"Ертіс ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен көрсетілетін мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Ертіс аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 07 қарашадағы N 520/4 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 12 желтоқсанда N 3282 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Ертіс аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 19 маусымдағы N 295/5 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Ертіс аудандық әкімдігінің 19.06.2013 N 295/5 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдерi туралы" Заңының 9-1 бабының 4 тармағына, Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, негізінде мемлекеттік қызметті сапалы көрсету мақсатында Ертіс ауданының әкiмдiгі ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса берiлген:
      1) "Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою" мемлекеттiк қызмет регламенті бекiтiлсiн;
      2) "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау" мемлекеттiк қызмет регламентi;
      3) "Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттiк қызмет регламентi бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкiмiнiң орынбасары А. Т. Тілеуоваға жүктелсiн.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Аудан әкiмі                                Ж. Шұғаев

Ертіс ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 07 қарашадағы
N 520/4 қаулысымен  
бекітілді      

"Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің атауы: "Жұмыссыздарды тіркеу жэне есепке қою" (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      2. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 7 сәуірдегі N 394 қаулысымен бекітілген "Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою" стандарты негізінде жүзеге асырылады (бұдан әрі – Стандарт).
      4. Мемлекеттік қызмет: "Ертіс ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен ұсынылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету орны: 140500, Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы, Бөгембай көшесі 97 үй, 8 (71832) 21380, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ге дейiн, 13.00-ден 14.30-ге дейiн түскi үзiлiспен, демалыс күндерi – сенбi, жексенбi; сайты: http://www.enbek.gov.kz.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi электронды түрде жұмыссыз ретiнде тiркеу және есепке қою не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап (стандарттың 2 косымшасына сәйкес форма бойынша) болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: Қазақстан Республикасының азаматтарына, оралмандарға, босқындарға, шетелдіктерге, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын азаматтығы жоқ адамдарға (бұдан әрі – түтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмi: тұтынушы қажеттi құжаттарды тапсырған күннен бастап 10 күнтiзбелiк күнінен кешiктiрiлмейдi.
      Тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң шектi ең көп уақыты бiр өтiнiш берушiге қызмет көрсетуге 15 минуттан есептегенде кезектегi адамдардың санына байланысты болады.
      Тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты - 15 минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету
өндерісінде iс-әрекет тәртiбiн сипаттау

      9. Осы мемлекеттік қызметті алу үшін тізбесін ұсыну тұтынушы стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсыру қажет.
      Уәкілетті органда қажетті құжаттардың барлығы тапсырылғаннан кейін уәкілетті органның жұмыссызды тіркеуді және есепке алуды жүзеге асыратын қызметкері тұтынушының деректерін дербес есепке алу карточкасына (компьютерлік дерекқорға) енгізеді.
      Тұтынушыға тіркелген және тұтынушының мемлекеттік қызметті алған күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні кұрсетілген талон беріледі.
      10. Білім мемлекеттік қызметті көрсетуден стандарттың 16 тармағында көрсетілген жағдайда бас тартуы мүмкін.
      11. Ақпараттық қауiпсiздiкке қойылатын талаптар: түтынушы құжаттарының корғалуы және ақпараттын құпия сақталуы қамтамасыз етiледi.
      12. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiне қатысатын құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрi - ҚФБ) білiмге өтiнiш бiлдiрген кезде:
      1) жұмыспен қамту секторының бас және жетекші мамандары;
      2) жұмыс iздеп жүрген адамды, жұмыссыздар санатына қоятын комиссия.
      13. Осы регламенттiң 1-қосымшасында ҚФБ iс-әрекетiнiң ретi көрсетiлген.
      14. Осы регламенттiң 2-қосымшасында ҚФБ iс-әрекеттердiң өзара байланысты көрсетiлген сызба келтiрiлген.
      Құжаттар салыстырып тексеру үшін көшірмелерде және түпнұсқаларда ұсынылады, кейін құжаттардың түпнұсқасы тұтынушыға қайтарылады.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсететiн
лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      15. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң тәртiбiн бұзғаны үшiн лауазымды тұлғаларға Қазақстан Республикасының Заңдарымен белгiленген жауапкершiлiк жүктеледi.

"Жұмыссыз азаматтарды тiркеу
және есепке қою"     
мемлекеттiк қызмет регламентiне
1-қосымша          

кесте. ҚФБ іc- әрекеттерiнiң сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынның) іс-әрекеті

1

Іс-әрекеттер (жұмыстың барысы, ағыны) N

1

2

3

2

ҚФБ атауы

Жұмыссыз азаматтарды қабылдау және тіркеу маманы

Жұмыс iздеп жүрген адамды, жұмыссыздар санатына қоятын комиссия

Жұмыссыз азаматтарды қабылдау және тіркеу маманы

3

Iс-әрекеттер (үдерiстiң, тәртiптiң, мәмiленiң) атауы және олардың сипаттамасы

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тiркеу

Ұсынылған құжаттардың толықтығын тексерiп, шешiм қабылдау

Тұтынушы жеке өтiнген жағдайда электрондық жүйеде тiркеу немесе мемлекеттiк қызметтен бас тару туралы дәлелдi жауапты беру

4

Аяқталу нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйымдастырушы-иеленушi шешiмдер)

Талондарды беру

Комиссияның есепке қою немесе мемлекеттiк қызметтен бас тарту туралы дәлелдi жауапты беру туралы шешiмi

Есепке қою және тiркеу немесе есепке қоюдан бас тарту

5

Орындау уақыттары

15 минут

8 күнтізбелік күн

15 минуттан артық емес

6

Келесi iс-әрекеттiң нөмірi

2 баған

3 баған


"Жұмыссыз азаматтарды тiркеу
және есепке қою"     
мемлекеттiк қызмет регламентiне
2-қосымша          

