"Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2012 жылғы 26 қарашадағы № 532 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 30 қарашада № 3906 тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2013 жылғы 20 қарашадағы № 508 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 20.11.2013 № 508 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабындағы 4-тармағына және "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қантардағы Заңының 29-бабына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің қоса беріліп отырған регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Қостанай облысы әкімінің орынбасары С.Ш. Бектұрғановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Н. Садуақасов

      КЕЛІСІЛДІ:

      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация
      министрі
      ___________ А. Жұмағалиев

      "Қостанай облысы әкімдігінің
      ішкі саясат басқармасы"
      ММ бастығы
      _______________ Ж. Бисимбаев

Әкімдіктің      
2012 жылғы 26 қарашадағы 
№ 532 қаулысымен бекітілген

"Облыстың, республикалық маңызы бар
қаланың, астананың аумағында таратылатын
шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке
алу" электрондық мемлекеттік қызмет
көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – қызмет), "Қостанай облысы әкімдігінің ішкі саясат басқармасы" мемлекеттік мекемесімен халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – Орталық), арқылы сондай-ақ www.egov.kz веб-порталы "электрондық үкімет" арқылы көрсетіледі (бұдан әрi - ЭҮП).
      2. Қызмет "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгерiс пен толықтырулар енгiзу туралы және мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 қаулысына  өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 9 қазандағы № 1278 қаулысымен бекітілген "Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Қызметтi автоматтандыру дәрежесi: ішінара автоматтандырылған.
      4. Қызмет көрсетудiң түрi: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметті жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – ЖСН);
      2) бизнес-сәйкестендіру нөмірі – бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – БСН);
      3) мемлекеттiк қызметтi алушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлға (бұдан әрі – алушы);
      4) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      5) "электрондық үкiметтiң" веб-порталы - нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтерге қолжетiмдiлiктiң бiрыңғай терезесiн бiлдiретiн ақпараттық жүйе (бұдан әрi - ЭҮП);
      6) "Электрондық үкіметтің" шлюзі – электрондық қызметтерді іске асыру шегінде "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелерін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮШ);
      7) электрондық цифрлық қолтаңба - электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрі - ЭЦҚ);
      8) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      9) электрондық мемлекеттік қызметтер - ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      10) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беруге арналған жүйе (бұдан әрі – АЖ);
      11) "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректерқоры – ақпаратты автоматтандырылған түрде жинау, сақтау және өңдеу, Қазақстан Республикасындағы жеке тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді ендіру және олар туралы көкейкесті және шынайы мәліметтерді мемлекеттік басқару органдарына және өзге де субъектілерге олардың өкілеттіктері шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес беру мақсатында жеке сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін жасауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДҚ);
      12) "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректерқоры – ақпаратты автоматтандырылған түрде жинау, сақтау және өңдеу, Қазақстан Республикасындағы заңды тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді ендіру және олар туралы көкейкесті және шынайы мәліметтерді мемлекеттік басқару органдарына және өзге де субъектілерге олардың өкілеттіктері шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес беру мақсатында бизнес-сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін жасауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЗТ МДҚ);
      13) пайдаланушы – өзіне қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      14) "электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзі – электрондық қызметтерді іске асыру шеңберінде "электрондық әкімдіктің" ақпараттық жүйелерін кіріктіруге арналған "электрондық үкімет" шлюзінің кіші жүйесі (бұдан әрі – ЭҮӨШ);
      15) құрылымдық-функционалдық бірліктер – қызметтер көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдардың, мекемелердің немесе өзге де ұйымдардың, ақпараттық жүйелердің құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі (бұдан әрі – ҚФБ);
      16) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі – халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министерліктер мен ведомстволар арқылы қызмет көрсету үдерісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе (ХҚКО АЖ);
      17) БНАЖ – Бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйе.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті
көрсету жөнінде қызмет беруші
әрекетінің тәртібі

