саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызметті жүзеге асыратын білім беру ұйымының атауы

Орналасқан орны, мекенжайы, электрондық мекенжайы

Байланыс телефоны

Жұмыс кестесі

1

2

3

4

"Саран қаласының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесі

101200, Қарағанды облысы, Саран қаласы, Жамбыл көшесі, 65
электрондық пошта: saragoo@mail.ru

8 (72137) 23950

Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес 09.00-ден 18.00-ге дейін

"Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің Қарағанды облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының шаруашылық жүргізу құқығындағы филиалының Саран қаласындағы бөлімі

101200, Қарағанды облысы, Саран қаласы, Жамбыл көшесі, 85/3
электрондық пошта: www.saran-2012@mail.ru

8 (72137) 50309

Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес 09.00-ден 20.00-ге дейін үзіліссіз

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің Қарағанды облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының шаруашылық жүргізу құқығындағы филиалының Саран қаласы бөлімінің Ақтас кентіндегі өкілдігі

101200, Қарағанды облысы, Ақтас кенті, Первомайская көшесі, 16 б
электрондық пошта: www.saran-2012@mail.ru

8 (72137) 52034

Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес 09.00-ден 20.00-ге дейін үзіліссіз

"Мектепке дейінгі балалар
ұйымдарына жіберу үшін мектепке
дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы
балаларды кезекке қою"
мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне
2-қосымша

Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің (рәсімнің) орындау мерзімін көрсетумен әр ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) дәйектілігі мен өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы

      1-кесте. ҚФБ әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үрдіс әрекеттері (жұмыстар ағыны, барысы)

Іс-әрекет N (жұмыстар барысы, ағыны)

1

2

3

ҚФБ атауы

Орталық қызметкері

Орталық қызметкері

Уәкілетті органның маманы

Іс-әрекет (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, ұсынылған құжаттарды тексеру

Тізімдеме құру

Құжаттарды қабылдау, ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру, тіркеу

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық- өкімдік шешім)

Мемлекеттік қызметті алушыға қолхат беру, журналда тіркеу

Құжаттарды өкілетті органға жолдау

Қарар қою үшін құжаттарды уәкілетті органның басшысына жолдау

Орындау мерзімдері

20 минут

1 жұмыс күнінің ішінде 2 реттен кем емес

30 минуттан артық емес

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

Негізгі үдеріс іс-әрекеттері (жұмыстар ағыны, барысы)

Іс-әрекет N (жұмыстар барысы, ағыны)

4

5

6

7

8

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның маманы

Орталық қызметкері

Іс-әрекет (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Хат-хабармен танысу

Мектепке дейінгі балалар ұйымына жолдама, мектепке дейінгі ұйымда орын болмаған жағдайда кезекке қойылғаны туралы хабарламаны немесе кезекке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеу

Орындалған құжаттарға қол қою

Дайын құжаттарды тіркеу

Дайын құжаттарды тіркеу

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Қарар қою, құжаттарды орындау үшін жауапты тұлғаға жолдау

Құжаттарды қол қою үшін уәкілетті органның басшысына жолдау

Құжаттарды уәкілетті органның маманына беру

Дайын құжаттарды Орталыққа немесе уәкілетті органға жүгінген жағдайда мемлекеттік қызметті алушыға беру немесе порталда "жеке кабинетте" беру

Дайын құжаттарды мемлекеттік қызметті алушыға беру

Орындау мерзімдері

1 сағат

1 жұмыс күні

1 сағат

1 жұмыс күнінің ішінде

1 жұмыс күнінің ішінде

Келесі әрекеттің нөмірі

5

6

7

8


      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

1-топ ҚФБ

Уәкілетті органның маманы

2-топ ҚФБ

Уәкілетті органның маманы

3-топ ҚФБ

Уәкілетті органның басшысы

N 1 іс-әрекет

Құжаттарды қабылдау, құжаттардың толық болуын тексеру. Мемлекеттік қызметті алушыға қолхат беру, журналда тіркеу

N 2 іс-әрекет

Қарар қою үшін құжаттарды уәкілетті органның басшысына жолдау

N 3 іс-әрекет

Хат-хабармен танысу. Қарар қою, құжаттарды орындау үшін жауапты тұлғаға жолдау

N 4 іс-әрекет

Мектепке дейінгі балалар ұйымына жолдама, мектепке дейінгі ұйымда орын болмаған жағдайда кезекке қойылғаны туралы хабарламаны немесе кезекке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеу. Құжаттарды қол қою үшін уәкілетті органның басшысына жолдау


