"Облыс аумағында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2012 жылғы 04 сәуірдегі N 57 қаулысы. Маңғыстау облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 23 сәуірде N 2124 тіркелді. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 15 тамыздағы № 244 қаулысымен

       Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 15.08.2013 № 244 қаулысымен.

      «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңына, «Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы және мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 және «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулыларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 22 шілдедегі № 842 қаулысына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырылған «Облыс аумағында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу» электрондық мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Қ.Б.Жұмашевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген кезінен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жариялағаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.



      Облыс әкімі                             Б. Мұхаметжанов
 
 

      «КЕЛІСІЛДІ»

      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі
      А.Қ. Жұмағалиев
      04 сәуір 2012 жыл

Маңғыстау облысы әкімдігінің
2012 жылғы 04 сәуір № 57
қаулысымен бекітілген

«Облыс аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

      Ескерту. Тақырыбқа өзгерту енгізілді - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013.01.11 № 5 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)

1. Жалпы ережелер

      1. «Облыс аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу» электрондық мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – электрондық мемлекеттік қызмет) «Маңғыстау облыстық ішкі саясат басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – ЖАО), баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – ХҚКО) арқылы, сондай-ақ «электрондық үкімет» веб - порталы: www.e.gov.kz (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгерту енгізілді - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013.01.11 № 5 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 22 шілдедегі № 842 қаулысымен бекітілген «Облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу» мемлекеттік қызмет стандарты негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған (медиа-алшақтықты қамтитын электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық қызмет.
      5. Осы «Облыс аумағында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу» электрондық мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент) пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) – бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      2) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе;
      3) ЖАО – жергілікті атқарушы орган («Маңғыстау облыстық ішкі саясат басқармасы» мемлекеттік мекемесі);
      4) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      5) ақпараттық жүйе (бұдан әрі – АЖ) – ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолдану арқылы ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, жіберу және ұсыну үшін арналған жүйе;
      6) ҰКО АЖ – Қазақстан Республикасы Ұлттық куәландыру орталығының ақпараттық жүйесі;
      7) ХҚКО АЖ – Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі;
      8) ЖАО АЖ – жергілікті атқарушы органның ақпараттық жүйесі/Қазақстан Республикасының «электрондық үкімет» шлюзінің қосалқы жүйесі ретіндегі аймақтық шлюз», атап айтқанда жергілікті атқарушы орган қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орнын қосады;
      9) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керсінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      10) пайдаланушы – оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      11) тұтынушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлға;
      12) ЭҮАШ – «электрондық үкіметтің» аймақтық шлюзі;
      13) БАҚ – бұқаралық ақпарат құралдары;
      14) құрылымдық – функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік органдардың, мемлекеттік мекемелердің немесе өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі;
      15) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      16) ХҚКО – Халыққа қызмет көрсету орталығы;
      17) «электрондық үкiметтiң» шлюзi (бұдан әрi – ЭҮШ) – электрондық қызметтi iске асыру аясында «электрондық үкiметтiң» ақпараттық жүйелерiн интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе;
      18) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;
      19) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөнінде қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. ЖАО арқылы қызмет берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (iшiнара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс - қимылдың № 1 диаграммасы) осы Регламентке 2–қосымшада келтірілген:
      1) тұтынушы қызмет алу үшiн өтiнiш және қажеттi құжаттардың түпнұсқаларымен ЖАО-ға өтiнiш жасауы тиiс. Тұтынушының өтiнiш және құжаттарының түпнұсқалығын ЖАО-ның қызметкерi тексеруі;
      2) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін ЖАО қызметкерiнiң ЖАО АЖ - да ЖСН/БСН және парольді енгiзу (авторизациялау үдерісі) үдерісі;
      3) 1-шарт – ЖСН/БСН және пароль арқылы ЖАО АЖ-дан ЖАО -ның тіркелген қызметкері туралы деректердің дұрыстығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – ЖАО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – ЖАО қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу, сканерден өткізілген құжаттарды қосу);
      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, қосылған сканерден өткізілген құжаттарды) ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ арқылы қол қою;
      7) 2-шарт – сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестілігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және ЖАО АЖ-да тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (жойылған) тізімде жоқтығын тексеру;
