Халықты әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қалалық әкімдігінің 2012 жылғы 19 желтоқсандағы N 2671 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 25 қаңтарда N 2123 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қалалық әкімдігінің 2013 жылғы 27 мамырдағы N 980 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қалалық әкімдігінің 27.05.2013 N 980 қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабы 4-тармағына, «Нормативтік құқықтық актілер туралы» Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы Заңының 21-1-бабына сәйкес қала әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау» мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкімі аппаратының басшысы Т.Қ. Есжановқа және «Петропавл қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ бастығы М.Т. Мұхамедьяровқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы оны алғашқы ресми жариялаған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі                                 Б. Жұмабеков

Петропавл қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 19 желтоқсан № 2671
қаулысымен бекітілді

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау» мемлекеттік қызмет регламенті 1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау»регламентінде (бұдан әрі – Регламент) мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) тұтынушылар – Қазақстан Республикасының азаматтары, оралмандар, босқындар, шетелдіктер және Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын азаматтығы жоқ адамдар;
      2) уәкілетті орган - Петропавл қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі;
      3) учаскелік комиссия - атаулы әлеуметтік көмек сұраған отбасылардың материалдық жағдайына тексеру жүргізу және қорытынды даярлау үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік әкімдерінің шешімімен құрылатын арнаулы комиссия.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызмет Казахстанская правда көшесі, 35 мекен-жайы бойынша орналасқан «Петропавл қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ көрсетіледі, электрондық пошта мекен-жайы: petroozsp@sko.kz, телефон 8-(7152) 53-27-60, № 19 кабинет.
      Уәкілетті органның жұмыс кестесі демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерінен басқа, күн сайын 9.00 бастап 18.00 дейін, түскі үзіліс 13-00 бастап 14-00 дейін.
      3. Осы Регламент 2011 жылғы 7 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Үкіметінің № 394 қаулысымен бекітілген «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау» мемлекеттік қызмет стандарты негізінде әзірленді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет «Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шiлдедегi № 246 Заңының 2-бабы және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2001 жылғы 24 желтоқсандағы № 1685 қаулысымен бекiтiлген «Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек тағайындау және төлеу ережесi», «Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек алуға үмiткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеудiң ережесiн бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрiнiң 2009 жылғы 28 шiлдедегi № 237-ө бұйрығы, «Жергілікті атқарушы органдармен көрсетілетін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394
қаулысы негізінде көрсетіледі.
      7. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі – мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау туралы хабарлама (бұдан әрі - хабарлама) немесе мемлекеттік қызмет көрсетуде бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: жан басына шаққандағы орташа табысы кедейлік шегінен аспайтын Қазақстан Республикасы азаматтарына, оралмандарға, босқындарға, шетелдіктерге және Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын, азаматтығы жоқ адамдарға көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушымен қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттiк қызметтi көрсету мерзiмдерi - жетi жұмыс күнi iшiнде;
      2) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алғанға дейiн кезекте күтудiң ең жоғары шектi уақыты бiр өтiнiш берушiге қызмет көрсетуге 15 минуттан есептегенде кезектегi адамдардың санына байланысты болады;
      3) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең ұзақ шектi уақыты – 15 минуттан аспайды.
      10. Барлық қажетті құжаттар тапсырылған соң тұтынушыға тіркеу және тұтынушымен мемлекеттік қызметті алу күні, құжаттарды қабылдаған жауапты тұлға фамилиясы мен инициалдары көрсетілген талон беріледі.
      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) жеке басын куәландыратын, жеке әлеуметтік код нөмірі құжат деректемелерін көрсетумен бекітілген үлгідегі өтініш;
      2) бекітілген үлгідегі отбасы құрамы туралы мәліметтер;
      3) бекітілген үлгідегі отбасы мүшелерінің табысы туралы мәліметтер;
      4) бекітілген үлгідегі жеке қосалқы шаруашылығы бары-жоғы туралы мәліметтер;
      5) өтініш берушінің (отбасы мүшелерінің) тұрғылықты жері бойынша тіркелімін куәландыратын құжат көшірмесі, немесе мекен-жай анықтамасы;
      6) жұмыспен қамтудың белсенді шараларына қатысқан жағдайда әлеуметтік келісім-шарт көшірмесі.
