"Жергілікті атқарушы органында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою" мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 2012 жылғы 29 желтоқсандағы N 834/7 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 24 қаңтарда N 3384 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 2013 жылғы 24 маусымдағы N 370/3 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 24.06.2013 N 370/3 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметтерді сапалы көрсету мақсатында, қала әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Жергілікті атқарушы органында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою" мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкімінің өндіріс жөніндегі орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі                                 Б. Бақауов

Ақсу қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 29 желтоқсандағы
N 834/7 қаулысымен   
Бекітілді       

"Жергілікті атқарушы органында мемлекеттік тұрғын үй
қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
қою" мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жергілікті атқарушы органында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою" мемлекеттік қызметтер атауы (бұдан әрі мемлекеттік қызмет).
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны – автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 67686970717273 және 74 баптары, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 ақпандағы "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы" N 76 қаулысы (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті "Ақсу қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - уәкілетті орган) Павлодар облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Ақсу қаласы филиалы (бұдан әрі - орталық) арқылы көрсетеді.
      Уәкілетті орган Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Астана көшесі, 21 А мекенжайы бойынша орналасқан. Жұмыс кестесі: сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін, демалыс күндері: сенбі, жексенбі. Орталық Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Ленин  көшесі, 10 мекенжайы бойынша орналасқан. Жұмыс кестесі: сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін, демалыс күндері: жексенбі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталу нәтижесі кезек нөмірін көрсетіп есепке қою туралы хабарлама немесе негізді себептерді көрсетіп есепке қоюдан бас тарту туралы жауап беру болып табылады (қағаз немесе электронды түрдегі тасымалдағышта).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі жөніндегі ақпаратты тұтынушылар Ақсу қаласы әкімінің сайтынан, сондай-ақ уәкілетті орган мен орталықта орналасқан ақпараттық стендтерден ала алады.
      7. Мемлекеттік қызметті алушы құжаттарды уәкілетті органға тапсырған кезден бастап, мемлекеттік қызмет 30 күнтізбелік күн ішінде  көрсетіледі.
      Құжаттарды тапсырған немесе құжаттарды алған кезде кезек күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты уәкілетті органда – 15 минуттан аспайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әрекеттер
(өзара әрекет жасау) тәртібінің сипаттамасы

      8. Тұтынушының мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет Стандартының 11 тармағында көрсетілген құжаттар тізбесін тапсыру қажет немесе сенімхат бойынша оның өкілі: уәкілетті органға немесе орталыққа.
      9. Мемлекеттік қызмет тұтынушы өзі өтініш жасағанда көрсетіледі. Белгіленген құжаттарды қабылдаған жөнінде өтініш берушіге құжаттарды тапсырды деген қолхат беріледі:
      1) құжаттарды қабылдау күні;
      2) қоса берілген құжаттардың саны және атауы;
      3) құжаттарды беру күні, уақытын мен орны;
      4) өтінішті қабылдаған инспектордың тегі, аты және әкесінің аты көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      10. Стандарттың 16 тармағында көрсетілген негіздерде мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылуы мүмкін.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - бірлік) жұмылдырылады:
      1) уәкілетті органның маманы;
      2) уәкілетті органның бастығы.
      12. Әрбір әкімшілік әрекетті (рәсімді) орындау мерзімі көрсетілген бірліктертің әкімшілік әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара әрекеттестігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасында көрсетілген.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әкімшілік әрекеттердің логикалық кезектілігі мен бірліктердің арасындағы өзара әрекеттестікті анықтайтын сызба осы регламенттің 2 қосымшасында көрсетілген.
      14. Уәкілетті орган мен орталық қызметшілерінің әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағымдану реті мемлекеттік қызмет Стандартының 5 тармағында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      15. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында лауазымды тұлғалар қабылдаған шешімдері мен әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапты болады.

"Жергілікті атқарушы органында    
мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын 
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан  
жергілікті атқарушы орган жалдаған  
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою"
мемлекеттік қызметінің регламентіне  
1 қосымша              

Әрбір бірліктің мерзімі көрсетілген әкімшілік
әрекеттердің (үдерістердің) өзара қатынастары
мен жүйелілігінің сипаттамасы

Негізгі үдеріс (барысының, жұмыс ағының) іс-әрекеті

N

Іс-әрекет (барысының, жұмыс ағынының) N

1

2

3

4

5

1

Бірліктердің атауы

Орталық инспекторы

Уәкілетті орган маманы

Уәкілетті орган бастығы

Уәкілетті орган маманы

Орталық инспекторы

2

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Түскен құжаттарды қабылдайды және тексереді, журналға тіркейді, қолхат береді

Есепке қою немесе бас тарту туралы хаттың жобасын әзірлейді

Ұсынылған құжаттарды қарайды, есепке қою немесе бас тарту туралы хабарламаға қол қояды

Есепке қою немесе бас тарту туралы орталық инспекторына хабарлама жібереді

Хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап береді

3

Аяқталу нысаны (мәлімет, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Қолхат

Құжаттар

Есепке қою немесе бас тарту туралы жазбаша жауаптың жобасы

Хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап

Хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап

4

Орындау мерзімдері

15 минуттан аспау

10 күн

9 күн

9 күн

15 минуттан аспау

"Жергілікті атқарушы органында    
мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын 
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан  
жергілікті атқарушы орган жалдаған  
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою"
мемлекеттік қызметінің регламентіне  
2 қосымша              

Мемлекеттік қызмет көрсету және бірліктер
үрдісіндегі әкімшілік әрекеттердің логикалық тізбегі
арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба

Об утверждении регламента государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акимата города Аксу Павлодарской области от 29 декабря 2012 года N 834/7. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 24 января 2013 года N 3384. Утратило силу постановлением акимата города Аксу Павлодарской области от 24 июня 2013 года N 370/3

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Аксу Павлодарской области от 24.06.2013 N 370/3.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", в целях качественного оказания государственных услуг акимат города ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города по производству.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города                                Б. Бакауов

Утвержден       
постановлением акимата
города Аксу от 29 декабря
2012 года N 834/7  

Регламент государственной услуги "Постановка
на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в частном жилищном фонде"

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги – не автоматизирована.
      3. Государственная услуга оказывается на основе статей 67686970717273 и 74 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", постановления Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года N 76 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее – Стандарт).
      4. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог города Аксу" (далее - уполномоченный орган) через филиал города Аксу Республиканское государственное предприятия "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области (далее – Центр).
      Уполномоченный орган расположен по адресу: Павлодарская область, город Аксу, улица Астана, дом 21А. График работы с 09.00 до 18.30 часов, обед с 13.00 до 14.30 часов, выходные дни суббота, воскресенье. Центр расположен по адресу: Павлодарская область, город Аксу, улица Ленина, 10. График работы: с 09.00 до 20.00 часов, обед с 13.00 до 14.00 часов, выходные дни: воскресенье.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очередности либо мотивированный ответ об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин (на бумажном носителе или в электронной форме).

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Информацию по вопросам оказания государственной услуги потребители могут получить на сайте акимата города Аксу, а также на информационных стендах, расположенных в уполномоченном органе и центре.
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи получателем государственной услуги документов, в уполномоченном органе в течении тридцати календарных дней.
      Максимальное допустимое время ожидания в очереди при сдаче или получении документов в уполномоченном органе - не более 15 минут.

3. Описание порядка действий (взаимодействий) в
процессе оказания государственной услуги

      8. Для получения государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов указанных в пункте 11 Стандарта государственной услуги либо его представитель по доверенности представляет: уполномоченный орган или центр.
      9. Государственная услуга предоставляется при личном обращении потребителя. При сдаче документов заявителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) даты приема документов;
      2) количества и названия приложенных документов;
      3) даты, времени и места выдачи документов;
      4) фамилии, имени, отчества инспектора принявшего заявление.
      10. В предоставлении государственной услуги может быть отказано на основаниях, указанных в пункте 16 Стандарта.
      11. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно - функциональные единицы (далее - Единицы):
      1) инспектор центра;
      2) специалист уполномоченного органа;
      3) начальник уполномоченного органа.
      12. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) единицы с указанием сроков выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      13. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и единицей, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.
      14. Порядок обжалования действий (бездействий) служащих уполномоченного органа и центра указаны в пункте 5 Стандарта государственной услуги.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      15. Должностные лица несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет граждан, нуждающихся
в жилище из государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном   
местным исполнительным органом   
в частном жилищном фонде"     

Описание последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур) каждой
единицы с указанием сроков

Действие основного процесса (хода, потока работы)

N п/п

N действия (хода, потока)

1

2

3

4

5

1

Наименование единицы

Инспектор центра

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Инспектор центра

2

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Принимает и проверяет поступившие документы, регистрирует в журнале, выдает расписку

Подготавливает проект письменного ответа о постановке либо об отказе

Рассматривает предоставленные документы, подписывает уведомления о постановке либо мотивированный ответ об отказе

Передает инспектору центра уведомления либо мотивированный ответ об отказе

Выдает уведомления либо мотивированный ответ об отказе

3

Форма завершения (данные, документы, организационно-распорядительское решение)

Расписка

Документы

Проект письменного ответа о постановке либо об отказе

Уведомления либо мотивированный ответ об отказе

Уведомления либо мотивированный ответ об отказе

4

Сроки Исполнения

Не более 15 минут

10 дней

9 дней

9 дней

Не более 15 минут

Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет граждан, нуждающихся
в жилище из государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном   
местным исполнительным органом   
в частном жилищном фонде"     

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий в
процессе оказания государственной услуги и единицей