      8) 5-үдеріс – ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      10) 7-үдеріс – ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін (облыс аумағында таратылатын шетелдік БАҚ есепке алу туралы анықтаманы немесе шетелдік БАҚ есепке алудан бас тарту туралы дәлелді жауапты) қалыптастыру. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланумен қалыптастырылады;
      11) 8-үдеріс – ЖАО қызметкерiнiң электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін (облыс аумағында таратылатын шетелдік БАҚ есепке алу туралы анықтаманы немесе шетелдік БАҚ есепке алудан бас тарту туралы дәлелді жауапты) қолма-қол немесе тұтынушының электрондық поштасына жiберу арқылы беру.
      7. ХҚКО арқылы қызмет берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (iшiнара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) осы Регламентке 2–қосымшада келтірілген:
      1) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ХҚКО АЖ– да ХҚКО операторының авторизациялау үдерісі;
      2) 1-шарт – ХҚКО АЖ – да ЖСН/БСН және пароль, не ЭЦҚ арқылы тіркелген оператор туралы деректердің дұрыстығын тексеру;
      3) 2-үдеріс – ХҚКО операторының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ХҚКО АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс – ХҚКО операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу, сканерден өткізілген құжаттарды қосу);
      5) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, қосылған сканерден өткізілген құжаттарды) ХҚКО операторының ЭЦҚ арқылы қол қою;
      6) 2-шарт – сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестілігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және ХҚКО АЖ-да тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (жойылған) тізімде жоқтығын тексеру;
      7) 5-үдеріс – ХҚКО операторының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-үдеріс – ХҚКО операторының ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуын) ЭҮАШ/ЭҮШ арқылы ЖАО АЖ-ға жіберу және ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      9) 7-үдеріс – ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін (облыс аумағында таратылатын шетелдік БАҚ есепке алу туралы анықтаманы немесе шетелдік БАҚ есепке алудан бас тарту туралы дәлелді жауапты) қалыптастыруы. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланумен қалыптастырылады және ХҚКО АЖ-ға жіберіледі;
      10) 8-үдеріс – ХҚКО қызметкерiнiң шығыс құжатты қызметтi тұтынушыға қолма-қол немесе электрондық поштаға жiберу арқылы беру.
      8. ЭҮП арқылы қызмет берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (iшiнара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 3 диаграммасы) осы Регламентке 2–қосымшада келтірілген:
      1) тұтынушы ЖСН/БСН және парольдің көмегімен ЭҮП-те тіркелуі жүзеге асырылады (ЭҮП-те тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының ЖСН/БСН және парольді ЭҮП-те енгізу үрдісі (авторизациялау үрдісі);
      3) 1-шарт – ЭҮП-те ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген тұтынушы туралы деректердің дұрыстығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП-те авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, тұтынушының нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу, сканерден өткізілген құжаттарды қосу);
      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, қосылған сканерден өткізілген құжаттарды) тұтынушының ЭЦҚ арқылы қол қою;
      7) 2-шарт – сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестілігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және ЭҮП-те тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (жойылған) тізімде жоқтығын тексеру;
      8) 5-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуын) ЭҮАШ/ЭҮШ арқылы ЖАО АЖ-ға жіберу және ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      10) 7-үдеріс – ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін (облыс аумағында таратылатын шетелдік БАҚ есепке алу туралы анықтаманы немесе шетелдік БАҚ есепке алудан бас тарту туралы дәлелді жауапты) қалыптастыруы. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланумен қалыптастырылады және ЭҮП-те жеке кабинетке жіберіледі.
      9. Тұтынушының электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салуының орындалу мәртебесін тексеру тәсілі: ЭҮП-те «Қызметтерді алу тарихы» бөлiмiнде, сонымен қатар ЖАО-ға немесе ХҚКО-ға өтiнiш жасағанда.
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет туралы ақпаратты алу, сондай-ақ қажет болған жағдайда олардың сапасын бағалау (оның ішінде шағымдану) үшін байланыс телефонының нөмірі: 8(7292) 42-66-10.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      1) ЭҮП;
      2) ЭҮАШ/ЭҮШ;
      3) ҰКО АЖ;
      4) ХҚКО АЖ;
      5) ЖАО АЖ;
      6) ХҚКО;
      7) ЖАО.
      12. Әрбір іс-қимылдың орындалу мерзімін көрсете отырып, ҚФБ іс-қимылы дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1–қосымшада келтірілген.
      13. ҚФБ сипаттамасына сәйкес олардың (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) іс-қимылының қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграммалар осы Регламентке 2–қосымшада (№ 1, 2, 3 диаграммалар) келтірілген.
      14. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі соған сәйкес ұсынылуы тиіс бланкілердің нысандары, үлгілері осы Регламентке 3–қосымшада келтірілген.
      15. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелері осы Регламентке 4–қосымшаға сәйкес сапа мен қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандықтарын сақтау;
      2) қызметтік борышты орындау кезінде заңдылықты сақтау;
      3) сыпайылық;
      4) түпкілікті әрі толық ақпарат ұсыну;
      5) жеке және заңды тұлғалардың құжаттарын сақтау және құпиялылығы.
      17. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: электрондық мемлекеттік қызметке қол жеткізудің және оны көрсетудің қолдайтын құрылғылары (компьютер, Интернет, қоғамдық қолжетімділік пункты, ХҚКО, ЖАО).