N 5 іс-әрекет

Орындалған құжаттарға қол қою, құжаттарды уәкілетті органның маманына беру

N 6 іс-әрекет

Дайын құжаттарды тіркеу. Дайын құжаттарды мемлекеттік қызметті алушыға беру



      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

1-топ ҚФБ

Орталық қызметкері

2-топ ҚФБ

Уәкілетті органның маманы

3-топ ҚФБ

Уәкілетті органның басшысы

N 1 іс-әрекет

Құжаттарды қабылдау, құжаттардың толықтығын тексеру. Мемлекеттік қызметті алушыға қолхат беру, журналда тіркеу

N 3 іс-әрекет

Құжаттарды қабылдау, құжаттардың толықтығын тексеру, тіркеу. Қарар қою үшін құжаттарды уәкілетті органның басшысына жолдау

N 4 іс-әрекет

Хат-хабармен танысу. Қарар қою, құжаттарды орындау үшін жауапты тұлғаға жолдау

N 2 іс-әрекет

Тізімдеме құру. Құжаттарды өкілетті органға жіберу

N 5 іс-әрекет

Мектепке дейінгі балалар ұйымына жолдама, мектепке дейінгі ұйымда орын болмаған жағдайда кезекке қойылғаны туралы хабарламаны ресімдеу. Құжаттарды қол қою үшін уәкілетті органның басшысына жолдау

N 6 іс-әрекет

Орындалған құжаттарға қол қою. Құжаттарды уәкілетті органның маманына беру


N 7 іс-әрекет

Дайын құжаттарды тіркеу. Құжаттарды Орталыққа беру немесе порталда "жеке кабинетте" беру


N 8 іс-әрекет

Дайын құжаттарды тіркеу. Дайын құжаттарды мемлекеттік қызметті алушыға беру



"Мектепке дейінгі балалар
ұйымдарына жіберу үшін мектепке
дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы
балаларды кезекке қою"
мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттер мен ҚФБ қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін схема

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации"

Постановление акимата города Сарани Карагандинской области от 15 ноября 2012 года N 42/03. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 14 декабря 2012 года N 2022. Утратило силу постановлением акимата города Сарани Карагандинской области от 17 мая 2013 года N 19/01

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Сарани Карагандинской области от 17.05.2013 N 19/01.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 24 марта 1998 года "О нормативных правовых актах", от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки", акимат города Сарани ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Сарани Бедельбаеву Гульмиру Сериковну.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Аким города Сарани                         С. Касимов

Утвержден
постановлением акимата
города Сарани
от 15 ноября 2012 года
N 42/03

Регламент оказания государственной услуги
"Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет)
для направления в детские дошкольные организации"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте используются следующие основные понятия:
      1) уполномоченный орган в области образования - государственное учреждение "Отдел образования, физической культуры и спорта города Сарани";
      2) СФЕ - структурно-функциональные единицы: ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      3) получатель государственной услуги - физическое лицо;
      4) центр обслуживания населения - республиканское государственное предприятие, осуществляющее организацию предоставления государственных услуг физическим и (или) юридическим лицам по приему заявлений и выдаче документов по принципу "одного окна";
      5) ИС ЦОН - информационная система для Центров обслуживания населения.

