"Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 29 тамыздағы N 226 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 28 қыркүйекте N 1890 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 24 мамырдағы N 141 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың аудандық әкімдігінің 24.05.2013 N 141 қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау «Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесіне жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Р. Елубаев

      «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасы
      көлік және коммуникация министрінің
      міндетін атқарушы                          Ж.М. Қасымбек
      2012 жылғы 28 тамызда

Аққайың ауданы әкімдігінің 2012
жылғы 29 тамыздағы № 226
қаулысымен бекітілді

«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. Электрондық мемлекеттік қызмет «Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен, баламалы негізде тұрғылықты жері бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы (бұдан әрі – Орталық) және www.e.gov.kz. мекенжайы бойынша «электрондық үкімет» (бұдан әрі – Қызмет беруші) веб-порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет «Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысымен бекітілген «Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты негізінде әзірленді.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру деңгейі: жартылай автоматтандырылған (медиа-алшақтықтары бар электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы «Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру» регламентінде (бұдан әрі - Регламент) мынадай ұғымдар мен қысқартулар қолданылады:
      1) «электрондық үкіметтің» веб-порталы - нормативтік құқықтық база және электрондық мемлекеттік қызметтерді қоса, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа өзімен бірегей қол жетімділік терезені білдіретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП АЖ);
      2) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі - ЖСН);
      3) ақпараттық жүйе – ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тасымалдауға және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрі - АЖ);
      4) халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі – орталықтармен және министерстволықтармен халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ХҚКО АЖ);
      5) Қазақстан Республикасының ұлттық куәландыру орталығы - «электрондық үкімет» қатысушыларға, үкіметтік және үкіметтік емес ақпараттық жүйелерге қызмет көрсететін орталық (будан әрі - ҰКО);
      6) ұлттық куәландыру орталығының ақпараттық жүйесі – ЭСҚ бойынша сәйкестендіретін ұлттық куәландырушы орталығының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ҰҚО АЖ);
      7) жергілікті атқарушы орган – тиісті аумақта өз құзыреті шегінде жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқаруды жүзеге асыратын, Аққайың ауданы әкімімен басқарылатын алқалық атқарушы орган (бұдан әрі - ЖАО);
      8) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету процесінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      9) тұтынушы - өзіне қажетті электрондық–ақпараттық және олармен қолданатын ресурстарды алу үшін ақпаратты жүйеге жүгінуші субъект;
      10) тұтынушы – электрондық мемлекеттік қызметі көрсетілетін жеке тұлға;
      11) электронды үкіметтің өңірлік шлюзі – ЖАО электронды қызметті көрсету үрдісінде қатысатын, ЖАО ішкі жүйелермен/кіші жүйелермен және ақпараттық жүйелермен өзара ақпараттық әрекет етуді қамтамасыз етеді (бұдан әрі - ЭҮӨШ);
      12) құрылымдық – функционалдық бірліктер – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын уәкілетті орган, мемлекеттік органдары құрылымдық бөлімшелер, мемлекеттік органдардың жауапты тұлғалары (бұдан әрі – ҚФБ);
      13) транзакциялық қызмет – электрондық сандық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды пайдаланушымен көрсетілетін қызмет;
      14) электрондық сандық қолтаңба - электрондық сандық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігі мен мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық сандық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрі - ЭСҚ);
      15) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      16) электрондық құжат – ақпарат электрондық - сандық түрде ұсынылған және электрондық сандық қолтаңбамен берілген құжат;
      17) «электрондық үкімет» шлюзі электрондық қызметтерді іске асыру аясында «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮШ);
      18) уәкілетті орган - «Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
      19) салық төлеушінің тіркеу нөмірі – Қазақстан Республикасында салық төлеушілерді әкімшілік етуге арналған құжат (бұдан әрі - СТН).

