"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 31 шілдедегі N 283 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 6 қыркүйекте N 1820 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудан әкімдігінің 2020 жылғы 20 мамырдағы № 134 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудан əкімдігінің 20.05.2020 № 134 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңының 9-1-бабы 4-тармағына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы ауданның әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудан әкімдігі аппаратының басшысы Ерлан Естайұлы Әділбековке жүктелсін.

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі М. Тасмағанбетов
      "КЕЛІСІЛДІ":
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі А. Жұмағалиев

  Солтүстік Қазақстан облысы
Ғабит Мүсірепов атындағы
аудан әкімдігінің
2012 жылғы 31 шілдедегі № 283
қаулысымен бекітілді

"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. Электрондық мемлекеттік қызмет "Ғабит Мүсірепов атындағы ауданның жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - ЖАО), тұрғылықты жері бойынша уәкілетті орган болмаған жағдайда тұтынушы мемлекеттік қызмет алуға кент, ауыл (село), ауылдық (селолық) округ әкіміне (бұдан әрі – селолық округ әкімі), сондай-ақ www.e.gov.kz. мекенжайы бойынша "электрондық үкімет" (бұдан әрі - Қызмет беруші) веб-порталы арқылы көрсетіледі.

      2. Электрондық мемлекеттік қызмет "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысымен бекітілген "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет стандарты негізінде көрсетіледі.

      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: ішінара автоматтандырылған (медиа-алшақтықтары бар электрондық мемлекеттік қызмет).

      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету түрі: транзакциялық.

      5. Осы Регламентте қолданылатын түсініктер мен қысқартулар:

      1) автоматтандырылған жұмыс орны – ЖАО қызмет көрсетуінің ішкі бизнес-үдерісін іске асыруды, қызметті тұтынушылар және мемлекеттік мекемелер мониторингіне уәкілетті мемлекеттік органдар қызмет көрсету мәртебесі туралы ақпаратты ұсынуды қамтамасыз етеді (бұдан әрі – АЖО);

      2) ақпараттық жүйе (бұдан әрі - АЖ) – ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тасымалдауға және ұсынуға арналған жүйе;

      3) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;

      4) жергілікті атқарушы орган (әкімдік) – аудан әкімі басқаратын, өз құзыреті шегінде тиісті аумақта жергілікті мемлекеттік басқаруды және өзін-өзі басқаруды жүзеге асыратын алқалы атқарушы орган;

      5) Қазақстан Республикасының ұлттық куәландыру орталығының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ҰКО АЖ) – электрондық цифрлық қолтаңба кілтін беретін орган;

      6) ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірліктер – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері.

      7) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;

      8) пайдаланушы (тұтынушы) - оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;

      9) салық төлеушінің тіркеу нөмірі – салық төлеушіге салық төлеуші ретінде мемлекеттік тіркеу және оны Қазақстан Республикасы салық төлеушілерінің Мемлекеттік тізбесіне мәліметтерді енгізу кезінде берілетін салықтың барлық түрлері және бюджетке міндетті төлемдер түрлері бойынша бірыңғай нөмір (бұдан әрі – СТН);

      10) транзакциялық қызмет - электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;

      11) "электрондық үкімет" аумақтық шлюзі (бұдан әрі – ЭҮАШ) – ЖАО ішкі жүйелері/кіші жүйелері және ЖАО электрондық қызмет көрсету үдерісінде қатысатын сыртқы ақпараттық жүйесі арасында ақпараттық өзара әрекеттестікті қамтамасыз етеді;

      12) "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі -ЭҮП) - нормативтік құқықтық база және электрондық мемлекеттік қызметтерді қоса, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа өзімен бірегей қолжетімділік терезені білдіретін ақпараттық жүйе;

      13) "электрондық үкімет" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) электрондық қызметтерді іске асыру аясында "электрондық үкімет" ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе;

      14) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық түрде ұсынылған және электрондық цифрлық қолтаңбамен расталған құжат;

      15) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;

      16) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі - ЭЦҚ) - электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиістілігі мен мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. Осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес тікелей аталған электрондық қызметті ұсынатын ЖАО ішінара автоматтандырылған мемлекеттік қызметін көрсетуде қызмет берушінің адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері (1 сурет):

      1) тұтынушы қызмет алу үшін өзімен бірге өтініш пен қажетті құжат түпнұсқаларымен ЖАО жүгінуі тиіс. ЖАО қызметкерімен тұтынушының өтініші мен қажетті құжаттарының дұрыстығын тексеру.

