Мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Павлодар аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 28 ақпандағы N 81/2 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 26 наурызда N 12-11-163 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 25 шілдедегі N 236/7 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар аудандық әкімдігінің 25.07.2013 N 236/7 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 "Жеке және заңды тұлғалаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметтерді сапалы көрсету мақсатында, Павлодар ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген:
      1) "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "Жергiлiктi өкiлді органдардың шешiмдерi бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек тағайындау және төлеу" мемлекеттік қызмет регламенті;
      3) "Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Е.В. Губаревке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Т. Бастенов

Павлодар ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 28 ақпандағы 
N 81/2 қаулысымен   
бекітілген      

"Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі - Регламент) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі N 394 "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" қаулысына сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттік қызмет "Павлодар ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен ұсынылады (бұдан әрі – өкілетті орган) Павлодар қаласы, генерал Дүйсенов көшесі, 1 үй, мекенжайы бойынша өкілетті орган ғимаратында демалыс және мерекелі күндерді қоспағанда, сағат 13-00-ден сағат 14-30-ға дейін түскі үзіліспен, сағат 9-00-ден сағат 18-30-ға дейін аптасына бес күн көрсетіледі.
      Сондай-ақ, мемлекеттік қызмет баламалы негізде Павлодар қаласы, Толстой көшесі, 10 үй мекенжайы бойынша "Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік мекемесінің Павлодар ауданының филиалы (бұдан әрі – Орталық) арқылы демалыс және мерекелі күндерді қоспағанда, сағат 13-00-ден сағат 14-00-ға дейін түскі үзіліспен, сағат 9-00-ден сағат 19-00-ға дейін күн сайын көрсетіледі.
      Қабылдау алдын ала жазылу мен жеделттік қызмет көрсетусіз "электронды" кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама, не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      5. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар, аталған жерде тұрақты тұратын аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) (бұдан әрі – тұтынушылар) көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет келесі мерзімдерде ұсынылады:
      1) тұтынушы Стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      өкілетті органға – он күнтізбелік күн ішінде;
      орталыққа – он күнтізбелік күн ішінде (мемлекеттік қызмет құжатын қабылдау және (нәтижесін) беру күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты бір тұтынушыға қызмет көрсетуге өкілетті органда 15 минуттан, орталықта 30 минуттан есептегенде кезектегі адамдардың санына байланысты болады;
      3) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты өкілетті органда 15 минуттан аспайды және орталықта – 30 минут.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Стандарттың 16-тармағында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады немесе тоқтатылады.
      9. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті қужаттар өкілетті органның маманына, не орталық инспекторына тапсырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында іс-әрекеттер
(өзара әрекет жасау) тәртібінің сипаттамасы

      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырады.
      11. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға:
      1) өкілетті органда – тұтынушыны тіркеу және оның мемлекеттік қызметті алу күні, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон;
      2) орталықта:
      өтініштің нөмірі мен қабылдаған күні;
      сұралып отырған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      орталықтың құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған жауапты инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.
      12. Тұрғын үй көмегін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама беру:
      өкілетті органға жүгінген кезде тұтынушының тікелей өзі баруы не пошталық хабарлама арқылы;
      орталыққа өзі барған кезде қолхат негізінде онда көрсетілген мерзімде "терезелер" арқылы күн сайын жүзеге асырылады.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) қатысады:
      1) өкілетті органның бастығы;
      2) өкілетті органның маманы;
      3) орталық инспекторы.
      14. Әр әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) орындау мерзімін көрсете отырып, ҚФБ-тің әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдерінің) өзара әрекеттестігі мен реттіліктің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы Регламенттің 2-қосымшасында берілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсету барысында қабылдайтын шешімдері мен іс-әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен ескерілген тәртіпте жауапты.