«Облыс аумағында таратылатын
шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын
есепке алу» электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
1-қосымша

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013.01.11 № 5 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ іс - әрекетінің сипаттамасы

1

Іс-
әре-
кет-
тің (бары-
сының, жұмыс ағыны-
ның) №

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Алушы

ЭҮП

Алушы

ЭҮП

Алушы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Іс-
әре-
кеттің (рә-
сім-
дер-
дің, функ-
ция-
лар-
дың, опера-ция-
лар-
дың) атауы және олар-
дың сипат-
тамасы

ЖСН/БСН және паро-
лін

ЭҮП-ге автор-
ланды-
рады

Алушы-ның дерек-те-
рінде орын алған бұзу-
шылық-
тар-
ға байла-
нысты бас тарту туралы хабар-
ламаны қалып-
тасты-
рады

Қыз-
метті таң-
дайды және сұрау салуды қалып-
тасты-
рады, алушы-
ның ЭЦҚ таң-
дауы

ЭЦҚ алушы-
ның дерек-
терінде орын алған бұзушы-
лықтар-
ға байла-
нысты бас тарту туралы хабар-
ламаны қалып-
тасты-
рады;

Алу-
шыны ЭЦҚ арқы-лы куә-
лан-
дыру (қол қою) және ЭҮӨШ АЖО сұрау салу-ды жол-
дау

Құ-
жатты тір-
кеу

Алушы-
ның дерек-
терін-
де орын алған бұзушы-
лықтар-
ға байла-
нысты бас тарту туралы хабар-
ламаны қалып-
тастыру

Алушы-
ның қызмет нәтиже-
сін алуы

4

Аяқта-
лу нысаны (де
ректер, құжат, ұйым-
дасты-
ру-
өкім-
дік шешім)

Сұра-
ныстың сәтті қалып-
тасты-
рыл-
ған-
дығы жө-
нінде көрсе-ту

Сұрау салын-ған элек-
трон-
дық мемле-кеттік қыз-
меттен бас тарту туралы хабар-ламаны қалып-тасты-ру

Сұра-
нысты бағ-
дарлау

Сұрау салын-
ған элек-
трондық мемле-
кеттік қызмет-тен бас тарту туралы хабар-
ламаны қалып-
тастыру

Сұра-ныс-
ты бағ-
дар-
лау

Өті-
ніш біл-
діру-
шіге нөмір беру арқы-
лы сұра-
нысын тір-
кеу

Бас тарту туралы дәлелді жауапты қалып-
тастыру.

Шығу құжатын көрсету

5

Орын-
далу мерзі-
мі

30 се-
кунд-

1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 се-
кунд- 1 минут

1 минут

30 секунд

10 жұмыс күні

6

Келесі іс-
әре-
кеттің нөмері

2-алу-
шы мәлі-
метін-
де қате-
лік болған жағ-
дайда;

3–егер автор-ланды-ру сәтті өткен жағ-
дайда

4-алу-
шы мәлі-
метін-
де қате-
лік болған жағдай-да;

5–егер қате-
лік болма-са

-

7-алушы мәлі-ме-
тінде қате-лік бол-
ған жағ-
дайда; 8–
егер қате-
лік бол-
маса

-

-

2 - кесте. ХҚКО арқылы іс - қимылдардың сипаттамасы

1

Іс-әрекеттің (бары-
сының, жұмыс ағыны-
ның) №

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

ҚФБ атауы

ХҚКО АЖ АЖО

ХҚКО опера-
торы

ХҚКО опе-
ра-
торы

ЖТ МДБ/

ЗТ МДБ/ БНАЖ

ХҚКО операторы

ХҚКО операторы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Іс-әре-
кеттің (рәсім-
дердің, функ-
циялар-
дың, опера-
циялар-
дың) атауы және олардың сипат-
тамасы

ХҚКО опера-
торы логин мен пароль арқылы автор-
ланды-
рылады

Қыз-
метті таң-
дайды және сұрау салуды қалып-
тасты-
рады

ЖТ МДБ/ ЗТ МДБ/ БНАЖ сұ-
рау са-
луды жол-
дау

Алушы дерек-
тері-
нің бол-
мауына байла-
нысты дерек-
терді алудың мүмкін емес-
тігі туралы хабар-
лама қалып-
тасты-
рады

Сұрау салу ныса-
нына қа-
жетті құ-
жат-
тар және ЭЦҚ куә-
лігін бекі-
ту арқы-
лы сұрау салу-
ды тол-
тыру

ЭЦҚ ар-
қылы куә-
лан-
ды-
рыл-
ған (қол қой-
ыл-
ған) құ-
жат-
ты ЭҮӨШ АЖО-ға жол-
дау

Құ-
жат-
ты

тір-
кеу

Алушы-
ның дерек-
терін-
де орын алған бұзу-
шылық-
тарға байла-
нысты бас тарту туралы хабар-
ламаны қалып-
тасты-
ру

Алу-
шының қыз-
мет нәти-
жесін

алуы

4

Аяқталу нысаны (дерек-
тер,

құжат, ұйым-
дастыру-өкім-
дік шешім)

Өтініш білді-
рушіге нөмір беру арқылы сұраны-
сын тіркеу

Сұра-
ныстың

сәтті қалып-
тасты-рыл-
ғанды-
ғы жөнін-
де көрсе-
ту

Сұ-
ра-
ныс-
ты бағ-
дар-
лау

Бас тарту  туралы дәлел-
ді жауап-
ты қалып-
тасты-
ру

Сұра-
ныс-
тың сәтті қа-
лып-
тас-
ты-
рыл-
ған-
дығы жө-
нінде көр-
сету

Сұ-
ра-
ныс-
ты бағ-
дар-
лау

Өті-
ніш біл-
ді-
ру-
шіге нө-
мір беру ар-
қылы сұ-
ра-
ны-
сын тір-
кеу

Бас тарту туралы дәлел-
ді жауап-
ты қалып-
тасты-
ру

Анық-
тама қыз-
мет нәти-
жесін қа-
лып-
тас-
тыру

5

Орында-
лу мерзімі

30 секунд-1 минут

30 секунд

1,5 ми-
нут

1,5 минут

30 се-
кунд-1 минут

1 ми-
нут

1 ми-
нут

30 секунд-1 минут

10 жұмыс күні

6

Келесі іс-әре-
кеттің нөмері

2

3

4-
алу-
шы мә-
лі-
ме-
тін-
де қа-
те-
лік бол-
ған жағ-
дай-
да;

5–
егер қа-
те-
лік бол-
маса

-

-

-

8-
алу-
шы мә-
лі-
ме-
тін-
де қа-
те-
лік бол-
ған жағ-
дай-
да;

9–
егер қа-
те-
лік бол-
маса

-

-

3-кесте. ЭҮП арқылы іс - қимылдардың сипаттамасы 

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

3

Іс-қимылдың (үдерiстiң, рәсiмдеудiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Тұтынушының ЭҮП-те авторизациялануы, сұрау салудың нысанын толтыру. Электрондық мемлекеттік қызметті алу үшін енгізілген деректердің дұрыстығын тексеру

Сұрау салуды ЖАО АЖ-ға және хабарламаны ХҚКО АЖ-ға бағдарлау (енгізілген деректер дұрыс болған жағдайда)

Өтінішке нөмір беру және түскендердің мәртебесін көрсету (енгізілген деректер дұрыс болған жағдайда)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешiмi)

Сұрау салудың сәтті қалыптасқандығы туралы хабарламаны көрсету немесе сұралып отырған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Сұрау салуды бағдарлау (енгізілген деректер дұрыс болған жағдайда)

ЭҮП-ке хабарламаны жіберу (енгізілген деректер дұрыс болған жағдайда)

5

Орындау мерзiмдерi

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесi іс-қимылдың нөмiрi

2

3

4


Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысының, ағынының) №

4

5

6

2

ҚФБ, АЖ атауы

ХҚКО АЖ

ЖАО

ЖАО

3

Іс-қимылдың (үдерiстiң, рәсiмдеудiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ХҚКО АЖ-да ЭҮП тен түскендердің мәртебесін көрсету (енгізілген деректер дұрыс болған жағдайда)

Өтінішті орындауға қабылдау, (енгізілген деректер дұрыс болған жағдайда)

Сұрау салуды орындау. Шетелдік

БАҚ-тарды есепке алу туралы шешім қабылдау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешiмi)

Мәртебесін корсету (енгізілген деректер дұрыс болған жағдайда)

Жұмыстануға қабылдау (енгізілген деректер дұрыс болған жағдайда)

Анықтаманы не дәлелді бас тартуды қалыптастыру

5

Орындау мерзiмдерi

1 минуттан артық емес

5 минуттан артық емес

15 күнтізбелік күн

6

Келесi іс-қимылдың нөмiрi

5

6

7


Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысының, ағынының) №

7

8

9

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ЭҮП

3

Іс-қимылдың (үдерiстiң, рәсiмдеудiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Шығыс құжатын қалыптастыру

ЭҮП пен

ХҚКО АЖ-да «жұмыстану-
да» мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама бағдарлау

«Жұмыстануда» мәртебесін көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшы-
лық ету шешiмi)

Жүйеде шығыс құжатын қалыптастыру

Бағдарлау

Мәртебесін көрсету

5

Орындау мерзiмдерi

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесi іс-қимылдың нөмiрi

8

9

10


Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысының, ағынының) №

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

ХҚКО АЖ

ЖАО

ЖАО АЖ

3

Іс-қимылдың (үдерiстiң, рәсiмдеудiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Хабарлама мен мәртебесін корсету

Шығыс құжатын жасау

Шығыс құжатына ЖАО қызметкерiнiң ЭЦҚ қол қою. Қызмет көрсетудің мәртебесін ЭҮП пен ХҚКО АЖ-ға ауыстыру туралы хабарламаны қалыптастыру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшы-
лық ету шешiмi)

Мәртебесін көрсету

Қол қойылған шығыс құжаты

ЭҮП-ке шығыс құжатымен хабарламаны және мәртебесін ХҚКО АЖ-ға ауыстыруды жолдау

5

Орындау мерзiмдерi

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесi іс-қимылдың нөмiрi

11

12

13


Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысының, ағынының) №

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3

Іс-қимылдың (үдерiстiң, рәсiмдеудiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Шығыс құжатын ЭҮП-те шығара отырып, мәртебесін ауыстыру туралы хабарламаны және мәртебесін ХҚКО-да ауыстыру туралы хабарламаны бағдарлау

Шығыс құжатын қарау мүмкіндігімен қызмет көрсету аяқталғаны туралы хабарламаны көрсету

Қызмет көрсету аяқталғаны туралы хабарламаны көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшы-
лық ету шешiмi)

Бағдарлау

Шығыс құжатын көрсету

Орындау мәртебесін көрсету

5

Орындау мерзiмдерi

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесi іс-қимылдың нөмiрi

14

15

-

      Ескертпе:
      Осы кестеде электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiнiң технологиялық тiзбегiнде келесiәрекеттердiң аяқталу үлгiлерi, орындалу мерзiмдерi және нөмiрлерi көрсетiлiп ЭҮП және барлық ҚФБ әрекеттерi (функциялары, рәсiмдерi, операциялары) атап көрсетiледi.
      Кесте негiзiнде электрондық мемлекеттiк қызметтердi көрсету кезiндегi функционалдық өзара iс-қимылдың диаграммалары құрылады.

«Облыс аумағында таратылатын
шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын
есепке алу» электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
2-қосымша

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013.01.11 № 5 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)

№ 1-ші сурет. ЖАО арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық қызметті көрсету кезінде функционалдық өзара іс - қимыл диаграммасы

(суретті қағаз жүзінде қараңыз)

№ 2-ші сурет.ХҚКО арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық қызметті көрсету кезінде функционалдық өзара іс - қимыл диаграммасы

(суретті қағаз жүзінде қараңыз)

№ 3-ші сурет.ЭҮП арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық қызметті көрсету кезінде функционалдық өзара іс - қимыл диаграммасы

(суретті қағаз жүзінде қараңыз)

Шартты белгілер

(суретті қағаз жүзінде қараңыз)

«Облыс аумағында таратылатын
шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын
есепке алу» электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
3-қосымша

      Ескерту. 3-қосымша жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013.01.11 № 5 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)

Электрондық мемлекеттік қызметке
арыздың экрандық нысаны

(суретті қағаз жүзінде қараңыз)

Электрондық мемлекеттік қызметке шығыс
құжатының (анықтаманың) нысаны

(суретті қағаз жүзінде қараңыз)

Шығыс құжатының (бас тартудың) нысаны

(суретті қағаз жүзінде қараңыз)

«Облыс аумағында таратылатын
шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын
есепке алу» электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
4-қосымша

      Ескерту. 4-қосымша жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013.01.11 № 5 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)

Электрондық мемлекеттік қызметтерінің «сапа» және «қолжетімділік» көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнаманың нысаны_______________________________________________________
(қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории области"

Постановление акимата Мангистауской области от 04 апреля 2012 года N 57. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 23 апреля 2012 года N 2124. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 15 августа 2013 года № 244

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 15.08.2013 № 244.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации», постановлением Правительства Республики Казахстан от 22 июля 2011 года № 842 «О внесении изменений и дополнений в постановления Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315 «О внесении изменения и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 и об утверждении стандартов государственных услуг» и от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории области».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Жумашева К.Б.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.



      Аким области                            Б. Мухамеджанов



      «СОГЛАСОВАНО»

      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      А.К. Жумагалиев
      04 апреля 2012 года

Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 04 апреля 2012 года № 57

Регламент электронной государственной услуги «Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области»

      Сноска. Заголовок в редакции постановления акимата Мангистауской области от 11.01.2013 № 5 (вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого офицального опубликования)

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области» (далее – электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление внутренней политики Мангистауской области» (далее – МИО), через центры обслуживания населения (далее – ЦОН) на альтернативной основе, а также через веб-портал «электронного правительства»: www.e.gov.kz (далее – ПЭП).
      Сноска. Пункт 1 в редакции постановления акимата Мангистауской области от 11.01.2013 № 5 (вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого офицального опубликования)
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги «Учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории области (города республиканского значения, столицы)», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 22 июля 2011 года № 842.
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная услуга.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги «Учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории области» (далее – Регламент):
      1) бизнес-идентификационный номер (далее – БИН) – уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и предствительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства;
      2) веб-портал «электронного правительства» (далее – ПЭП) – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      3) МИО – местный исполнительный орган (государственное учреждение «Управление внутренней политики Мангистауской области»);
      4) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      5) информационная система (далее – ИС) – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      6) ИС НУЦ – информационная система Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан;
      7) ИС ЦОН – информационная система центров обслуживания населения;
      8) ИС МИО – информационная система местных исполнительных органов/информационная система «Региональный шлюз, как подсистема шлюза «электронного правительства» Республики Казахстан, в части автоматизированного рабочего места сотрудника местного исполнительного органа;
      9) медиа-разрыв – чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      10) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      11) потребитель – физическое или юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      11) РШЭП – региональный шлюз «электронного правительства»;
      12) СМИ – средства массовой информации;
      13) структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) – перечень структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги;
      14) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      15) ЦОН – Центр обслуживания населения;
      16) шлюз «электронного правительства» (далее – ШЭП) – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг;
      17) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      18) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через МИО (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель должен обратиться в МИО для получения услуги имея при себе заявление и оригиналы необходимых документов. Проверка подлинности заявления и документов потребителя сотрудником МИО.
      2) процесс 1 – процесс ввода сотрудником МИО ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для оказания электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном сотруднике МИО через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника МИО;
      5) процесс 3 – выбор сотрудником МИО услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП сотрудника МИО заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС МИО;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника МИО;
      9) процесс 6 – обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (справка об учете иностранных СМИ, распространяемых на территории области, либо мотивированный ответ об отказе в учете иностранных СМИ). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО;
      11) процесс 8 – выдача сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата оказания электронной государственной услуги (справка об учете иностранных СМИ, распространяемых на территории области, либо мотивированный ответ об отказе в учете иностранных СМИ).
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – процесс авторизации оператора ЦОН в ИС ЦОН для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ЦОН подлинности данных о зарегистрированном операторе через ИИН/БИН и пароль, либо ЭЦП;
      3) процесс 2 – формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС ЦОН в связи с имеющими нарушениями в данных оператора ЦОН;
      4) процесс 3 – выбор оператором ЦОН услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;
      5) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП оператора ЦОН заполненной формы (введенных данных, прикрепленых сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      6) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС ЦОН;
      7) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП оператора;
      8) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП оператора ЦОН электронного документа (запроса потребителя) через РШЭП/ШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      9) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (справка об учете иностранных СМИ, распространяемых на территории области, либо мотивированный ответ об отказе в учете иностранных СМИ). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в ИС ЦОН;
      10) процесс 8 – выдача выходного документа сотрудником ЦОН потребителю услуги нарочно или посредством отправки на электронную почту.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – процесс ввода потребителем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через РШЭП/ШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (справка об учете иностранных СМИ, распространяемых на территории области, либо мотивированный ответ об отказе в учете иностранных СМИ). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в личный кабинет на ПЭП.
      9. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на ПЭП в разделе «История получения услуг», а также при обращении в МИО или ЦОН.
      10. Номер контактного телефона для получения информации об электронной государственной услуге, также в случае необходимости оценки (в том числе обжалования) их качества: 8(7292) 42-66-10.

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) ПЭП;
      2) РШЭП/ШЭП;
      3) ИС НУЦ;
      4) ИС ЦОН;
      5) ИС МИО;
      6) ЦОН;
      7) МИО.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий СФЕ с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) СФЕ в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 2 (диаграммы № 1, 2, 3) к настоящему Регламенту.
      14. В приложении 3 к настоящему Регламенту приведены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги.
      15. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 4 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдение законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливость;
      4) предоставление исчерпывающей и полной информации;
      5) защита и конфиденциальность документов физических и юридических лиц.
      17. Технические условия оказания электронной государственной услуги:
      поддерживаемые устройства доступа и оказания электронных государственных услуг (компьютер, Интернет, пункт общественного доступа, ЦОН, МИО).

Приложение 1
к регламенту электронной государственной услуги
«Учет иностранных средств массовой информации,
распространяемых на территории области»

      Сноска. Приложение 1 в новой редакции постановлением акимата Мангистауской области от 11.01.2013 № 5 (вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого офицального опубликования)

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наименова-
ние СФЕ

Получа-тель

ПЭП

Получа-тель

ПЭП

Получа-тель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наименова-
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Автори-зуется на ПЭП по ИИН и пароля.

Фор-
ми-
рует сооб-щение об отка-зе в связи с имею-щими-ся нару-шени-ями в дан-
ных полу-
чате-
ля

Выби-
рает услугу и форми-
рует данные запро-са, выбо-
ром полу-
чателя ЭЦП.

Фор-
ми-
рует сооб-щение об отка-зе в связи с имею-щими-ся нару-ше-
ниями в дан-
ных полу-чате-ля ЭЦП

Удос-
тове-
рение (под-
писа-
ние) по-
сред-
ством ЭЦП полу-
чателя и на-
прав-
ление запро-са в АРМ РШЭП

Регис-трация доку-
мента

Фор-
миро-
ва-
ние сооб-щения об отка-зе в связи с имею-щими-ся нару-ше-
ниями в доку-мен-
тах полу-чате-
ля

Полу-чение полу-чате-лем ре-зуль-тата услу-ги

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распо-
рядительное решение)

Отобра-
жение уведом-ления об успеш-
ном форми-
ровании запроса.

Фор-
миро-
вание сооб-
щения об отка-
зе в за-
пра-
ши-
вае-
мой элек-
трон-
ной госу-
дар-
ствен-
ной услуге.

Мар-
шрути-
зация запро-
са.

Фор-
миро-
вание сооб-
щения об отка-
зе в за-
пра-
ши-
вае-
мой элек-
трон-
ной госу-
дар-
ствен-
ной услуге

Мар-
шрути-
зация запро-са.

Регис-трация запро-са с при-
свое-
нием номера заяв-
лению.

Фор-
миро-
вание моти-
виро-
ван-
ного отка-за.

Ото-
бра-
жение вы-
ход-
ного доку-
мента

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

30 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

30 секунд – 1 минута

1 минута

30 секунд

10 рабочих дней

6

Номер следующего действия

2– если есть нару-
шения в данных полу-
чателя; 3–если авто-
риза-
ция прошла успеш-
но

4 - если есть нару-
шения в данных полу-
чателя; 5–если нару-
шений нет

-

-

7 - если есть нару-
шения в данных полу-
чателя; 8 –если нару-
шений нет

-

-

Таблица 2. Описание действий посредством ЦОН

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

Наименование

СФЕ

АРМ ИС ЦОН

Оператор

ЦОНа

Оператор

ЦОНа

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

Оператор

ЦОНа

Оператор

ЦОНа

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наиме-
нование дейст-
вия

(про-
цесса, проце-
дуры, опера-
ции) и их описа-
ние

Авто-ризу-ется опе-
ратор

ЦОНа по логи-ну и паро-
лю

Выби-
рает

услугу и форми-
рует данные запро-
са

На-
пра-
вле-
ние зап-
роса в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

Фор-
миру-
ет сооб-щение о не-
воз-
мож-
ности полу-
чения дан-
ных в связи с от-
сут-
стви-ем дан-
ных полу-чате-
ля

За-
пол-
не-
ние за-
проса с при-
креп-
ле-
нием к форме зап-
роса необ-
ходи-
мых доку-
мен-
тов и удос-
тове-
рение ЭЦП

Нап-
рав-
ление доку-мента удос-тове-рен-
ного (под-пи-
сан-
ного) ЭЦП в АРМ РШЭП

Ре-
гис-
тра-
ция доку-мента

Фор-
ми-
рова-
ние сооб-щения об отка-зе в услу-
ге

в связи с имею-щими-ся нару-ше-
ниями в доку-мен-
тах полу-чате-ля

Полу-чение полу-чате-лем резу-льта-та

услу-
ги

4

Форма завер-
шения (данные, доку-
мент органи-зацион-но–рас-поряди-тельное решение)

Ре-
гис-
тра-
ция зап-
роса в сис-
теме с прис-вое-
нием номе-ра заяв-лению.

Ото-
браже-
ние уве-
дом-
ления об успеш-ном форми-рова-
нии запро-са.

Мар-шру-
тиза-
ция зап-
роса.

Фор-
ми-
рова-ние моти-виро-ван-
ного отка-за.

Ото-
бра-
же-
ние уве-
дом-
ле-
ния об ус-
пеш-
ном фор-
ми-
рова-
нии зап-
роса

Марш-рути-зация зап-
роса.

Ре-
гис-
тра-
ция зап-
роса с прис-вое-
нием номе-ра заяв-лению.

Фор-
ми-
рова-
ние моти-виро-ван-
ного отка-за.

