Мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2012 жылғы 10 қаңтардағы N 25/1 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 16 ақпанда N 12-3-318 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2012 жылғы 20 сәуірдегі N 500/4 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2012.04.20 N 500/4 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңы 31-бабының2-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, сапалы мемлекеттік қызмет көрсету мақсатында, Екібастұз қаласының әкімдігіҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында қолданылатын ветеринариялық анықтаманы беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "Жануарға ветеринариялық паспорт беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      3) "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Екібастұз қаласы әкiмінiң орынбасары А.Қ. Мардановаға жүктелсiн.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін 10 (он) күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Екібастұз қаласының әкімі                  А. Вербняк

Екібастұз қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 10 қаңтар   
N 25/1 қаулысымен     
БЕКІТІЛГЕН       

"Тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында
қолданылатын ветеринариялық анықтаманы беру"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында қолданылатын ветеринариялық анықтаманы беру" мемлекеттiк қызметiн осы регламенттің  1-қосымшасында көрсетiлген мекенжайлар бойынша "Екібастұз қаласы әкімдігінің ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімі" мемлекеттік мекемесі, кентінің, ауылдары мен селолық округтер әкімдерінің аппараттарының (бұдан әрi - ЖАО) ветеринарлық дәрiгерлерімен (бұдан әрi - ветдәрiгер) ұсынылады.
      2. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 10 шiлдедегi "Ветеринария туралы" Заңының 10-1-бабы 13) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 29 сәуiрдегi "Асыл тұқымды мал шаруашылығы және ветеринария саласындағы мемлекеттiк қызметтер стандарттарын бекiту және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 20 шiлдедегi N 745 қаулысына (бұдан әрі – стандарт) өзгерiстер мен толықтыру енгiзу туралы" N 464 қаулысына сәйкес көрсетіледі.
      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету туралы ақпарат осы регламенттің  1-қосымшасында көрсетiлген мемлекеттік қызмет көрсету орындарындағы стендтерде, http://selhoz.ekb.gov.kz/ сайтта орналасқан.
      5. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында қолданылатын ветеринариялық анықтаманы (қағаздағы тасымалдағышта) (бұдан әрі – анықтама) беру не жазбаша түрдегi мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттiк қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрi - тұтынушы) көрсетiледi.
      7. Мемлекеттiк қызмет мынадай мерзiмдерде ұсынылады:
      1) мемлекеттiк қызмет өтініш білдірген күні iшiнде көрсетiледi;
      2) мемлекеттiк қызметтi алуға дейiнгi шектеулі рұқсат етiлетiн күту уақыты - 30 (отыз) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет ұсынудың шектеулі рұқсат етiлетiн уақыты - 30 (отыз) минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерін қоспағанда жұмыс күндері, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін үзіліспен, сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін көрсетіледі. Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетiп қызмет көрсетусiз кезек тәртiбiнде жүзеге асырылады.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін күтуге және қажетті құжаттарды дайындауға жағдайлар жасалады (күтуге кресло қойылады, құжаттарды толтыру үшін орындар қажетті құжаттардың тізбесі мен оны толтыру үлгілерімен стендтермен жабдықталған).

2. Мемлекеттiк қызметтi көрсетудiң тәртiбi

      10. Мемлекеттiк қызметтi алуға қажеттi құжаттар және оларға қойылатын талаптар тiзбесi:
      1) жануарға ветеринариялық паспорт;
      2) терi-жүн шикiзатына, жануардың жеке нөмiрi көрсетiлген жапсырма мiндеттi түрде қажет;
      3) ветеринариялық анықтама бланкi құнын төлеуiн растайтын құжат.
      11. Мемлекеттiк қызмет тұтынушы не оның өкiлi тiкелей жүгiнген күнi көрсетiледi.
      12. Мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту үшiн мыналар:
      1) егер жануар, жануардан алынатын өнiм және шикiзат (бұдан әрi - объект) қолайсыз аймақтан тасымалданған жағдайда;
      2) жұқпалы сипаттағы ауру анықталғанда;
      3) жануардың жеке нөмiрi болмағанда;
      4) орны ауыстырылатын (тасымалданатын) объектiнiң, көлiк құралының ветеринарлық-санитарлық талаптарға және қауiпсiздiк талаптарына сәйкессiздiгi негiз болып табылады.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісіндегi
iс-әрекеттер (өзара әрекет) тәртiбi

      13. Құжаттарды қабылдауды осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген ЖАО бөлімшелерінің мал дәрігерлері жүргізеді.
      14. Мемлекеттiк қызмет көрсету тұтынушысының өтiнiшi жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн тiркеу журналында, тұтынушының мемлекеттiк қызметтi алатын күні көрсетiлiп ветдәрігермен тiркеледi.
      15. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерісіне келесi құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (одан әрi – ҚФБ) қатысады:
      осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген ЖАО ветеринариялық дәрігерлері.
      16. Әр әкiмшiлiк әрекеттiң (рәсiмнiң) орындалу мерзiмiн көрсетумен әрбiр ҚФБ әкiмшiлiк әрекеттерiнде (рәсiмдерiнде) өзара әрекеттестiктiң кезектiлiгiнiң мәтiндiк кестелiк сипаттамалары осы регламенттiң 2-қосымшасына сәйкес келтiрiлген.
      17. Мемлекеттiк қызмет көрсету және ҚФБ үдерісiндегi әкiмшiлiк әрекеттердiң логикалық кезектiлiгi арасындағы өзара байланысты бейнелейтiн сызба осы регламенттiң 3-қосымшасына сәйкес келтiрiлген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      18. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен белгіленген тәртіпте жауапты болады.

"Тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің
аумағында қолданылатын      
ветеринариялық анықтаманы беру" 
мемлекеттік қызмет регламентіне 
1-қосымша             

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша
уәкілетті органдарының тізбесі

N
р\с
Мемлекеттік мекеменің аталуы Орналасқан мекенжайы Байланыс деректері

1.

"Екібастұз қаласы әкімдігінің ауыл шаруашылық және ветеринариялық бөлімі" мемлекеттік мекеме

Екібастұз қаласы 50- летия Экибастуза к., 10 үй

(87187) 754238

2.

"Екібастұз қаласы Шідерті поселкесі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Шідерті кенті,
Ленин к., 20 үй

(87187) 398552

(87187) 398298

3.

"Екібастұз қаласы Солнечный поселкесі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Солнечный кенті Конституция к., 1 үй

(87187) 279447

4.