2. Общие положения

      2. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел образования, физической культуры и спорта города Сарани", государственным учреждением "Аппарат акима поселка Актас" (далее - уполномоченный орган) и через Центры обслуживания населения: Отдел города Сарани филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центра обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникации Республики Казахстан и/или представительство отдела города Сарани, в поселке Актас филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центра обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникации Республики Казахстан (далее - Центр), (контактные данные указаны в приложении 1 настоящего Регламента), а также через веб-портал "электронного правительства": www.e.gov.kz (далее - портал).
      3. Форма предоставляемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается в соответствии подпунктом 4) пункта 4 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании", статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации", постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки".
      5. Результатом оказываемой государственной услуги являются выдача направления в детскую дошкольную организацию, в случае отсутствия мест в дошкольной организации, уведомления о постановке на очередь либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в форме электронного документа.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее - получатель государственной услуги).
      Данная услуга ограничивается количеством имеющихся мест в дошкольных организациях. На право получения первоочередного места имеют:
      1) дети инвалидов;
      2) дети, оставшиеся без попечения родителей;
      3) дети-сироты;
      4) дети из многодетных семей;
      5) дети лиц, приравненных по льготам и гарантиям к участникам войны и к инвалидам войны.
      7. Сроки оказания государственной услуги:
      при обращении в уполномоченный орган:
      1) с момента обращения получателя государственной услуги составляет 3 рабочих дня;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов – не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги в день обращения – не более 30 минут.
      при обращении в Центр:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента обращения получателя государственной услуги составляют 3 рабочих дня (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов – не более 20 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги в день обращения – не более 20 минут;
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении справки или мотивированного ответа об отказе – не более 20 минут.
      При обращении через портал сроки оказания государственной услуги с момента обращения получателя государственной услуги составляют три рабочих дня.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. График работы:
      1) при обращении в уполномоченный орган – в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 часов до 18.00 часов, с перерывом на обед c 13.00 часов до 14.00 часов, за исключением выходных и праздничных дней. Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) при обращении в Центр – государственная услуга оказывается за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству, в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 часов до 20.00 часов без перерыва.
      Прием осуществляется в порядке "электронной очереди" без ускоренного обслуживания. Мобильные центры осуществляют прием документов согласно утвержденному центром графику, но не менее шести рабочих часов в одном населенном пункте;
      3) на портале - круглосуточно.
      10. Государственная услуга оказывается:
      1) в зданиях уполномоченного органа и Центра по месту проживания получателя государственной услуги. Для оказания государственной услуги создаются условия для ожидания и подготовки необходимых документов (зал для ожидания, места для заполнения документов, оснащенные стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения). Здания оборудованы входом с пандусами, предназначенными для доступа людей с ограниченными физическими возможностями;
      2) на портале – в личном кабинете.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги подает заявление вместе с необходимым пакетом документов в Центр или уполномоченный орган, либо в портал;
      2) Центр осуществляет прием документов, проверку на соответствие пункту 13 настоящего регламента, выдачу расписки получателю государственной услуги, регистрацию и передает документы в уполномоченный орган;
      3) уполномоченный орган осуществляет регистрацию, рассмотрение представленных документов из Центра или от получателя государственной услуги при подаче заявления в уполномоченный орган, либо через портал;
      4) уполномоченный орган оформляет направление в детскую дошкольную организацию, в случае отсутствия мест в дошкольной организации, уведомления о постановке на очередь и направляет в Центр, в случае подачи заявления в уполномоченный орган либо через портал получателю государственной услуги выдается направление в детскую дошкольную организацию, в случае отсутствия мест в дошкольной организации, уведомления о постановке на очередь либо мотивированный ответ об отказе в постановке на очередь;
      5) Центр выдает получателю государственной услуги направление в детскую дошкольную организацию, в случае отсутствия мест в дошкольной организации, уведомления о постановке на очередь;
      6) при обращении через портал получателю государственной услуги в "личный кабинет" на портале направляется уведомление - отчет о принятии запроса для предоставления государственной услуги с указанием даты и времени получения получателем государственной услуги результата государственной услуги.
      7) выдача результата оказания государственной услуги в "личном кабинете" на портале – при самостоятельном направлении запроса.
      12. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в уполномоченном органе и в Центре, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      13. Для получения государственной услуги получателю государственной услуги или по доверенности его уполномоченному представителю необходимо представить:
      в уполномоченный орган:
      1) заявление установленной формы;