      2) 1-үдеріс – ЖАО қызметкерімен ЖСН мен парольді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ЖАО АЖ енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі);

      3) 1-шарт – ЖСН және пароль арқылы ЖАО тіркелген қызметкер туралы деректердің түпнұсқалығын ЖАО АЖ тексеру;

      4) 2-үдеріс – ЖАО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      5) 3-үдеріс – ЖАО қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен пішіндік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін ЖАО қызметкерімен ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдау;

      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);

      7) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН) ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЖАО АЖ тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;

      8) 5-үдеріс – ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      9) 6-үдеріс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу;

      10) 7-үдеріс - ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін құру (мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау туралы хабарлама, немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап).Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланумен құрылады.

      11) 8-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін ЖАО қызметкерімен қолма қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру.

      7. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы қадамдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (2 сурет):

      1) тұтынушы ЖСН мен пароль көмегімен ЭҮП тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);

      2) 1-үдеріс - тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін ЭҮП ЖСН мен парольді енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі);

      3) 1-шарт – ЖСН және пароль арқылы тіркелген тұтынушылар туралы деректердің түпнұсқалығын ЭҮП тексеру;

      4) 2-үдеріс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      5) 3-үдеріс – тұтынушымен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен пішіндік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін тұтынушымен ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдау;

      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына тұтынушының ЭЦҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);

      7) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН) ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЭҮП тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;

      8) 5-үдеріс - тұтынушы ЭЦҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      9) 6-үдеріс – тұтынушы ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушы сұрауын) ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жолдау және электрондық мемлекеттік қызметті ЖАО қызметкерімен өңдеу;

      10) 7-үдеріс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін құру (мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау туралы хабарлама, немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланумен құрылады және ЭҮП жеке кабинетке жіберіледі.

      8. Осы Регламенттің 4, 5-қосымшаларында ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет алған жағдайда тұтынушыға ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке толтырылған сұраным және өтініш нысанының экрандық нысаны келтірілген.

      9. Алушымен электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұранымның орындалу статусын тексеру әдісі: "электрондық үкімет" порталы "Қызмет алу тарихы" бөлімінде, сондай-ақ уәкілетті органға өтініш білдірген кезде.

      10. Электрондық мемлекеттік қызмет туралы ақпаратты, уәкілетті лауазымды тұлғалар іс-әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін, сондай-ақ қажет болған жағдайда электрондық мемлекеттік қызмет сапасын бағалауды алу үшін тұтынушы уәкілетті органдардан/селолық округтер әкімдерінен ала алады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі- ҚФЕ): ЖАО қызметкері.

      12. Әр іс-әрекетінің орындалу мерзімі аталып, әр іс-әрекеттерінің (рәсімі, функциялары, операциялары) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында беріледі.

      13. Сипаттамаларға сәйкес мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер мен өзге де ұйымдар құрылымдық бөлімшелерінің іс-әрекеттерінің (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысының диаграммалары осы Регламенттің 2-қосымшасында (1, 2-суреттер) берілген.

      14. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      15. Осы Регламенттің 4, 5-қосымшаларында көрсетілген электрондық мемлекеттік қызмет (шығыс құжат) көрсету нәтижесі, оған қоса мәлімдеме, хаттар және ескертулер нысаны сәйкес келетін бланктердің нысандары, үлгілері.

      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үрдісіне қойылатын талаптар:

      1) адамдардың конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;

      2) қызметтік міндетін орындауда заңдылықты сақтау;

      3) сыпайылық;

      4) толық және нақты ақпарат ұсыну;

      5) жеке және заңды тұлғалар құжаттарының қорғалуы және

      құпиялығы.

