"Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Май аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 13 желтоқсандағы N 357/12 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 17 қаңтарда N 3355 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Май аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 18 маусымдағы N 177/6 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Май аудандық әкімдігінің 18.06.2013 N 177/6 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

     Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Заңының 9-1 бабының 4 тармағына және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 20 шiлдедегi "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтердiң тiзiлiмiн бекiту туралы"  N 745 қаулысына сәйкес Май ауданының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берiлген "Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттiк қызмет регламентi бекiтiлсiн.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкiмiнiң орынбасары М.Е.Ахамбаевқа жүктелсiн.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Н. Пішенбаев

Май ауданы әкімдігінің 
2012 жылғы 13 желтоқсандағы
N 357/12 қаулысымен   
бекітілді        

"Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы
білім беру ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдауды
ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттiк қызмет регламентi

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттiк қызметтiң атауы: "Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" (бұдан әрi – мемлекеттiк қызмет).
      2. Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2012  жылғы 31 тамыздағы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекіту туралы" N 1119 қаулысымен бекiтiлген "Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттiк қызмет стандартына сәйкес көрсетiледi (бұдан әрi – Стандарт).
      4. Мемлекеттiк қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрi – Алушы) Май ауданы ауыл және селолық округтерi әкiмдерi аппараттарымен (бұдан әрi – Уәкiлеттi органдар) тегін көрсетіледі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтi аяқтау нәтижесi Стандартың  2-қосымшасына сәйкес нысаны бойынша жалпы білім беретін ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдауды қамтамасыз ету туралы қағаз түрінде анықтама немесе қызмет көрсетуді ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттiк қызмет көрсетудің мерзiмi:
      1) мемлекеттік қызметті алу үшін жүгіну сәтiнен бастап 5 жұмыс күнін құрайды;
      2) өтiнiш беруші жүгінген күні сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейін күтудiң рұқсат берілген ең көп уақыты (тіркеу кезінде) – 30 минуттан аспайды;
      3) өтiнiш беруші жүгінген күні сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты - 30 минуттан аспайды.
      7. Мемлекеттік қызмет оқу жылы бойы көрсетіледі:
      1) осы регламенттiң 1-қосымшасында көрсетiлген мекен жайлар бойынша белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін;
      2) қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      8. Мемлекеттік қызметті алушының осы регламенттiң 9–тармағында көрсетiлген құжаттарды толық тапсырмауы мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тартуға негіз болады.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiндегi әрекет
(өзара әрекеттiлiк) реттiлiгiнiң сипаттамасы

       9. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн мемлекеттік қызметті алушы мынадай құжаттарды тапсыруы қажет:
      1) білім алушының (тәрбиеленушінің) заңды өкілінің баланы жалпы білім беретін білім беру ұйымдарына тегін тасымалдаумен қамтамасыз етуге арналған Стандартың 3-қосымшасына сәйкес нысаны бойынша өтініші;
      2) баланың туу туралы куәлігінің немесе жеке куәлігінің түпнұсқасы және көшірмесі;
      3) Стандартың 4-қосымшасына сәйкес нысаны бойынша оқу орнынан анықтама.
      Туу туралы куәліктің, жеке куәліктің түпнұсқасы көшірмемен салыстыру үшін беріледі және кейін мемлекеттік қызметті алушыға қайтарылады.
      10. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн мемлекеттік қызметті алушы өтiнiштi толтырады және уәкiлеттi органның маманына құжаттарды тапсырады.
      Уәкiлеттi органның маманы өтiнiштi қабылдайды, өтiнiштердi тiркеу журналына тiркеу номерiн берiп, өтiнiштi қабылдау мерзiмiн және мемлекеттік қызметтi ұсыну мерзiмiн көрсетiп жазбаны енгiзедi, анықтаманы толтырады немесе мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауап дайындайды, әкімге қол қоюға ұсынады.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсыру кезінде алушыға өтінішті алу мерзімі мен нөмірі, құжаттарды қабылдап алған адамның тегі, аты, әкесінің аты, қызметті алу мерзімі көрсетіліп Стандартың 5-қосымшасына сәйкес нысаны бойынша қолхат беріледі.
      Уәкiлеттi органның маманы мемлекеттік қызметтің нәтижесін мемлекеттік қызметті алушының өзі немесе оның өкілі өтініш берген жағдайда (ресми куәландырылған тиісті құжаттар болған кезде) өтініш түскеннен кейін 5 жұмыс күні өткен соң береді.
      Анықтама беру туралы мәлімет Стандартың 6-қосымшасына сәйкес нысаны бойынша анықтаманы есепке алу кітабында тіркеледі.
      11. Уәкiлеттi органның мемлекеттік қызметті алушы құжаттарының сақталуын, қорғалуын және мазмұны туралы ақпараттың құпиялығын қамтамасыз етеді.
      12. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiне мынадай құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрi - Бiрлiктер) қатысады:
      1) уәкiлеттi органның маманы;
      2) ауылдың немесе ауылдық округтiң әкiмi.
      13. Әрбiр әкiмшiлiк iс-әрекеттiң (үдерiстердiң) орындалу мерзiмiн көрсете отырып, әрбiр Бiрлiктер әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң (үдерiстердiң) өзара әрекеттестiгi мен реттiлiгiнiң мәтiндiк кестелiк сипаттамасы осы регламенттiң 2-қосымшасында келтiрiлген.
      14. Бiрлiктер мен мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiнде әкiмшiлiк әрекеттердiң логикалық реттiлiгiнiң арасындағы өзара байланысты бейнелейтiн сызба осы регламенттiң 3-қосымшасында келтiрiлген.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсететiн
лауазымдық тұлғаларды жауапкершiлiгi