      2) документ, удостоверяющий личность получателя государственной услуги (одного из законных представителей);
      3) свидетельство о рождении ребенка;
      4) документ, подтверждающий льготу (при ее наличии на первоочередное получение направления в дошкольную организацию);
      5) адресную справку либо иной документ, подтверждающий местожительство.
      Сведения документов, удостоверяющие личность получателя государственной услуги (одного из законных представителей), свидетельство о рождении ребенка, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем через информационную систему центров обслуживания населения в форме электронных документов, подписанных электронной цифровой подписью.
      Оригиналы документов представляются для сверки, которые после сверки возвращаются получателю государственной услуги.
      В Центр:
      1) документ, удостоверяющий личность получателя государственной услуги (одного из законных представителей);
      2) свидетельство о рождении ребенка (в случае рождения до 13 августа 2007 года);
      3) документ, подтверждающий льготу (при ее наличии на первоочередное получение направления в дошкольную организацию);
      4) сведения об адресной справке.
      Сведения документов, удостоверяющие личность получателя (одного из законных представителей) являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, работник Центра получает из соответствующих государственных информационных систем через информационную систему центров обслуживания населения в форме электронных документов, подписанных электронной цифровой подписью.
      Оригиналы документов представляются для сверки, которые после возвращаются получателю государственной услуги.
      На портале:
      1) запрос в форме электронного документа, подписанный электронной цифровой подписью получателя государственной услуги;
      2) документ, удостоверяющий личность получателя государственной услуги (одного из законных представителей);
      3) сведения о рождении ребенка (в случае рождения до 13 августа 2007 года) либо в виде сканированной копии свидетельства прикрепляются к электронному запросу;
      4) документ, либо сведения, подтверждающие льготу (предоставление сведений об инвалидности; при ее наличии на первоочередное получение направления в дошкольную организацию) - в виде сканированной копии документ прикрепляется к электронному запросу;
      5) сведения об адресной справке.
      Сведения документов, удостоверяющие личность получателя (одного из родителей матери или отца или законных представителей) являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронных документов, подписанных электронной цифровой подписью.
      14. Информацию о государственной услуге можно получить на официальном сайте государственного учреждения "Отдел образования, физической культуры и спорта города Сарани": www.obrazovanie.saran.kz.
      15. Прием документов осуществляется:
      1) при обращении в уполномоченный орган – специалистом отдела образования;
      2) в Центре прием документов осуществляется в операционном зале посредством "безбарьерного" обслуживания;
      3) на портале прием электронного запроса осуществляется в "личном кабинете" получателя государственной услуги.
      16. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается:
      1) при обращении в уполномоченный орган - направление в детскую дошкольную организацию, в случае отсутствия мест в дошкольной организации, уведомление о постановке на очередь с указанием номера очередности государственной услуги;
      2) при обращении в Центр - получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и название приложенных документов;
      даты (времени) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника Центра, принявшего запрос на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя, и их контактные телефоны;
      3) при обращении через портал получателю государственной услуги в "личный кабинет" на портале направляется уведомление-отчет о принятии запроса для предоставления государственной услуги с указанием даты и времени получения получателем государственной услуги результата государственной услуги.
      17. Выдача готовых документов получателю государственной услуги осуществляется:
      1) при личном обращении в уполномоченный орган выдается уведомление либо направление о постановке ребенка на учет в детскую дошкольную организацию с указанием номера очередности;
      2) в Центре выдача готовых документов получателю государственной услуги осуществляется работником Центра посредством "окон" ежедневно на основании расписки в указанный в ней срок.
      В случаях, если получатель государственной услуги не обратился за результатом услуги в указанный срок, центр обеспечивает их хранение в течение одного месяца, после чего передает их в уполномоченный орган;
      3) в "личном кабинете" на портале – при самостоятельном направлении запроса.
      18. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, если:
      1) не представлены все документы, требуемые в соответствии с пунктом 13 настоящего регламента. При устранении получателем государственной услуги указанных ошибок заявление рассматривается на общих основаниях;
      2) по основаниям, предусмотренным статьей 40 Закона Республики Казахстан "Об информатизации".
      При отказе в приеме документов работником Центра получателю государственной услуги выдается расписка с указанием перечня недостающих документов.
      Мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги получатель государственной услуги получает в государственном органе либо "личном кабинете" на портале в виде электронного документа в сроки, установленные пунктом 7 настоящего регламента.
      19. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) работник Центра;
      2) руководитель уполномоченного органа;
      3) специалист уполномоченного органа.
      20. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      21. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, указана в приложении 3 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      22. Ответственные лица за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и руководитель Центра (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания
государственной услуги
"Постановка на очередь детей
дошкольного возраста (до 7 лет)
для направления в детские
дошкольные организации"

