"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет регламентін бекiту туралы

Қарағанды облысы Саран қаласы әкімдігінің 2012 жылғы 22 қарашадағы N 43/15 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 21 желтоқсанда N 2045 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Саран қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 17 мамырдағы N 19/01 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Саран қаласы әкімдігінің 17.05.2013 N 19/01 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Нормативтік құқықтық актілер туралы" 1998 жылғы 24 наурыздағы, "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңдарына және "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі N 394 қаулысына сәйкес Саран қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Саран қаласы әкімінің орынбасары Гүлмира Сериковна Беделбаеваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнiнен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгiзiледi.

      Саран қаласының әкімі                      С. Касимов

Саран қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 22 қарашадағы
N 43/15 қаулысымен
бекітілген

"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Негізгі түсініктер

      1. Қолданылатын терминдер мен аббревиатуралар анықтамасы:
      1) ҚФБ - мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мүдделі органдардың жауапты тұлғалары - құрылымдық-функционалдық бірліктері, ақпараттық жүйелері немесе олардың қосалқы жүйелері;
      2) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек (бұдан әрі - атаулы әлеуметтік көмек) - ағымдағы тоқсанға тағайындалатын, отбасының әрбір мүшесінің орташа табысы белгіленген деңгейден (кедейшілік шегінен) төмен тұлғаларға және отбасыларға ақшалай төлем;
      3) уәкілетті орган - "Саран қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі - регламент) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау рәсімін айқындайды (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет).
      3. Мемлекеттік қызмет "Саран қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен, (бұдан әрі - уәкілетті орган), тұрғылықты жері бойынша уәкілетті орган жоқ болған жағдайда өтініш беруші мемлекеттік қызметті алу үшін "Ақтас кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесімен ұсынылады (бұдан - әрі кент әкімі), (байланыс деректері осы регламенттегі 1 қосымшада көрсетілген).
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттiк қызмет "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы" 2001 жылғы 17 шiлдедегi Қазақстан Республикасы Заңының 2-бабы 1-тармағының, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2001 жылғы 24 желтоқсандағы N 1685 қаулысымен бекiтiлген Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек тағайындау және төлеу ережесiнiң 2-тарауының, "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек алуға үмiткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеудiң ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрiнiң 2009 жылғы 28 шiлдедегi N 237-ө бұйрығының және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 қаулысының негiзiнде көрсетіледі.
      6. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi тұтынушыға мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмектi тағайындау туралы хабарлама (бұдан әрі - хабарлама) не қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткiзгiштегi дәлелдi жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібіне талаптар

