"Шарбақты ауданының оқу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Шарбақты аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 25 желтоқсандағы N 429/9 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 24 қаңтарда N 3382 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Шарбақты аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 20 маусымдағы N 209/5 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Шарбақты аудандық әкімдігінің 20.06.2013 N 209/5 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасында жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31 бабына, Қазақстан Республикасының "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" N 1119 қаулысына сәйкес сапалы мемлекеттік қызмет көрсету мақсатында, Шарбақты ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген:
      1) "Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "Қамқоршылық және қорғаншылық жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің әлеуметтік мәселелер жөніндегі орынбасары Бақтылы Қайырбекқызы Қалыбаеваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күннен бастап күнтізбелік 10 күн өткен соң қолданысқа енгізіледі

      Аудан әкімі                                Е. Асқаров

Шарбақты аудан әкімдігінің
2012 жылғы 25 желтоқсан
N 429/9 қаулысымен 
бекітілген    

"Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды
әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің атауы "Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу" (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет көрсету)
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету түрі: автоматтандырылмаған.
      3. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қаулысына (бұдан әрі - стандарт), Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы "Неке (ерлі-зайыпты) және отбасы туралы" Кодексінің 124125 баптары негізінде мемлекеттік қызмет көрсету жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызмет "Шарбақты ауданының оқу бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган), Павлодар облысы, Шарбақты ауданы, Шарбақты ауылы, Советов көшесі, 53 мекенжайы бойынша орналасқан, телефоны, факс 8 (71836) 21701, электрондық мекенжайы cherbroo@mail.ru көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі стандарттың 2-қосымшасына сәйкес жетім балаларды, ата-аналарының (қамқорлығынсыз) калған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу (бұдан әрі - анықтама) немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға көрсетіледі (бұдан әрі - мемлекеттік қызметті алушы).
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері мемлекеттік қызметті алушының стандарттың 11–тармағында белгіленген тиісті құжаттарды тапсырған сәтінен бастап:
      - мемлекеттік қызметті алушымен тиісті құжаттар тапсырылған сәттен бастап – отыз жұмыс күнді құрайды (құжаттарды қабылдау және беру күндері мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) отыз жұмыс күнін құрайды;
      - өтініш иесінің өтініш жасаған күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейін күтудің ең көп шекті уақыты – 20 минуттан аспайды;
      - өтініш иесінің өтініш жасаған күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызмет көрсетудің ең көп шекті уақыты – 20 минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет уәкілетті органға жүгінген кезде:
      1) демалыс және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес, сағат 13.00-ден 14.30-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін көрсетіледі;
      2) қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      10. Мемлекеттік қызметті алушы уәкілетті органға стандарттың 11-тармағында белгіленген қажетті құжаттарды тапсырады.
      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық құжатты тапсырған кезде алушыға мемлекеттік қызметті алу үшін, мемлекеттік қызметті алған күні көрсетіліп жазылған, барлық құжаттарды алғандығы туралы қолхат беріледі.
      12. Мемлекеттік қызмет алушы өтініш берген жағдайда анықтама беріледі. Егер алушы мемлекеттік қызмет көрсету құжатты уақытында алмаған жағдайда, уәкілетті органы қаралған дайын анықтаманы екі ай сақтайды.
      13. Уәкілетті органның құжатты қабылдау кезінде мыналардан бас тартуға болады:
      - мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі алушының стандарттың 11–тармағында белгіленген тиісті құжаттарды толық тапсырмағанда;
      - міндетті түрде қызмет көрсету үшін шешім қабылдауға қажетті құжаттарда түзету анықталған жағдайда.
      14. Уәкілетті органға өтініш білдіргенде мемлекеттік қызмет көрсету процесінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – бірліктер) қатысады:
      - уәкілетті органның бастығы;
      - уәкілетті органның бас маманы.
      15. Бірлік іс-әрекетінің реті осы регламеттің 1-қосымшасына сәйкес келтірілген.
      16. Іс-әрекетінің және бірлігінің логикалық реті арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы регламеттің 2-қосымшасына келтірілген.

3. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңдарында белгіленген тәртіпте жауап береді.