Контактные данные уполномоченного органа и Центров по оказанию государственной услуги "Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления"

Наименование уполномоченного органа и центров обслуживания населения, осуществляющие функции по оказанию государственной услуги в области образования

Месторасположение, адрес, электронный адрес

Контактный телефон

График работы

1

2

3

4

Государственное учреждение "Отдел образования, физической культуры и спорта города Сарани"

101200, Карагандинская область, город Сарань, улица Жамбыла, 65
электронная почта: saragoo@mail.ru

8 (72137) 23950

В соответствии с установленным графиком работы с 09.00 часов до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов, за исключением выходных и праздничных дней

Отдел города Сарани филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центра обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан

101200, Карагандинская область, город Сарань, улица Жамбыла, 85/3
www.saran@mail.ru

(872137) 50309

В соответствии с установленным графиком работы с 09.00 часов до 20.00 часов без перерыва, за исключением выходных и праздничных дней

Представительство отдела города Сарани в поселке Актас - филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю и автоматизации государственных услуг и координации деятельности центра обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан

101203, Карагандинская область, город Сарань, поселок Актас, улица Первомайская, 16 б
www.saran@mail.ru

(872137) 52034

В соответствии с установленным графиком работы с 09.00 часов до 20.00 часов без перерыва, за исключением выходных и праздничных дней

Приложение 2
к регламенту оказания
государственной услуги
"Постановка на очередь детей
дошкольного возраста (до 7 лет)
для направления в детские
дошкольные организации"

Текстовое табличное описание последовательности и
взаимодействия административных действий (процедур)
каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого
административного действия (процедуры)

      Таблица 1. Описание действий СФЕ

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Работник Центра

Работник Центра

Специалист уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов, проверка представленных документов

Составляет реестр

Прием документов, проверка полноты документов, регистрация

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Выдача расписки получателю государственной услуги, регистрация в журнале

Отправка документов в уполномоченный орган

Направление документов руководителю уполномоченного органа для наложения резолюции

Сроки исполнения

20 минут

не менее 2-х раз в течение 1 рабочего дня

не более 30 минут

Номер следующего действия

2

3

4

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

4

5

6

7

8

Наименование СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Работник Центра

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Ознакомление с корреспонденцией

Оформление направления в детскую дошкольную организацию, в случае отсутствия мест в дошкольной организации, уведомления о постановке на очередь либо мотивированного ответа об отказе в постановке на очередь

Подписание исполненных документов

Регистрация готовых документов

Регистрация готовых документов

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Наложение резолюции, передача документов на исполнение ответственному лицу

Направление документов руководителю уполномоченного органа на подпись

Передача документов специалисту уполномоченного органа

Передача готовых документов в Центр или выдача получателю государственной услуги в случае обращения в уполномоченный орган, либо в "личном кабинете" на портале

Выдача готовых документов получателю государственной услуги

Сроки исполнения

1 час

1 рабочий день

1 час

в течение 1 рабочего дня

в течение 1 рабочего дня

Номер следующего действия

5

6

7

8


      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Группа 1 СФЕ

Специалист уполномоченного органа

Группа 2 СФЕ

Специалист уполномоченного органа

Группа 3 СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Действие N 1

Прием документов, осуществление проверки полноты документов. Выдача расписки получателю государственной услуги. Регистрация в журнале.

Действие N 2

Направление документов руководителю уполномоченного органа для наложения резолюции.

Действие N 3

Ознакомление с корреспонденцией. Наложение резолюции, передача документов на исполнение ответственному лицу

Действие N 4

Оформление направления в детскую дошкольную организацию, в случае отсутствия мест в дошкольной организации, уведомления о постановке на очередь либо мотивированного ответа об отказе в постановке на очередь. Направление документов руководителю уполномоченного органа на подпись


Действие N 5

Подписание исполненных документов, передача документов специалисту уполномоченного органа

Действие N 6

Регистрация готовых документов. Выдача готовых документов получателю государственной услуги



      Таблица 2. Варианты использования. Альтернативный процесс

Группа 1 СФЕ

Работник Центра

Группа 2 СФЕ

Специалист уполномоченного органа

Группа 3 СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Действие N 1

Прием документов, проверка представленных документов. Выдача расписки получателю государственной услуги, регистрация в журнале

Действие N 3

Прием документов, осуществление проверки полноты документов, регистрация. Направление документов руководителю уполномоченного органа для наложения резолюции

Действие N 4

Ознакомление с корреспонденцией. Наложение резолюции, передача документов на исполнение ответственному лицу

Действие N 2

Составление реестра. Отправка документов в уполномоченный орган

Действие N 5

Оформление направления в детскую дошкольную организацию, в случае отсутствия мест в дошкольной организации, уведомления о постановке на очередь. Направление документов руководителю уполномоченного органа на подпись

Действие N 6

Подписание исполненных документов. Передача документов специалисту уполномоченного органа


Действие N 7

Регистрация готовых документов. Передача готовых документов в Центр либо выдача в "личном кабинете" на портале


Действие N 8

Регистрация готовых документов. Выдача готовых документов получателю государственной услуги



Приложение 3
к регламенту оказания
государственной услуги
"Постановка на очередь детей
дошкольного возраста (до 7 лет)
для направления в детские
дошкольные организации"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