      6. ЭҮП арқылы қызметті көрсеткен кездегі қызмет берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (функционалдық өзара әрекеттің № 1 диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) алушы ЖСН/БСН және парольдің көмегімен ЭҮП-да тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП-да тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 үдеріс – қызметті алу үшін ЭҮП-да алушымен ЖСН/БСН және парольді (авторизациялау үдерісі) енгізу;
      3) 1 - шарт - ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген алушы туралы деректердің дұрыстығын ЭҮП-да тексеру;
      4) 2 - үдеріс – алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторландырылған бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП қалыптастыру;
      5) 3 - үдеріс – алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, алушының нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы (деректерді енгізу), Стандарттың 11-тармағында көрсетілген сұрау салу нысанына электрондық түрде қажетті құжаттардың көшірмелерін бекіту, сондай-ақ алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2 - шарт - ЭҮП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және тізімде қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкес келуін тексеру;
      7) 4 - үдеріс – алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5 - үдеріс – алушының ЭЦҚ арқылы қызметті көрсету үшін сұрау салуын куәландыру және қызмет берушімен автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – АЖО) ЭҮӨШ өңдеу үшін электрондық құжатты (сұрау салуды) ЭҮШ арқылы жіберу;
      9) 6 үдеріс – электрондық құжатты АЖО ЭҮӨШ тіркеу;
      10) 3 шарт – қызмет берушімен Стандартта көрсетілген алушының қоса берілген құжаттарының сәйкестігін және электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздерін тексеру (өндеу);
      11) 7 - үдеріс – алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8 - үдеріс – АЖО ЭҮӨШ қалыптастырылған (электрондық құжат нысанында хабарлама) алушымен қызметтің нәтижесін алу. Қызмет беруші қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланумен электрондық құжат қалыптастырылады.
      7. Осы Регламенттің 3-қосымшасында қызметті ХҚКО АЖ көрсеткен кездегі (функционалдық өзара әрекеттің № 2 диаграммасы) адымдық әрекеттері мен шешімдері келтірілген:
      1) 1 - үдеріс – Орталықтың операторының қызмет көрсету үшін ХҚКО АЖ АЖО -да (авторизациялау үдерісі) логин мен паролін енгізуі;
      2) 2 - үдеріс – Орталықтың операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салынатын нысанды экранға шығару және Орталық операторының алушының деректерін енгізуі, сондай-ақ алушының сенімхат бойынша (тек қана нотариалды куәландырылған сенімхат, егер де сенімхат бөгде жағдаймен куәландырылса, сенімхаттың деректері толтырылмайды) өкілінің деректерін енгізуі;
      3) 3- үдеріс – ЭҮШ арқылы алушының деректері туралы сұрау салуды ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-на, сондай-ақ БНАЖ-ге жіберу;
      4) 1 - шарт - ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да алушының деректерінің, БНАЖ-де сенімхат деректерінің болуын тексеру;
      5) 4 - үдеріс – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да алушының деректерінің, БНАЖ-де сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігі жоқ екендігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5 - үдеріс – Орталық операторының сұрау салу нысанын қағаз нысанында құжаттардың болуын белгілеу бөлігінде толтыруы және алушы ұсынған құжаттарды сканерлеуі, оларды сұрау салу нысанына бекітуі және қызметті көрсету жөніндегі толтырылған (енгізілген деректер) сұрау салу нысанын ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6 - үдеріс – Орталық операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (алушының сұрау салуын) ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы АЖО ЭҮАШ жолдау;
      8) 7 - үдеріс – электрондық құжатты АЖО ЭҮӨШ-де тіркеу;
      9) 2-шарт - қызмет берушінің алушының қоса берген құжаттарының Стандартта көрсетілгендерге және қызмет көрсетуге арналған негіздеріне сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);
      10) 8 - үдеріс – алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9 - үдеріс – алушының қызметтің нәтижесін (анықтаманы) Орталықтың операторы арқылы алуы.
      8. Осы Регламенттің 5-қосымшасында алушыға көрсетілетін электрондық мемлекеттік қызметке өтініштің экрандық нысаны келтірілген. Электрондық мемлекеттік қызметке сұрау салуды және жауапты толтыру нысандары "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталында келтірілген.
      9. Алушының сұрау салуы өңделгеннен кейін сұрау салуды өңдеу нәтижелерін қарау мүмкіндігі мынадай түрде беріледі:
      "ашу" кнопкасын басқаннан кейін – сұрау салудың нәтижесі дисплей экранына шығады;
      "сақтау" кнопкасын басқаннан кейін – сұрау салудың нәтижесі Adobe Acrobat форматында алушымен берілген магниттік тасымалдағышта сақталады.
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөнінде қажетті ақпаратты, кеңесті, соңдай-ақ шағымды ЭҮП саll – орталығының телефоны бойынша алуға болады: (1414).

3. Электрондық мемлекеттік қызмет
көрсету үдерісіндегі өзара іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      Қызмет беруші;
      Орталықтың операторы;
      ЭҮП;
      ЭҮШ;
      ЭҮӨШ;
      ЭҮӨШ АЖО;
      ХҚКО АЖ;
      МДҚ ЖТ/МДҚ ЗТ;
      БНАЖ.
      12. Осы Регламенттің 1-қосымшасында әрбір іс-қимылдардың (рәсімдердің, функциялардың, операциялардың) орындалу мерзімін көрсете отырып дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы келтірілген.
      13. Осы Регламенттің 23-қосымшаларында олардың сипаттамасына сәйкес (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) іс-қимылдың қисынды кезектілі арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграммалары келтірілген.
      14. Осы Регламенттің 45-қосымшаларында электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі берілуге тиісті экрандық нысандар, 6-қосымшада шығатын нысандарды форматтық-логикалық бақылау ережесі және электрондық мемлекеттік қызметке арналған хабарлама келтірілген.
      15. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 7–қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      16. Алушыларға қызметті көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қол жетімділік (ақпаратар мен ресурстарды рұқсатсыз ұстап қалудан қорғау);
      18. Қызметті көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Интернетке шығу;
      2) қызмет көрсетілетін тұлғада ЖСН/БСН бар болуы;
      3) ЭҮП авторизациялау;
      4) пайдаланушыда ЭЦҚ бар болуы.

"Облыстың, республикалық  
маңызы бар қаланың, астананың
аумағында таратылатын шетелдiк
мерзiмдi баспасөз басылымдарын
есепке алу" электрондық   
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша          

1-кесте. Әрбір іс-қимылдардың
(рәсімдердің, функциялардың, операциялардың)
орындалу мерзімін көрсете отырып
дәйектілігінің мәтіндік кестелік
сипаттамасы келтірілген

1.1-кесте. ЭҮП арқылы әрекеттің
сипаттамасы

1

Әрекет (жұмыстар
барысының,
ағынының) №

1

2

3

2

ҚФБ, АЖ атауы

Алушы

ЭҮП

Алушы

3

Әрекеттiң
(үдерiстiң,
рәсiмнің,
операцияның)
атауы және
олардың
сипаттамасы

Алушы ЖСН/БСН
және пароль
арқылы
ЭҮП-да
авторизаци-
яланады

Алушының
құжаттарында
бұзушылықтар
болуына
байланысты бас
тарту туралы
хабарламаны
қалыптастырады

Қызметті
тандайды және
сұрау салу
деректерін,
алушының ЭЦҚ
таңдауын
қалыптасты-
рады

4

Аяқтау нысаны
(деректер, құжат,
ұйымдастырушылық -
басқарушылық
шешiмі)

Сұрау салуды
ойдағыдай
қалыптастыру
жөнінде
хабарламаны
көрсету

Сұрау салынатын
электрондық
мемлекеттік
қызметтен бас
тарту туралы
хабарламаны
қалыптастыру

Сұрау салуды
бағыттау

5

Орындау мерзiмдерi

30 сек –
1 минут

30 сек

1,5 минут

6

Келесі әрекеттің
нөмірі

2- егер
алушының
деректерінде
бұзушылықтар
бар болса,
3 - егер
авторизациялау
ойдағыдай өтсе

-

4 – егер
алушының
деректерінде
бұзушылықтар
бар болса,
5 – егер
бұзушылық
болмаса

      Кестенің жалғасы:

1

Әрекет (жұмыстар
барысының,
ағынының) №

4

5

6

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП

Алушы

АЖО ЭҮӨШ

3

Әрекеттiң
(үдерiстiң,
рәсiмнің,
операцияның)
атауы және олардың
сипаттамасы

Алушының ЭЦҚ
деректерінде
бұзушылықтар
болуына
байланысты бас
тарту туралы
хабарламаны
қалыптастырады

Алушының ЭЦҚ
арқылы
куәландыруы (қол
қою) және АЖО
ЭҮӨШ сұрау салуды
жіберуі

Құжатты
тіркеу

4

Аяқтау нысаны
(деректер, құжат,
ұйымдастырушылық -
басқарушылық
шешiмі)

Сұрау салынатын
электрондық
мемлекеттік
қызметтен бас
тарту туралы
хабарламаны
қалыптастыру

Сұрау салуды
бағыттау

Өтінішке
нөмір берумен
сұрау салуды
тіркеу

5

Орындау мерзiмдерi

1,5 минут

30 сек – 1 минут

1,5 минут

6

Келесі әрекеттің
нөмірі

-

-

7 - егер
алушының
деректерінде
бұзушылықтар бар болса,
8 – егер
бұзушылық
болмаса

      Кестенің жалғасы:

1

Әрекет (жұмыстар
барысының, ағынының) №

7

8

2

ҚФБ, АЖ атауы

АЖО ЭҮӨШ

АЖО ЭҮӨШ

3

Әрекеттiң (үдерiстiң,
рәсiмнің, операцияның)
атауы және олардың
сипаттамасы

Алушының
құжаттарында
бұзушылықтар
болуына байланысты
бас тарту туралы
хабарламаны
қалыптастыруы

Алушының қызмет
нәтижесін алуы

4

Аяқтау нысаны
(деректер, құжат,
ұйымдастырушылық -
басқарушылық шешiмі)

Дәлелді бас тартуды
қалыптастыру

Шығыс құжатын көрсету

5

Орындау мерзiмдерi

30 сек – 1 минут

10 жұмыс күні

6

Келесі әрекеттің
нөмірі



1.2-кесте. ХҚКО АЖ арқылы ҚФБ
әрекетінің сипаттамасы

1

Әрекет (жұмыс
барысының,
ағынының) №

1

2

3

2

ҚФБ, АЖ атауы

АЖО ХҚКО АЖ

Орталықтың
операторы

Орталықтың
операторы

3

Әрекеттiң
(үдерiстiң,
рәсiмнiң,
операцияның)
атауы және
олардың
сипаттамасы

Орталықтың
операторы логин
және пароль
арқылы
авторизацияла-
нады

Қызметті
таңдайды және
сұрау салуды
қалыптастырады

ЖТ МДБ/ ЗТ
МДБ-на сұрау
салуды жолдау

4

Аяқтау нысаны
(деректер, құжат,
ұйымдық-басшылық
ету шешiмі)

Өтінішке нөмір
берумен жүйеде
сұрау салуды
тіркеу

Сұрау салуды
табысты
қалыптастыру
туралы
хабарламаны
көрсету

Сұрау салуды
бағыттау

5

Орындау
мерзiмдерi

30 сек – 1 мин

30 сек

1,5 мин

6

Келесі әрекеттің
нөмірі

2

3

4 – егер
алушының
деректерінде
бұзушылықтар бар
болса,
5 – егер
бұзушылық
болмаса

      Кестенің жалғасы:

1

Әрекет (жұмыс
барысының,
ағынының) №

4

5

6

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ

Орталықтың
операторы

Орталықтың
операторы

3

Әрекеттiң
(үдерiстiң,
рәсiмнiң,
операцияның)
атауы және
олардың
сипаттамасы

Алушының
деректерінің
болмауына
байланысты
деректерді алу
мүмкін еместігі
туралы
хабарламаны
қалыптастырады

Кажетті
құжаттарды
сұрау салу
нысанына
бекітумен
сұрау салуды
толтыру және
ЭЦҚ куәландыру

АЖО ЭҮӨШ ЭЦҚ
куәландырылған
(қол қойылған)
құжатты жіберу

4

Аяқтау нысаны
(деректер, құжат,
ұйымдық-басшылық
ету шешiмі)

Дәлелді бас
тартуды
қалыптастыру

Сұрау салуды
табысты
қалыптастыру
туралы
хабарламаны
көрсету

Сұраныс

5

Орындау
мерзiмдерi

1,5 мин

30 сек – 1 мин

1 мин

6

Келесі әрекеттің
нөмірі

-

-

-

      Кестенің жалғасы:

1

Әрекет (жұмыс
барысының,
ағынының) №

7

8

9

2

ҚФБ, АЖ атауы

АЖО ЭҮӨШ

АЖО ЭҮӨШ

АЖО ЭҮАШ

3

Әрекеттiң
(үдерiстiң,
рәсiмнiң,
операцияның)
атауы және
олардың
сипаттамасы

Құжатты тіркеу

Алушының
құжаттарында
бұзушылық-
тар болуына
байланысты бас
тарту туралы
хабарламаны
қалыптастыру

Алушының
қызметтің
нәтижесін алуы

4

Аяқтау нысаны
(деректер, құжат,
ұйымдық-басшылық
ету шешiмі)

Өтінішке
нөмірді берумен
сұрау салуды
тіркеу

Дәлелді бас
тартуды
қалыптастыру

Қызмет
нәтижесін-
анықтамаларды
көрсету

5

Орындау
мерзiмдерi

1 минут

30 сек – 1 мин

10 жұмыс күні

6

Келесі әрекеттің
нөмірі

8 - егер
бұзушылықтар бар
болса,
9 – егер
бұзушылық
болмаса

-

-

      Ескерту:
      Осы кестелерде электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің технологиялық тізбегінде келесі әрекеттердің аяқталу үлгілері, орындалу мерзімдері және нөмірлері көрсетіліп, барлық ҚБФ әрекеттері (функциялары, рәсiмдері, операциялары) атап көрсетіледі.
      Регламент 1-қосымшасының кестелері негізінде электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммалары құрылады.

"Облыстың, республикалық   
маңызы бар қаланың, астананың 
аумағында таратылатын шетелдiк 
мерзiмдi баспасөз басылымдарын 
есепке алу" электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне 2-қосымша  

Олардың сипаттамасына сәйкес
(электрондық мемлекеттік қызмет көрсету
үдерісінде) іс-қимылдың қисынды кезектілі
арасындағы өзара байланысты
көрсететін диаграммалары

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті
көрсету кезіндегі функционалдық өзара
әрекеттесудің № 1 диаграммасы

"Облыстың, республикалық маңызы
бар қаланың, астананың аумағында
таратылатын шетелдiк мерзiмдi 
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік қызмет 
регламентіне 3-қосымша   

ХҚКО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік
қызметті көрсету кезіндегі функционалдық
өзара әрекеттесудің № 2 диаграммасы

Кесте. Шартты белгілер

"Облыстың, республикалық маңызы
бар қаланың, астананың аумағында
таратылатын шетелдiк мерзiмдi 
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне 4-қосымша   

Электрондық мемлекеттік қызметке
арналған өтініштің экрандық нысаны

                                            _________________________
                                            _________________________
                                          (өтінішті тіркеуші органның
                                              атауы мен мекенжайы)

Қостанай облысының аумағында таратылатын
шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын
есепке алу туралы өтініш

      Сізден Қазақстан Республикасында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алуды сұраймын

      Таратушының атауы:
_______________________________________________________________
(ұйымдастырушылық-құқықтық нысанын көрсетілген жеке кәсіпкер/заңды тұлғаның атауы)
_____________________________________________________________________
        (ЖСН/БСН, СТН, тіркеу құжатының берілген нөмірі мен күні)
_____________________________________________________________________
(тіркелген орны, нақты мекенжайы, байланыс телефоны, электрондық поштасы)

Шетелдік
бұқаралық
ақпарат
құралдары
атауларының
тізбесі

Шетелдік
бұқаралық
ақпарат
құралдары
таратылатын
аумақ

Таратыла-
тын
шетелдік
бұқаралық
ақпарат
құралдары-
ның тілі
(тілдері)

Негізгі
тақырып-
тық
бағыты

Мерзімді-
лігі

Таратыла-
тын
даналардың
болжамдал-
ған саны

1.







2.







Қосымша: 1.__________________
         2.__________________

Бірінші басшының/жеке кәсіпкердің Т.А.Ә._____________________________

"Облыстың, республикалық маңызы
бар қаланың, астананың аумағында
таратылатын шетелдiк мерзiмдi 
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік қызмет 
регламентіне 5-қосымша     

Шығатын құжаттың нысаны

Қостанай облысының аумағында таратылатын
шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есебі
туралы анықтама

№ __________
(тіркеу нөмірі)

"Бұқаралық ақпарат құралдары туралы" Қазақстан Республикасының Заңына ________________________________________________ осы анықтама берілді
(таратушының атауы және оның ұйымдастырушылық-құқықтық нысаны)
және 20___ "___" ______________ бастап шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қоюды растайды

Шетелдік
бұқаралық
ақпарат
құралдары
атаулары-
ның
тізбесі

Шетелдік
бұқаралық
ақпарат
құралдары
таратылатын
аумақ

Таратыла-
тын
шетелдік
бұқаралық
ақпарат
құралда-
рының
тілі
(тілдері)

Негізгі
тақырып-
тық
бағыты

Мерзімді-
лігі

Таратылатын
даналардың
болжамдал-
ған саны

1.







2.







Аталған анықтама 201___ жылғы "___" ___________ дейін жарамды.

(Облыстар, Астана, Алматы қалалары) Ішкі саясат басқармасысының бастығы __________________________ (Т.А.Ә.)

Шығатын құжаттың
(бас тартудың) нысаны

Қостанай облысының аумағында таратылатын
шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын
есепке алудан бас тарту

      1. егер барлық қажетті құжаттар тапсырылмаса;
      2. егер өтініште ақпарат толық немесе нақты көрсетілмесе;
      3. егер таратушыға қатысты оған қызметтің аталған түрімен айналысуға тыйым салынған сот шешімі болса;
      4. егер шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарының өніміне қатысты оларды Қазақстан Республикасының аумағында таратуға тыйым салу туралы соттың шешімі болса.

Осыған байланысты шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою:

Шетелдік
бұқаралық
ақпарат
құралда-
ры
атаулары-
ның
тізбесі

Шетелдік
бұқара-
лық
ақпарат
құралда-
ры
тараты-
латын
аумақ

Тараты-
латын
шетелдік
бұқара-
лық
ақпарат
құралда-
рының
тілі
(тілдері)

Негізгі
тақы-
рыптық
бағыты

Мерзім-
ділігі

Таратыла-
тын
даналар-
дың
болжам-
далған
саны

Шетелдік
бұқара-
лық
ақпарат
құралда-
ры
атаула-
рының
тізбесі

1.
















(Облыстар, Астана, Алматы қалалары) Ішкі саясат басқармасысының бастығы __________________________ (Т.А.Ә.)

"Облыстың, республикалық маңызы 
бар қаланың, астананың аумағында
таратылатын шетелдiк мерзiмдi 
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік қызмет 
регламентіне 6-қосымша     

Шығатын нысандарды форматтық-логикалық
бақылау ережесі және электрондық мемлекеттік
қызметке арналған хабарлама

Өтініш беруші: жеке, заңды тұлға:

Өтініш нысанындағы
деңгей

Міндетті/Міндетті
емес

Бір
қалыптылыққа
форматтық-
логикалық
бақылау

Формат

1.

Таратушы ЖК/заңды
тұлғаның атауы

Міндетті

жоқ

Нышанды

2.

Ұйымдастыру-құқықтық
нысаны

Міндетті

жоқ

Нышанды

3.

ЖСН/БСН

Міндетті

12

Сандық

4.

Таратушының тіркелген
орны

Міндетті

жоқ

Нышанды

5.

Таратушының нақты
мекенжайы

Міндетті

жоқ

Нышанды

6.

Таратушының телефоны

Міндетті

15

Сандық

7.

Электрондық пошта

Міндетті емес

жоқ

Нышанды

8.

Басшының/ЖК Т.А.Ә.

Міндетті

жоқ

Нышанды

9.

Шетелдік бұқаралық
ақпарат құралдары
атауының тізбесі

Міндетті

жоқ

Нышанды

10.

Шетелдік бұқаралық
ақпарат құралдарын
тарату аумағы

Міндетті

жоқ

Нышанды

11.

Таратылатын шетелдік
бұқаралық ақпарат
құралдарының тілі
(тілдері)

Міндетті

жоқ

Нышанды

12.

Негізгі тақырыптық
бағыттылығы

Міндетті

жоқ

Нышанды

13.

Мерзімділігі

Міндетті

жоқ

Нышанды

14.

Таратылатын даналардың
болжамдалған саны

Міндетті

6

Сандық

15.

Күні

Міндетті

8

Сандық

"Облыстың, республикалық маңызы
бар қаланың, астананың аумағында
таратылатын шетелдiк мерзiмдi 
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік қызмет 
регламентіне 7-қосымша     

Электрондық мемлекеттiк қызметтерiнiң
"сапа" және "қолжетiмдiлiк" көрсеткiштерiн
анықтау үшiн сауалнаманың нысаны
_______________________________________________________________
(Қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiнiң сапасына және нәтижесiне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) iшiнара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбi туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) iшiнара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы"

Постановление акимата Костанайской области от 26 ноября 2012 года № 532. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 30 ноября 2012 года № 3906. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 20 ноября 2013 года № 508

      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      Сноска. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 20.11.2013 № 508 (вводится в действие со дня подписания).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и статьей 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Костанайской области Бектурганова С.Ч.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Н. Садуакасов

      СОГЛАСОВАНО:

      Министр транспорта и
      коммуникаций Республики
      Казахстан
      _________ А. Жумагалиев

      Начальник ГУ
      "Управление внутренней
      политики акимата
      Костанайской области"
      _________ Ж. Бисимбаев

Утвержден        
постановлением акимата  
от 26 ноября 2012 года № 532

Регламент электронной государственной услуги
"Учет иностранных периодических печатных
изданий, распространяемых на территории
области, города республиканского
значения, столицы"

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области города республиканского значения, столицы" (далее – услуга) оказывается государственным учреждением "Управление внутренней политики акимата Костанайской области" через центры обслуживания населения (далее – Центр), а также через веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее - ПЭП).
      2. Услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области города республиканского значения, столицы", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 октября 2012 года № 1278 "О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315 "О внесении изменения и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 и об утверждении стандартов государственных услуг" (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее - ИИН);
      2) бизнес-идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      3) получатель государственной услуги – физическое и юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга (далее-получатель);
      4) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      5) веб-портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее – ПЭП);
      6) шлюз "электронного правительства" – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      7) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      8) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      9) электронные государственные услуги - государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      10) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      11) государственная база данных "Физические лица" – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      12) государственная база данных "Юридические лица" - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      13) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      14) региональный шлюз "электронного правительства" - подсистема шлюза "электронного правительства", предназначенная для интеграции информационных систем "электронного акимата" в рамках реализации электронных услуг (далее - РШЭП);
      15) структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      16) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – ИС ЦОН);
      17) ЕНИС – Единая нотариальная информационная система.

2. Порядок деятельности услугодателя
по оказанию электронной государственной
услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма № 1 функционального взаимодействия) при оказании услуги через ПЭП приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод получателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП получателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в автоматизированное рабочее место (далее – АРМ) РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      12) процесс 8 – получение получателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированного АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения (диаграмма № 2 функционального взаимодействия) при оказании услуги через ИС ЦОН приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператором Центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и ввод оператором Центра данных получателя, а также данных доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных получателя, а также в ЕНИС;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса получателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра, через ШЭП/РШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      11) процесс 9 – получение получателем через оператора Центра результата услуги (справка).
      8. В приложении 5 к настоящему Регламенту приведена экранная форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемые получателю. Формы заполнения запроса и ответа на электронную государственную услугу приведены на веб-портале "электронного правительства" www.e.gov.kz.
      9. После обработки запроса получателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки "открыть" – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки "сохранить" – результат запроса сохраняется на заданном получателем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      10. Необходимую информацию, консультацию, а также обжалование по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в
процессе оказания электронной
государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      Услугодатель;
      Оператор Центра;
      ПЭП;
      ШЭП;
      РШЭП;
      АРМ РШЭП;
      ИС ЦОН;
      ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      ЕНИС.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 23 к настоящему Регламенту.
      14. В приложении 45 к настоящему Регламенту приведены экранные формы, в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги, в приложении 6 - правила форматно-логического контроля выходных форм и уведомления на электронную государственную услугу.
      15. Результаты оказания электронной государственной услуги получателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 7 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги получателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Технические условия оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие у пользователя ЭЦП.

Приложение 1     
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных    
периодических печатных 
изданий, распространяемых
на территории области, 
города республиканского
значения, столицы"  

Таблица 1. Текстовое табличное описание
последовательности действий (процедур, функций,
операций) с указанием срока выполнения
каждого действия

Таблица 1.1 Описание действий посредством ПЭП

1.

№ действия (хода,
потока работ)

1

2

3

2.

Наименование СФЕ,
ИС

Получатель

ПЭП

Получатель

3.

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Получатель
авторизуется
на ПЭП по
ИИН/БИН и
паролю

Формирует
сообщение об
отказе в связи с
имеющимися
нарушениями в
данных
получателя

Выбирает
услугу и
формирует
данные запроса,
выбор
получателем ЭЦП

4.

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Отображение
уведомления
об успешном
формировании
запроса

Формирование
сообщения об
отказе в
запрашиваемой
электронной
государственной
услуге

Маршрутизация
запроса

5.

Сроки исполнения

30 сек – 1
минута

30 сек

1,5 мин

6.

Номер следующего
действия

2 – если есть
нарушения в
данных
получателя;
3 – если
авторизация
прошла
успешно

4 – если есть
нарушения в
данных
получателя;
5 – если
нарушений нет

      Продолжение таблицы:

1.

№ действия (хода,
потока работ)

4

5

6

2.

Наименование СФЕ,
ИС

ПЭП

Получатель

АРМ РШЭП

3.

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Формирует
сообщение об
отказе в
связи с
имеющимися
нарушениями в
данных
получателя
ЭЦП

Удостоверение
(подписание)
посредством ЭЦП
получателя и
направление
запроса в АРМ
РШЭП

Регистрация
документа

4.

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Формирование
сообщения об
отказе в
запрашиваемой
электронной
госу-
дарственной
услуге

Маршрутизация
запроса

Регистрация
запроса с
присвоением
номера
заявлению

5.

Сроки исполнения

1,5 мин

30 сек – 1
минута

1,5 мин

6.

Номер следующего
действия

-

-

7 – если есть
нарушения в
данных
получателя;
8 – если
нарушений нет

      Продолжение таблицы:

1.

№ действия (хода, потока
работ)

7

8

2.

Наименование СФЕ, ИС

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3.

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их описание

Формирование
сообщения об
отказе в связи с
имеющимися
нарушениями в
документах
получателя

Получение
получателем
результата услуги

4.

Форма завершения (данные,
документ, организационно-
распорядительное решение)

Формирование
мотивированного
отказа

Отображение
выходного документа

5.

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

10 рабочих дней

6.

Номер следующего действия

-

-

Таблица 1.2 Описание действий СФЕ
через ИС ЦОН

1.

№ действия (хода,
потока работ)

1

2

3

2.

Наименование СФЕ,
ИС

АРМ ИС ЦОН

Оператор Центра

Оператор Центра

3.

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Авторизуется
оператор
Центра по
логину и
паролю

Выбирает услугу
и формирует
данные запроса

Направление
запроса в ГБД
ФЛ/ ГБД ЮЛ,
ЕНИС

4.

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Регистрация
запроса в
системе с
присвоением
номера
заявлению

Отображение
уведомления об
успешном
формировании
запроса

Маршрутизация
запроса

5.

Сроки исполнения

30 сек – 1
минута

30 сек

1,5 мин

6.

Номер следующего
действия

2

3

4 – если есть
нарушения в
данных
получателя;
5 – если нарушений нет

      Продолжение таблицы:

1.

№ действия (хода,
потока работ)

4

5

6

2.

Наименование СФЕ,
ИС

ГБД ФЛ/ГБД
ЮЛ, ЕНИС

Оператор Центра

Оператор Центра

3.

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Формирует
сообщение о
невозможности
получения
данных в
связи с
отсутствием
данных
получателя

Заполнение
запроса с
прикреплением к
форме запроса
необходимых
документов и
удостоверение
ЭЦП

Направление
документа
удостоверенного
(подписанного)
ЭЦП в АРМ РШЭП

4.

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Формирование
мотивиро-
ванного
отказа

Отображение
уведомления об
успешном
формировании
запроса

Маршрутизация
запроса

5.

Сроки исполнения

1,5 мин

30 сек – 1
минута

1 минута

6.

Номер следующего
действия

-

-

-

      Продолжение таблицы:

1.

№ действия (хода,
потока работ)

7

8

9

2.

Наименование СФЕ,
ИС

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3.

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Регистрация
документа

Формирование
сообщения об
отказе в связи с
имеющимися
нарушениями в
документах
получателя

Получение
получателем
результата
услуги

4.

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Регистрация
запроса с
присвоением
номера
заявлению

Формирование
мотивированного
отказа

Отображение
результата
услуги -
справки

5.

Сроки исполнения

1 минута

30 сек – 1
минута

10 рабочих дней

6.

Номер следующего
действия

8 – если есть
нарушения;
9 – если
нарушений нет

-

-

      Примечание:
      В данных таблицах перечисляются действия (функции, процедуры, операции) всех СФЕ с указанием форм завершения, сроков исполнения и указанием номеров последующих действий в технологической цепочке процесса оказания электронной государственной услуги.
      На основании таблиц приложения 1 к Регламенту строятся диаграммы функционального взаимодействия при оказании электронных государственных услуг.

Приложение 2     
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных  
периодических печатных
изданий, распространяемых
на территории области, 
города республиканского
значения, столицы"  

Диаграммы, отражающие взаимосвязь между
логической последовательностью действий
(в процессе оказания электронной
государственной услуги) в соответствии
с их описаниями

Диаграмма № 1. Функциональное взаимодействие
при оказании электронной государственной
услуги через ПЭП

Приложение 3    
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных  
периодических печатных 
изданий, распространяемых
на территории области, 
города республиканского 
значения, столицы"  

Диаграмма № 2. Функциональное взаимодействие
при оказании электронной государственной
услуги через ИС ЦОН

Таблица. Условные обозначения

Приложение 4      
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных    
периодических печатных 
изданий, распространяемых
на территории области,
города республиканского
значения, столицы" 

Экранная Форма заявления на электронную
государственную услугу

                                        _____________________________
                                        _____________________________
                                        (наименование и адрес органа,
                                          регистрирующего заявление)

Заявление
об учете иностранных периодических печатных
изданий,распространяемых на территории
Костанайской области

      Прошу Вас поставить на учет иностранные периодические печатные издания, распространяемые в Республике Казахстан.
      Данные распространителя:
_____________________________________________________________________
(наименование индивидуального предпринимателя/юридического лица с указанием организационно-правовой формы)
_____________________________________________________________________
                               (ИИН/БИН)
_____________________________________________________________________
(место регистрации, фактический адрес, контактные телефоны, электронная почта)


п/п

Перечень
названий
иностран-
ных
периоди-
ческих
печатных
изданий

Террито-
рия
распрост-
ранения
иностран-
ных
периоди-
ческих
печатных
изданий

Язык
(языки)
распрост-
раняемых
иностран-
ных
периоди-
ческих
печатных
изданий

Основная
темати-
ческая
направлен-
ность

Периодич-
ность

Предпола-
гаемое
количество
распрост-
раняемых
экземпля-
ров

1.







2.







Приложения: 1. __________________ (в случае ИП)

Первый руководитель/индивидуальный предприниматель _________________________
          (ФИО)

Приложение 5     
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных  
периодических печатных 
изданий, распространяемых
на территории области, 
города республиканского 
значения, столицы"  

Форма выходного документа

Справка
об учете иностранных периодических печатных
изданий,распространяемых на территории
Костанайской области

№ ___________
(регистрационный номер)

      Настоящая справка выдана в соответствии с Законом Республики Казахстан "О средствах массовой информации"

_____________________________________________________________________
(наименование распространителя и его организационно-правовая форма) и подтверждает постановку на учет иностранных периодических печатных изданий с "___" ________ 20___ года.


п/п

Перечень
названий
иност-
ранных
периоди-
ческих
печатных
изданий

Территория
распрост-
ранения
иностранных
периоди-
ческих
печатных
изданий

Язык
(языки)
распрост-
раняемых
иностран-
ных
периоди-
ческих
печатных
изданий

Основная
темати-
ческая
направлен-
ность

Перио-
дичность

Предполага-
емое
количество
распрост-
раняемых
экземпляров

1.







2.







Данная справка действительна до "___" ________ 20___ года

Начальник Управления внутренней политики (областей, г. Астана, Алматы) ФИО

Форма выходного документа (отказа)

Отказ
в учете иностранных периодических печатных
изданий,распространяемых на территории
Костанайской области

      1. если не представлены все необходимые документы,
      2. если в заявлении указана неполная или недостоверная информация;
      3. если в отношении распространителя имеется решение суда, запрещающее ему занятие данным видом деятельности;
      4. если в отношении продукции иностранных периодических печатных изданий имеется решение суда о наложении запрета на их распространение на территории Республики Казахстан.

      В связи с этим постановка на учет иностранных периодических печатных изданий:

п/п

Перечень
названий
иност-
ранных
периоди-
ческих
печатных
изданий

Территория
распрост-
ранения
иностран-
ных
периоди-
ческих
печатных
изданий

Язык
(языки)
распрост-
раняемых
иностран-
ных
периоди-
ческих
печатных
изданий

Основная
тематичес-
кая
направлен-
ность

Периоди-
чность

Предполага-
емое
количество
распрост-
раняемых
экземпляров

1.







2.







      не представляется возможной.

Начальник Управления внутренней политики (областей, г. Астана, Алматы) ФИО

Приложение 6    
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных  
периодических печатных
изданий, распространяемых
на территории области,
города республиканского
значения, столицы" 

Правила форматно-логического контроля
выходных форм и уведомления на электронную
государственную услугу

Заявитель: физическое, юридическое лицо:

Поля на форме
заявления

Обязательно/
Необязатель-
но

Форматно–
логи-
ческий
контроль
на
размер-
ность

Формат

1.

Наименование
ИП/юридического
лица –
распространи-
теля

Обязательно

нет

Символьный

2.

Организационно-
правовая форма

Обязательно

нет

Символьный

3.

ИИН/БИН

Обязательно

12

Числовой

4.

Место
регистрации
распространи-
теля

Обязательно

нет

Символьный

5.

Фактический
адрес
распространи-
теля

Обязательно

нет

Символьный

6.

Телефон
распространи-
теля

Обязательно

15

Числовой

7.

Электронная
почта

Необязательно

нет

Символьный

8.

Ф.И.О.
руководителя/ИП

Обязательно

нет

Символьный

9.

Перечень
названий
иностранных
периодических
печатных
изданий

Обязательно

нет

Символьный

10.

Территория
распространения
иностранных
периодических
печатных
изданий

Обязательно

нет

Символьный

11.

Язык (языки)
распространяе-
мых
иностранных
периодических
печатных
изданий

Обязательно

нет

Символьный

12.

Основная
тематическая
направленность

Обязательно

нет

Символьный

13.

Периодичность

Обязательно

нет

Символьный

14.

Предполагаемое
количество
распространяе-
мых экземпляров

Обязательно

6

Числовой

15.

Дата

Обязательно

8

Числовой

Приложение 7    
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных  
периодических печатных
изданий, распространяемых
на территории области,
города республиканского
значения, столицы" 

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги:
"качество" и "доступность"
____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.