      17. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: электрондық мемлекеттік қызметтің қолжетімділігі және көрсетілуін қолдаушы жабдықтар (компьютер, Интернет, қоғамдық қолжетімді пункт, уәкілетті орган).

  "Мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмек тағайындау"
электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету Регламентіне
1-қосымша

1 кесте. ЖАО арқылы іс-әрекеттерді сипаттау

1. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ /ЭҮШ

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Тұтынушы өтініші мен құжаттарының түпнұсқалы
ғын тексеру, ЖАО АЖ мәліметтерді енгізу

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге ЖАО қызметкеріне авторизация жүргізу және сұраным нысанын толтыру

Тұтынушы туралы мәліметтер алу үшін ОМО АЖ сұранымдар жолдау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-
өкімдік шешім)

Қызмет алуға өтініш пен құжаттар қабылдау

Өтінішке нөмір белгілеумен сұраным тіркеу

Сұраным жолдау

5

Орындау мерзімдері

15 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4


2. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

4

5

6

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ /ЭҮШ

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Сұранымды орындау. Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім қабылдау

Шығыс құжатын құру

-

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-
өкімдік шешім)

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау, немесе негізделген бас тарту туралы хабарландыруды құру

Жүйеде шығыс құжатын құру

-

5

Орындау мерзімдері

жеті жұмыс күні ішінде; тұрғылықты жері бойынша селолық округтың әкіміне - жиырма екі жұмыс күнінен кешіктірмей

1 минуттан артық емес.

-

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

5

6

7


3. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

7

8

9

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ /ЭҮШ

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Шығыс құжатын құру

ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ шығыс құжатына қол қоюы

-

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-
өкімдік шешім)

ЖАО қызметкері
мен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру.

ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ қол қойылған шығыс құжаты

-

5

Орындау мерзімдері

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес.

-

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

8

9

-

2. кесте. ЭҮП арқылы іс-әрекеттерді сипаттау

1. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ЖАО

3

Іс-әрекет
тің (процестің, рәсімнің, операция
ның) атауы және оның сипаттамасы

ЭҮП тұтынушыға авторизация жүргізу, сұраным нысанын толтыру. Электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін енгізілген мәліметтер
дің дұрыстығын тексеру.

ЖАО АЖ-не сұраным жолдау (енгізіл
ген мәлімет
тердің дұрыстығыжағдайын
да)

Өтінішке нөмір белгілеу (енгізіл
ген мәліметтердің дұрыстығы жағдайын
да)

Өтінішті орындау
ға қабылдау (енгізілген мәлімет
тердің дұрыс
тығы жағдайында)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Сұраным жасау туралы хабарлама көрсету немесе сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама жасау

Сұранымды жолдау (енгізіл
ген мәлімет
тердің дұрыстығыжағдайын
да)

ЭҮП хабарламаны жолдау (енгізіл
ген мәліметтердің дұрыстығы жағдайын
да)

Жұмысқа қабылдау (енгізілген мәлімет
тердің дұрысты
ғы жағдайында)

5

Орындау мерзімдері

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

15 минуттан артық емес.

6

Келесі іс-әрекет
тің нөмірі

2

3

4

5


2. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс барысының, ағынының) №

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП

3

Іс-әрекет
тің (процестің, рәсімнің, операция
ның) атауы және оның сипаттамасы

Сұранымды орындау. Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім қабылдау

Шығыс құжатын құру

ҮЭП "жұмыста" статусын ауыстыру туралы хабарлама жолдау

"Жұмыс
та" статусын көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Хабарлама немесе негізделген бас тарту құру

Жүйеде шығыс құжатын құру

Жолдау.

Статусты көрсету

5

Орындау мерзімдері

10 күнтізбелік күн ішінде

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекет
тің нөмірі

6

7

8

9


3. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс барысының, ағынының) №

9

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП

3

Іс-әрекет
тің (процестің, рәсімнің, операция
ның) атауы және оның сипаттамасы

Шығыс құжатын құру.