      Салыстырып тексеру үшiн құжаттардың түпнұсқалары мен көшiрмелерi ұсынылады, содан кейiн құжаттардың түпнұсқалары өтiнiш берушiге қайтарылады. Атаулы әлеуметтік көмек алу құқығы ай сайын табысы туралы құжаттарды тапсыру арқылы расталады.
      Уәкiлеттi органда өтiнiш нысандары күту залындағы арнайы тағанда орналастырылады немесе құжаттарды қабылдайтын қызметкерде болады.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету қабыл алынбайды:
      1) отбасының жан басына шаққандағы орташа табысы белгіленген кедейлік шегінен артық болған жағдайда;
      2) мүгедектерді және стационарлық емделуде бір айдан астам уақыт кезеңінде болатын адамдарды, күндізгі оқу нысанында оқитын оқушыларды, студенттерді, тыңдаушыларды, курсанттар мен магистранттарды, сондай-ақ I және II топтардағы мүгедектерді, сексен жастан асқан адамдарды, жеті жасқа дейінгі балаларды бағып-күтумен айналысатын азаматтарды қоспағанда, жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі уәкілетті органдарда тіркелмеген жұмыссыздарға;
      3) уәкілетті органдар ұсынған жұмысқа, оның ішінде әлеуметтік жұмыс орнына немесе қоғамдық жұмысқа орналастырудан, кәсіби даярлаудан, қайта даярлаудан, біліктілігін арттырудан дәлелсіз себептермен бас тартқан, осындай жұмыстарға қатысуды және оқуды өз бетінше тоқтатқан жұмыссыздарға.
      Жұмыссыз адам жұмысқа, оның iшiнде әлеуметтiк жұмыс орнына немесе қоғамдық жұмысқа орналасқан, кәсiби даярлауға, қайта даярлауға, бiлiктiлiгiн арттыруға жiберiлген күннен бастап, ал Қазақстан Республикасының еңбекке жарамды азаматтары жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң белсендi шараларына қатысқан күннен бастап атаулы әлеуметтiк көмек қайта қалпына келтiрiледi.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтатуға негіз жоқ.
      13. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушыдан өтініш алған мезеттен бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін алу мезетіне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) өтініш беруші уәкілетті органға өтініш білдіреді;
      2) уәкілетті органның жауапты маманы өтінішті және осы Регламенттің 11-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды қабылдайды, өтінішті тіркейді, өтініш берушіге талон береді және басшының қарауына жібереді;
      3) уәкілетті орган басшысы құжаттармен танысады, бұрыштама қояды және жұмысты бұдан әрі ұйымдастыру үшін жауапты маманға жібереді;
      4) уәкілетті органның жауапты маманы құжаттарды қарастыруға учаскелік комиссияға жібереді;
      5) учаскелік комиссия тұтынушының (оның отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізеді, жәрдемақыны тағайындау және төлеу жөнінде отбасының материалдық жағдайын тексеру актісін жасайды және отбасының мұқтаждығы туралы қорытындыны (бұдан әрі – қорытынды) уәкілетті органның жауапты орындаушысына ұсынады;
      6) уәкілетті органның жауапты орындаушысы атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау туралы хабарлама немесе тағайындаудан бас тарту туралы негізделген жауапты ресімдейді және қол қоюға уәкілетті орган басшысына жібереді;
      7) уәкілетті орган басшысы хабарлама немесе бас тарту туралы негізделген жауапқа қол қояды және жауапты маманға жібереді;
      8) уәкілетті органның жауапты орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін кітапқа тіркейді және тұтынушыға хабарлама немесе бас тарту туралы негізделген жауапты береді.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісінде мынадай құрылымдық-фукционалдық бірліктер (әрі қарай - ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті орган басшысы;
      2) учаскелік комиссия;
      3) уәкілетті органның жауапты орындаушысы;
      15. Осы Регламенттің 1-қосымшасында әрбір әкімшілік іс-әрекетті (рәсімді) орындау мерзімін көрсетумен әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) әрбір ҚФБ-мен реттілігі мен өзара әрекетінің мәтіндік кестеленген сипаттамасы келтірілген.
      16. Мемлекеттік қызмет және ҚФБ көрсету үдерісінде әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық реттілігін көрсетуші сызбалар осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсетуші лауазымдық тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға уәкілетті орган басшысы, уәкілетті органның жауапты лауазымды тұлғалары болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсетудің сапалығы мен тиімділігіне, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету барысында олармен қабылданатын шешімдер мен іс-әрекеттеріне (іс-әрекетсіздігіне), Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған тәртіпте белгіленген мерзімдерде мемлекеттік қызмет көрсетуді іске асыруға жауапкершілік атқарады.
      Көрсетiлген мемлекеттiк қызметтiң нәтижелерiмен келiспеген жағдайларда шағым кабинет нөмірлері уәкiлеттi органның, облыс әкімі аппаратының ақпараттық стендісінде көрсетілген, жұмыс кестесi, заңды мекен-жайы, телефондары, осы Регламенттің 2-тармағында көрсетілген уәкiлеттi орган, Облыс әкімі аппараты басшысының атына беріледі.
      18. Көрсетiлген қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайларда тұтынушы заңнамада белгiленген тәртiппен сотқа жүгiнуге құқылы.
      Жазбаша шағым берген өтiнiш берушiге берiлген шағымға жауап алуға болатын күнi және уақыты, шағымды қарау барысы туралы бiлуге болатын лауазымды адамның байланыс деректерi көрсетiлген талон берiледi.