"Тұрғын үй көмегін тағайындау"  
мемлекеттік қызметінің регламентіне
1-қосымшасы           

ҚФБ-тің әкімшілік әрекеттерінің өзара
әрекеттестігі мен реттілік сипаттамасы

      Өкілетті органға өтініш білдірген кезде

1 Іс-әрекеттің N 1 2 3 4 5

2

ҚФБ атауы

Өкілетті органның бас маманы

Өкілетті органның бастығы

Өкілетті органның бас маманы

Өкілетті органның бастығы

Өкілетті органның бас маманы

3

Әрекеттер атауы (функциялар, операциялар, рәсімі) және олардың сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Кұжаттарды қарастыру

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын дайындау

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын қарау

Журналда тіркеу

4

Аяқталу нысаны (мәлімет, құжат, ұйыммдастырушы-өкімдік шешім)

Кұжаттарды қабылдау туралы талон

Қол қою

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді  бас тарту туралы жауаптың жобасы

Хабарламаға немесе дәлелді бас тарту туралы жауапқа қол қою

Хабарламаны немесе дәлелді бас тарту туралы жауапты беру.
ДеректердіЕ-Собес базасына енгізу

5

Орындалу мерзімі

15 минуттан аспайды

Күнтізбелік 1 күн

Күнтізбелік 6 күн

Күнтізбелік 1 күн

15 минуттан аспайды

6

Келесі әрекеттің нөмірі

1 баған

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған

"Тұрғын үй көмегін тағайындау"  
мемлекеттік қызметінің регламентіне
2-қосымшасы           

Әкімшілік эрекеттердің логикалық кезектілігі арасындағы
өзара әрекеттестікті көрсететін кесте

      Өкілетті органға өтініш білдірген кезде

Павлодар ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 28 ақпандағы 
N 81/2 қаулысымен   
бекітілген      

"Жергiлiктi өкiлдi органдардың шешiмдерi бойынша мұқтаж
азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек
тағайындау және төлеу" мемлекеттік қызметінің Регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жергiлiктi өкiлдi органдардың шешiмдерi бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек тағайындау және төлеу" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі - Регламент) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі N 394 "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" қаулысына сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттік қызмет "Павлодар ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен ұсынылады. (бұдан әрі – өкілетті орган) Павлодар қаласы, генерал Дүйсенов көшесі, 1 үй, мекенжайы бойынша өкілетті орган ғимаратында демалыс және мерекелі күндерді қоспағанда, сағат 13-00-ден сағат 14-30-ға дейін түскі үзіліспен, сағат 9-00-ден сағат 18-30-ға дейін аптасына бес күн көрсетіледі.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: ішінара  автоматтандырылған.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі әлеуметтік көмек тағайындау туралы хабарлама, не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      5. Мемлекеттік қызмет жергілікті өкілді органдардың (мәслихаттардың) шешімі бойынша айқындалатын жеке тұлғалар санаттарына көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет келесі мерзімдерде ұсынылады:
      1) тұтынушы Стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап өкілетті органда мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі – он бес күнтізбелік күн ішінде;
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің рұқсат етілген ең көп уақыты (талон алғанға дейін) – 30 минуттан аспайды;
      3) тұтынушыға өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің рүқсат етілген ең көп уақыты 15 минуттан аспайды.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту (тоқтату) үшін негіздеме тұтынушының құжаттарды тапсыру барысында толық емес және (немесе) жасырын мәліметтерді беру болып табылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдау өкілетті органның маманымен жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында іс-әрекеттер
(өзара әрекет жасау) тәртібінің сипаттамасы

      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші Стандарттың 11-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады.
      11. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға өкілетті органда – тұтынушыны тіркеу және оның мемлекеттік қызметті алу күні, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
      12. Әлеуметтік көмек тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама беру өкілетті органға жеке өтініш не пошталық хабарлама арқылы жүзеге асырылады.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) өкілетті органның бастығы;
      2) өкілетті органның маманы.
      14. Әр әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) орындау мерзімін көрсете отырып, әр ҚФБ-тің әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдерінің) өзара әрекеттестігі мен реттіліктің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы Регламенттің 2-қосымшасында берілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсету барысында қабылдайтын шешімдері мен іс-әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен ескерілген тәртіпте жауапты.