"Жетімдерді, ата-ана қамқорлығынсыз
қалған балаларды әлеуметтік қамтамасыз
етуге арналған құжаттарды ресімдеу"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша            

1-Кесте. Уәкілетті органға отініш білдіргенде
құрылымдық-функционалдық бірліктің
(бұдан әрі – бірлік) әрекеттерін сипаттау

Негізгі үдерістің әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

1

Іс-әрекеттің N (барысы, жұмысы ағыны)

1

2

3

4

5

1

Бірліктің атауы

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

2

Іс-әрекеттін (үдеріс, рәсім, операциялар) атауы және оларды сипаттау

Алушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Алушы ұсынылған құжаттарды қарастыру

Жергілікті атқарушы органынның актісін немесе көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

Жергілікті атқарушы органынның актісін немесе көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелі жауапты қарастыру

Көшірмені немесе көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

3

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешімі)

Құжаттарды тіркеу

Жергілікті атқарушы органының актісін немесе көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындауға түскен құжаттарды ұсыну

Жергілікті атқарушы органының актісін немесе көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасы

Құжатқа қол қою

Көшірмені немесе көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап

4

Орындау мерзімі

20 минуттан артық емес

2 жұмыс күні

14 жұмыс күні

14 жұмыс күні

20 минуттан артык емес

5

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған


"Жетімдерді, ата-ана қамқорлығынсыз
қалған балаларды әлеуметтік қамтамасыз
етуге арналған құжаттарды ресімдеу" 
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша            

Уәкілетті органға өтініш білдіргенде
мемлекеттік қызметті ұсыну сызбасы

Шарбақты аудан әкімдігінің
2012 жылғы 25 желтоқсан
N 429/9 қаулысымен  
бекітілген     

"Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет көрсету регламентінің атауы "Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтамалар беру" (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет көрсету).
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің түрі: жартылай автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қаулысына (бұдан әрі - стандарт), Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Кодексінің 115-132 баптарына, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы "Ақпараттандыру туралы" Заңының 29 бабы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 30 наурыздағы "Мемлекеттік қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі функцияларын жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" N 382 қаулысы негізінде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету Павлодар облысы, Шарбақты ауданы, Шарбақты ауылы, Советов көшесі, 53 мекенжайы бойынша орналасқан "Шарбақты ауданының оқу бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) жүзеге асырылады, телефон, факс 8 (71836) 21701, электрондық мекенжайы cherbroo@mail.ru, Павлодар облысы, Шарбақты ауданы, Шарбақты ауылы, Чайко көшесі, 45/2 мекенжайы бойынша орналасқан "Павлодар облысы халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік мекемесінің Шарбақты аудандық филиалы (бұдан әрі – орталық) арқылы, телефон, факс 8 (71836) 23336, электрондық мекенжайы shar_con@mail.ru, сондай-ақ мемлекеттік қызметті алушыда электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) болған жағдайда "Электрондық үкімет" www.e/gov/kz веб-порталы арқылы жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі болып табылады:
      1) орталықта - қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтамалар беру (бұдан әрі – анықтама), стандарттың 3 қосымшасына сәйкес қағаз тасымалдағышта;
      2) порталда - уәкілетті органның уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қол қойылған электронды құжат түрінде анықтама беру немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы электронды құжат түрінде дәлелді жауап.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету жеке тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:
      Орталыққа жүгінгенде:
      мемлекеттік қызмет көрсетуге алушы жүгінгеннен бастап бес жұмыс күнін құрайды (құжаттарды қабылдау және беру күндері мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      қажетті құжаттарды тапсыру үшін кезекте күтудің ең көп шектелген уақыты – 20 минуттан аспайды;
      мемлекеттік қызмет көрсетудің алушысына жүгінген күні қызмет көрсетудің ең көп шектелген күту уақыты – 20 минуттан аспайды;
      анықтама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап алу үшін кезекте күтудің ең көп шектелген уақыты – 20 минуттан аспайды.
      Портал арқылы жүгiнген кезде:
      мемлекеттiк қызметтi алушы жүгiнген сәттен бастап мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi бес жұмыс күнiн құрайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет:
      1) орталыққа өтініш түсіргенде – аптасына алты күн, бекітілген жұмыс кестесіне сәйкес, демалыс және мейрам күндерін есептемегенде, сағат 9.00-ден сағат 20.00-ге дейiн, үзіліссіз.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз, "электронды" кезек бойынша көрсетіледі.
      2) портал арқылы жүгінгенде – тәулік бойы.