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек
тағайындау» электрондық мемлекеттік қызмет
Регламентіне
1-қосымша

Әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) реттілігі мен өзара іс-қимылының сипаттамасы 1 кесте. ҚФБ іс-әрекетін сипаттау

Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағымы)

Іс-әркеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Уәкілетті орган басшысы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Іс-әркеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, тексеру және журналға тіркеу және тұтынушыға талон беру

Құжаттармен танысу және бұрыштама қою

Құжаттар топтамасын жинау және тексеру

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімші шешім)

Құжаттарды уәкілетті орган басшысына қарастыру үшін жіберу

Жұмысты бұдан қарай ұйымдастыру үшін жауапты орындаушыға жіберу

Құжаттарды учаскелік комиссияға жіберу

Орындау мерзімдері

30 минут

30 минут

1 сағат

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағымы)

Іс-әркеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

4

5

ҚФБ атауы

Учаскеліс комиссия

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Іс-әркеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, тұтынушының (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізу. Қорытынды даярлау.

Құжаттар мен қорытынды қабылдау, атаулы әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім немесе тағайындаудан бас тарту туралы негізделген хабарламаны даярлау

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімші шешім)

Қорытындыны уәкілетті органға жіберу

Құжаттарды қол қоюға басшыға жіберу

Орындау мерзімдері

6 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

5

6

Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағымы)

Іс-әркеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

6

7

ҚФБ атауы

Уәкілетті орган басшысы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Іс-әркеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Хабарлама немесе бас тарту туралы негізделген жауапқа қол қояды

Кітапқа хабарлама немесе бас тарту туралы негізделген жауапты тіркейді

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімші шешім)

Хабарлама немесе бас тарту туралы негізделген жауапты уәкілетті органның жауапты орындаушысына жіберу

Тұтынушыға хабарлама немесе бас тарту туралы негізделген жауапты беру

Орындау мерзімдері

30 минут

30 минут

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

7


2 кесте. Пайдалану нұсқалары.

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Уәкілетті органның басшысы

Учаскелік комиссия

№ 1 іс-әрекет
Құжаттарды қабылдау, тексеру және журналға тіркеу және өтініш берушіге талон беру, құжаттарды қарастыру үшін басшыға жіберу

№ 5 іс-әрекет Құжаттармен танысу және бұрыштама қою, жұмысты бұдан қарай ұйымдастыру үшін жауапты орындаушыға жіберу


№ 3 іс-әрекет Құжаттар топтамасын жинау және тексеру және құжаттарды учаскелік комиссияға жіберу


№ 4 іс-әрекет
Тұтынушының (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізу, акт жасау және қорытындыны уәкілетті органға жолдау

№ 5 іс-әрекет Құжаттар мен қорытынды қабылдау, атаулы әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім немесе тағайындаудан бас тарту туралы негізделген хабарламаны даярлау

№ 6 іс-әрекет Хабарлама немесе бас тарту туралы негізделген жауапқа қол қояды, хабарлама немесе бас тарту туралы негізделген жауапты уәкілетті органның жауапты орындаушысына жіберу


№ 7 іс-әрекет Тұтынушыға хабарлама немесе бас тарту туралы негізделген жауапты беру



«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек
тағайындау» электрондық мемлекеттік қызмет
Регламентіне
2-қосымша

Әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысын сипаттаушы сызбалар

Об утверждении регламента государственной услуги в сфере социальной защиты населения

Постановление акимата города Петропавловска Северо-Казахстанской области от 19 декабря 2012 года N 2671. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 25 января 2013 года N 2123. Утратило силу постановлением акимата города Петропавловска Северо-Казахстанской области от 27 мая 2013 года N 980

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Петропавловска Северо-Казахстанской области от 27.05.2013 N 980