"Екібастұз қаласы Төрт-Құдық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Төрт-Құдық ауылы,
Ленин к., 10 үй

(87184) 291510

5.

"Екібастұз қаласы Ә. Марғұлан атындағы ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Ә. Марғұлан атындағы ауылы
Ә. Марғұлан к., 1

(87187) 395373

6.

"Екібастұз қаласы Ақкөл ауылдық  округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Ақкөл ауылы,
Строительная к., 18 үй

(87187) 742083

7.

"Екібастұз қаласы Сарықамыс ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Сарыкамыс ауылы

(87187) 742769

8.

"Екібастұз қаласы Өлеңті ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Тай ауылы,
Тәуелсіздік, 33 үй

(87187) 743306

9.

"Екібастұз қаласы Екібастұз ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Төртүй ауылы,
Школьная к., 12 үй

(87187) 743513 743511

10.

"Екібастұз қаласы Бәйет ауылдық  округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Бәйет ауылы,
Ғ. Токтар к., 1а үй

(87187) 397118

11.

"Екібастұз қаласы Комсомол ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Шиқылдак ауылы, Школьная к.

(87187) 745075

12.

"Екібастұз қаласы Қоянды ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Қоянды ауылы,
Ленин к., 56 үй

(87187) 741237

13.

"Екібастұз қаласы Теміржол ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Құлакөл ауылы
Орталық к., 116 үй

(87187) 744765

14.

"Екібастұз қаласы Қарасу ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Қарасу ауылы

(871842) 96735

15.

"Екібастұз қаласы Құдайкөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Құдайкөл ауылы

(87187) 744350

"Тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің
аумағында қолданылатын      
ветеринариялық анықтаманы беру" 
мемлекеттік қызмет регламентіне 
2-қосымша             

1-кесте. ҚФБ әрекетiне сипаттама

1 Әрекет N (барысы, жұмыс ағымы) 1 2 3

2

ҚФБ атауы

ЖАО ветдәрігері

ЖАО ветдәрігері

ЖАО ветдәрігері

3

Әрекет (процесс, рәсім, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

регламенттің 10-тармағында көрсетілгендей тұтынушымен ұсынылған құжаттар пакетiн тексеру және қабылдау

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қарастыру

Анықтамалар беру журналына тіркеу. Анықтаманы немесе ұсынылған қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

4

Аяқталу нысаны (мәлiметтер,құжат, ұйымдастыру-өкiмдiк шешiмдер)

Құжаттарды қабылдау

Анықтамаға не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

5

Орындау мерзiмi

30 минуттан аспайды

өтініш білдірген күнi көрсетiледi

30 минуттан аспайды

"Тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің
аумағында қолданылатын      
ветеринариялық анықтаманы беру" 
мемлекеттік қызмет регламентіне 
3-қосымша             

ЖАО-ға өтініш білдіргенде
мемлекеттік қызметті ұсыну сызбасы

Екібастұз қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 10 қаңтар  
N 25/1 қаулысымен    
БЕКІТІЛГЕН       

"Жануарға ветеринариялық паспорт беру"
мемлекеттiк қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жануарға ветеринариялық паспорт беру" мемлекеттiк қызметiн (бұдан әрi - мемлекеттiк қызмет) осы регламенттің (бұдан әрi - регламент) 1-қосымшасында көрсетiлген мекенжайы бойынша "Екібастұз қаласы әкімдігінің ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімі" мемлекеттік мекемесі, кентінің, ауылдары мен селолық округтер әкімдерінің аппараттарының (бұдан әрi - ЖАО) ветеринарлық дәрiгерлерімен (бұдан әрi - ветдәрiгер) ұсынылады.
      2. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 10 шiлдедегi "Ветеринария туралы" Заңының 10-1-бабы 13) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 29 сәуiрдегi "Асыл тұқымды мал шаруашылығы және ветеринария саласындағы мемлекеттiк қызметтер стандарттарын бекiту және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 20 шiлдедегi N 745 қаулысына (бұдан әрі – стандарт) өзгерiстер мен толықтыру енгiзу туралы" N 464 қаулысына сәйкес көрсетiледi.
      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету туралы ақпарат осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетiлген мемлекеттік қызмет көрсету орындарындағы стендтерде, http://selhoz.ekb.gov.kz/ сайтта орналасқан.
      5. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi жануарға ветеринариялық паспортты (жануардың ветеринариялық паспортының түпнұсқасы, жануардың ветеринариялық паспортынан үзiндi) (бұдан әрі – паспорт) беру немесе мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттiк қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрi - тұтынушы) көрсетiледi.
      7. Мемлекеттiк қызметті көрсету мерзiмі:
      1) жануарға жеке нөмір берілген сәттен немесе оны беруден бас тартудан бастап жануарға ветеринариялық паспорты (жануардың ветеринариялық паспортынан үзiндi беру) беру мерзiмi - 3 (үш) жұмыс күні iшiнде;
      2) жануар иесi жануарға ветеринариялық паспорттың жоғалғаны туралы өтiнiш берген күнiнен бастап жануарға ветеринариялық паспорттың түпнұсқасын беру мерзімі - 10 (он) жұмыс күн iшiнде;
      3) мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет ұсынудың ең жоғары рұқсат етiлетiн уақыты - 30 (отыз) минуттан аспайды;
      4) мемлекеттiк қызметтi алушыға ең жоғары рұқсат етiлетiн қызмет көрсету уақыты - 40 (қырық) минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерін қоспағанда жұмыс күндері, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін үзіліспен, сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін көрсетіледі. Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетiп қызмет көрсетусiз кезек тәртiбiнде жүзеге асырылады.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін күтуге және қажетті құжаттарды дайындауға жағдайлар жасалады (күтуге кресло қойылады, құжаттарды толтыру үшін орындар қажетті құжаттардың тізбесі мен оны толтыру үлгілерімен стендтермен жабдықталған).

2. Мемлекеттiк қызметтi көрсетудiң тәртiбi

      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы келесі құжаттарды ұсынады:
      Жануарға ветеринариялық паспортты алу үшiн тұтынушы жануарға ветеринариялық паспорттың бланкiсiнiң құнын төлегенiн растайтын құжатты бередi. Бұдан басқа, жануарда - жануарға берiлген бiрдейлендiру нөмiрi болуы қажет.
      Ветеринариялық паспорттың түпнұсқасын және (ветеринариялық паспорттан үзiндiні) алу үшiн тұтынушы:
      1) еркiн нысандағы жазбаша өтiнiш;
      2) жануардың ветеринариялық паспортының жоғалған, бүлiнген фактiсiн растайтын құжаттар (болған жағдайда) қоса бередi.
      11. Тұтынушы жануарға ветеринариялық паспортты алу үшiн осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетiлген мекенжайлар бойынша ЖАО-ның ветдәрiгерiне жүгiнедi.
      Жануарға ветеринариялық паспорттың түпнұсқасын (жануардың ветеринариялық паспортынан үзiндi) алу үшiн тұтынушы осы регламенттің  1-қосымшасында көрсетiлген мекенжайлар бойынша ЖАО-на өтiнiш жасайды.
      Жануарға ветеринариялық паспорттың түпнұсқасын (жануардың ветеринариялық паспортынан үзiндi) алу үшін жүгінген кезде тұтынушының өтініші тіркеу журналында тіркеледі және тұтынушы мемлекеттік қызметті алған күні мен уақыт, мерзімі мен орнын көрсетілген талон беріледі.
      12. Жануарға ветеринариялық паспорт (жануарға ветеринариялық паспорттың түпнұсқасы, жануардың ветеринариялық паспортынан үзiндi) жануар иесiнiң жеке өзi не оның өкiлi келген кезде берiледi.
      13. Мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тартуға жануарға берiлген бiрдейлендiру нөмiрi болмауы негiз болып табылады.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісіндегi
iс-әрекеттер (өзара әрекет) тәртiбi

      14. Құжаттарды қабылдауды осы регламенттің 1-қосымшасында   көрсетілген ЖАО-ының ветдәрігерлері жүргізеді.
      15. Мемлекеттiк қызмет тұтынушысының өтiнiшi жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн тiркеу журналында, тұтынушының мемлекеттiк қызметтi алатын күні көрсетiлiп тiркеледi.
      16. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерісіне келесi құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (одан әрi – ҚФБ) қатысады:
      осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген ЖАО ветеринариялық дәрігерлері.
      17. Әр әкiмшiлiк әрекеттiң (рәсiмнiң) орындалу мерзiмiн көрсетумен әрбiр ҚФБ әкiмшiлiк әрекеттерiнде (рәсiмдерiнде) өзара әрекеттестiктiң кезектiлiгiнiң мәтiндiк кестелiк сипаттамалары осы регламенттiң 2-қосымшасына сәйкес келтiрiлген.
      18. Мемлекеттiк қызмет көрсету және ҚФБ үдерісiндегi әкiмшiлiк әрекеттердiң логикалық кезектiлiгi арасындағы өзара байланысты бейнелейтiн сызба осы регламенттiң 3-қосымшасына сәйкес келтiрiлген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен белгіленген тәртіпте жауапты болады.

"Жануарға ветеринариялық паспортты
беру" мемлекеттік қызмет регламенті
1-қосымша            

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша
уәкілетті органдарының тізбесі

N
р\с
Мемлекеттік мекеменің аталуы Орналасқан мекенжайы Байланыс деректері

1.

"Екібастұз қаласы әкімдігінің ауыл шаруашылық және ветеринариялық бөлімі" мемлекеттік мекеме

Екібастұз қаласы 50- летия Экибастуза к., 10 үй

(87187) 754238

2.

"Екібастұз қаласы Шідерті поселкесі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Шідерті кенті,
Ленин к., 20 үй

(87187) 398552

(87187) 398298

3.

"Екібастұз қаласы Солнечный поселкесі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Солнечный кенті Конституция к., 1 үй

(87187) 279447

4.

"Екібастұз қаласы Төрт-Құдық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Төрт-Құдық ауылы,
Ленин к., 10 үй

(87184) 291510

5.

"Екібастұз қаласы Ә. Марғұлан атындағы ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Ә. Марғұлан атындағы ауылы
Ә. Марғұлан к., 1

(87187) 395373

6.

"Екібастұз қаласы Ақкөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Ақкөл ауылы,
Строительная к., 18 үй

(87187) 742083

7.

"Екібастұз қаласы Сарықамыс  ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Сарыкамыс ауылы

(87187) 742769

8.

"Екібастұз қаласы Өлеңті  ауылдық  округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Тай ауылы,
Тәуелсіздік, 33 үй

(87187) 743306

9.

"Екібастұз қаласы Екібастұз ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Төртүй ауылы,
Школьная к., 12 үй

(87187) 743513 743511

10.

"Екібастұз қаласы Бәйет ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Бәйет ауылы,
Ғ. Токтар к., 1а үй

(87187) 397118

11.

"Екібастұз қаласы Комсомол  ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Шиқылдак ауылы, Школьная к.

(87187) 745075

12.

"Екібастұз қаласы Қоянды  ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Қоянды ауылы,
Ленин к., 56 үй

(87187) 741237

13.

"Екібастұз қаласы Теміржол  ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Құлакөл ауылы
Орталық к., 116 үй

(87187) 744765

14.

"Екібастұз қаласы Қарасу  ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Қарасу ауылы

(871842) 96735

15.

"Екібастұз қаласы Құдайкөл  ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Құдайкөл ауылы

(87187) 744350

"Жануарға ветеринариялық паспортты
беру" мемлекеттік қызмет регламенті
2-қосымша            

1-кесте. ҚФБ әрекетiне сипаттама
Жануарға ветеринариялық паспорт беру:

1 Әрекет N (барысы, жұмыс ағымы) 1 2 3
2 ҚФБ атауы ЖАО ветдәрігері ЖАО ветдәрігері ЖАО ветдәрігері

3

Әрекет (процесс, рәсім, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Регламенттің 10-тармағында көрсетілген тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тіркеу және өтінішті тексеру

Жануарға ветеринариялық паспортты дайындау

Жануарға ветеринариялық паспорт беру журналына тіркеу. Жануарға ветеринариялық паспортты немесе мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты дайындау

4

Аяқталу нысаны (мәлiметтер,құжат, ұйымдастыру-өкiмдiк шешiмдер)

Құжаттарды қабылдау

Жануарға ветеринариялық паспорт қол қою

Жануарға ветеринариялық паспортты немесе мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты беру

5

Орындау мерзiмi

30 минуттан аспайды

1 жұмыс күні

40 минуттан аспайды

2-кесте. ҚФБ әрекетiне сипаттама
Жануардың ветеринариялық паспортының түпнұсқасы, жануардың ветеринариялық паспортынан үзiндi беру:

1 Әрекет N (барысы, жұмыс ағымы) 1 2 3

2

ҚФБ атауы

ЖАО ветдәрігері

ЖАО ветдәрігері

ЖАО ветдәрігері

3

Әрекет (процесс, рәсім, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Регламенттің 10-тармағында көрсетілген тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тіркеу және өтінішті тексеру

Жануардың ветеринариялық паспортының түпнұсқасы, жануардың ветеринариялық паспортынан үзiндi немесе мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты дайындау

Жануарға ветеринариялық паспорт беру журналына тіркеу. Жануардың ветеринариялық паспортының түпнұсқасы, жануардың ветеринариялық паспортынан үзiндi немесе мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты дайындау

4

Аяқталу нысаны (мәлiметтер,құжат, ұйымдастыру-өкiмдiк шешiмдер)

Құжаттарды қабылдау

Жануардың ветеринариялық паспортының түпнұсқасы, жануардың ветеринариялық паспортынан үзiндi немесе мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты қол қою

Жануардың ветеринариялық паспортының түпнұсқасы, жануардың ветеринариялық паспортынан үзiндi немесе мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты беру

5

Орындау мерзiмi

30 минуттан аспайды

8 жұмыс күні

40 минуттан аспайды

"Жануарға ветеринариялық паспорт 
беру" мемлекеттік қызмет регламенті
3-қосымша            

ЖАО-ға өтініш білдіргенде мемлекеттік қызметті ұсыну 1-сызбасы
Жануарға ветеринариялық паспорт беру

ЖАО-ға өтініш білдіргенде мемлекеттік қызметті ұсыну 2-сызбасы
Жануардың ветеринариялық паспортының түпнұсқасы,
жануардың ветеринариялық паспортынан үзiндi беру

Екібастұз қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 10 қаңтар  
N 25/1 қаулысымен    
БЕКІТІЛГЕН        

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) осы регламенттің (бұдан әрі – регламент) 1-қосымшасында көрсетiлген мекенжайлар бойынша "Екібастұз қаласы әкімдігінің ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімі" мемлекеттік мекемесі, кенттері, ауылдары мен селолық округтер әкімдерінің аппараттары (бұдан әрi - ЖАО), сондай-ақ баламалы негізде Халыққа қызмет көрсету орталығы (бұдан әрі – ХҚКО) арқылы ұсынылады.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Заңының 3-бабы 1-тармағының 3) тармақшасы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 31 желтоқсандағы N 2318 "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы" қаулысы негізінде көрсетіледі (бұдан әрі - стандарт).
      4. Мемлекеттік қызметті ұсыну туралы ақпарат және регламент Екібастұз қаласы әкімдігінің және ХҚКО-ының Интернет-ресурсында, сондай-ақ осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсету орындарындағы стенділерде орналастырылған.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама (қағаз жеткізгіште) (бұдан әрі – анықтама) не мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi тұтынушының регламенттің 10-тармағында белгіленген тиісті құжаттарды тапсырған сәтiнен бастап:
      ЖАО-ға өтініш берген кезде:
      1) мемлекеттік қызметтер өтініш берілген сәттен бастап ұсынылады;
      2) мемлекеттік қызметті алғанға дейінгі күтудің ең көп шекті уақыты – 10 (он) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің ең көп шекті уақыты – 10 (он) минуттан аспайды;
      ХҚКО-ға өтініш берген кезде:
      1) тұтынушымен тиісті құжаттарды тапсырған сәтітен бастап мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі - 2 (екі) күннен аспайды;
      2) мемлекеттік қызметті алғанға дейінгі күтудің ең көп шекті уақыты - 10 (он) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің ең көп шекті уақыты - 10 (он) минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсетіледі:
      1) ЖАО-ға өтініш білдірген кезде - демалыс және мереке күндерін қоспағанда жұмыс күндері, сағат 9.00-ден 18-30-ға дейін түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін. Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады;
      2) ХҚКО-ға өтініш білдірген кезде - демалыс және мереке күндерінен қоспағанда жұмыс күндері, сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ға дейін. Қабылдау алдын ала жазылусыз және тездетілген қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы мынадай құжаттарды ұсынады:
      ЖАО-ға өтініш жасаған кезде тұтынушы жеке куәлігін ұсына отырып, ауызша түрде өтініш білдіреді;
      ХҚКО-на өтініш жасаған кезде:
      1) еркін нысандағы өтініш;
      2) салыстырып тексеру үшін түпнұсқасын ұсына отырып, жеке куәлігінің көшірмесі.
      11. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушы ЖАО-ға ауызша нысанда өтініш жасайды, ХҚКО-на еркін нысанда өтініш береді.
      12. ХҚКО-да тұтынушыға тұтынушының мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын анықтама беріледі, онда ХҚКО-ның мөртабаны және тұтынушының мемлекеттік қызметті алатын күні жазылады.
      13. Мемлекеттік қызмет тұтынушы жеке өзі келген кезде ұсынылады.
      14. Тұтынушыға мемлекеттік қызмет мынадай жағдайларда:
      1) осы регламенттің 10-тармағында көрсетілген құжаттардың толық емес пакетін ұсынғанда;
      2) ЖАО-ының шаруашылық кітабында жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы деректер жоқ болғанда бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
іс-әрекеттер (өзара әрекеттестік) тәртібі

      15. Құжаттарды қабылдауды осы регламенттің 1-қосымшасында   көрсетілген ЖАО-ның бас мамандары жүргізеді.
      16. Тұтынушының мемлекеттік қызметті алуға өтініші жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін тіркеу журналында, тұтынушының мемлекеттік қызметті алатын күні көрсетіліп бас маманмен тіркеледі.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне келесі құрылымдық- функционалдық бірліктер (одан әрі - ҚФБ) қатысады, ЖАО-ға өтініш жасаған кезде:
      1) бас маман;
      2) кенттер, ауылдар мен селолық округтердің әкімдері, ауыл шаруашылығы бөлімінің бастығы (бұдан әрі – басшы).
      18. ҚФБ іс-әрекетінің реті осы регламенттің 23-қосымшаларына сәйкес келтірілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының Заңымен көзделген тәртіпте жауапкершілікке тартылады.

"Жеке қосалқы шаруашылықтың 
болуы туралы анықтама беру" 
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша          

N р\с Мемлекеттік мекеменің аталуы Орналасқан мекенжайы Байланыс деректері

1.

"Екібастұз қаласы әкімдігінің ауыл шаруашылық және ветеринариялық бөлімі" мемлекеттік мекеме

Екібастұз қаласы 50- летия Экибастуза к., 10 үй

(87187) 754238

2.

"Екібастұз қаласы Шідерті поселкесі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Шідерті кенті,
Ленин к., 20 үй

(87187) 398552, (87187) 398298

3.

"Екібастұз қаласы Солнечный поселкесі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Солнечный кенті Конституция к., 1 үй

(87187)279447

4.

"Екібастұз қаласы Төрт-Құдық ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Төрт-Құдық ауылы,
Ленин к., 10 үй

(87184) 291510

5.

"Екібастұз қаласы Ә. Марғұлан атындағы ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Ә. Марғұлан атындағы ауылы
Ә. Марғұлан к., 1

(87187) 395373

6.

"Екібастұз қаласы Ақкөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Ақкөл ауылы,
Строительная к., 18 үй

(87187) 742083

7.

"Екібастұз қаласы Сарықамыс  ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Сарыкамыс ауылы

(87187) 742769

8.

"Екібастұз қаласы Өлеңті  ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Тай ауылы,
Тәуелсіздік, 33 үй

(87187) 743306

9.

"Екібастұз қаласы Екібастұз ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Төртүй ауылы,
Школьная к., 12 үй

(87187) 743513, 743511

10.

"Екібастұз қаласы Бәйет ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Бәйет ауылы,
Ғ. Токтар к., 1а үй

(87187) 397118

11.

"Екібастұз қаласы Комсомол  ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Шиқылдак ауылы, Школьная к.

(87187) 745075
 

12.

"Екібастұз қаласы Қоянды  ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Қоянды ауылы,
Ленин к., 56 үй

(87187) 741237

13.

"Екібастұз қаласы Теміржол  ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Құлакөл ауылы
Орталық к., 116 үй

(87187) 744765

14.

"Екібастұз қаласы Қарасу  ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Қарасу ауылы

(871842) 96735

15.

"Екібастұз қаласы Құдайкөл  ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Құдайкөл ауылы

(87187) 744350

16.

"Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" мемлекеттік мекемесінің Екібастұз қаласының филиалы, Республикалық мемлекеттік мекеме

Екібастұз қаласы Мәшһүр Жүсіп к., 92/2 үй

(87187) 776693

"Жеке қосалқы шаруашылықтың 
болуы туралы анықтама беру" 
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша          

1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктер
(одан әрі - ҚФБ) іс-әрекетінің сипаттамасы

N Негізгі үдерістің әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)
1 Әрекеттің N (барысы, жұмыс ағыны) 1 2 3

ҚФБ атауы

ЖАО-ның бас маманы

ЖАО-ның басшысы

ЖАО-ның бас маманы

2

Іс-әрекеттің (үдеріс, рәсім, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Регламенттің 10-тармағында көрсетілген тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тіркеу және деректерді шаруашылық кітабынан тексеру

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қарастыру

Анықтаманы немесе ұсынылған қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

3

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешімдер)

Құжаттарды тіркеу

Анықтамаға не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

4

Орындау мерзімі

10 минуттан аспайды

5 минуттан аспайды

5 минуттан аспайды

5

Келесі іс-әрекеттік нөмірі

2 баған

3 баған


Жеке қосалқы шаруашылықтың 
болуы туралы анықтама беру" 
мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша          

ЖАО-ға өтініш білдіргенде
мемлекеттік қызметті ұсыну сызбасы

Об утверждении регламентов государственных услуг

Постановление акимата города Экибастуза Павлодарской области от 10 января 2012 года N 25/1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 16 февраля 2012 года N 12-3-318. Утратило силу постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 20 апреля 2012 года N 500/4

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 20.04.2012 N 500/4.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", пунктом 2 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", в целях качественного предоставления государственных услуг, акимат города Экибастуза ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача ветеринарной справки, действующей на территории соответствующей административно-территориальной единицы";
      2) регламент государственной услуги "Выдача ветеринарного паспорта на животное";
      3) регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства".
      2. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима города Экибастуза Марданову А.К.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении 10 (десяти) календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Экибастуза                     А. Вербняк

УТВЕРЖДЕН       
постановлением акимата  
города Экибастуза     
от 10 января 2012 года N 25/1

Регламент государственной услуги
"Выдача ветеринарной справки, действующей на территории соответствующей административно-территориальной единицы"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача ветеринарной справки, действующей на территории соответствующей административно-территориальной единицы" предоставляется ветеринарным врачом (далее - ветврач) государственного учреждения "Отдел сельского хозяйства и ветеринарии акимата города Экибастуза", аппаратов акимов сельских округов, поселков и сел, (далее – МИО) по адресам указанным в приложении 1 к настоящему регламенту (далее – регламент).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 13) статьи 10-1 Закона Республики Казахстан от 10 июля 2002 года "О ветеринарии", постановления Правительства Республики Казахстан от 29 апреля 2011 года N 464 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области племенного животноводства и ветеринарии и внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745" (далее – стандарт).
      4. Информация о предоставлении государственной услуги размещена на стендах, расположенных в местах оказания государственной услуги, указанных в приложении 1 к настоящему регламенту и на сайте: http://selhoz.ekb.gov.kz/.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача ветеринарной справки, действующей на территории соответствующей административно-территориальной единицы (на бумажном носителе) (далее – справка), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребитель).
      7. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) государственная услуга предоставляется в течение дня обращения;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги - не более 30 (тридцати) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги - не более 30 (тридцати) минут.
      8. Государственная услуга оказывается в рабочие дни, с 9.00 до 18.30 часов, перерыв с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Для предоставления государственной услуги создаются условия для ожидания и подготовки необходимых документов (кресла для ожидания, места для заполнения документов оснащаются стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения).

2. Порядок оказания государственной услуги

      10. Перечень необходимых документов и требований к ним для получения государственной услуги:
      1) ветеринарный паспорт на животное;
      2) на кожевенно-меховое сырье обязательно наличие ярлыка, с указанием индивидуального номера животного;
      3) документ, подтверждающий оплату стоимости бланка ветеринарной справки.
      11. Государственная услуга предоставляется при непосредственном обращении потребителя либо его представителя.
      12. Основаниями для отказа в предоставлении государственной услуги являются следующие случаи:
      1) в случае, если животное, продукция и сырье животного происхождения (далее - объект) перемещаются из неблагополучной зоны;
      2) обнаружение болезни заразного характера;
      3) отсутствие индивидуального номера животного;
      4) несоответствие перемещаемого (перевозимого) объекта, транспортного средства ветеринарно-санитарным требованиям и требованиям безопасности.

3. Порядок действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      13. Прием документов проводится ветврачами МИО, указанными в приложении 1 к настоящему регламенту.
      14. Обращение потребителя государственной услуги регистрируется ветврачом в журнале учета обращения физических и юридических лиц, в котором указывается дата получения потребителем государственной услуги.
      15. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
ветеринарные врачи МИО, указанные в приложении 1 к настоящему регламенту.
      16. Текстовое табличное описание последовательности взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено согласно приложению 2 к настоящему регламенту.
      17. Схема, отражающая взаимосвязь между логической  последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      18. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность в порядке, предусмотренном Законами Республики Казахстан.

Приложение 1           
к регламенту государственной услуги
"Выдача ветеринарной справки,  
действующей на территории    
соответствующей административно-
территориальной единицы"    

Перечень уполномоченных органов,
по оказанию государственной услуги

N
п\п
Наименование МИО Адрес местоположения Контактные данные

1.

Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства и ветеринарии акимата города Экибастуза"

город  Экибастуз ул. 50-летия Экибастуза, 10

(87187) 754238

2.

Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Шидерты города Экибастуза"

поселок Шидерты,
улица Ленина, 20

(87187) 398552

(87187) 398298

3.

Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Солнечный города Экибастуза"

поселок Солнечный
пр. Конституции, 1

(87187) 279447

4.

Государственное учреждение "Аппарат акима села Торт-Кудук города Экибастуза"

село Торт-Кудук,
ул. Ленина, 10

(87184) 291510

5.

Государственное учреждение "Аппарат акима села имени Алькея Маргулана города Экибастуза"

село Имени  Алькея Маргулана
ул. А. Маргулана, 1

(87187) 395373

6.

Государственное учреждение "Аппарат акима Аккольского сельского округа города Экибастуза"

село Акколь,
ул. Строительная, 18

(87187) 742083

7.

Государственное учреждение "Аппарат акима Сарыкамысского сельского округа города Экибастуза"

село Сарыкамыс

(87187) 742769

8.

Государственное учреждение "Аппарат акима Олентинского сельского округа города Экибастуза"

село Тай,
ул. Тауелсиздик, 33

(87187) 743306

9.

Государственное учреждение "Аппарат акима Экибастузского сельского округа города Экибастуза"

село Тортуй,
ул. Школьная, 12

(87187) 743513, 743511

10.

Государственное учреждение "Аппарат акима Байетского сельского округа города Экибастуза"

село Байет
ул. Ғ. Токтара, 1а

(87187) 397118

11.

Государственное учреждение "Аппарат акима Комсомольского сельского округа города Экибастуза"

село Шикылдак
ул. Школьная

(87187) 745075
 

12.

Государственное учреждение "Аппарат акима Кояндинского сельского округа города Экибастуза"

село Коянды
ул. Ленина, 56

(87187) 741237

13.

Государственное учреждение "Аппарат акима Железнодорожного сельского округа города Экибастуза"

село Кулаколь
ул. Орталық, 116

(87187) 744765

14.

Государственное учреждение "Аппарат акима Карасуского сельского округа города Экибастуза"

село Карасу

(871842) 96735

15.

Государственное учреждение "Аппарат акима Кудайкольского сельского округа города Экибастуза"

село Кудайколь

(87187) 744350

Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Выдача ветеринарной справки,  
действующей на территории    
соответствующей административно-
территориальной единицы"   

Таблица 1. Описание действий СФЕ

1. N действия(хода,потока работ) 1 2 3
2. Наименование СФЕ Ветврач МИО Ветврач МИО Ветврач МИО

3.

Наименование действия(процесса,процедуры,операции) и их описание

Проверка и прием пакета представленных потребителем документов, указанных в пункте 10 настоящего регламента

Заполнение справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале выдачи справок. Подготовка готового документа к выдаче потребителю либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

4.

Форма завершения(данные,документ,организационно-распорядительное решение)

Прием документов

Подписание справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача готового документа потребителю либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

5.

Сроки исполнения

не более 30 минут

в течение дня обращения

не более 30 минут

Приложение 3           
к регламенту государственной услуги
"Выдача ветеринарной справки,  
действующей на территории    
соответствующей административно-
территориальной единицы"    

Схема предоставления государственной
услуги при обращении в МИО

УТВЕРЖДЕН       
постановлением акимата  
города Экибастуза      
от 10 января 2012 года N 25/1

Регламент государственной услуги
"Выдача ветеринарного паспорта на животное"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача ветеринарного паспорта на животное" (далее – государственная услуга) предоставляется ветеринарным врачом (далее - ветврач) государственного учреждения "Отдел сельского хозяйства и ветеринарии акимата города Экибастуза", аппаратов акимов сельских округов, поселков и сел, (далее – МИО) по адресам указанным в приложении 1 к настоящему регламенту (далее – регламент).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 20) пункта 2 статьи 10, подпункта 12) статьи 10-1 Закона Республики Казахстан от 10 июля 2002 год "О ветеринарии", постановления Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2009 года N 2331 "Об утверждении Правил идентификации сельскохозяйственных животных", постановления Правительства Республики Казахстан от 29 апреля 2011 года N 464 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области племенного животноводства и ветеринарии и внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745" (далее – стандарт).
      4. Информация о предоставлении государственной услуги размещена на стендах, расположенных в местах оказания государственной услуги, указанных в приложении 1 к настоящему регламенту, и на сайте: http://selhoz.ekb.gov.kz/.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является ветеринарный паспорт на животное (дубликат ветеринарного паспорта на животное, выписки из ветеринарного паспорта на животное) (на бумажном носителе) (далее – паспорт), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – потребитель).
      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) срок выдачи ветеринарного паспорта на животное (выписки из ветеринарного паспорта на животное) с момента присвоения животному индивидуального номера или отказ в их выдаче - в течение 3 (трех) рабочих дней;
      2) срок выдачи дубликата ветеринарного паспорта на животное со дня подачи владельцем заявления о потере паспорта на его животное - в течение 10 (десяти) рабочих дней;
      3) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги - не более 30 (тридцати) минут;
      4) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги - не более 40 (сорока) минут.
      8. Государственная услуга предоставляется в рабочие дни, с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Для предоставления государственной услуги создаются условия для ожидания и подготовки необходимых документов (кресла для ожидания, места для заполнения документов оснащаются стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения).

2. Порядок оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги потребитель представляет следующие документы:
      Для получения ветеринарного паспорта на животное потребителем предоставляется документ, подтверждающий оплату стоимости бланка ветеринарного паспорта на животное. Кроме того, необходимо наличие на животном - присвоенного индивидуального номера.
      Для получения дубликата ветеринарного паспорта и (выписки из ветеринарного паспорта) на животное потребителем предоставляются:
      1) письменное заявление произвольной формы;
      2) документы, подтверждающие факт утери (порчи) ветеринарного паспорта на животное (при их наличии).
      11. Для получения ветеринарного паспорта на животное потребитель обращается к ветврачу МИО по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Для получения дубликата ветеринарного паспорта на животное и (выписки из ветеринарного паспорта на животное) потребитель обращается в МИО по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      При обращении для получения дубликата ветеринарного паспорта на животное (выписки из ветеринарного паспорта на животное) заявление потребителя регистрируется в журнале регистрации и выдается талон с указанием даты и времени, срока и места получение потребителем государственной услуги.
      12. Ветеринарный паспорт на животное (дубликат ветеринарного паспорта на животное, выписка из ветеринарного паспорта на животное) выдается владельцу животного либо его представителю при его личном посещении.
      13. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является отсутствие присвоенного индивидуального номера животного.

3. Порядок действий (взаимодействия) в
процессе оказания государственной услуги

      14. Прием документов проводится ветврачами МИО, указанными в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Обращение потребителя государственной услуги регистрируется ветврачом в журнале учета обращения физических и юридических лиц, в котором указывается дата получения потребителем государственной услуги.
      16. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      ветеринарные врачи МИО, указанные в приложении 1 к настоящему регламенту.
      17. Текстовое табличное описание последовательности взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено согласно приложению 2 к настоящему регламенту.
      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической  последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      19. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность в порядке, предусмотренном Законами Республики Казахстан.

Приложение 1           
к регламенту государственной услуги
"Выдача ветеринарного паспорта  
на животное"           

Перечень уполномоченных органов,
по оказанию государственной услуги

N
п\п

Наименование МИО

Адрес местоположения

Контактные данные

1.

Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства и ветеринарии акимата города Экибастуза"

город  Экибастуз ул. 50-летия Экибастуза, 10

(87187) 754238

2.

Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Шидерты города Экибастуза"

поселок Шидерты,
улица Ленина, 20

(87187) 398552

(87187) 398298

3.

Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Солнечный города Экибастуза"

поселок Солнечный
пр. Конституции, 1

(87187) 279447

4.

Государственное учреждение "Аппарат акима села Торт-Кудук города Экибастуза"

село Торт-Кудук,
ул. Ленина, 10

(87184) 291510

5.

Государственное учреждение "Аппарат акима села имени Алькея Маргулана города Экибастуза"

село Имени  Алькея Маргулана
ул. А. Маргулана, 1

(87187) 395373

6.

Государственное учреждение "Аппарат акима Аккольского сельского округа города Экибастуза"

село Акколь,
ул. Строительная, 18

(87187) 742083

7.

Государственное учреждение "Аппарат акима Сарыкамысского сельского округа города Экибастуза"

село Сарыкамыс

(87187) 742769

8.

Государственное учреждение "Аппарат акима Олентинского сельского округа города Экибастуза"

село Тай,
ул. Тауелсиздик, 33

(87187) 743306

9.

Государственное учреждение "Аппарат акима Экибастузского сельского округа города Экибастуза"

село Тортуй,
ул. Школьная, 12

(87187) 743513, 743511

10.

Государственное учреждение "Аппарат акима Байетского сельского округа города Экибастуза"

село Байет
ул. Ғ. Токтара, 1а

(87187) 397118

11.

Государственное учреждение "Аппарат акима Комсомольского сельского округа города Экибастуза"

село Шикылдак
ул. Школьная

(87187) 745075

12.

Государственное учреждение "Аппарат акима Кояндинского сельского округа города Экибастуза"

село Коянды
ул. Ленина, 56

(87187) 741237

13.

Государственное учреждение "Аппарат акима Железнодорожного сельского округа города Экибастуза"

село Кулаколь
ул. Орталық, 116

(87187) 744765

14.

Государственное учреждение "Аппарат акима Карасуского сельского округа города Экибастуза"

село Карасу

(871842) 96735

15.

Государственное учреждение "Аппарат акима Кудайкольского сельского округа города Экибастуза"

село Кудайколь

(87187) 744350

Приложение 2           
к регламенту государственной услуги
"Выдача ветеринарного паспорта  
на животное"           

Таблица 1. Описание действий СФЕ при обращении
потребителя по выдаче ветеринарного паспорта на животное

1. N действия(хода,потока работ) 1 2 3
2. Наименование СФЕ Ветврач МИО Ветврач МИО Ветврач МИО

3.

Наименование действия(процесса,процедуры,операции) и их описание

Регистрация  обращения,  проверка и прием пакета представленных потребителем документов,  указанных в пункте 10  настоящего  регламента

Заполнение ветеринарного паспорта на животное

Регистрация в журнале выдачи ветеринарных паспортов Подготовка готового документа к выдаче потребителю

4.

Форма завершения(данные,документ,организационно-распорядительное решение)

Прием документов

Подписание ветеринарного паспорта на животное

Выдача готового документа потребителю

5.

Сроки исполнения

не более 30 минут

1 рабочий день

Не более 40 минут

Таблица 2. Описание действий СФЕ при обращении потребителя
по выдаче дубликата ветеринарного паспорта (выписки из ветеринарного паспорта) на животное

1. N действия (хода, потока работ) 1 2 3
2. Наименование СФЕ Ветврач МИО Ветврач МИО Ветврач МИО

3.

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Регистрация обращения, проверка и
прием пакета
представленных
потребителем
документов, указанных в пункте 10 настоящего регламента

Рассмотрение представленных потребителем документов

Регистрация в журнале выдачи паспортов (дубликатов). Подготовка готового документа к выдаче  потребителю

4.

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Прием документов

Подписание дубликата ветеринарного паспорта (выписки из ветеринарного паспорта) на животное

Выдача готового документа потребителю

5.

Сроки исполнения

не более 30 минут

8 рабочих дней

Не более 40 минут

Приложение 3           
к регламенту государственной услуги
"Выдача ветеринарного паспорта  
на животное"           

Схема 1 предоставления государственной услуги при обращении
в МИО для выдачи ветеринарного паспорта на животное

Схема 2 предоставления государственной услуги при обращении
в МИО для выдачи дубликата ветеринарного паспорта
(выписки из ветеринарного паспорта) на животное

УТВЕРЖДЕН       
постановлением акимата 
города Экибастуза  
от 10 января 2012 года N 25/1

Регламент государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее – государственная услуга) предоставляется государственным учреждением "Отдел сельского хозяйства и ветеринарии акимата города Экибастуза", аппаратами акимов поселков, сел и сельских округов (далее – МИО), а также на альтернативной основе через Центр обслуживания населения (далее – ЦОН), указанными в приложении 1 к настоящему регламенту (далее – регламент).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 3) пункта 1 статьи 3 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "О государственной адресной социальной помощи", постановления Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2009 года N 2318 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее – стандарт).
      4. Информация о предоставлении государственной услуги и регламент размещены на Интернет-ресурсе акимата города Экибастуза и ЦОН, а также на стендах, расположенных в местах оказания государственной услуги, указанных в приложении 1 к настоящему регламенту.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является справка о наличии личного подсобного хозяйства (на бумажном носителе) (далее – справка), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – потребитель).
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных пунктом 10 регламента:
      при обращении в МИО:
      1) государственные услуги предоставляются с момента обращения;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги – не более 10 (десяти) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги – не более 10 (десяти) минут;
      при обращении в ЦОН:
      1) срок оказания государственной услуги с момента сдачи необходимых документов потребителем – не более 2 (двух) дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги – не более 10 (десяти) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги – не более 10 (десяти) минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Государственная услуга предоставляется:
      1) при обращении в МИО - в рабочие дни, кроме выходных и праздничных дней, с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) при обращении в ЦОН - в рабочие дни, кроме выходных и праздничных дней, с 9.00 до 19.00 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке электронной очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

2. Порядок оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги потребитель представляет следующие документы:
      при обращении в МИО потребитель обращается в устной форме с предоставлением удостоверения личности;
      при обращении в ЦОН:
      1) заявление в произвольной форме;
      2) копию удостоверения личности с представлением оригинала для сверки.
      11. Для получения государственной услуги в МИО - потребитель обращается в устной форме, в ЦОН - подает заявление в произвольной форме.
      12. В ЦОН потребителю выдается справка, подтверждающая сдачу потребителем всех необходимых документов для получения государственной услуги, в которой содержится штамп ЦОН и дата получения потребителем государственной услуги.
      13. Государственная услуга предоставляется при личном посещении потребителя.
      14. В предоставлении государственной услуги потребителю будет отказано в следующих случаях:
      1) предоставление неполного пакета документов, указанных в пункте 10 настоящего регламента;
      2) отсутствие данных о наличии личного подсобного хозяйства в похозяйственной книге МИО.

3. Порядок действий (взаимодействия) в
процессе оказания государственной услуги

      15. Прием документов проводится главными специалистами МИО, указанными в приложении 1 к настоящему регламенту.
      16. Обращение потребителя государственной услуги регистрируется главным специалистом в журнале учета обращения физических и юридических лиц, в котором указывается дата получения потребителем государственной услуги.
      17. Структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении в МИО:
      1) главный специалист;
      2) аким поселка, сел и сельских округов, начальник отдела сельского хозяйства (далее – руководитель).
      18. Последовательность действий СФЕ приведена в приложениях 23 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      19. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную Законами Республики Казахстан.

Приложение 1       
к регламенту государственной
услуги "Выдача справок  
о наличии личного подсобного
хозяйства"        

Nп\п Наименование уполномоченного органа Юридический адрес Контактный
телефон

1.

ГУ "Отдел сельского хозяйства и ветеринарии акимата города Экибастуза"

город Экибастуз ул. 50-летия Экибастуза, 10

(87187) 754238

2.

ГУ "Аппарат акима поселка Шидерты города Экибастуза"

поселок Шидерты,
улица Ленина, 20

(87187) 398552
(87187) 398298

3.

ГУ "Аппарат акима поселка Солнечный города Экибастуза"

поселок Солнечный
пр. Конституции, 1

(87187) 279447

4.

ГУ "Аппарат акима села Торт-Кудук города Экибастуза"

село Торт-Кудук,
ул. Ленина, 10

(87184) 291510

5.

ГУ "Аппарат акима села имени Алькея Маргулана города Экибастуза"

село Имени Алькея Маргулана, ул. А. Маргулана, 1

(87187) 395373

6.

ГУ "Аппарат акима Аккольского сельского округа города Экибастуза"

село Акколь,
ул. Строительная, 18

(87187) 742083

7.

ГУ "Аппарат акима Сарыкамысского сельского округа города Экибастуза"

село Сарыкамыс

(87187) 742769

8.

ГУ "Аппарат акима Олентинского сельского округа города Экибастуза"

село Тай,
ул. Тауелсиздик, 33

(87187) 743306

9.

ГУ "Аппарат акима Экибастузского сельского округа города Экибастуза"

село Тортуй,
ул. Школьная, 12

(87187) 743513, 743511

10.

ГУ "Аппарат акима Байетского сельского округа города Экибастуза"

село Байет
ул. Ғ. Токтара, 1а

(87187) 397118

11.

ГУ "Аппарат акима Комсомольского сельского округа города Экибастуза"

село Шикылдак
ул. Школьная

(87187) 745075

12.

ГУ "Аппарат акима Кояндинского сельского округа города Экибастуза"

село Коянды
ул. Ленина, 56

(87187) 741237

13.

ГУ "Аппарат акима Железнодорожного сельского округа города Экибастуза"

село Кулаколь
ул. Орталық, 116

(87187) 744765

14.

ГУ "Аппарат акима Карасуского сельского округа города Экибастуза"

село Карасу

(871842) 96735

15.

ГУ "Аппарат акима Кудайкольского сельского округа города Экибастуза"

село Кудайколь

(87187) 744350

16.

Филиал города Экибастуза Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области"

город Экибастуз ул. Мәшһүр Жүсіп, 92/2

(87187) 776693

Приложение 2       
к регламенту государственной
услуги "Выдача справок  
о наличии личного подсобного
хозяйства"        

N Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3


Наименование СФЕ

Главный специалист МИО

Руководитель МИО

Главный специалист МИО

2

Наименование действий (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов, указанных в п. 10 регламента и проверка данных по похозяйственной книге

Рассмотрение представленных потребителем документов

Подготовка справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

3

Форма завершения (данные документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация документов

Подписание справки либо мотивированного ответа об отказе

Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе

4

Срок исполнения

Не более 10 минут

Не более 5 минут

Не более 5 минут

5

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка


Приложение 3            
к регламенту государственной     
услуги "Выдача справок       
о наличии личного подсобного хозяйства"

Схема предоставления государственной услуги при обращении в МИО