      7. Мемлекеттiк қызмет жеке тұлғаларға: жан басына шаққандағы орташа табысы кедейлiк шегiнен аспайтын Қазақстан Республикасының азаматтарына, оралмандарға, босқындарға, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдiктерге және азаматтығы жоқ адамдарға (бұдан әрi - тұтынушыларға) көрсетiледi.
      8. Мемлекеттiк қызметтi көрсету мерзiмдерi:
      1) тұтынушы осы регламенттің 13 тармағында айқындалған қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттiк қызметтi көрсету мерзiмдерi:
      уәкiлеттi органға - жетi жұмыс күнi iшiнде;
      тұрғылықты жері бойынша кент әкіміне - жиырма екi жұмыс күнiнен кешiктiрмей;
      2) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алғанға дейiн кезекте күтудiң ең жоғары шектi уақыты бiр өтiнiш берушiге қызмет көрсетуге 15 минуттан есептегенде кезектегi адамдардың санына байланысты болады;
      3) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең ұзақ шектi уақыты - 15 минуттан аспайды.
      9. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.
      10. Уәкiлеттi органның, кент әкiмiнiң жұмыс кестесi: демалыс (сенбi, жексенбi) және мереке күндерiн қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейiн түскi үзiлiспен сағат 09.00-ден 18.00-ге дейiн.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетiп қызмет көрсетусiз кезек күту тәртiбiмен жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушыдан өтініш алған уақыттан бастап және мемлекеттік қызметтің нәтижесін берген уақытқа дейін мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы осы регламенттің 13 тармағында айқындалған қажетті құжаттармен уәкілетті органға немесе, тұрғылықты жері бойынша кент әкіміне өтініш береді;
      2) кент әкімі, құжаттарды қабылдауды, тіркеуді,тізілім құруды жүзеге асырады және құжаттарды уәкілетті органға тапсырады;
      3) уәкілетті орган тұтынушы уәкілетті органға өтініш білдірген кездегі немесе кент әкімінен ұсынылған, құжаттарды қарастыруды, тіркеуді жүзеге асырады, хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін кент әкіміне, орталыққа немесе уәкілетті органға өтініш білдірген жағдайда, тұтынушыға жолдайды;
      4) кент әкімі, тұтынушыға хабарламаны немесе, мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.
      12. Уәкілетті органда және кент әкіміне мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың ең аз саны бір қызметкерді құрайды.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттер
(өзара әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      13. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) жеке басын куәландыратын құжаттың деректемелерi көрсетiлген белгiленген үлгiдегi өтiнiш, әлеуметтiк жеке кодтың нөмiрi;
      2) белгiленген үлгiдегi отбасы құрамы туралы мәлiметтер;
      3) белгiленген үлгiдегi отбасы мүшелерi алған табыстары туралы мәлiметтер;
      4) белгiленген үлгiдегi жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы мәлiметтер;
      5) өтiнiш берушiнiң (отбасы мүшелерiнiң) тұрғылықты жерi бойынша тiркелгенiн растайтын құжаттың көшiрмесi не мекенжай анықтамасы не селолық және/немесе ауылдық әкімдердің анықтамасы;
      6) жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң белсендi шараларына қатысқан жағдайда әлеуметтiк келiсiмшарттың көшiрмесi.
      Атаулы әлеуметтiк көмек алу құқығы тоқсан сайын табыс туралы құжаттарды берумен расталып отырады.
      14. Барлық қажеттi құжаттарды тапсырғаннан кейiн уәкiлеттi органда немесе кент әкімінде тұтынушыға мемлекеттiк қызметке тұтынушыны тiркелген және алатын күнi, құжаттарды қабылдаған адамның тегi мен аты - жөнi көрсетiлген талон берiледi.
      15. Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмектi тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарламаны жеткiзу тұрғылықты жерi бойынша уәкiлеттi органға немесе кент әкімдігіне тұтынушының өзi келгенде не пошталық хабарлама арқылы жүзеге асырылады.
      16. Мынадай:
      1) отбасының жан басына шаққандағы орташа табысы белгiленген кедейлiк шегiнен асатын жағдайда;
      2) мүгедектердi және стационарлық емделуде бiр айдан астам уақыт кезеңiнде болатын адамдарды, күндiзгi оқу нысанында оқитын оқушыларды, студенттердi, тыңдаушыларды, курсанттар мен магистранттарды, сондай-ақ I және II топтардағы мүгедектердi, сексен жастан асқан адамдарды, жетi жасқа дейiнгi балаларды бағып-күтумен айналысатын азаматтарды қоспағанда, жұмыспен қамту мәселелерi жөнiндегi уәкiлеттi органдарда тiркелмеген жұмыссыздарға және жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң белсендi шараларына қатысудан жазбаша түрде бас тартқан Қазақстан Республикасының еңбекке жарамды азаматтарына;
      3) уәкiлеттi органдар ұсынған жұмысқа, оның iшiнде әлеуметтiк жұмыс орнына немесе қоғамдық жұмысқа орналастырудан, кәсiби даярлаудан, қайта даярлаудан, бiлiктiлiгiн арттырудан дәлелсiз себептермен бас тартқан, осындай жұмыстарға қатысуды және оқуды өз бетiнше тоқтатқан жұмыссыздарға мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тартылады.
      Жұмыссыз адам жұмысқа, оның iшiнде әлеуметтiк жұмыс орнына немесе қоғамдық жұмысқа орналасқан, кәсiби даярлауға, қайта даярлауға, бiлiктiлiгiн арттыруға жiберiлген күннен бастап, ал Қазақстан Республикасының еңбекке жарамды азаматтары жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң белсендi шараларына қатысқан күннен бастап атаулы әлеуметтiк көмек қайта қалпына келтiрiледi.
      Мемлекеттiк қызмет көрсетудi тоқтата тұру үшiн негiздемелер көзделмеген.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) кент әкімі;
      2) кент әкімінің қызметкері;
      3) уәкілетті органның басшысы;
      4) уәкілетті органның жауапты тұлғасы.
      18. Әр әкімшілік әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдердің) реттілігі мен өзара әрекеттесуінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламентке 2 қосымшада келтірілген.
      19. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде ҚФБ және әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы регламентке 3 қосымшада келтірілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      20. Мемлекеттік қызмет көрсетуге уәкілетті орган басшысы мен кент әкімі жауапты тұлға болып табылады (бұдан әрі - лауазымды тұлғалар).
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметтің сапасына және белгіленген мерзімінде іске асырылуына Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапты болады.

"Мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмек
тағайындау" мемлекеттік
қызмет регламентіне
1 қосымша

"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету бойынша уәкілетті органның, кент әкімінің байланыс деректері

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша функцияларды жүзеге асыратын уәкілетті органның,кент әкімінің атауы

Орналасқан жері, мекенжайы, электронды мекен жайы

Байланыс телефоны

1

2

3

"Саран қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

101200, Қарағанды облысы, Саран қаласы, Жеңіс көшесі, 45, N 8 кабинет
otspn@rambler.ru

8 (72137) 26208 42928

"Ақтас кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

101203, Қарағанды облысы, Ақтас кенті, Кржижановский көшесі, 27
Aktas_apparat@krg.gov.kz

8 (72137) 55024 55025

"Мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмек
тағайындау" мемлекеттік
қызмет регламентіне
2 қосымша

Әр әкімшілік әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдердің) реттілігі мен өзара әрекеттесуінің мәтіндік кестелік сипаттамасы

      1) уәкілетті органға өтініш білдірген кезде:

1 Кесте. ҚФБ әрекетінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

Әрекет N
(барысы, жұмыс ағымы)

1

3

4

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты тұлғасы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты тұлғасы

Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің ) атауы және олардың сипатталуы

Өтінішті қабылдау, Құжаттарды тексеру

Ұсынылған құжаттар топтамасын қарастыру, бұрыштама қою

Хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы-өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Мемлекеттік қызметті тұтынушыға талон беру

Уәкілетті органның жауапты тұлғасына жолдау

Хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты басшыға қол қоюға жолдау

Орындалу мерзімдері

15 минуттан аспайды

Өтінішті қабылдаған күннен бастап бір жұмыс күні ішінде

4 жұмыс күні

Әрекет N
(барысы, жұмыс ағымы)

2



Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің ) атауы және олардың сипатталуы

Өтінішті тіркеу



Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы- өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Құжаттарды уәкілетті органның басшысына бұрыштама қою үшін жолдау



Орындалу мерзімдері

1 жұмыс күні ішінде



Негізгі үдерістің әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

Әрекет N
(барысы, жұмыс ағымы)

5

6

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты тұлғасы

Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің ) атауы және олардың сипатталуы

Хабарламаға немесе, мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы-өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Мемлекеттік қызметті көрсету туралы нәтижені уәкілетті органның жауапты тұлғасына тапсыру

Хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

Орындалу мерзімдері

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

      2) кент әкіміне өтініш білдірген кезде:

Негізгі үдерістің әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

Әрекет N
(барысы, жұмыс ағымы)

