"Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2012 жылғы 10 желтоқсандағы № 562 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 12 желтоқсанда № 3934 тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2013 жылғы 20 қарашадағы № 508 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 20.11.2013 № 508 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабының 4-тармағына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Н. Садуақасов

      КЕЛІСІЛДІ:

      "Қостанай облысы әкімдігінің
      сәулет және қала құрылысы
      басқармасы" ММ бастығы
      _________________ С. Омарова

Әкімдіктің        
2012 жылғы 10 желтоқсандағы
№ 562 қаулысымен бекітілген

"Қазақстан Республикасының аумағында
жылжымайтын мүлік объектілерінің
мекенжайын анықтау жөнінде анықтама
беру" мемлекеттік қызмет көрсету
регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі - Регламент) мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) уәкілетті орган – облыстық маңызы бар қалалардың, аудандардың сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларын жүзеге асыратын тиісті жергілікті атқарушы органдарының құрылымдық бөлімшелері (бұдан әрі – уәкілетті орган);
      2) "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесі – Қазақстан Республикасының мекенжай өрісін біріздендіру және мекенжайлары туралы деректерді қалыптастыруға, жинақтауға және өңдеуге арналған аппараттық-бағдарламалық кешен (бұдан әрі - Мекенжай тіркелімі);
      3) мемлекеттік қызметті алушылар - жеке немесе заңды тұлғалар.

2. Жалпы ережелер

      2. "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабы 1-тармағының 21-2) тармақшасы негізінде, "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесін енгізу және толықтыру шеңберінде және "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру", "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру", "Іздестіру қызметіне лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензиялардың телнұсқасын беру", "Үлескерлердің ақшасын тарту есебінен тұрғын жайлар құрылысын ұйымдастыру жөніндегі қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияларға телнұсқасын беру" мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына толықтыру енгізу туралы" 2010 жылғы 7 қазандағы № 1036 және "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулыларына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1128 қаулысымен бекітілген "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызмет стандартымен (бұдан әрі – Стандарт) белгіленген тәртіпте жүзеге асырылады.
      3. Мемлекеттік қызмет уәкілетті органдармен мекенжайлары Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген Халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – Орталық) арқылы көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес қағаз жеткізгіште мекенжайдың тіркеу коды көрсетілген жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын өзгерту, атау, жою, нақтылау туралы анықтаманы (бұдан әрі – анықтама), не қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беруі көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету
тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет объект орналасқан жері бойынша Стандарттың 2-қосымшасында көрсетілген орталықтың ғимаратында көрсетіледі, онда мүмкіндігі шектеулі мемлекеттік қызметті алушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар қарастырылған. Залда күтуге және құжаттарды толтыруға арналған орындар орналастырылған, анықтама бюросы, күтуге арналған орындықтар орналастырылады.
      Орталықтарда мемлекеттік қызмет жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, Орталықтардың белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз 9.00-ден 20.00-ге дейін көрсетіледі.
      Орталықтарда қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз, "электрондық" кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызметті алушының қалауы бойынша электрондық кезекті "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы "броньдауға" болады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпаратты Стандарттың 4-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша алуға болады.
      9. Мемлекеттік қызмет Стандарттың 7-тармағында көрсетілген мерзімде көрсетіледі.
      10. Мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттардың бірін ұсынбаған жағдайда, Орталық құжаттарды қабылдаудан бас тартады.
      Орталықтың қызметкері құжатты қабылдаудан бас тартқан кезде өтініш берушіге жетпей тұрған құжаттарды көрсете отырып қолхат беріледі.
      Уәкілетті орган Орталықтан түскен, Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ресімдеуде қателер анықтаған жағдайда құжаттардың пакетін алғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) оларды қайтарудың себебін жазбаша негіздей отырып, Орталыққа қайтарады.
      Құжаттар пакетiн алғаннан кейiн Орталық бiр жұмыс күнi iшiнде мемлекеттік қызметті алушыны хабардар етедi және уәкiлеттi органның қайтару себебi туралы жазбаша негiздемелер береді.
      Бас тартқан жағдайда уәкілетті органның лауазымды тұлғасы немесе Орталықтың қызметкері мемлекеттік қызмет алушыға 1 (бір) жұмыс күні ішінде хабарлайды және уәкілетті органның бас тарту себептері жөнінде жазбаша негіздемелер береді.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мемлекеттік қызметті алушыдан өтінішін алған сәттен бастап мемлекеттік қызмет нәтижесін беру сәтіне дейінгі кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы Орталыққа өтініш және құжаттарын береді;
      2) Орталық құжаттардың тіркеуін жүргізеді, тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді және уәкілетті органға жібереді;
      3) уәкілетті орган келіп түскен құжаттардың тіркеуін өткізеді, оларды қарайды, анықтаманы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Орталыққа жібереді;
      4) Орталық мемлекеттік қызметті алушыға анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.
      12. Орталықта мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың ең аз саны бір қызметкерді құрайды.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету
үдерісіндегі іс-қимыл (өзара іс-қимыл)
тәртібінің сипаттамасы

      13. Орталықта құжаттарды қабылдау "жалғыз терезе" қағидаты бойынша "кедергісіз қызмет көрсету" арқылы жүзеге асырылады, онда мақсаты және атқаратын функциялары туралы ақпарат орналастырылады, сондай-ақ Орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      14. Мемлекеттік қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызметтің түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні, уақыты мен орны;
      5) уәкілетті өкілдің, өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетіледі.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) Орталықтың инспекторы;
      2) Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы;
      3) уәкілетті органның жауапты орындаушысы;
      4) уәкілетті органның басшылығы;
      5) Орталықтың инспекторы.
      17. (Әрбір әкімшілік іс-қимылдың (рәсімнің) орындалу мерзімін көрсете отырып), әрбір ҚФБ әкімшілік іс-қимылдарының (рәсімдерінің) дәйектілігі мен өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-қимылдардың қисынды дәйектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Уәкілетті органның басшысы және Орталықтың басшысы (бұдан әрі – лауазымды тұлғалар) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызметті көрсетуді іске асыруға жауапты болады.

"Қазақстан Республикасының 
аумағында жылжымайтын мүлік
объектілерінің мекенжайын  
анықтау жөнінде анықтама  
беру" мемлекеттік қызмет  
көрсету регламентіне 1-қосымша

ҚФБ әкімшілік іс-қимылдарының
(рәсімдерінің) дәйектілігі мен өзара
іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы

ҚФБ іс-қимылдың сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

Іс-қимылдың
(жұмыс
барысының,
ағынының) №

1

2

3

ҚФБ атауы

Орталықтың
инспекторы

Орталықтың
жинақтаушы
бөлімінің
инспекторы

Уәкілетті
органның жауапты
орындаушысы

Іс-қимылдың
(үдерістің,
операцияның,
рәсімнің) атауы
мен олардың
сипаттамасы

Құжаттарды
қабылдау және
тіркеу

Құжаттарды
қарастыру және
жинақтау

Жылжымайтын мүлік
объектілерінің
мекенжайын
нақтылау кезінде
құжаттарды
қарастыру және
анықтаманы немесе
мемлекеттік
қызмет көрсетуден
бас тарту туралы
дәлелді жауапты
дайындау

Аяқтау нысаны
(деректер,
құжаттар,
ұйымдаструшылық-
басқарушылық
шешім)

Орталықтың
жинақтаушы
бөлімінің
инспекторына
ұсыну

Уәкілетті органға
жіберу

Анықтаманы немесе
мемлекеттік
қызмет көрсетуден
бас тарту туралы
дәлелді жауапты
Орталыққа жіберу

Орындау
мерзімдері

20 минуттан
артық емес

1 жұмыс күні
ішінде

1 жұмыс күні

Келесі
іс-қимылдың
нөмірі

1

2

3

      Кестенің жалғасы:

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

Іс-қимылдың
(жұмыс
барысының,
ағынының) №

4

5

6

ҚФБ атауы

Уәкілетті
органның
жауапты
орындаушысы

Уәкілетті
органның
басшылығы

Орталықтың
инспекторы

Іс-қимылдың
(үдерістің,
операцияның,
рәсімнің) атауы
мен олардың
сипаттамасы

Жылжымайтын
мүлік объектісі
орналасқан
жеріне барумен,
мекенжайды
атау, өзгерту
немесе жою
кезінде
құжаттарды
қарау және
анықтаманы
немесе
мемлекеттік
қызмет
көрсетуден бас
тарту туралы
дәлелді жауапты
дайындау

Анықтамаға қол
қояды

Анықтаманы немесе
мемлекеттік қызмет
көрсетуден дәлелді
бас тарту туралы
жауапты тіркеу

Аяқтау нысаны
(деректер,
құжаттар,
ұйымдаструшылық-
басқарушылық
шешім)

Анықтаманы
немесе
мемлекеттік
қызмет
көрсетуден бас
тарту туралы
дәлелді жауапты
Орталыққа
жіберу

Анықтаманы немесе
мемлекеттік
қызмет көрсетуден
бас тарту туралы
дәлелді жауапты
Орталыққа жіберу

Анықтаманы немесе
мемлекеттік қызмет
көрсетуден дәлелді
бас тарту туралы
дәлелді жауапты
беру

Орындау
мерзімдері

5 жұмыс күні

20 минуттан артық
емес

1 жұмыс күні

Келесі
іс-қимылдың
нөмірі

4

5

6

"Қазақстан Республикасының 
аумағында жылжымайтын мүлік
объектілерінің мекенжайын 
анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсету 
регламентіне 2-қосымша   

Мемлекеттік қызмет көрсету
үдерісіндегі әкімшілік іс-қимылдардың
қисынды дәйектілігі мен ҚФБ арасындағы
өзара байланысты көрсететін сызба

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан"

Постановление акимата Костанайской области от 10 декабря 2012 года № 562. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 12 декабря 2012 года № 3934. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 20 ноября 2013 года № 508

      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      Сноска. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 20.11.2013 № 508 (вводится в действие со дня подписания).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Н. Садуакасов

      СОГЛАСОВАНО:

      Начальник ГУ "Управление
      архитектуры и градостроительства
      акимата Костанайской области"
      _____________________ С. Умарова

Утвержден        
постановлением акимата  
от 10 декабря 2012 года № 562

Регламент государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса
объектов недвижимости на территории
Республики Казахстан"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан" (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) уполномоченный орган – структурные подразделения соответствующих местных исполнительных органов, осуществляющих функции в сфере архитектуры и градостроительства, городов областного значения, районов (далее – уполномоченный орган);
      2) информационная система "Адресный регистр" - аппаратно-программный комплекс, предназначенный для создания, накопления, обработки сведений об адресах и их составных частей и унификации адресного поля Республики Казахстан (далее – Адресный регистр);
      3) получатели государственных услуг – физические или юридические лица.

2. Общие положения

      2. Государственная услуга "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан" (далее - государственная услуга), осуществляется на основании подпункта 21-2) пункта 1 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" в рамках ведения и наполнения информационной системы "Адресный регистр" и в порядке, установленном стандартом государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1128 "Об утверждении стандартов государственных услуг "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", "Выдача архитектурно-планировочного задания", "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликата лицензии на изыскательскую деятельность", "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на деятельность по организации строительства жилых зданий за счет привлечения денег дольщиков" и внесении изменений в постановления Правительства Республики Казахстан от 7 октября 2010 года № 1036 "Об утверждении стандартов государственных услуг" и внесении дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745" и от 7 апреля 2011 года № 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее - Стандарт).
      3. Государственная услуга оказывается уполномоченными органами через Центры обслуживания населения (далее - Центр), адреса которых указаны в приложении 1 к Стандарту.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      6. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача справки по изменению, присвоению, упразднению, уточнению адресов объектов недвижимости с указанием регистрационного кода адреса на бумажном носителе (далее – справка) согласно приложению 3 к  Стандарту либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания
государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается в здании Центра, указанного в приложении 2 к Стандарту, по месту расположения объекта, где предусмотрены условия для обслуживания получателей государственной услуги с ограниченными возможностями. В зале расположены места для ожидания и заполнения документов располагаются справочное бюро, кресла для ожидания.
      В Центрах государственная услуга предоставляется ежедневно с понедельника по субботу включительно, за исключением воскресенья и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы Центров с 9.00 до 20.00 часов, без перерыва на обед.
      В Центрах прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      При желании получателя государственной услуги возможно "бронирование" электронной очереди посредством веб-портала "электронного правительства".
      8. Полную информацию о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах можно получить по адресам указанным в пункте 4 Стандарта.
      9. Государственная услуга оказывается в сроки указанные в пункте 7 Стандарта.
      10. Центром будет отказано в приеме документов в случае непредставления получателем государственной услуги одного из документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      При отказе в приеме документов работником Центра заявителю выдается расписка с указанием недостающих документов.
      Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, поступающих из Центра указанных в пункте 11 Стандарта, в течение 3 (трех) рабочих дней (день приема и выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги) после получения пакета документов возвращает их в Центр с письменным обоснованием причин возврата.
      После получения пакета документов Центр информирует получателя государственной услуги в течение одного рабочего дня и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине возврата.
      В случае отказа, должностное лицо уполномоченного органа либо работник Центра информирует получателя государственной услуги в течение 1 (одного) рабочего дня и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине отказа.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги подает заявление и документы в Центр;
      2) Центр проводит регистрацию документов, выдает расписку о приеме соответствующих документов и передает в уполномоченный орган;
      3) уполномоченный орган проводит регистрацию полученных документов, осуществляет их рассмотрение, оформляет справку либо подготавливает мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги и направляет результат оказания государственной услуги в Центр;
      4) Центр выдает получателю государственной услуги справку либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      12. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в Центре, и уполномоченном органе составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действия
(взаимодействия) в процессе оказания
государственной услуги

      13. Прием документов в Центре осуществляется по принципу "одного окна" посредством "безбаръерного обслуживания", на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях, а также указываются фамилия, имя, отчество и должность работника Центра.
      14. Получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема заявления;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названия приложенных документов;
      4) даты, времени и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя, заявителя и их контактных телефонов;
      15. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги предоставляет документы согласно пункту 11 Стандарта.
      16. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) инспектор Центра;
      2) инспектор накопительного отдела Центра;
      3) ответственный исполнитель уполномоченного органа;
      4) руководство уполномоченного органа;
      5) инспектор Центра.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ (с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры)) приведены в приложении 1 к Регламенту.
      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, и СФЕ приведена в приложении 2 к Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      19. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и руководитель Центра (далее – должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса
объектов недвижимости на территории
Республики Казахстан"      

Описание последовательности и
взаимодействия административных действий
(процедур) СФЕ

Описание действия СФЕ.

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

Наименование
СФЕ

Инспектор
Центра

Инспектор
накопительного
отдела Центра

Ответственный
исполнитель
уполномоченного
органа

Наименование
действия
(процесса,
процедуры
операции) и
их описание

Прием и
регистрация
документов

Рассмотрение и
свод документов

Рассмотрение
документов и
подготовка справки
либо мотивированного
ответа об отказе в
предоставлении
государственной
услуги при уточнении
адреса объекта
недвижимости

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно
-распоряди-
тельное
решение)

Предоставление
инспектору
накопительного
отдела Центра

Направление в
уполномоченный
орган

Отправка справки либо
мотивированного
ответа об отказе в
предоставлении
государственной
услуги в Центр

Сроки
исполнения

не более 20
минут

В течение 1
рабочего дня

1 рабочий день
 
 

Номер
следующего
действия

1

2

3

      Продолжение таблицы:

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока
работ)

4

5

6

Наименование
СФЕ

Ответственный
исполнитель
уполномоченного
органа

Руководство
уполномоченного
органа

инспектор Центра

Наименование
действия
(процесса,
процедуры
операции) и их
описание

Рассмотрение
документов и
подготовка
справки либо
мотивированного
ответа об
отказе в
предоставлении
государственной
услуги при
присвоении,
изменении либо
упразднении
адреса с
выездом на
место
нахождения
объекта
недвижимости

Подписывает
справку

Регистрация справки
либо
мотивированного
ответа об отказе в
предоставлении
государственной
услуги

Форма завершения
(данные,
документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Отправка
справки либо
мотивированного
ответа об
отказе в
предоставлении
государственной
услуги в Центр

Отправка
справки либо
мотивированного
ответа об
отказе в
предоставлении
государственной
услуги в Центр

Выдача справки либо
мотивированного
ответа об отказе в
предоставлении
государственной
услуги

Сроки исполнения

5 рабочих дней

не более 20
минут

1 рабочий день

Номер следующего
действия

4

5

6

Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса
объектов недвижимости на территории
Республики Казахстан"      

Схема, отражающая взаимосвязь между
логической последовательностью
административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