ЖАО қызмет
керінің ЭЦҚ шығыс құжатына қол қоюы. ЭҮП қызмет көрсету статусын ауыстыру туралы хабарлама жасау

ЭҮП шығыс құжатты шығару статусына ауыстыру туралы хабарлама жолдау

Шығыс құжатын көру мүмкіндігімен қызмет көрсету
ді аяқтау туралы хабар
лама көрсету.

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Қол қойылған шығыс құжаты

ЭҮП шығыс құжатымен хабарлама жіберу

Жолдау.

Шығыс құжатын көрсету

5

Орындау мерзімдері

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекет
тің нөмірі

10

11

12

-


      Ескерту:

      Аталған кестеде аяқталу нысаны, электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің технологиялық тізбе процесінде орындалу мерзімі мен келесі іс-әрекеттердің нөмірін көрсетумен ЭҮП, АЖ және барлық ҚФБ іс-әрекеттері (функциялар, рәсімдер, операциялар) көрсетілген.

  "Мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмек тағайындау"
электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету
Регламентіне 2-қосымша



1-сурет. ЖАО АЖ арқылы "ішінара автоматтандырылған" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-әрекет диаграммасы



2-сурет. ЭҮП арқылы "ішінара автоматтандырылған" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-әрекет диаграммасы
Кесте. Шарты белгілер



Бастапқы хабарлама



Соңғы хабарлама



Аралық хабарлама



Соңғы қарапайым оқиғалар



Қате



Оқиға -таймерлер



Ақпараттық жүйе



Процесс



Шарт



Хабарлама ағыны



Басқару ағыны



Соңында тұтынушыға ұсынылатын электрондық құжат


      Ескерту:

      Диаграмманы үлгілік ресімдеу бизнес-процесті өңдеу үшін пайдаланылатын BPMN 1.2 графикалық нотацияларында келтірілген. BPMN-де өңдеу графикалық элементтің көп санды емес диаграммалары арқылы жүзеге асырылады. Бұл тұтынушыларға процесс логикасын тез түсінуге көмектеседі. Элементтердің төрт негізгі санатын көрсетеді:

      1. басқару ағынының объектілері: оқиға, іс-әрекет және логикалық операторлар;

      2. жалғастырушы объектілер: басқару ағыны, хабарлама және ассоциациялар ағыны;

      3. рөлдер: пулдер мен жолдар;

      4. артефактілер: мәліметтер, топтар және мәтіндік аңдатпа.

      Осы төрт санат элементтері бизнес процестердің диаграммаларын құруға мүмкіндік береді. Модель ерекшелігі айқындығын арттыру үшін спецификация "Ескерту" бөлімінде келтірілуі тиіс басқару ағыны объектілерінің жаңа үлгілері мен артефактілерін құруға мүмкіндік береді.

  Мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмек тағайындау"
электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету
Регламентіне 3-қосымша

"Сапа" және "қолжетімділік" электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама нысаны

      ____________________________________________________________

      (қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет процессі мен нәтиже сапасына қанағаттанасыз ба?

      1) қанағаттанарлықсыз;

      2) жартылай қанағаттанарлық;

      3) қанағаттанарлық.

      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?

      1) қанағаттанарлықсыз;

      2) жартылай қанағаттанарлық;

      3) қанағаттанарлық.

  Мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмек тағайындау"
электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету
Регламентіне 4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке өтініштің экрандық нысаны



  Мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмек тағайындау"
электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету
Регламентіне 5-қосымша



  Мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмек тағайындау"
электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету
Регламентіне 6-қосымша





  "Мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмек тағайындау"
электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету
Регламентіне 7-қосымша

Тұтынушыға ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызмет оң жауабының шығыс нысаны (мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау туралы хабарлама)



Тұтынушыға ұсынылатын хабарламалар

      Хабарламалар өтінішті орындау статусының өзгеруіне қарай немесе қызмет көрсету мерзімін ұзарту жағдайында ұсынылады. Хабарлама мәтінімен еркін жол "Электрондық үкімет" порталындағы жеке кабинетте "Хабарлама" бөлімінде көрсетіледі.