      15. Мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбiн бұзғандығы үшiн лауазымдық тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған жауап-кершiлiкке тартылады.

2012 жылғы 13 желтоқсандағы   
"Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде
тұратын балаларды жалпы білім 
беру ұйымдарына және үйлеріне кері
тегін тасымалдауды ұсыну үшін 
құжаттар қабылдау" N 357/12  
мемлекеттiк қызмет регламентiне
1-қосымша            

Май ауданының ауылдар, селолық округтер
әкiмдерi аппараттарының тiзбесi

р/с N Ауыл немесе селолық округi әкiмi аппаратының атауы Байланыс телефоны Заңды мекен жайы

1

"Қаратерек селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)97266

140804, Май ауданы Каратерек ауылы, Баймуратов көшесі, 21 үй

2

"Май селолық әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)90210

140802, Май ауданы Май ауылы, Абылайхан көшесі 13 үй

3

"Қазан селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)99230

140803, Май ауданы Жумыскер ауылы, Бокин көшесі 2 үй

4

"Саты селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)40401

140807, Май ауданы, Саты ауылы, Исатай көшесі 12 үй

5

"Малайсары селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)95230

140806, Май ауданы Малайсары ауылы, Абай көшесі 30 үй

6

"Кеңтүбек селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)91499

140800, Май ауданы Кентүбек ауылы, Ленин көшесі 17 үй

7

"Көктөбе селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)91511

140800, Май ауданы Көктөбе ауылы, Қазбек би көшесі 24 үй

8

"Баскөл селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)94350

140801, Май ауданы Баскөл ауылы, Балкенов көшесі 18 үй

2012 жылғы 13 желтоқсандағы   
"Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде
тұратын балаларды жалпы білім 
беру ұйымдарына және үйлеріне кері
тегін тасымалдауды ұсыну үшін 
құжаттар қабылдау" N 357/12  
мемлекеттiк қызмет регламентiне
2-қосымша          

Әрбiр Бiрлiктер әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң (үдерiстердiң)
өзара әрекеттестiгi мен реттiлiгiнiң мәтiндiк сипаттамасы

Негiзгi үдерiстiң iс-әрекетi (барысы, жұмыс ағыны)

N п/п

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) N

1

2

3

4

1

Бiрлiктер атауы

Уәкiлеттi органның маманы

Уәкiлеттi органның маманы

Ауыл немесе селолық округтiң әкiмi

Уәкiлеттi органның маманы

2

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, рәсiмнiң, операцияның) атауы және оның сипаттамаы

Өтiнiштi қабылдайды, өтiнiштердi тiркеу журналына тiркеу номерiн берiп, өтiнiштi қабылдау мерзiмiн және қызметтi ұсыну мерзiмiн көрсетiп жазбаны енгiзедi

Анықтаманы толтырады немесе қызмет көрсетуді ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауап дайындайды, әкімге қол қоюға ұсынады

Ұсынылған құжаттарды қарастырады, анықтамаға немесе қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қояды

Анықтаманы есепке алу кітабында тіркейді,  мемлекеттік қызметтің нәтижесін мемлекеттік қызметті алушының өзі немесе оның өкілі өтініш берген кезде береді

3

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмгерлiк шешiм)

Мемлекеттік қызметті алушыға қажеттi құжаттарды қабылдаған туралы қолхат немесе қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауап

Анықтама жобасы немесе қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауап

Анықтамаға немесе қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қою

Жалпы білім беретін ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдауды қамтамасыз ету туралы анықтама немесе қызмет көрсетуді ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауап

4

Орындалу мерзiмдерi

30 минуттан аспайды

2 жұмыс күн

1 жұмыс күн

30 минуттан аспайды

2012 жылғы 13 желтоқсандағы   
"Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде
тұратын балаларды жалпы білім 
беру ұйымдарына және үйлеріне кері
тегін тасымалдауды ұсыну үшін 
құжаттар қабылдау" N 357/12  
мемлекеттiк қызмет регламентiне
3-қосымша          

Бiрлiктер мен мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiнде әкiмшiлiк
әрекеттердiң логикалық реттiлiгiнiң арасындағы өзара байланыс

Об утверждении регламента государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах"

Постановление акимата Майского района Павлодарской области от 13 декабря 2012 года N 357/12. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 17 января 2013 года N 3355. Утратило силу постановлением акимата Майского района Павлодарской области от 18 июня 2013 года N 177/6

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Майского района Павлодарской области от 18.06.2013 N 177/6.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат Майского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Ахамбаева М.Е.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н. Пшенбаев

Утвержден      
постановлением акимата 
Майского района от 13 
декабря 2012 года N 357/12

Регламент государственной услуги
"Прием документов для предоставления бесплатного
подвоза к общеобразовательным организациям и обратно
домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах"

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги: "Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах" (далее – государственная услуга).
      2. Форма государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается в соответствии со стандартом государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки"(далее - Стандарт).
      4. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее - Получатель) бесплатно в течение учебного года аппаратами акимов сел и сельских округов Майского района (далее – Уполномоченные органы).
      5. Результатом завершения государственной услуги являются выдача справки об обеспечении бесплатным подвозом к общеобразовательной организации образования и обратно домой на бумажном носителе по форме согласно приложению 2 к Стандарту, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      6. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента обращения для получения государственной услуги составляют 5 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя (при регистрации) - не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя - не более 30 минут.
      7. Государственная услуга предоставляется в течение учебного года:
      1) в рабочие дни в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед, за исключением выходных и праздничных дней по адресам указанным в приложении 1 к настоящему регламенту;
      2) прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      8. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги служит предоставление получателем государственной услуги неполного пакета документов, указанных в пункте 9 настоящего регламента.

2. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения государственной услуги получателю государственной услуги необходимо представить следующие документы:
      1) заявление от законного представителя обучающегося (воспитанника) на обеспечение его ребенка бесплатным подвозом к общеобразовательной организации образования по форме согласно приложению 3 к Стандарту;
      2) оригинал и копию свидетельства о рождении ребенка или удостоверения личности;
      3) справку с места учебы по форме согласно приложению 4 к Стандарту.
      Оригинал свидетельства о рождении, удостоверение личности предоставляются для сверки с копией и возвращаются получателю государственной услуги.
      10. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги заполняет заявление и сдает документы специалисту уполномоченного органа.
      Специалист уполномоченного органа принимает заявление, вносит запись о приеме документов в журнал регистрации заявлений, с присвоением регистрационного номера, с указанием даты приема заявления и даты предоставления государственной услуги, заполняет справку либо готовит мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги и предоставляет акиму на подпись.
      При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю выдается расписка в получении необходимых документов по форме согласно приложению 5 к Стандарту с указанием номера и даты приема заявления, фамилии, имени, отчества специалиста уполномоченного органа, выдавшего расписку, с указанием даты получения услуги.
      Специалист уполномоченного органа выдает результат государственной услуги получателю государственной услуги при личном обращении получателя государственной услуги или его представителя (при наличии официально заверенного соответствующего документа) по истечению 5 рабочих дней с момента поступления заявления.
      Сведения о выдаче справки фиксируются в книге учета справок по форме согласно приложению 6 к Стандарту.
      11. Уполномоченные органы обеспечивают сохранность, защиту и конфиденциальность информации о содержании документов получателя государственной услуги.
      12. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональная единицы (далее - Единица):
      1 специалист уполномоченного органа
      2) аким села или сельского округа.
      13. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой Единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      14. Схема, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и Единиц, приведены в приложении 3 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      15. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1      
к регламенту государственной
услуги"Прием документов для
предоставления бесплатного 
подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой
детям, проживающим отдаленных
сельских пунктах"от 13 декабря
2012 года N 357/12    

Перечень аппаратов акимов сел
и сельских округов Майского района

N п/п Наименование аппарата акима села или сельского округа Контактный телефон Юридический адрес

1

Государственное учреждение "Аппарат акима Каратерекского сельского округа"

8(71838)97266

140804, Майский район, с. Каратерек, ул. Баймуратова, 21

2

Государственное учреждение "Аппарат акима Майского сельского округа"

8(71838)90210

140802,Майский район, с. Майск, ул.Абылайхана, 13

3

Государственное учреждение "Аппарат акима Казанского сельского округа"

8(71838)99230

140803, Майский район, с. Жумыскер, ул. Бокина, 2

4

Государственное учреждение "Аппарат акима Сатинского сельского округа"

8(71838)40401

140807, Майский район, с. Саты, ул. Исатаева, 12

5

Государственное учреждение "Аппарат акима Малайсаринского сельского округа"

8(71838)95230

140806, Майский район, с. Малайсары, ул. Абая, 30

6

Государственное учреждение "Аппарат акима Кентубекского сельского округа"

8(71838)91499

140800, Майский район, с. Кентубек, ул.Ленина, 17

7

Государственное учреждение "Аппарат акима Коктубекского сельского округа"

8(71838)91511

140800, Майский район, с. Коктобе, ул.Казбек би, 24

8

Государственное учреждение "Аппарат акима Баскольского сельского округа"

8(71838)94350

140801, Майский район, с.Басколь, ул.Балкенова, 18

Приложение 2      
к регламенту государственной
услуги"Прием документов для
предоставления бесплатного 
подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой
детям, проживающим отдаленных
сельских пунктах"от 13 декабря
2012 года N 357/12    

Описание последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур) каждой Единицы

Действия процессов (хода, потока работ)

N

п/п

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

1

Наименование Единиц

Специалист уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Аким села или сельского округа

Специалист уполномоченного органа

2

Наименование действия(процессса, процедуры, операции) и их описание

Принимает заявление, вносит запись о приеме документов в журнал регистрации заявлений, с присвоением регистрационного номера, с указанием даты приема заявления и даты предоставления услуги

Заполняет справку либо готовит мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги и предоставляет акиму на подпись

Рассматривает документы, подписывает справку либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги и передает специалисту

Регистрирует в книге учета справок, выдает результат государственной услуги получателю государственной услуги при личном обращении получателя государственной услуги или его представителя

3

Форма завершения (данные, документ

Выдача расписки в получении необходимых документов получателю государственной услуги либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

Проект справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Справка об обеспечении бесплатным подвозом к общеобразовательной организации образования и обратно домой

4

Сроки исполнения

не более 30 минут

2 рабочих дня

1 рабочий день

не более 30 минут

Приложение 3      
к регламенту государственной
услуги"Прием документов для
предоставления бесплатного 
подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой
детям, проживающим отдаленных
сельских пунктах"от 13 декабря
2012 года N 357/12    

Схема взаимосвязи между логической последовательностью
административных действий в процессе оказания
государственной услуги и Единиц