Фор-
ми-
рова-
ние ре-
зуль-
тата услуги справки

5

Сроки испол-
нения

30 се-
кунд – 1 мину-
та

30 секунд

1,5 мину-ты

1,5 мину-ты

30 се-
кунд – 1 мину-
та

1 мину-та

1 мину-та

30 се-
кунд – 1 мину-
та

10 рабо-чих дней

6

Номер следую-щего дей-
ствия

2

3

4 - если есть нару-шения в дан-
ных поль-зова-теля; 5–ес-ли нару-шений нет

-

-

-

8 – если есть нару-шения; 9 – если нару-шений нет

-

-

Таблица 3. Описание действий посредством ПЭП

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование СФЕ, ИС

ПЭП

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизация потребителя на ПЭП, заполнение формы запроса. Проверка корректности введенных данных для получения электронной государственной услуги

Маршрутизация запроса в ИС МИО и уведомления в ИС ЦОН (в случае корректности введенных данных)

Присвоение номера заявлению и отображение в статусе поступившие (в случае корректности введенных данных)

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядитель-
ное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса или формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государствен-ной услуге

Маршрутизация запроса (в случае корректности введенных данных)

Отправка уведомления на ПЭП (в случае корректности введенных данных)

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

2

3

4


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

4

5

6

2

Наименование СФЕ, ИС

ИС ЦОН

МИО

МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Отображение статуса поступившие с ПЭП в ИС ЦОН (в случае корректности введенных данных)

Принятие заявления на исполнение (в случае корректности введенных данных)

Исполнение запроса. Принятие решения об учете иностранных СМИ

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Отображение статуса (в случае корректности введенных данных)

Принятие в работу (в случае корректности введенных данных)

Формирование справки, либо мотивированного отказа

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 5 минут

15 календарных дней

6

Номер следующего действия

5

6

7


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

7

8

9

2

Наименование СФЕ, ИС

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ПЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Формирование выходного документа.

Маршрутизация уведомления о смене статуса «в работе» на ПЭП и ИС ЦОН

Отображение статуса «в работе»

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядитель- ное решение)

Формирование выходного документа в системе

Маршрутизация

Отображение статуса

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

8

9

10


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

10

11

12

2

Наименование СФЕ, ИС

ИС ЦОН

МИО

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Отображение уведомления и статуса

Создание выходного документа

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника МИО. Формирование уведомления о смене статуса оказания услуги на ПЭП и ИС ЦОН

4

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Отображение статуса

Подписанный выходной документ

Отправка уведомления с выходным документом на ПЭП, и смены статуса в ИС ЦОН

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

11

12

13


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

13

14

15

2

Наименование СФЕ, ИС

РШЭП (ШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Маршрутизация уведомления о смене статуса с выводом выходного документа на ПЭП и уведомления о смене статуса в ИС ЦОН

Отображение уведомления о завершении оказания услуги с возможностью просмотра выходного документа

Отображение уведомления о завершении оказания услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядитель- ное решение)

Маршрутизация

Отображение выходного документа

Отображение статуса исполнения

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

14

15

-


      Примечание:
      В данной таблице перечисляются действия (функции, процедуры, операции) ПЭП, ИС и всех СФЕ с указанием форм завершения, сроков исполнения и указанием номеров последующих действий в технологической цепочке процесса оказания электронной государственной услуги.
      На основании таблицы строятся диаграммы функционального взаимодействия при оказании электронных государственных услуг.

Приложение 2
к регламенту электронной государственной услуги
«Учет иностранных средств массовой информации,
распространяемых на территории области»

      Сноска. Приложение 2 в новой редакции постановлением акимата Мангистауской области от 11.01.2013 № 5 (вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого офицального опубликования)

(смотрите в бумажном варианте)

      Рисунок 1. Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через МИО

(смотрите в бумажном варианте)

      Рисунок 2. Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через ИС ЦОН

(смотрите в бумажном варианте)

      Рисунок 3. Диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через ПЭП

Условные обозначения

(смотрите в бумажном варианте)

Приложение 3
к регламенту электронной государственной услуги
«Учет иностранных средств массовой информации,
распространяемых на территории области»

      Сноска. Приложение 3 в новой редакции постановлением акимата Мангистауской области от 11.01.2013 № 5 (вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого офицального опубликования)

Экранная форма заявления на электронную
государственную услугу

(смотрите в бумажном варианте)

Форма выходного документа (справки) на электронную государственную услугу

(смотрите в бумажном варианте)

Форма выходного документа (отказа)

(смотрите в бумажном варианте)

Форма выходного документа (справки) на электронную государственную услугу

(смотрите в бумажном варианте)

Приложение 4
к регламенту электронной государственной услуги
«Учет иностранных средств массовой информации,
распространяемых на территории области»

      Сноска. Приложение 4 в новой редакции постановлением акимата Мангистауской области от 11.01.2013 № 5 (вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого офицального опубликования)

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.