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», статьей 21-1 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года «О нормативных правовых актах» акимат города ПетропавловскаПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Назначение государственной адресной социальной помощи».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима города Есжанова Т.К. и начальника ГУ «Отдел занятости и социальных программ города Петропавловска» Мухамедьярова М.Т.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города                                Б. Жумабеков

Утверждено
постановлением акимата
города Петропавловска
от 19 декабря 2012 года № 2671

Регламент государственной услуги «Назначение государственной адресной социальной помощи» Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте «Назначение государственной адресной социальной помощи» (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) уполномоченный орган – Отдел занятости и социальных программ города Петропавловска;
      2) участковая комиссия - специальная комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно-территориальных единиц для проведения обследования материального положения семей, обратившихся за получением социальной помощи и подготовки заключений.
      3) потребители - граждане Республики Казахстан, оралманы, беженцы, иностранцы и лица без гражданства, постоянно проживающие в Республике Казахстан.

2. Общие положения

      2. Государственная услуга оказывается ГУ «Отдел занятости и социальных программ города Петропавловска», расположенного по адресу улица Казахстанской правды 35, адрес электронной почты: petroozsp@sko.kz, телефон 8-(7152) 53-27-60, кабинет № 19.
      График работы уполномоченного органа ежедневно с 9.00 часов до 18.00 часов, с обеденным перерывом с 13-00 до 14-00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      3. Настоящий Регламент разработан в соответствии со Стандартом государственной услуги «Назначение государственной адресной социальной помощи» утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      6. Государственная услуга оказывается на основании статьи 2 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года № 246 «О государственной адресной социальной помощи» и постановления Правительства Республики Казахстан от 24 декабря 2001 года № 1685 «Правила назначения и выплаты государственной адресной социальной помощи», приказа Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 июля 2009 года № 237-П «Правила исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи» и постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами».
      7. Результатом оказываемой государственной услуги, является уведомление о назначении государственной адресной социальной помощи (далее - уведомление), либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга оказывается физическим лицам: гражданам Республики Казахстан, оралманам, беженцам, иностранцам и лицам без гражданства, постоянно проживающим в Республике Казахстан, со среднедушевым доходом, не превышающим черты бедности (далее - потребители).
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов – в течение семи рабочих дней:
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя – не более 15 минут.
      10. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается – талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы.
      11. Для получения государственной услуги потребитель представляет следующие документы:
      1) заявление установленного образца с указанием реквизитов документа, удостоверяющего личность, номер социального индивидуального кода;
      2) сведения о составе семьи, установленного образца;
      3) сведения о полученных доходах членов семьи, установленного образца;
      4) сведения о наличии личного подсобного хозяйства, установленного образца;
      5) копия документа, подтверждающего регистрацию по месту жительства заявителя (членов семьи), либо адресная справка;
      6) копия социального контракта в случае участия в активных мерах содействия занятости.
      Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются потребителю. Право на получение адресной социальной помощи ежеквартально подтверждается представлением документов о доходах.
      В уполномоченном органе формы заявлений размещаются на специальной стойке в зале ожидания, либо у сотрудников, принимающих документы.
      12. В предоставлении государственной услуги отказывается:
      1) в случае, когда среднедушевой доход семьи превышает установленный размер черты бедности;
      2) безработным, не зарегистрированным в уполномоченных органах по вопросам занятости, и трудоспособным гражданам Республики Казахстан, письменно отказавшимся от участия в активных мерах содействия занятости, кроме инвалидов и лиц, в период их нахождения на стационарном лечении более одного месяца, учащихся, студентов, слушателей, курсантов и магистрантов очной формы обучения, а также граждан, занятых уходом за инвалидами I и II группы, лицами старше восьмидесяти лет, детьми в возрасте до семи лет;
      3) безработным, без уважительных причин отказавшимся от предложенного уполномоченными органами трудоустройства, в том числе на социальное рабочее место или общественную работу, от профессиональной подготовки, переподготовки, повышения квалификации, самовольно прекратившим участие в таких работах и обучении.
      Адресная социальная помощь безработному восстанавливается со дня его трудоустройства, в том числе на социальное рабочее место или общественную работу, направления на профессиональную подготовку, переподготовку, повышение квалификации, а трудоспособным гражданам Республики Казахстан - со дня участия в активных мерах содействия занятости.
      Оснований для приостановления оказания государственной услуги не предусмотрено.
      13. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган;
      2) ответственный специалист уполномоченного органа принимает заявление и необходимые документы, указанные в п. 11 настоящего Регламента, проводит регистрацию заявления, выдает потребителю талон и передает на рассмотрение руководителю;
      3) руководитель уполномоченного органа ознакамливается, налагает резолюцию и направляет документы ответственному специалисту для дальнейшей организации работы;
      4) ответственный специалист уполномоченного органа передает документы на рассмотрение в участковую комиссию;
      5) участковая комиссия проводит обследование материального положения потребителя (его семьи), составляет акт о материальном положении семьи по назначению и выплате пособий и представляет заключение о нуждаемости семьи (далее - заключение) в уполномоченный орган ответственному исполнителю;
      6) ответственный специалист уполномоченного органа оформляет и передает уведомление о назначении адресной социальной помощи или мотивированный ответ об отказе в назначении на подписание руководителю уполномоченного органа;
      7) руководитель уполномоченного органа подписывает уведомление или мотивированный ответ об отказе и передает ответственному специалисту;
      8) ответственный специалист уполномоченного органа регистрирует в книге результат оказания государственной услуги и выдает потребителю уведомление либо мотивированный ответ об отказе;

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) руководитель уполномоченного органа;
      2) участковая комиссия;
      3) ответственный специалист уполномоченного органа;
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      17. Ответственными лицами за оказание государственной услуги является начальник уполномоченного органа, ответственные должностные лица уполномоченного органа.
      Должностные лица несут ответственность за качество и эффективность оказания государственной услуги, а также за принимаемые им решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан
      В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги жалоба подается на имя руководителя уполномоченного органа, аппарата Акима области, номера кабинета которого указан на информационном стенде уполномоченного органа, аппарата акима области, график работы, юридический адрес, телефон которых указаны в п.2 настоящего Регламента.
      18. В случае несогласия с результатами государственной услуги потребитель имеет право обратиться в суд в установленные законодательством порядке.
      Потребителю, обратившемуся с письменной жалобой, выдается талон с указанием даты и времени получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Назначение государственной адресной
социальной помощи»

Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Ответственный специалист уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного
органа

Ответственный
специалист уполномочен-
ного органа

Наименование действия (процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Прием проверка документов и регистрация
в журнале, и
выдача талона потребителю

Ознакомление с документами и наложение резолюции

Сбор и проверка пакета документов

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Направление документов для рассмотрения руководителю уполномоченного органа

Направление ответственному специалисту для дальнейшей организации работы

Направление документов в
участковую комиссию

Сроки исполнения

30 минут

30 минут

1 час

Номер следующего
действия

2

3

4

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

4

5

Наименование СФЕ

Участковая комиссия

Ответственный
специалист уполномоченного органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Прием документов, проведение обследования материального положения потребителя (семьи). Подготовка заключения.

Прием документов и заключения, подготовка решения о назначении государственного пособия на детей или об отказе в назначении и оформление уведомления или мотивированного ответа об отказе

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Направление заключения в уполномоченный орган

Направление документов на подпись руководству

Сроки исполнения

В течение 6 рабочих дней

В течение 1 дня

Номер следующего
действия

5

6

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

6

7

Наименование СФЕ

Руководитель
уполномоченного
органа

Ответственный специалист уполномоченного органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Подписывает уведомление или мотивированный ответ об отказе

Регистрирует в книге уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Направление уведомления или мотивированного ответа об отказе ответственному специалисту уполномоченного органа

Выдает уведомление или мотивированного ответа об отказе потребителю

Сроки исполнения

30 минут

30 минут

Номер следующего
действия

7


Таблица 2. Вариант использования.

Ответственный специалист уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Участковая комиссия

Действие № 1 Прием проверка документов и регистрация в журнале, и
выдача талона потребителю, направление документов для рассмотрения руководителю уполномоченного органа

Действие № 2 Ознакомление с документами и наложение резолюции, направление ответственному специалисту для дальнейшей организации работы


Действие № 3 Сбор и проверка пакета документов и направление документов в участковую комиссию


Действие № 4
Проведение обследования материального положения потребителя (семьи), составление акта о материальном положении семьи и направление заключения в уполномоченный орган

Действие № 5
Прием документов и заключения, подготовка решения о назначении социальной помощи или об отказе в назначении и оформление уведомления или мотивированного ответа об отказе

Действие № 6 Подписывает уведомление или мотивированный ответ об отказе, направление уведомления или мотивированного ответа об отказе ответственному специалисту


Действие № 7 Выдает уведомление или мотивированного ответа об отказе потребителю



Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
«Назначение государственной адресной
социальной помощи»

Схема,
отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий