Білім беру саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Абай ауданы әкімдігінің 2012 жылғы 25 желтоқсандағы N 41/20 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 25 қаңтарда N 2138 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Абай ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 20 мамырдағы N 17/24 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Абай ауданы әкімдігінің 20.05.2013 N 17/24 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

       Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Нормативтік құқықтық актілер туралы" 1998 жылғы 24 наурыздағы, "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңдарына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 қаулысына сәйкес Абай ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген білім беру саласындағы "Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Абай ауданы әкімінің орынбасары Әсем Айтжанқызы Жүніспековаға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Абай ауданының әкімі                       Е. Нашаров

Абай ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 25 желтоқсандағы
N 41/20 қаулысымен
бекітілген

"Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына
құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі түсініктер

      1. Осы регламентте келесідей негізгі түсініктер қолданылады:
      1) құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) - уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер және олардың қосалқы жүйелері;
      2) мектепке дейінгі ұйым – мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымы.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы "Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі - регламент) барлық типтегі және үлгідегі мектепке дейінгі ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау тәртібін айқындайды (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      3. Мемлекеттік қызмет барлық типтегі және үлгідегі мектепке дейінгі ұйымдармен (бұдан әрі – МДҰ), тікелей басшының кабинетінде көрсетіледі (байланыс мәліметтері осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген).
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 14-бабының 2-тармағының 1) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 қаулысына сәйкес көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетуді аяқтау нысаны МДҰ мен заңды өкілдер арасында жасалатын осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген шарт немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне
қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет мектепке дейінгі жастағы балалардың заңды өкілдеріне (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.
      8. Мемлекетті қызметті көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы осы Регламенттің 13-тармағында айқындалған құжаттарды МДҰ-ға тапсыру және басшылардан қажетті кеңес алу сәтінен бастап – кемінде 30 минут уақытты құрайды;
      2) мемлекеттік қызметті алушының өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейін күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 30 минуттан артық емес;
      3) өтініш берген күні сол жерде мемлекеттік қызметті алушыға көрсетілетін мемлекеттік қызметтің рұқсат берілген ең көп уақыты – кемінде 30 минутты құрайды.
      9. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      10. Мемлекеттік қызмет МДҰ-ға өтініш жасаған жағдайда МДҰ басшысы белгілеген заңды өкілдерді қабылдау кестесіне сәйкес екі жұмыс күні ішінде көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызмет МДҰ ғимаратында, тікелей басшының кабинетінде көрсетіледі.
      12. Мемлекеттік қызметті алушыдан мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш қабылдаған сәттен бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесін берген сәтке дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы МДҰ жүгінеді, МДҰ басшысына құжаттар топтамасын ұсынады;
      2) МДҰ басшысы келіп түскен құжаттарды тексереді, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдейді, мектепке дейінгі ұйым мен баланың заңды өкілдері арасында шарт жасайды.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін МДҰ құжат қабылдауды іске асыратын тұлғалардың ең аз саны бір қызметкерді құрайды.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде әрекеттер
тәртібін (өзара әрекет) сипаттау

      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы МДҰ-ға мынадай құжаттарды ұсынуы қажет:
      1) уәкілетті орган, ауылдық жерде – әкімдік берген жолдама;
      2) баланың денсаулық паспорты;
      3) эпидемиялық ортасы туралы санитарлық-эпидемиологиялық қызметтен анықтама.
      Мектепке дейінгі ұйымдарды бос орындар бар болған жағдайда қабылдау жыл бойы жүргізіледі.
      15. Шарт бланкілерін МДҰ басшысы береді.
      Шарт екі данада жасалады.
      Бала тіркеуден кейін мемлекеттік қызмет көрсететін МДҰ-да жалпы білім беретін оқу бағдарламаларына, бекітілген сабақ кестесіне сәйкес оқыту және күтілу құқығына ие болады.
      16. Мемлекеттік қызметті алушылар (заңды өкілдер) толтырған шарт МДҰ басшысына тапсырылады (бір данасы МДҰ басшысында ақталады, екіншісі мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілінің) қолында қалады).
      17. Мемлекеттік қызметті алушының мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат талап етілмейді.
      18. Мемлекеттік қызмет МДҰ-да мемлекеттік қызметті алушының жеке қатысуымен жүзеге асырылады.
      19. Мемлекеттік қызмет туралы ақпаратты Қарағанды облысы, Абай қаласы, Карл Маркс көшесі 43 мекенжайы бойынша орналасқан "Абай ауданының білім, дене тәрбиесі және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесінде алуға болады.
      20. Мемлекеттік қызметті алушылардың құжаттары мектепке дейінгі ұйым басшысына тапсырылады.
      21. Егер осы Регламенттің 14-тармағына сәйкес талап етілетін барлық құжаттар ұсынылмаған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады.
      22. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне келесідей құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі – ҚФБ): білім беру ұйымының басшысы.
      23. Әрбір әкімшілік әрекетті (рәсімді) орындау мерзімі көрсетілген әрбір ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдерінің) реттілігі мен өзара әрекеттігін мәтіндік кестелік сипаттау осы Регламентке 3-қосымшада келтірілген.
      24. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі және ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы Регламентке 4-қосымшада көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      25. Мемлекеттік қызметті көрсетуге мектепке дейінгі ұйым басшысы жауапты болып табылады (бұдан әрі – лауазымды тұлға).
      Лауазымды тұлға мемлекеттік қызметтің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде көрсетуді іске асырылуы мен сапасына жауапты болады.

"Мектепке дейінгі білім
беру ұйымдарына құжаттарды
қабылдау және балаларды
қабылдау" мемлекеттік қызмет
регламентіне
1-қосымша

"Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау" мемлекеттік қызметін көрсету бойынша мектепке дейінгі ұйымдардың байланыс мәліметтері

N

Ұйымның атауы

Орналасқан заңды мекен-жайы

Қаланың коды, байланыс телефоны

1

Абай ауданы білім, дене тәрбиесі және спорт бөлімінің "Таңшолпан" балабақша-мектеп кешені" коммуналдық мемлекеттік кәсіпорыны

100101, Қарағанды облысы, Абай ауданы, Абай қаласы, Калинин көшесі, 37

8 (72131) 4-01-90

2

Абай аудан әкімдігінің Абай ауданы білім, дене тәрбиесі және спорт бөлімінің "Солнышко" бөбекжай-балабақшасы" коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорын

100101, Қарағанды облысы, Абай ауданы, Абай қаласы, Карл Маркс көшесі 35/1 үй

8 (72131) 4-32-34

3

Абай аудан әкімдігінің Абай ауданы білім, дене тәрбиесі және спорт бөлімінің "Золушка" бөбекжай-балабақшасы" коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорын

100101, Қарағанды облысы, Абай ауданы, Абай қаласы, 3 микрорайон дом 40/1

8 (72131) 4-05-66

4

Абай аудан әкімдігінің Абай ауданы білім, дене тәрбиесі және спорт бөлімінің "Аққу" бөбекжай-балабақшасы" коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорын

100101, Қарағанды облысы, Абай ауданы, Абай қаласы, 3 ықшам ауданы, 42 үй

8 (72131) 4-79-77

5

Абай ауданы білім, дене тәрбиесі және спорт бөлімінің "Қарағанды облысы Абай ауданы N 4 жалпы білім беретін орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынының ішінде шағын - орталық

100101, Қарағанды облысы, Абай ауданы, Вольный кенті, Труд көшесі, 14

8 (72131) 92117

"Мектепке дейінгі білім
беру ұйымдарына құжаттарды
қабылдау және балаларды
қабылдау" мемлекеттік қызмет
регламентіне
2-қосымша

ШАРТ

20 __ ж. "___" ____________.                             Абай қаласы

      Коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорын (МДҰ-ның атауы)
______________________________________", мектепке дейінгі ұйым атынан
N ____ 20 __ ж. "___" ____________ Жарғысының негізінде әрекет ететін
МДҰ меңгерушісі (тегі, аты, әкесінің аты), бұдан әрі Кешен немесе МДҰ
деп аталатын бір жағынан және бұдан әрі "Ата-анасы" деп аталатын
анасы (әкесі, оларды алмастыратын тұлғалар) _________________________
                                                (анасының, әкесінің,
_____________________________________________________________________
      оларды алмастыратын тұлғалардың тегі, аты, әкесінің аты)
екінші жағынан, төмендегілер туралы осы шартты жасады:
      1. МДҰ міндеті:
      1) Мемлекеттік мекеменің "Абай ауданының білім, дене тәрбиесі
және спорт бөлімі" берілген 20 __ ж. "___" _________ жолдамасы негізінде баланы _______________________________ тобына қабылдау;
                             (атауы)
      2) Баланың дене және психикалық денсаулығын нығайтуды және
өмірін қорғауды;
      оның интеллектуалдық, дене және тұлғалық дамуын қамтамасыз ету;
      дамуында ауытқулары бар баланы түзеу (қарапайым, білікті)
жұмыстары жүргізу;
      оның шығармашылық қабілеттерін және қызығушылықтарын дамыту;
      баланың даму ерекшеліктерін ескере отырып, жеке тәсілдерді
жүзеге асыру;
      баланың эмоционалдық жайлылығына қамқор болу.
      3) Баланы _____________________________________________________
             (бағдарлама атауы; бағдарламаны бекіткен органның атауы)
бағдарламасы бойынша оқыту.
      4) МДҰ-да заттық-дамытушы ортаны (бөлме, құрал-жабдықтар,
оқу-көрнекілік құралдар, ойындар, ойыншықтар) ұйымдастыру;
      5) Баланың жас, жеке ерекшеліктеріне, білім беру
бағдарламасының мазмұнына сай оның іс-әрекетін ұйымдастыру;
      6) Балаға мектепке дейінгі ұйымда бар қосымша білім беру
қызметін көрсету (негізгі білім беру қызметінің шеңберінен тыс);
      тегін білім беру қызметтері ___________________________________
                                      (құрылтайшылар, демеушілер
_____________________________________________________________________
         қаражаты есебінен төленетін қызмет түрлерінің атауы)
      ақылы білім беру қызметі ______________________________________
                                     (ата-аналар төлейтін
_____________________________________________________________________
                     қызмет түрлерінің атауы)
      7) Балаға медициналық қызмет көрсетуді жүзеге асыру:
      емдік-алдын алу іс-шаралары: __________________________________
                                            (нақты атауы)
      сауықтыру іс-шаралары: ________________________________________
                                             (нақты атауы)
      санитарлық-гигиеналық іс-шаралар: _____________________________
                                                 (атауы)
      қосымша медициналық қызметтер: ________________________________
                                   (тегін, ақылы қызметтердің атауы)
      8) Баланың дұрыс өсуі мен дамуына қажетті дұрыс тамақтанумен
қамтамасыз ету: _____________________________________________________
                      (тамақтану түрі, оның ішінде диеталық)
_____________________________________________________________________
               (күніне қанша рет; тамақтану уақыты)
      9) Баланың МДҰ-ға келу кестесін белгілеу: _____________________
                                                (апта күндері, болу
_____________________________________________________________________
      уақыты, демалыс, мереке күндері; еркін қатысу кестесі)
      10) Баланың ауырған, санаторлық-курорттық емделуі кезінде,
карантин болған жағдайда "Ата-анасы" демалыста болғанда және дәлелді
себептермен уақытша болмаған жағдайда (ауыруы, іссапарда болуы т.б.),
сондай-ақ, жазғы маусымда 2 ай мерзімге дейін, "Ата-анасының" демалыс
ұзақтығына қарамастан;
      басқа жағдайларда _____________________________________________
      11) "Ата-анаға" баламен бірге топ ішінде болуға рұқсат беру
(уақыт) _____________________________________________________________
      12) Бала мүлкінің сақталуын қамтамасыз ету.
      13) "Ата-анаға" баланы тәрбиелеу мен оқытуға; дамуындағы
ақауларды түзетуге көмек көрсету ____________________________________
      14) Баланы келесі жас тобына ауыстыру _________________________
                                                 (ауыстыру күні)
      15) Осы шартты орындау.
      2. "Ата-ана" міндеті:
      1) МДҰ Жарғысын және осы шартты орындау.
      2) МДҰ-да баланы күтіп-баққаны үшін ______________________ сома
мөлшерінде ақы төлеуді _____________________________________ мерзімде
жүзеге асыру.
      3) Баланы 16-жасқа толмаған (немесе басқа жағдайлар) тұлғаларға
сеніп тапсырмай, тәрбиешіге өзі алып келуге және тәрбиешіден алып
кетуге тиіс;
      4) Баланы МДҰ-ға ұқыпты күйінде, таза киім мен аяқ киім кигізіп
алып келу ___________________________________________________________
              (МДҰ-ның жергілікті; маусымдық; баланың жас;
_____________________________________________________________________
      жеке ерекшеліктеріне сәйкес қойылатын басқа да талаптары).
      5) МДҰ-ға баланың келе алмайтыны; ауырып қалғаны туралы
хабарлау.
      6) Баланы тәрбиелеу мен оқытудың барлық бағыттары бойынша
МДҰ-мен бірлесіп әрекет ету.
      7) МДҰ-ға жарғылық міндеттерді іске асыру бойынша қолдан
келетін көмекті көрсету. ____________________________________________
                         (бала өмірін сақтау; сауықтыру; гигиеналық;
_____________________________________________________________________
             мәдени-эстетикалық; экологиялық тәрбие беру;
_____________________________________________________________________
             отбасы жағдайындағы түзеу жұмысы, басқалары)
      3. МДҰ-ның:
      1) МДҰ-да әрі қарай болуға кедергі болатын бала денсаулығының
жай-күйі туралы медициналық қорытынды болған жағдайда баланы МДҰ-дан
шығаруға;
      2) "Ата-ананың" өтініші бойынша МДҰ-да баланың күтіп-бағу үшін
төлемдердің мерзімін ұзартуға;
      3) Баланы отбасында тәрбиелеу ісін жетілдіру жөнінде ұсыныстар
енгізуге;
      4) "Ата-ана" өз міндеттерін жүйелі түрде орындамаған жағдайда,
"Ата-ананы" алдын ала _________ күн бұрын ескертіп, осы шартты бұзуға
құқығы бар.
      4. "Ата-ананың":
      1) МДҰ Педагогтер кеңесіне кеңесші дауысы құқығымен қатысуға;
      2) МДҰ-да балалармен жұмысты жақсарту және қосымша қызметтерді
ұйымдастыру бойынша ұсыныстар енгізуге;
      3) МДҰ-да балалармен жұмыста қолданылатын білім беру
бағдарламаларын таңдауға;
      4) МДҰ-да ұсынылатын қосымша қызметтердің түрлерін таңдауға;
      5) МДҰ-да баланың бейімелу кезеңінде онымен _____ күн; ________
сағат; басқа жағдайларда ________________ бірге болуға;
      6) МДҰ-ға Баланы күтіп-бағу үшін төлемақының мерзімін ұзарту;
қосымша қызметтер үшін төлемақы жөнінде белгіленген мерзімінен ______
күн кешіктірмей өтініш білдіруге;
      7) МДҰ жарғысы мен осы шарт міндеттерінің орындалуын талап
етуге;
      8) МДҰ меңгерушісі мен педагогтердің топтағы балалармен
жүргізілетін жұмыстар туралы есептерін тыңдауға;
      9) Осы шартты бір жақты тәртіппен МДҰ-ны бұл жөнінде алдын ала
_______ күн бұрын ескерту арқылы бұзуға құқығы бар.
      5. Шарт қол қойылған сәттен бастап күшіне енеді және екі жақтың
келісімі бойынша мерзімі ұзартылуы, өзгертілуі, толықтырылуы мүмкін.
      6. Шартқа өзгерістер мен толықтырулар қосымша түрінде
ресімделеді.
      7. Тараптар міндеттердің тиісті деңгейде орындалуына немесе
дұрыс орындалмауына жауапты _________________________________________
                                  (екі жақтың жауапкершіліктері)
      8. Шарттың қолданылу мерзімі 20 __ жылғы _______________ дейін.
      9. Шарт екі дана жасалған:
      бір данасы МДҰ-да баланың жеке құжатында, екіншісі "Ата-анада"
(оны алмастыратын тұлғаларда) сақталады.

Осы Шартқа қол қойған тараптар:

Мектепке дейінгі ұйым:
________________________________

Мекен-жайы: ____________________
                (индекс, қала,
________________________________
    аудан, округ, көше, үй)

Ата-ана: анасы (әкесі, оны
алмастыратын тұлға) _____________
                      (Т.А.Ә);
Тұрғылықты мекен-жайы:___________
_________________________________

Төлқұжат деректері:______________
_________________________________
      жұмыс орны;

Қолы __________________________
Мөр

Қолы _______________________

"Мектепке дейінгі білім
беру ұйымдарына құжаттарды
қабылдау және балаларды
қабылдау" мемлекеттік қызмет
регламентіне
3-қосымша

Әрбір әкімшілік әрекетті (рәсімді) орындау мерзімі көрсетілген әрбір ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдерінің) реттілігі мен өзара әрекеттігін мәтіндік кестелік сипаттау

      1-кесте. ҚФБ әрекеттерін сипаттау

Негізгі үдеріс әрекеттері (жұмыс ағыны, барысы)

Әрекет N (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

ҚФБ атауы

Мектепке дейінгі ұйым басшысы

Мектепке дейінгі ұйым басшысы

Әрекет (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Мемлекеттік қызметті алушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және қарастыру

Шарт бланкісін беру

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық- өкімдік шешім)

Мемлекеттік қызметті алушының қажетті кеңесті алуы

Шарт жасау, мемлекеттік қызметті алушыға шарт немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру

Орындау мерзімдері

30 минут

1 жұмыс күнінің ішінде

      2-кесте. Қолдану нұсқалары. Негізгі үдеріс

1-топ
ҚФБ
Мектепке дейінгі ұйымының басшысы

2-топ
ҚФБ
Мектепке дейінгі ұйымының басшысы

3-топ
ҚФБ
Мектепке дейінгі ұйымының басшысы

N 1 әрекет
Құжаттарды қабылдау

N 3 әрекет
Шарт бланкісін беру

N 5 әрекет
Мемлекеттік қызметті алушыға шарт немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру

N 2 әрекет
Мемлекеттік қызметті алушымен ұсынылған құжаттарды қарастыру

N 4 әрекет
Шарт жасау


"Мектепке дейінгі білім
беру ұйымдарына құжаттарды
қабылдау және балаларды
қабылдау" мемлекеттік қызмет
регламентіне
4-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі және ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба

Об утверждении регламента оказания государственной услуги в сфере образования

Постановление акимата Абайского района Карагандинской области от 25 декабря 2012 года N 41/20. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 25 января 2013 года N 2138. Утратило силу постановлением акимата Абайского района Карагандинской области от 20 мая 2013 года N 17/24

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Абайского района Карагандинской области от 20.05.2013 N 17/24.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 24 марта 1998 года "О нормативных правовых актах", от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки" акимат Абайского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Прием документов и зачисление детей в дошкольные организации образования".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Абайского района Джунуспекову Асем Айтжановну.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Аким Абайского района                      Е. Нашаров

Утвержден
постановлением акимата
Абайского района
от 25 декабря 2012 года
N 41/20

Регламент оказания государственной услуги
"Прием документов и зачисление детей в дошкольные
организации образования"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте используются следующие основные понятия:
      1) структурно-функциональные единицы (СФЕ) - ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      2) дошкольная организация - организация образования, реализующая общеобразовательные программы дошкольного воспитания и обучения.

2. Общие положения

      2. Настоящий регламент государственной услуги "Прием документов и зачисление детей в дошкольные организации образования" (далее - Регламент) определяет порядок приема документов и зачисления в дошкольные организации всех типов и видов (далее - государственная услуга).
      3. Государственная услуга предоставляется дошкольными организациями всех типов и видов (далее - ДО), непосредственно в кабинете руководителя (контактные данные указаны в приложении 1 настоящего Регламента).
      4. Форма предоставления государственной услуги: неавтоматизированная.
      5. Государственная услуга осуществляется на основании подпункта 1) пункта 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании", постановления Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки.
      6. Формой завершения государственной услуги являются, приведенный в приложении 2 к настоящему Регламенту, договор, заключаемый между ДО и законными представителями, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается законным представителям детей дошкольного возраста (далее - получатель государственной услуги).
      8. Сроки оказания государственной услуги с момента:
      1) сдачи получателем государственной услуги документов в ДО, определенных в пункте 13 настоящего Регламента и получения необходимой консультации со стороны руководителя составляют не менее 30 минут;
      2) максимально допустимое время ожидания получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги, составляет не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения, составляет не менее 30 минут.
      9. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      10. Государственная услуга при обращении в ДО предоставляется в течение двух рабочих дней, в соответствии с установленным графиком приема законных представителей, утвержденного руководителем ДО.
      11. Государственная услуга оказывается в зданиях ДО, непосредственно в кабинете руководителя.
      12. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги обращается в ДО, предоставляет пакет документов руководителю ДО;
      2) руководитель ДО проверяет поступившие документы, оформляет результат оказания государственной услуги, составляет договор между дошкольной организацией и законными представителями ребенка.
      13. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в ДО составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      14. Для получения государственной услуги получателю государственной услуги необходимо представить следующие документы в ДО:
      1) направление, выданное уполномоченным органом, в сельской местности – акиматом;
      2) паспорт здоровья ребенка;
      3) справку санитарно-эпидемиологической службы об эпидокружении.
      В дошкольных организациях прием детей ведется в течение года при наличии в нем свободных мест.
      15. Бланки договора выдаются руководителем ДО.
      Договор составляется в двух экземплярах.
      После зачисления ребенок получает право на обучение и содержание в дошкольной организации в соответствии с общеобразовательными учебными программами дошкольного воспитания и обучения и расписанием занятий, установленным ДО, предоставляющим государственную услугу.
      16. Заполненный получателями государственной услуги (законными представителями) договор сдается руководителю ДО (один экземпляр хранится у руководителя ДО, другой остается у получателя государственной услуги (законных представителей).
      17. Документ, подтверждающий сдачу получателем государственной услуги необходимых документов для получения государственной услуги, не требуется.
      18. Государственная услуга осуществляется посредством личного посещения ДО получателем государственной услуги.
      19. Информацию о государственной услуге можно получить в государственном учреждении "Отдел образования, физической культуры и спорта Абайского района", расположенном по адресу: Карагандинская область, город Абай, улица Карла Маркса 43.
      20. Документы получателей государственной услуги сдаются руководителю дошкольной организации.
      21. В предоставлении государственной услуги отказывается в случае, если не представлены все документы, требуемые в соответствии с пунктом 14 настоящего Регламента.
      22. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ): руководитель организации образования.
      23. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      24. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, указана в приложении 4 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      25. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель дошкольной организации (далее - должностное лицо).
      Должностное лицо несет ответственность за качество и реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Прием документов и зачисление детей
в дошкольные организации образования"

Контактные данные дошкольных организаций по оказанию государственной услуги "Прием документов и зачисление детей в дошкольные организации образования"

N п/п

Наименование

Юридический адрес расположения

Код города, и номер телефона

1

Коммунальное государственное учреждение "Комплекс детский сад - школа "Таңшолпан" отдела образования, физической культуры и спорта Абайского района"

100101, Карагандинская область, Абайского район, город Абай, ул. Калинина, 37

8 (72131) 4-01-90

2

Коммунальное государственное казенное предприятие "Ясли детский сад "Солнышко" акимата Абайского района отдела образования, физической культуры и спорта Абайского района

100101, Карагандинская область, Абайского район, город Абай, ул. Карла Маркса дом 35/1

8 (72131) 4-32-34

3

Коммунальное государственное казенное предприятие "Ясли детский сад "Золушка" акимата Абайского района отдела образования, физической культуры и спорта Абайского района

100101, Карагандинская область, Абайского район, город Абай, 3 микрорайон дом 40/1

8 (72131) 4-05-66

4

Коммунальное государственное казенное предприятие "Ясли детский сад "Акку" акимата Абайского района отдела образования, физической культуры и спорта Абайского района

100101, Карагандинская область, Абайского район, город Абай, 3 микрорайон дом 42

8 (72131) 4-79-77

5

Мини-центр при коммунальном государственном учреждении "Средняя общеобразовательная школа N 4 поселка Вольный Абайского района Карагандинской области" отдела образования, физической культуры и спорта Абайского района"

100101, Карагандинская область, Абайский район, п.Вольный, ул. Труда, дом 14

8 (72131) 92117

Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Прием документов и зачисление детей
в дошкольные организации образования"

ДОГОВОР

"___" _________ 20 __ г.                                      г. Абай

      Коммунальное государственное учреждение наименование ДО
"________________________________", в лице директора ФИО, действующее
на основании Устава б/н от _______________ г., именуемое в дальнейшем
Комплекс или ДО с одной стороны и матерью (отцом, лицом, их
заменяющим) _________________________________________________________
с другой стороны заключили настоящий Договор о нижеследующем:
      1. ДО обязуется:
      1) Зачислить ребенка в группу _________________________________
                                              (наименование)
      на основании направления для зачисления детей в дошкольные
организации образования, выданное государственным учреждением "Отдел
образования, физической культуры и спорта Абайского района"
"___" __________ 20 __ г. N ______
      2) Обеспечить охрану жизни и укрепление физического и
психического здоровья ребенка; его интеллектуальное, физическое и
личностное развитие; коррекцию (элементарную; квалифицированную)
имеющихся отклонений в развитии ребенка;
      развитие его творческих способностей и интересов;
      осуществлять индивидуальный подход к ребенку, учитывая
особенности его развития;
      заботиться об эмоциональном благополучии ребенка.
      3) Обучать ребенка по программе _______________________________
                                        (наименование программы;
_____________________________________________________________________
              название органа, утвердившего программу)
      4) Организовать предметно-развивающую среду в ДО (помещение,
оборудование, учебно-наглядные пособия, игры, игрушки).
      5) Организовать деятельность ребенка в соответствии с его
возрастом, индивидуальными особенностями, содержанием образовательной
программы.
      6) Предоставлять ребенку имеющиеся в ДО дополнительные
образовательные услуги (за рамками основной образовательной
деятельности);
      бесплатные образовательные услуги _____________________________
                                         (наименование видов услуг,
_____________________________________________________________________
        оплачиваемых за счет средств спонсоров; учредителя)
      платные образовательные услуги ________________________________
                                        (наименование видов услуг,
_____________________________________________________________________
                      оплачиваемых родителями)
      7) Осуществлять медицинское обслуживание ребенка:
      лечебно-профилактические мероприятия: _________________________
_____________________________________________________________________
                     (наименование, кратность)
      оздоровительные мероприятия: __________________________________
_____________________________________________________________________
                     (наименование, кратность)
      санитарно - гигиенические мероприятия: ________________________
_____________________________________________________________________
                          (наименование)
      дополнительные медицинские услуги: ____________________________
_____________________________________________________________________
                (наименование, платные, бесплатные)
      8) Обеспечивать ребенка сбалансированным питанием, необходимым
для его нормального роста и развития: _______________________________
_____________________________________________________________________
                  (вид питания, в т.ч. диетическое)
_____________________________________________________________________
                 (его кратность; время приема пищи)
      9) Устанавливать график посещения ребенком ДО: с понедельника
по пятницу, с 8 00 до 18.30, выходные: суббота, воскресенье,
праздничные дни.
      10) Сохранять место за ребенком в случае его болезни,
санаторно-курортного лечения; карантина; отпуска и временного
отсутствия "Родителя" по уважительным причинам (болезнь,
командировка, прочее), а также в летний период, сроком до 2-х
месяцев, вне зависимости от продолжительности отпуска "Родителя";
      в иных случаях ________________________________________________
      11) Разрешать "Родителю" находиться в группе вместе с ребенком
(время) _____________________________________________________________
      12) Обеспечить сохранность имущества ребенка (одежда, обувь);
      13) Оказывать квалифицированную помощь "Родителю" в воспитании
и обучении ребенка; в коррекции имеющихся отклонений в его развитии
_____________________________________________________________________
      14) Переводить ребенка в следующую возрастную группу
_____________________________________________________________________
                           (дата перевода)
      15) Соблюдать настоящий договор.
      2. "Родитель" обязуется:
      1) Соблюдать Устав ДО и настоящий договор.
      2) Вносить плату за содержание ребенка в ДО в сумме _____ тенге
в срок до ______ числа текущего месяца;
      3) Лично передавать и забирать ребенка у воспитателя, не
передоверяя ребенка лицам, не достигшим 16-летнего возраста (или иные
условия).
      4) Приводить ребенка в ДО в опрятном виде; чистой одежде и
обуви _______________________________________________________________
              (иные требования ДО с учетом местных; сезонных;
_____________________________________________________________________
              возрастных; индивидуальных особенностей ребенка)
      5) Информировать ДО о предстоящем отсутствии ребенка; его
болезни.
      6) Взаимодействовать с ДО по всем направлениям воспитания и
обучения ребенка.
      7) Оказывать ДО посильную помощь в реализации уставных задач
_____________________________________________________________________
          (охрана жизни ребенка; оздоровление; гигиеническое;
_____________________________________________________________________
          культурно - эстетическое; экологическое воспитание;
_____________________________________________________________________
              коррекционная работа в условиях семьи; иное)
      3. ДО имеет право:
      1) Отчислить ребенка из ДО при наличии медицинского заключения
о состоянии здоровья ребенка, препятствующего его дальнейшему
пребыванию.
      2) Предоставлять "Родителю" отсрочку платежей за содержание
ребенка в ДО по его ходатайству.
      3) Вносить предложения по совершенствованию воспитания ребенка
в семье.
      4) Расторгнуть настоящий договор досрочно при систематическом
невыполнении "Родителем" своих обязательств, уведомив "Родителя" об
этом за _____ дней.
      4. "Родитель" имеет право:
      1) Принимать участие в работе Совета педагогов ДО с правом
совещательного голоса.
      2) Вносить предложения по улучшению работы с детьми и по
организации дополнительных услуг в ДО.
      3) Выбирать образовательную программу из используемых ДО в
работе с детьми.
      4) Выбирать виды из предлагаемых дополнительных услуг ДО.
      5) Находиться с ребенком в ДО в период его адаптации в течение
________ дней; _______ часов; в других случаях _____________________.
      6) Ходатайствовать перед ДО об отсрочке платежей за содержание
ребенка в ДО; за дополнительные услуги не позднее чем за ______ дней
до установленных сроков платы.
      7) Требовать выполнения Устава ДО и условий настоящего
договора.
      8) Заслушивать отчеты заведующей ДО и педагогов о работе с
детьми в группе.
      9) Расторгнуть настоящий договор досрочно в одностороннем
порядке при условии предварительного уведомления об этом ДО за ______
дней.
      5. Договор действует с момента его подписания и может быть
продлен, изменен, дополнен по соглашению сторон.
      6. Изменения, дополнения к договору оформляются в форме
приложения к нему.
      7. Стороны несут ответственность за неисполнение или
ненадлежащее исполнение обязательств
_____________________________________________________________________
                   (ответственность сторон)
      8. Срок действия договора с ____________ по __________ 20 __ г.
      9. Договор составлен в двух экземплярах: один экземпляр
хранится в ДО в личном деле ребенка; другой - у "Родителя" (лиц, его
заменяющих).

Стороны, подписавшие настоящий Договор:

Дошкольная организация
________________________________
________________________________

Адрес:__________________________
        (индекс, город, район,
________________________________
   сельский округ, улица, дом) ________________________________

Родитель: мать (отец, лицо, их заменяющее) ____________________
                 (Ф.И.О.;

Адрес проживания: ______________
________________________________

Паспортные данные: _____________
________________________________
    место работы; должность;
________________________________
   телефон домашний, служебный)

Подпись ________________________

Печать

Подпись ________________________

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Прием документов и зачисление детей
в дошкольные организации образования"

Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры)

      Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

1

2

Наименование СФЕ

Руководитель дошкольной организации

Руководитель дошкольной организации

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и рассмотрение документов представленных получателем государственной услуги

Выдача бланка договора

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Получение необходимой консультации получателем государственной услуги

Заключение договора, выдача договора либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги получателю государственной услуги

Сроки исполнения

30 минут

в течение 1 рабочего дня

      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Группа 1
СФЕ
Руководитель дошкольной организации

Группа 2
СФЕ
Руководитель дошкольной организации

Группа 3
СФЕ
Руководитель дошкольной организации

Действие N 1
Прием документов

Действие N 3
Выдача бланка договора

Действие N 5
Выдача договора либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги получателю государственной услуги

Действие N 2
Рассмотрение документов представленных получателем государственной услуги

Действие N 4
Заключение договора


Приложение 4
к регламенту государственной услуги
"Прием документов и зачисление детей
в дошкольные организации образования"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