Бөлiмге өтiнген жағдайда мемлекеттiк
қызметтi көрсету сызбанұсқасы

Ертіс ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 07 қарашадағы
N 520/4 қаулысымен  
бекітілді      

"Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек
тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттiк қызметтiң атауы: "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек тағайындау" (бұдан әрi – мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 7 сәуiрдегi N 394 қаулысымен бекiтiлген "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек тағайындау" мемлекеттiк қызмет көрсету стандарты (бұдан әрi - Стандарт) негiзiнде көрсетiледi.
      4. Мемлекеттiк қызмет:
      1) "Ертіс ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттiк мекемесiне (бұдан әрi – бөлiм) жүгiнген кезде көрсетiледi.
      Мемлекеттік қызмет көрсету орны: 140500, Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы, Бөгембай көшесі 97 үй, 8 (71832) 21380, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ге дейiн, 13.00-ден 14.30-ге дейiн түскi үзiлiспен, демалыс күндерi – сенбi, жексенбi; сайты: http://www.enbek.gov.kz;
      2) осы регламенттiң 3-қосымшасына сәйкес тұрғылықты жері бойынша кенті, ауыл және ауылдық округ әкiміне жүгiнген кезде көрсетiледi.
      5. Мемлекеттiк қызметтi көрсету нәтижесі тұтынушыға мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмектi тағайындау туралы хабарлама, не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы қағаз тасымалдағыштан жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: жан басына шаққандағы орташа табысы кедейлік шегінен аспайтын Қазақстан Республикасының азаматтарына, оралмандарға, босқындарға, Қазақстан Республикасында тұраққты тұратын шетелдіктерге және азаматтығы жоқ адамдарға (бұдан әрі – тұтынушыларға) көрсетіледі.
      7. Тұтынушы қажеттi құжаттарды тапсырғаннан кейiн мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi:
      бөлiмге жүгiнген кезде – жеті күнтiзбелiк күн iшiнде;
      тұрғылықты орны бойынша кенті, ауыл және ауылдық округ әкiмiне – жиырма екі күнтiзбелiк күннен кешіктермей.
      Тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң шекті ең көп уақыты бір өтініш берушіге қызмет көрсетуге 15 минуттан есептегенде кезекті адамдар санына байланысты болады.
      Тұтынушы көрсетуге өтiнiш берген күнi сол көрсетілетін мемлекеттiк қызметті көрсету уақыты - 15 минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету
өндерісінде iс-әрекет тәртiбiн сипаттау

      9. Осы мемлекеттiк қызметтi алу үшін тұтынушы стандартың 11-тармағында көрсетілген құжаттар тізбесін тапсыру қажет.
      Атаулы әлеуметтік көмек алу құқығы тоқсан сайын табыс туралы құжаттарды берумен расталып отырады.
      Мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбi: барлық қажеттi құжаттарды тапсырғаннан кейiн тұтынушыға тiркелеген және мемлекеттiк қызметтi алу уақыты, және құжаттарды қабылдаған жауапты тұлғанының тегi, аты-жөнi көрсетiлген талон берiледi.
      10. Мемлекеттiк қызметтi көрсетуден стандарттың 16-тармағында көрсетiлген жағдайда бас тартады.
      11. Бөліммен мемлекеттiк қызметтi көрсету барысына қатысатын құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (одан әрi - ҚФБ):
      1) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу бойынша бас маман;
      2) бөлiм бастығы.
      12. Кенті, ауыл және ауылдық округ әкiмiне өтiнген кезде мемлекеттiк қызметтi көрсету барысына қатысатын құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (одан әрi - ҚФБ):
      1) кенті, ауыл және ауылдық округ әкiмi аппаратының маманы (бұдан әрі - ауылдық округ әкiмi аппаратының маманы);
      2) кенті, ауыл және ауылдық округ әкiмi (бұдан әрі - ауыл әкiмi);
      3) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу бойынша бас маман;
      4) бөлiм бастығы.
      13. Әр іс-рекетті орындау мерзімін көрсете отырып, әр ҚФБ-ның қарапайым iс-әрекетi тізбектілігінің  мәтіндік кестелік сипаттамасы (тәртiбiнiң, мiндетiнiң, мәмiлелерiнiң) осы регламенттiң 1 қосымшасында кәрсетiлген.
      14. ҚФБ-ның және iс-әрекеттердiң тiзбектiлiгiнiң өзара әрекеттерiнiң сызба нұсқасы осы регламенттiң 2 қосымшасында көрсетiлген.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсететiн
лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      15. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң тәртiбiн бұзғаны үшiн лауазымды тұлғаларға Қазақстан Республикасының Заңдарымен белгiленген жауапкершiлiк жүктеледi.

"Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк
көмек тағайындау" мемлекеттiк
қызмет регламентiне    
1-қосымша        

1. Кесте. Құрылымдық-функционалдық бiрлiктерi
(ҚФБ) iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы

      1) Бөлімге өтінген кезде

1 Iс-әрекеттер (жұмыс барысының, ағымның) N 1 2 3 4 5

2

ҚФБ атауы

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу бойынша бас маман (бұдан әрі – МАӘК тағайындау бойынша бас маман)

Бөлім бастығы

МАӘК тағайындау

бойынша бас маман

Бөлім бастығы

МАӘК тағайындау бойынша бас маман

3

Iс-әрекеттер (үдiрiстiң, тәртiптiң, мәмiленiң) атауы және олардың сипаттамасы

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тiркеу

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қарастыру

Хабарлама жобасын немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауапты дайындау

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасын қарастыру

Кiрiс хат-хабар журналына тiркеу

4

Аяқталу нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйымдастырушы-иеленушi шешiмдер)

Құжаттарды қабылдағандығы туралы талон

Резолюцияға қол қою

Хабарлама немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауап жобасы

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауапқа қол қою

МАӘК тағайындағандығы туралы хабарлама немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жазбаша жауап беру