1

3

4

5

ҚФБ атауы

Кент әкімінің қызметкері

Кент әкімі

Кент әкімінің қызметкері

Уәкілетті органның жауапты тұлғасы

Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің ) атауы және олардың сипатталуы

Өтінішті қабылдау, Құжаттарды тексеру

Ұсынылған құжаттар топтамасын қарастыру, бұрыштама қою

Құжаттарды дайындау және тізілім құру

Өтінішті тіркеу

Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы- өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Тұтынушыға талон беру

Кент әкімінің қызметкеріне жолдау

Құжаттарды уәкілетті органға беру

Құжаттарды уәкілетті органның басшысына бұрыштама қою үшін жолдау

Орындалу мерзімдері

15 минуттан аспайды

Өтінішті қабылдаған күні бір жұмыс күні ағымында

13 жұмыс күнінен аспайды

1 жұмыс күні

Әрекет N
(барысы, жұмыс ағымы)

2




Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің ) атауы және олардың сипатталуы

Өтінішті тіркеу




Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы-өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Бұрыштама қою үшін кент әкіміне жолдау




Орындалу мерзімдері

1 жұмыс күні ағымында




Негізгі үдерістің әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

Әрекет N
(барысы, жұмыс ағымы)

6

7

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты тұлғасы

Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің) атауы және олардың сипатталуы

Ұсынылған құжаттар топтамасын қарастыру, бұрыштама қою

Хабарламаны немесе, мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы-өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Уәкілетті органның жауапты тұлғасына жолдау

Хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты басшыға қол қоюға жолдау

Орындалу мерзімдері

1 жұмыс күні

3 жұмыс күні

Негізгі үдерістің әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

Әрекет N
(барысы, жұмыс ағымы)

8

9

10

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты басшысы

Уәкілетті органның тұлғасы

Кент әкімінің қызметкері

Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің) атауы және олардың сипатталуы

Хабарламаға немесе, мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Хабарламаны немесе, мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

Хабарламаны немесе, мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы- өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Мемлекеттік қызметті көрсету туралы нәтижені уәкілетті органның жауапты тұлғасына тапсыру

Хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап туралы нәтижені орталыққа тапсыру

Тұтынушыға хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

Орындалу мерзімдері

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

"Мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмек
тағайындау" мемлекеттік
қызмет регламентіне
3 қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде ҚФБ және әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызбалар

      1) уәкілетті органға өтініш білдірген кезде:

      2) кент әкіміне өтініш білдірген кезде:

Об утверждении регламента государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи"

Постановление акимата города Сарани Карагандинской области от 22 ноября 2012 года N 43/15. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 21 декабря 2012 года N 2045. Утратило силу постановлением акимата города Сарани Карагандинской области от 17 мая 2013 года N 19/01

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Сарани Карагандинской области от 17.05.2013 N 19/01.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 24 марта 1998 года "О нормативных правовых актах", от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами", акимат города Сарани ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Сарани Бедельбаеву Гульмиру Сериковну.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Аким города Сарани                         С. Касимов

Утвержден
постановлением акимата
города Сарани
от 22 ноября 2012 года
N 43/15

Регламент государственной услуги
"Назначение государственной адресной социальной помощи"

1. Основные понятия

      1. Определения используемых терминов и аббревиатур:
      1) СФЕ - структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги - ответственные лица заинтересованных органов, информационные системы или их подсистемы;
      2) государственная адресная социальная помощь (далее - адресная социальная помощь) выплата в денежной форме, предоставляемая государством физическим лицам (семьям) с месячным среднедушевым доходом ниже черты бедности, установленной в областях, городах республиканского значения, столице;
      3) уполномоченный орган - государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ города Сарани".

