"Успен ауданының құрылыс, сәулет және қала құрылысы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Успен аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 13 желтоқсандағы N 378/12 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 17 қаңтарда N 3357 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Успен аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 19 маусымдағы N 199/6 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Успен аудандық әкімдігінің 19.06.2013 N 199/6 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашасындағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Занының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қантардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабының 2-тармағына сәйкес Успен ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берiлiп отырған мемлекеттік қызмет регламенттері бекітілсін:
      1) "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру";
      2) "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру".
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан күннен кейiн 10 күнтiзбелiк күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Аудан әкімі                                Н. Әутәліпов

Успен ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 13 желтоқсан
N 378/12 қаулысымен 
бекітілген      

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет атауы: "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру".
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1128 (Бұдан әрі- Стандарт) бекітілген қаулысымен "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" стандарты негізінде мемлекеттік қызмет қөрсетіледі.
      4. "Успен ауданының құрылыс, сәулет және қала құрылысы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесімен мемлекеттік қызмет көрсетіледі (Бұдан әрі - Бөлім), мына мекенжай бойынша орналасқан: Павлодар облысы, Успен ауданы, Успен селосы, 10 лет Независимости көшесі, 30, oaiguspenka@mail.ru, 8-71834-91-0-30, жұмыс кестесі күн сайын сағ. 9.00 ден 18.30 дейін, үзіліс 13.00 ден 14.30 дейін, (сенбі, жексенбі) күндерінен және мереке күндерінен басқа, сондай–ақ тұрғындарға қызмет көрсету Орталығы арқылы (Бұдан әрі - Орталық) мына мекенжай бойынша орналасқан: Успен селосы, 10 лет Независимости көшесі, 30, күн сайын сағ. 9.00 дан 19.00 дейін, үзіліс 13.00 ден 14.00 дейін, (сенбі, жексенбі) күндерінен және мереке күндерінен басқа, телефон 8-71834-91-8-40.
      5. Қағаз жеткізгіште тіркеу коды көрсетілген, инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосылуға арналған (егер оларды алу қажет болса) техникалық шарттардың міндетті қосымшасы бар сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтама беру не қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері қажет құжаттарды қолданушының тапсырған сәтінен бастап:
      Бөлімге өтініш берген кезде:
      1) 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде;
      2) Стандарттың 7-тармағының 2) тармақшасында көрсетілген құжаттарды берген сәттен бастап мынадай құрылыс объектілері үшін 15 (он бес) жұмыс күні ішінде.
      Орталыққа өтініш берген кезде:
      1) 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде;
      2) Стандарттың 7-тармағының 2) тармақшасында көрсетілген құжаттарды берген сәттен бастап мынадай құрылыс объектілері үшін 15 (он бес) жұмыс күні ішінде.
      Қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің ең көп рұқсат берілген уақыты – Бөлімде 30 минуттан, Орталықта – 20 минуттан аспайды.
      Құжаттарды алу кезінде кезек күтудің ең көп рұқсат берілген уақыты – Бөлімде 30 минуттан, Орталықта – 20 минуттан аспайды.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде іс қимыл
(өзара-іс қимыл) тәртібі сипаттамасы

      7. Осы мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін тұтынушыға Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттардың тізімін ұсыну қажет;
      Барлық қажет құжаттарды тапсырғаннан кейін мемлекеттік қызмет алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қол хат беріледі:
      1) Бөлімге құжаттар тапсырғанда:
      өтініштің нөмірі және қабылдаған күні;
      сұрау салынған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күні,уақыты мен орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтініш қабылдаған Бөлім кеңсесі қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты.
      тұтынушының тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілінің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетіледі.
      2) Орталыққа құжаттар тапсырған кезде:
      өтініштің нөмірі және қабылдаған күні;
      сұрау салынған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күні,уақыты мен орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтініш қабылдаған Орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты.
      тұтынушының тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілінің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға мүмкін стандарттың  16 тармағымен қарастырылған жағдайда.
      9. Ақпараттық қауіпсіздікке талаптар: тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың жабықтығын, сақталуын, қорғалуын қамтамасыз ету.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде қатысатын құрылымдық – функционалдық бірліктер Бөлімге өтініш білдіргенде:
      1) Бөлім маманы;
      2) Бөлім бастығы.
      11. Құрылымдық – функционалдық бірліктер іс–әрекет жүйелілігі осы регламенттің 1 қосымшасында келтірілген.
      12. Логикалық іс әрекет жүйелілігі мен Құрылымдық – функционалдық бірліктер арасында әсер ету өзара байланыс схемасы осы регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.

3. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымдық тұлғалар жауапкершілігі

      13. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымдық тұлғалар Қазақстан Республикасы заңымен қарастырылған жауапкершілікке  тартылады.

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" 
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1 қосымша               

1. Кесте. Құрылымдық–функционалдық
бірліктердің іс–әрекет сипаттамасы

N іс-әрекет (жүрісі, жұмыс ағыны) 1 2 3 4 5

Құрылымдық–функционалдық  бірліктер атауы

Бөлім маманы

Бөлім бастығы

Бөлім маманы

Бөлім бастығы

Бөлім маманы

Іс- әрекет атауы (процестің, процедуралар, операциялар) және олардың сипаттамасы

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қарау

Хабарлама жобасын дайындау немесе қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Хабарламаны қарау немесе қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Шығыс хат алмасу журналында тіркеу

Аяқтау нысаны (деректер, құжат,ұйымдастыру-басқарушы шешім)

Тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат

Бұрыштамаға қол қою

Хабарлама жобасы немесе бас тарту туралы дәлелді жауап

Хабарлама туралы шешімге қол қою немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Хабарлама беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауап

Орындау мерзімі

30 минуттан аспайды

1 жұмыс күні

4 жұмыс күні

1 жұмыс күні

30 минуттан аспайды

Келесі іс әрекет нөмірі

2–баған

3–баған

4–баған

5–баған


2 Кесте. Құрылыс объектілері үшін құрылымдық–функционалдық
бірліктердің іс–әрекет сипаттамасы 7 Стандарттың
2) тармақшасында көрсетілген сызбасы

N іс-әрекет (жүрісі, жұмыс ағыны) 1 2 3 4 5

Құрылымдық–функционалдық бірліктер атауы

Бөлім маманы

Бөлім бастығы

Бөлім маманы

Бөлім бастығы

Бөлім маманы

Іс- әрекет атауы (процестің, процедуралар, операциялар) және олардың сипаттамасы

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қарау

Хабарлама жобасын дайындау немесе қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Хабарламаны қарау немесе қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Шығыс хат алмасу журналында тіркеу

Аяқтау нысаны (деректер, құжат,ұйымдастыру-басқарушы шешім)

Тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат

Бұрыштамаға қол қою

Хабарлама жобасы немесе бас тарту туралы дәлелді жауап

Хабарлама туралы шешімге қол қою немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Хабарлама беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауап

Орындау мерзімі

30 минуттан аспайды

2 жұмыс күні

9 жұмыс күні

2 жұмыс күні

30 минуттан аспайды

Келесі іс әрекет нөмірі

2–баған

3–баған

4–баған

5–баған


"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" 
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2 қосымша              

Логикалық іс әрекет жүйелілігі мен құрылымдық–функционалдық
бірліктер арасында әсер ету өзара байланыс сызбасы

Құрылыс объектілері үшін құрылымдық – функционалдық
бірліктердің іс–әрекет сипаттамасы 7 Стандарттың
2) тармақшасында көрсетілген сызбасы

Успен ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 13 желтоқсан
N 378/12 қаулысымен 
бекітілген      

"Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік
объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет атауы: "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру".
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1128 (Бұдан әрі- Стандарт) бекітілген қаулысымен "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру" стандарты негізінде мемлекеттік қызмет қөрсетіледі.
      4. "Успен ауданының құрылыс, сәулет және қала құрылысы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесімен мемлекеттік қызмет көрсетіледі (Бұдан әрі - Бөлім), мына мекенжай бойынша орналасқан: Павлодар облысы, Успен ауданы, Успен селосы, 10 лет Независимости көшесі, 30, oaiguspenka@mail.ru, 8-71834-91-0-30, жұмыс кестесі күн сайын сағат 9.00 дан 18.30 дейін, үзіліс 13.00 ден 14.30 дейін, (сенбі, жексенбі) күндерінен және мереке күндерінен басқа, Тұрғындарға қызмет көрсету Орталығы арқылы (Бұдан әрі - Орталық) мына мекенжай бойынша орналасқан: Успен селосы, 10 лет Независимости көшесі, 30, күн сайын сағат 9.00-дан 19.00 дейін, үзіліс 13.00 ден 14.00 дейін, (сенбі, жексенбі) күндерінен және мереке күндерінен басқа, телефон 8-71834-91-8-40.
      5. Қағаз жеткізгіште мекенжайдың тіркеу коды көрсетілген жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайы туралы анықтама беру не қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері қажет құжаттарды қолданушының тапсырған сәтінен бастап:
      1) 3 (үш) жұмыс күні ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) – жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын нақтылау кезінде;
      2) 7 (жеті) жұмыс күн ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) – жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жеріне бару және мекенжайдың тіркеу кодын көрсетіп, оны "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде міндетті тіркей отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне нөмір беру, оны өзгерту немесе жою кезінде жүргізіледі.
      Өтініш берушінің құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің ең көп рұқсат берілген уақыты – 20 минуттан аспайды.
      Мемлекеттік қызметті алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде іс қимыл
(өзара-іс қимыл) тәртібі сипаттамасы

      7. Осы мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін тұтынушыға Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттардың тізімін ұсыну қажет;
      Барлық қажет құжаттарды тапсырғаннан кейін мемлекеттік қызмет алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қол хат беріледі:
      1) өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызметтің түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні, уақыты мен орны;
      5) уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және оның байланыс телефоны;
      6) өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетіледі.
      8. Құжаттар сәйкес келген кезде Орталық қоса берілген құжаттармен бірге өтінішті Бөлімге жібереді.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға мүмкін стандарттың  16 тармағымен қарастырылған жағдайда.
      10. Ақпараттық қауіпсіздікке талаптар: тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың абықтығын, сақталуын, қорғалуын қамтамасыз ету.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде қатысатын құрылымдық– функционалдық бірліктер Бөлімге өтініш білдіргенде:
      1) Бөлім маман;
      2) Бөлім бастығы.
      12. Құрылымдық–функционалдық бірліктер іс–әрекет жүйелілігі осы регламенттің 1 қосымшасында келтірілген.
      13. Логикалық іс әрекет жүйелілігі мен құрылымдық–функционалдық  бірліктер арасында әсер ету өзара байланыс схемасы осы регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.

3. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымдық тұлғалар жауапкершілігі

      14. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымдық тұлғалар Қазақстан Республикасы заңымен қарастырылған жауапкершілікке тартылады.

"Қазақстан Республикасы аумағында
жылжымайтын мүлік объектілерінің
мекенжайын анықтау жөнінде  
анықтама беру" мемлекеттік  
қызмет көрсету        
регламентіне        
1 қосымша           

1. Кесте. Жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын
нақтылау кезінде құрылымдық–функционалдық
бірліктердің іс–әрекет сипаттамасы



Үрдіс іс-әрекеті (жүруі, жұмыс легі)

1.

Іс-әрекет (жүруі, жұмыс легі) N

1

2

3

4

5

2.

Бірліктер атауы

1 тобы Орталықтың маманы

2 тобы Бөлім маманы

3 тобы  бөлім бастығы

4 тобы Бөлім маманы

5 тобы Орталықтың маманы

3.

Іс-әрекет атауы (іс-әрекет рәсімі) және олардың сипаттамасы

Азаматтардың өтініштерін тіркеу, тұтынушымен ұсынылған құжаттарды тексеру, құжаттарды бөлім мамандарына тапсыру

Азаматтардың өтініштерін тіркеу, Орталықтың маманымен ұсынылған құжаттарды тексеру

Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтамаға қол қою немесе тұтынушыға мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Шығыс журналында тіркеу рәсімі

Шығыс журналында тіркеу рәсімі

4.

Аяқтау нысаны

(деректер, құжат,ұйымдастыру-өкімші шешім)

Тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат

Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама дайындау немесе тұтынушыға мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жазу және қол қоюға жіберу

Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Орталық мамандарына Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру

Мемлекеттік қызметті тұтынушыға Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру

5.

Орындау мерзімі

20 минуттан  аспайды

1 (бір) жұмыс күні

1 (бір) жұмыс күні

1 (бір) жұмыс күні

20 минуттан аспайды

2. Кесте. Іс-әрекет сипаттамасы жылжымайтын мүлік объектісінің
орналасқан жеріне бару және мекенжайдың тіркеу кодын көрсетіп,
оны "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде міндетті тіркей
отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне нөмір беру, оны өзгерту
немесе жою кезінде жүргізіледі



Үрдіс іс-әрекеті (жүруі, жұмыс легі)

1.

Іс-әрекет (жүруі, жұмыс легі) N

1

2

3

4

5

2.

Бірліктер атауы

1 тобы Орталықтың маманы

2 тобы бөлім маманы

3 тобы бөлім бастығы

4 тобы бөлім маманы

5 тобы Орталықтың маманы

3.

Іс-әрекет атауы (іс-әрекет рәсімі) және олардың сипаттамасы

Азаматтардың өтініштерін тіркеу, тұтынушымен ұсынылған құжаттарды тексеру, құжаттарды Бөлім мамандарына беру

Азаматтардың өтініштерін тіркеу, Орталықтың маманымен ұсынылған құжаттарды тексеру

Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Шығыс журналында тіркеу рәсімі

Шығыс журналында тіркеу рәсімі

4.

Аяқтау нысаны (деректер, құжат,ұйымдастыру-өкімші шешім )

Тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат

Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама немесе тұтынушыға мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау және қол қоюға жіберу

Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Орталық мамандарына Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру

Мемлекеттік қызметті тұтынушыға Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру

5.

Орындау мерзімі

20 минуттан  аспайды

3 (үш) жұмыс күні

2 (екі) жұмыс күні

2 (екі) жұмыс күні

20 минуттан аспайды

"Қазақстан Республикасы аумағында
жылжымайтын мүлік объектілерінің
мекенжайын анықтау жөнінде  
анықтама беру" мемлекеттік  
қызмет көрсету        
регламентіне         
2 қосымша          

Жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын нақтылау
кезінде логикалық әкімшілік іс әрекет жүйелілігі мен
құрылымдық әсер ету өзара байланыс сызбасы

Жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын нақтылау кезінде
логикалық әкімшілік іс әрекет жүйелілігі мен құрылымдық әсер
ету өзара байланыс сызбасы, жылжымайтын мүлік объектісінің
орналасқан жеріне бару және мекенжайдың тіркеу кодын көрсетіп,
оны "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде міндетті тіркеу

Об утверждении регламентов государственных услуг коммунального государственного учреждения "Отдел строительства, архитектуры и градостроительства Успенского района"

Постановление акимата Успенского района Павлодарской области от 13 декабря 2012 года N 378/12. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 17 января 2013 года N 3357. Утратило силу постановлением акимата Успенского района Павлодарской области от 19 июня 2013 года N 199/6

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Успенского района Павлодарской области от 19.06.2013 N 199/6.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", пунктом 2 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", акимат Успенского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:
      1) "Выдача архитектурно-планировочного задания";
      2) "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении 10 календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н. Ауталипов

Утвержден          
постановлением акимата    
Успенского района      
от 13 декабря 2012 года N 378/12

Регламент государственной услуги
"Выдача архитектурно-планировочного задания"

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги: "Выдача архитектурно-планировочного задания".
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Выдача архитектурно-планировочного задания", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1128 (далее - Стандарт).
      4. Государственная услуга оказывается коммунальным государственным учреждением "Отдел строительства, архитектуры и градостроительства Успенского района" (далее - Отдел), расположенного по адресу: Павлодарская область, Успенский район, село Успенка, улица 10 лет Независимости, 30, oaiguspenka@mail.ru, 8-71834-91-0-30, график работы ежедневно с 09.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, а также через Центр обслуживания населения (далее - Центр) расположенного по адресу: село Успенка, ул. 10 лет Независимости, 30, ежедневно с 09.00 часов до 19.00 часов, с обеденным перерывом с 13-00 до 14-00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, телефон 8-71834-91-8-40.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача справки с архитектурно-планировочным заданием с обязательным приложением технических условий на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения (если есть необходимость в их получении), с указанием регистрационного кода на бумажном носителе, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      6. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов:
      при обращении в Отдел:
      1) в течение 8 (восьми) рабочих дней;
      2) в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней для объектов строительства, указанных в подпункте 2) пункта 7 Стандарта.
      при обращении в Центр:
      1) в течение 8 (восьми) рабочих дней;
      2) в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней для объектов строительства, указанных в подпункте 2) пункта 7 Стандарта.
      Максимально допустимое время ожидания в очереди заявителя при сдаче необходимых документов - не более 30 минут в Отделе, 20 минут в Центре.
      Максимально допустимое время ожидания в очереди получателя при получении необходимых документов - не более 30 минут в Отделе, 20 минут в Центре.

2. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      7. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      После сдачи всех необходимых документов получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) при сдаче документов в Отдел:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названия приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества сотрудника канцелярии Отдела, принявшего заявление на оформление документов.
      фамилии, имени, отчества потребителя, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя и их контактные телефоны.
      2) при сдаче документов в Центр:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названия приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора Центра, принявшего заявление на оформление документов.
      фамилии, имени, отчества потребителя, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя и их контактные телефоны.
      8. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае предусмотренном пунктом 16 стандарта.
      9. Требование к информационной безопасности: обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      10. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении в Отдел:
      1) специалист Отдела;
      2) начальник Отдела.
      11. Последовательность действий структурно-функциональных единиц приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.
      12. Схема отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и структурно-функциональных единиц, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных
лиц оказывающих государственные услуги

      13. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1           
к регламенту государственной услуги
"Выдача архитектурно-планировочного
задания"             

Таблица 1. Описание действий
структурно-функциональных единиц

N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4 5

Наименование структурно-функциональной единицы

Специалист Отдела

Начальник Отдела

Специалист Отдела

Начальник Отдела

Специалист Отдела

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение представленных потребителем документов

Подготовка проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале исходящей корреспонденции

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме соответствующих документов

Подписание резолюции

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Подписание решения об уведомлении либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Сроки исполнения

не более 30 минут

1 день

4 дня

1 день

не более 30 минут

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Таблица 2. Описание действий
структурно-функциональных единиц для объектов строительства,
указанных в подпункте 2) пункта 7 Стандарта

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

Наименование структурно-функциональной единицы

Специалист Отдела

Начальник Отдела

Специалист Отдела

Начальник Отдела

Специалист Отдела

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение представленных потребителем документов

Подготовка проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале исходящей корреспонденции

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме соответствующих документов

Подписание резолюции

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Подписание решения об уведомлении либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Сроки исполнения

Не более 30 минут

2 день

9 дней

2 день

Не более 30 минут

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Выдача архитектурно-планировочного
задания"             

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий
для объектов строительства, указанных
в подпункте 2) пункта 7 Стандарта

Утвержден         
постановлением акимата   
Успенского района     
от 13 декабря 2012 года N 378/12

Регламент
государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса объектов
недвижимости на территории Республики Казахстан"

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги: "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан".
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1128 (далее - Стандарт).
      4. Государственная услуга оказывается коммунальным государственным учреждением "Отдел строительства, архитектуры и градостроительства Успенского района" (далее - Отдел), расположенного по адресу: Павлодарская область, Успенский район, село Успенка, улица 10 лет Независимости, 30, oaiguspenka@mail.ru, 8-71834-91-0-30, график работы ежедневно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, через Центр обслуживания населения (далее - Центр) расположенного по адресу: с. Успенка ул. 10 лет Независимости, 30, ежедневно с 9.00 часов до 19.00 часов, с обеденным перерывом с 13-00 до 14-00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, телефон 8-71834-91-8-40.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача справки по изменению, присвоению, упразднению, уточнению адресов объекта недвижимости с указанием регистрационного кода адреса на бумажном носителе, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной на бумажном носителе.
      6. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов:
      1) в течение 3 (трех) (день приема и выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги) рабочих дней – при уточнении адреса объекта недвижимости;
      2) в течение 7 (семи) (день приема и выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги) рабочих дней – при присвоении, изменении или упразднении адреса объекта недвижимости, с выездом на место нахождения объекта недвижимости и с обязательной регистрацией его в информационной системе "Адресный регистр" с указанием регистрационного кода адреса.
      Максимально допустимое время ожидания в очереди заявителя при сдаче документов - не более 20 минут;
      Максимально допустимое время обслуживание получателя, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги - не более 20 минут.

2. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      7. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      После сдачи всех необходимых документов получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема заявления;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названия приложенных документов;
      4) даты, времени и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя и их контактные телефоны;
      6) фамилии, имени, отчества заявителя, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя и их контактные телефоны.
      8. При соответствии документов Центром направляется заявление с прилагаемыми документами в Отдел.
      9. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае предусмотренном пунктом 16 стандарта.
      10. Требование к информационной безопасности: обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      11. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении в Отдел:
      1) специалист Отдела;
      2) начальник Отдела.
      12. Последовательность действий структурно-функциональных единиц приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.
      13. Схема отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и структурно-функциональных единиц, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц
оказывающих государственные услуги

      14. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1           
к регламенту государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса
объектов недвижимости на территории
Республики Казахстан"      

Таблица 1. Описание действий
структурно-функциональных единиц
при уточнении адреса объекта недвижимости



Действия процессов (хода, потока работ)

1.

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2.

Наименование единиц

Группа 1 Специалист Центра

Группа 2 Специалист Отдела

Группа 3 Начальник Отдела

Группа 4 Специалист Отдела

Группа 5 Специалист Центра

3.

Наименование действия (процесса процедура операции) и их описание

Регистрация обращения, проверка данных предоставленных документов заявителем, передача документов специалистам Отдела

Регистрация обращения, проверка данных предоставленных документов специалистом Центра

Подписание справки по определению адреса объекта недвижимости на территории Республики Казахстан либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю

Регистрация в журнале исходящей корреспонденции

Регистрация в журнале исходящей корреспонденции

4.

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме соответствующих документов

Подготовка справки по определению адреса объекта недвижимости на территории Республики Казахстан либо написание мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю и направление на подписание

Справка по определению адреса объекта недвижимости на территории Республики Казахстан либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Передача справки по определению адреса объекта недвижимости на территории Республики Казахстан либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги специалистам Центра

Выдача справки по определению адреса объекта недвижимости на территории Республики Казахстан либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги получателю

5.

Сроки исполнения

не более 20 минут

1 (один) рабочий день

1 (один) рабочий день

1 (один) рабочий день

не более 20 минут

Таблица 2. Описание действий структурно-функциональных единиц
при присвоении, изменении или упразднении адреса объекта
недвижимости, с выездом на место нахождения объекта
недвижимости и с обязательной регистрацией его в
информационной системе "Адресный регистр" с указанием
регистрационного кода адреса



Действия процессов (хода, потока работ)

1.

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2.

Наименование единиц

Группа 1 Специалист Центра

Группа 2 Специалист Отдела

Группа 3 Начальник Отдела

Группа 4 Специалист Отдела

Группа 5 Специалист Центра

3.

Наименование действия (процесса процедура операции) и их описание

Регистрация обращения, проверка данных предоставленных документов заявителем, передача документов специалистам Отдела

Регистрация обращения, проверка данных предоставленных документов специалистом Центра

Подписание справки по определению адреса объекта недвижимости на территории Республики Казахстан либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю

Регистрация в журнале исходящей корреспонденции

Регистрация в журнале исходящей корреспонденции

4.

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме соответствующих документов

Подготовка справки по определению адреса объекта недвижимости на территории Республики Казахстан либо написание мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю и направление на подписание

Справка по определению адреса объекта недвижимости на территории Республики Казахстан либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Передача справки по определению адреса объекта недвижимости на территории Республики Казахстан либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги специалистам Центра

Выдача справки по определению адреса объекта недвижимости на территории Республики Казахстан либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги получателю

5.

Сроки исполнения

не более 20 минут

3 (три) рабочих дня

2 (два) рабочих дня

2 (два) рабочих дня

не более 20 минут

Приложение 2           
к регламенту государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса
объектов недвижимости на территории
Республики Казахстан"      

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий
при уточнении адреса объекта недвижимости

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий при присвоении,
изменении или упразднении адреса объекта недвижимости, с
выездом на место нахождения объекта недвижимости и с
обязательной регистрацией его в информационной системе
"Адресный регистр" с указанием регистрационного кода адреса