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. Осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес тікелей аталған электрондық қызметті ұсынатын ЖАО АЖ жартылай автоматтандырылған мемлекеттік қызметін көрсетуде қызмет берушінің адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері (1 сурет):
      1) тұтынушы қызмет алу үшін өзімен бірге өтініш пен қажетті құжаттар түпнұсқаларымен уәкілетті органға жүгінуі тиіс. Уәкілетті органға тұтынушы келесі құжаттар тапсырады:
      Жеке басын куәландыратын құжаттар:
      Қазақстан азаматтары – жеке куәлік (паспорт); шетелдіктер және азаматтығы жоқ адамдар – шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхаты және азаматтығы жоқ адамның ішкі істер органдарында тіркелгені туралы белгісі бар куәлігі;
      оралмандар – оралман куәлігі
      2) 1-үдеріс – уәкілетті орган қызметкерімен СТН/ЖСН мен парольді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ЖАО АЖ енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – СТН/ЖСН және пароль арқылы тіркелген уәкілетті орган қызметкер туралы деректердің түпнұсқалығын ЖАО АЖ тексеру;
      4) 2-үдеріс – уәкілетті орган қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – уәкілетті орган қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай - ақ қол қою үшін уәкілетті орган қызметкерімен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына уәкілетті орган қызметкерінің ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      7) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген СТН/ЖСН және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген СТН/ЖСН) ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЖАО АЖ тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
      8) 5-үдеріс – уәкілетті орган қызметкерінің ЭСҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – уәкілетті орган қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу;
      10) 7-үдеріс - уәкілетті орган қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін құру (жұмыссыз ретінде тіркеу туралы анықтама, немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат уәкілетті орган қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады;
      11) 8-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін уәкілетті орган қызметкерімен қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру.
      7. Қызмет берушінің ХҚКО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (2 сурет):
      1) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ХҚКО АЖ Орталық операторының авторизациялау үрдісі;
      2) 1-шарт – СТН/ЖСН және пароль, немесе ЭСҚ арқылы ХҚКО АЖ тіркелген Орталық оператор туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      3) 2-үдеріс – Орталық операторының мәліметтерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациялауда ХҚКО АЖ бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс – Орталық қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен пішіндік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін Орталық қызметкерімен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      5) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына Орталық операторының ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      6) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген СТН/ЖСН және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген СТН/ЖСН ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ХҚКО АЖ тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
      7) 5-үдеріс - ЭСҚ Орталық операторының түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 6-үдеріс – Орталық операторының ЭСҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушы сұрауын) ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жолдау және электрондық мемлекеттік қызметті уәкілетті орган қызметкерімен өңдеу;
      9) 7-үдеріс – уәкілетті орган қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін құру (жұмыссыз ретінде тіркеу туралы хабарлама, немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат уәкілетті орган қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады және ХҚКО АЖ жіберіледі;
      10) 8-үдеріс – шығыс құжатын Орталық қызметкерімен тұтынушыға қолма - қол немесе электрондық поштасына жіберу арқылы беру.
      8. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (3 сурет):
      1) тұтынушы/пайдаланушы СТН/ЖСН мен пароль (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады) көмегімен ЭҮП тіркеуді жүзеге асырады;
      2) 1-үдеріс - тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін ЭҮП СТН/ЖСН мен парольді енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – СТН/ЖСН және пароль арқылы тіркелген тұтынушылар туралы деректердің түпнұсқалығын ЭҮП тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – тұтынушымен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай - ақ қол қою үшін тұтынушымен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына тұтынушының ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      7) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, сұранымда көрсетілген СТН/ЖСН және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген СТН/ЖСН ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЭҮП тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
      8) 5-үдеріс - тұтынушы ЭСҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – тұтынушы ЭСҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушы сұрауын) ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жолдау және электрондық мемлекеттік қызметті ЖАО қызметкерімен өңдеу;
      10) 7-үдеріс – Орталық қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін құру (жұмыссыз ретінде тіркеу туралы анықтама, немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат Орталық қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады және ЭҮП жеке кабинетке жіберіледі.
      9. Осы Регламенттің 45-қосымшаларында ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет алған жағдайда тұтынушыға ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке толтырылған сұраным және өтініш үлгісінің экрандық нысаны келтірілген.
      10. Алушымен электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұранымның орындалу мәртебесін тексеру әдісі: «электрондық үкімет» порталы «Қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ уәкілетті органға немесе Орталыққа өтініш білдірген жағдайда.
      11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету туралы қажетті ақпарат пен консультацияны ЭҮП саll-орталығының телефоны: (1414) бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі - ҚФЕ):
      1) Уәкілетті орган қызметкерлері;
      2) Орталық қызметкерлері;
      13. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімдер) орындалу мерзімін көрсетумен әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекетінің (рәсімдер) өзара әрекеттесуі және бірізділігін сипаттаудың мәтіндік кестесі осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      14. Мемлекеттік мекемелердің құрылымдық бөлімшелерінің, мемлекеттік мекемелер немесе олардың сипаттауына сәйкес басқа ұйымдардың қызметі арасындағы қисынды бірізділігінің өзара байланысын бейнелейтін диаграммалар осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      15. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ұсынылуына сәйкес осы Регламенттің 45-қосымшаларында көрсетілген бланк үлгілері, шаблондары, соның ішінде форматты-қисынды бақылау ережесін көрсетумен, хабарлама хат үлгілерін, хаттарды және ескертулерді қоса көрсетілу керек.
      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      17. Тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қойылатын талаптар:
      1) адамдардың конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтік міндетін орындауда заңдылықты сақтау;
      3) сыпайылық;
      4) толық және нақты ақпарат ұсыну;
      5) жеке және заңды тұлғалар құжаттарының қорғалуы және құпиялығы.
      18. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: Интернетке шығу, СТН/ЖСН болуы, ЭҮП авторизациялау, тұтынушының ЭCҚ болуы.