"Жергiлiктi өкiлдi органдардың шешiмдерi
бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген
санаттарына әлеуметтiк көмек     
тағайындау және төлеу"      
мемлекеттік қызметінің регламентіне  
1-қосымша             

ҚФБ-тің әкімшілік әрекеттерінің өзара
әрекеттестігі мен реттілік сипаттамасы

      Өкілетті органға өтініш білдірген кезде

1 Іс-әрекеттің N 1 2 3 4 5

2

ҚФБ атауы

Өкілетті органның бас маманы

Өкілетті органның бастығы

Өкілетті органның бас маманы

Өкілетті органның бастығы

Өкілетті органның бас маманы

3

Әрекеттер атауы (функциялар, операциялар, рәсімі) және олардың сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Кұжаттарды қарастыру

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын дайындау

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын қарау

Журналда тіркеу

4

Аяқталу нысаны (мәлімет, құжат, ұйыммдастырушы-өкімдік шешім)

Кұжаттарды қабылдау туралы талон

Қол қою

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасы

Хабарламаға немесе дәлелді бас тарту туралы жауапқа қол қою

Хабарламаны немесе дәлелді бас тарту туралы жауапты беру. Деректерді Е-Собес базасына енгізу

5

Орындалу мерзімі

30 минуттан аспайды

Күнтізбелік

1 күн

Күнтізбелік 11 күн

Күнтізбелік

1 күн

15 минуттан аспайды

6

Келесі әрекеттің нөмірі

1 баған

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған

"Жергiлiктi өкiлдi органдардың шешiмдерi
бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген
санаттарына әлеуметтiк көмек     
тағайындау және төлеу"      
мемлекеттік қызметінің регламентіне  
2-қосымша             

Әкімшілік әрекеттердің логикалық кезектілігі
арасындағы өзара әрекеттестікті көрсететін кесте

      Өкілетті органға өтініш білдірген кезде

Павлодар ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 28 ақпандағы 
N 81/2 қаулысымен   
бекітілген      

"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына
отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау"
мемлекеттік қызметінің РЕГЛАМЕНТІ

1. Жалпы ережелер

      1. Осы регламент "Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызметін көрсету тәртібін анықтайды (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі N 394 қаулысымен бекітілген "Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау" стандарты (бұдан әрі - стандарт) негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет Павлодар ауданы жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі (бұдан әрі – уәкілетті орган). Осы регламенттің 1 қосымшасында көрсетілген мекен жайы бойынша. Жүмыс уақыты: демалыс – сенбі, жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін; электрондық пошта мекенжайы  defence6@mail.ru.
      Тұрғылықты жері бойынша уәкілетті орган болмаған кезде тұтынушы мемлекеттік қызмет алу үшін ауылдық округ әкіміне (бұдан әрі – ауылдық округ әкімі) жүгінеді, осы регламенттің 1-қосымшасында   көрсетілген мекенжайлар бойынша демалыс пен мереке күндерін қоспағанда аптасына бес күн сағат 9.00-ден 18.00-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ға дейін ұсынылады.
      Баламалы негізде мемлекеттік қызмет Павлодар ауданының филиалы "Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Орталық) демалыс пен мереке күндерін қоспағанда аптасына алты күн сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін Павлодар қаласы Толстой көшесі, 10 мекен жайы бойынша ұсынылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі өтініш берушіге әлеуметтік көмекті тағайындау туралы хабарлама не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: ауылдық елді мекендерде тұратын және жұмыс істейтін мемлекеттік денсаулық сақтау, әлеуметтік қамсыздандыру, білім беру, мәдиниет және спорт ұйымдарының мамандарына (бұдан әрі - тұтынушылар) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап, мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      уәкілетті органға – 10 жұмыс күн ішінде;
      тұрғылықты жері бойынша ауылдық округ әкіміне – 15 жұмыс күні ішінде;
      орталыққа 10 жұмыс күн ішінде (құжаттарды қабылдау мен беру күндері мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне жатпайды);
      1) мемлекеттік қызметті алғанға дейін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 (он) минуттан  аспайды;
      2) мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты – 30 (он) минуттан аспайды.
      Тұтынушы тікелей өтініш берген кезде мемлекеттік қызмет өтініш білдірген сәттен бастап ұсынылады.
      8. Тұтынушының құжаттарды тапсыру кезінде толық емес немесе жалған мәліметтер ұсынуы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздеме болып табылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату және тоқтата тұру үшін:
      1) тұтынушының қайтыс болуы;
      2) тұтынушының ауылдық елді мекеннен көшіп кетуі;
      3) тұтынушының мемлекеттік денсаулық сақтау, әлеуметтік қамсыздандыру, білім беру, мәдениет және спорт ұйымдарынан жұмыстан шығуы негіздеме болып табылады.
      Уәкілетті орган мемлекеттік қызметтен бас тарту, тоқтату (тоқтата тұру) үшін негіздеме анықталған жағдайда құжаттар пакетін алғаннан кейін он жұмыс күні ішінде бас тарту, тоқтату себептерін көрсете отырып хабарлама береді.
      Мемлекеттік қызметті орталық арқылы көрсеткен кезде уәкілетті орган мемлекеттік қызметтен бас тарту, тоқтату (тоқтата тұру) үшін негіздеме анықталған жағдайда құжаттар пакетін алғаннан кейін он жұмыс күні ішінде бас тарту, тоқтату (тоқтата тұру) себептерін көрсете отырып, кейіннен тұтынушыға жіберу үшін орталыққа хабарлама жібереді.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекет
(өзара әрекеттілік) реттілігінің сипаттамасы

      9. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін Стандарттың 11 тармағында анықталған  құжаттарды ұсынады.
      10. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға:
      уәкілетті органда немесе селолық округтың әкімінде – тұтынушы тіркеу және оның мемлекеттік қызметті алу күні, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон;
      орталықта:
      өтініштің нөмірі мен қабылдаған күні;
      сұралып отырған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      орталықтың құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған жауапты инспектордың тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.
      11. Әлеуметтік көмекті тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама беру:
      уәкілетті органға немесе селолық округтың әкіміне жеке өтініш не пошталық хабарлама арқылы;
      орталықта өзі барған кезде қолхат негізінде онда көрсетілген мерзімде "терезелер" арқылы күн сайын жүзеге асырылады.
      12. Уәкілетті орган құжат мазмұны туралы ақпараттарды сақтау,  қорғау және құпияда сақтау қажет.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі кезінде мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті органның бас маманы;
      2) ауылдық округтің әкімі;
      3) ауылдық округ әкімі аппаратының маманы;
      4) ауыл әкімі.
      14. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттердің (үдерістердің) өзара әрекеттестігі мен реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы  регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      15. ҚФБ мен мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігінің арасындағы өзара байланысты бейнелейтін сызба осы регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.

3. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымдық тұлғалардың жауапкершілігі

      15. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін бұзғандығы үшін лауазымдық тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған жауап-кершілікке тартылады.

"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала
мамандарына отын сатып алу бойынша  
әлеуметтік көмек тағайындау"    
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1 қосымша           

Павлодар ауданы ауылдық округ әкімдері аппараттарының ТІЗІМІ

N р/с Ауылдық округ әкімі аппаратының атауы Елді мекеннің атауы Байланыс телефоны Заңды мекенжайы Сайт мекенжайы

1

"Григорьевка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Набережное а.

8(71845)40068

Набережное а., Школьная к., 23

жоқ

2

"Ефремовка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Ефремовка а.

8(71845)53844

Ефремовка а., Абай к., 36

жоқ

3

"Заңғар ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Заңғар а.

8(71845)57202

Заңғар а., Абылайхан к., 4

жоқ

4

"Заря ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Заря а.

8(71845)57800

Заря а., Абай к., 10

жоқ

5

"Кеңес ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Новоямышев а.

8(71845)51101

Новоямышев а., Ленин к., 3

жоқ

6

"Красноармейка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Красноармейка а.

8(71845)53001

Красноармейка а., 60 лет Октября к., 20

жоқ

7

"Луганск ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Луганск а.

8(71845)55033

Луганск а., Ленин к., 48

жоқ

8

"Маралды ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Маралды а.

8(71845)56244

Маралды а., Гагарин к., 15

жоқ

9

"Мичурин ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Мичурин а.

8(71845)51823

Мичурин а., Садовая к., 15

жоқ

10

"Рождественка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Розовка а.

8(71845)54182

Розовка а., Абай к.

жоқ

11

"Чернорецк ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Чернорецк а.

8(71845)50718

Чернорецк а., Восточная к., 12

жоқ

12

"Черноярка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Новочерноярка а.

8(71845)59447

Новочерноярка а., Центральная к., 2

жоқ

13

"Шақат ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Шақат а.

8(71845)55205

Шақат а., К.Маркс к., 36

жоқ

14

"Жетекші ауылы әкімінің аппараты" ММ

Жетекші а.

8(7182)356830

Жетекші а., Әуезов к., 15

жоқ

15

"Ольгинка ауылы әкімінің аппараты" ММ

Ольгинка а.

8(71845)55530

Ольгинка а., Школьная к., 7

жоқ

16

"Пресное ауылы әкімінің аппараты" ММ

Пресное а.

8(71845)41171

Пресное а., Әуезов к., 1

жоқ

"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала
мамандарына отын сатып алу бойынша  
әлеуметтік көмек тағайындау"    
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2 қосымша           

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің
(ҚФБ) іс-әрекеттерінің сипаттамасы

      1) Уәкілетті органға жүгінген кезде

1 Іс-әрекеттің N 1 2 3 4 5

2

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның бас маманы

Бөлім бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

Бөлім бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

3

Әрекеттер атауы (функциялар, операциялар, рәсімі ) және олардың сипаттамасы

Өтінішті және мемлекеттік қызметті алуға қажетті құжаттарды қабылдау

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қарастыру және бас маманға жолдау

Құжаттарды зерделеу, хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасын дайындау

Хабарлама немесе мелекеттік қызметті көрсетуден  бас тарту туралы дәлелді жауап жобасын қарастыру

Шығыс құжат айналымы журналына тіркеу

4

Аяқтау нысаны (мәлімет, құжат, ұйыммдастырушы - өкімдік шешім)

Тұтынушы  мемлекеттік қызметті алу және тіркеу күні көрсетілген талонды беру

Бас маманға жіберу

Хабарлама немесе мемлекеттік қызметті  көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасы

Хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Әлеуметтік көмек көрсету туралы хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру

5

Орындалу мерзімі

30 минут

1 күн

3 күн

4 күн

30 минут

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған

-

      2) Ауылдық округ әкіміне жүгінген кезде

1 Іс-әрекеттің N 1 2 3 4 5

2

ҚФБ атауы

Ауылдық округ әкімі аппаратының маманы

Ауыл әкімі

Ауылдық округ әкімі аппаратының маманы

Ауыл әкімі

Ауылдық округ әкімі аппаратының маманы

3

Әрекеттер атауы (функциялар, операциялар, рәсімі ) және олардың сипаттамасы

 Өтінішті және мемлекеттік қызметті алуға қажетті құжаттарды қабылдау

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қарастыру және маманға жолдау

Құжаттарды зерделеу, хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жауап жобасын дайындау

Хабарламаның немесе мемлекеттік  қызметті көрсетуден бас тарту туралы жауап жобасын қарастыру

Шығыс құжат айналымы журналда тіркеу

4

Аяқталу нысаны (мәлімет, құжат, ұйыммдастырушы-өкімдік шешім)

Тұтынушы  мемлекеттік қызметті алу және тіркеу күні көрсетілген талонды беру

Маманға жіберу

Хабарлама немесе мемлекеттік қызметті  көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасы

Хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Әлеуметтік көмек көрсету туралы хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру

5

Орындалу мерзімі

30 минут

1 күн

3 күн

4 күн

30 минут

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған

-

"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала
мамандарына отын сатып алу бойынша  
әлеуметтік көмек тағайындау"    
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
3 қосымша           

Әкімшілік әрекеттердің логикалық кезектілігі
арасындағы өзара әрекеттестікті көрсететін кесте

      1) Уәкілетті органға өтініш білдірген кезде

      2) Ауылдық округ әкіміне жүгінген кезде

Об утверждении регламентов государственных услуг

Постановление акимата Павлодарского района Павлодарской области от 28 февраля 2012 года N 81/2. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 26 марта 2012 года N 12-11-163. Утратило силу постановлением акимата Павлодарского района Павлодарской области от 25 июля 2013 года N 236/7

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарского района Павлодарской области от 25.07.2013 N 236/7.

      В соответствии со статьей 9–1 Закона Республики Казахстан "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам, в целях качественного оказания государственных услуг, акимат Павлодарского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Назначение жилищной помощи";
      2) регламент государственной услуги "Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов";
      3) регламент государственной услуги "Назначение социальной помощи специалистам социальной сферы, проживающим в сельской местности, по приобретению топлива".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Губарева Е. В.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Т. Бастенов

Утверждено      
постановлением акимата   
Павлодарского района    
от 28 февраля 2012 года N 81/2

Регламент государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Назначение жилищной помощи" (далее - Регламент) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами".
      2. Государственная услуга предоставляется Государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Павлодарского района" (далее - уполномоченный орган) по адресу: город Павлодар, улица генерала Дюсенова, 1, пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов.
      Также государственная услуга предоставляется на альтернативной основе через филиал Павлодарского района Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее – Центр), по адресу: город Павлодар, улица Толстого, 10, ежедневно с 9.00 часов до 19.00 часов, с обеденным перерывом с 13-00 до 14-00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Результатом оказываемой государственной услуги является уведомление о назначении жилищной помощи, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      5. Государственная услуга оказывается физическим лицам: малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности, имеющим право на получение жилищной помощи (далее – потребители).
      6. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 Стандарта:
      в уполномоченный орган - в течение десяти календарных дней;
      в центр – в течение десяти календарных дней (день приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного заявителя в уполномоченном органе, в центре - 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, - не более 15 минут в уполномоченном органе и 30 минут в центре.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.
      9. Необходимые для получения государственной услуги документы сдаются специалисту уполномоченного органа, либо инспектору центра.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги потребитель представляет необходимые документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      11. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе - талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы;
      2) в центре - расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора центра принявшего заявление на оформление документов.
      12. Выдача уведомления о назначении (отказе в назначении) жилищной помощи осуществляется:
      при обращении в уполномоченный орган посредством личного посещения потребителем уполномоченного органа, либо посредством почтового сообщения;
      при личном обращении в центр посредством "окон" ежедневно, на основании расписки в указанный в ней срок.
      13. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (СФЕ):
      1) начальник уполномоченного органа;
      2) специалист уполномоченного органа;
      3) инспектор центра.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ представлена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      16. Должностные лица несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1        
к регламенту государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"   

Описание последовательности и взаимодействие
административных действий СФЕ

      При обращении в уполномоченный орган

  Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение документов

Подготовка проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Резолюция

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги.

Внесение данных в Е-Собес

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

1 календарный день

6 календарных дней

1 календарный день

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

1 колонка

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка

Приложение 2        
к регламенту государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"   

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий

      При обращении в уполномоченный орган

Утверждено      
постановлением акимата   
Павлодарского района    
от 28 февраля 2012 года N 81/2

Регламент государственной услуги "Назначение и выплата
социальной помощи отдельным категориям нуждающихся
граждан по решениям местных представительных органов"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов" (далее - Регламент) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами".
      2. Государственная услуга предоставляется Государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Павлодарского района" (далее - уполномоченный орган) по адресу: город Павлодар, улица генерала Дюсенова, 1, пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов.
      3.Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Результатом оказываемой государственной услуги является уведомление о назначении социальной помощи, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      5. Государственная услуга оказывается категориям физических лиц, определяемых по решению местных представительных органов (маслихатов).
      6. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) срок оказания государственной услуги в уполномоченном органе  с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 Стандарта, в течение пятнадцати календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона) - не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 15 минут.
      7. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      8. Основанием для отказа (приостановления) государственной услуги является предоставление неполных и (или) недостоверных сведений при сдаче документов потребителем.
      9. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется специалистом уполномоченного органа.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги заявитель представляет документы, согласно пункта 11 Стандарта.
      11. После сдачи всех необходимых документов в уполномоченном органе потребителю выдается талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы.
      12. Выдача уведомления о назначении (отказе в назначении) социальной помощи осуществляется при личном посещении потребителя уполномоченного органа по месту жительства, либо посредством почтового сообщения.
      13. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональной единицы (далее - СФЕ):
      1) начальник уполномоченного органа;
      2) специалист уполномоченного органа.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ представлена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      16. Должностные лица несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1         
к регламенту государственной услуги   
"Назначение и выплата социальной помощи  
отдельным категориям нуждающихся граждан 
по решениям местных представительных органов"

Описание последовательности и взаимодействие
административных действий СФЕ

      При обращении в уполномоченный орган

  Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение документов

Подготовка проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Резолюция

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги. Внесение данных в Е-Собес

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

1 календарный день

11 календарных дней

1 календарный день

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

1 колонка

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка

Приложение 2         
к регламенту государственной услуги   
"Назначение и выплата социальной помощи  
отдельным категориям нуждающихся граждан 
по решениям местных представительных органов"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий

      При обращении в уполномоченный орган

Утверждено      
постановлением акимата   
Павлодарского района    
от 28 февраля 2012 года N 81/2

Регламент государственной услуги "Назначение социальной
помощи специалистам социальной сферы, проживающим в
сельской местности, по приобретению топлива"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент определяет порядок оказания государственной услуги "Назначение социальной помощи специалистам социальной сферы, проживающим в сельской местности, по приобретению топлива" (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Назначение социальной помощи специалистам социальной сферы, проживающим в сельской местности, по приобретению топлива", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 (далее - стандарт).
      4. Государственная услуга предоставляется через отдел занятости и социальных программ Павлодарского района (далее – уполномоченный орган). По адресу указанным в приложении 1 к настоящему регламенту. График работы: ежедневно с 9-00 часов до 18-30 часов, обеденный перерыв с 13-00 до 14-30, выходные дни – суббота, воскресенье и праздничные дни; адрес электронной почты defence6@mail.ru.
      При отсутствии уполномоченного органа по месту жительства потребитель обращается за получением государственной услуги к акиму сельского округа Павлодарского района (далее - аким сельского округа), пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18 - 30 часов, с перерывом на обед с 13 - 00 часов до 14-00 часов по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      На альтернативной основе государственная услуга предоставляется через филиал Павлодарского района республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее - Центр) шесть дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9.00 часов до 19.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов по адресу: город Павлодар, улица Толстого, 10.5. Результатом оказания государственной услуги является уведомление о назначении социальной помощи, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам: специалистам государственных организаций здравоохранения, социального обеспечения, образования, культуры и спорта, проживающим и работающим в сельских населенных пунктах (далее – потребители).
      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов:
      в уполномоченный орган – в течение десяти рабочих дней;
      акиму сельского округа по месту жительства – в течение пятнадцати рабочих дней;
      в центр в течение десяти рабочих дней (день приема и выдачи документа государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги);
      1) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона) - не более 30 (тридцати) минут;
      2) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя – не более 30 (тридцати) минут.
      8. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является предоставление неполных или недостоверных сведений при сдаче потребителем документов.
      Основанием для прекращения или приостановления оказания государственной услуги является:
      1) смерть потребителя;
      2) выезд потребителя из сельского населенного пункта;
      3) увольнение потребителя из государственной организации здравоохранения, социального обеспечения, образования, культуры и спорта.
      Уполномоченный орган при выявлении оснований для отказа, прекращения (приостановления) оказания государственной услуги в течение десяти рабочих дней после получения пакета документов выдает потребителю уведомление с указанием причин отказа, прекращения (приостановления).
      При оказании государственной услуги через центр уполномоченный орган при выявлении оснований для отказа, прекращения (приостановления) оказания государственной услуги в течение десяти рабочих после получения пакета документов направляет в центр уведомление с указанием причин отказа, прекращения (приостановления) для последующей выдачи потребителю.

2. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      10. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      в уполномоченном органе или у акима сельского округа – талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы;
      в центре – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, имени, и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      11. Выдача уведомления о назначении (в отказе в назначении) социальной помощи осуществляется:
      При личном обращении в уполномоченный орган или к акиму сельского округа, либо посредством почтового сообщения;
      При личном обращении в центр посредством "окон" ежедневно, на основании расписки в указанный в ней срок.
      12. Уполномоченный орган должен обеспечить сохранность, защиту и конфиденциальность информации о содержании документа потребителя.
      13. В процессе оказания государственной услуги при непосредственном обращении потребителя в уполномоченный орган задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) начальник отдела;
      3) специалист аппарата акима сельского округа;
      4) аким села.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      15. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведены в приложении 3 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      16. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги  
"Назначение социальной помощи специалистам
социальной сферы, проживающим в сельской
местности, по приобретению топлива"  

Перечень аппаратов акимов сел,
сельских округов Павлодарского района

N п/п Наименование аппарата акима сельского округа Наименование населенного пункта Контактный телефон Юридический адрес Адрес сайта

1

ГУ "Аппарат акима Григорьевского сельского округа"

с. Набережное

8(71845)40068

с. Набережное, ул. Школьная, 23

нет

2

ГУ "Аппарат акима Ефремовского сельского округа"

с. Ефремовка

8(71845)53844

с. Ефремовка, ул. Абая 36

нет

3

ГУ "Аппарат акима Зангарского сельского округа"

с. Зангар

8(71845)57202

с. Зангар, ул. Аблайхана 4

нет

4

ГУ "Аппарат акима Заринского сельского округа"

с. Заря

8(71845)57800

с. Заря, ул. Абая 10

нет

5

ГУ "Аппарат акима Кенесского сельского округа"

с. Новоямышево

8(71845)51101

с. Новоямышево, ул. Ленина 3

нет

6

ГУ "Аппарат акима Красноармейского сельского округа"

с. Красноармейка

8(71845)53001

с. Красноармейка, ул. 60 лет Октября, 20

нет

7

ГУ "Аппарат акима Луганского сельского округа"

с. Луганск

8(71845)55033

с. Луганск, ул. Ленина 48

нет

8

ГУ "Аппарат акима Маралдинского сельского округа"

с. Маралды

8(71845)56244

с. Маралды, ул. Гагарина 15

нет

9

ГУ "Аппарат акима Мичуринского сельского округа"

с. Мичурино

8(71845)51823

с. Мичурино,  ул. Садовая 15

нет

10

ГУ "Аппарат акима Рождественского сельского округа"

с. Розовка

8(71845)54182

с. Розовка, ул. Абая

нет

11

ГУ "Аппарат акима Чернорецкого сельского округа"

с. Чернорецк

8(71845)50718

с. Чернорецк, ул. Восточная 12

нет

12

ГУ "Аппарат акима Черноярского сельского округа"

с. Новочерноярка

8(71845)59447

с. Новочерноярка, ул. Центральная 2

нет

13

ГУ "Аппарат акима Шакатского сельского округа"

с. Шакат

8(71845)55205

с. Шакат, ул. К. Маркса 36

нет

14

ГУ "Аппарат акима села Жетекши"

с. Жетекши

8(7182)356830

с. Жетекши, ул. Ауэзова 15

нет

15

ГУ "Аппарат акима села Ольгинка"

с. Ольгинка

8(71845)55530

с. Ольгинка, ул. Школьная 7

нет

16

ГУ "Аппарат акима села Пресное"

с. Пресное

8(71845)41171

с. Пресное, ул. Ауэзова 1

нет

Приложение 2          
к регламенту государственной услуги  
"Назначение социальной помощи специалистам
социальной сферы, проживающим в сельской
местности, по приобретению топлива"  

Описание действий структурно–функциональных единиц СФЕ

      1) При обращении в уполномоченный орган

  Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием заявления и необходимых документов для получения государственной услуги

Рассмотрение представленных потребителем документов и отписка специалисту

Изучение документов, подготовка проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Рассмотрение проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Регистрация в журнале Исходящей документации

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача талона с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги

Передача специалисту

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю

5

Сроки исполнения

30 минут

1  день

3 дня

4 дня

30 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка

-

      2) При обращении к акиму сельского округа

  Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Специалист  аппарата сельского округа

Аким села

Специалист аппарата сельского округа

Аким села

Специалист аппарата сельского округа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием заявления и необходимых документов для получения государственной услуги

Рассмотрение представленных потребителем документов и отписка специалисту

Изучение документов, подготовка проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Рассмотрение проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Регистрация в журнале Исходящей документации

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача талона с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги

Передача специалисту

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю

5

Сроки исполнения

30 минут

1 день

6 дней

6 дней

30 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка

-

Приложение 3          
к регламенту государственной услуги  
"Назначение социальной помощи специалистам
социальной сферы, проживающим в сельской
местности, по приобретению топлива"  

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий

      1) При обращении в уполномоченный орган

      2) При обращении в акимат сельского округа