Тұтынушыға ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке қарсы жауаптың (бас тарту) шығыс нысаны

      Қарсы жауаптың шығыс нысаны комиссия қорытындысын құруда бас тартуды негіздеу мәтінімен хат түрінде еркін нысанда ұсынылады.



Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи"

Постановление акимата района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области от 31 июля 2012 года N 283. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 6 сентября 2012 года N 1820. Утратило силу постановлением акимата района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области от 20 мая 2020 года № 134

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области от 20.05.2020 № 134 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 "Об административных процедурах", акимат района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи".

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области Адильбекова Ерлана Естаевича.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района М. Тасмаганбетов
      "СОГЛАСОВАНО":
      Министр транспорта
      и коммуникаций
      Республики Казахстан А. Жумагалиев

  Утвержден
постановлением акимата района
имени Габита Мусрепова
Северо-Казахстанской области
от 31 июля 2012 года № 283

Регламент электронной государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи"
1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ района имени Габита Мусрепова" (далее - МИО), при отсутствии уполномоченного органа по месту жительства потребитель обращается за получением государственной услуги к акиму поселка, аула (села), аульного (сельского) округа (далее - аким сельского округа), а также через портал "электронного правительства" (далее - Услугодатель) по адресу: www.e.gov.kz.

      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи" (далее – Стандарт), утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами".

      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).

      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.

      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:

      1) автоматизированное рабочее место - обеспечивает реализацию внутренних бизнес-процессов оказания услуг МИО, предоставление информации о статусе оказания услуги для потребителей услуг и государственных органов уполномоченных за мониторинг государственных учреждений (далее - АРМ);

      2) информационная система - система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее - ИС);

      3) индивидуальный идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее - ИИН);

      4) местный исполнительный орган (акимат) - коллегиальный исполнительный орган, возглавляемый акимом района, осуществляющий в пределах своей компетенции местное государственное управление и самоуправление на соответствующей территории;

      5) информационная система Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан - система, выдающая ключ электронной цифровой подписи (далее - ИС НУЦ);

      6) СФЕ - структурно-функциональные единицы - это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, участвующие в процессе оказания электронной государственной услуги.

      7) медиа-разрыв - чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;

      8) пользователь - субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;

      9) регистрационный номер налогоплательщика - единый по всем видам налогов и других обязательных платежей в бюджет номер, который присваивается налогоплательщику при его государственной регистрации в качестве налогоплательщика и внесении сведений о нем в Государственный реестр налогоплательщиков Республики Казахстан (далее - РНН);

      10) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;

      11) региональный шлюз "электронного правительства" (далее - РШЭП) - обеспечивает информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО;

      12) веб-портал "электронного правительства" - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП); 13) шлюз "электронного правительства" - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее - ШЭП).

      14) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;

      15) электронные государственные услуги - государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;

      16) электронная цифровая подпись - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее - ЭЦП);

2. Порядок деятельности уполномоченного органа по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги МИО, непосредственно предоставляющим данную электронную государственную услугу согласно приложению 2 (рисунок 1) к настоящему Регламенту:

      1)потребитель должен обратиться в МИО для получения услуги имея при себе заявление и оригиналы необходимых документов. Проверка подлинности заявления и документов потребителя сотрудником МИО.

      2)процесс 1 – процесс ввода сотрудником МИО ИИН и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для оказания электронной государственной услуги;

      3)условие 1 - проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном сотруднике МИО через ИИН и пароль;

      4)процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника МИО;

      5)процесс 3 - выбор сотрудником МИО услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов), с учетом ее структуры и форматных требований;

      6)процесс 4 - подписание посредством ЭЦП сотрудника МИО заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;

      7)условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС МИО;

      8)процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника МИО;

      9)процесс 6 – обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;

      10)процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (уведомление о назначении государственной адресной социальной помощи, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО.

      11)процесс 8 – выдача сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги.

      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП приведены в приложении 2 (рисунок 2) к настоящему Регламенту:

      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);

      2) процесс 1 – процесс ввода потребителем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН и пароль;

      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;

      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов), с учетом ее структуры и форматных требований;

      6) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;

      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;

      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;

      9) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;

      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (уведомление о назначении государственной адресной социальной помощи, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в личный кабинет на ПЭП.

      8. В приложениях 4, 5 к настоящему Регламенту представлены экранные формы заполнения запроса и форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю в случае получения электронной государственной услуги посредством ПЭП.

      9. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале "электронного правительства" в разделе "История получения услуг", а также при обращении в уполномоченный орган.

      10. Для получения информации об электронной государственной услуге, разъяснение порядка обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц, а также в случае необходимости оценки качества электронной государственной услуги, потребитель может получить в уполномоченных органах у акимов сельских округов.

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ): сотрудник МИО.

      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.

      13. В приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 1, 2) представлены диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций в соответствии с их описаниями, указанными в приложении 3 настоящего Регламента.

      14. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.

      15. В приложениях 4, 5 к настоящему Регламенту представлены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги (выходной документ), включая формы уведомления.

      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителями:

      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека;

      2) законность при исполнении служебного долга;

      3) соблюдение профессиональной этики и культуры;

      4) представление исчерпывающей и полной информации;

      5) защита и конфиденциальность информации;

      6) обеспечения сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.

      17. Технические условия оказания электронной государственной услуги: поддерживаемые устройства доступа и оказания электронных государственных услуг (компьютер, Интернет, пункт общественного доступа, уполномоченный орган).

  Приложение 1
к регламенту электронной
государственной услуги
"Назначение государственной
адресной социальной помощи"

      Таблица 1. Описание действий посредством МИО

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка подлинности заявления и документов потреби
теля, ввод данных в ИС МИО

Авторизация сотрудника МИО в системе и заполнение формы запроса на оказания электронной государствен
ной услуги.

Маршрутизация запросов в ИС ЦГО для получения данных о потребителе.

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Прием заявления и документов на получения услуги.

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Маршрутизация запроса.

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

6

Номер следующего действия

2

3

4


2. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

4

5

6

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Принятие решения о назначении государ
ственной адресной социальной помощи

Формирование выходного документа.

-

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Формирова
ние уведомления о назначении государ
ственной адресной социальной помощи, либо мотивированного отказа

Формирование выходного документа в системе

-

5

Сроки исполнения

В течение семи рабочих дней; акиму сельского округа по месту жительства - не позднее двадцати двух рабочих дней

Не более 1 минуты.

-

6

Номер следующего действия

5

6

7


3. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

7

8

9

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа.

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника МИО.

-

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государ
ственной услуги

Подписанный ЭЦП сотрудника МИО выходной документ.

-

5

Сроки исполнения

Не более минуты

Не более 1 минуты.

-

6

Номер следующего действия

8

9

-


      Таблица 2. Описание действий посредством ПЭП

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ, ИС

ПЭП

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизация потребителя на ПЭП, заполнение формы запроса. Проверка корректности введенных данных для получения электронной государствен
ной услуги.

Маршрутизация запроса в ИС МИО (в случае коррект
ности введен
ных данных).

Присвое
ние номера заявле
нию (в случае коррект
ности введен
ных данных).

Принятие заявле
ния на исполне
ние (в случае коррект
ности введен
ных данных).

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распо
рядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса или формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государствен
ной услуге.

Маршрутизация запроса (в случае коррект
ности введен
ных данных).

Отправка уведомления на ПЭП (в случае коррект
ности введен
ных данных).

Принятие в работу (в случае коррект
ности введен
ных данных).

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5


2. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименова
ние СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

3

Наименова
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Принятие решения о назначении государ
ственной адресной социальной помощи

Формирова
ние выходного документа.

Маршрутизация уведомле
ния о смене статуса "в работе" на ПЭП

Отображе
ние статуса "в работе"

4

Форма завершения (данные, документ, организа
ционно-распоряди
тельное решение)

Формирова
ние уведомле
ния, либо мотивированного отказа

Формирова
ние выходного документа в системе

Маршрутизация.

Отображе
ние статуса

5

Сроки исполнения

В течение 10 календарных дней.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

6

Номер следующего действия

6

7

8

9


3. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

9

10

11

12

2

Наименова
ние СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

3

Наименова
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа.

Подписаниевыходного документа ЭЦП сотрудника МИО. Формирова
ние уведомле
ния о смене статуса оказания услуги на ПЭП.

Маршрутизация уведомле
ния о смене статуса с выводом выходного документа на ПЭП

Отображе
ние уведомле
ния о заверше
нии оказания услуги с возможностью просмотра выходного документа

4

Форма завершения (данные, документ, организа
ционно-рас
поряди
тельное решение)

Подписанный выходной документ.

Отправка уведомле
ния с выходным документом на ПЭП

Маршрутизация.

Отображе
ние выходного документа

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

10

11

12

-


      Примечание:

      В данной таблице перечисляются действия (функции, процедуры, операции) ПЭП, ИС и всех СФЕ с указанием форм завершения, сроков исполнения и указанием номеров последующих действий в технологической цепочке процесса оказания электронной государственной услуги.

  Приложение 2
к регламенту электронной
государственной услуги
"Назначение государственной
адресной социальной помощи



      Рисунок 1. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги уполномоченным органом



      Рисунок 2. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги порталом "электронного правительства"

Таблица. Условные обозначения



Сообщение начальное



Сообщение завершающее



Сообщение промежуточное



Простые события завершающие



Ошибка



Информационная система



Процесс



Условие



Поток сообщений



Поток управления



Электронный документ, представляемый конечному потребителю.


      Примечание:

      Типовое оформление диаграммы приведено в графической нотации BPMN 1.2, используемой для моделирования бизнес-процессов. Моделирование в BPMN осуществляется посредством диаграмм с небольшим числом графических элементов. Это помогает потребителям быстро понимать логику процесса. Выделяют четыре основные категории элементов:

      1) объекты потока управления: события, действия и логические операторы;

      2) соединяющие объекты: поток управления, поток сообщений и ассоциации;

      3) роли: пулы и дорожки;

      4) артефакты: данные, группы и текстовые аннотации.

      Элементы этих четырех категорий позволяют строить диаграммы бизнес процессов. Для повышения выразительности модели спецификация разрешает создавать новые типы объектов потока управления и артефактов, которые должны быть приведены в разделе "Примечания".

  Приложение 3
к регламенту электронной
государственной услуги
"Назначение государственной
адресной социальной помощи"

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: "качество" и "доступность"

      _____________________________________________________________________

      (наименование услуги)

      . Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?

      1) не удовлетворен;

      2) частично удовлетворен;

      3) удовлетворен.

      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?

      1) не удовлетворен;

      2) частично удовлетворен;

      3) удовлетворен.

  Приложение 4
к регламенту электронной
государственной услуги
"Назначение государственной
адресной социальной помощи"

Экранная форма заявления на электронную
государственную услугу



  Приложение 5
к регламенту электронной
государственной услуги
"Назначение государственной
адресной социальной помощи"



  Приложение 6
к регламенту электронной
государственной услуги
"Назначение государственной
адресной социальной помощи"





  Приложение 7
к регламенту электронной
государственной услуги
"Назначение государственной
адресной социальной помощи"

Выходная форма положительного ответа (уведомление о назначении государственной адресной социальной помощи) на электронную государственную услугу, предоставляемого потребителю.



Уведомления, предоставляемые потребителю

      Уведомления поставляются по мере изменения статуса исполнения заявления, либо в случае продления срока оказания услуги. Произвольная строка с текстом уведомления отражается в разделе "Уведомления" в личном кабинете на портале "электронного правительства".

Выходная форма отрицательного ответа (отказ) на электронную государственную услугу, предоставляемого потребителю

      Выходная форма отрицательного ответа предоставляется в произвольной форме в виде письма с текстом обоснования отказа при формировании заключения комиссии.