«Жұмыссыз азаматтарға анықтама
беру» электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
1-қосымша

1 кесте. Уәкілетті орган арқылы іс - әрекеттерді сипаттау

1.Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

2

ҚФБ, АЖ атауы

Уәкілетті орган қызметкері

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекет
тің (процестің, рәсімнің, операция
ның) атауы және оның сипаттамасы

Тұтынушы өтініші мен құжаттарының түпнұсқалы
ғын тексеру, ЖАО АЖ мәліметтерді енгізу

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге уәкілетті орган қызметкеріне авторизация жүргізу және сұраным нысанын толтыру

ЖАО АЖ –дан ХҚКО АЖ - ға сұраным мәртебесі
нің ауысуы туралы хабарлама жолдау

Өтінішке нөмір белгілеу. Ағымдағы мәртебені көрсету
мен хабарлама құру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру - өкімдік шешім)

Қызмет алуға өтініш пен құжаттар қабылдау

Өтінішке нөмір белгілеумен сұраным тіркеу

Сұраным жолдау

Мәртебес
ін көрсету

5

Орындау мерзімдері

10 минуттан артық емес

6

Келесі іс -әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

2) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс барысының, ағынының) №

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ атауы

Уәкілетті орган қызметкері

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ /ЭҮШ

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекет
тің (процестің, рәсімнің, операция
ның) атауы және оның сипаттамасы

Сұранымды орындау. Анықтама беру туралы немесе негізделген бас тарту туралы шешім қабылдау.

Шығыс құжатын қалыптастыру

ХҚКО АЖ сұраным мәртебе
сін ауыстыру туралы хабарлама жолдау

Мәртебесін көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру - өкімдік шешім)

Анықтама немесе негізделген бас тартуды құру

Жүйеде құжатын қалыптастыру

Сұранымдыжолдау

Мәртебесін көрсету

5

Орындау мерзімдері

10 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекет
тің нөмірі

6

7

8

9

3) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс барысының, ағынының) №

9

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

Уәкілетті орган қызметкері

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекет
тің (процестің, рәсімнің, операция
ның) атауы және оның сипаттамасы

Шығыс құжатын жасау

уәкілетті орган қызметкері қызметкерінің ЭСҚ шығыс құжатына қол қоюы. ХҚКО АЖ қызмет көрсету мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама құру

ХҚКО АЖ мәртебе
сін ауыстыру туралы хабарлама жолдау

Қызмет көрсету
ді аяқтау туралы хабар
лама көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйым
дастыру-
өкімдік шешім)

уәкілетті орган қызметкері
мен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру

уәкілетті орган қызметкері қызметкерінің ЭСҚ қол қойылған шығыс құжаты. ХҚКО АЖ мәртебесін өзгерту туралы хабарлама жолдау.

Жолдау

Орындау
ды аяқтау мәртебе
сін көрсету және шығыс құжатын беру

5

Орындау мерзімдері

10 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекет
тің нөмірі

10

11

12

-

2 кесте. Орталық арқылы іс-әрекеттерді сипаттау

1) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

Орталық қызмет
кері

ХҚКО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

Уәкілетті орган қызмет
кері

3

Іс-әрекет
тің (процестің, рәсімнің, операция
ның) атауы және оның сипаттамасы

Тұтынушы өтініші мен деректерінің түпнұсқалығын тексеру, ХҚКО АЖ мәліметтерді енгізу

Жүйеде Орталық қызметке
рін авториза
циялау және электрон
дық мемлекет
тік қызмет көрсетуге сұраным нысанын толтыру

ХҚКО АЖ – нен ЖАО АЖ-не сұранымды жолдау

Өтінішке нөмір белгі
леу, орындау
ға жіберу

Құжаттар
ды тексеру, өтінішті жұмысқа қабылдау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйым
дастыру-
өкімдік шешім)

Қызмет алуға өтініш пен құжаттар
ды қабылдау

Өтінішке нөмір белгілеу
мен сұранымды тіркеу

Сұраным
ды жолдау

Өтінішті ХҚКО-нан ЖАО АЖ - не келіп түскен
дер мәртебе
сінде көрсету

Сұранымды жұмысқа қабылдау

5

Орындау мерзімдері

30 минут

6

Келесі іс-әрекет
тің нөмірі

2

3

4

5

6

2) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс барысының, ағынының) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

Орталық қызмет
кері

ХҚКО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

Орталық қызмет
кері

3

Іс-әрекет
тің (процесің, рәсімнің, операция
ның) атауы және оның сипаттама
сы

Сұранымды орындау. Анықтама беру немесе негіздел
ген бас тарту туралы шешім қабылдау

Шығыс құжатын құру

ХҚКО АЖ сұраным мәртебе
сін ауыстыру туралы хабарлама жолдау

Мәртебе
сін көрсету

Шығыс құжатты әзірлеу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдас
тыру-
өкімдік шешім)

Анықтама, немесе негіздел
ген бас тартуды құру

Жүйеде шығыс құжатын құру

Сұранымды жолдау

Жұмыста мәртебе
сін көрсету

Қол қойылған шығыс құжатты Орталыққа жолдау

5

Орындау мерзімдері

3 жұмыс күні

6

Келесі іс-  әрекеттің нөмірі

7

8

9

10

11

3) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұ
мыс бары
сының,
ағыны
ның) №

11

12

13

14

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

Орталық қызметкері

3

Іс-әрекет
тің (про
цестің, рәсімнің, операция
ның) атауы және оның сипат
тамасы

Шығыс құжатын құру.

ЖАО қызметкерінің ЭСҚ шығыс құжатына қол қоюы. ХҚКО АЖ қызмет көрсету мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама жасау

ХҚКО АЖ мәртебесін өзгерту туралы хабарлама жолдау

Орталық қызметкері
мен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма - қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру.

4

Аяқтау нысаны (дерек
тер, құжат, ұйымдас
тыру - өкімдік шешім)

Қол қойылған шығыс құжатын Орталық
қа жіберу

Орындауды аяқтау туралы ХҚКО АЖ хабарлама жіберу

Жолдау

Қызмет көрсету нәтижесін беру

5

Орындау мерзім
дері

30 минуттан артық емес

6

Келесі іс -әрекет
тің нөмірі

12

13

14

-

3 кесте. ЭҮП АЖ арқылы іс-әрекетті сипаттау

1) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс барысының, ағыны
ның) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ЖАО АЖ

уәкілет
ті орган қызмет
кері

3

Іс-әрекет
тің
(процес
тің, рәсімнің, операция
ның) атауы және оның сипатта
масы

ЭҮП тұтынушы
ны авториза
циялау, сұраным
нысанын толтыру. Электрон
дық мемлекет
тік қыз
мет алу
үшін ен
гізілген
мәлімет
тердің дұрысты
ғын тексеру

ЖАО АЖ сұраным және ХҚКО АЖ хабарлама жолдау (енгізіл
ген мәлімет
тердің дұрыстығы жағдайын
да)

Өтінішке нөмір белгілеу және келіп түскендер статусын
да көрсету (енгізіл
ген мәлімет
тердің дұрыстығы жағдайын
да)

ЭҮП - нан ХҚКО АЖ-не келіп түскен
дер стату
сын көрсету (енгіз
ілген мәлімет
тердің дұрыс
тығы жағдай
ында)

өтінішті орындау
ға қабылдау (енгізіл
ген мәлімет
тердің дұрысты
ғы жағдайын
да)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдас
тыру - өкімдік шешім)

Сұранымды сәтті құру туралы хабарлама көрсету немесе сұратыл
ған элек
трондық
мемлекет
тік қыз
меттен
бас тарту
туралы
хабарлама жасау

Сұранымды жолдау (енгізіл
ген мәлімет
тердің дұрыстығы жағдайын
да)

ЭҮП хабарлама жолдау (енгізіл
ген мәлімет
тердің дұрыстығы жағдайын
да)

мәртебесін көрсету (енгізілген мәліме
ттердің дұрысты
ғы жағдай
ында)

Жұмысқа қабылдау (енгізіл
ген мәлімет
тердің дұрысты
ғы жағдай
ында)

5

Орындау мерзімдері

10 минуттан артық емес

6

Келесі іс -әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

2) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс барысының, ағынының) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП АЖ

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекет
тің (процес
тің,, рәсімнің, операция
ның) атауы және оның сипаттамасы

Сұранымды орындау.
Анықтама беру туралы немесе негіздел
ген бас тарту туралы Шешім қабылдау

Шығыс құжатын құру

ҮЭП мен ХҚКО АЖ мәртебе
сін ауыстыру туралы хабар
лама жолдау

Мәртебе
сін көрсету

Хабарла
ма және мәртебе
сін көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйым
дастыру-
өкімдік шешім)

Анықтама немесе негіздел
ген бас тартуды құру

Жүйеде шығыс құжатын қалыптастыру

Жолдау

Мәртебе
сін көрсету

Мәртебе
сін көрсету

5

Орындау мерзімдері

10 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекет
тің нөмірі

7

8

9

10

11

3) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

11

12

13

14

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП АЖ

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП АЖ

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Шығыс құжатын құру.

ЖАО қызметкері
нің ЭСҚ шығыс құжатына қол қоюы. ЭҮП және ХҚКО АЖ қызмет көрсету мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама құру

ЭҮП шығыс құжатын шығару мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама және ХҚКО АЖ мәртебесін өзгерту туралы хабарлама жолдау

Шығыс құжатын көру мүмкіндігімен қызмет көрсетуді аяқтау туралы хабарлама көрсету Қызмет көрсетуді аяқтау туралы хабарлама көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйым
дастыру-
өкімдік шешім)

Қол қойыл
ған шығыс құжаты

ЭҮП шығыс құжаты және ХҚКО АЖ мәртебесін ауыстыру
мен хабарлама жіберу

Жолдау

Шығыс құжатын көрсету

5

Орындау мерзімдері

2 минут
тан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекет
тің нөмірі

12

13

14

-

«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
Регламентіне
2-қосымша

      1 сурет. ЖАО АЖ арқылы «жартылай автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы

«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
Регламентіне
2-қосымшаның жалғасы

      2 сурет. ХҚКО АЖ порталы арқылы «жартылай автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы.

«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
Регламентіне
2-қосымшаның жалғасы

      3 сурет. «Электрондық үкімет» порталы арқылы «жартылай автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуде өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы.

«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру»
электрондық мемлекеттік
Регламентіне
2-қосымшаның жалғасы

Кесте. Шартты белгілер

Ескерту:
      Диаграмманы үлгілік ресімдеу бизнес-процесті модельдеу үшін пайдаланылатын BPMN 1. 2 графикалық нотацияларында келтірілген. BPMN - де өңдеу графикалық элементтің көп санды емес диаграммалары арқылы жүзеге асырылады. Бұл тұтынушыларға процесс логикасын тез түсінуге көмектеседі. Элементтердің төрт негізгі санатын көрсетеді:
      1. басқару ағынының объектілері: оқиға, іс - әрекет және логикалық операторлар;
      2. жалғастырушы объектілер: басқару ағыны, хабарлама және ассоциациялар ағыны;
      3. рөлдер: пулдер мен жолдар;
      4. артефактілер: мәліметтер, топтар және мәтіндік аңдатпалар.
      Осы төрт санат элементтері бизнес процестердің диаграммаларын құруға мүмкіндік береді. Модель ерекшелігі айқындығын арттыру үшін спецификация «Ескерту» бөлімінде келтірілуі тиіс басқару ағыны объектілерінің жаңа үлгілері мен артефактілерін құруға мүмкіндік береді.

«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
Регламентіне
3-қосымша

«Сапа» және «қол жетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама үлгісі

____________________________________________________________

(қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процессінің сапасы мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
Регламентіне
4-қосымша

Тұтынушыға ұсынылатын, электронды мемлекеттік қызметке сұрау толтырудың электронды нысаны

ЭҮП өтініш терезесі:

«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
Регламентіне
5-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке оң жауабының шығыс үлгісі (Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру)

Тұтынушыға ұсынылатын хабарламалар

      Хабарлама өтінішті орындау мәртебесінің өзгеру шамасына қарай ұсынылады. Хабарлама мәтінімен жазба «Хабарлама» бөлімінде «электрондық үкімет» порталындағы жеке кабинетте көрсетіледі, сондай-ақ ХҚКО БАЖ жіберіледі.

Электрондық мемлекеттік қызметке теріс (бас тарту) жауаптың шығыс үлгісі

      Бас тарту жауабының шығыс үлгісі еркін түрде бас тартуды негіздеу мәтінімен хат түрінде ұсынылады.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача справок безработным гражданам"

Постановление акимата Аккайынского района Северо-Казахстанской области от 29 августа 2012 года N 226. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 28 сентября 2012 года N 1890. Утратило силу - постановлением акимата Аккайынского района Северо-Казахстанской области от 24 мая 2013 года N 141

     Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Аккайынского района Северо-Казахстанской области от 24.05.2013 N 141 

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах» от 27 ноября 2000 года, акимат районаПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить регламент электронной государственной услуги «Выдача справок безработным гражданам».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на государственное учреждение «Аккайынский районный отдел занятости и социальных программ».
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Р. Елубаев

      «СОГЛАСОВАНО»
      Исполняющий обязанности
      Министра транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                       Касымбек Ж.М.
      28 августа 2012 года

Утвержден
постановлением акимата
Аккайынского района
от 29 августа 2012 года № 226

Регламент электронной государственной услуги «Выдача справок безработным гражданам» 1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Выдача справок безработным гражданам» (далее - электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Аккайынский районный отдел занятости и социальных программ» (далее - уполномоченный орган), на альтернативной основе через центр обслуживания населения (далее - Центр) по месту жительства и веб-портал «электронного правительства» (далее - Услугодатель) по адресу: www.e.gov.kz.
      2. Электронная государственная услуга оказывается физическим лицам: гражданам Республики Казахстан, оралманам, иностранцам, лицам без гражданства, постоянно проживающим в Республике Казахстан, на основании стандарта государственной услуги «Выдача справок безработным гражданам», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами».
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. В настоящем Регламенте «Выдача справок безработным гражданам» (далее - Регламент) используются следующие понятия и сокращения:
      1) веб-портал «электронного правительства» (далее - ИС «ПЭП») - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      2) индивидуальный идентификационный номер (далее - ИИН) - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      3) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее - ИС);
      4) информационная система центров обслуживания населения - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через Центры, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее - ИС ЦОН);
      5) Национальный удостоверяющий центр Республики Казахстан (далее - НУЦ) - удостоверяющий центр, обслуживающий участников «электронного правительства», государственных и негосударственных информационных систем;
      6) информационная система Национальный удостоверяющий центр (далее - ИС «НУЦ») - система, используемая для идентификации данных регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи потребителя услуг (далее - ЭЦП потребителя);
      7) местный исполнительный орган (акимат) - коллегиальный исполнительный орган, возглавляемый акимом области, города республиканского значения и столицы, района (города областного значения), осуществляющий в пределах своей компетенции местное государственное управление и самоуправление на соответствующей территории (далее - МИО);
      8) медиа-разрыв - чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      9) пользователь - субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      10) потребитель - физическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      11) региональный шлюз «электронного правительства» (далее - РШЭП) - обеспечивает информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО;
      12) структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) - перечень структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги;
      13) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      14) электронная цифровая подпись - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее - ЭЦП);
      15) электронные государственные услуги - государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      16) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно - цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      17) шлюз «электронного правительства» - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее - ШЭП);
      18) уполномоченный орган - государственное учреждение «Аккайынский районный отдел занятости и социальных программ».
      19) регистрационный номер налогоплательщика - документ, необходимый для администрирования налогоплательщиков в Республике Казахстан (далее - РНН).

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения Услугодателя при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через ИС МИО, непосредственно предоставляющим данную электронную государственную услугу согласно приложению 2 к настоящему Регламенту (рисунок 1):
      1) для получения услуги потребитель обращается в уполномоченный орган и предъявляет следующие документы:
      документы, удостоверяющие личность:
      граждане Казахстана - удостоверение личности (паспорт);
      иностранцы и лица без гражданства - вид на жительство иностранца в Республике Казахстан и удостоверение лица без гражданства с отметкой о регистрации в органах внутренних дел;
      оралманы - удостоверение оралмана;
      2) процесс 1 - процесс ввода сотрудником уполномоченного органа РНН/ИИН и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для оказания электронной государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном о сотруднике уполномоченного органа на портале «электронного правительства» (ИИН или РНН и пароль);
      4) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника уполномоченного органа;
      5) процесс 3 - выбор сотрудником уполномоченного органа услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор сотрудником уполномоченного органа регистрационного свидетельства ЭЦП для подписания;
      6) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП сотрудника уполномоченного органа заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 - проверка соответствия идентификационных данных (между РНН/ИИН, указанным в запросе и РНН/ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС МИО;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника уполномоченного органа;
      9) процесс 6 - обработка электронной государственной услуги сотрудником уполномоченного органа;
      10) процесс 7 - формирование сотрудником уполномоченного органа результата оказания электронной государственной услуги (справка о регистрации в качестве безработного, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника уполномоченного органа;
      11) процесс 8 - выдача сотрудником уполномоченного органа нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ИС ЦОН при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 2):
      1) процесс 1 - процесс авторизации оператора Центра в ИС ЦОН для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 - проверка в ИС ЦОН подлинности данных о зарегистрированном операторе через РНН/ИИН и пароль, либо ЭЦП;
      3) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС ЦОН в связи с имеющими нарушениями в данных оператора Центра;
      4) процесс 3 - выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор сотрудником Центра регистрационного свидетельства ЭЦП для подписания;
      5) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП оператора Центра заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      6) условие 2 - проверка соответствия идентификационных данных (между РНН/ИИН, указанным в запросе и РНН/ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС ЦОН;
      7) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП оператора;
      8) процесс 6 - направление подписанного ЭЦП оператора Центра электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником уполномоченного органа;
      9) процесс 7 - формирование сотрудником уполномоченного органа результата оказания электронной государственной услуги (справка о регистрации в качестве безработного, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника уполномоченного органа и передается в ИС ЦОН;
      10) процесс 8 - выдача выходного документа сотрудником Центра потребителю услуги нарочно или посредством отправки на электронную почту.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ИС ПЭП приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 3):
      1) потребитель/пользователь осуществляет регистрацию на ИС ПЭП с помощью РНН/ИИН (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ИС ПЭП);
      2) процесс 1 - процесс ввода потребителем РНН/ИИН и пароля (процесс авторизации) на ИС ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через РНН/ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 - выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для подписания;
      6) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 - проверка соответствия идентификационных данных (между РНН/ИИН, указанным в запросе и РНН/ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9) процесс 6 - направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником уполномоченного органа;
      10) процесс 7 - формирование сотрудником Центра результата оказания электронной государственной услуги (справка о регистрации в качестве безработного, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника Центра и передается в личный кабинет на ПЭП.
      9. В приложении 45 к настоящему Регламенту представлены экранные формы заполнения запроса и форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю в случае получения электронной государственной услуги посредством ПЭП.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в уполномоченный орган или Центр.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие СФЕ:
      1) сотрудник уполномоченного органа;
      2) сотрудник Центра;
      13. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      15. Формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги, в том числе с указанием правил форматно-логического контроля, включая формы уведомлений, писем и напоминаний указаны в приложениях 45 к настоящему Регламенту.
      16. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдение законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливость;
      4) предоставление исчерпывающей и полной информации;
      5) защита и конфиденциальность документов физических и юридических лиц.
      18. Технические условия оказания электронной государственной услуги: выход в Интернет, наличие РНН/ИИН, авторизация ПЭП, наличие ЭЦП сотрудника уполномоченного органа, пользователя.

Приложение 1
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача справок безработным
гражданам»

Таблица 1. Описание действий посредством уполномоченного органа через ИС МИО

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник уполно
моченного органа

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка докумен
тов потреби
теля, ввод данных в ИС МИО

Автори
зация сотрудника уполно
моченного органа в системе и заполнение формы запроса на оказания электрон
ной государ
ственной услуги

Маршрутизация уведомления о смене статуса запроса из ИС МИО в ИС ЦОН

Присвоение номера заявлению. Формирова
ние уведомле
ния с указанием текущего статуса

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Прием заявления и докумен
тов на получение услуги

Регистра
ция запроса с присвое
нием номера заявлению

Маршрутизация запроса

Отображе
ние статуса «Поступив
шие»

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

2. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник уполно
моченного
органа

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса: выдача справки либо мотивиро
ваннный отказ

Формиро
вание выход
ного докумен
та

Маршрутизация уведомления о смене статуса запроса в ИС ЦОН

Отображение статуса

4

Форма завершения (данные, документ, организаци
онно-распоря
дительное решение)

Формиро
вание справки либо мотивиро
ванного отказа

Формиро
вание выход
ного докумен
та в системе

Маршрутизация запроса

Отображение статуса

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут

6

Номер следующего действия

6

7

8

9

3. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

9

10

11

12

2

Наименование СФЕ, ИС

Сотрудник уполномоченного органа

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника уполномо
ченного органа. Формиро
вание уведомле
ния о смене статуса оказания услуги в ИС МИО

Маршрутиза
ция уведомления о смене статуса в ИС МИО

Отображе
ние уведомле
ния о завершении оказания услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организаци
онно-распоря
дительное решение)

справка о регистра
ции в качестве безработно
го

Подписан
ный ЭЦП сотрудника уполномо
ченного органа выходной документ. Отправка уведомле
ния о смене статуса в ИС МИО

Маршрутиза
ция

Отображе
ние статуса завершения исполнения и выдачи выходного документа

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут

6

Номер следующего действия

10

11

12

-

Таблица 2. Описание действий посредством Центра через ИС ЦОН

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименова
ние СФЕ, ИС

Сотрудник Центра

ИС ЦОН

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

Сотрудник Центра

3

Наименова
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка докумен
тов потребите
ля, ввод данных в ИС ЦОН

Авториза
ция сотрудни
ка Центра в систе
ме и заполнен
ие формы запроса на оказания электрон
ной государ
ственной услуги

Маршру
тизация запроса из ИС ЦОН в ИС МИО

Присвое
ние номера заявле
нию, отправ
ка на исполнен
ие

Проверка докумен
тов, принятия заявления в работу

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядитель
ное решение)

расписка о приеме заявления с указан
ием: номера и даты приема заявле
ния; вида запраши
ваемой государственной услуги; даты (время) и места выдачи запрашиваемой государственной услуги; фамилии, имени, отчества инспекто
ра центра, принявше
го заяв
ление

Регистра
ция запроса в систе
ме с присвое
нием номера заявле
нию

Маршрутизация запроса

Отображения заявле
ния в статусе поступившие из Центра в ИС МИО

Принятие запроса в работу

5

Сроки исполнения

В течении 30 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименова
ние СФЕ, ИС

Сотрудник Центра

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

Сотруд
ник Центра

3

Наименова
ние действия (процес
са, процеду
ры, операции) и их описание

Исполне
ние запроса: Выдача справки, либо мотивиро
ванный отказ

Формирова
ние выходного документа

Маршру
тизация уведомле
ния о смене статуса запроса в ИС ЦОН

Отображе
ние статуса

Создание выход
ного докумен
та

4

Форма заверше
ния (данные, документ, организа
ционно-
распоряди
тельное решение)

Формирова
ние справки либо мотивиро
ванного отказа

Формирова
ние выходного документа в системе

Маршрути
зация запроса

Отображение статуса

Передача подписан
ного выход
ного докумен
та в Центр

5

Сроки исполне
ния

3 рабочих дня

6

Номер следую
щего действия

7

8

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

2

Наименова
ние СФЕ, ИС

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

Сотрудник центра

3

Наименование действия (процес
са, проце
дуры, операции) и их описание

Подписа
ние выходного документа ЭЦП сотрудни
ка уполномо
ченного органа. Формирова
ние уведомле
ния о смене статуса оказания услуги в ИС ЦОН

Маршрути
зация уведомле
ния о смене статуса в ИС ЦОН

Отображение уведомле
ния о завершении оказания услуги

Выдача сотрудником Центра нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государствен
ной услуги

4

Форма заверше
ния (данные, документ, организа
ционно-
распоряди
тельное решение)

Передача уведомле
ния в ИС ЦОН о заверше
нии исполне
ния

Маршрути
зация

Отображение статуса завершения исполнения.

Выдача результата оказания услуги: справки о регистрации в качестве безработного либо мотивирован
ного ответа об отказе

5

Сроки исполне
ния

Не более 30 минут

6

Номер следую
щего действия

12

13

14

-

Таблица 3. Описание действий посредством ПЭП через ИС ПЭП

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наимено
вание СФЕ, ИС

ИС ПЭП

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

ИС МИО

Сотруд
ник уполно
мочен
ного органа

3

Наименование действия (процес
са, про
цедуры, опера
ции) и их описание

Авторизация потребителя на ПЭП, заполнение формы запроса. Проверка корректнос
ти введен
ных данных потребителяпользова
теля для получения электронной государственной услуги

Маршру
тизация запроса в ИС МИО (в случае коррек
тности введен
ных данных)

Присвое
ние номера заявле
нию и отображе
ние в статусе «Поступившие» (в случае коррек
тности введен
ных данных)

Отображе
ние статуса «Поступившие с ПЭП в ИС МИО» (в случае коррект
ности введен
ных данных)

Принятие заявле
ния на исполне
ние (в случае коррект
ности введен
ных данных)

4

Форма заверше
ния (данные, доку
мент,
организа
ционно-
распо
рядитель
ное решение)

Отображение уведомления об успешном формирова
нии запроса или формирова
ние сообщения об отказе в запрашивае
мой электронной государст
венной услуге

Маршрутизация запроса (в случае коррект
ности введен
ных данных)

Отправка уведомления на ИС ПЭП (в случае коррект
ности введен
ных данных)

Отображение статуса (в случае коррект
ности введен
ных данных)

Принятие в работу (в случае коррект
ности введен
ных данных)

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут

6

Номер следую
щего действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименова
ние СФЕ, ИС

ИС ПЭП

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ПЭП

ИС МИО

3

Наименова
ние действия (процес
са, проце
дуры, операции) и их описание

Исполне
ние запроса: выдача справки либо мотивиро
ванного отказа

Формирова
ние выходного документа

Маршру
тизация уведомле
ния о смене статуса «в ра
боте» на ПЭП и ИС МИО

Отображе
ние статуса

Отображе
ние уведомле
ния и статуса

4

Форма заверше
ния (данные, документ, организа
ционно-
распоря
дительное решение)

Формирова
ние справки либо мотивиро
ванного отказа

Формирова
ние выходного документа в системе

Маршрут
изация

Отображе
ние статуса

Отображе
ние статуса

5

Сроки исполне
ния

Не более 10 минут

6

Номер следую
щего действия

7

8

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

2

Наименова
ние СФЕ, ИС

ИС ПЭП

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ПЭП

3

Наименова
ние дейст
вия (про
цесса,
проце
дуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника уполномочен
ного органа. Формирование уведомления о смене статуса оказания услуги на ПЭП и ИС ЦОН

Маршру
тизация уведомления о смене статуса с выводом выходного документа на ПЭП и уведомления о смене статуса в ИС МИО

Отображение уведомления о завершении оказания услуги с возможностью просмотра выходного документа

4

Форма заверше
ния (данные, документ, организа
ционно-
распоряди
тельное решение)

Подписан
ный выходной документ (справка о регис
трации в качестве безработ
ного либо мотивиро
ванного ответа об отказе)

Отправка уведомления с выходным документом на ИС ПЭП, и смены статуса в ИС МИО

Маршрутиза
ция

Отображение выходного документа (справки о регистрации в качестве безработного либо мотивирован
ного ответа об отказе)

5

Сроки исполне
ния

Не более 2 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующ
его действия

12

13

14

-

Приложение 2
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача справок безработным
гражданам»

      Рисунок 1.
      Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через уполномоченный орган (через ИС МИО)

      Рисунок 2.
      Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через ИС ЦОН

      Рисунок 3.
      Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги посредством портала «электронного правительства» через ИС ПЭП

Таблица. Условные обозначения

Примечание:
      Типовое оформление диаграммы приведено в графической нотации BPMN 1.2, используемой для моделирования бизнес-процессов. Моделирование в BPMN осуществляется посредством диаграмм с небольшим числом графических элементов. Это помогает потребителям быстро понимать логику процесса. Выделяют четыре основные категории элементов:
      1) объекты потока управления: события, действия и логические операторы;
      2) соединяющие объекты: поток управления, поток сообщений и ассоциации;
      3) роли: пулы и дорожки;
      4) артефакты: данные, группы и текстовые аннотации.
      Элементы этих четырех категорий позволяют строить диаграммы бизнес процессов. Для повышения выразительности модели спецификация разрешает создавать новые типы объектов потока управления и артефактов, которые должны быть приведены в разделе «Примечания».

Приложение 3
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача справок безработным гражданам»

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»___________________________________________________________

(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

Приложение 4
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача справок безработным гражданам»

Экранная форма заполнения запроса на электронную государственную услугу, предоставляемого потребителю

      Окно заявления на ПЭП:

Приложение 5
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача справок безработным
гражданам»

Выходная форма положительного ответа (Выдача справок безработным гражданам) на электронную государственную услугу

Уведомления, предоставляемые потребителю

      Уведомления поставляются по мере изменения статуса исполнения заявления. Произвольная строка с текстом уведомления отражается в разделе «Уведомления» в личном кабинете на портале «электронного правительства».

Выходная форма отрицательного ответа (отказ) на электронную государственную услугу

      Выходная форма отрицательного ответа предоставляется в произвольной форме в виде письма с текстом обоснования отказа.