2. Общие положения

      2. Настоящий регламент государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи" определяет процедуру назначения государственной адресной социальной помощи (далее - государственная услуга).
      3. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ города Сарани" (далее - уполномоченный орган), при отсутствии уполномоченного органа по месту жительства государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Аппарат акима поселка Актас" (далее - аким поселка), (контактные данные указаны в приложении 1 к настоящему регламенту).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга предоставляется на основании пункта 1 статьи 2 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "О государственной адресной социальной помощи", главы 2 Правил назначения и выплаты государственной адресной социальной помощи, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 декабря 2001 года N 1685, постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами", приказа Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 июля 2009 года N 237-п "Об утверждении Правил исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи".
      6. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является уведомление о назначении государственной адресной социальной помощи (далее - уведомление), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается физическим лицам: гражданам Республики Казахстан, оралманам, беженцам, иностранцам и лицам без гражданства, постоянно проживающим в Республике Казахстан, со среднедушевым доходом, не превышающим черты бедности (далее - потребители).
      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 13 настоящего регламента:
      в уполномоченный орган - в течение семи рабочих дней;
      акиму поселка по месту жительства - не позднее двадцати двух рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного заявителя;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 15 минут.
      9. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      10. График работы уполномоченного органа, акима поселка: ежедневно с 09.00 часов до 18.00 часов с обеденным перерывом с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель государственной услуги подает заявление вместе с необходимыми документами, определенными в пункте 13 настоящего регламента, в уполномоченный орган или акиму поселка по месту жительства;
      2) аким поселка, осуществляет прием документов, регистрацию, составление реестра и готовит документы для передачи в уполномоченный орган;
      3) уполномоченный орган осуществляет рассмотрение, регистрацию документов, представленных от акима поселка или потребителя государственной услуги при подаче заявления в уполномоченный орган, подготавливает уведомление, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги и направляет результат оказания государственной услуги акиму поселка или потребителю, в случае подачи заявления в уполномоченный орган;
      4) аким, поселка, выдает потребителю уведомление, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      12. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги у акима поселка и в уполномоченном органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      13. Для получения государственной услуги потребитель представляет следующие документы:
      1) заявление установленного образца с указанием реквизитов документа, удостоверяющего личность, номер социального индивидуального кода;
      2) сведения о составе семьи, установленного образца;
      3) сведения о полученных доходах членов семьи, установленного образца;
      4) сведения о наличии личного подсобного хозяйства, установленного образца;
      5) копия документа, подтверждающего регистрацию по месту жительства заявителя (членов семьи), либо адресную справку, либо справку сельских или аульных акимов;
      6) копия социального контракта в случае участия в активных мерах содействия занятости.
      Право на получение адресной социальной помощи ежеквартально подтверждается представлением документов о доходах.
      14. После сдачи всех необходимых документов в уполномоченном органе или у акима поселка потребителю выдается талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.
      15. Доставка уведомления о назначении (отказе в назначении) государственной адресной социальной помощи осуществляется при личном посещении потребителя уполномоченного органа или акима поселка по месту жительства, либо посредством почтового сообщения.
      16. В предоставлении государственной услуги отказывается:
      1) в случае, когда среднедушевой доход семьи превышает установленный размер черты бедности;
      2) безработным, не зарегистрированным в уполномоченных органах по вопросам занятости, и трудоспособным гражданам Республики Казахстан, письменно отказавшимся от участия в активных мерах содействия занятости, кроме инвалидов и лиц, в период их нахождения на стационарном лечении более одного месяца, учащихся, студентов, слушателей, курсантов и магистрантов очной формы обучения, а также граждан, занятых уходом за инвалидами I и II группы, лицами старше восьмидесяти лет, детьми в возрасте до семи лет;
      3) безработным, без уважительных причин отказавшимся от предложенного уполномоченными органами трудоустройства, в том числе на социальное рабочее место или общественную работу, от профессиональной подготовки, переподготовки, повышения квалификации, самовольно прекратившим участие в таких работах и обучении.
      Адресная социальная помощь безработному восстанавливается со дня его трудоустройства, в том числе на социальное рабочее место или общественную работу, направления на профессиональную подготовку, переподготовку, повышение квалификации, а трудоспособным гражданам Республики Казахстан - со дня участия в активных мерах содействия занятости.
      Оснований для приостановления оказания государственной услуги не предусмотрено.
      17. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) аким поселка;
      2) сотрудник акима поселка;
      3) руководитель уполномоченного органа;
      4) ответственное лицо уполномоченного органа;
      18. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      19. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 3 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      20. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и аким поселка (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и реализацию государственной услуги в установленные сроки, в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Назначение государственной
адресной социальной помощи"

Контактные данные уполномоченного органа, акима поселка по оказанию государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи"

Наименование уполномоченного органа, акима поселка, осуществляющего функции по оказанию государственной услуги

Месторасположение, адрес, электронный адрес

Контактный телефон

1

2

3

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ города Сарани"

101200, Карагандинская область, город Сарань, улица Победы, 45, кабинет N 8
otspn@rambler.ru

8 (72137) 26208, 42928

Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Актас"

101203, Карагандинская область, поселок Актас, улица Кржижановского, 27
Aktas_apparat@krg.gov.kz

8 (72137) 55024, 55025

Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Назначение государственной
адресной социальной помощи"

Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия

      1) при обращении в уполномоченный орган:

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия
(хода, потока работ)

1

3

4

Наименование СФЕ

Ответственное лицо уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Ответственное лицо уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием заявления, проверка документов

Рассмотрение представленного пакета документов, наложение резолюции

Подготовка уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача талона потребителю государственной услуги

Направление ответственному лицу уполномоченного органа

Направление руководителю на подпись уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Сроки исполнения

Не более 15 минут

В течение одного рабочего дня в день приема заявления

4 рабочих дня

N действия (хода, потока работ)

2




Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Регистрация заявления



Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Направление документов руководителю уполномоченного органа для наложения резолюции



Сроки исполнения

В течение 1 рабочего дня



Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия
(хода, потока работ)

5

6

Наименование СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Ответственное лицо уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Подписание уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Регистрация уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Передача ответственному лицу уполномоченного органа результата об оказании государственной услуги

Выдача уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю

Сроки исполнения

1 рабочий день

1 рабочий день

      2) при обращении к акиму поселка:

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия
(хода, потока работ)

1

3

4

5

Наименование СФЕ

Сотрудник акима поселка

Аким поселка

Сотрудник акима поселка

Ответственное лицо уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием заявления, проверка документов

Рассмотрение представленного пакета документов, наложение резолюции

Подготовка документов и составление реестра

Регистрация заявления

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение

Выдача талона потребителю

Направление сотруднику акима поселка

Передача документов в уполномоченный орган

Направление документов руководителю уполномоченного органа для наложения резолюции

Сроки исполнения

Не более 15 минут

В течение одного рабочего дня в день приема заявления

Не позднее 13 рабочих дней

1 рабочий день

N действия
(хода, потока работ)

2




Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Регистрация заявления




Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение

Направление акиму поселка для наложения резолюции




Сроки исполнения

В течение 1 рабочего дня




Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия
(хода, потока работ)

6

7

Наименование СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Ответственное лицо уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Рассмотрение представленного пакета документов, наложение резолюции

Подготовка уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Направление ответственному лицу уполномоченного органа

Направление руководителю на подпись уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Сроки исполнения

1 рабочий день

3 рабочих дней

N действия
(хода, потока работ)

8

9

10

Наименование СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Ответственное лицо уполномоченного органа

Сотрудник акима поселка

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Подписание уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Регистрация уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Регистрация уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Передача ответственному лицу уполномоченного органа результата об оказании услуги

Передача уведомления или мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в центр

Выдача уведомления или мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю

Сроки исполнения

1 рабочий день

1 рабочий день

1 рабочий день

Приложение 3
к регламенту государственной
услуги "Назначение государственной
адресной социальной помощи"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ

      1) при обращении в уполномоченный орган:

      2) при обращении к акиму поселка: