"Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қызылорда облысы әкімдігінің 2012 жылғы 30 қарашадағы N 652 қаулысы. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 11 қаңтарда N 4391 тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімдігінің 2013 жылғы 18 сәуірдегі N 92 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімдігінің 18.04.2013 N 92 қаулысымен.

      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңына сәйкес Қызылорда облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Осы қаулыға қоса беріліп отырған "Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Қызылорда облысы әкімінің орынбасары Б. Жахановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қызылорда облысының әкімі                    Б. Қуандықов

      Қызылорда облысы әкімдігінің
      2012 жылғы "30" қарашадағы N 652
       қаулысымен бекітілген

       "Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

       1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі – регламент) мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) 1–инспекция - "Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Орман және аңшылық шаруашылығы комитетінің Қызылорда облыстық орман және аңшылық шаруашылығы аумақтық инспекциясы" мемлекеттік мекемесі;
      2) 2–инспекция - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Балық шаруашылығы комитетінің "Арал-Сырдария облысаралық балық шаруашылығы бассейіндік инспекциясы" мемлекеттік мекемесі;
      3) комиссия - жергілікті маңызы бар балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелерін бекітіп беру бойынша конкурс өткізу жөніндегі комиссия;
      4) мемлекеттік қызметті алушы - жеке және заңды тұлға (бұдан әрі - алушы);
      5) орындаушы - міндеттеріне жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде құжаттарды ресімдеу кіретін "Қызылорда облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметкері;
      6) уәкілетті орган - "Қызылорда облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі.

       2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабына және "Ауыл шаруашылығы саласында мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1108 қаулысымен бекітілген "Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік қызмет стандартына (бұдан әрі - стандарт) сәйкес әзірленді.
      3. Мемлекеттік қызмет стандарттың 1-қосымшасына сәйкес уәкілетті органмен көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет:
      1) "Жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану туралы" Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі Заңының 10-бабының 2-тармағы 4) тармақшасының және 40-бабының;
      2) "Аң аулайтын алқаптарды бекітіп беру жөнінде конкурс өткізу ережесін және конкурсқа қатысушыларға қойылатын біліктілік талаптарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 21 қаңтардағы N 40 қаулысының;
      3) "Балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру бойынша конкурс өткізу ережесін және конкурсқа қатысушыларға қойылатын біліктілік талаптарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 4 ақпандағы N 102 қаулысының негізінде көрсетіледі.
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі жергілікті атқарушы органның аңшылық алқаптарды немесе балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін алушыларға бекітіп беру туралы қағаз тасығыштағы қаулысы (бұдан әрі – қаулы) не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап (бұдан әрі - бас тарту) болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет ақысыз түрде көрсетіледі.

       3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері мен барысы туралы ақпаратты уәкілетті органнан, сонымен қатар Қызылорда облысы әкімдігінің www.e-kуzуlorda.gov.kz ресми порталынан алуға болады.
      9. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi стандарттың 7 және 9-тармақтарында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту негіздері стандарттың 17-тармағында келтірілген.
      11. Алушының құжаттарды өткізген сәтінен бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      аңшылық алқаптар мен халықаралық және республикалық маңызы бар балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелерін бекіту кезінде:
      1) 1-инспекция немесе 2-инспекция хаттаманы жергілікті атқарушы органға (бұдан әрі - ЖАО) жолдайды;
      2) ЖАО қаулыны қабылдайды және қаулының көшірмесін 1-инспекцияға немесе 2-инспекцияға жолдайды;
      жергілікті маңызы бар балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелері бойынша:
      1) алушы уәкілетті органға құжаттарды ұсынады;
      2) комиссия хатшысы құжаттарды тіркейді, қолхат береді және құжаттарды комиссияға ұсынады;
      3) комиссия құжаттарды қарайды, шешім қабылдайды және хаттаманы ресімдейді;
      4) орындаушы хаттама негізінде қаулыны әзірлейді және қаулыны ЖАО-ға ұсынады немесе бас тартуды дайындайды және уәкілетті органның басшысына жолдайды;
      5) ЖАО қаулыны қабылдайды, қаулының көшірмесін уәкілетті органға жолдайды;
      6) уәкілетті органның басшысы бас тартуға қол қояды және орындаушыға жолдайды немесе қаулының көшірмесін орындаушыға жолдайды;
      7) орындаушы бас тартуды тіркейді, қаулының көшірмесін немесе бас тартуды алушыға немесе оның сенімхат бойынша уәкілетті тұлғасына береді.

       4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекет (өзара іс-әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      12. Алушы 1-инспекцияға немесе 2-инспекцияға болмаса уәкілетті органға стандарттың 11-12-тармақтарында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      13. Алушыға:
      1) құжаттардың қабылдану нөмірі және күні;
      2) сұратылатын мемлекеттік қызметтің түрі;
      3) қоса берілген құжаттар саны және атаулары;
      4) мемлекеттік қызметті алу күні (уақыты) және құжаттарды беру орны;
      5) құжаттарды қабылдаған жауапты тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты;
      6) алушының немесе сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (жеке тұлға үшін) немесе атауы (заңды тұлға үшін) байланыс деректері көрсетіле отырып, қажетті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      аңшылық алқаптар мен халықаралық және республикалық маңызы бар балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелерін бекіту кезінде:
      1) 1-инспекция;
      2) 2-инспекция;
      3) ЖАО;
      жергілікті маңызы бар балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелері бойынша:
      1) комиссия хатшысы;
      2) комиссия;
      3) орындаушы;
      4) ЖАО;
      5) уәкілетті органның басшысы;
      15. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсетілген ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің және өзара байланысының мәтінді кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      16. Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген және ол мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысын көрсетеді.

       5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. 1-инспекция, 2-инспекция, уәкілетті органның басшылары (бұдан әрі – лауазымды тұлғалар) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлғалар болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетуді жүзеге асыруға жауапкершілікте болады.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мәселелері бойынша әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану стандарттың 5-бөліміне сәйкес жүргізіледі.

      "Облыстың жергілікті атқарушы органдарының
      жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық
      алқаптар мен балық шаруашылығы су
      айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен
      аңшылық және балық шаруашылықтарының
      қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу
      жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік
      қызмет көрсету регламентіне
      1-қосымша

       ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің және өзара байланысының мәтінді кестелік сипаттамасы

      1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы (аңшылық алқаптар мен халықаралық және республикалық маңызы бар балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелерін бекіту кезінде:)

Негізгі үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағыны)

1

Іс-әрекеттердің (барысы, жұмыстар ағыны) нөмірі

1

2

2

ҚФБ атауы

1-инспекция немесе 2-инспекция

ЖАО

3

Іс-әрекеттердің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Хаттаманы ЖАО-ға жолдау

Қаулыны қабылдау

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-әкімшілік шешім)

Қаулының көшірмесін 1-инспекция немесе 2-инспекцияға жолдау

5

Орындалу мерзімі

3 жұмыс күн ішінде

5 жұмыс күн ішінде

      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

1-инспекция немесе 2-инспекция

ЖАО

1. Хаттаманы ЖАО-ға жолдау

2. Қаулыны қабылдау


3. Қаулының көшірмесін 1-инспекция немесе 2-инспекцияға жолдау

      1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы (жергілікті маңызы бар балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелері бойынша:)

Негізгі үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағыны)

1

Іс-әрекеттердің (барысы, жұмыстар ағыны) нөмірі

1

2

3

4

5

6

2

ҚФБ атауы

Комиссия хатшысы

Комиссия

Орындаушы

ЖАО

Уәкілетті органның басшысы

Орындаушы

3

Іс-әрекеттердің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды тіркеу және қолхат беру

Құжаттарды

қарау

Хаттама негізінде қаулыны немесе бас тартуды дайындау

Қаулыны қабылдау

Бас тартуға қол қою

Бас тартуды тіркеу
 
 
 

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-

әкімшілік шешім)

Құжаттарды комиссияға ұсыну

Шешім қабылдау, хаттаманы ресімдеу

Қаулыны

ЖАО-ға ұсыну немесе бас тартуды уәкілетті органның басшысына жолдау

Қаулының көшірмесін уәкілетті органға жолдау

Бас тартуды немесе қаулының көшірмесін орындаушыға жолдау

Қаулының көшірмесін немесе бас тартуды

алушыға

немесе оның сенімхат бойынша уәкілетті тұлғасына беру

5

Орындалу мерзімі

30 минуттан аспайды

10 жұмыс күн ішінде

5 жұмыс күн ішінде

30 минуттан аспайды

      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

Комиссия хатшысы

Комиссия

Орындаушы

ЖАО

1. Құжаттарды тіркеу және қолхат беру

3. Құжаттарды қарау

5. Хаттама негізінде қаулыны дайындау

7. Қаулыны қабылдау

2. Құжаттар пакетін комиссияға ұсыну

4. Шешім қабылдау, хаттаманы ресімдеу

6. Қаулыны ЖАО-ға ұсыну

8. Қаулының көшірмесін уәкілетті органға жолдау



9. Қаулының көшірмесін алушыға немесе оның сенімхат бойынша уәкілетті тұлғасына беру


      3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

Баламалы үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

Комиссия хатшысы

Комиссия

Орындаушы

Уәкілетті орган басшысы

1. Құжаттарды тіркеу

3. Құжаттарды қарау

5. Хаттама негізінде бас тартуды дайындау

7. Бас тартуға қол қою

2. Құжаттарды комиссияға ұсыну

4. Шешім қабылдау, хаттаманы ресімдеу

6. Бас тартуды уәкілетті органның басшысына жолдау

8. Бас тартуды орындаушыға жолдау



9. Бас тартуды тіркеу және алушыға немесе оның сенімхат бойынша уәкілетті тұлғасына беру


      "Облыстың жергілікті атқарушы органдарының
жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық
      алқаптар мен балық шаруашылығы су
      айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен
      аңшылық және балық шаруашылықтарының
      қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу
      жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік
      қызмет көрсету регламентіне
      2-қосымша

       Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы       

Об утверждении регламента государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства"

Постановление Кызылординского областного акимата от 30 ноября 2012 года N 652. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 11 января 2013 года за N 4391. Утратило силу постановлением Кызылординского областного акимата от 18 апреля 2013 года N 92

      Сноска. Утратило силу постановлением Кызылординского областного акимата от 18.04.2013 N 92.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Законом Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" акимат Кызылординской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Кызылординской области Жаханова Б.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким Кызылординской области                    Б. Куандыков

      Утвержден
      постановлением акимата Кызылординской области
      "30" ноября 2012 года N 652

       Регламент государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства"

       1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства" (далее - регламент) используются следующие понятия:
      1) инспекция 1 – государственное учреждение "Кызылординская областная территориальная инспекция лесного и охотничьего хозяйства Комитета лесного и охотничьего хозяйства Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан";
      2) инспекция 2 – государственное учреждение "Арало-Сырдарьинская межобластная бассейновая инспекция рыбного хозяйства" Комитета рыбного хозяйства Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан;
      3) комиссия - комиссия для проведения конкурса по закреплению рыбохозяйственных водоемов и (или) участков местного значения;
      4) получатель государственной услуги – физическое и юридическое лицо (далее - получатель);
      5) исполнитель – ответственный работник государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Кызылординcкой области", в обязанности которого входит оформление документов по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства;
      6) уполномоченный орган – государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Кызылординcкой области".

       2. Общие положения

      2. Настоящий регламент разработан в соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и стандартом государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1108 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области сельского хозяйства и внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" (далее - стандарт).
      3. Государственная услуга оказывается уполномоченным органом согласно приложению 1 стандарта государственной услуги.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается на основании:
      1) подпункта 4) пункта 2 статьи 10 и статьи 40 Закона Республики Казахстан от 9 июля 2004 года "Об охране, воспроизводстве и использовании животного мира";
      2) постановления Правительства Республики Казахстан от 21 января 2005 года N 40 "Об утверждении Правил проведения конкурса по закреплению охотничьих угодий и квалификационных требований, предъявляемых к участникам конкурса";
      3) постановления Правительства Республики Казахстан от 4 февраля 2005 года N 102 "Об утверждении Правил проведения конкурса по закреплению рыбохозяйственных водоемов и (или) участков и квалификационных требований, предъявляемых к участникам конкурса".
      6. Результатом оказываемой государственной услуги являются постановление местного исполнительного органа о закреплении охотничьих угодий или рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за получателем государственной услуги (далее - постановление) на бумажном носителе либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги (далее - отказ).
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.

       3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информацию по вопросам и о ходе оказания государственной услуги можно получить в уполномоченном органе, а также на официальном портале акимата Кызылординской области www.e-kyzylorda.gov.kz.
      9. Сроки оказания государственной услуги предусмотрены пунктами 7 и 9 стандарта.
      10. Основания для отказа в предоставлении государственной услуги приведены в пункте 17 стандарта.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента предоставления документов и до момента выдачи результата государственной услуги:
      при закреплении охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков международного и республиканского значения:
      1) инспекция 1 или инспекция 2 направляет протокол в местный исполнительный орган области (далее - МИО);
      2) МИО принимает постановление и направляет копию постановления в инспекцию 1 или инспекцию 2;
      по рыбохозяйственным водоемам и (или) участкам местного значения:
      1) получатель предоставляет в уполномоченный орган документы;
      2) секретарь комиссии регистрирует документы, выдает расписку и предоставляет документы комиссии;
      3) комиссия рассматривает документы, принимает решение и оформляет протокол;
      4) исполнитель на основании протокола подготавливает и предоставляет постановление в МИО или подготавливает и направляет отказ руководителю уполномоченного органа;
      5) МИО принимает постановление, направляет копию постановления в уполномоченный орган;
      6) руководитель уполномоченного органа подписывает и направляет отказ исполнителю либо направляет исполнителю копию постановления;
      7) исполнитель регистрирует отказ, выдает получателю или его уполномоченному лицу по доверенности копию постановления либо отказ.

       4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. Получатель предоставляет в инспекцию 1 или инспекцию 2 либо уполномоченный орган документы, предусмотренные в пунктах 11-12 стандарта.
      13. Получателю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема документов;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (времени) получения государственной услуги и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества ответственного лица, принявшего документы;
      6) фамилии, имени, отчества (для физических лиц) или наименования (для юридических лиц), контактных данных получателя или его уполномоченного лица по доверенности.
      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      при закреплении охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков международного и республиканского значения:
      1) инспекция 1;
      2) инспекция 2;
      3) МИО;
      по рыбохозяйственным водоемам и (или) участкам местного значения:
      1) секретарь комиссии;
      2) комиссия;
      3) исполнитель;
      4) МИО;
      5) руководитель уполномоченного органа.
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ приведено в приложении 1 к настоящему регламенту с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры).
      16. Схема функционального взаимодействия приведена в приложении 2 к регламенту и отражает взаимосвязь между логической последовательностью административных действий (процедур) в процессе оказания государственной услуги и СФЕ.

       5. Ответственность лиц, оказывающих государственные услуги

      17. Руководитель инспекции 1, инспекции 2, уполномоченного органа (далее – должностные лица) являются ответственными лицами за оказание государственной услуги.
      Должностные лица несут ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      18. Обжалование действий (бездействия) по вопросам оказания государственной услуги производится в соответствии с разделом 5 стандарта.

      Приложение 1
      к регламенту государственной услуги
      "Принятие местными исполнительными органами
      области решения по закреплению охотничьих угодий
      и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков
      за пользователями животным миром и установлению
      сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства"

       Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) СФЕ

      Таблица 1. Описание действий СФЕ (при закреплении охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков международного и республиканского значения)

1

Номер действия (хода, потока работ)

1

2

2

Наименование СФЕ

Инспекция 1 или инспекция 2
 

МИО

3

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

Направление протокола в МИО

Принятие постановления

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-административные решение)

Направление копии постановления в инспекцию 1 или инспекцию 2

5

Срок исполнения

В течение 3 рабочих дней

В течение 5 рабочих дней

      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

Инспекция 1 или инспекция 2

МИО

1. Направление протокола в МИО

2. Принятие постановления


3. Направление копии постановления в инспекцию 1 или инспекцию 2

      Таблица 1. Описание действий СФЕ (по рыбохозяйственным водоемам и (или) участкам местного значения)

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

Номер действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

2

Наименование СФЕ

Секретарь комиссии

Комиссия

Исполнитель

МИО

Руководитель уполномоченного органа

Исполнитель

3

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

Регистрация документов, выдача расписки

Рассмотрение документов

На основании протокола подготовка постановления

либо отказа

Принятие постановления

Подписание отказа

Регистрация отказа

4

Форма завершения (данные, документ, организациионно- распорядительное решение)

Предоставление документов комиссии

Принятие решения, оформление протокола

Предоставление постановления в МИО либо направление отказа руководителю уполномоченного органа

Направление копии постановления в уполномоченный орган

Направление отказа либо копии постановления исполнителю

Выдача копии постановления или отказа получателю или его уполномоченному лицу по доверенности

5

Срок исполнения

Не более 30 минут

В течении 10 рабочих дней

В течении 5 рабочих дней

Не более 30 минут

      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

Секретарь комиссии

Комиссия

Исполнитель

МИО

1. Регистрация документов, выдача расписки

3. Рассмотрение документов

5. Подготовка постановления на основании протокола

7. Принятие постановления

2. Предоставление документов комиссии

4. Принятие решения, оформление протокола

6. Предоставление постановления в МИО

8. Направление копии постановления

в уполномоченный орган



9. Выдача копии постановления получателю или его уполномоченному лицу по доверенности


      Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Секретарь комиссии

Комиссия

Исполнитель

Руководитель уполномоченного органа

1. Регистрация документов, выдача расписки

3. Рассмотрение документов

5. Подготовка отказа на основании протокола

7. Подписание отказа

2. Предоставление документов комиссии

4. Принятие решения, оформление протокола

6. Направление отказа руководителю уполномоченного органа

8. Направление отказа исполнителю



9. Регистрация и выдача отказа получателю или его уполномоченному лицу по доверенности


      Приложение 2
      к регламенту государственной услуги
      "Принятие местными исполнительными органами
      области решения по закреплению охотничьих угодий
      и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков
      за пользователями животным миром и установлению
      сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства"

       Схема функционального взаимодействия