2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі

      10. Мемлекеттік қызметті алушы орталыққа стандарттың 11 тармағында белгіленген қажетті құжаттарды тапсырады.
      11. Орталықпен барлық құжаттар қабылданғанда мемлекеттік қызмет көрсетуді алушыға тиісті құжаттардың қабылдағаны туралы көрсетілімдерімен қолхат беріледі:
      Орталыққа жүгінгенде - тиісті құжаттардың қабылдағаны туралы қолхат:
      - сұраныс нөмірі мен қабылданған күні;
      - сұратылған мемлекеттік қызмет көрсету түрі;
      - қоса берілген құжаттардың саны және атаулары;
      - құжаттардың берілген күні (уақыты) және орны;
      - құжаттарды рәсімдеуге өтініш қабылдаған орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;-
      мемлекеттік қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, оның байланыс деректері көрсетіліп беріледі.
      Портал арқылы жүгінгенде – мемлекеттік қызмет көрсетуді алушының "жеке кабинетіне" немесе электронды поштасына мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу және күні мерзімі көрсетілімімен мемлекеттік қызметті беруге сұраудың қабылдағаны туралы хабарлама жіберіледі.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету алушысына дайын құжаттар беріледі:
      1) орталыққа жүгінгенде – күн сайын орталық қызметкерімен "терезелер" арқылы қолхатта көрсетілген мерзімі негізінде.
      Анықтама берілген күні мерзімінен бастап 1(бір) ай ішінде жарамды.
      Егер, мемлекеттік қызмет көрсету алушысы қызмет көрсету нәтижесін алуға көрсетілген мерзімде жүгінбесе, орталық олардың бір ай бойы сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оны уәкілетті органға тапсырады;
      2) порталда "жеке кабинетте" - өзіндік дербес сұрау жіберілгенде.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіз болып бас тарту себебінің стандарттың 16 тармағында көрсетілген.
      14. Уәкілетті органға жүгінгенде мемлекеттік қызмет көрсету үрдісіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – бірліктер):
      1) уәкілетті органның бастығы;
      2) уәкілетті органның бас маман;
      3) орталық инспекторы.
      15. Бірлік іс-әрекетінің реті осы регламеттің 1–қосымшасында келтірілген.
      16. Іс-әрекетінің және бірліктің логикалық реті арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы регламеттің 2-қосымшасында келтірілген.

3. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңдарында белгіленген тәртіпте жауап береді.

"Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде
анықтамалар беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша            

1 кесте. Бiлiм бөлiмiне өтiнген жағдайда
құрылымдық-функционалдық бiрлiктер iс-әрекетiнiң сипаттамасы

N

Негiзгi үдерiстiң iс-әрекетi (барысы, жұмыс ағыны)

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) N

1

2

3

4

5

6

7

2

Бірліктің атауы

Орталық қызметкері

Бала құқығын қорғау бойынша маманы

Бiлiм бөлiмiнiң бастығы

Бала құқығын қорғау бойынша маманы

Бiлiм бөлiмiнiң бастығы

Бала құқығын қорғау бойынша маманы

Орталық қызметкері

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң рәсiмнiң, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Мемлекеттік қызметті алушы ұсынған құжаттарын қабылдау және тiркеу

Мемлекеттік қызметті алушының орталық арқылы ұсынған құжаттарын қабылдау және тiркеу

Мемлекеттік қызметті алушы ұсынған құжаттарды қарастыру

Анықтаманы дайындау не қызмет көрсетуде бас тартудың дәлелдi жауабы жасалады

Анықтама жобасын не қызмет көрсетуде бас тартудың дәлелдi жауабын қарастыру

Анықтаманы не мемлекеттiк қызмет көрсетуде бас тартудың дәлелдi жауабын орталыққа жіберу

Анықтама беру не мемлекеттiк қызмет көрсетуде бас тартудың дәлелдi жауабын алушының өзi өтiнгенде берiледi

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмгерлiк шешiм)

Құжаттарды қабылдағаны жөнiндегi қолхат

Құжаттарды қабылдағаны жөнiндегi қолхат

Резолюцияға қол қою

Анықтама жобасы немесе бас тартудың дәлелдi жауабы

Құжаттарға қол қою

Анықтама немесе бас тартудың дәлелдi жауабы

Анықтама немесе бас тартудың дәлелдi жауабы

5

Орындау мерзiмдерi

20 минуттан көп емес

1 жұмыс күнi

1 жұмыс күнi

1 жұмыс күнi

1 жұмыс күнi

1 жұмыс күнi

20 минуттан көп емес

6

Келесi iс-әрекеттiң нөмiрi

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған

6 баған

7 баған

8 баған

"Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде
анықтамалар беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша            

Об утверждении регламентов государственных услуг государственного учреждения "Отдел образования Щербактинского района"

Постановление акимата Щербактинского района Павлодарской области от 25 декабря 2012 года N 429/9. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 24 января 2013 года N 3382. Утратило силу постановлением акимата Щербактинского района Павлодарской области от 20 июня 2013 года N 209/5

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Щербактинского района Павлодарской области от 20.06.2013 N 209/5.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии со статьей 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 9-1 Закона Республики Казахстан "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки", в целях качественного предоставления государственных услуг, акимат Щербактинского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей";
      2) регламент государственной услуги "Выдача справок по опеке и попечительству";
      2. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима по социальным вопросам и экономики Калыбаеву Бактылы Каирбековну.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Е. Аскаров

Утверждено      
постановлением акимата 
Щербактинского района  
от 25 декабря 2012 года N 429/9

Регламент государственной услуги
"Оформление документов на социальное обеспечение
сирот, детей,оставшихся без попечения родителей"

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги "Оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей" (далее - государственная услуга)
      2. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании Постановления Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки" (далее – стандарт), статей 124125 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года "О браке (супружестве) и семье".
      4. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел образования Щербактинского района" (далее – уполномоченный орган), расположенного по адресу Павлодарская область, Щербактинский район, село Шарбакты, улица Советов, 53 телефон, факс 8 (71836) 21701, электронный адрес cherbroo@mail.ru.
      5. Результатом оказания государственной услуги является выдача справки об установлении опеки (попечительства) над несовершеннолетними детьми, оставшимися без попечения родителей (далее – справка), согласно приложению 2 к стандарту, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов определенных пунктом 11 стандарта:
      - с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги), составляют тридцать календарных дней;
      - максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения – не более 20 минут;
      - максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения – не более 20 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Государственная услуга предоставляется при обращении в уполномоченный орган:
      1) в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней;
      2) прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

2. Порядок оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги получатель предоставляет в уполномоченный орган необходимые документы, определенные в пункте 11 стандарта.
      11. При сдаче всех необходимых документов получателю государственной услуги выдается расписка о получении всех документов, в которой содержится дата получения государственной услуги.
      12. Справка выдается при личном обращении получателя государственной услуги. В случаях, если получатель государственной услуги не обратился за получением документов в срок, уполномоченный орган осуществляет хранение готовых справок и рассмотренных документов в течение двух месяцев.
      13. Уполномоченным органом будет отказано в приеме документов:
      - в случае представления получателем государственной услуги неполного пакета документов, указанных в пункте 11 настоящего стандарта;
      - выявления недостоверных или искаженных сведений в документах, необходимых для принятия решения о предоставлении услуги.
      14. Структурно-функциональные единицы (далее - единицы), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении в уполномоченный орган:
      - начальник уполномоченного органа;
      - главный специалист уполномоченного органа.
      15. Последовательность действий единицы приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и единицы, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      17. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
"Оформление документов на социальное
обеспечение сирот, детей, оставшихся
без попечения родителей"  

Таблица 1. Описание действий структурно–функциональной
единицы при обращении в уполномоченный орган

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

1

Наименование единицы

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

2

Наименование действия(процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация представленных получателем документов

Рассмотрение представленных получателем документов

Подготовка акта исполнительного органа или мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение акта исполни тельного органа или мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача выписки или мотивированного ответа об отказе в  предоставлении услуги

3

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация документов

Передача поступивших документов на подготовку акта исполнительного органа или мотивированного ответа об отказе

Проект акта исполнительного органа или мотивированного ответа об отказе

Подписание документа

Выписка или мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

4

Сроки исполнения

Не более 20 минут

2 рабочий день

14 рабочих дня

14 рабочих дня

Не более

20 минут

5

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Оформление документов на социальное
обеспечение сирот, детей, оставшихся
без попечения родителей"   

Схема предоставления государственной услуги
при обращении в уполномоченный орган

Утверждено      
постановлением акимата 
Щербактинского района  
от 25 декабря 2012 года N 429/9

Регламент государственной услуги
"Выдача справок по опеке и попечительству"

1.Общие положения

      1. Наименование государственной услуги "Выдача справок по опеке и попечительству" (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании Постановления Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки" (далее – стандарт), статей 115132 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года "О браке (супружестве) и семье", статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации", постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 марта 2012 года N 382 "Об утверждении Правил осуществления функций государства по опеке и попечительству".
      4. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел образования Щербактинского района" (далее – уполномоченный орган), расположенного по адресу Павлодарская область, Щербактинский район, село Шарбакты, улица Советов, 53 телефон, факс 8 (71836) 21701, электронный адрес cherbroo@mail.ru, через филиал Щербактинского районного Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее – центр), расположенного по адресу Павлодарская область, Щербактинский район, улица Чайко, 45/2 телефон, факс 8 (71836) 23336, электронный адрес shar_con@mail.ru, а также через веб-портал "Электронного правительства": www.e/gov/kz (далее - портал), при условии наличия у получателя государственной услуги электронной цифровой подписи (далее - ЭЦП).
      5. Результатом оказания государственной услуги являются:
      1) в центре - выдача справок по опеке и попечительству (далее – справка), согласно приложению 3 стандарта на бумажном носителе;
      2) на портале – выдача справки в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица уполномоченного органа либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в форме электронного документа.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      7. Сроки оказания государственной услуги:
      При обращении в центр:
      - с момента обращения получателя государственной услуги составляют пять рабочих дней (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги);
      - максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - не более 20 минут;
      - максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги в день обращения – не более 20 минут;
      - максимально допустимое время ожидания в очереди при получении справки или мотивированного ответа об отказе – не более 20 минут.
      При обращении через портал:
      сроки оказания государственной услуги с момента обращения получателя государственной услуги составляют пять рабочих дней.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Государственная услуга оказывается:
      1) при обращении в центр – шесть дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов, без перерыва.
      Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      2) при обращении через портал – круглосуточно.

2. Порядок оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги получатель предоставляет в центр необходимые документы, определенные в пункте 11 стандарта.
      11. При приеме центром всех необходимых документов получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      При обращении в центр – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      - номера и даты приема запроса;
      - вида запрашиваемой государственной услуги;
      - количество и названия приложенных документов;
      - даты (времени) и места выдачи документов;
      - фамилии, имени, отчества работника центра, принявшего заявление на оформление документов;
      - фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, его (ее) контактные данные.
      При обращении через портал – получателю государственной услуги в "личный кабинет" или на электронную почту направляется уведомление-отчет о принятии запроса на предоставление государственной услуги с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.
      12. Выдача готовых документов получателю государственной услуги осуществляется:
      1) при обращении в центр – работником центра посредством "окон" ежедневно на основании расписки в указанный в ней срок.
      Справка действительна в течение 1 (одного) месяца со дня выдачи.
      В случаях, если получатель государственной услуги не обратился за результатом услуги в указанный срок, центр обеспечивает их хранение в течение одного месяца, после чего передает их в уполномоченный орган;
      2) в "личном кабинете" на портале – при самостоятельном направлении запроса.
      13. В предоставлении государственной услуги может быть отказано на основании, указанном в пункте 16 стандарта.
      14. Структурно-функциональные единицы (далее - единицы), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении в уполномоченный орган:
      1) начальник уполномоченного органа;
      2) главный специалист уполномоченного органа;
      3) инспектор центра.
      15. Последовательность действий единицы приведена в приложении 1 к регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и единицы, приведена в приложении 2 к регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      17. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1            
к регламенту государственной услуги 
"Выдача справки по опеке и попечительству"

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных
единиц при обращении в отдел образования через филиал центр

N

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

2

Наименование единиц

Специалист центра

Специалист по охране прав детства

Начальник отдела образования

Специалист по охране прав детства

Начальник отдела образования

Специалист по охране прав детства

Специалист центра

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация представленных получателем государственной услуги документов

Прием и регистрация представленных получателем государственной услуги документов через центр

Рассмотрение представленных получателем государственной услуги документов

Подготовка справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Направление справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги в центр

Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги при личном обращении получателя

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме документов

Расписка о приеме документов

Подписание резолюции

Проект справки либо мотивированного ответа об отказе

Подписание документа

Справка, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

Справка, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

не более 20 минут

1 рабочий день

1 рабочий день

1 рабочий день

1 рабочий день

1 рабочий день

не более 20 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка

6 колонка

7 колонка

8 колонка

Приложение 2            
к регламенту государственной услуги 
"Выдача справки по опеке и попечительству"