"Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 31 шілдедегі N 281 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 29 тамызда N 13-5-154 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудан әкімдігінің 2020 жылғы 20 мамырдағы № 134 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудан əкімдігінің 20.05.2020 № 134 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңының 9-1-бабы 4-тармағына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы ауданның әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудан әкімдігі аппаратының басшысы Ерлан Естайұлы Әділбековке жүктелсін.

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі М. Тасмағанбетов
      "КЕЛІСІЛДІ":
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі А. Жұмағалиев

  Солтүстік Қазақстан облысы
Ғабит Мүсірепов атындағы
аудан әкімдігінің 2012 жылғы
31 шілдедегі № 281
қаулысымен бекітілді

"Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет "Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы ауданның білім бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – ЖАО), балама негізде тұрғылықты жері бойынша халыққа қызмет көрсету орталық (бұдан әрі - "Орталық") арқылы, сондай-ақ "электрондық үкімет" порталы (бұдан әрі – "Қызмет беруші") арқылы www.e.gov.kz мекенжайы бойынша көрсетіледі.

      2. Электрондық мемлекеттік қызмет "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгеріс енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 ақпандағы № 140 қаулысымен бекітілген "Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу" мемлекеттік қызмет Стандарты негізінде әзірленді (бұдан әрі - "Стандарт")

      3. Электрондық мемлекеттік қызмет берудің автоматтандырылу деңгейі: ішінара автоматтандырылған (медиа алшақтығы бар электрондық мемлекеттік қызмет).

      4. Электрондық қызмет көрсету түрі: транзакциялық қызмет.

      5. Осы Регламентте қолданылатын түсініктер мен қысқартулар:

      1) ақпараттық жүйе (бұдан әрі – АЖ) – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған жүйе;

      2) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;

      3) ЖАО АЖ – жергілікті атқарушы органдардың ақпараттық жүйесі/ жергілікті атқарушы орган қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орны ретіндегі Қазақстан Республикасының "электрондық үкіметі" шлюзінің кіші жүйесі;

      4) ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірліктер – белгілі бір кезеңде электрондық қызметті көрсетуге қатысатын уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері және т.б.;

      5) мемлекеттік мекеме – тікелей электрондық қызметті көрсететін Ғабит Мүсірепов атындағы ауданның білім бөлімі;

      6) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;

      7) МБҰ – мектепке дейінгі балалар ұйымы;

      8) пайдаланушы – өзіне қажет электрондық ресурсты ақпараттық жүйе арқылы алуға жүгінген және онымен қолданатын субъект;

      9) транзакциондық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңба қолданылуымен ақпарат алмасуды талап ететін тұтынушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру қызметі;

      10) ҰКО АЖ – Қазақстан Республикасының ұлттық куәландыру орталығының ақпараттық жүйесі.

      11) ХҚКО – халыққа қызмет көрсету орталығы;

      12) халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ХҚҚО АЖ) – Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволар арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету үрдісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;

      13) "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) жинақталған үкіметтік ақпаратқа, соның ішінде нормативтік-құқықтық базаға және электрондық мемлекеттік қызметтерге қол жеткізе алатын бірыңғай терезе нысанындағы ақпараттық жүйе;

      14) "электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзі (бұдан әрі – ЭҮӨШ) – ЖАО электрондық қызметтер көрсету үдерісіне қатысатын ЖАО ішкі жүйелері/кіші жүйелері және сыртқы ақпараттық жүйелердің арасында өзара ақпараттық әрекет етуді қамтамасыз етуші ақпараттық жүйе;

      15) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар терімі;

      16) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологиялар қолданылуымен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;

      17) электрондық құжат – өзіндегі ақпарат электрондық-цифрлық нысанда табыс етілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;

      18) "электрондық үкімет" шлюзы (бұдан әрі – ЭҮШ) – электрондық қызметтерді іске асыру аясында "электрондық қызметтің" ақпараттық жүйесін кіріктіруге арналған ақпараттық жүйе;

2. Электрондық мемлекеттік қызмет жөніндегі қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. Қызмет берушінің аталмыш электрондық мемлекеттік қызметті тікелей ұсынатын ЖАО ішінара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызметін осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес (1-сурет) көрсетуде адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері:

      1) тұтынушы қызмет алу үшін өзімен бірге өтініш пен қажетті құжаттар түпнұсқаларымен ЖАО жүгінуі тиіс. ЖАО қызметкерімен тұтынушының өтініші мен құжаттарының дұрыстығын тексеру.

      2) 1-үрдіс – ЖАО қызметкерімен ЖСН мен парольді (авторизациялау үрдісі) электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ЖАО АЖ енгізу үдерісі;

      3) 1-шарт – ЖСН пен пароль арқылы ЖАО тіркелген қызметкер деректерінің әділдігін ЖАО АЖ тексеру;

      4) 2-үрдіс – ЖАО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      5) 3-үрдіс – ЖАО қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен пішіндік талаптарын ескеріп, нысанды толтыруы (деректерді енгізу және сканерленген құжаттарды тіркеу);

      6) 4-үрдіс – ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, қоса берілген сканерленген құжаттарды) қол қою;

      7) 2-шарт – сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және ЖАС АЖ шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын тексеру;

      8) 5-үрдіс – ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ дұрыстығы дәлелденбеуіне байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      9) 6-үрдіс – ЖАҚ қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;

      10) 7-үрдіс – ЖАО қызметкерінің көрсетілген электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қалыптастыру үрдісі (мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама немесе мектеп жасына дейінгі балаларды (7 жасқа дейін) тіркеу туралы хабарлама. Өтініш беру сәтіне МБҰ орын болмауында аралық құжат ретінде, немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады. ЖАО қызметкерінің қолма-қол немесе тұтынушының электрондық поштасына жіберу арқылы электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін беруі.

      7. Қызмет берушінің ХҚКО (функционалдық өзара әрекеттесу диаграммасы) арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында (2 сурет) көрсетілген:

      1) 1-үрдіс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ХҚКО операторының ХҚКО АЖ авторизациялау үрдісі;

      2) 1-шарт – ХҚКО АЖ тіркелген оператор деректерінің әділдігін ЖСН және пароль немесе ЭЦҚ арқылы тексеру;

      3) 2-үрдіс – ХҚКО операторының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ХҚКО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      4) 3-үрдіс – ХҚКО операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен пішіндік талаптарын ескеріп, нысанды толтыруы (деректерді енгізу және қоса берілген сканерленген құжаттарды);

      5) 4-үрдіс – ХҚКО операторының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, қоса берілген сканерленген құжаттарды) қол қою;

      6) 2-шарт – сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және ХҚКО АЖ шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын тексеру;

      7) 5-үрдіс – оператордың ЭЦҚ дұрыстығы дәлелденбеуіне байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      8) 6-үрдіс – ХҚКО операторының ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуы) ЖАО АЖ ЭҮШ/ЭҮШ арқылы жіберу және ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу;

      9) 7-үрдіс – ЖАО қызметкерінің көрсетілген электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қалыптастыру үрдісі (мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама немесе мектеп жасына дейінгі балаларды (7 жасқа дейін) тіркеу туралы хабарлама. Өтініш беру сәтіне МБҰ орын болмауында аралық құжат ретінде, немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады және ХҚКО АЖ жіберіледі;

      10) 8-үрдіс – ХҚКО қызметкерінің қызмет тұтынушысына қолма-қол немесе электрондық поштасына жіберу арқылы шығыс құжатты беруі.

      8. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 3-қосымшасына (3-сурет) көрсетілген:

      1) тұтынушы ЖСН және пароль арқылы ЭҮП тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылары үшін жүзеге асырылады);

      2) 1-үрдіс – тұтынушының электрондық мемлекеттік қызметті алуы үшін ЖСН мен парольді (автоизациялау үдерісі) ЭҮП енгізу үрдісі;

      3) 1-шарт – ЭҮП тіркелген тұтынушы туралы деректер дұрыстығын ЖСН мен пароль арқылы тексеру;

      4) 2-үрдіс – ЭҮП тұтынушының деректерінде бұзулар болуына байланысты авторизациядан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      5) 3-үрдіс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін тұтынушының сұрау салуды экранға шығаруы және нысанды оның құрылымы мен пішіндік талаптарын ескеріп, толтыруы (деректерді енгізу және сканерленген құжаттарды);

      6) 4-үрдіс – тұтынушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік

      қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына қол қою (енгізілген деректерді, қоса берілген сканерленген құжаттарды енгізу);

      7) 2-шарт – сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және ЭҮП шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын тексеру;

      8) 5-үрдіс – тұтынушының ЭЦҚ дұрыстығы дәлелденбеуіне байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      9) 6-үрдіс – электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуын) тұтынушының қол қойылған ЭЦҚ ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жіберу және ЖАО қызметкерлерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;

      10) 7-үрдіс – ЖАО қызметкерінің көрсетілген электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қалыптастыру үрдісі (мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама немесе мектеп жасына дейінгі балаларды (7 жасқа дейін) тіркеу туралы хабарлама. Өтініш беру сәтіне МБҰ орын болмауында аралық құжат ретінде, немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады және ЭҮП жеке кабинетке жіберіледі.

      9. Сұрау салудың экрандық нысандары және электрондық мемлекеттік қызметі ЭҮП арқылы алу жағдайында тұтынушыға берілетін электрондық мемлекеттік қызметке өтінші жазу нысаны осы Регламенттің 4, 5-қосымшаларында берілген.

      10. Тұтынушының электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салудың орындалу статусын тексеру амалы: "электрондық үкімет" порталының "Қызмет алу тарихы" бөлімінде, сондай-ақ ЖАО немесе ХҚКО жүгінгенде.

      11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен консультацияны ЭҮП call-орталығының телефоны (1414) арқылы алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үрдісіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      12. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үрдісіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) қатыстырылады:

      1) ЖАО қызметкері;

      2) ХҚКО қызметкері.

      13. Мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер немесе өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің әр іс-әрекетінің орындалу мерзімі аталып, әр іс-әрекеттерінің (рәсімі, функциялары, операциялары) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында беріледі.

      14. Осы Регламенттің 2-тармағында аталған сипаттамаларға сәйкес мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер мен өзге де ұйымдар құрылымдық бөлімшелерінің іс-әрекеттерінің қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысының диаграммалары осы Регламенттің 2-қосымшасында (1, 2, 3-суреттер) берілген.

      15. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі оларға сәйкес тапсырылуы тиіс нысандар, шаблондар осы Регламенттің 5-қосымшасында берілген.

      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа мен қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      17. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілуі үрдісінде қойылатын талаптар:

      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;

      2) қызметтік борышты атқару кезіндегі заңдылық;

      3) педагогикалық этика мен мәдениетті сақтау;

      4) пәрменді және толық ақпарат ұсыну;

      5) ақпаратты қорғау және оның құпиялылығы;

      6)тұтынушының белгіленген мерзімде алмаған құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету.

      18. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: Интернетке қосылу, тұтынушының ЖСН, ЭҮП авторизациялануы, ЭЦҚ болуы.

  "Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама
беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі)
балаларды тіркеу" электрондық мемлекеттік қызметін
көрсету регламентіне 1-қосымша

1-кесте. ЖАО арқылы атқарылатын іс-әрекеттерді сипаттау

1. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

1

2

3

4

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекет (үрдіс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Тұтынушының өтініші мен
құжаттары
ның дұрыс
тығын тек
серу, дерек
терді ЖАО
АЖ енгізу

ЖАО қыз
меткерінің
жүйеде ав
торизация
лануы және
электрон
дық мемле
кеттік
қызметті
көрсетуге
сұрау салу
нысанын
толтыру

ЭҮӨШ АЖ-нен ХҚКО АЖ статустар туралы ха
барламалар
ды бағыттау

Өтінішке нөмір беру. Ағымдағы статус көр
сетілуімен
хабарламаны түйіндеу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйым
дастыру-
басқару шешімі)

Қызмет алуға өтініш пен құжаттарды қабылдау

Өтініш берушіге нөмер берілуімен сұрау салуды тіркеу

Сұрау салуды бағыттау

Статус көрсетілуі – келіп түскендер

5

Орындалу мерзімі

10 минут көп емес

1 минуттан көп емес

1 минуттан көп емес

1 минуттан көп емес

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

2

3

4

5


2. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекет (үрдіс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Сұрау салуды орындау. МБҰ жолдау үшін балаларды кезекке қою туралы шешімді қабылдау

Шығыс құжатты түйіндеу

Сұрау салу статусының өзгеруі туралы хабарламаны ХҚКО АҚ бағыттау

Статус көрсетілуі - жұмыс жасалуда

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйым
дастыру-
басқару шешімі)

Жолдаманы, немесе дәлелді бас тартуды түйіндеу

Жүйедегі шығыс құжатты түйіндеу

Сұрау салуды бағыттау

Статус көрсетілуі - жұмыс жасалуда

5

Орындалу мерзімі

15 минуттан көп емес

1 минуттан көп емес

1 минуттан көп емес

1 минуттан көп емес

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

6

7

8

9


3. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

9

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮШ (ЭҮӨШ)

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекет (үрдіс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Шығыс құжатты түйіндеу

Құжаттқа қол қою

ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ шығыс құжат хабарламасын бағыттау. ХҚКО АЖ қызметті көрсету статусының өзгеруі туралы хабарламаны түйіндеу

Қызметі көрсету туралы хабарламаны көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйым
дастыру-
басқару шешімі)

ЖАО қыз
меткерінің
электрон
дық мемле
кеттік қыз
мет нәти
жесін
қолма-қол беруі неме
се тұты
нушының
электрон
дық адресі
не жіберуі

ЖАО қыз
меткері
нің ЭЦҚ шығыс құжатқа қол қою. ХҚКО АЖ статус өзгеруі туралы ха
барламаны жіберу

Бағыттау

Орындауды аяқтау статусының көрсетілуі және шығыс құжатты беру

5

Орындалу мерзімі

5 минуттан көп емес

1 минут
тан көп емес

1 минуттан көп емес

1 минуттан көп емес

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

10

11

12

-

2-кесте. ХҚКО арқылы атқарылатын іс-әрекеттерді сипаттау

1. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ХҚКО

ХҚКО АЖ

ЭҮӨШ

АЖ

ЖАО

3

Іс-әрекет (үрдіс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Өтініш пен құ
жаттар
дың дұ
рыстығын
тексеру,
деректер
ді ХҚКО
АЖ енгі
зу

ХҚКО қыз
меткері
нің жүйе
де авто
ризацияла
нуы және
электрон
дық мемле
кеттік
қызмет
көрсетуге
сұрау са
лу ныса
нын тол
тыру

ХҚКО АЖ-нен ЭҮӨШ АЖ хабарла
маларды бағыттау

Өтінішке
нөмір беру,
орындау
ға жі
беру

Құжаттар
ды тек
серу,
өтінішті
жұмыс
жасауға
қабылдау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйым
дастыру-
басқару шешімі)

Қызмет алуға өтініш пен құ
жаттарды қабылдау

Өтініше нөмір берумен сұрауды жүйеде тіркеу

Сұрау салуды бағыттау

Статус
көрсеті
луі –
ХҚКО
АЖ-нен
ЖАО АЖ
келіп
түскен

Сұрау
салуды
жұмыс
жасауға
қабылдау

5

Орындалу мерзімі

30 минуттан көп емес

1 минут
тан көп емес

1 минут
тан көп емес

1 минут
тан көп емес

10 минут
тан көп емес

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

2

3

4

5

6


2. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮШ (ЭҮӨШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

3

Іс-әрекет (үрдіс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Сұрау салуды орындау. МБҰ жолдау үшін балаларды кезекке қою туралы шешімді қабылдау

Шығыс құжатты түйіндеу

ХҚКО АЖ статус өзгеруі туралы хабарламаны бағыттау

Статусының көрсетілуі – жқмыс жасалуда


4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйым
дастыру-
басқару шешімі)

Жолдауды, немесе дәлелді бас тартуды түйіндеу

Жүйеде шығыс құжатты түйінде
луі

Сұрау салуды ағыттау

Статустың көрсетілуі – жұмыс жасалуда


5

Орындалу мерзімі

3 күн ішінде (қабылдау күні мен құажтты беру күні электрон
дық мем
лекеттік
қызметті
көрсету
мерзіміне
кірмейді)

1 минут
тан көп емес

1 минут
тан көп емес

1 минуттан көп емес


6

Келесі іс-әрекет нөмірі

7

8

9

10

11


3. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮШ (ЭҮӨШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

3

Іс-әрекет (үрдіс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Шығыс құжатты құрастыру

ЖАО қыз
меткері
нің ЭЦҚ шығыс құжатқа қол қою. ХҚКО АЖ қызмет көрсету статусы
ның ауы
суы тура
лы хабар
ламаны
түйіндеу

Қызмет көрсетуді аяқтау туралы ха
баралманы бағыттау

Шығыс құжаты бар қызмет көрсету аяқта
луы
туралы
хабарла
маның
көрсеті
луі

ХҚКО қыз
меткері
нің элек
трондық
мемлекет
тік қыз
мет нәти
жесін қол
ма-қол
беруі
немесе тұ
тынушының
электрон
дық адре
сіне жі
беруі

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйым
дастыру-
басқару шешімі)

Қол қойылған шығыс құжатты ХҚКО беру

Орындау аяқталуы туралы хабарлама
ны ХҚКО АЖ беру

Бағыттау

Орындау
ды аяқ
тау ста
тусы
көрсеті
луі

Қызметті көрсету нәтижесін беру

5

Орындалу мерзімі

1 минут
тан көп емес

1 минут
тан көп емес

1 минут
тан көп емес

1 минут
тан көп емес

15 минут
тан көп емес

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

12

13

14

15

-

3-кесте. ЭҮП арқылы атқарылатын іс-әрекеттерді сипаттау

1. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ХҚКО АЖ

ЖАО

3

Іс-әрекет (үрдіс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Тұтынушы
ның ЭҮП
авториза
цияла
нуы, сұ
рау салу
нысанын
толтыру,
электрон
дық мем
лекеттік
қызмет
терді
алу үшін
енгізіл
ген де
ректер
дұрысты
ғын тек
серу

Сұрау
салуды
ЖАО АД
және ха
барламаны
ХҚКО АЖ
бағыттау
(егер ен
гізілген
деректер
түзетіл
се)

Өтінішке нөмір беру және ста
туста
көрсеті
луі –
келіп түскен
(егер ен
гізілген
деректер түзетіл
се)

Статусының көрсетілуі – ЭҮП-нан ХҚКО АЖ келіп түскендер (егер енгізілген деректер түзетілсе)

Өтініш
ті орын
дауға
қабыл
дау
(егер
енгізіл
ген де
ректер
түзетіл
се)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйым
дастыру-бас
қару шешімі)

Сұрау салудың дұрыс қа
лыптасуы туралы хабарла
маның немесе
сұратыл
ған элек
трондық
мемлекет
тік қыз
меттен
бас тар
ту тура
лы хабар
ламаның
көрсеті
луі

Сұрау
салуды
бағыттау
(егер ен
гізілген
деректер
түзетіл
се)

Хабарла
маны ЭҮП
жіберу
(егер ен
гізілген
деректер
түзетіл
се) ба
ғыттау

Статусының көрсетілуі (егер енгізілген деректер түзетілсе)

Жұмыс
жасауға
қабыл
дау
(егер
енгізіл
ген де
ректер
түзетіл
се)

5

Орындалу мерзімі

1 минут
тан көп емес

1 минут
тан көп емес

1 минут
тан көп емес

1 минуттан көп емес

10 ми
нуттан
көп
емес

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

2

3

4

5

6


2. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮШ (ЭҮӨШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекет (үрдіс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Сұрау салуды орындау. МБҰ жолдау үшін балаларды кезекке қою туралы шешімді қабылдау

Шығыс құжатты түйіндеу

ЭҮП және ХҚКО АЖ "жұмыс жасалу
да" ста
тусының
өзгеруі
туралы
хабарла
маны ба
ғыттау

"жұмыс жасалуда" статусы
ның көр
сетілуі

Хабарла
ма мен
статус
тың көр
сетілуі

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйым
дастыру-бас
қару шешімі)

Жолдауды немесе дәлелді бас тартуды түйіндеу

Жүйеде шығыс құжатты түйіндеу

Бағыттау

Статустың
көрсеті
луі

Статус
тың көр
сетілуі

5

Орындалу мерзімі

15 минут
тан көп емес

1 минут
тан көп емес

1 минут
тан көп емес

1 минут
тан көп емес

1 минут
тан көп емес

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

7

8

9

10

11


3. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮШ (ЭҮӨШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекет (үрдіс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Шығыс құжатты құрастыру

Шығыс құжатқа қол қою

ЭҮП
шығыс
құжатты
шығару
мен ста
тус өз
геруі
туралы
хабарла
маның
және ЖАО
АЖ ста
тусы өз
геруі
туралы
хабарла
маның
көрсеті
луі

Шығыс
құжаты
көру
мүмкін
дігі
бар қыз
мет көр
сетуді
аяқтау
туралы
хабарла
маның
көрсеті
луі

Қызмет көр
сетілуінің
аяқталуы
туралы ха
барламаның
көрсетілуі

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйым
дастыру-бас
қару шешімі)

Қол қойылған шығыс құжат

Шығыс құжаты бар ха
барлама
ны ЭҮП жіберу және ХҚКО АЖ статусы
ның өз
геруі

Бағыттау

Шығыс
құжат
тың көр
сетілуі

Орындалу статусының көрсетілуі

5

Орындалу мерзімі

1 минут
тан көп емес

1 минут
тан көп емес

1 минут
тан көп емес

1 минут
тан көп емес


6

Келесі іс-әрекет нөмірі

12

13

14

15

-


      Ескерту:

      Осы кестеде электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің технологиялық тізбегіндегі аяқталу нысаны, орындалу мерзімі мен келесі іс-әрекеттер нөмірлері көрсетілген ЭҮП, АЖ және басқа ҚФБ іс-әрекеттері (функциялары, рәсімдері, операциялары) аталады.

      Осы Регламенттің 1-қосымшасындағы кесте негізінде электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсетудегі функционалдық өзара әрекеттер диаграммасы жасалады.

  "Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама
беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі)
балаларды тіркеу" электрондық мемлекеттік қызметін
көрсету регламентіне 2-қосымша



      1-сурет. ЖАО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті "ішінара автоматтандырылған" түрде көрсетудегі функционалдық өзара әрекеттесу диаграммасы



      2-сурет. ЖАО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті "ішінара автоматтандырылған" түрде көрсетудегі функционалдық өзара әрекеттесу диаграммасы



      3-сурет. ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті "ішінара автоматтандырылған" түрде көрсетудегі функционалдық өзара әрекеттесу диаграммасы

      Кесте. Шартты белгілер



Бастапқы хабарлау



Аяқталу хабарламасы



Аралық хабарлау



Аяқтаудың жай оқиғалары



Қате



Оқиғалар-таймері



Ақпараттық жүйе



Үдеріс



Талап



Хабарлама ағымы



Басқару ағымы



Соңғы тұтынушыға берілетін электрондық құжат


      Ескерту:

      Диаграмманың үлгі ресімделуі бизнес-үдерістерді модельдеу пайдалынатын BPMN 1.2, кестелік нотациясында берілген. BPMN модельдеу кестелік элементтердің шамалы сандарымен диаграмма арқылы жүзеге асырылады. Бұл тұтынушыларға үдеріс қисыны тез түсінуге көмектеседі. Төрт негізгі критерий элементтерін бөліп көрсетеді:

      1) басқару ағымының объектілері: оқиға, іс-әрекеттер мен қисынды операторлар;

      2) қосатын объектілер: басқару ағымы, хабарлар ағымы мен ассоцияциалар;

      3) рольдері: пул және жолдар;

      4) артефакттер: деректер, топтар және мәтіндік аңдатпалар.

      Осы төрт категория элементтері бизнес-үрдістер диаграммасын салуда көмектеседі. Модель айқындылығын арттыру үшін спецификация "Ескерту" бөлімінде көрсетілуі тиіс басқару ағымы мен артефакттердің жаңа объектілерін жасауға мүмкіндік береді.

  "Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама
беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі)
балаларды тіркеу" электрондық мемлекеттік қызметін
көрсету регламентіне 3-қосымша

      Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің "сапа" және "қолжетімділік" көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнама нысаны

      "Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу"

      _________________________________________________________

      (қызмет атауы)

      1. Сізді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің сапасы мен нәтижесі қанағаттандырады ма?

      1) қанағаттандырмайды;

      2) жартылай қанағаттандырады;

      3) қанағаттандырады.

      2. Сізді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасы қанағаттандырады ма?

      1) қанағаттандырмайды;

      2) жартылай қанағаттандырады;

      3) қанағаттандырады.

  "Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама
беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі)
балаларды тіркеу" электрондық мемлекеттік қызметін
көрсету регламентіне 4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызмет алуға өтініштің экрандық нысаны


      Білім бөлімінің бастығы:

      _____________________________

      (бастықтың аты-жөні)

      Өтініші беруші:___________________

      (өтініш берушінің аты-жөні)

      Мекенжайы:____________________

      (өтініші берушінің мекенжайы)

      Телефон:____________________

      (өтініш берушінің байланыс телефоны)

      ӨТІНІШ

      Сізден менің қызым (ұлым) ____________________________________

      (баланың аты-жөні және туған күні) балабақшасынан орын беруіңізді сұраймын.

      Өтінішке қоса беріледі:

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________



  "Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама
беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі)
балаларды тіркеу" электрондық мемлекеттік қызметін
көрсету регламентіне 5-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызмет бойынша оң жауаптың (МБҰ жолдама алудағы) шығыс нысаны



      Ескерту: Ата-аналар мектепке дейінгі мекемеге бір ай ішінде келулері және жолдаманы тіркеулері тиіс

      Баланы МБҰ есепке қоюда тұтынушыға берілетін хабарлама (тіркеу талоны) нысаны

      Баланы тіркеу туралы хабарлама

      Ата-ананың аты-жөні: ________________________

      Баланың тегі: _______________________________

      Баланың аты: _______________________________

      Баланың туған күні: _________________________

      Тіркеу нөмірі: ______________________________

      Өтінішті беру күні: _________________________

      Берілді: __________________________________

Тұтынушыға көрсетілетін электрондық мемлекеттік қызмет бойынша теріс (бас тарту) жауап берудің шығыс нысаны



Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные учреждения Республики Казахстан"

Постановление акимата района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области от 31 июля 2012 года N 281. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 29 августа 2012 года N 13-5-154. Утратило силу постановлением акимата района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области от 20 мая 2020 года № 134

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области от 20.05.2020 № 134 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 "Об административных процедурах", акимат района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации Республики Казахстан".

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области Адильбекова Ерлана Естаевича.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района М. Тасмаганбетов
      "СОГЛАСОВАНО":
      Министр
      транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан А. Жумагалиев

  Утвержден
постановлением акимата района
имени Габита Мусрепова
от 31 июля 2012 года № 281

Регламент электронной государственной услуги "Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации Республики Казахстан" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел образования района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области" (далее - МИО), на альтернативной основе через центр обслуживания населения по месту жительства (далее - "Центр"), а также через портал "электронного правительства" (далее - "Услугодатель") по адресу: www.e.gov.kz.

      2. Электронная государственная услуга разработана на основании Стандарта государственной услуги "Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации Республики Казахстан", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2010 года № 140 "Об утверждении стандартов государственных услуг Министерства образования и науки Республики Казахстан и внесении изменения в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561" (далее - Стандарт).

      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).

      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная услуга.

      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:

      1) информационная система (далее - ИС) – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;

      2) индивидуальный идентификационный номер (далее - ИИН) – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;

      3) ИС МИО – информационная система местных исполнительных органов/информационная система "Региональный шлюз, как подсистема шлюза "электронного правительства" Республики Казахстан, в части автоматизированного рабочего места сотрудника местного исполнительного органа;

      4) СФЕ – структурно-функциональные единицы — это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, принимающие участие в оказании электронной услуги на определенной стадии;

      5) государственное учреждение - отдел образования района имени Габита Мусрепова, непосредственно предоставляющее электронную государственную услугу;

      6) медиа-разрыв – чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;

      7) ДДО – детское дошкольное учреждение;

      8) потребитель – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;

      9) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;

      10) ИС НУЦ – информационная система Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан;

      11) ЦОН – центр обслуживания населения;

      12) информационная система центров обслуживания населения (далее - ИС ЦОН) – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через Центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами;

      13) веб-портал "электронного правительства" (далее - ПЭП) - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;

      14) региональный шлюз "электронного правительства" - информационная система, обеспечивающая информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО (далее – РШЭП);

      15) электронная цифровая подпись (далее - ЭЦП) — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;

      16) электронные государственные услуги – государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;

      17) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;

      18)шлюз "электронного правительства" (далее - ШЭП) - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги МИО, непосредственно предоставляющим данную электронную государственную услугу согласно приложению 2 к настоящему Регламенту (рисунок 1):

      1) потребитель должен обратиться в МИО для получения услуги, имея при себе заявление и оригиналы необходимых документов. Проверка подлинности заявления и документов потребителя сотрудником МИО.

      2) процесс 1 – процесс ввода сотрудником МИО ИИН и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для оказания электронной государственной услуги;

      3) условие 1 - проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном сотруднике МИО через ИИН и пароль;

      4) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника МИО;

      5) процесс 3 - выбор сотрудником МИО услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;

      6) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП сотрудника МИО заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;

      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС МИО;

      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника МИО;

      9) процесс 6 – обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;

      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (направление в детские дошкольные организации или же уведомление о регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет). Как промежуточный документ, в случае отсутствия мест в ДДО на момент подачи заявления, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО. Выдача сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги;

      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма функционального взаимодействия) при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 2):

      1) процесс 1 – процесс авторизации оператора ЦОН в ИС ЦОН для оказания электронной государственной услуги;

      2) условие 1 – проверка в ИС ЦОН подлинности данных о зарегистрированном операторе через ИИН и пароль, либо ЭЦП;

      3) процесс 2 – формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС ЦОН в связи с имеющими нарушениями в данных оператора ЦОН;

      4) процесс 3 – выбор оператора ЦОН услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и формированных требований;

      5) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП оператора ЦОН заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;

      6) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС ЦОН;

      7) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП оператора;

      8) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП оператора ЦОН электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;

      9) процесс 7 - формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (направление в детские дошкольные организации или же уведомление о регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет), как промежуточный документ, в случае отсутствия мест в ДДО на момент подачи заявления, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в ИС ЦОН.

      10) процесс 8 – выдача выходного документа сотрудником ЦОН потребителю услуги нарочно или посредством отправки на электронную почту.

      8. Пошаговые действия и решения услугодателя при оказании электронной государственной услуги через ПЭП, согласно приложению 3 к настоящему Регламенту (рисунок 3):

      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);

      2) процесс 1 – процесс ввода потребителем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН и пароль;

      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;

      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;

      6) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;

      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН,Э указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;

      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;

      9) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;

      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (направление в детские дошкольные организации или же уведомление о регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет), как промежуточный документ, в случае отсутствия мест в ДДО на момент подачи заявления, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в личный кабинет на ПЭП.

      9. В приложениях 4, 5 к настоящему Регламенту приведены экранные формы на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю в случае получения государственной услуги посредством ПЭП.

      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале "электронного правительства" в разделе "История получения услуг", а также при обращении в МИО или ЦОН.

      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону call - центра ПЭП (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):

      1) сотрудник МИО;

      2) сотрудник ЦОН.

      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.

      14. В приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 1, 2, 3) представлены диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций в соответствии с их описаниями, указанными в пункте 2 настоящего Регламента.

      15. В приложении 5 к настоящему Регламенту представлены формы шаблонов в соответствии, с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги.

      16. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.

      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителями:

      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;

      2) законности при исполнении служебного долга;

      3) соблюдения профессиональной этики и культуры;

      4) представления исчерпывающей и полной информации;

      5) защиты и конфиденциальности информации;

      6) обеспечения сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.

      18. Технические условия оказания электронной государственной услуги: выход в Интернет, наличие ИИН, авторизация ПЭП, наличие ЭЦП пользователя.

  Приложение 1
к Регламенту электронной государственной
услуги "Регистрация детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления в
детские дошкольные организации
Республики Казахстан"

Таблица 1. Описание действий посредством МИО

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка
подлин
ности
заявле
ния и до
кументов
потреби
теля,
ввод
данных в
ИС МИО

Авторизация сотрудника МИО в системе и заполнение формы запроса на оказания электронной государст
венной услуги

Маршрутизация уведомления о смене статуса запроса из ИС МИО в ИС ЦОН.

Присвоение номера заявлению. Формирова
ние уведом
ления с указанием текущего статуса

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное решение)

Прием за
явления
и доку
ментов
на полу
чения
услуги

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Маршрутизация запроса.

Отображе
ние стату
са посту
пившие

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

2

3

4

5


1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполне
ние зап
роса. Принят
ие реше
ния о
поста
новке
на оче
редь де
тей для
направ
ления в
ДДО.

Формирование выходного документа.

Маршрутизация уведомления о смене статуса запроса в ИС ЦОН.

Отображение статуса в работе

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное решение)

Формиро
вание
направ
ления,
либо мо
тивиро
ванного
отказа

Формирование выходного документа в системе

Маршрутизация запроса.

Отображение статуса в работе

5

Сроки исполнения

Не бо
лее 15 минут

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

6

Номер следующего действия

6

7

8

9


1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

9

10

11

12

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника МИО. Фор
мирование
уведомле
ния о смене статуса оказания услуги в ИС ЦОН.

Маршрутизация уведомления о смене статуса в ИС ЦОН

Отображение уведомления о завершении оказания услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное решение)

Выдача
сотрудни
ком МИО
нарочно
или пос
редством
отправки
на элек
тронную
почту пот
ребителя
результа
та элек
тронной
государст
венной услуги

Подписан
ный ЭЦП сотрудника МИО выходной документ. Отправка уведомле
ния о смене статуса в ИС ЦОН.

Маршрутизация

Отображение статуса завершения исполнения и выдачи выходного документа

5

Сроки исполнения

Не более 5 минут

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

10

11

12

-

Таблица 2. Описание действий посредством ЦОН

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ, ИС

ЦОН

ИС ЦОН

РШЭП (ШЭП)

ИС
МИО

МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка
подлин
ности за
явления
и доку
ментов
потреби
теля,
ввод
данных в
ИС ЦОН

Авториза
ция сот
рудника
ЦОН в
системе и
заполнение
формы зап
роса на
оказания
электрон
ной госу
дарствен
ной услуги

Маршру
тизация
запроса
из ИС
ЦОН в
ИС МИО

Присвое
ние номе
ра заяв
лению,
отправка
на испол
нение

Провер
ка до
кумен
тов,
приня
тия за
явления
в рабо
ту

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное решение)

Прием за
явления
и доку
ментов
на полу
чения услуги

Регистра
ция зап
роса в
системе с
присвоени
ем номера
заявлению

Маршру
тизация
запроса

Отображе
ния за
явления
в ста
тусе пос
тупившие
из ЦОН в
ИС МИО

Приня
тие зап
роса в
работу

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

Не более 1 минуты

Не бо
лее 1
минуты

Не более 1 минуты

Не бо
лее 10
минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6


2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Принятие решения о постановке на очередь детей для направле
ния в ДДО.

Формирова
ние выход
ного до
кумента

Маршрути
зация уве
домления
о смене
статуса
запроса в
ИС ЦОН

Отображе
ние ста
туса в
работе

-

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное решение)

Формирова
ние направ
ления,
либо моти
вированно
го отказа

Формирова
ние вы
ходного
документа
в системе

Маршрути
зация запроса

Отображе
ние ста
туса в
работе

-

5

Сроки исполнения

3 дня (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государст
венной услуги)

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более
1 минуты

-

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11


3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписа
ние вы
ходного
докумен
та ЭЦП
сотруд
ника
МИО.
Формиро
вание
уведом
ления о
смене
статуса
оказа
ния ус
луги в
ИС ЦОН.

Маршрути
зация уве
домления
о смене
статуса в
ИС ЦОН.

Отобра
жение
уведом
ления о
заверше
нии ока
зания
услуги.

Выдача
сотрудни
ком ЦОН
нарочно
или пос
редством
отправки
на элек
тронную
почту
потребите
ля ре
зультата
электрон
ной го
сударст
венной
услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное решение)

Передача подписан
ного вы
ходного документа в ЦОН

Переда
ча уве
домле
ния в
ИС ЦОН о завер
шении
исполне
ния

Маршрутизация.

Отобра
жение
статуса
заверше
ния ис
полне
ния.

Выдача ре
зультата
оказания
услуги

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не бо
лее 1 минуты

Не более 1 минуты

Не бо
лее 1
минуты

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

12

13

14

15

-

Таблица 3. Описание действий посредством ПЭП

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ, ИС

ПЭП

РШЭП (ШЭП)

ИС
МИО

ИС ЦОН

МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авториза
ция пот
ребителя
на ПЭП,
заполне
ние формы
запроса.
проверка
коррект
ности вве
денных
данных
для полу
чения
электрон
ной госу
дарствен
ной услу
ги

Маршрути
зация
запроса
в ИС МИО
и уве
домления
в ИС ЦОН
(в слу
чае кор
ректнос
ти вве
денных
данных)

Присвое
ние номе
ра заяв
лению и
отображе
ние в
статусе
поступив
шие (в
случае
коррект
ности
введенных
данных)

Отобра
жение
статуса
посту
пившие
с ПЭП в ИС ЦОН
(в слу
чае кор
ректнос
ти вве
денных
данных)

Принятие
заявле
ния на
исполне
ние (в
случае
коррект
ности
введен
ных
данных)

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Отображе
ние уве
домления
об успеш
ном форми
ровании
запроса
или форми
рование
сообщения
об отказе
в запра
шиваемой
электрон
ной госу
дарствен
ной услу
ге

Маршрути
зация
запроса
(в слу
чае кор
ректнос
ти вве
денных
данных)

Отправка
уведомле
ния на
ПЭП (в
случае
коррект
ности
введенных данных)

Отобра
жение
статуса
(в слу
чае кор
ректнос
ти вве
денных
данных)

Принятие
в работу
(в слу
чае кор
ректнос
ти вве
денных
данных)

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не бо
лее 1
минуты

Не более 10 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6


2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполне
ние зап
роса.
Принятие
решения о
постанов
ке на
очередь
детей для
направле
ния в ДДО

Формиро
вание вы
ходного
докумен
та

Маршрути
зация
уведомле
ния о
смене
статуса
"в рабо
те" на
ПЭП и ИС
ЦОН

Отобра
жение
статуса
"в рабо
те"

Отображе
ние уве
домления
и ста
туса

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное решение)

Формирова
ние нап
равления,
либо моти
вированно
го отказа

Формиро
вание вы
ходного
докумен
та в
системе

Маршрути
зация

Отобра
жение
статуса

Отображе
ние ста
туса

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не бо
лее 1
минуты

Не более
1 минуты

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11


3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписа
ние вы
ходного
докумен
та ЭЦП
сотрудни
ка МИО.
Формиро
вание
уведомле
ния о
смене
статуса
оказания
услуги
на ПЭП и
ИС ЦОН

Маршрути
зация уве
домления
о смене
статуса с
выводом
выходного
документа
на ПЭП и
уведомле
ния о
смене
статуса в
ИС ЦОН

Отобра
жение
уведом
ления о
заверше
нии ока
зания
услуги
с воз
можнос
тью
просмот
ра вы
ходного
докумен
та

Отображе
ние уве
домления
о завер
шении
оказания
услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное решение)

Подписан
ный вы
ходной
документ

Отправка
уведомле
ния с
выходным
докумен
том на
ПЭП, и
смены
статуса
в ИС ЦОН

Маршрути
зация

Отобра
жение
выходно
го до
кумент

Отображе
ние ста
туса ис
полнения

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не бо
лее 1
минуты

Не более
1 минуты

6

Номер следующего действия

12

13

14

15

-


      Примечание:

      В данной таблице перечисляются действия (функции, процедуры, операции) ПЭП, ИС и всех СФЕ с указанием форм завершения, сроков исполнения и указанием номеров последующих действий в технологической цепочке процесса оказания электронной государственной услуги.

      На основании таблицы приложения 1 к настоящему Регламенту строятся диаграммы функционального взаимодействия при оказании электронных государственных услуг.

  Приложение 2
к Регламенту электронной государственной
услуги "Регистрация детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления в
детские дошкольные организации
Республики Казахстан"



      Рисунок 1. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании "частично автоматизированной" электронной государственной услуги через ИС МИО



      Рисунок 2. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании "частично автоматизированной" электронной государственной услуги через ИС ЦОН



      Рисунок 3. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании "частично автоматизированной" электронной государственной услуги через ПЭ

      Таблица. Условные обозначения



Сообщение начальное



Сообщение завершающее



Сообщение промежуточное



Простые события завершающие



Ошибка



События-таймеры



Информационная система



Процесс



Условие



Поток сообщений



Поток управления



Электронный документ, представляемый конечному потребителю


      Примечание:

      Типовое оформление диаграммы приведено в графической нотации BPMN 1.2, используемой для моделирования бизнес-процессов. Моделирование в BPMN осуществляется посредством диаграмм с небольшим числом графических элементов. Это помогает потребителям быстро понимать логику процесса. Выделяют четыре основные категории элементов:

      1) объекты потока управления: события, действия и логические операторы;

      2) соединяющие объекты: поток управления, поток сообщений и ассоциации;

      3) роли: пулы и дорожки;

      4) артефакты: данные, группы и текстовые аннотации.

      Элементы этих четырҰх категорий позволяют строить диаграммы бизнес процессов. Для повышения выразительности модели спецификация разрешает создавать новые типы объектов потока управления и артефактов, которые должны быть приведены в разделе "Примечания".

  Приложение 3
к Регламенту электронной государственной
услуги "Регистрация детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления в
детские дошкольные организации
Республики Казахстан"

      Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: "качество" и "доступность"

      ____________________________________________________________

      (наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?

      1) не удовлетворен;

      2) частично удовлетворен;

      3) удовлетворен.

      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?

      1) не удовлетворен;

      2) частично удовлетворен;

      3) удовлетворен.

  Приложение 4
к Регламенту электронной государственной
услуги "Регистрация детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления в
детские дошкольные организации
Республики Казахстан"

      Экранная форма заявления на электронную государственную услугу



      Начальник отдела образования:

      _____________________________

      (ФИО начальника)

      Заявитель:___________________

      (ФИО заявителя)

      Адрес:____________________

      (адрес заявителя)

      Телефон:____________________

      (контактный телефон заявителя)

      ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу предоставить место моей (му) дочери (сыну)

      ____________________________________________________ в детском саду.

      (ФИО ребенка и дата рождения)

      К заявлению прилагаются документы:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________



  Приложение 5
к Регламенту электронной государственной
услуги "Регистрация детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления в
детские дошкольные организации
Республики Казахстан"

      Выходная форма положительного ответа (направление в ДДО) на электронную государственную услугу



      Форма уведомления (регистрационного талона), предоставляемого потребителю при постановке ребенка в очередь для направления в ДДО



      Выходная форма отрицательного ответа (отказ) на электронную государственную услугу, предоставляемого потребителю