5

Орындау уақыттары

15 минуттан аспайды

1 жұмыс күн

3 күн

1 жұмыс күн

15 минуттан аспайды

6

Келесi iс-әрекеттiң нөмерi

2-колонка

3-колонка

4-колонка

5-колонка


2 кесте. Құрылымдық-функционалдық бiрлiктерi
(ҚФБ) әс-әрекеттерiнiң сипаттамасы

      2) Ауыл және ауылдық округ әкіміне өтінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету

1 Iс әрекеттер (жұмыс барысының ағымның) N 1 2 3 4 5 6 7

2

ҚФБ атауы

Ауылдық округ әкiмi аппаратының маманы

Ауыл әкiмi

МАӘК тағайындау бойынша бас маман

Бөлім бастығы

МАӘК тағайындау бойынша бас маман

Ауыл әкiмi

Ауылдық округ әкiмi аппаратының маманы

3

Iс-әркеттер (үiрiстiң тәтiптiң мәмленiң атауы жәе олардың сипаттамасы

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тiркеу

Тапсырылған құжаттардың толықтығын тексеру және оларды бөлiмге тапсыру

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тiркеу, хабарлама жобасын немесе бас тарту себептерi көрсетiлгенжауапты дайындау

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауапты қарастыру

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауапты ауыл әкiмiне беру

Мемлекеттiк жәрдем ақыларды тағайындау туралы хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауапты беру

Мемлекеттiк жәрдем ақыны тағайындау туралы хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауапты тұтынушыға беру

4

Аяқталу нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйымдастырушы-иеленушi шешiмдер)

құжаттарды қабылдағаны туралы талон

Құжаттарды бөлiмге тапсыру

Құжаттарды тiркеу

Резолюцияға қол қою

Хабарлама немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауап

Хабарлама немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауап

Хабарлама немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауап

5

Орындау уақыттары

15 минуттан аспайды

1 күн

12 күн

3 күн

1 күн

3 күн

15 минуттан аспайды

6

Келесi iс-әрекеттiң нөмерi

2 колонка

3 колонка

4 колонки

5 колонка

6 колонка

7 колонка


"Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк
көмек тағайындау" мемлекеттiк
қызмет регламентiне    
2-қосымша        

      а) Бөлiмге өтiнген кезде мемлекеттiк қызметтi көрсету сызбанұсқасы

      б) Ауылдық округ әкiмiнің аппаратына өтініш жасаған кезде мемлекеттiк қызмет ұсыну кестесi

"Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк
көмек тағайындау" мемлекеттiк
қызмет регламентiне    
3-қосымша        

Ертіс ауданының ауыл және ауылдық
округітері әкімдері аппарататтарының тізімі

N Ауылдық округiнiң атауы Мекенжайы телефон N

1

"Ертіс ауылы әкімінің аппараты" ММ

Ертіс ауылы, Богенбай батыр көшесі, 97

(871832)21684

2

"Голубовка ауылы әкімінің аппараты" ММ

Голубовка ауылы, Целинный көшесі, 20

(871832)25333

3

"Амангелді ауылы әкімінің аппараты" ММ

Амангелді ауылы

(871844)29630

4

"Ағашорын ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Ағашорын ауылы, Богенбай батыр көшесі, 5 А

(871844)29334

5

"Иса-Байзақов ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Байзақов ауылы, Николаев көшесі, 1

(871832)24277

6

"Қосағаш ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Қосағаш ауылы, Абылайхан көшесі, 1

(871832)41430

7

"Қызылжар ауылдық  округі әкімінің аппараты" ММ

Қызылжар ауылы, Комкомол көшесі, 17

(871832)27130

8

"Қоскөл ауылы әкімінің  аппараты" ММ

Қоскөл ауылы

(871832)40143

9

"Қарақұдық ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Қарақұдық ауылы

(871832)27541

10

"Қызылқақ ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Қызылқақ ауылы, Ленин көшесі, 12

(871844)26517

11

"Ленин ауылы әкімінің аппараты" ММ

Ленин ауылы, Целинный көшесі, 1

(871844)29132

12

"Луговой ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Луговой ауылы, Жамбыл көшесі, 1

(871832)27749

13

"Майқоныр ауылы әкімінің аппараты" ММ

Майқоңыр ауылы, Дзержинский көшесі, 12

(871832)29223

14

"Панфилов ауылы әкімінің аппараты" ММ

Панфилово ауылы, Горобец көшесі, 1А

(871832)27330

15

"Северный ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Северный ауылы, Садовая көшесі, 55

(871832)29444

16

"Сілеті ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Сілеті ауылы, Школьный көшесі, 2

(871832)26369

17

"Тоқта ауылы әкімінің аппараты" ММ

Тоқта ауылы, Центральный көшесі, 5

(871832)40034

18

"Ұзынсу ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Ұзынсу ауылы, Ленин көшесі, 14

(871832)41317

Ертіс ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 07 қарашадағы
N 520/4 қаулысымен  
бекітілді      

"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына
отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау"
мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы регламент "Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызметін көрсету тәртібін анықтайды (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі N 394 қаулысымен бекітілген "Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау" стандарты (бұдан әрі - стандарт) негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет Ертіс ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) осы регламенттің 1 қосымшасында көрсетілген мекен жайы бойынша ұсынылады. Жұмыс уақыты: демалыс – сенбі, жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін; электрондық пошта мекенжайы  http://www.enbek.gov.kz.
      5. Тұрғылықты жері бойынша уәкілетті орган болмаған кезде тұтынушы мемлекеттік қызмет алу үшін ауылдық округ әкіміне (бұдан әрі – ауылдық округ әкімі) жүгінеді, осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекенжайлар бойынша демалыс пен мереке күндерін қоспағанда аптасына бес күн сағат 9.00-ден 18.00-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ға дейін ұсынылады.
      Баламалы негізде мемлекеттік қызмет "Павлодар облысының  Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік мекемесінің Ертіс ауданы филиалымен, телефоны (8(71832)2-29-12) бойынша жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ге дейiн, 13.00-ден 14.30-ге дейiн түскi үзiлiспен, демалыс күндерi–сенбi, жексенбi күндері ұсынылады.
      Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі өтініш берушіге әлеуметтік көмекті тағайындау туралы хабарлама не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: ауылдық елді мекендерде тұратын және жұмыс істейтін мемлекеттік денсаулық сақтау, әлеуметтік қамсыздандыру, білім беру, мәдиниет және спорт ұйымдарының мамандарына (бұдан әрі - тұтынушылар) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап, мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      уәкілетті органға – 10 жұмыс күн ішінде;
      тұрғылықты жері бойынша ауылдық округ әкіміне – 15 жұмыс күні ішінде;
      орталыққа 10 жұмыс күн ішінде (құжаттарды қабылдау мен беру күндері мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне жатпайды);
      1) мемлекеттік қызметті алғанға дейін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минуттан аспайды;
      2) мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минуттан аспайды.
      Тұтынушы тікелей өтініш берген кезде мемлекеттік қызмет өтініш білдірген сәттен бастап ұсынылады.
      8. Тұтынушының құжаттарды тапсыру кезінде толық емес немесе жалған мәліметтер ұсынуы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздеме болып табылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату және тоқтата тұру үшін:
      1) тұтынушының қайтыс болуы;
      2) тұтынушының ауылдық елді мекеннен көшіп кетуі;
      3) тұтынушының мемлекеттік денсаулық сақтау, әлеуметтік қамсыздандыру, білім беру, мәдениет және спорт ұйымдарынан жұмыстан шығуы негіздеме болып табылады.
      Уәкілетті орган мемлекеттік қызметтен бас тарту, тоқтату (тоқтата тұру) үшін негіздеме анықталған жағдайда құжаттар пакетін алғаннан кейін он жұмыс күні ішінде бас тарту, тоқтату себептерін көрсете отырып хабарлама береді.
      Мемлекеттік қызметті орталық арқылы көрсеткен кезде уәкілетті орган мемлекеттік қызметтен бас тарту, тоқтату (тоқтата тұру) үшін негіздеме анықталған жағдайда құжаттар пакетін алғаннан кейін он жұмыс күні ішінде бас тарту, тоқтату (тоқтата тұру) себептерін көрсете отырып, кейіннен тұтынушыға жіберу үшін орталыққа хабарлама жібереді.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекет
(өзара әрекеттілік) реттілігінің сипаттамасы

      9. Тұтынушы мемлекеттік ққызметті алу үшін стандарттың 11 тармағында анықталған құжаттарды ұсынады.
      10. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға:
      уәкілетті органда немесе селолық округтың әкімінде – тұтынушы тіркеу және оның мемлекеттік қызметті алу күні, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон;
      орталықта:
      өтініштің нөмірі мен қабылдаған күні;
      сұралып отырған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      орталықтың құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған жауапты инспектордың тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.
      11. Әлеуметтік көмекті тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама беру:
      уәкілетті органға немесе селолық округтың әкіміне жеке өтініш не пошталық хабарлама арқылы;
      орталықта өзі барған кезде қолхат негізінде онда көрсетілген мерзімде "терезелер" арқылы күн сайын жүзеге асырылады.
      12. Уәкілетті орган құжат мазмұны туралы ақпараттарды сақтау, қорғау және құпияда сақтау қажет.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі кезінде мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті органның бас маманы;
      2) ауылдық округтің әкімі;
      3) ауылдық округ әкімі аппаратының маманы;
      4) ауыл әкімі.
      14. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттердің (үдерістердің) өзара әрекеттестігі мен реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      15. ҚФБ мен мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігінің арасындағы  өзара байланысты бейнелейтін сызба осы регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.

3. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымдық тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін бұзғандығы үшін лауазымдық тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған жауап-кершілікке тартылады.

"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтiк
сала мамандарына отын сатып алу  
бойынша әлеуметтiк көмек тағайындау"
мемлекеттiк қызмет регламентiне  
1 қосымша            

Ертіс ауданы ауылдық округ әкімдері аппаратының тізімі

N

Ауылдық округiнiң атауы

Елді мекеннің атауы

Байланыс телефоны

Заңды мекенжайы

Сайт мекенжайы

1

"Ертіс ауылы әкімінің аппараты" ММ

Ертіс ауылы

(871832)21684

Ертіс а., Богенбай батыр көшесі, 97

жоқ

2

"Голубовка ауылы әкімінің  аппараты" ММ

Голубовка ауылы

(871832)25333

Голубовка а, Целинный  көшесі, 20

жоқ

3

"Амангелді ауылы әкімінің  аппараты" ММ

Амангелді ауылы

(871844)296-30

Амангельды а.

жоқ

4

"Ағашорын ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Ағашорын ауылы

(871844)29334

Агашорын а, Богенбай батыра  көшесі, 5а

жоқ

5

"Иса-Байзақов ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Байзақов ауылы

(871832)24277

Байзаков а, Николаев көшесі, 1

жоқ

6

"Қосағаш ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Қосағаш ауылы

(871832)41430

Косагаш а, Абыхай- хан көшесі, 1

жоқ

7

"Қызылжар ауылдық  округі әкімінің аппараты" ММ

Қызылжар ауылы

(871832)27130

Кызылжар а, Комсомольская көшесі, 17

жоқ

8

"Қоскөл ауылы әкімінің  аппараты" ММ

Қоскөл ауылы

(871832)40143

Косколь а.

жоқ

9

"Қарақұдық ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Қарақұдық ауылы

(871832)27541

Каракудук а.

жоқ

10

"Қызылқақ ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Қызылқақ ауылы

(871844)26517

Кызылкак а, Ленин көшесі, 12

жоқ

11

"Ленин ауылы әкімінің аппараты" ММ

Ленин ауылы

(871844)29132

Ленин а, Целинный көшесі,1

жоқ

12

"Луговой ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Луговой ауылы

(871832)27749

Луговое а, Жамбыла көшесі, 1

жоқ

13

"Майқоныр ауылы әкімінің аппараты" ММ

Майқоңыр ауылы

(871832)29223

Майконыр а, Дзержинский көшесі, 12

жоқ

14

"Панфилов ауылы әкімінің аппараты" ММ

Панфилов ауылы

(871832)27330

Панфилов а, Горобца көшесі, 1а

жоқ

15

"Северный ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Северный ауылы

(871832)29444

Северный а, Садовый көшесі, 55

жоқ

16

"Сілеті ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Сілеті ауылы

(871832)26369

Селета а,

Школьный көшесі,2

жоқ

17

"Тоқта ауылы әкімінің аппараты" ММ

Тоқта ауылы

(871832)40034

Тохта а, Центральный көшесі, 5

жоқ

18

"Ұзынсу ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Ұзынсу ауылы

(871832)41317

Узынсу а, Ленин көшесі, 14

жоқ

"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтiк
сала мамандарына отын сатып алу  
бойынша әлеуметтiк көмек тағайындау"
мемлекеттiк қызмет регламентiне  
2 қосымша            

Құрылымдық-функционалдық бiрлiктердiң
(ҚФБ) іс-әрекеттерiнiң сипаттамасы

      1) Уәкілетті органға жүгінген кезде

1 Іс-әрекетінің N 1 2 3 4 5

2

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның бас маманы

Бөлім бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

Бөлім бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

3

Әрекеттің атауы (үдерістің, рәсімі, операцияның,) және олардың сипаттамасы

Өтінішті және мемлекеттік қызметті алуға қажетті құжаттарды қабылдау

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қарастыру және бас маманға жолдау

Құжаттарды зерделеу, хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасын дайындау

Хабарлама немесе мелекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасын қарастыру

Шығыс құжат айналымы журналына тіркеу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм)

Тұынушы мемлекеттік қзметті алу жәе тіркеу күні көрсетілген талонды беру

Бас маманға жіберу

Хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасы

Хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Әлеуметтік көмек көрсету туралы хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру

5

Орындау мерзiмi

30 минут

1 күн

3 күн

4 күн

30 минут

6

Келесi әрекеттiң нөмiрi

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған


      2) ауылдық округ әкіміне жүгінген кезде

1 Іс- әрекеттің  N 1 2 3 4 5

2

ҚФБ атауы

Ауылдық округ әкімі аппаратының маманы

Ауыл әкiмi

Ауылдық округ әкімі аппаратының маманы

Ауыл әкімі

Ауылдық округ әкімі аппаратының маманы

3

Әрекеттің атауы (үдерістің, рәсімі, операцияның) және олардың сипаттамасы

Өтінішті және мемлекеттік қызметті алуға қажетті құжаттарды қабылдау

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қарастыру және маманға жолдау

Құжаттарды зерделеу, хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жауап жобасын дайындау

Хабарламаның немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жауап жобасын қарастыру

Шығыс құжат айналымы журналда тiркеу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм)

Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу және тіркеу күні көсетілген талонды беру

Маманға жіберу

Хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көсетуден бас тарту туралы дәелді жауап жобасы

Хабарлама немесе мемлекеттік қызметті  көсетуден бас тарту туралы дәелді жауапқа қол қою

Әлеуметтік көмек көрсету туралы хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру

5

Орындау мерзiмдерi

30 минут

1 күн

3 күн

4 күн

30 минут

6

Келесi әрекеттiң нөмiрi

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған

-

"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтiк
сала мамандарына отын сатып алу  
бойынша әлеуметтiк көмек тағайындау"
мемлекеттiк қызмет регламентiне  
3 қосымша            

Әкімшілік әрікеттердің логикалық кезектілігі
арасындағы өзара әрекеттестікті көрсететін кесте

      1) Уәкілетті орғанға өтініш білдірген кезде

      2) Ауылдық округ әкiмiне жүгінген кезде

Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Иртышского района"

Постановление акимата Иртышского района Павлодарской области от 07 ноября 2012 года N 520/4. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 12 декабря 2012 года N 3282. Утратило силу постановлением акимата Иртышского района Павлодарской области от 19 июня 2013 года N 295/5

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Иртышского района Павлодарской области от 19.06.2013 N 295/5.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", в целях качественного предоставления государственных услуг акимат Иртышского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Регистрация и постановка на учет безработных граждан";
      2) регламент государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи";
      3) регламент государственной услуги "Назначение социальной помощи специалистам социальной сферы, проживающим в сельской местности, по приобретению топлива".
      2. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима района Тлеуову А. Т.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Ж. Шугаев

Утверждено      
постановлением акимата   
Иртышского района     
от 07 ноября 2012 года N 520/4

Регламент государственной услуги
"Регистрация и постановка на учет безработных граждан"

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги "Регистрация и постановка на учет безработных граждан" (далее – государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Регистрация и постановка на учет безработных граждан", утвержденного  постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 (далее – Стандарт).
      4. Государственная услуга предоставляется: государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ акимата Иртышского района" (далее - отдел).
      Место оказания государственной услуги: 140500, Павлодарская область, Иртышский район, село Иртышск, улица Богенбая, дом "97", 8 (71832) 21380, график работы с 9.00 часов до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни – суббота и воскресенье, сайт http://www.enbek.gov.kz.
      5. Результатом оказания государственной услуги является регистрация и постановка на учет в качестве безработного в электронном виде либо мотивированный ответ (по форме согласно приложению 2 Стандарта).
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам: гражданам Республики Казахстан, оралманам, иностранцам, лицам без гражданства, постоянно проживающим в Республике Казахстан (далее - потребитель).
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, не позднее 10 календарных дней.
      Максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного заявителя.
      Максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 15 минут.
      8. Государственная услуга предоставляется бесплатно.

2. Описание порядка действий оказания государственной услуги

      9. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      После сдачи всех необходимых документов в уполномоченном органе сотрудником уполномоченного органа, осуществляющим регистрацию и постановку на учет безработного, данные потребителя заносятся в карточку персонального учета (компьютерную базу данных).
      Потребителю выдается талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.
      10. Отделом в предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае, предусмотренном в пункте 16 Стандарта.
      11. Требование к информационной безопасности: обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      12. Структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении в отдел:
      1) специалист по приему и регистрации безработных граждан;
      2) комиссия по установлению статуса безработного лица, ищущего работу.
      13. Последовательность действий СФЕ приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.
      14. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.
      Документы предъявляются в копиях и подлинниках для сверки, после чего подлинники документов возвращаются потребителю.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      15. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1        
к регламенту государственной услуги
"Регистрация и постановка на учет
безработных граждан"      

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действие основного процесса (хода, потока работы)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование СФЕ

Специалист по приему и регистрации безработных граждан

Комиссия по установлению статуса безработного лица, ищущего работу

Специалист по приему и регистрации безработных граждан

3

Наименование действия (процесса, процедуры,
операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Проверка полноты представленных документов; принятие решения

Регистрация в электронной базе либо выдача мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги при личном обращении потребителя

4

Форма завершения (данные,
документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача талона

Решение комиссии о постановке на учет либо выдача мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация и постановка на учет либо отказ в постановке на учет

5

Срок исполнения

15 минут

8 календарных дней

не более 15 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка


Приложение 2        
к регламенту государственной услуги
"Регистрация и постановка на учет
безработных граждан"      

Схема предоставления государственной
услуги при обращении в отдел

Утверждено      
постановлением акимата   
Иртышского района     
от 07 ноября 2012 года N 520/4

Регламент государственной услуги
"Назначение государственной адресной социальной помощи"

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги: "Назначение государственной адресной социальной помощи".
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Назначение государственной адресной социальной помощи", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 (далее - Стандарт).
      4. Государственная услуга предоставляется:
      1) при обращении в государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ акимата Иртышского района" (далее - отдел).
      Место оказания государственной услуги располагается по адресу: 140500, Павлодарская область, Иртышский район, село Иртышск, улица Богенбая, дом "97", 8 (71832) 21380, график работы с 9.00 часов до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни – суббота и воскресенье, сайт http://www.enbek.gov.kz;
      2) при обращении к акиму поселка, села и сельского округа по месту жительства, согласно приложению 3 к настоящему регламенту.
      5. Результатом оказания государственной услуги является уведомление о назначении государственной адресной социальной помощи, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам: гражданам Республики Казахстан, оралманам, беженцам, иностранцам и лицам без гражданства, постоянно проживающим в Республике Казахстан, со среднедушевым доходом, не превышающим черты бедности (далее - потребители).
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов:
      при обращении в отдел – в течение семи календарных дней;
      при обращении к акиму поселка, села и сельского округа по месту жительства – не позднее двадцати двух дней.
      Максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного заявителя.
      Максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 15 минут.
      8. Государственная услуга предоставляется бесплатно.

2. Описание порядка действий в процессе
оказания государственной услуги

      9. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      Право на получение адресной социальной помощи ежеквартально подтверждается представлением документов о доходах.
      Порядок оказания государственной услуги: после сдачи всех необходимых документов потребителю выдается талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалы лица, и принявшего документы.
      10. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренным в пункте 16 Стандарта.
      11. Структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги Отделом:
      1) главный специалист по назначению и выплате государственной адресной социальной помощи;
      2) начальник отдела.
      12. Структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении к акиму поселка, села и сельского округа по месту жительства:
      1) специалист аппарата акима поселка, села и сельского округа (далее - специалист аппарата акима сельского округа);
      2) аким поселка, села и сельского округа (далее - аким села);
      3) главный специалист по назначению и выплате государственной адресной социальной помощи;
      4) начальник отдела.
      13. Текстовое табличное описание последовательности простых действий (процедур, функций, операций) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого действия представлено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      15. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1       
к регламенту государственной услуги
"Назначение государственной   
адресной социальной помощи"  

Таблица 1. Описание действий
структурно-функциональных единиц (СФЕ)

      1) При обращении в отдел

1 N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4 5

2

Наименование СФЕ

Главный специалист по назначению и выплате государственной адресной социальной помощи (далее – главный специалист по назначению ГАСП)

Начальник отдела

Главный специалист по назначению ГАСП

Начальник отдела

Главный специалист по назначению ГАСП

3

Наименование действия (процесса, процедуры,
операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение представленных потребителем документов

Подготовка проекта  уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение  уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале входящей корреспонденции

4

Форма завершения (данные,
документ, организационно-распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Подписание резолюции

Проект уведомления  либо мотивированного ответа об отказе

Подписание  решения или уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

1 рабочий день

3 дня

1 рабочий день

не более 15 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Таблица 2. Описание действий
структурно-функциональных единиц (СФЕ)

      2) при обращении к акиму села и сельского округа

1 N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4 5 6 7

2

Наименование СФЕ

Специалист аппарата акима сельского округа

Аким села

Главный специалист по назначению ГАСП

Начальник  отдела

Главный специалист  по назначению ГАСП

Аким села

Специалист аппарата акима сельского округа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Проверка полноты представленных документов и представление их в отдел

Прием и регистрация представленных потребителем документов, подготовка проектов уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Рассмотрение уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Передача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги акиму села

Рассмотрение и передача уведомления специалисту о назначении ГАСП либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления о назначении ГАСП либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги потребителю

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон  о приеме документов

Представление документов в отдел

Регистрация документов

Подписание резолюции

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

1 рабочий день

12 дней

3 дня

1 день

3 дня

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3  колонка

4  колонка

5  колонка

6  колонка

7  колонка


Приложение 2       
к регламенту государственной услуги
"Назначение государственной   
адресной социальной помощи"  

      а) Схема предоставления государственной услуги при обращении в отдел

      б) Схема предоставления государственной услуги при обращении к акиму поселка, села, сельского округа

Приложение 3       
к регламенту государственной услуги
"Назначение государственной   
адресной социальной помощи"  

Перечень аппаратов акимов сел и
сельских округов Иртышского района

N п\п Наименование уполномоченного органа Юридический адрес Контактный телефон

1

ГУ "Аппарат акима села Иртышск Иртышского района"

село Иртышск, ул. Богенбая 97

(871832) 21684

2

ГУ "Аппарат акима села Голубовка Иртышского района"

село Голубовка, ул. Целинная, 20

(871832) 25333

3

ГУ "Аппарат акима села Амангельды Иртышского района"

село Амангельды, ул.Ю.Половых 2

(871844) 29630

4

ГУ "Аппарат акима Агашорынского сельского округа Иртышского района"

село Агашорын, ул. Богенбай батыра, 5 А

(871844) 29334

5

ГУ "Аппарат акима Иса Байзаковского сельского округа Иртышского района"

село Исы Байзакова, ул. Николаева, 1

(871832) 24277

6

ГУ "Аппарат акима Косагашского сельского округа Иртышского района"

село Косагаш, ул. Абылайхана, 1

(871832) 41430

7

ГУ "Аппарат акима Кызылжарского сельского округа Иртышского района"

село Кызылжар, ул. Комсомольская, 17

(871832) 27130

8

ГУ "Аппарат акима с. Косколь Иртышского района"

село Косколь

(871832) 40143

9

ГУ "Аппарат акима Каракудукского сельского округа Иртышского района"

село Каракудук

(871832) 27541

10

ГУ "Аппарат акима села Кызылкак Иртышского района"

село Кызылкак, ул. Ленина, 12

(871844) 26517

11

ГУ "Аппарат акима села Ленина Иртышского района"

село Ленино, ул. Целинная, 1

(871844) 29132

12

ГУ "Аппарат акима Луговского сельского округа Иртышского района"

село Луговое, ул. Жамбыла, 1

(871832) 27749

13

ГУ "Аппарат акима села Майконыр Иртышского района"

село Майконыр, ул. Дзержинского, 12

(871832) 29223

14

ГУ "Аппарат акима села Панфилова Иртышского района"

село Панфилово, ул. Горобца, 1 А

(871832) 27330

15

ГУ "Аппарат акима Северного сельского округа Иртышского района"

село Северное, ул. Садовая, 55

(871832) 29444

16

ГУ "Аппарат акима Селетинского сельского округа Иртышского района"

село Селеты, ул. Школьная, 2

(871832) 26369

17

ГУ "Аппарат акима селаТохта Иртышского района"

село Тохта, ул. Центральная, 5

(871832) 40034

18

ГУ "Аппарат акима Узынсуского сельского округа Иртышского района"

село Узынсу, ул. Ленина, 14

(871832) 41317

Утверждено      
постановлением акимата   
Иртышского района     
от 07 ноября 2012 года N 520/4

Регламент государственной услуги "Назначение социальной
помощи специалистам социальной сферы, проживающим в
сельской местности, по приобретению топлива"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент определяет порядок оказания государственной услуги "Назначение социальной помощи специалистам социальной сферы, проживающим в сельской местности, по приобретению топлива" (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Назначение социальной помощи специалистам социальной сферы, проживающим в сельской местности, по приобретению топлива", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 (далее - стандарт).
      4. Государственная услуга предоставляется через отдел занятости и социальных программ Иртышского района, (далее – уполномоченный орган). По адресу указанным в приложении 1 к настоящему регламенту. График работы: ежедневно с 9-00 часов до 18-30 часов, обеденный перерыв с 13-00 до 14-30, выходные дни – суббота, воскресенье и праздничные дни; адрес электронной почты http://www.enbek.gov.kz.
      5. При отсутствии уполномоченного органа по месту жительства потребитель обращается за получением государственной услуги к акиму сельского округа Иртышского района (далее - аким сельского округа),) пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18 - 30 часов, с перерывом на обед с 13 - 00 часов до 14-00 часов по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      На альтернативной основе государственная услуга предоставляется через филиал Иртышского района республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее - Центр) шесть дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9.00 часов до 19.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов по адресу: село Иртышск, ул. Иса Байзакова 14. Результатом оказания государственной услуги является уведомление о назначении социальной помощи, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам: специалистам государственных организаций здравоохранения, социального обеспечения, образования, культуры и спорта, проживающим и работающим в сельских населенных пунктах (далее – потребители).
      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов:
      в уполномоченный орган – в течение десяти рабочих дней;
      акиму сельского округа по месту жительства – в течение пятнадцати рабочих дней;
      в центр в течение десяти рабочих дней (день приема и выдачи документа государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги);
      1)максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона) - не более 30 (тридцати) минут;
      2) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя – не более 30 (тридцати) минут.
      8. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является предоставление неполных или недостоверных сведений при сдаче потребителем документов.
      Основанием для прекращения или приостановления оказания государственной услуги является:
      1) смерть потребителя;
      2) выезд потребителя из сельского населенного пункта;
      3)увольнение потребителя из государственной организации здравоохранения, социального обеспечения, образования, культуры и спорта.
      Уполномоченный орган при выявлении оснований для отказа, прекращения (приостановления) оказания государственной услуги в течении десяти рабочих дней после получения пакета документов выдает потребителю уведомление с указанием причин отказа, прекращения (приостановления).
      При оказании государственной услуги через центр уполномоченный орган при выявлении оснований для отказа, прекращения (приостановления) оказания государственной услуги в течение десяти рабочих после получения пакета документов направляет в центр уведомление с указанием причин отказа, прекращения (приостановления) для последующей выдачи потребителю.

2. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы определенные в пункте 11 Стандарта.
      10. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      в уполномоченном органе или у акима сельского округа – талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы;
      в центре – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, имени, и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      11. Выдача уведомления о назначении (в отказе в назначении) социальной помощи осуществляется:
      При личном обращении в уполномоченный орган или к акиму сельского округа, либо посредством почтового сообщения.
      При личном обращении в центр посредством "окон" ежедневно, на основании расписки в указанный в ней срок.
      12. Уполномоченный орган должен обеспечить сохранность, защиту и конфиденциальность информации о содержании документа потребителя.
      13. В процессе оказания государственной услуги при непосредственном обращении потребителя в уполномоченный орган задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) начальник отдела;
      3) специалист аппарата акима сельского округа;
      4) аким села.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      15. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведены в приложении 3 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      16. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1           
к регламенту государственной услуги  
"Назначение социальной помощи специалистом
социальной сферы, проживающим в сельской
местности, по приобретению топлива"  

Перечень аппаратов акимов сел,
сельских округов Иртышского района

N Наименование  аппарата акима  сельского округа Наименование населенного пункта Контактный телефон Юридический адрес Адрес сайта

1

ГУ "Аппарат акима села Иртышск"

с. Иртышск

(871832) 21684

с. Иртышск, ул. Богенбай батыра 97

Нет

2

ГУ "Аппарат акима села Голубовка"

с. Голубовка

(871832) 25333

с. Голубовка, ул. Целинная 20

Нет

3

ГУ "Аппарат акима села Амангельды"

с. Амангельды

(871844) 296-30

с. Амангельды

Нет

4

ГУ "Аппарат акима Агашорынского сельского округа"

с. Агашорын

(871844) 29334

с. Агашорын ул. Богенбай батыра 5а

Нет

5

ГУ "Аппарат акима Иса Байзаковского сельского округа"

с. Исы Байзакова

(871832) 24277

с. Байзакова ул. Николаева

Нет

6

ГУ "Аппарат акима Косагашского сельского округа"

с. Косагаш

(871832) 41430

с. Косагаш ул. Абыхай-хана 1

Нет

7

ГУ "Аппарат акима Кызылжарского сельского округа"

с. Кызылжар

(871832) 27130

с. Кызылжар ул. Комсомольская 17

Нет

8

ГУ "Аппарат акима с. Косколь"

с. Косколь

(871832) 40143

с. Косколь

Нет

9

ГУ "Аппарат акима Каракудукского сельского округа"

с. Каракудук

(871832) 27541

с. Каракудук

Нет

10

ГУ "Аппарат акима села Кызылкак"

с. Кызылкак

(871844) 26517

с. Кызылкак ул. Ленино 12

Нет

11

ГУ "Аппарат акима села Ленина"

с. Ленино

(871844) 29132

с. Ленино ул. Целинная 1

Нет

12

ГУ "Аппарат акима Луговского сельского округа"

с. Луговое

(871832) 27749

с. Луговое ул. Жамбыла 1

Нет

13

ГУ "Аппарат акима села Майконыр"

с. Майконыр

(871832) 29223

с. Майконыр ул. Дзержинского

Нет

14

ГУ "Аппарат акима села Панфилова"

с. Панфилово

(871832) 27330

с. Панфилово ул. Горобца 1а

Нет

15

ГУ "Аппарат акима Северного сельского округа"

с. Северное

(871832) 29444

с. Северный ул. Садовая 55

Нет

16

ГУ "Аппарат акима Селетинского сельского округа"

с. Селеты

(871832) 26369

с. Селета ул. Школьная

Нет

17

ГУ "Аппарат акима селаТохта"

с. Тохта

(871832) 40034

с. Тохта ул. Центральная 5

Нет

18

ГУ "Аппарат акима Узынсуского сельского округа"

с. Узынсу

(871832) 41317

с. Узынсу ул. Ленина 14

Нет

Приложение 2           
к регламенту государственной услуги  
"Назначение социальной помощи специалистом
социальной сферы, проживающим в сельской
местности, по приобретению топлива"    

Описание действий структурно-функциональных единиц (СФЕ)

      1) при обращении в уполномоченный орган

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник  уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием заявления  и необходимых  документов для получения государственной услуги

Рассмотрение  представительных  потребителем  документов и отписка  специалисту

Изучение документов, подготовка проекта уведомление либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Рассмотрение проекта  уведомлений либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении  государственной услуги

Регистрация в журнале исходящей документации

4

Форма завершения (данные,
документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача талона с указанием  даты регистрации и получения  потребителем государственной услуги

Передача специалисту

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Подписание уведомлений либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении  государственной услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе  в предоставлении государственной услуги потребителем

5

Сроки исполнения

30 минут

1 день

3 дня

4 дня

30 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка

-

      2) при обращении акиму сельского округа

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Специалист аппарата акима сельского округа

Аким села

Специалист аппарата сельского округа

Аким села

Специалист аппарата акима сельского округа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием заявления и необходимых  документов для получения государственной услуги

Рассмотрение  представленных потребителем документов  и отписка специалисту

Изучение документов, подготовка проекта  уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Рассмотрение проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале исходящей документации

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача талона с указанием даты  регистрации и получения  потребителе государственной услуги

Передача специалисту

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги потребителю

5

Сроки исполнения

30 минут

1 день

6 дней

6 дней

30 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка

-

Приложение 3           
к регламенту государственной услуги  
"Назначение социальной помощи специалистом
социальной сферы, проживающим в сельской
местности, по приобретению топлива"    

Схема отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий

      1) При обращении в уполномоченный орган

      2) При обращении в акимат сельского округа